eCommerce

Η έλλειψη εμπορευμάτων θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση το 2023 στην αγορά ένδυσης

Σχεδόν οι μισοί (48%) έμποροι λιανικής πιστεύουν ότι τα μη διαθέσιμα είδη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην εξυπηρέτηση πελατών στο σύγχρονο περιβάλλον λιανικής.

Ένα επιπλέον 48% των εμπόρων βλέπουν τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στο κατάστημα ως κορυφαία προτεραιότητα καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία SML, που παρέχει λύσεις RFID και στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 ανώτερα στελέχη εταιρειών ρουχισμού από τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. 

Η έκθεση επιχειρεί να αποκαλύψει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που σχετίζονται με το λιανικό εμπόριο μετά την πανδημία και τις προκύπτουσες αναδυόμενες τάσεις.

Στην έκθεση εξετάζονται οι αρνητικές επιπτώσεις που συνεχίζει να έχει η πανδημία στο λιανικό εμπόριο και το πώς η εκπλήρωση των παραγγελιών και η εμπειρία των πελατών στο κατάστημα έχουν γίνει κορυφαία προτεραιότητα για τη συνέχεια.

Στην πραγματικότητα, το 39% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού επηρέαζαν άμεσα τις λειτουργίες σε επίπεδο καταστημάτων, με το λιανικό εμπόριο να είναι ένας από τους τομείς που επηρεάζονται περισσότερο.

Το 2022 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για τον τομέα του λιανικού εμπορίου, με τους οργανισμούς να πρέπει να προσαρμοστούν και να παραμείνουν ευέλικτοι στο εξελισσόμενο τοπίο λιανικής. Για παράδειγμα, οι ασαφείς πληροφορίες αποθέματος και οι συνολικές απαιτήσεις του νέου omnichannel μοντέλου λιανικής έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη και στην εκπλήρωση των παραγγελιών.

Η έκθεση υπογραμμίζει τις δυσκολίες που προκύπτουν από το πολυκαναλικό λιανικό εμπόριο. Οι παραδόσεις κατ' οίκον και το μοντέλο online αγορά - παραλαβή από το κατάστημα, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εκπλήρωση των παραγγελιών των πελατών, δείγματα της νέας πραγματικότητας στο λιανικό εμπόριο, μετά την πανδημία.

Τα ευρήματα εφιστούν την προσοχή στην ανάγκη του κλάδου να επικεντρωθεί στην εισαγωγή μιας απρόσκοπτης omnichannel προσέγγισης, που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών, όπως έχουν διαμορφωθεί.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


NagaCommerce: Η δημιουργία και η διαχείριση των e-shop αλλάζει στην Ελλάδα!

Γνωρίστε τη NagaCommerce, μία ελληνική πλατφόρμα για e-shop που παρέχεται ως υπηρεσία και ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα.

Η πλατφόρμα αρχικά δημιουργήθηκε για να λύσει αρκετά προβλήματα που προέκυπταν και έπρεπε να διαχειριστούν στην προηγούμενη πλατφόρμα που φιλοξενούσε το e-shop μιας οικογενειακής online επιχείρησης παιδικών ενδυμάτων, της Papillonkids.gr.

Έχοντας εμπειρία μετά από κατασκευή full custom sites και startups, ο Μιχάλης Ζαγάρης ξεκίνησε την κατασκευή μίας πλατφόρμας, η οποία θα τους παρείχε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να λειτουργεί σωστά και αποδοτικά το e-shop τους.

Η NagaCommerce λειτούργησε πρώτη φορά τον Σεπτεμβρίου του 2018 και μέσα στους πρώτους 4 μήνες λειτουργίας, τα αποτελέσματα ήταν φανταστικά, με τις πωλήσεις να πολλαπλασιάζονται κάθε μήνα, ενώ είχαν πλέον κερδίσει την πρώτη θέση στα οργανικά αποτελέσματα της Google, χωρίς να τρέχει παράλληλα κάποια διαφήμιση στη Google.

Έχοντας αυτές τις αποδόσεις στα χέρια, έγινε η πρόσκληση σε τοπικά καταστήματα της Βέροιας, όπως το Spoteam.gr, το Hatzipantos.gr, το Herbstore.gr κ.ά. για να δημιουργήσουν e-shop στη NagaCommerce.

