Το BestPrice.gr, πιστό στο όραμά του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών στο e-commerce, απονέμει για 6η συνεχόμενη χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards, επιβραβεύοντας τα συνεργαζόμενα καταστήματα που προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση στους e-καταναλωτές.
Ποια ήταν τα ηλεκτρονικά καταστήματα που κατάφεραν να κερδίσουν την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού; Η απάντηση δόθηκε μέσα από τις αξιολογήσεις των χρηστών του BestPrice.gr, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να βαθμολογήσουν περισσότερα από 3.500+ συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν προσωπική, πρόσφατη εμπειρία από ηλεκτρονική αγορά από το εκάστοτε κατάστημα.
Για την πρόκριση των καλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίστηκε ο μέσος όρος βαθμολογίας των αξιολογήσεων από τους χρήστες το προηγούμενο έτος, λαμβανοντας υπόψη τόσο τον συνολικό αριθμο αξιολογήσεων όσο και το πλήθος τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.
Φέτος, μέσα από την διαδικασία αξιολόγησης των BestPrice Customer Review Awards 2022 αναδείχθηκαν 163 ηλεκτρονικά καταστήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.grείναι η πρώτη και μεγαλύτερη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα. Την πλατφόρμα εμπιστεύονται περίπου 4 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα για την έρευνα αγοράς τους, ενώ τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα ξεπερνούν τα 3.500.
Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων που ξεχώρισαν φέτος, είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο www.bestprice.gr/customer-review-awards
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Google δεσμεύτηκε να παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια στους καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα μέσω των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου της, όπως το Google Store.
Ο τεχνολογικός γίγαντας το κάνει για να συμμορφωθεί με τους κανόνες που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστόσο, η εταιρεία εξακολουθεί να παραβιάζει τους νόμους της ΕΕ για τον γεωγραφικό αποκλεισμό.
Τα τελευταία χρόνια, η Google διερευνήθηκε από αρκετές Aρχές καταναλωτών στην Ευρώπη, με επικεφαλής Αρχές από την Ολλανδία και το Βέλγιο. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία υποχρεώθηκε να συμμορφωθεί προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω έρευνες και πρόστιμα.
Τώρα, η Google συμφώνησε να κάνει αλλαγές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου της. Για παράδειγμα, θα πρέπει να γίνει ευκολότερο για τους αγοραστές στο Google Store και στο Google Play Store να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με τον πωλητή. Θα υπάρχει επίσης ένα όριο στην ακύρωση παραγγελιών ή αλλαγή τιμών στο Google Store από την Google. Επίσης, οι τιμές στις κρατήσεις ξενοδοχείων και στις πτήσεις θα πρέπει να είναι πιο διαφανείς.
Η Google, όμως, παραβιάζει επίσης τους νόμους της ΕΕ σχετικά με τον γεωγραφικό αποκλεισμό. Συγκεκριμένα, οι ευρωπαίοι καταναλωτές δεν μπορούν να αγοράσουν ορισμένα αγαθά όταν βρίσκονται προσωρινά σε άλλο κράτος - μέλος της ΕΕ.
Σύμφωνα με την Google, οι χρήστες μπορούν να αλλάζουν τη χώρα διαμονής τους μία φορά το χρόνο για να έχουν πρόσβαση σε τοπικές εφαρμογές και παιχνίδια. Ωστόσο, σημειώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια περιεχομένου που αποκτήθηκε στο παρελθόν και σε εκκρεμή πίστωση.
«Οι καταναλωτές της ΕΕ δικαιούνται σαφείς, πλήρεις πληροφορίες, ώστε να μπορούν να κάνουν τεκμηριωμένες επιλογές», δήλωσε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, Didier Reynders και πρόσθεσε ότι «Οι δεσμεύσεις που ανέλαβε η Google είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Καλούμε την Google να συμμορφωθεί πλήρως με τον κανονισμό γεωγραφικού αποκλεισμού, διασφαλίζοντας ότι οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα και να έχουν πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο, όπου κι αν βρίσκονται στην ΕΕ».
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: Pawel Czerwinski, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Αυτό το Σαββατοκύριακο, 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη, η eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 θα υποδέχεται τους επισκέπτες και τους συνέδρους της!
Η σημαντικότερη εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, θα προσφέρει στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με δυνητικούς συνεργάτες που θα συμβάλουν στην αποτελεσματικότερη προβολή τής επιχείρησής τους. Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης είναι 11:00 - 20:00 και τις δύο ημέρες.
