eCommerce

Η Skroutz εμπλουτίζει το πρόγραμμα "Δόσεις για όλους" χωρίς πιστωτική

Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, εμπλουτίζει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους”, με στόχο να κάνει πιο εύκολη και γρήγορη τη διαδικασία αγορών για τους καταναλωτές.

Μέσω της νέας συνεργασίας με την τράπεζα ΤΒΙ Bank, η Skroutz παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν άμεσα τα προϊόντα που επιθυμούν, αξίας από 20€ έως 300€, και να αποπληρώσουν αργότερα με 4 δόσεις και 0% επιτόκιο, χωρίς πιστωτική κάρτα και μέσα από μία digital και γρήγορη διαδικασία. Βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την νέα υπηρεσία εδώ.

 

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν όλα τα στάδια της αγοράς τους online, μέσω της μετάβασης στον ιστότοπο της συνεργαζόμενης τράπεζας και της δημιουργίας λογαριασμού με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου, πληρώνοντας μόνο την 1η δόση κατά την αγορά και όλες τις υπόλοιπες σε μεταγενέστερο χρόνο, με χαμηλό κόστος υπηρεσίας +2€ για κάθε δόση.

Το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που μετράει ήδη 3 μήνες ζωής, είναι ένα καταναλωτικό δάνειο από 20€ έως 2.000€ που προσφέρει το Skroutz σε συνεργασία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και δημιουργήθηκε ώστε να διευκολύνει τους καταναλωτές να αποκτήσουν με τους δικούς τους ρυθμούς αποπληρωμής τα προϊόντα που επιθυμούν.

Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, CFΟ της Skroutz, δήλωσε σχετικά: "Πρωταρχικός σκοπός του Skroutz είναι να προσφέρει μια απαράμιλλη online shopping εμπειρία στον καταναλωτή μέσα από τις υπηρεσίες του. Με τον εμπλουτισμό του προγράμματος «Δόσεις για όλους», το Skroutz δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν γρήγορα και με ευελιξία τα προϊόντα που επιθυμούν πραγματοποιώντας τις αγορές τους στο απόλυτα ασφαλές περιβάλλον του Skroutz Marketplace".

Ο κ. Κωνσταντίνος Τοβίλ, υπεύθυνος της ΤΒΙ Bank στην Ελλάδα, τόνισε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Skroutz, ώστε να παρέχουμε στους πελάτες μας μια εύκολη λύση πληρωμών που απαντά στις ανάγκες των αγορών τους. Αυτή η συνεργασία είναι μέρος του στόχου μας για ταχύτητα και άνεση στις αγορές των καταναλωτών".

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα ελληνικά online φαρμακεία δημιουργούν το μεγαλύτερο δίκτυο ανταλλαγής δεδομένων στην Ευρώπη

Σε στρατηγική κίνηση για τη διαφάνεια των δεδομένων και τον διαμοιρασμό της πληροφορίας ανώνυμων συναλλαγών, προχώρησαν 98 Ελληνικά Online Φαρμακεία, στα οποία περιλαμβάνονται τα 11 από τα 14 φαρμακεία με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Τα online φαρμακεία που συμμετέχουν, διακινούν το 69% του συνολικού online τζίρου της αγοράς (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο τζίρος που διακινείται μέσα από τα marketplaces).

Το πρώτο εξάμηνο του 2022, ο τζίρος του online φαρμακείου σημείωσε αύξηση 9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Τα 11 από τα 14 μεγαλύτερα online φαρμακεία που συμμετέχουν στην συνεργασία υποδέχονται κατά μέσο όρο 3 εκατομμύρια μηνιαίες οnline επισκέψεις, αριθμός που ξεπερνά ακόμα και τις επισκέψεις στα e-shops των 4 μεγαλύτερων ελληνικών super market.

Η πρωτιά στην Ευρώπη εντοπίζεται στο υψηλό ποσοστό 69% του τζίρου που αντιπροσωπεύουν το δείγμα των ελληνικών online φαρμακείων, αποδεικνύοντας έμπρακτα την τάση για συνεργασία μεταξύ των φαρμακοποιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Στα δεδομένα που ανταλλάσσουν τα online φαρμακεία μεταξύ τους σε συγκεντρωτική μορφή αλλά και τα διαμοιράζονται με τις Προμηθεύτριες Εταιρείες του κλάδου δεν περιλαμβάνονται προσωπικά δεδομένα καταναλωτών. Αφορούν συναλλαγές σε τεμάχια, αξία, όγκο και μερίδια αγοράς έως επίπεδο κωδικού προϊόντος, τα περιεχόμενα ενός ηλ. καλαθιού, αποτελεσματικότητα προωθητικών ενεργειών και άλλες εμπορικές μετρικές και αναλύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η συμμετοχή στη συνεργασία είναι ελεύθερη και δωρεάν για όλα τα ηλεκτρονικά  φαρμακεία της χώρας. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία και οπτικοποίηση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group, η καινοτόμος ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics σε αγορές της Ευρώπης, της Λατινική Αμερικής και της Μέση Ανατολής. 

