eCommerce

Η στατική homepage έχει πεθάνει!

Όπως αποκομίζουμε τις πρώτες εντυπώσεις για κάποιον όταν τον συναντάμε την πρώτη φορά, το ίδιο συμβαίνει όταν κάποιος αντικρύζει το website σας για πρώτη φορά.

Μερικές φορές γνωρίζετε ποιοι είναι οι επισκέπτες σας, αλλά συχνά είναι ανώνυμοι. Στην πραγματικότητα, το 67% του ταξιδιού ενός υποψήφιου πελάτη πραγματοποιείται πριν δείξει κάποια πρόθεση αγοράς και περίπου τα δύο τρίτα των πιθανών αγοραστών απομακρύνονται μετά από μια κακή εμπειρία σε ένα e-shop.

Το website σας είναι η βιτρίνα σας. Λέει ποιοι είστε, τι κάνετε και δείχνει στον επισκέπτη τί μπορεί να περιμένει και πώς πρέπει να νιώθει.

Πολλές εταιρείες υστερούν επειδή δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να σκεφτούν τί θα αντικρύσει κάποιος την πρώτη φορά που θα επισκεφτεί τον ιστότοπό τους. Συνήθως, έχουν μια στατική αρχική σελίδα και στη συνέχεια, δημιουργούν εκατοντάδες landing pages με εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, επειδή είναι δύσκολο να αλλάξει ο ιστότοπός τους.

Ακόμα κι αν έχετε first party data, πολλά από αυτά που κάνετε δε μπορούν να αξιοποιηθούν στους ανώνυμους επισκέπτες, επειδή θα έρθουν στο e-shop σας και θα φύγουν πριν προλάβουν να ανακαλύψουν όλα όσα έχετε να προσφέρετε.

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι αποφασίζουν για κάτι σε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο. Όταν βλέπουν για πρώτη φορά τον ιστότοπό σας δημιουργούν μια εντύπωση και εάν αυτή είναι θετική, είναι πιθανό ότι θα συνεχίσουν να τον εξερευνούν. Εάν δεν τους αρέσει αυτό που θα δουν, θα φύγουν. Μελέτες δείχνουν ότι οι πελάτες που έχουν θετική εμπειρία από ένα e-shop τείνουν να ξοδεύουν 140% περισσότερα χρήματα σε αυτό.

Τα σημεία στα οποία πρέπει να δίνετε προσοχή



- Ελέγχετε συχνά την ταχύτητα του ιστότοπού σας. Ο χρόνος φόρτωσης ενός website έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην πρώτη εντύπωση. Για παράδειγμα, μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι μια καθυστέρηση 2 δευτερολέπτων στο χρόνο φόρτωσης, είχε ως αποτέλεσμα ποσοστά εγκατάλειψης έως και 87%.

- Εστιάστε στην εμπειρία του πελάτη και βάλτε το κρίσιμο περιεχόμενο και τα μηνύματά σας "σε πρώτο πλάνο". Ενώ οι πελάτες περιηγούνται, έχετε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας και μόλις τραβήξετε την προσοχή τους, χρειάζονται περίπου 2,6 δευτερόλεπτα για να εστιάσουν και να επηρεαστεί η εντύπωσή τους.

- Αποφύγετε το flicker όποτε είναι δυνατόν. To flicker είναι το φαινόμενο της φόρτωσης μιας ιστοσελίδας σε μια κατάσταση και στη συνέχεια η μετάβασή της σε μία άλλη, για να δείξει κάτι διαφορετικό (όπως μια δυναμική παραλλαγή της σελίδας για προβολή εξατομικευμένου περιεχομένου). Το βασικό πρόβλημα, πέρα από το ότι οι επισκέπτες σας μπορεί να δουν αυτήν την αλλαγή καθώς συμβαίνει, είναι η (μικρή) καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται ότι δεν επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του website και την εμπειρία του επισκέπτη, μπορεί να έχει μόνιμες επιπτώσεις στα ποσοστά των μετατροπών σας! Σε μια πρόσφατη έρευνα, η Walmart διαπίστωσε ότι για κάθε ένα δευτερόλεπτο βελτίωσης του χρόνου φόρτωσης της σελίδας της, οι μετατροπές αυξάνονταν κατά 2%.

- Εξατομίκευση για όλους τους επισκέπτες, ακόμα και για τους ανώνυμους. Όταν γνωρίζετε μερικές πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες σας, όπως τη διαφήμιση στην οποία έκαναν κλικ για να σας επικεφτούν, η εξατομίκευση μέσω μηχανικής εκμάθησης (machine learning) μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να προσαρμόσετε δυναμικά το μήνυμά σας, το προϊόν, ή την εικόνα που εμφανίζεται σε κάθε υποψήφιο πελάτη. Σύμφωνα με μια μελέτη της Segment, το 71% των πελατών αισθάνεται απογοήτευση όταν η εμπειρία τους φαίνεται απρόσωπη.