Στους εκθεσιακούς χώρους της ECDM Expo NORTH θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.
Δείτε εδώ τη λίστα των εκθετών τής ECDM Expo NORTH 2023
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.
Το διήμερο διεθνές συνέδριο
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, θα πραγματοποιηθεί το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις πιο σύγχρονες τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Το συνέδριο θα τιμήσουν με την παρουσία τους και θα απευθύνουν χαιρετισμό, ο κ. Σταύρος Καλαφάτης, Υφυπουργός Εσωτερικών, Αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης και ο κ. Δημήτρης Γαλαμάτης, Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
Για να δείτε την ατζέντα και για την εγγραφή σας στο συνέδριο, επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα εδώ.
Η ECDM Expo NORTH 2023 διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:
Μεγάλοι Χορηγοί: DHL, 3DS, AstroLabs, Reccodo
Χορηγοί: DigitalUp, Γενική Ταχυδρομική, Social Mind, IpHost
Υποστηρικτές: Digital Challenge, Releva
H εκδήλωση τελεί υπό τις αιγίδες των:
- iab Hellas
- Σ.Ε.Π.Ε
- Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
- Δήμος Θεσσαλονίκης
- Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
- GR.EC.A
eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023
Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο πλαίσιο του ηγετικού ρόλου που κατέχει στη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, το Skroutz παρουσίασε την αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο Skroutz Marketplace για το 2022.
Παρά την επιστροφή στην κανονικότητα και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, οι ηλεκτρονικές αγορές συνέχισαν να καταγράφουν σημαντική αύξηση, γεγονός που αποτυπώνει την εξέλιξη στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Skroutz, το 2022 πραγματοποιήθηκαν 7,1 εκατ. παραγγελίες από το Skroutz Marketplace, καταγράφοντας αύξηση ύψους 61,48% σε σύγκριση με το 2021.
Από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν.
Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.
Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022, είναι:
- Κινητά Τηλέφωνα
- Sneakers
- Αθλητικά Παπούτσια
- Smartwatches
- Θήκες Κινητών
- Τηλεοράσεις
- Ανδρικά Μπουφάν
- Γυναικείες Τσάντες
- Laptops
- Bluetooth Handsfree
Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «WII games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών».
Αντίστροφα, κατηγορίες όπως «Παντελόνια Σκι & Snowboard», «Μπασκετικά Παπούτσια» και «Παιδικά Ποδοσφαιρικά Παπούτσια», παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμάτων μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.
Τέλος, μεγάλη ανταπόκριση έχουν και τα αυτόματα σημεία παραλαβής Skroutz Points, τα οποία ξεπερνούν τα 600 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Να σημειωθεί ότι για το 2022 το 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο νέο μοντέλο omnichannel που αντιμετωπίζει συνολικά το «αγοραστικό ταξίδι» του σύγχρονου Καταναλωτή εστίασε έρευνα που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση με τίτλο «Phygital Commerce Summit» υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ).
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΑ, συμμετείχαν η πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κα Σοφία Κουνενάκη - Εφραίμογλου, η ιδρύτρια της Focus Bari, κα Ξένια Κούρτογλου, ο CEO της Plushost, κ. Θανάσης Καμέας, ο Καθηγητής Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ο.Π.Α. (ELTRUN) κ. Γιώργος Δουκίδης, ο επίτιμος πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, ο VP Brand Customer & Omnichannel του Ομίλου Public κ. Νίκος Βαρβαδούκας και ο Regional Ominchannel Manager της Intersport κ. Βασίλης Κωστόπουλος. Το συντονισμό της εκδήλωσης έκανε η δημοσιογράφος κα Σόνια Χαϊμαντά.
Τα βασικά συμπεράσματα
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας που διενήργησε η Focus Bari σε συνεργασία με την Plushost, μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, η αγοραστική ταυτότητα του Έλληνα καταναλωτή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί διττή. Κι αυτό γιατί ο φυσικός (physical) αλλά και ο ψηφιακός (digital) τρόπος των αγορών συντίθεται σε μια λέξη, δημιουργώντας τον «Phygital» καταναλωτή.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 95% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι τους τελευταίους δύο μήνες πραγματοποίησαν τουλάχιστον μια αγορά σε φυσικό κατάστημα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για online αγορές έφθασε το 78%.
Σημειώνεται πως η έρευνα επικεντρώθηκε σε 28 κατηγορίες προϊόντων και δεν αφορούσε σε αγορές υπηρεσιών ή προϊόντων σούπερ μάρκετ.