Πλέον, η NagaCommerce φιλοξενεί το 80% των e-shop της Βέροιας, ενώ συνολικά φιλοξενεί πάνω από 50 e-shop, με κάποια από αυτά να ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο ευρώ σε ετήσιες πωλήσεις!

 

Τί είναι η NagaCommerce;

Αν έχετε ακούσει για το Shopify ή το BigCommerce, είναι αυτό ακριβώς! Είναι μία πλατφόρμα για ηλεκτρονικά καταστήματα, με την οποία μπορεί ένα Digital Agency, ένας γραφίστας, ή ένας έμπορος με τους δικούς του γραφίστες και συνεργάτες, να κατασκευάσουν εύκολα, ένα πλήρως λειτουργικό, πλούσιο σε λειτουργίες και δυνατότητες, e-shop.

Υπάρχουν ήδη Digital Agencies σε Βέροια, Κατερίνη και Θεσσαλονίκη τα οποία παρέχουν τη NagaCommerce ως λύση για e-shop, είτε αποκλειστικά, είτε παράλληλα με τις άλλες πλατφόρμες που υποστηρίζουν.

 

Τα πιο σημαντικά οφέλη της πλατφόρμας

• Hosted υπηρεσία σε High Availability Dedicated Servers

• Ταχύτητα και Ασφάλεια

• Καθημερινές Αναβαθμίσεις για όλα τα καταστήματα

• Πρόσβαση σε εργαλεία και δυνατότητες, χωρίς επιπλέον χρεώσεις

• Τεχνική Υποστήριξη σε καταστήματα μέσω Live Chat

• Υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα σε Συνεργάτες

 

 

Αν έχεις ήδη e-shop, η μεταφορά του στη NagaCommerce είναι ΔΩΡΕΑΝ

 

Κάποια από τα βασικά εργαλεία της πλατφόρμας, είναι:

Κανόνες εκπτώσεων με πολύ χρήσιμα φίλτρα

Κουπόνια εκπτώσεων 

• Κάρτες Δώρου

• Σύνδεση με eBay, eMAG, Skroutz, BestPrice, Shopflix, Public κ.ά.

• Ειδικά φίλτρα Αναζήτησης, όπου για πολλά χρώματα/μεγέθη παραλλαγών, μπορείτε να τα ομαδοποιήσετε σε μία επιλογή, π.χ. Γαλάζιο, Σκούρο Μπλε, Ανοιχτό Μπλε να μπουν όλα σε μία επιλογή τη “Μπλε” (για τα φίλτρα στη σελίδα κατηγοριών)

• Έκδοση Voucher για όλες τις εταιρείες Courier

Algolia Search Optimization, για έξυπνη αναζήτηση στο e-shop

Analytics (FB Pixel, FB Conversion API, Google Analytics 4 (Tag Manager), CashBack World, Skroutz, BestPrice, Glami, One Signal Push Notifications)

Τρόποι Πληρωμών: Αντ/βολή, Πληρωμή με κάρτα (Eurobank, Εθνική Πειραιώς, Alpha, EDPS), PayPal, Viva Wallet, Finloup

Μέθοδοι Αποστολής: ACS Courier, ELTA Courier, Courier Center, Speedex, Γενική Ταχυδρομική, Βάση Συνόλου Παραγγελίας, Ανά παραγγελία

Πολυγλωσσικότητα, χειροκίνητα ή και με τη χρήση του Cloud Translation API της Google

Μεγεθολόγιο

Αξιολογήσεις Προϊόντων, Ειδικά Πεδία, Διαμορφώσιμα Πεδία, Έξυπνες προτάσεις προϊόντων κ.ά.

Όλα τα παραπάνω κι πολλά άλλα εργαλεία που θα βρείτε μέσα στην πλατφόρμα, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να καλύψετε τις ανάγκες του e-shop σας.

Όλα τα Template παρέχονται Δωρεάν και ακολουθούν τις απαιτήσεις προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=VbXCX9WnR_g"] 

Τα κόστη συνδρομής τής πλατφόρμας

Τα κόστη είναι κλιμακούμενα, αναλόγως με τον τζίρο κάθε e-shop και διαφανή, χωρίς κρυφές χρεώσεις και ξεκινούν από μόλις 39€/μήνα πλέον ΦΠΑ για τζίρο έως 50.000€, ενώ για e-shop που κάνουν τζίρο έως 180.000€ το κόστος είναι 79€/μήνα, πλέον ΦΠΑ.

Το κόστος συνδρομής υπολογίζεται από το τζίρο του e-shop το τελευταίο 12μηνο.