- Η όμορφη εικόνα εικόνα είναι βασικό συστατικό ενός website και η κακή σχεδίαση συνδέεται συχνά με τη δυσπιστία για ένα brand. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, οι πρώτες εντυπώσεις σχετίζονται κατά 94% με το σχεδιασμό. Τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η εικόνα, η τυπογραφία και η συνολική αισθητική. Οι εικόνες ή τα βίντεο μεταφέρουν την αίσθηση που θέλετε να δώσετε στον υποψήφιο πελάτη; Εμπνέεται ο επισκέπτης για να κάνει την επιθυμητή ενέργεια;

Ανεξάρτητα από το εάν δραστηριοποιείστε στο χώρο του B2B ή στις λιανικές πωλήσεις, η πρώτη εντυπώση έχει μεγάλη σημασία. Μη σπαταλάτε τις ευκαιρίες σας!

 

Εικόνα: Daniel Korpai, Unsplash
 

Πηγή: searchengineland

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Skroutz εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, ανανεώνεται και εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο, ώστε κάθε χρήστης να απολαμβάνει μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία, με βάση τα δικά του ενδιαφέροντα.

Κάθε φορά που ο καταναλωτής συνδέεται στον λογαριασμό του στο Skroutz, το προσωποποιημένο feed στην αρχική σελίδα, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς με ποικίλο περιεχόμενο, θα του παρουσιάζει προϊόντα και τάσεις με βάση τις δικές του ανάγκες.

Οι προσωποποιημένες προτάσεις, τόσο προϊόντων όσο και περιεχομένου που απολαμβάνουν οι χρήστες, στοχεύουν στη γρήγορη ενημέρωση των καταναλωτών, με οδηγούς αγοράς, νέες κυκλοφορίες, προσφορές και προωθητικές ενέργειες από τους εμπόρους, καθώς και αποκλειστικά Skroutz Plus Deals. Στόχος αυτής της καινοτομίας, είναι αφενός να εμπνεύσει τον χρήστη να ανακαλύψει trends και νέα προϊόντα, αλλά και να εξασφαλίσει μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, στοχεύοντας στον πυρήνα αυτής, τις ιδιαίτερες δηλαδή ανάγκες του καθένα χωριστά.

Πλέον, η περιήγηση στο Skroutz δίνει την αίσθηση της κλασικής βόλτας στα μαγαζιά που μεταφέρθηκε online και ανοίγονται νέοι ορίζοντες, ώστε το Skroutz να μετατραπεί σε ένα μέρος όπου οι χρήστες αγαπούν να περνούν τον χρόνο τους. Το Skroutz γίνεται ο πιο στενός φίλος του κάθε καταναλωτή, ο φίλος εκείνος που γνωρίζει πώς να τον εμπνεύσει για τις αγορές του σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον, πάντα με γνώμονα τις δικές του ξεχωριστές ανάγκες.

Το προσωποποιημένο feed που απολαμβάνει ο κάθε χρήστης, δεν θα σταματήσει να ανανεώνεται τόσο με διαφορετικά είδη περιεχομένου όπως mobile first videos, όσο και με τη δημιουργία περιεχομένου απευθείας από τους χρήστες προς τους χρήστες, καθιστώντας το Skroutz το μεγαλύτερο community ανταλλαγής πληροφοριών για αγορές στην Ελλάδα.

Ο κ. Χατζηγεωργίου, CEO και Co-Founder της Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Αφοσιωμένοι στο όραμά μας να προσφέρουμε μία όλο και καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες, μετατρέπουμε το Skroutz σε κάτι περισσότερο από ένα Marketplace: σε ένα εργαλείο για τον χρήστη και μία ακόμα πιο καινοτόμα πλατφόρμα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία αγορών και να έχουμε πρωταγωνιστική θέση στη ζωή των χρηστών μας πριν ακόμα το πρώτο βήμα του customer journey».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σε ισχύ η Πράξη για τις ψηφιακές αγορές στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Ένα μείζονος σημασίας νομοθέτημα, που αφορά την ψηφιακή της στρατηγική, τέθηκε σε εφαρμογή στην Ε.Ε. Πρόκειται για την Πράξη για τις ψηφιακές αγορές (DMA), έναν νέο κανονισμό που -εκτιμάται ότι - θα θέσει τέλος στις αθέμιτες πρακτικές των μεγάλων ψηφιακών κολοσσών, που ενεργούν ως ρυθμιστές της πρόσβασης στην οικονομία των online πλατφορμών.