- Μεγάλο ενδιαφέρον εμφανίζει το εύρημα ότι η καταναλωτική συμπεριφορά επηρεάζεται από την ιδιαίτερη διάρθρωση της κάθε υποκατηγορίας, τους «παίκτες» που την αποτελούν, τη διασπορά των σημείων πώλησης, το πόσους ισχυρούς αντιπροσώπους έχει στο ψηφιακό universe, το αντικείμενο αυτό καθ’αυτό και προφανώς τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του shopper.
- Η φύση του προϊόντος είναι επιδραστική στη σημαντικότητα του πωλητή, αλλά και στο χρόνο ολοκλήρωσης του αγοραστικού ταξιδιού, ανεξαρτήτως των ενδιάμεσων touchpoints.
- Η γενική εικόνα είναι ότι το συνοικιακό κατάστημα με φυσική ή και ψηφιακή παρουσία παραμένει ένας ισχυρότατος πόλος. Στον αντίποδα, η δραστική βελτίωση του ψηφιακού αποτυπώματος μεγάλων φυσικών retailers θολώνει εντυπωσιακά τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού.
- Ο Καταναλωτής αντιλαμβάνεται ως δίκαιη την καταβολή μεταφορικών για κάποια αξία αγοράς και κάτω. Αλλά και εδώ εμφανίζεται με σαφήνεια το εύρημα ότι ο Καταναλωτής αντιμετωπίζει κάθε προϊοντική υποκατηγορία με διαφορετικά κριτήρια. Για τις 28 υποκατηγορίες ελήφθησαν συνολικά 28 διαφορετικοί μέσοι όροι δίκαιης αμοιβής μεταφορικών.
- Εκεί που μοιάζει να υπάρχει μια ομοιογένεια είναι στις απαιτήσεις του απέναντι στις υποδομές των ψηφιακών καταστημάτων. Όσο η τεχνολογία «εξοπλίζει» το industry και ο Καταναλωτής εκπαιδεύεται σε αισθητικά άρτιες και λειτουργικά προχωρημένες λύσεις, τόσο «απαιτεί» την υιοθέτησή τους οριζόντια. Θέλει λειτουργικότητα και ασφάλεια παντού.
Τα «σκήπτρα» των αγορών στις γυναίκες και τους νέους
Ένα από τα πλέον αξιοπρόσεκτα ευρήματα της έρευνας έχει να κάνει με το γεγονός πως οι γυναίκες και οι καταναλωτές ηλικίας 16-34 ετών ήταν οι δύο κατηγορίες με το υψηλότερο ποσοστό όσον αφορά στις online αγορές (80% και 82%, αντίστοιχα). Η κα Ξένια Κούρτογλου επεσήμανε το ρόλο των γυναικών ως του main shopper του μέσου νοικοκυριού μέσα από τους ρόλους της μητέρας και της υπεύθυνης για τις αγορές.
Σε ό,τι αφορά, ειδικότερα, τους νεαρούς καταναλωτές, προκύπτει ότι ήταν εκείνοι που αγόρασαν προϊόντα από περισσότερες κατηγορίες (Μ.Ο. 7,2 κατηγορίες από τις συνολικά 28 εξεταζόμενες).
Πού κερδίζει το φυσικό κατάστημα και πού η online αγορά
Σύμφωνα με την Ξένια Κούρτογλου, τα φυσικά καταστήματα έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις αγορές φαρμάκων, με ποσοστό 68% (έναντι 27% που ψωνίζουν μέσω Διαδικτύου).
Υπάρχουν, ωστόσο, και κατηγορίες όπου τα ποσοστά εμφανίζονται μοιρασμένα ανάμεσα στις φυσικές και τις ηλεκτρονικές αγορές, όπως, για παράδειγμα στα είδη τεχνολογίας (25%) ή στην αθλητική ένδυση, όπου τα φυσικά καταστήματα διαθέτουν ελαφρύ προβάδισμα έναντι των ψηφιακών αγορών (37% έναντι 34%, αντίστοιχα).
Στον αντίποδα, περισσότεροι από επτά στους δέκα καταναλωτές (74%) που προτιμούν τις online αγορές, τις επιλέγουν λόγω καλύτερων τιμών και προσφορών, ενώ ένα ποσοστό 62% τις προτιμά για λόγους εξοικονόμησης χρόνου. Οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν αποκρυσταλλώσει την άποψή τους για τους λόγους που τους οδηγούν στην μια ή την άλλη λύση. Αν το σημαντικό είναι το ίδιο το προϊόν, οι ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά του, τότε το φυσικό κανάλι υπερτερεί. Αν αυτά είναι λυμένα, τότε η σημαντικότητα του κόστους και της ποικιλίας/εναλλακτικών οδηγούν τον shopper πιο κοντά στην ψηφιακή αγορά.