Για σύνδεση με ERP, όπως Business Evolution (Semantic), Pylon ERP (EPSILONNET) και SOFTONE υπάρχει χρέωση + 9€/μήνα στο πακέτο του.

Για XML προμηθευτών το κόστος είναι +5€/μήνα ανά XML.

 

Όλα τα εργαλεία κατασκευάζονται in-house, για να είναι εξασφαλισμένη η ασφάλεια της πλατφόρμας, η πολυχρηστικότητα και η απαράμιλλη λειτουργία όλων των εργαλείων. Προς το παρόν, δεν έχει δοθεί πρόσβαση σε άλλους προγραμματιστές για να φτιάξουν δικά τους add-ons.

Τα Templates της πλατφόρμας είναι γραμμένα σε Twig και οποιοσδήποτε γνωρίζει, μπορεί να αναπτύξει δικό του Custom Template και να το πουλήσει σε πελάτες του, ή και γενικότερα στους πελάτες της NagaCommerce. Υπάρχει διαθέσιμο child template και template editor. Επίσης, όλα τα Templates αναβαθμίζονται και ενημερώνονται αυτόματα.

Μπορείτε να βρείτε και να επισκεφθείτε κάποια ηλεκτρονικά καταστήματα για να δείτε πώς λειτουργεί η πλατφόρμα, στην ιστοσελίδα www.nagacommerce.com/portfolio.

Επίσης, μπορείτε και να ανοίξετε άμεσα το δικό σας κατάστημα από την επιλογή “Ξεκινήστε Εδώ”. Άλλωστε, είναι δωρεάν για 30 ημέρες!

 

Δείτε περισσότερα στο www.nagacommerce.com και επικοινωνήστε μαζί μας για να σας λύσουμε κάθε απορία και για να διαμορφώσουμε μαζί τη λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Skroutz διαθέτει πλέον υπηρεσία αποστολής προϊόντων στην Ευρώπη

Την παράδοση προϊόντων σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσφέρει πλέον η Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο το καταναλωτικό κοινό που μπορεί να επωφεληθεί από την ασφάλεια και αξιοπιστία του Skroutz Marketplace.

Πέρα από την Κύπρο, για την οποία είχε ανακοινωθεί πρόσφατα η διαθεσιμότητα αποστολής, οι υπόλοιπες 18 Ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες οι χρήστες θα μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές από το Skroutz Marketplace είναι: Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Μάλτα, Κροατία, Εσθονία, Φινλανδία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Λιθουανία, Σλοβενία, Σλοβακία και Λετονία.

Στόχος της επέκτασης των διαθέσιμων αποστολών, είναι η παροχή των υπηρεσιών του Skroutz στις Ευρωπαϊκές χώρες, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα εκατομμύρια προϊόντα που διαθέτει η πλατφόρμα.

Επιπλέον, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που δεν είχαν τη δυνατότητα αποστολής στο εξωτερικό, πλέον έχουν την ευκαιρία να διαθέτουν τα προϊόντα τους σε καταναλωτές στην Ευρώπη προσθέτοντας ένα ακόμα κανάλι πωλήσεων στο δυναμικό τους.

Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα αναζήτησης και προσθήκης πολλών και διαφορετικών προϊόντων στο ίδιο καλάθι, καθώς και να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν, είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ενώ μπορούν να υλοποιούν τις αγορές τους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων. Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής των προϊόντων στη χώρα που τους ενδιαφέρει.

Ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer της Skroutz, δήλωσε σχετικά: “Πρόκειται για ένα ακόμα μεγάλο βήμα υλοποίησης της στρατηγικής μας. Η διάθεση της υπηρεσίας αποστολής προϊόντων στους καταναλωτές και στις 20 Ευρωπαϊκές χώρες εγκαινιάζει μία νέα εποχή για την Skroutz. Είναι ένας τρόπος για τους καταναλωτές στην Ευρώπη να απολαμβάνουν την αξιοπιστία του Skroutz, και για τις ελληνικές επιχειρήσεις να βρουν μία δίοδο προς την ευρωπαϊκή αγορά. Στόχος μας είναι πάντα η άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών σε όλα τα στάδιά της, καθιστώντας τις online αγορές ευκολότερες και ασφαλέστερες.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ρυθμός ανάπτυξης 5% για τα ελληνικά online Super Market το 2022

Ο κλάδος των Οnline Super Market σημείωσε στο 12μηνο του 2022  άνοδο 5% στην αξία των online πωλήσεων, συγκριτικά με το 2021.