Η Πράξη για τις ψηφιακές αγορές αφορά τις εταιρείες που πληρούν τα κριτήρια του “ρυθμιστή της πρόσβασης”: ήτοι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες, που αποτελούν σημαντική πύλη μεταξύ επιχειρηματικών χρηστών και καταναλωτών, η θέση των οποίων τους παρέχει δυνητικά την εξουσία να ενεργούν ως ιδιωτικοί θεσπιστές κανόνων και να προκαλούν σημεία συμφόρησης στην ψηφιακή οικονομία.

 

Για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, η πράξη για τις ψηφιακές αγορές θα καθορίσει μια σειρά υποχρεώσεων που οι ρυθμιστές της πρόσβασης θα πρέπει να τηρούν, απαγορεύοντας τους, μεταξύ άλλων, να επιδίδονται σε ορισμένες συμπεριφορές.

Οι ρυθμιστές πρόσβασης  

Οι εταιρείες, που διαχειρίζονται μία ή περισσότερες“ βασικές υπηρεσίες πλατφόρμας”, όπως μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταστήματα εφαρμογών, ορισμένες υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων, θεωρούνται ως ρυθμιστές της πρόσβασης, εφόσον πληρούν τις κάποιες απαιτήσεις.

 

Υπάρχουν τρία βασικά κριτήρια, που εντάσσουν μια εταιρεία στο πεδίο εφαρμογής της πράξης για τις ψηφιακές αγορές. Το πρώτο σχετίζεται με το μέγεθος της πλατφόρμας, που έχει αντίκτυπο στην εσωτερική αγορά.

 

Ο νόμος αναφέρεται σε εταιρείες με ετήσιο κύκλο εργασιών €7,5 δισ. ή και μεγαλύτερο τα τρία τελευταία οικονομικά έτη ή σε επιχειρήσεις με μέση κεφαλαιοποίηση ή ισοδύναμη πραγματική αγοραία αξία που ανέρχεται σε τουλάχιστον €75 δισ. ευρώ το τελευταίο οικονομικό έτος. Και στις δυο περιπτώσεις για να θεωρηθεί μια εταιρεία ως ρυθμιστής πρόσβασης και άρα να εμπίπτει στις διατάσεις της Πράξης για τις Ψηφιακές Αγορές, θα  πρέπει να παρέχει βασική υπηρεσία πλατφόρμας σε τουλάχιστον τρία κράτη-μέλη.

 

Η δεύτερη προϋπόθεση είναι μια εταιρεία να παρέχει βασική υπηρεσία πλατφόρμας σε περισσότερους από 45 εκατ. μηνιαίους ενεργούς τελικούς χρήστες στην Ε.Ε. και σε περισσότερους από 10.000 ετήσιους ενεργούς επιχειρηματικούς χρήστες στην Ε.Ε.

 

Οι υποχρεώσεις

Με την έναρξη ισχύος της, η πράξη για τις ψηφιακές αγορές θα εισέλθει στην κρίσιμη φάση υλοποίησης της και θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε έξι μήνες, από τις 2 Μαΐου 2023. Αμέσως μετά, σε περίπτωση που πληρούν τα όρια που καθορίζονται από την πράξη για τις ψηφιακές αγορές, οι δυνητικοί ρυθμιστές της πρόσβασης θα υποχρεωθούν να κοινοποιήσουν τις βασικές υπηρεσίες πλατφόρμας τους στην Επιτροπή εντός δύο μηνών και έως τις 3 Ιουλίου 2023 το αργότερο.

 

Μόλις η Επιτροπή λάβει την πλήρη κοινοποίηση, θα έχει στη διάθεσή της 45 εργάσιμες ημέρες για να αξιολογήσει κατά πόσον η εν λόγω επιχείρηση πληροί τα όρια και να την ορίσει ως ρυθμιστή της πρόσβασης (για την τελευταία πιθανή υποβολή, η ανωτέρω προθεσμία θα λήγει στις 6 Σεπτεμβρίου 2023). Μετά τον ορισμό τους, οι ρυθμιστές της πρόσβασης θα έχουν στη διάθεσή τους έξι μήνες για να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις της πράξης για τις ψηφιακές αγορές, το αργότερο έως τις 6 Μαρτίου 2024.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Amazon κατέθεσε αγωγές στην Ιταλία και την Ισπανία για fake reviews

Η Amazon έχει καταθέσει αγωγές στην Ιταλία και την Ισπανία προκειμένου να σταματήσει τις ψεύτικες κριτικές στην πλατφόρμα της. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πρώτη σχετική νομική κίνηση στην οποία προέβη η εταιρεία στην Ευρώπη. Η Amazon έστειλε επίσης προειδοποιήσεις σε πέντε ιστότοπους στη Γερμανία σχετικά με το θέμα.