Μετρητά ή κάρτα;
Τα μετρητά παραμένουν δημοφιλής μέθοδος, καθώς το 37% των αγορών σε φυσικά καταστήματα έγινε με μετρητά, ενώ το ποσοστό της αντικαταβολής στις online αγορές φθάνει στο 19%, χάνοντας 8 μονάδες από την περυσινή έρευνα όπου αυτή τη μέθοδο επέλεγε ο καταναλωτής για το 27% των συναλλαγών. Αναμφισβήτητα, πάντως, ο δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμής είναι η χρεωστική κάρτα (44% στα φυσικά καταστήματα και 46% στα online) και ακολουθεί η πιστωτική (13% στα φυσικά καταστήματα και 19% στα online).
Η ιδιαίτερη δυναμική των τοπικών καταστημάτων
Σύμφωνα με την έρευνα, επιβεβαιώνεται η μεγάλη δυναμική και ανθεκτικότητα που επιδεικνύουν τα τοπικά καταστήματα.
Ειδικότερα, σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές που πηγαίνουν σε φυσικά σημεία αγορών (39%), προτίμησαν να ψωνίσουν σε τοπικά καταστήματα, ενώ το 28% έκανε τις αγορές του σε πολυκαταστήματα, το 21% σε καταστήματα επώνυμων brands και το 6% σε super market.
Το 26% αγόρασε από ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας με πολλά brands, ενώ το 22% απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα ενός brand. Όμως, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 21% που έκανε αγορές από πλατφόρμες σύγκρισης τιμών (π.χ. Skroutz, BestPrice), ενώ το 15% από επιχείρηση που έχει online παρουσία αλλά όχι και φυσικό κατάστημα. Άρα, για πρώτη φορά φαίνεται να υπάρχει πληροφορία για το ποσοστό του τζίρου που μοιράζονται οι hard core e-commerce επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Όσον αφορά στα κριτήρια επιλογής του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπερτερούν η δωρεάν μεταφορά (59%) και η διαθεσιμότητα (54%), ενώ ψηλά βρίσκεται και η δυνατότητα για δωρεάν επιστροφή (43%).
Phygital συνήθειες με γνώμονα την καλύτερη καταναλωτική εμπειρία
Το 82% των ερωτηθέντων θεωρεί σημαντική τη δυνατότητα επιστροφής σε φυσικά καταστήματα προϊόντων που αγόρασε online, ενώ αντίστοιχο είναι το ποσοστό εκείνων που θέλουν να ελέγχουν online τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος σε φυσικό σημείο πώλησης. Εξάλλου, ποσοστό 57% δηλώνει ότι είναι σημαντική η δυνατότητα παραγγελίας online και παραλαβής σε φυσικό κατάστημα και το 53% το αντίστροφο.
Υπό το πρίσμα αυτό, καθίσταται σαφές ότι αυτό που επιθυμούν περισσότερο οι Έλληνες καταναλωτές είναι η καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών, είτε ψωνίζουν από κάποιο φυσικό κατάστημα είτε από κάποιο e-shop.
Η έρευνα διενεργήθηκε τον Οκτώβριο 2022 σε δείγμα 700 ατόμων απ’ όλη την Ελλάδα, το οποίο προέρχεται από την ηλικιακή ομάδα 16-74 ετών.
Μπορείτε να κατεβάσετε την παρουσίαση της έρευνας από το web site της Plushost, ΕΔΩ
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο πλαίσιο της omnichannel πολιτικής της METRO, παρακολουθεί και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και τις τάσεις της αγοράς. Μέσω του eshop.mymarket.gr δημιουργήθηκε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, που ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για ταχύτητα κατά τις ηλεκτρονικές αγορές, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να έρθει πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών.
Η πιλοτική εφαρμογή της υπηρεσίας Speedy, όπως ονομάζεται η υπηρεσία γρήγορης παράδοσης στον χώρο του πελάτη, έρχεται να ενισχύσει τον τελευταίο κρίκο του last mile του e-shop My market, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα παράδοσης, το πολύ σε 1 ώρα.
Στην πραγματικότητα, η υπηρεσία συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα της υπάρχουσας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με τη γρήγορη διανομή.