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι ​η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει ​εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ​, με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014​ και με τη σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Focus Bari: Στα 869 ευρώ οι e-αγορές κάθε Έλληνα το Α' Εξάμηνο

Σύμφωνα με την πρόσφατη Πανελλήνια έρευνα Focus Bari "Focus On Tech Life Tips" σχετικά με την online παρουσία και δραστηριότητα των Ελλήνων, προέκυψαν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, η οποία άφορά στο πρώτο εξάμηνο του 2022, όλοι οι Έλληνες, νέοι, μεγαλύτεροι, παιδιά, ζουν πλέον "ψηφιακά".

H διείσδυση του Ιnternet στη χώρα μας έφτασε στο 95% στις ηλικίες 13-74, με ιδιαίτερα ανεβασμένη χρήση στους ώριμους ενήλικες 65-74 χρόνων, όπου σημειώθηκε αύξηση +31%, αλλά και στα παιδιά 5-12 χρόνων.

Όσον αφορά στις συσκευές μέσω των οποίων συνδέονται, στην πρώτη θέση βρίσκονται τα smartphones, με το 96% των χρηστών να συνδέονται 2 ώρες την ημέρα από το κινητό τους. Ακολουθούν τα laptop με 52% και τα desktop με 38%.

Στα Social Media είναι ιδιαίτερα ενεργοί οι Έλληνες, με το 87% εξ αυτών να έχουν λογαριασμούς, ενώ ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν την ημέρα φτάνει τα 86 λεπτά.

Τέλος, όσον αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές, το 75% των Ελλήνων που έχουν πρόσβαση στο Internet έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, ενώ κατά μέσο όρο το ποσό που ξόδεψαν ήταν 869 ευρώ.

Όσον αφορά στις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων, στην πρώτη θέση ήταν τα ρούχα, στη δεύτερη τα παπούτσια και στην τρίτη ηλεκτρονικά είδη.

 

Μπορείτε να βρείτε τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης έρευνας Focus On Tech Life Tips, εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μεγάλη έρευνα για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο από τη Mediapost Hit Mail

Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνεται κάθε χρόνο, με τις λιανικές πωλήσεις στο διαδίκτυο να αναμένεται να φτάσουν τα 5,55 τρισ. δολάρια το 2022, σύμφωνα με το eMarketer, ενώ μέχρι το 2025 αναμένεται να φτάσει το εντυπωσιακό νούμερο των 7,39 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Με άλλα λόγια, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στην αγορά και σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, οπότε αν κάποια επιχείρηση θέλει να επωφεληθεί από αυτές, πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για τον σκληρό ανταγωνισμό - τόσο σε τοπική όσο και σε παγκόσμια κλίμακα.

Επίσης, ο κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2021, αυξήθηκε κατά 13%, φτάνοντας στα 718 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ περεταίρω ανάπτυξη θα σημειωθεί και το 2022. 

 

Η Mediapost Hit Mail, θυγατρική του ομίλου La Poste στη Βουλγαρία, διεξάγει μια διεθνή διαδικτυακή έρευνα που αφορά τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Ο στόχος της έρευνας είναι να αναλύσει ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις και τα οφέλη για τους εμπόρους της περιοχής μας, ενώ επεκτείνουν τις διασυνοριακές δραστηριότητές τους στο e-commerce. Είναι η μεγαλύτερη έρευνα από άποψη εμβέλειας και κλίμακας, που διοργανώθηκε ποτέ από εταιρεία της περιοχής.

Κάθε επιχειρηματίας που θα συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο, μπορεί να επιλέξει να λάβει τα αποτελέσματα της έρευνας δωρεάν. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να συγκριθούν με τους συναδέλφους - ανταγωνιστές της περιοχής μας και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εξαιρετικά πολύτιμα δεδομένα που θα τους βοηθήσουν να σχεδιάσουν καλύτερα τη στρατηγική τους για διεθνή ανάπτυξη.

Επιπλέον οι συμμετέχοντες θα μπουν σε κλήρωση για να διεκδικήσουν 3 Amazon vouchers αξίας 100 ευρώ το κάθε ένα!

Το ερωτηματολόγιο θα το βρείτε στην ελληνική γλώσσα, εδώ. Θα είναι ανοικτό για να δέχεται απαντήσεις έως τις 25 Σεπτεμβρίου και η έκθεση των αποτελεσμάτων θα είναι διαθέσιμη στα μέσα Οκτωβρίου.

 

Το Web World News είναι επίσημος συνεργάτης της Mediapost Hit Mail για την επικοινωνία της έρευνας στην ελληνική αγορά.

