
Περίπου το 50% των online καταναλωτών στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αγοράσει φέτος από τα Temu ή Shein. Σε σύγκριση με πέρσι, το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες δεν έχει αλλάξει πολύ. Φαίνεται ότι η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη έχει επιβραδυνθεί.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την πιο πρόσφατη έκθεση "Amazon Shopper Report 2025" της Remazing. Τον Ιούνιο, 1.000 άτομα σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες ερωτήθηκαν για τις διαδικτυακές τους αγοραστικές συνήθειες.
Το 45% των χρηστών αγόρασε τουλάχιστον μία φορά από Temu ή Shein
Σύμφωνα με την έκθεση, τόσο η Temu όσο και η Shein επένδυσαν αρκετά σε εκστρατείες ενημέρωσης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το ποσοστό αναγνωρισιμότητας της Temu να φτάνει το 96% και της Shein το 93%. Ωστόσο, μόλις το 50% των χρηστών έχει πραγματοποιήσει όντως κάποια αγορά από αυτές τις πλατφόρμες.
Το μερίδιο της Shein στους αγοραστές μειώθηκε ελαφρώς μέσα σε ένα χρόνο
Φέτος, το 45% των διαδικτυακών αγοραστών αγόρασε τουλάχιστον μία φορά από την Temu. Το ποσοστό αυτό είναι ακριβώς το ίδιο με το 2024. Και στη Shein, το 45% των αγοραστών αγόρασε τουλάχιστον μία φορά. Πρόκειται για μια μικρή μείωση σε σχέση με πέρσι, όταν το 49% είχε πραγματοποιήσει αγορά.
Η μετατροπή σε πιστούς πελάτες αποτελεί πρόκληση
Παρόλο που οι καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο τις κινεζικές πλατφόρμες, η μεγαλύτερη πρόκληση πλέον είναι να μετατρέψουν αυτούς τους χρήστες σε πιστούς πελάτες. Τα στοιχεία φαίνεται να επιβεβαιώνουν μια τάση που παρατηρείται και στις τοπικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.
Στην Ολλανδία, για παράδειγμα, η ανάπτυξη κινεζικών πλατφορμών έχει επιβραδυνθεί αρκετά φέτος. Η Shein έπεσε στην κατάταξη των 300 μεγαλύτερων διαδικτυακών καταστημάτων στη χώρα.
Πηγή: ecommercenews.eu