Οι αγωγές αποτελούν μέρος μιας διαρκούς νομικής μάχης ενάντια σε εταιρείες-μεσίτες fake reviews, κυρίως στις ΗΠΑ. Επί του παρόντος, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η αρμόδια εποπτεύουσα Αρχή στο Ηνωμένο Βασίλειο ερευνούν εάν η Amazon κάνει αρκετά για να καταπολεμήσει τέτοιες ψεύτικες κριτικές.

Στην Ιταλία, η Amazon λέει ότι μήνυσε έναν μεσίτη υψηλού προφίλ, ο οποίος παραμένει άγνωστος. Στην Ισπανία, στο στόχαστρο είναι το πρακτορείο AgenciaReviews, το οποίο κατηγορείται ότι δημιούργησε ψεύτικες κριτικές μέσω της εφαρμογής Telegram και ότι πληρώνει τους συντάκτες των κριτικών.

Από το AgenciaReviews ανέφεραν ότι πρόκειται απλώς για ένα πιλοτικό πρόγραμμα και όσοι καταναλωτές συμμετέχουν δεν υποχρεούνται να αφήσουν κριτικές πέντε αστέρων.

Εκτός από τις παραπάνω δύο αγωγές, από την Amazon ανέφεραν ότι έχουν σταλεί προειδοποιήσεις σε πέντε ιστότοπους στη Γερμανία, οι οποίοι φέρεται να κατευθύνουν τους επισκέπτες σε έναν μεσίτη ψεύτικων κριτικών. Μετά από την αποστολή της προειδοποίησης, οι συγκεκριμένες ενέργειες σταμάτησαν και μεταξύ των εμπλεκομένων υπογράφηκε συμφωνία παύσης.

Η Amazon καταπολεμάει τα fake reviews σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται. Το περασμένο καλοκαίρι στις ΗΠΑ, η πλατφόρμα μήνυσε πάνω από 10.000 διαχειριστές ομάδων Facebook, με την κατηγορία ότι στρατολογούσαν χρήστες για δημιουργία ψεύτικων κριτικών, με αντάλλαγμα χρήματα, ή δωρεάν προϊόντα.

Οι ψεύτικες κριτικές είναι ένα σημαντικό ζήτημα για την Amazon, αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο γενικότερα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) διερευνούν το εάν η Amazon κάνει αρκετά για να καταπολεμήσει τις ψεύτικες κριτικές στο marketplace της.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Eίδη πρώτης ανάγκης και όχι δώρα αγοράστηκαν στην Prime Day της Amazon

Για χρόνια οι εκπτώσεις της Black Friday και της Cyber ​​Monday σηματοδοτούσαν την έναρξη των εορταστικών αγορών. Πρόσφατα, ωστόσο, οι έμποροι προχωρούν σε εκπτωτικά event νωρίτερα, μειώνοντας τη σημασία των δύο μεγαλύτερων εορταστικών ημερών αγορών. Φέτος, η Amazon ξεκίνησε ακόμη νωρίτερα με την εκδήλωση "Early Access" για τα μέλη του προγράμματος "Prime".

Το διήμερο "Prime Early Access" πραγματοποιήθηκε στις 11 και 12 Οκτωβρίου στις ΗΠΑ, τον Καναδά και 13 ευρωπαϊκές χώρες.

Οι καταναλωτές επωφελήθηκαν από τις εκπτώσεις, εστιάζοντας στα είδη πρώτης ανάγκης και όχι σε ακριβά προϊόντα. Η Amazon είπε ότι κατά τη διάρκεια του εκπτωτικού διημέρου τα μέλη της παρήγγειλαν περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντικείμενα από εμπόρους.

Τα στοιχεία που ακολουθούν προέρχονται από την εταιρεία ερευνών Numerator, η οποία διεξήγαγε έρευνα σε πάνω από 3.500 πελάτες κατά τη διάρκεια του διημέρου.

Η μέση παραγγελία ήταν 46,68 δολάρια, από 60,29 δολάρια που ήταν κατά το event του Ιουλίου, ενώ το 56% των νοικοκυριών έκανε περισσότερες από δύο παραγγελίες, με αποτέλεσμα η μέση δαπάνη κάθε νοικοκυριού να βρεθεί στα περίπου 110 δολάρια.

Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που οι καταναλωτές δήλωσαν ότι αγόρασαν, ήταν είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι, είδη υγείας και ομορφιάς, ρούχα, παπούτσια και παιχνίδια. Το 23% των ερωτηθέντων είπαν ότι αγόρασαν καθημερινά είδη, ενώ το 29% δήλωσαν ότι αγόρασαν και δώρα για τις γιορτές. Όσοι έμποροι πουλούσαν τηλεοράσεις, υπολογιστές και άλλα προϊόντα τεχνολογίας είχαν απογοητευτικές πωλήσεις.