 

Η Mediapost Hit Mail Bulgaria ιδρύθηκε το 2005 ως εξειδικευμένο agency direct marketing. Το 2009 εξαγοράστηκε από τον γαλλικό όμιλο La Poste. Από το 2010 προστέθηκαν αρκετές νέες υπηρεσίες στο χαρτοφυλάκιό της: email marketing, PPC, βελτιστοποίηση landing pages κ.λπ.

Σήμερα, η Mediapost Hit Mail προσφέρει υπηρεσίες σε πελάτες της σε περισσότερες από 10 αγορές στην ΕΕ, σε τρεις βασικούς τομείς: digital marketing, promotional campaigns και cross-border e-commerce. Το τμήμα Cross-Border της εταιρείας βοηθά τους τοπικούς εμπόρους να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους διεθνώς.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Skroutz επεκτείνει την υπηρεσία αποστολής προϊόντων στην Κύπρο

Τις παραδόσεις προϊόντων και στην Κύπρο προσφέρει πλέον το Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των Κύπριων καταναλωτών.

Με τη διάθεση της υπηρεσίας αποστολής στην Κύπρο, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους με την ασφάλεια και αξιοπιστία του Skroutz Marketplace.

Η παροχή των υπηρεσιών του Skroutz στην Κύπρο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επωφεληθούν από τα προνόμια που προσφέρει το Skroutz Marketplace και να ανακαλύψουν εκατομμύρια προϊόντα που διαθέτει η πλατφόρμα, εύκολα, γρήγορα και με ασφαλείς συναλλαγές. Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής στην Κύπρο.

Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα αναζήτησης και προσθήκης πολλών και διαφορετικών προϊόντων στο ίδιο καλάθι, καθώς και να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν. Είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ενώ μπορούν να εξοφλήσουν την παραγγελία τους και σε τρεις άτοκες δόσεις και να υλοποιούν τις αγορές τους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων.

Η διάθεση της υπηρεσίας στην Κύπρο έρχεται ως συνέχεια της εξατομικευμένης αγοραστικής εμπειρίας που απολαμβάνουν πλέον οι χρήστες με βάση τις δικές τους ανάγκες και επιθυμίες κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπο ή το app του Skroutz.

Ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer της Skroutz, δήλωσε σχετικά: “Η διάθεση της υπηρεσίας αποστολής προϊόντων στους καταναλωτές της Κύπρου εγκαινιάζει την παρουσία της Skroutz στην Κυπριακή αγορά. Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα υλοποίησης της στρατηγικής μας για άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών σε όλα τα στάδιά της, καθιστώντας τις online αγορές ευκολότερες και ασφαλέστερες. Η Κυπριακή αγορά είναι στρατηγικής σημασίας για την Skroutz, με επόμενο στόχο μας τη διεύρυνση του δικτύου των εμπόρων που πραγματοποιούν αποστολές στην Κύπρο, καθώς και τη δημιουργία δικτύου συνεργατών με έδρα τη μεγαλόνησο, ώστε οι χρήστες μας να απολαμβάνουν ακόμα καλύτερη εμπειρία.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


7 μέθοδοι για πωλήσεις την περίοδο των εορτών εν μέσω πληθωρισμού

Ο πληθωρισμός συνεχίζει να επηρεάζει την αγορά και τους καταναλωτές. Οι αιτίες για τις αυξήσεις των τιμών περιλαμβάνουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη συνολική ζήτηση και φυσικά το κόστος της ενέργειας και των καυσίμων.

Από μόνος του, ο πληθωρισμός μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες μειώσεις των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της αγοραστικής περιόδου των εορτών των Χριστουγέννων, ειδικά για προϊόντα πρώτης ανάγκης και αυτά που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία. Επίσης, το υψηλότερο κόστος συσκευασίας και παράδοσης θα κάνει πιο δύσκολο τον ανταγωνισμό με τους πιο μεγάλους και ισχυρούς εμπόρους.

Όμως, πάντα υπάρχουν περιθώρια για ικανοποιητικές πωλήσεις και κέρδος. Ένας σημαντικός τομέας που πρέπει να εξεταστεί είναι η μείωση του κόστους. Οι τακτικές μείωσης του κόστους περιλαμβάνουν μια σειρά από ενέργειες, όπως τον εξορθολογισμό της υποστήριξης πελατών και την επιλογή "ουδέτερων" υλικών συσκευασίας και όχι tailor made, δηλαδή με τη φίρμα του καταστήματος. Παράλληλα, ο περιορισμός του κόστους των εμπόρων και η προσφορά ελκυστικότερων τιμών, βοηθά και τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα για να αγοράσουν και να προσφέρουν τα δώρα που επιθυμούν.

Ας δούμε μερικές μεθόδους, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη πωλήσεων, εν μέσω πιέσεων στα οικονομικά εταιρειών και καταναλωτών.