H συνολική αξία των αγορών από τα Online Super Market άγγιξε τα €266 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες, δηλαδή, Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην Ελληνική αγορά. [Πίνακας 1]. 

Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο σημειώθηκε στο 3ο τρίμηνο του έτους με 18% αύξηση πωλήσεων και στο 4ο τρίμηνο με 10% αύξηση πωλήσεων, συγκριτικά με το 2021.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα, περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές.

Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Convert Group, ο κλάδος των Online Super Market συνεχίζει να καταγράφει σημαντικές εκπτώσεις και το 2022: τα προϊόντα πωλήθηκαν online με κατά μέσο όρο 35% έκπτωση επί της προτεινόμενης λιανικής τιμής των κατασκευαστών.

Όσον αφορά στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η ετήσια έρευνα, σημειώνονται οι εξής μεταβολές: +20% σε προϊόντα για κατοικίδια, +9% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +7% σε προϊόντα αρτοποιίας, +6% σε ποτά και αναψυκτικά, +4% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +4% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά, +3% σε φρέσκα τρόφιμα και +2% σε κατεψυγμένα τρόφιμα.

Κατά την διάρκεια ολόκληρου του έτους, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 34,3 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Τα 12,6 από αυτά τα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων.

Η μείωση που καταγράφεται στον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε κάθε παραγγελία μαζί με την ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνει την πλέον τάση των καταναλωτών για διεκπεραίωση μικρότερων αλλά και συχνότερων παραγγελιών από το online κανάλι. Μάλιστα, ο πληθωρισμός επηρεάζει εμφανώς τα καταναλωτικά καλάθια, καθώς καταγράφονται +7% αυξήσεις στην μέση τιμή τεμαχίου.

Στα marketing κανάλια, το 45% της αξίας των παραγγελιών προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site, ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), σημειώνοντας μια αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το 2021.

Επιβεβαιώνεται με αυτό τον τρόπο η σταθερή προτίμηση των καταναλωτών προς συγκεκριμένες αλυσίδες super market. Ταυτόχρονα, στην παρούσα έρευνα, καταγράφεται μια συνολική μείωση 5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στις παραγγελίες που προήλθαν από διαφημίσεις Google (21%) αλλά και οργανικά αποτελέσματα (19%).

Η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 09:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Καθυστερήσεις παράδοσης, ζημιές και κλοπές πακέτων πλήττουν το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 73% των καταναλωτών πιστεύει ότι περισσότερα δέματα χάνονται μετά την πρόσφατη οικονομική κρίση, ενώ τα δύο τρίτα των παραγγελιών παραδίδονται καθυστερημένα και τα μισά κατεστραμμένα.

Αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, από την οποία διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές δεν πιστεύουν ότι οι παραδόσεις από τις online αγορές τους θα φτάνουν στην ώρα τους - ενώ αμφιβάλλουν και για το εάν φτάσουν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.000 καταναλωτές, το 63% των οποίων δήλωσε ότι έλαβε με καθυστέρηση κάποια παραγγελία του τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ το 40% περίπου δήλωσε ότι η καθυστέρηση ήταν μεγαλύτερη από δύο εβδομάδες. Eκτός από τις καθυστερήσεις, οι μισοί (55%) δήλωσαν ότι παραγγελίες τους έχουν χαθεί ή καταστραφεί.

Από εκείνους που αντιμετώπισαν προβλήματα, το 73% έπρεπε να αναζητήσει μέσω του εμπόρου που έκανε την αγορά το πού βρισκόταν το δέμα του, αντί να λαμβάνει ενημερώσεις παράδοσης από εκείνον.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 85% των καταναλωτών είτε δεν είναι, είτε είναι λίγο βέβαιοι, ότι οι παραδόσεις των προϊόντων από τις online αγορές τους θα φτάσουν στην ώρα τους, ή θα φτάσουν άθικτες.

Όταν ρωτήθηκαν εάν η τρέχουσα οικονομική κρίση έχει επηρεάσει το εάν δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη φήμη μιας εταιρείας, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) λένε ότι πλέον διαβάζουν πάντα κριτικές σχετικά με τις εμπειρίες παράδοσης, πριν αγοράσουν κάτι online.