Οι κατηγορίες των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, ήταν τα είδη ένδυσης, οικιακά είδη, παιχνίδια και ηλεκτρονικές συσκευές τής Amazon.

Οι καταναλωτές έδειξαν μεγάλη ευαισθησία στις τιμές, αφού το 15% των ερωτηθέντων είπε ότι αγόρασαν αντικείμενα που θα αγόραζαν μόνο με έκπτωση, ενώ το 29% είπε ότι περίμεναν τις εκπτώσεις για να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν σε χαμηλότερη τιμή.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Black Friday 2022: Δες πως... θα δει το e-shop σου άσπρη μέρα

Συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων χρόνων και στην Ελλάδα, θα «γιορτάσουμε» και φέτος ως καταναλωτές την Black Friday στις 25 Νοεμβρίου και την Cyber Monday στις 28 Νοεμβρίου.

Αν εσύ που διαβάζεις αυτό το άρθρο είσαι ιδιοκτήτης e-shop και αναρωτιέσαι «και θες να σκεφτώ από τώρα τι θα κάνω στις 25 Νοεμβρίου;» τότε θα λέγαμε πως μάλλον άργησες ήδη!

Και αυτό, γιατί ο ανταγωνισμός είναι τόσο έντονος από εταιρείες αρκετά έως πάρα πολύ μεγαλύτερες από την δική σου, που θα πρέπει να τρέξεις "λίγο" πιο νωρίς και να είσαι έτοιμος "λίγο" πιο πολύ για να πάρεις το μερίδιο που σου αξίζει από το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός του πλανήτη.

Διάβασε παρακάτω τι πρέπει να σκεφτείς και να προετοιμάσεις και θα καταλάβεις γιατί πρέπει να ξεκινήσεις… χτες.

 

Προετοιμάσου για την Black Friday

-  Έχεις ελέγξει την λειτουργικότητα του e-shop σου; Το παραμικρό λάθος θα ρίξει την αξιοπιστία σου στα μάτια των επισκεπτών σου, τους οποίους έφερες με κόστος, αλλά δεν θα τους ξαναδείς.

-  Έχεις ελέγξει το bandwidth που καταναλώνει το e-shop σου; Μήπως το πακέτο φιλοξενίας που έχεις έχει φτάσει στα όριά του και θα χρειαστείς κάτι μεγαλύτερο; Ζήτησε από την εταιρεία που σου παρέχει τη φιλοξενία να σου πει σε ποιο βαθμό καταναλώνεις το υπάρχον bandwidth.

-  Έχεις ελέγξει την ασφάλεια και την ταχύτητα του e-shop σου; Αν δε φορτώνει στα 3’’ ή τουλάχιστον στα 5’’, είναι σίγουρο πως θα χάσεις πελάτες, γιατί θα φύγουν πριν καν μπουν στο e-shop.

-  Έχεις κάνει αξιολόγηση του μείγματος προϊόντων που προσφέρεις; Ποια προϊόντα θα βγάλεις σε προσφορά; Όλα; Κάποια; Μήπως είναι ευκαιρία να εμπλουτίσεις τη γκάμα προϊόντων σου με νέα, τα οποία ψάχνει το κοινό;

-  Έχεις προβλέψει μια τουλάχιστον έξτρα «βάρδια» για την εξυπηρέτηση των πελατών σου μέσω Viber, Messenger, email και τηλεφώνου;

 

Φέρτους

-  Θα κάνεις e-mail & Viber messaging για να απευθυνθείς στους ήδη πελάτες σου για να τους δώσεις κάτι παραπάνω από ό,τι θα δώσεις στους νέους; 

-  Έχεις στήσει τα απαραίτητα «σενάρια» για το email marketing, ή στέλνεις απλά ένα newsletter με προσφορές;

-  Θα κάνεις Google & Social Media ads για να γνωστοποιήσεις τις προσφορές σου στο ευρύ κοινό; Έχεις σκεφτεί όλες τις πιθανές εκστρατείες που μπορείς να στήσεις, ή πιστεύεις πως μόνο το Boost Post αρκεί; Διάβασε εδώ γιατί δεν αρκεί.