Εκπτώσεις με βάση το πλήθος των προϊόντων

Η κοστολόγηση προϊόντων με βάση την ποσότητα των αγορών μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα, αυξάνοντας παράλληλα το μέσο ύψος των παραγγελιών. Φυσικά, δε θα περιορίζεται η προσφορά στο ίδιο προϊόν. Η προσφορά εκπτώσεων βάσει ποσότητας σε κατηγορίες προϊόντων, ή ακόμη και σε ολόκληρο τον κατάλογο του e-shop, μπορεί να ανταμείψει τους πιστούς πελάτες και να προσελκύσει νέους.

Αναλόγως με το είδος των προϊόντων που εμπορεύεστε, μπορείτε να ορίσετε μία πολιτική εκπτώσεων, είτε με βάση τον συνολικό αριθμό των προϊόντων που θα αγοραστούν, είτε με το ύψος της αξίας των αγορών. Για παράδειγμα, για αγορές τουλάχιστον 100 ευρώ θα μπορούσατε να προσφέρετε έκπτωση 5%, για αγορές 200 ευρώ η έκπτωση μπορεί να είναι 10% κ.λπ.

Επιλέξτε μία στρατηγική και εξηγήστε τη με σαφήνεια στους υποψήφιους αγοραστές, για να γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν.

Δημιουργήστε πακέτα προϊόντων σε ελκυστικές τιμές

Η προσφορά ειδών που συνήθως αγοράζονται μαζί, όπως ένα βασικό προϊόν με τα αξεσουάρ του, απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς και ενισχύει τις αξίες των παραγγελιών. Ακόμη και οι μικρές εκπτώσεις βοηθούν τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε bundles σε μηχανές καφέ μαζί με καφέδες, συσκευές φίλτρανσης νερού μαζι με αναλώσιμα φίλτρα, κινητά τηλέφωνα μαζί με θήκη και power bank κ.λπ.

Προσφέρετε υπηρεσίες Buy Now Pay Later - BNPL

Οι υπηρεσίες BNPL που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και στη χώρα μας, όπως η finloup και η Klarna δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώσουν για τις αγορές τους με άτοκες δόσεις ακόμα και εάν δεν έχουν πιστωτική κάρτα και στους εμπόρους τη δυνατότητα να διευρύνουν το πελατολόγιό τους.

Κανονικής προτεραιότητας παράδοση

Οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι τα κόστη αποστολής έχουν αυξηθεί εξαιτίας της αύξησης των τιμών των καυσίμων διεθνώς. Δώστε τους τη δυνατότητα επιλογής μιας πιο οικονομικής υπηρεσίας για να εξοικονομήσουν χρήματα, η οποία εν γνώση τους θα παραδώσει τα προϊόντα που αγόρασαν σε μεγαλύτερο χρόνο.

Λίστες αναμονής και προπαραγγελίες με "χρέωση αργότερα"

Αντί να εμφανίζετε δημοφιλή προϊόντα για τα οποία δεν υπάρχει απόθεμα απλά σαν "μη διαθέσιμα", δημιουργήστε μια λίστας αναμονής για αυτά. Στη συνέχεια, ειδοποιήστε τους πελάτες όταν παραλάβετε και προχωρήσετε στην αποστολή τους. Μπορείτε να έχετε δεχθεί από τη στιγμή της προπαραγγελίας τα στοιχεία πληρωμής τους και όταν παραλάβετε απόθεμα να προχωρήσετε αυτόματα στη χρέωση και στην αποστολή των προϊόντων. Φροντίστε να τους ενημερώσετε για την ακριβή διαδικασία και να αναφέρετε τους χρόνους παράδοσης.

Προσφέρετε στους πιστούς πελάτες "κλειδωμένες" τιμές

Τα προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση θα ξεπουλήσουν γρήγορα και συχνά θα εμφανιστούν κατόπιν σε sites δημοπρασιών και marketplaces σε υψηλότερες τιμές. Επιβραβεύστε τους πιο πιστούς πελάτες σας, δεσμεύοντας απόθεμα προϊόντων για αυτούς σε συγκεκριμένες ποσότητες και τιμές.

Δωροκάρτες με ανοιχτό ποσό

Αντί να διαθέτετε δωροκάρτες με συγκεκριμένες αξίες, αφήστε τους πελάτες να αποφασίσουν για το ποσό που θέλουν να προσφέρουν. Επιπρόσθετα, αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει και στην περίπτωση που θέλουν να προσφέρουν σαν δώρο ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο. Σε αυτό το σενάριο μπορείτε να τοποθετήσετε έναν σύνδεσμο "Αγορά Δωροκάρτας" δίπλα από το "Μη Διαθέσιμο" στις σελίδες των προϊόντων για τα οποία πιστεύετε ότι θα υπάρξει αυξημένο ενδιαφέρον.

Κάποιοι online retailers δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την εμπορική κίνηση κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Αλλά αν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τώρα τη στρατηγική σας, μπορείτε να πουλήσετε περισσότερα από τα αναμενόμενα και να διευρύνετε το πιστό σας πελατολόγιο.