Πιο συγκεκριμένα:
- Κανένας περιορισμός στην επιλογή προϊόντων. Παραδίδονται όλα τα ζυγιζόμενα είδη (φρέσκα φρούτα, λαχανικά, προϊόντα κοπής σε κρέας, κοτόπουλο, τυριά, αλλαντικά).
- Κανένας περιορισμός στα είδη προσφορών. Ο πελάτης επιλέγει όλες τις διαθέσιμες προσφορές των φυσικών καταστημάτων (εκπτώσεις τύπου 1+1 δώρο, 2+1 δώρο)
- Κανένας περιορισμός στα web-only προϊόντα, όπως οι μεγάλες συσκευασίες βρεφικών πανών.
- Πρόσβαση σε όλο το κωδικολόγιο του e-shop (15.000 προϊόντα).
- Διατήρηση της επιλογής των ειδικών σημειώσεων-σχολίων των πελατών, αν έχουν κάποια προτίμηση σχετικά με τα ψώνια τους (π.χ. αν θέλουν ώριμες τομάτες ή λεπτοκομμένες φέτες γαλοπούλας).
- Δυνατότητα παραγγελίας μέχρι 25 κωδικών χωρίς περιορισμό στην ποσότητα ανά κωδικό.
- Απευθείας ενημέρωση για τη δρομολόγηση με Live Tracking της παραγγελίας. Ο πελάτης παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο σε ποιο στάδιο, αλλά και που βρίσκεται η παραγγελία του από την στιγμή που φεύγει ο διανομέας από το κατάστημα.
- Σταθερή χρέωση μεταφορικών 3€, χωρίς ελάχιστο όριο παραγγελίας και χωρίς περιορισμό στην χιλιομετρική απόσταση.
Με τη νέα υπηρεσία Speedy, το eshop My market απευθύνεται σε όσα νοικοκυριά δυσκολεύονται να προγραμματίσουν τις επισκέψεις τους σε φυσικά καταστήματα, ή να προχωρήσουν σε προγραμματισμένη παράδοση από το e-shop, προσφέροντας τη δυνατότητα της παράδοσης στην επόμενη ώρα.
Παράλληλα, μειώνεται ο χρόνος αναμονής των πελατών στο σπίτι, με μεγαλύτερο όμως κωδικολόγιο, μεγαλύτερη ποικιλία και περισσότερες προσφορές σε σχέση με αμιγώς q-commerce.
Η υπηρεσία Speedy βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο και στην παρούσα φάση καλύπτει συγκεκριμένους Τ.Κ. περιοχών σε Αγία Παρασκευή, Αγία Σοφία-Πειραιάς, Δραπετσώνα, Μαρούσι, Μεταξουργείο, Νέα Σμύρνη, Παλαιό Ηράκλειο και Χαλάνδρι.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σχεδόν οι μισοί (48%) έμποροι λιανικής πιστεύουν ότι τα μη διαθέσιμα είδη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην εξυπηρέτηση πελατών στο σύγχρονο περιβάλλον λιανικής.
Ένα επιπλέον 48% των εμπόρων βλέπουν τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στο κατάστημα ως κορυφαία προτεραιότητα καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία SML, που παρέχει λύσεις RFID και στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 ανώτερα στελέχη εταιρειών ρουχισμού από τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Η έκθεση επιχειρεί να αποκαλύψει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που σχετίζονται με το λιανικό εμπόριο μετά την πανδημία και τις προκύπτουσες αναδυόμενες τάσεις.
Στην έκθεση εξετάζονται οι αρνητικές επιπτώσεις που συνεχίζει να έχει η πανδημία στο λιανικό εμπόριο και το πώς η εκπλήρωση των παραγγελιών και η εμπειρία των πελατών στο κατάστημα έχουν γίνει κορυφαία προτεραιότητα για τη συνέχεια.
Στην πραγματικότητα, το 39% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού επηρέαζαν άμεσα τις λειτουργίες σε επίπεδο καταστημάτων, με το λιανικό εμπόριο να είναι ένας από τους τομείς που επηρεάζονται περισσότερο.
Το 2022 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για τον τομέα του λιανικού εμπορίου, με τους οργανισμούς να πρέπει να προσαρμοστούν και να παραμείνουν ευέλικτοι στο εξελισσόμενο τοπίο λιανικής. Για παράδειγμα, οι ασαφείς πληροφορίες αποθέματος και οι συνολικές απαιτήσεις του νέου omnichannel μοντέλου λιανικής έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη και στην εκπλήρωση των παραγγελιών.