-  Αν έχεις και φυσικό κατάστημα, θα κάνεις ενέργειες τοπικής online & offline διαφήμισης για να τους φέρεις στην πόρτα σου;

-  Έχεις προετοιμάσει τα εικαστικά των διαφημίσεων για τις παραπάνω ενέργειες;

 

Πούλα

-  Έχεις σκεφτεί τις προσφορές και τις εκπτώσεις που θα δώσεις; Τί ακριβώς θα προσφέρεις στο κοινό; Δώρα, προσφορές, μειωμένες τιμές, δωρεάν αποστολές;

Όταν το αποφασίσεις θα πρέπει:

  • Nα δημιουργήσεις τα αντίστοιχα banners, τα οποία θα βάλεις σε μορφή slider ή pop up, στα οποία θα είναι ευδιάκριτο το ότι πρόκειται για προσφορά ή έκπτωση για την Black Friday
  • Nα δημιουργήσεις τις αντίστοιχες προσφορές στο διαχειριστικό του e-shop
  • Nα ελέγξεις ότι ο μηχανισμός των προσφορών δουλεύει και δεν επηρεάζει, ή δεν συνδυάζεται με τυχόν άλλες εκπτώσεις.

 

-  Έχεις σκεφτεί πως ίσως θα πρέπει να δώσεις επιπλέον κίνητρα στους επισκέπτες του e-shop σου, για να αγοράσουν από εσένα και όχι από τα εκατοντάδες άλλα e-shops που θα τους βομβαρδίσουν με διαφημίσεις την περίοδο αυτή, όπως ένα loyalty scheme;

-  Έχεις σκεφτεί τους μηχανισμούς που πρέπει να έχει το eshop σου όπως προτάσεις προϊόντων, έξυπνη αναζήτηση, τεχνικές επείγουσας παραγγελίας, μηχανισμός ειδοποίησης, μηχανισμοί upselling & cross selling, ώστε να αυξήσης την αξία του μέσου "καλαθιού" σου;

-  Εκτός από τις τυπικές μεθόδους πληρωμής (κάρτα, κατάθεση στην τράπεζα, Paypal, POD - Pay on Delivery) χρησιμοποιείς και τις μεθόδους one click checkout και BNPL (buy now pay later);

 

Ξαναπούλα μετά την Black Friday

-  Έχεις προβλέψει να στήσεις το σενάριο του "ξεχασμένου προϊόντος στο καλάθι" μέσω email;

-  Έχεις στήσει καμπάνιες remarketing & dynamic remarketing;

-  Έχεις μηχανισμό ειδοποίησης για προϊόντα που δεν έχεις σε στοκ;

-  Έχεις το e-shop σου ένα πρόγραμμα πιστών πελατών;

-  Έχει το e-shop σου πρόγραμμα αξιολόγησης εμπειρίας πελάτη;

 

Παράδωσε

-  Έχεις μιλήσει με τους προμηθευτές σου για το αυξημένο στοκ προϊόντων που πρέπει να είναι έτοιμοι να σου διαθέσουν;

-  Έχεις μιλήσει με την εταιρεία courier για την αυξημένη κίνηση και για το αν είναι προετοιμασμένοι να την αντιμετωπίσουν;

-  Έχεις ανακαλύψει τις νέες μορφές παράδοσης click & collect που σου επιτρέπουν να μειώσεις τα κόστη σου και να αυξήσεις την ταχύτητα παράδοσης;

Και τέλος, έχεις σετάρει enhanced e-commerce tracking στα Google Analytics 4 για να μετρήσεις ποιο κανάλι προώθησης και διαφήμισης σου έφερε πόσες πωλήσεις (σε τζίρο και τεμάχια) και σε ποια προϊόντα;

 

Μετά από την παραπάνω λίστα, είσαι σίγουρος πως θέλεις να μπει ο Νοέμβριος για να ξεκινήσεις;

Μπορείς να κάνεις μία αυτοαξιολόγηση του e-shop σου, αφού διαβάσεις το σχετικό άρθρο της Just Online εδώ.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα υπηρεσία για ηλεκτρονικά καταστήματα λανσάρει η Wolt στην Ελλάδα

Η νέα υπηρεσία Wolt Drive δίνει στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα να παραδώσουν τα προϊόντα στους καταναλωτές άμεσα, προσφέροντας έτσι μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να αναλάβουν το κομμάτι της διανομής.

Τα συνεργαζόμενα καταστήματα μπορούν μέσω του Wolt Drive να παραδίδουν παραγγελίες ήδη από την πρώτη μέρα και να διαχειρίζονται με επιτυχία την αύξηση στις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.

Οι αγορές από αγαπημένα ηλεκτρονικά καταστήματα θα φτάνουν πλέον στην πόρτα των καταναλωτών μέσα σε περίπου μισή ώρα, χάρη στη νέα υπηρεσία Wolt Drive, που έρχεται για να κάνει τις διαδικτυακές αγορές ακόμη πιο απολαυστικές. Οι καταναλωτές που πραγματοποιούν online αγορές σε συνεργαζόμενα  καταστήματα, στις πόλεις όπου έχει παρουσία η Wolt, συγκεκριμένα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά, θα μπορούν κατά την ολοκλήρωση της αγοράς τους να επιλέξουν την άμεση παραλαβή των προϊόντων τους από τους συνεργάτες-διανομείς της Wolt.