 

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: Nathan Lemon , Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι καταναλωτές προτιμούν να τους προσεγγίζουν απευθείας οι retailers παρά μέσω social media

Οι καταναλωτές προτιμούν οι έμποροι και τα brands να επικοινωνούν μαζί τους μέσω των δικών τους καναλιών, παρά μέσω των social media, σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Ωστόσο, θέλουν επίσης να έχουν την επιλογή των social media όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή.

Η εταιρεία Fresh Relevance πραγματοποίησε την έρευνα online, σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο και διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς δεν ήθελαν να τους προσεγγίζουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αρνητικές απαντήσεις που έλαβαν ανά μέσο ήταν, από χρήστες του TikTok (58%) του Twitter (56%) του WhatsApp (53%), του Facebook (53%), του Instagram (53%) και του YouTube (53%). Όταν ρωτήθηκαν πώς θα ήθελαν να επικοινωνήσουν μαζί τους, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των πελατών είπε ότι θα ήθελε να λάβει ένα e-mail, πάνω από το ένα τέταρτο (27%) θα προτιμούσε να δει νέα, προσφορές κ.λπ. στον site του λιανοπωλητή, στο φυσικό του κατάστημα (29%), στην εφαρμογή του (27%) ή μέσω Google (20%).

Ο Mike Austin, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Fresh Relevance, αναφέρει: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένα πολύ ισχυρό κανάλι για branding και για αλληλεπίδραση με την πελατειακή βάση. Αλλά η έρευνά μας δείχνει ότι οι έμποροι λιανικής πρέπει να είναι έξυπνοι στον τρόπο που τα χρησιμοποιούν. Οι ερωτηθέντες μας είπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει το διαφημιστικό περιεχόμενο στα social media, όμως θέλουν να μπορούν να τα χρησιμοποιούν για να προσεγγίζουν τις εταιρείες ως κανάλι επικοινωνίας». 

Οι καταναλωτές προτιμούν να λαμβάνουν προωθητικά μηνύματα μέσω καναλιών που ανήκουν στους πωλητές, όπως email, το website και την εφαρμογή τους. Αυτά είναι καλά νέα για τις επιχειρήσεις που ενδέχεται να χρειαστεί να περικόψουν τις δαπάνες για πληρωμένο περιεχόμενο.

Οι πελάτες χρησιμοποίησαν κατά μέσο όρο δύο κανάλια πωλήσεων κατά τις αγορές τους, ενώ όσοι είχαν ηλικία μεταξύ 16 και 34 ετών χρησιμοποιούσαν τρία. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, το 63% των πελατών αλληλεπιδρά με τουλάχιστον δύο κανάλια. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το να μπορούν να δουν τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών τους σε περισσότερα από ένα κανάλια (για παράδειγμα, τον ιστότοπο και την εφαρμογή ενός καταστήματος) θα έκανε πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.

Λίγο περισσότερο από το ένα πέμπτο (22%) δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν από ένα e-shop που εμφανίζει προσαρμοσμένο περιεχόμενο, όπως προτάσεις προϊόντων ενώ ένας στους πέντε (21%) θέλει να μπορεί να επικοινωνεί με τους λιανοπωλητές μέσω διαφόρων καναλιών – όπως email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ζωντανή συνομιλία.

 

Πηγή: internetretailing.net

 

Εικόνα: KOBU Agency, Unsplash
   

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


"Γρήγορα και εύκολα": Αυτό θέλουν οι καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές τους

«Γρήγορα και εύκολα». Σύμφωνα με τους καταναλωτές, αυτή είναι, με δύο λέξεις, η απόλυτη προϋπόθεση για μια έξοχη εμπειρία αγορών, αποτελώντας ταυτόχρονα, μία σημαντική πρόκληση για τους ίδιους τους εμπόρους. Ο λόγος είναι απλός: Οι αγοραστές φαίνεται να είναι όλο και λιγότερο ανεκτικοί σε τυχόν δυσκολίες, ειδικά κατά το "checkout", δηλαδή στην τελευταία φάση της διαδικασίας αγοράς.

Ένα ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό (81%) των Ευρωπαίων προτιμά σαφώς την ταχύτητα και την απλότητα αυτού του σταδίου, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της αγοραστικής εμπειρίας, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της PayPal με τίτλο "The future of European groceries: 6 trends defining the evolution of grocery retail".

 

Οι ρίζες αυτού του φαινομένου βρίσκονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο με αμείωτο ρυθμό εξοικειώνει τους καταναλωτές στην ευκολία και την ταχύτητα των συναλλαγών. Πάντως, η τάση αυτή ισχύει και για το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Κατά μέσο όρο, τρεις στους τέσσερις shoppers στην Ευρώπη θα εγκαταλείψουν μια αγορά, σε περίπτωση που θεωρήσουν ότι θα χρειαστεί να περιμένουν σε μια ουρά ταμείου για περισσότερο από πέντε λεπτά.