Η έκθεση υπογραμμίζει τις δυσκολίες που προκύπτουν από το πολυκαναλικό λιανικό εμπόριο. Οι παραδόσεις κατ' οίκον και το μοντέλο online αγορά - παραλαβή από το κατάστημα, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εκπλήρωση των παραγγελιών των πελατών, δείγματα της νέας πραγματικότητας στο λιανικό εμπόριο, μετά την πανδημία.
Τα ευρήματα εφιστούν την προσοχή στην ανάγκη του κλάδου να επικεντρωθεί στην εισαγωγή μιας απρόσκοπτης omnichannel προσέγγισης, που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών, όπως έχουν διαμορφωθεί.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Γνωρίστε τη NagaCommerce, μία ελληνική πλατφόρμα για e-shop που παρέχεται ως υπηρεσία και ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα.
Η πλατφόρμα αρχικά δημιουργήθηκε για να λύσει αρκετά προβλήματα που προέκυπταν και έπρεπε να διαχειριστούν στην προηγούμενη πλατφόρμα που φιλοξενούσε το e-shop μιας οικογενειακής online επιχείρησης παιδικών ενδυμάτων, της Papillonkids.gr.
Έχοντας εμπειρία μετά από κατασκευή full custom sites και startups, ο Μιχάλης Ζαγάρης ξεκίνησε την κατασκευή μίας πλατφόρμας, η οποία θα τους παρείχε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να λειτουργεί σωστά και αποδοτικά το e-shop τους.
Η NagaCommerce λειτούργησε πρώτη φορά τον Σεπτεμβρίου του 2018 και μέσα στους πρώτους 4 μήνες λειτουργίας, τα αποτελέσματα ήταν φανταστικά, με τις πωλήσεις να πολλαπλασιάζονται κάθε μήνα, ενώ είχαν πλέον κερδίσει την πρώτη θέση στα οργανικά αποτελέσματα της Google, χωρίς να τρέχει παράλληλα κάποια διαφήμιση στη Google.
Έχοντας αυτές τις αποδόσεις στα χέρια, έγινε η πρόσκληση σε τοπικά καταστήματα της Βέροιας, όπως το Spoteam.gr, το Hatzipantos.gr, το Herbstore.gr κ.ά. για να δημιουργήσουν e-shop στη NagaCommerce.
Πλέον, η NagaCommerce φιλοξενεί το 80% των e-shop της Βέροιας, ενώ συνολικά φιλοξενεί πάνω από 50 e-shop, με κάποια από αυτά να ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο ευρώ σε ετήσιες πωλήσεις!
Τί είναι η NagaCommerce;
Αν έχετε ακούσει για το Shopify ή το BigCommerce, είναι αυτό ακριβώς! Είναι μία πλατφόρμα για ηλεκτρονικά καταστήματα, με την οποία μπορεί ένα Digital Agency, ένας γραφίστας, ή ένας έμπορος με τους δικούς του γραφίστες και συνεργάτες, να κατασκευάσουν εύκολα, ένα πλήρως λειτουργικό, πλούσιο σε λειτουργίες και δυνατότητες, e-shop.
Υπάρχουν ήδη Digital Agencies σε Βέροια, Κατερίνη και Θεσσαλονίκη τα οποία παρέχουν τη NagaCommerce ως λύση για e-shop, είτε αποκλειστικά, είτε παράλληλα με τις άλλες πλατφόρμες που υποστηρίζουν.
Τα πιο σημαντικά οφέλη της πλατφόρμας
• Hosted υπηρεσία σε High Availability Dedicated Servers
• Ταχύτητα και Ασφάλεια
• Καθημερινές Αναβαθμίσεις για όλα τα καταστήματα
• Πρόσβαση σε εργαλεία και δυνατότητες, χωρίς επιπλέον χρεώσεις
• Τεχνική Υποστήριξη σε καταστήματα μέσω Live Chat
• Υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα σε Συνεργάτες
Αν έχεις ήδη e-shop, η μεταφορά του στη NagaCommerce είναι ΔΩΡΕΑΝ
Κάποια από τα βασικά εργαλεία της πλατφόρμας, είναι:
• Κανόνες εκπτώσεων με πολύ χρήσιμα φίλτρα
• Κουπόνια εκπτώσεων
• Κάρτες Δώρου
• Σύνδεση με eBay, eMAG, Skroutz, BestPrice, Shopflix, Public κ.ά.