Μέσω του Wolt Drive, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν την παραλαβή των αγορών τους στην πόρτα τους, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, ακόμα και εντός 30 λεπτών από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας.

Παράλληλα, κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που θα λάβουν μετά την ολοκλήρωση των αγορών τους, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής, θα μπορούν να παρακολουθήσουν σε πραγματικό χρόνο την πορεία της παράδοσης, ενώ στη διάθεσή τους θα βρίσκεται ανά πάσα στιγμή η Ομάδα Υποστήριξης της Wolt, απαντώντας στις ερωτήσεις τους μέσω chat σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το 87% των καταναλωτών θα ξεκινήσει τις εορταστικές αγορές του πριν τον Δεκέμβριο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, μόλις το 28% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι θα κάνουν την πλειονότητα των αγορών τους μέσω Διαδικτύου. Το 60% θα είναι υβριδικοί αγοραστές, σε online και φυσικά καταστήματα, υποδεικνύοντας την ανάγκη οι έμποροι να γεφυρώσουν το ψηφιακό και το φυσικό κανάλι πώλησης, για να υποστηρίξουν το 85% των πελατών που αναμένουν συνέπεια σε κάθε αλληλεπίδραση, ανεξάρτητα από το που αγοράζουν.

Τα παραπάνω ευρήματα προκύπτουν από έρευνα της Loqate, από την οποία προκύπτει επίσης, ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και τα χαμηλά αποθέματα που έχουν προκύψει εξαιτίας αυτών, παρακινούν τους καταναλωτές να ξεκινήσουν τις αγορές τους από νωρίς. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 87% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξεκινήσει τις εορταστικές αγορές του πριν από τον Δεκέμβριο - ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 22% των καταναλωτών ξεκίνησαν τις αγορές πριν από τον Σεπτέμβριο!

Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ανησυχούν για τις παραδόσεις, με το εντυπωσιακό 84% να ανησυχεί για το εάν θα παραδοθούν τα πακέτα στην ώρα τους. Οι καθυστερημένες παραδόσεις εξακολουθούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αφοσίωση των πελατών, με τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο να λένε ότι «δεν είναι πιθανό» να κάνουν ξανά αγορές από έναν έμπορο, εάν η πρώτη παραγγελία δεν έφτανε εγκαίρως για τις γιορτές. Στις ΗΠΑ, μόνο το ένα τρίτο (34%) των ερωτηθέντων είχε την ίδια ανησυχία.

Οι έμποροι μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτά τα θέματα, με εργαλεία και στρατηγικές, όπως η διερεύνηση των εναλλακτικών επιλογών παράδοσης, για την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων του τελευταίου μιλίου και την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Παγκοσμίως, το 18% των καταναλωτών θεωρεί τη δωρεάν αποστολή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα για την πραγματοποίηση αγοράς, ενώ οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι πρώτη προτεραιότητα για το 17% των αγοραστών.

Επίσης, από την έρευνα, προκύπτει ότι το check-out μπορεί να χαλάσει την εμπειρία αγοράς. Οι καταναλωτές περιμένουν μια εύκολη εμπειρία κατά την ολοκλήρωση της αγοράς τους, με το 24% να λέει ότι θα εγκαταλείψει το καλάθι αγορών του, εάν η ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής είναι πολύπλοκη.

Όσον αφορά στα κονδύλια που θα ξοδέψουν, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές που έχουν ζήσει προηγούμενες οικονομικές κρίσεις είναι πιο φειδωλοί ως προς τις δαπάνες τους από τις νεότερες γενιές. Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο το 16% των baby boomers θα ξοδέψουν περισσότερα φέτος, σε σύγκριση με το 21% της Gen X, το 31% των Millennials και το 38% της Gen Z, η οποία και θα ξοδέψει τα περισσότερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Meezy βοηθά τα e-shop να πωλούν σε όλα τα ευρωπαϊκά marketplaces

H Meezy, η εταιρεία που ίδρυσαν ο Pavlos Deloore και ο Tijl Steeman, είναι ένα marketplace agency με πολύ συγκεκριμένη αποστολή: Να βοηθά τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην Ευρώπη.

Με βασικό της μότο "Marketplaces made easy", η υπηρεσία προσφέρει στους συνεργάτες της ό,τι χρειάζονται για να δραστηριοποιηθούν και να αναπτυχθούν στα ευρωπαϊκά marketplaces. Ως εκ τούτου, η Meezy αυτοαποκαλείται "360° marketplace agency" και προσφέρει τις υπηρεσίες της τόσο σε νεοσύστατες όσο και σε καθιερωμένες εταιρείες που αναζητούν επιπλέον κανάλια πωλήσεων.

