Το Papaki στηρίζοντας την κοινότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν έδωσε φέτος το δυναμικό παρών ως χορηγός και εκθέτης στην eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2023 (ECDM Expo), που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου.
Ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα ήταν χορηγός και εκθέτης στη μεγαλύτερη έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη ΝΑ Ευρώπη.
Περισσότερα: To Papaki έδωσε δυναμικό παρών στην eCommerce & Digital Marketing Expo 2023
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce, αναμένεται αύξηση στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής κατά 8%, με τον τζίρο να ξεπερνά τα 970 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σε απόλυτους αριθμούς, οι online B2C πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν πέρσι αυξημένες περίπου στα €900 δισ. από €849 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα (αύξηση 6%). Ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές ήταν ο κύριος μοχλός στην αύξηση του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα: Πάνω από €17 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα το 2023
Η ATCOM ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Δικτύου Συνεργατών της για το A-commerce, τη βραβευμένη πλατφόρμα Unified Commerce της εταιρείας, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2023, όπου η ATCOM συμμετείχε ως Main Sponsor.
Περισσότερα: ATCOM: Ανάπτυξη Δικτύου Συνεργατών για το A-commerce
Η χαμηλή τιμή αναφέρεται επανειλημμένα ως καθοριστικός παράγοντας στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Ωστόσο, το φθηνό είναι σχετικό και ανάλογα με τη χώρα, όσοι αγοράζουν online είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν αρκετά υψηλά ποσά κατά τις αγορές τους. 
Το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί μια γρήγορη μεταμόρφωση, δημιουργώντας ένα ποικίλο τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους καταναλωτές, παγκοσμίως.
Την περσινή χρονιά, η HappyOnline συμμετείχε στην ECDM Expo SE Europe 2022, το μεγαλύτερο eCommerce & Digital Marketing event στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ένα χρόνο μετά, η εταιρεία έκανε launch, το sweebies.gr, μια διαδικτυακή boutique που προσφέρει μοναδικές ιδέες θεματικών πάρτι και ένα από τα leads που απέκτησε από την συμμετοχή της στην περσινή ECDM Expo SE Europe!
Περισσότερα: To success story της HappyOnline με την Sweebies στην ECDM Expo SE Europe
H κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών με ισχυρή παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα από 80+ φυσικά καταστήματα καθώς και 9 πρωτοπόρα ηλεκτρονικά καταστήματα, καινοτομεί διαρκώς επιλέγοντας πρωτοποριακά εργαλεία για τους όλους τους καταναλωτές.
Με στόχο τη βελτίωση της ταχύτητας και την ακρίβειας αναζήτησης σε όλα τα online stores (Cosmossport.gr, Sneaker10.gr, Sportsfactory.gr, Slamdunk.gr, Rundome.gr, Jdsports.gr, Cosmossport.cy,Sneaker10.cy & Jdsports.cy), η Cosmos Sport ενσωμάτωσε την κορυφαία λύση για on-site search Findbar, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να εντοπίσουν εύκολα τα αγαπημένα τους αθλητικά προϊόντα σε περισσότερα από 95.000 είδη!
Περισσότερα: H Cosmos Sport επιλέγει Findbar για κορυφαία αναζήτηση στο eCommerce
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τα My market.
Η συνεργασία σηματοδοτεί το νέο εγχείρημα της εταιρείας, το grocery shopping, και το επόμενο βήμα στην παροχή εξαιρετικής αγοραστικής εμπειρίας.
Περισσότερα: Το Skroutz ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του με τα My market
Στις 11 το πρωί του Σαββάτου, στις 23 Σεπτεμβρίου, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2023 -ECDM Expo SE Europe-, θα ξεκινήσει να υποδέχεται τους επισκέπτες και τους συνέδρους της στο Ζάππειο Μέγαρο.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, το Σαββατοκύριακο 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Μεταξύ των εκθετών της ECDM Expo SE Europe 2023 συμπεριλαμβάνονται εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα, eCommerce Development, Digital Marketing, Logistics & Courier, Digital Payments, Marketing Automation, Packaging, Law Services, Content Creation κ.ά.
Παράλληλες εκδηλώσεις
Το Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο Διήμερα Συνέδρια, με τη συμμετοχή πάνω από 50 διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό. Tο Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Εκτός των διεθνών συνεδρίων, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνονται ακόμα μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις. Σε αυτές περιλαμβάνονται:
- Το Keynote Dinner, η δεξίωση των επίσημων εγκαινίων της διοργάνωσης, στην οποία θα παραβρεθεί και θα απευθύνει χαιρετισμό ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.
- Το Digital Agencies Roundtable, ο ετήσιος θεσμός για την αγορά, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo, με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών και ιδιοκτητών, από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες του χώρου.
- Τα Digital Agencies Awards, η εκδήλωση στην οποία θα βραβευτούν, με βάση αντικειμενικά κριτήρια, τα ελληνικά Digital Agencies, για την ανάπτυξή τους.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.ecdmexpo.com
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί στο www.ecdmexpo.com. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.
Η ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των GR.EC.A, iab Hellas, ΣΕΠΕ και ΣΕΚΕΕ και με την υποστήριξη των εταιρειών:
Main Sponsors: ATCOM, DHL, Lighthouse, ACS, PROTOCOL, NetSteps, WayMore, Digital4u, EPSILON SingularLogic, Skroutz, SHOPFLIX.gr, MasterCard, CleverPoint
Sponsors: 3ds, digital challenge, DigitalUp, eshoped, Happy Online, M-Stat, Γενική Tαχυδρομική, Releva, Papaki, Courier Center, ΕΛΤΑ Courier
Supporters: Shopranos, Asendia, Artecniko, Cloudcart
eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
 Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023.
 Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
 Ωράριο συνεδρίων: 12:00 – 17:30
 Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
 Διοργάνωση: Verticom
Το BestPrice.gr, η πρώτη και μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης σύγκρισης τιμών σε ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Eurobank, με στόχο να προσφέρει καινοτόμες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προνόμια σε ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και καταναλωτές.
Περισσότερα: Προνόμια για έμπορους και καταναλωτές από τη συνεργασία BestPrice.gr και Eurobank
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων του 2023 στο Skroutz Marketplace.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού αγγίζει τα 50€, σημειώνοντας αύξηση 24,44% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2022.
Περισσότερα: Skroutz: Αύξηση κατά 24,44% στη μέση τιμή του καλαθιού στις καλοκαιρινές εκπτώσεις
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
                
                Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					


                
                
                