• Ειδικά φίλτρα Αναζήτησης, όπου για πολλά χρώματα/μεγέθη παραλλαγών, μπορείτε να τα ομαδοποιήσετε σε μία επιλογή, π.χ. Γαλάζιο, Σκούρο Μπλε, Ανοιχτό Μπλε να μπουν όλα σε μία επιλογή τη “Μπλε” (για τα φίλτρα στη σελίδα κατηγοριών)
• Έκδοση Voucher για όλες τις εταιρείες Courier
• Algolia Search Optimization, για έξυπνη αναζήτηση στο e-shop
• Analytics (FB Pixel, FB Conversion API, Google Analytics 4 (Tag Manager), CashBack World, Skroutz, BestPrice, Glami, One Signal Push Notifications)
• Τρόποι Πληρωμών: Αντ/βολή, Πληρωμή με κάρτα (Eurobank, Εθνική Πειραιώς, Alpha, EDPS), PayPal, Viva Wallet, Finloup
• Μέθοδοι Αποστολής: ACS Courier, ELTA Courier, Courier Center, Speedex, Γενική Ταχυδρομική, Βάση Συνόλου Παραγγελίας, Ανά παραγγελία
• Πολυγλωσσικότητα, χειροκίνητα ή και με τη χρήση του Cloud Translation API της Google
• Μεγεθολόγιο
• Αξιολογήσεις Προϊόντων, Ειδικά Πεδία, Διαμορφώσιμα Πεδία, Έξυπνες προτάσεις προϊόντων κ.ά.
Όλα τα παραπάνω κι πολλά άλλα εργαλεία που θα βρείτε μέσα στην πλατφόρμα, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να καλύψετε τις ανάγκες του e-shop σας.
Όλα τα Template παρέχονται Δωρεάν και ακολουθούν τις απαιτήσεις προγραμμάτων ΕΣΠΑ.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=VbXCX9WnR_g"]
Τα κόστη συνδρομής τής πλατφόρμας
Τα κόστη είναι κλιμακούμενα, αναλόγως με τον τζίρο κάθε e-shop και διαφανή, χωρίς κρυφές χρεώσεις και ξεκινούν από μόλις 39€/μήνα πλέον ΦΠΑ για τζίρο έως 50.000€, ενώ για e-shop που κάνουν τζίρο έως 180.000€ το κόστος είναι 79€/μήνα, πλέον ΦΠΑ.
Το κόστος συνδρομής υπολογίζεται από το τζίρο του e-shop το τελευταίο 12μηνο.
Για σύνδεση με ERP, όπως Business Evolution (Semantic), Pylon ERP (EPSILONNET) και SOFTONE υπάρχει χρέωση + 9€/μήνα στο πακέτο του.
Για XML προμηθευτών το κόστος είναι +5€/μήνα ανά XML.
Όλα τα εργαλεία κατασκευάζονται in-house, για να είναι εξασφαλισμένη η ασφάλεια της πλατφόρμας, η πολυχρηστικότητα και η απαράμιλλη λειτουργία όλων των εργαλείων. Προς το παρόν, δεν έχει δοθεί πρόσβαση σε άλλους προγραμματιστές για να φτιάξουν δικά τους add-ons.
Τα Templates της πλατφόρμας είναι γραμμένα σε Twig και οποιοσδήποτε γνωρίζει, μπορεί να αναπτύξει δικό του Custom Template και να το πουλήσει σε πελάτες του, ή και γενικότερα στους πελάτες της NagaCommerce. Υπάρχει διαθέσιμο child template και template editor. Επίσης, όλα τα Templates αναβαθμίζονται και ενημερώνονται αυτόματα.
Μπορείτε να βρείτε και να επισκεφθείτε κάποια ηλεκτρονικά καταστήματα για να δείτε πώς λειτουργεί η πλατφόρμα, στην ιστοσελίδα www.nagacommerce.com/portfolio.
Επίσης, μπορείτε και να ανοίξετε άμεσα το δικό σας κατάστημα από την επιλογή “Ξεκινήστε Εδώ”. Άλλωστε, είναι δωρεάν για 30 ημέρες!
Δείτε περισσότερα στο www.nagacommerce.com και επικοινωνήστε μαζί μας για να σας λύσουμε κάθε απορία και για να διαμορφώσουμε μαζί τη λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σας.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Την παράδοση προϊόντων σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσφέρει πλέον η Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο το καταναλωτικό κοινό που μπορεί να επωφεληθεί από την ασφάλεια και αξιοπιστία του Skroutz Marketplace.
