eCommerce

Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces

Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces

Κατά μέσο όρο, οι online έμποροι λιανικής είναι ενεργοί σε έξι διαφορετικά marketplaces. Με δεδομένο ότι το 63% των καταναλωτών προτιμούν τα marketplaces έναντι των e-shop των εταιρειών, οι πωλητές οφείλουν να διασφαλίζουν την παρουσία των προϊόντων τους εκεί. Ωστόσο, η πώληση μέσω των marketplaces συνοδεύεται από προκλήσεις.

Τα δεδομένα προέρχονται από την έκθεση Marketplace Seller Trends Report 2025 της εταιρείας ChannelEngine, μετά από πραγματοποίηση συνεντεύξεων με 470 e-retailers από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες το περασμένο καλοκαίρι.

Το 67% των εμπόρων δραστηριοποιούνται σε 4 ή περισσότερα marketplaces

Η πλειονότητα των πωλητών (67%) είναι ενεργή σε τουλάχιστον 4 marketplaces, γεγονός που καθιστά την διαχείριση των ενημερώσεων προϊόντων και τιμών πρόκληση. Το 62% συνεργάζεται με κάποιον integrator, αλλά πάνω από τους μισούς (52%) εξακολουθούν να βασίζονται σε υπολογιστικά φύλλα, ή άλλα εσωτερικά εργαλεία.

Το 32% των εμπόρων εστιάζει στην αύξηση πωλήσεων στα marketplaces

Όσον αφορά τις προτεραιότητες, οι πωλητές θέλουν να βελτιώσουν τα κανάλια στα οποία ήδη δραστηριοποιούνται, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων (32%), την ενίσχυση της ορατότητας των προϊόντων (31%) και τη βελτίωση της κερδοφορίας (27%).

Διατήρηση ανταγωνιστικότητας η μεγαλύτερη πρόκληση

Σύμφωνα με την έκθεση, οι έμποροι αφιερώνουν κατά μέσο όρο το 36% της εργασιακής εβδομάδας τους σε χειροκίνητες εργασίες, όπως ενημερώσεις λιστών, διόρθωση λαθών και προσαρμογή τιμών. Η μεγαλύτερη δυσκολία για το 29% των πωλητών είναι να παραμείνουν ανταγωνιστικοί ως προς τις τιμές και την ορατότητα των προϊόντων.

Δυσκολία προσαρμογής σε αλλαγές των απαιτήσεων marketplace

Το 27% των λιαεμπόρων αναφέρει δυσκολία στο να συμβαδίσει με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των marketplaces. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 40% μεταξύ εκείνων που αφιερώνουν πάνω από το μισό του χρόνου τους σε χειροκίνητες εργασίες.

Εμπόδια για την επέκταση σε νέα marketplaces

Παρόλο που η πλειοψηφία των αναζητήσεων προϊόντων ξεκινά από marketplaces, κάποιοι πωλητές διστάζουν να επεκταθούν σε περισσότερα κανάλια. Για το 28% η οικονομική αβεβαιότητα αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα, ενώ ένα περίπλοκο τεχνικό περιβάλλον αποθαρρύνει το 26%.

Όπως σημειώνεται στην έκθεση, η χρήση καλύτερων, πιο μοντέρνων εργαλείων και integrators μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτών των εμποδίων, να εξοικονομήσει χρόνο και να βελτιώσει την αποδοτικότητα των εμπόρων.

 

Πηγή:  ecommercenews

 

Η εικόνα δημιουργήθηκε με υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search