Όσον αφορά στα έξοδα αποστολής, περισσότεροι από τους μισούς (51%) δήλωσαν ότι προτιμούν να ψωνίζουν από εταιρείες που προσφέρουν δωρεάν παράδοση, ενώ το 37% θα απέφευγε να πληρώσει επιπλέον για παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Καθώς περισσότερες εταιρείες πλέον κινούνται στο να χρεώνουν για τις επιστροφές, το 82% των καταναλωτών λέει ότι αυτό θα τους απέτρεπε από το να αγοράσουν, εάν έπρεπε να πληρώσουν για να επιστρέψουν κάποιο προϊόν.



Η έγκαιρη παράδοση (37%) ψηφίστηκε ως η πιο πολύτιμη πτυχή της εμπειρίας παράδοσης. Ακολούθησαν τα χαμηλά έξοδα αποστολής (32%) και οι ενημερώσεις σχετικά με την παράδοση και επιστροφή των δεμάτων τους (26%).

 

Εικόνα: Wynand van Poortvliet, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το About You περιορίζει τα δωρεάν μεταφορικά

Το About You θα εισαγάγει μια ελάχιστη αξία παραγγελίας ώστε να προσφέρει δωρεάν αποστολή σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται. Το γερμανικό marketplace ειδών μόδας θέλει να μειώσει τα κόστη του, έχοντας ταυτόχρονα λιγότερες παραγγελίες με χαμηλές αξίες στο μέλλον.

Το δημοφιλές ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών μόδας δοκιμάζει αυτήν τη στιγμή την ελάχιστη αξία παραγγελίας σε ορισμένες από τις αγορές που δραστηριοποιείται, χωρίς να αποκαλύψει το πού θα είναι διαθέσιμη η δωρεάν αποστολή.

Σύμφωνα με υπολογισμούς, στη Γαλλία οι πελάτες πρέπει να πληρώσουν 3,90 ευρώ για έξοδα αποστολής, εάν η παραγγελία τους είναι χαμηλότερη από 24,90 ευρώ. Επίσης, το About You δοκιμάζει αυτό το concept στο Βέλγιο και την Ιρλανδία. Σε άλλες χώρες, όπως η Γερμανία και η Ολλανδία, η αποστολή είναι ακόμα δωρεάν, ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας.

Αργότερα μέσα στη χρονιά, το About You θέλει να εισαγάγει μια ελάχιστη αξία παραγγελίας σε όλες τις αγορές που έχει δραστηριότητα. Ανταγωνιστές, όπως η Zalando και η H&M, περιόρισαν ήδη τις δωρεάν παραδόσεις τους.

Η About You σήμερα έχει δραστηριότητα σε 28 ευρωπαϊκές αγορές και στη Σαουδική Αραβία. Η πλατφόρμα ξεκίνησε στη Γερμανία το 2014 και διαφήμιζε τη δωρεάν αποστολή από την αρχή τής λειτουργίας της. Μέχρι τώρα, δεν έχει καταφέρει να βγάλει κέρδη. Με την εισαγωγή μιας ελάχιστης αξίας παραγγελίας για δωρεάν αποστολή, το About You ελπίζει να μειώσει το κόστος της εταιρείας και να αυξήσει τη μέση αξία του καλαθιού.

Λόγω της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και αβεβαιότητας, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα με έκπτωση. Ως αποτέλεσμα, η μέση αξία μιας παραγγελίας μειώθηκε κατά 6%, σε ποσό 55,3 ευρώ πέρυσι. Από την άλλη πλευρά, ο μέσος αριθμός παραγγελιών ενός πελάτη από το About You έχει αυξηθεί σε τρεις φορές το χρόνο.

 

Πηγή: ecommercenews 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon ήρθε σε συμβιβασμό με την ΕΕ αποφεύγοντας μεγάλα πρόστιμα

Η Amazon κατέληξε σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μια σειρά από διερευνήσεις εις βάρος της και με αυτόν τον τρόπο αποφεύγει πρόστιμο ύψους περίπου ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Η Amazon βρισκόταν υπό διερεύνηση από αρκετές ρυθμιστικές Αρχές στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ στα τέλη του 2021 επιβλήθηκε στην εταιρεία πρόστιμο ύψους 1,13 δισ. ευρώ από την ιταλική εποπτική Αρχή για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά.

 

Η συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα γλυτώσει την Amazon από πρόστιμο ύψους 10% του παγκόσμιου τζίρου της.