Πέρα από την Κύπρο, για την οποία είχε ανακοινωθεί πρόσφατα η διαθεσιμότητα αποστολής, οι υπόλοιπες 18 Ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες οι χρήστες θα μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές από το Skroutz Marketplace είναι: Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Μάλτα, Κροατία, Εσθονία, Φινλανδία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Λιθουανία, Σλοβενία, Σλοβακία και Λετονία.
Στόχος της επέκτασης των διαθέσιμων αποστολών, είναι η παροχή των υπηρεσιών του Skroutz στις Ευρωπαϊκές χώρες, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα εκατομμύρια προϊόντα που διαθέτει η πλατφόρμα.
Επιπλέον, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που δεν είχαν τη δυνατότητα αποστολής στο εξωτερικό, πλέον έχουν την ευκαιρία να διαθέτουν τα προϊόντα τους σε καταναλωτές στην Ευρώπη προσθέτοντας ένα ακόμα κανάλι πωλήσεων στο δυναμικό τους.
Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα αναζήτησης και προσθήκης πολλών και διαφορετικών προϊόντων στο ίδιο καλάθι, καθώς και να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν, είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ενώ μπορούν να υλοποιούν τις αγορές τους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων. Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής των προϊόντων στη χώρα που τους ενδιαφέρει.
Ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer της Skroutz, δήλωσε σχετικά: “Πρόκειται για ένα ακόμα μεγάλο βήμα υλοποίησης της στρατηγικής μας. Η διάθεση της υπηρεσίας αποστολής προϊόντων στους καταναλωτές και στις 20 Ευρωπαϊκές χώρες εγκαινιάζει μία νέα εποχή για την Skroutz. Είναι ένας τρόπος για τους καταναλωτές στην Ευρώπη να απολαμβάνουν την αξιοπιστία του Skroutz, και για τις ελληνικές επιχειρήσεις να βρουν μία δίοδο προς την ευρωπαϊκή αγορά. Στόχος μας είναι πάντα η άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών σε όλα τα στάδιά της, καθιστώντας τις online αγορές ευκολότερες και ασφαλέστερες.”
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο κλάδος των Οnline Super Market σημείωσε στο 12μηνο του 2022 άνοδο 5% στην αξία των online πωλήσεων, συγκριτικά με το 2021.
H συνολική αξία των αγορών από τα Online Super Market άγγιξε τα €266 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες, δηλαδή, Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην Ελληνική αγορά. [Πίνακας 1].
Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο σημειώθηκε στο 3ο τρίμηνο του έτους με 18% αύξηση πωλήσεων και στο 4ο τρίμηνο με 10% αύξηση πωλήσεων, συγκριτικά με το 2021.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα, περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές.
Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Convert Group, ο κλάδος των Online Super Market συνεχίζει να καταγράφει σημαντικές εκπτώσεις και το 2022: τα προϊόντα πωλήθηκαν online με κατά μέσο όρο 35% έκπτωση επί της προτεινόμενης λιανικής τιμής των κατασκευαστών.
Όσον αφορά στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η ετήσια έρευνα, σημειώνονται οι εξής μεταβολές: +20% σε προϊόντα για κατοικίδια, +9% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +7% σε προϊόντα αρτοποιίας, +6% σε ποτά και αναψυκτικά, +4% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +4% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά, +3% σε φρέσκα τρόφιμα και +2% σε κατεψυγμένα τρόφιμα.
Κατά την διάρκεια ολόκληρου του έτους, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 34,3 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Τα 12,6 από αυτά τα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων.
Η μείωση που καταγράφεται στον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε κάθε παραγγελία μαζί με την ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνει την πλέον τάση των καταναλωτών για διεκπεραίωση μικρότερων αλλά και συχνότερων παραγγελιών από το online κανάλι. Μάλιστα, ο πληθωρισμός επηρεάζει εμφανώς τα καταναλωτικά καλάθια, καθώς καταγράφονται +7% αυξήσεις στην μέση τιμή τεμαχίου.
Στα marketing κανάλια, το 45% της αξίας των παραγγελιών προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site, ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), σημειώνοντας μια αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το 2021.
Επιβεβαιώνεται με αυτό τον τρόπο η σταθερή προτίμηση των καταναλωτών προς συγκεκριμένες αλυσίδες super market. Ταυτόχρονα, στην παρούσα έρευνα, καταγράφεται μια συνολική μείωση 5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στις παραγγελίες που προήλθαν από διαφημίσεις Google (21%) αλλά και οργανικά αποτελέσματα (19%).
Η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 09:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77