Το ίδιο ποσοστό αγοραστών είναι έτοιμο να επισκεφθεί ανταγωνιστικό κατάστημα, άπαξ και αντιληφθεί ότι θα τύχουν ταχύτερης εξυπηρέτησης. Επιπλέον, τρεις στους πέντε ερωτηθέντες χρησιμοποιούν ειδικά ταμεία αυτοεξυπηρέτησης (self-service checkout) – ακριβώς για να επιταχύνουν τη διεκπεραίωση και ολοκλήρωση των συναλλαγών.

Πως πληρώνουν οι καταναλωτές; Όπως επιθυμούν οι ίδιοι.                                                     

Ακούγεται κάπως παράδοξο, αλλά και το ίδιο το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει επηρεάσει σημαντικά τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, βιώνει μία αντίστοιχη αύξηση των προσδοκιών τους. Αυτό συμβαίνει επειδή οι πελάτες γίνονται εξίσου λιγότερο ανεκτικοί σε κάθε είδους εμπόδια και φραγμούς για την ολοκλήρωση των διαδικτυακών συναλλαγών, όπως η έλλειψη της αγαπημένης τους μεθόδου γρήγορης πληρωμής. Για παράδειγμα, πέρυσι, ένας στους τρεις Ευρωπαίους αγοραστές αποφάσισε να μην αγοράσει τίποτα από ένα ηλεκτρονικό παντοπωλείο, μόνο και μόνο επειδή το κατάστημα δεν παρείχε τον τρόπο πληρωμής που προτιμούσε.

«Δεν είναι τυχαίο ότι πέρυσι το 59% των online shoppers χρησιμοποίησε πιο συχνά από ποτέ διαδικτυακές πληρωμές όπως η PayPal. Τέτοιου είδους πληρωμές απλοποιούν τη συναλλαγή και διασφαλίζουν το αίσθημα εμπιστοσύνης, αυτό ακριβώς που αποζητούν σήμερα οι καταναλωτές», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Efi Dahan, αναφερόμενος στα στοιχεία της PayPal από πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ελλάδα, η Γερμανία, η Ολλανδία και το Βέλγιο. «Η ενεργοποίηση της πληρωμής στο e-shop με μια αξιόπιστη μέθοδο είναι απαραίτητη στις μέρες μας, προσφέροντας τη δυνατότητα τόσο να επιτύχετε υψηλότερο κύκλο εργασιών όσο και να προσελκύσετε νέους αγοραστές στο κατάστημά σας», προσθέτει.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η συνολική αξία της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου B2C (συμπεριλαμβανομένων προϊόντων και υπηρεσιών) στην Ελλάδα για το 2021 εκτιμάται σε 14 δισεκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, η τοπική αγορά ecommerce προβλέπεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό άνω του 12,15% κατά την περίοδο 2022-2027, αγγίζοντας τον αριθμό των 6 εκατομμυρίων χρηστών έως το 2025.

Ωστόσο, η γοργή εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου σημαίνει αυτόματα αύξηση των καταναλωτικών απαιτήσεων για ταχύτητα και ποιότητα υπηρεσιών, τόσο εντός, όσο και εκτός διαδικτύου, ειδικά μάλιστα σε εποχές πληθωριστικών πιέσεων. Θα καταφέρει άραγε ο κλάδος να ανταποκριθεί ανάλογα; Αυτό εξαρτάται από την ανοιχτή στάση που θα υιοθετήσουν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται offline ή/και online – και τη δεκτικότητα που θα επιδείξουν στις ανάγκες των πελατών και στις καινοτόμες λύσεις.

 

User Experience (UX): «Κλειδί» οι πληρωμές

Σε μια εποχή που η εξατομίκευση γίνεται το κλειδί για μία εξαιρετική εμπειρία χρήστη (UX – User Experience), κάθε φορά που ένας πελάτης αλληλοεπιδρά με μία επιχείρηση, αξίζει να τον ρωτήσετε: τί είναι αυτό που επιθυμεί πραγματικά, όταν φθάνει η ώρα μιας πληρωμής; Και όπως ισχυρίζεται το 48% των Ευρωπαίων e-shoppers, επιλέγει να χρησιμοποιεί ψηφιακά πορτοφόλια κατά τις ηλεκτρονικές αγορές.

Αναφερόμαστε, λοιπόν, στα έξυπνα και φιλικά προς τον χρήστη εργαλεία που δεν είναι μόνο ασφαλή και εξυπηρετούν βασικές ανάγκες, αλλά δίνουν προστιθέμενη αξία στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αφού αναδεικνύονται σήμερα ως το ‘it thing’ στην Ευρώπη. Για του λόγου το αληθές, τα τελευταία 3 χρόνια, η συνολική αξία των ευρωπαϊκών ψηφιακών και mobile πληρωμών έχει αυξηθεί κατά τουλάχιστον 30%. Επίσης, ο αριθμός των Ευρωπαίων πολιτών που χρησιμοποιούν μεθόδους άνευ μετρητών προβλέπεται να ξεπεράσει τα 700 εκατομμύρια έως το 2026. Έτσι, καθώς οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι ο πιο βολικός τρόπος πληρωμής του e-shopping, τα ψηφιακά πορτοφόλια γίνονται η φυσική επιλογή.