Με τη συμφωνία τίθεται τέλος σε τρεις έρευνες που είχε αναλάβει η Ευρωπαϊκή Ένωση, η πρώτη εκ των οποίων είχε εγείρει ανησυχίες σχετικά με τη χρήση δεδομένων συνεργαζόμενων εμπόρων της Amazon, με σκοπό να ωφελήσει τα δικά της προϊόντα. Η εταιρεία έχει υποσχεθεί να μην συλλέγει πλέον αυτές τις πληροφορίες από συνεργάτες.

Επίσης, υπήρχαν ανησυχίες σχετικά με το ότι η Amazon ευνοούσε τους πωλητές που χρησιμοποιούν την επιλογή παράδοσης που παρέχει η ίδια, "Fulfillment By Amazon" (FBA) στο κουμπί αγοράς Buy Box, ενώ το συγκεκριμένο κουτί είναι ένας σημαντικός μοχλός των πωλήσεων. Τώρα, η Amazon υπόσχεται να δημιουργήσει ένα δεύτερο Buy Box για ένα ανταγωνιστικό προϊόν, εάν διαφέρει ουσιαστικά σε τιμή και παράδοση από το πρώτο.

Τέλος, η Amazon βρέθηκε υπό διερεύνηση επειδή δεν επέτρεψε στους πωλητές της Amazon Prime υπηρεσίας να επιλέξουν τις δικές τους υπηρεσίες logistics και αποστολής. Η εταιρεία υποσχέθηκε ότι οι πωλητές μπορούν να επιλέξουν οι ίδιοι έναν πάροχο υπηρεσιών διαχείρισης και παράδοσης προϊόντων.

Η συμφωνία για το δεύτερο Buy Box και την υπηρεσία Prime έχει διάρκεια επτά χρόνια, ενώ οι άλλες δεσμεύσεις της εταιρείας πέντε χρόνια. Η Amazon θα εποπτεύεται από ανεξάρτητο φορέα, σύμφωνα με την ΕΕ και εάν δε συμμορφωθεί, μπορεί και πάλι να της επιβληθεί πρόστιμο 10% του τζίρου της.

 

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Εικόνα: Bryan Angelo, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αύξηση στις δαπάνες για online αγορές στη χώρα μας

Σύμφωνα με έρευνα του pricefox.gr που βασίζεται σε στοιχεία της Focus Bari, οι Έλληνες καταναλωτές αύξησαν το μέσο όρο χρημάτων που ξόδεψαν για online αγορές, από 806 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε 869 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Μετά από την αύξηση των online αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι Έλληνες φαίνεται ότι παρέμειναν εξοικειωμένοι με το e-commerce και μάλιστα αύξησαν το μέσο όρο των χρημάτων που ξοδεύουν.

Οι άντρες συνεχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες, καθώς κατά μέσο όρο στο εξάμηνο οι ηλεκτρονικές αγορές τους κινήθηκαν στα €933, με το αντίστοιχο ποσό για τις γυναίκες να κυμαίνεται στα €811.

Όσον αφορά στις ηλικιακές ομάδες, οι γυναίκες και άνδρες ηλικίας 25-34 ετών ξοδεύουν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό (1.031 ευρώ από 859 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021) ενώ ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές αγορές είναι και άτομα λίγο μεγαλύτερης ηλικίας, μεταξύ 55 και 64 ετών, που δαπανούν 949 ευρώ από 622 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Ως προς τις γεωγραφικές περιοχές, οι κάτοικοι της Αθήνας δαπάνησαν το πρώτο εξάμηνο του 2022 γύρω στα 1.065 ευρώ, της Θεσσαλονίκης 866 ευρώ ενώ τα ποσά είναι μικρότερα στα υπόλοιπα μέρη της Ελλάδας (736 ευρώ μέσο όρος).

Ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρονικά είδη, καλλυντικά και ηλεκτρικές συσκευές, παραμένουν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες ειδών. Ωστόσο, σε σύγκριση με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2021, παρατηρείται μικρή πτώση στις online αγορές των συγκεκριμένων ειδών, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται πως προτιμούν να κάνουν αυτές τις αγορές στα φυσικά καταστήματα μετά τους περιορισμούς εξαιτίας της πανδημίας.

Πάντως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, αν και οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν πολύ ψηλά στους λόγους χρήσης του Διαδικτύου στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συγκεκριμένα ο 3ος επικρατέστερος, αυτό άλλαξε το 1ο εξάμηνο του 2022.