Όπως είναι λογικό, η σπουδαιότητα και το κύρος των e-wallets στην αγορά αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Στην Ευρώπη, προ πανδημίας, οι πληρωμές ηλεκτρονικού εμπορίου με τη χρήση αυτής της μεθόδου έχουν φτάσει σε υψηλό μερίδιο αγοράς της τάξης του 26,4%, καθιστώντας τις μάλιστα τον πλέον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κρυμμένος θησαυρός Νο2: RFM analysis, ή αλλιώς, "Ηλία Ρίχτο"

του Γιάννη Καραλή, Netsteps Founder, Findbar Co-Founder

 

Επανέρχομαι με το δεύτερο άρθρο της σειράς αυτής και ελπίζω ήδη να κάνατε βήματα με το on-site search! Όσοι δεν έχουν διαβάσει το πρώτο άρθρο, μπορούν να το βρουν εδώ.

O δεύτερος κρυμμένος θησαυρός δεν είναι άλλος από τον “καλό πελάτη”! Αλλά πώς θα τον αναγνωρίσετε στον Digital Κόσμο; Τί Conversion Rate έχει, πόσο σημαντικός παράγοντας είναι;

Υπάρχει μια κατηγορία πελάτη που ακούει στο όνομα  “φάλαινα” - δεν ακούγεται ευγενικό, αλλά είναι δανεισμένο από το αγγλικό “Whale”. Ποιος είναι αυτός; O πελάτης που θα μπει στο μαγαζί (όχι απαραίτητα συχνά) και θα κάνει “ζημιά” με ένα πραγματικά μεγάλο καλάθι.

Θα δανειστώ λίγο από το σενάριο της ταινίας “Όλα είναι δρόμος” και την ατάκα “Ηλία Ρίχτο”, που ίσως είναι η πιο εύστοχη τοποθέτηση και ανάλυση του χαρακτήρα που αναζητούμε. Μπορεί να μην έχετε δει όλοι την ταινία, αλλά σίγουρα έχετε ακούσει την ατάκα "Ηλία ρίχτο" ή έχετε δει αυτό το απόσπασμα από την ταινία. Το αφεντικό είναι πάντα κοντά στον πελάτη - και όχι μόνο το αφεντικό, η επιχείρηση ολόκληρη προσπαθεί να ικανοποιήσει το κάθε αίτημά του. Από την ώρα που φτάνει στο μαγαζί, με το “Καλησπέρα σας, κύριε Τσετσένογλου” μέχρι την κλήση στο φορτωτή που θα γκρεμίσει το μαγαζί. Στο “Βιετνάμ”, ο επιχειρηματίας καταφέρνει να κάνει ακόμα και ΕΧΙΤ μέσα από τον πελάτη του (Exit από την ορολογία των startups - το σημείο στο οποίο πουλάμε την επιχείρηση).

Καταφέρνει, λοιπόν, να πουλήσει την επιχείρησή του (το “Βιετνάμ” εν προκειμένω) στον καλύτερό του πελάτη - για να την καταστρέψει, βέβαια, λίγο μετά! Και μη μου πείτε ότι το βλέπετε πρώτη φορά αυτό το σενάριο: στον Β2Β κόσμο είναι πολύ συχνό φαινόμενο μια εταιρεία/πελάτης που κάνει λογαριασμό σε μια άλλη εταιρία να αξιώνει μερίδια συμμετοχής.

Θα ήθελα πολύ να κάνω καρέ-καρέ ανάλυση του συσχετισμού αυτού με το αριστούργημα του Παντελή Βούλγαρη, αλλά δεν θέλω να μακρηγορήσω.

Τώρα που καταλάβατε την σημαντικότητα του “καλού πελάτη”, πάμε να δούμε την μεταφορά αυτή στον digital κόσμο. Παίζοντας με τα analytics, έψαξα να βρω “κύριους Τσετσένογλου” σε ένα eShop. Έφτιαξα ένα segmentaki με όσους πελάτες κάνουν τριπλάσιο καλάθι από το μέσο (δεν είπα να γκρεμίσουν και το μαγαζί!).

Απογοήτευση! Είναι μόνο 895 από τους 353.000! Ναι, δεν υπάρχουν πολλοί “κύριοι Τσετσένογλου”, αλλά κοιτάξτε λίγο πιο δεξιά… Conversion rate 20,29%!!! Ενώ το site τρέχει με 0,96%. Δείτε και το revenue πιο δίπλα: 170k, που σημαίνει πως παράγουν το 45% του συνολικού τζίρου. Αυτός, είναι κρυμμένος θησαυρός!

Η πρώτη σκέψη μου είναι ότι κάνουμε τα πάντα για να αυξήσουμε το CR σε ένα site και πανηγυρίζουμε με μια μικρή μεταβολή του, αλλά αγνοούμε πλήρως ότι έχουμε segments (όχι μόνο πελατών) με πολύ υψηλότερα Conversions. Χαρακτηριστικά, στο προηγούμενο άρθρο είδατε ότι με το onsite search είχαμε τετραπλάσιο CR μόνο και μόνο από τους επισκέπτες που έκαναν αναζήτηση.

Εσείς κάνετε κάτι διαφορετικό για τους πελάτες αυτούς; Φαντάζεστε τον “Ηλία” της ταινίας να είχε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στον πελάτη που εμφανίζεται μία φορά και στον πελάτη που γκρεμίζει το μαγαζί;

Στην εταιρεία εδώ και κάποια χρόνια αναπτύσσουμε ένα εργαλείο, το Netsteps Commerce Intelligence, που μας επιτρέπει να ανιχνεύουμε πελάτες και να δοκιμάζουμε πράγματα. Δεν είναι μόνο οι Whales, είναι και οι Loyal πελάτες που δείχνουν να έχουν σημαντικά CR, δηλαδή συχνοί πελάτες που δεν είναι απαραίτητο ότι κάνουν μεγάλους λογαριασμούς.

Φτάνουμε, λοιπόν, μέσα από το εργαλείο να γνωρίζουμε τους “κυρίου Τσετσένογλου”, ακριβώς ποιοι είναι και να τους μιλήσουμε διαφορετικά.

H RFM ανάλυση του πελατολογίου που βλέπετε, μας δίνει και άλλα segments που δεν είναι ορατά μέσα από το Google Analytics. Μας δίνει, όμως, και ένα άλλο νούμερο που είναι το HLTV (Historical LifeTime Value): πόσα χρήματα άφησε πρακτικά ο κάθε πελάτης μας ιστορικά.

 

Για δείτε και κάτι ακόμα προς προβληματισμό: Οι συχνοί σας πελάτες σας αφήνουν υπερδιπλάσια χρήματα!

 

Στα χρόνια που το acquisition έχει γίνει πανάκριβο και ζημιογόνο, πολλές φορές πρέπει να πάμε λίγο “back to basics”. Digitally, το να φέρεις ένα νέο πελάτη ήταν φθηνό γιατί δεν υπήρχε ανταγωνισμός, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να επικεντρωθούν στο πως να φέρουν νέους πελάτες και η αλήθεια είναι ότι αυτό απέδιδε κάποτε. Έκτοτε, τα δεδομένα αυτά, φυσικά, έχουν αλλάξει. Αν δεν καταφέρετε να κατανοήσετε τι είδους πελάτες σας έφερε η καμπάνια σας, δεν θα μπορέσετε να την αξιολογήσετε. Σήμερα, έχετε τα μέσα για να το κάνετε.

Καλό Καλοκαίρι και θα επιστρέψω τον Σεπτέμβρη με το τρίτο και τελευταίο άρθρο της σειράς!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία της Wolt με την ΑΒ Βασιλόπουλος

H Wolt και η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, η οποία εγκαινιάστηκε την Πέμπτη 21 Ιουλίου με τα πρώτα πέντε καταστήματα ΑΒ στην Αττική. Πρόκειται για τα καταστήματα σε Ελληνικό, Πετράλωνα, Περισσό, Βριλήσσια και Νέα Ερυθραία.

Η νέα αυτή συνεργασία έρχεται να εμπλουτίσει τις διαθέσιμες επιλογές των πελατών της Wolt, οι οποίοι πλέον θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια του supermarket από τα αγαπημένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, εύκολα και γρήγορα, από την άνεση του σπιτιού τους ή του γραφείου τους. 

 

Στην εφαρμογή της Wolt είναι διαθέσιμοι περισσότεροι από 4.500 κωδικοί προϊόντων, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης. Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας των σύγχρονων νοικοκυριών.

 

Οι πελάτες της Wolt μπορούν να μετατρέπουν τις καθημερινές τους αγορές από το supermarket ΑΒ σε μία άνετη και ξεχωριστή εμπειρία, απολαμβάνοντας περισσότερο ελεύθερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, χωρίς ουρές και αναμονή. Με τη Wolt, τα ψώνια από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος έρχονται στην πόρτα τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30, σε περίπου 40 λεπτά, εύκολα και με ασφάλεια. 

 

Επιπλέον, μπορούν να απολαμβάνουν τα μοναδικά οφέλη της εφαρμογής, όπως το live tracking που παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Το menu της εφαρμογής συνοδεύεται από φωτογραφίες, απλοποιώντας περαιτέρω τις αγορές, ενώ υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί, έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σύντομα θα προστεθούν στην εφαρμογή της Wolt νέα καταστήματα ΑΒ, επεκτείνοντας την υπηρεσία σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search