 

Πλέον, οι ηλεκτρονικές αγορές καταλαμβάνουν την 5η θέση μεταξύ των πιο δημοφιλών λόγων χρήσης του Διαδικτύου από τους πολίτες. Τα κοινωνικά δίκτυα, η αναζήτηση πληροφοριών και το email αποτελούν, πλέον, τους τρεις πρώτους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


rabbit: Η νέα eCommerce πλατφόρμα δια χειρός SOFTLY

Έχεις αναρωτηθεί, πόσο χρόνο θα μπορούσες να γλιτώσεις αν διαχειριζόσουν το e-shop σου, μέσα από μόνο μια πλατφόρμα;

Αυτή την απορία είχε και η ομάδα της SOFTLY, και αποφάσισε να δημιουργήσει το rabbit, με στόχο να απλοποιήσει τις καθημερινές χρονοβόρες διαδικασίες των eCommerce επιχειρήσεων.  

Τί είναι και τι κάνει το rabbit;

Το rabbit είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Μέσα από το rabbit μπορείς γρήγορα να συνδέσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και να διαχειρίζεσαι μέσα από μια μόνο πλατφόρμα τις αποστολές σε όλες τις εταιρίες courier που συνεργάζεσαι καθώς και να ειδοποιείς τους πελάτες σου για την εξέλιξη των παραγγελιών τους γρήγορα και εύκολα.

 

Οι υπηρεσίες του rabbit

 

Διασύνδεση με couriers

Συνδέεις το e-shop σου με ένα μόνο κλικ και μέσα σε λίγα λεπτά μπορείς να έχεις όλες τις αποστολές σου σε ένα μέρος, συνδέοντας παραπάνω από 1 εταιρίες courier. Έτσι, δημιουργείς αυτόματα και εκτυπώνεις όλα τα vouchers με τη δυνατότητα μαζικής επιλογής που σου παρέχει η πλατφόρμα.

 

Υπηρεσία ειδοποιήσεων

Το rabbit συνεργάστηκε με την Apifon και σου δίνει τη δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων στους πελάτες σου σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας τους, με SMS ή email.

 

Διασύνδεση με Marketplaces (έρχεται σύντομα)

Ξεκίνα να πουλάς παντού! Μέσα από το rabbit πολύ σύντομα θα μπορείς διαχειρίζεσαι τις παραγγελίες που λαμβάνεις και από το Skroutz Marketplace. Επιπλέον θα μπορείς να επιλέγεις ποια προϊόντα θέλεις να εμφανίζονται σε Skroutz, Best Price, Meta κ.α.

 

Το rabbit διαθέτει δωρεάν πλάνο για έως και 100 αποστολές/μήνα και όχι απλώς μια δωρεάν δοκιμή.

Μάθε περισσότερες πληροφορίες για τα διαθέσιμα πλάνα συνδρομής εδώ.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ECDM Expo NORTH 2023 μπαίνει δυναμικά στην τελική ευθεία

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 είναι πλέον στην τελική ευθεία!

Η ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Στους εκθεσιακούς χώρους της εκδήλωσης θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορείτε να πραγματοποιήσετε εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

 

Το διήμερο διεθνές συνέδριο

Στο διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί παράλληλα με την έκθεση, οι παραβρισκόμενοι, θα παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη.

Ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, στελέχη εταιρειών Marketing & εμπορικών επιχειρήσεων και πλήθος άλλων ενδιαφερόμενων, θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.

Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές:

• Katerina Fraidaki, President, GRECA

• Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania

• Manos Efthimiou, Commercial Director, Skroutz

• Cecilie Juel Larsen, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe

• Dragan Josifovski, CEO and Co-Founder, Paket.mk

• Kiril Dinov, Vice President of Sales for CEE, VTEX

• Natalia Zhukova, Head of Marketing, Market Research, SEMrush

• Gregorios Siourounis, Chairman and CEO, EveryPay

• Maria Iliadou, Marketing Manager, Klarna Greece

• Georgi Georgiev, Co-founder and CEO, Releva

• Alma Stanic, Regional Business Development Manager, LABRYS Consulting

• Nikola Ilchev, Founder of eCommerce Academy

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Ψηφιακό Μαρκετινγκ, έχουν ξεκινήσει.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για τη συμμετοχή στο διήμερο συνέδριο είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ και θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου

- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα

- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

 

eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search