"Στη Meezy εφαρμόζουμε ένα risk-free επιχειρηματικό μοντέλο, γι' αυτό είμαστε ο μόνος 360° marketplace partner που προσφέρει πρόσβαση σε όλη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα επιπλέον ροές εσόδων, χωρίς την ανάληψη κάποιου μεγάλου ρίσκου. Διαπιστώνουμε ότι είναι κρίσιμο να κάνουμε σαφείς επιλογές και να προχωρήσουμε μέχρι το τέλος. Βοηθάμε τους πελάτες μας να δημιουργήσουν μια ισχυρή omni-channel στρατηγική και μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία που θα τους ωφελήσει για τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με τους πελάτες μας, είμαστε καλοί ακροατές και χτίζουμε γερά θεμέλια σε όλες αυτά τα marketplaces. Για την ακρίβεια, αφήνουμε τα  marketplaces να λειτουργούν για εκείνους", σημειώνει ο Pavlos Deloore.

Η Meezy ανέπτυξε τη δική της μεθοδολογία, αφού, πουλώντας σε 24 ευρωπαϊκά marketplaces για περισσότερα από 4 χρόνια, τα στελέχη της διαπίστωσαν ότι κανένα agency στην αγορά δεν προσφέρει τις υπηρεσίες που απαιτούνται για να πετύχει σε όλες. Με τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί εντός της εταιρείας και ισχυρά συστήματα, η Meezy αναπτύσσει μια μεθοδολογία που επιτρέπει στους συνεργάτες της να εμφανίζονται γρήγορα στην πρώτη σελίδα των marketplaces, χωρίς να ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε μάρκετινγκ.

 "Ως marketplace agency, δεν θέλουμε απλώς να ανεβαίνουν προϊόντα online. Σε έναν κόσμο όπου η καινοτομία επιταχύνεται, ο σωστός συγχρονισμός είναι ζωτικής σημασίας. Αφού ορίσουμε μια ξεκάθαρη στρατηγική, φροντίζουμε ώστε να έρθουν και οι πωλήσεις γρήγορα. Εργαζόμαστε πολύ στενά σε δημιουργικά θέματα, φτιάχνοντας δομικά στοιχεία, όπως περιγραφές προϊόντων και τίτλους, καθώς επίσης και μορφές δημιουργικού περιεχομένου όπως marketplaces listings, Amazon storefronts, ακόμη και 3D renders.

Σαν ιδρυτές, προσφέρουμε στους συνεργάτες μας ένα μοναδικό σύνολο δεξιοτήτων. Είμαστε και οι δύο digital natives και αξοποιούμε στο έπακρο την τεχνολογία και τα δεδομένα στον τρόπο που εργαζόμαστε. Ως "παιδί" της πληροφορικής, εγώ είμαι περισσότερο σε επαφή με την κουλτούρα των αυτοματισμών και των γρήγορων διαδικασιών, ενώ έχω συνηθίσει να είμαι account και sales manager σε start ups και scale ups. Με αυτή τη συνδυασμένη τεχνογνωσία, δίνουμε τη δυνατότητα στους εμπόρους να σκεφτούν την ανάπτυξή τους και να κινηθούν πιο γρήγορα", προσθέτει ο Tijl Steeman.

 

Η Meezy είναι μια εταιρεία με έδρα το Βέλγιο που βοηθά τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να πωλούν σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Με επικεφαλής τον Pavlos Deloore και τον Tijl Steeman, έχει 6 μόνιμους υπαλλήλους και εργάζεται για τοπικές και διεθνείς εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρχεται το eCommerceConf 2022 από τις 18 έως τις 20 Οκτωβρίου

Το eCommerceConf είναι ένα virtual συνέδριο με κορυφαίους ομιλητές, οι οποίοι είναι ηγέτες του κλάδου στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στην Amazon και πραγματοποιείται στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου.

Κατά τη διάρκεια του event, εκτός από τις παρουσιάσει θα υπάρχει και ζωντανή διαδικτυακή επικοινωνία με τους ομιλητές, σε ένα ειδικό χώρο δικτύωσης. Οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε έναν εκθεσιακό χώρο.

Ο διοργανωτής, η eCommerce Academy, θα προσφέρει μεγάλη αξία στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, στα στελέχη των digital agencies , στους digital experts, στους κατασκευαστές προϊόντων και σε όλους όσους θέλουν να αναβαθμίσουν την επιχείρησή τους και τις στρατηγικές τους στους προαναφερθέντες τομείς.

Οι ομιλητές θα μοιραστούν τα success stories τους, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ecomtrack, Vash Tomanec και την Kimberlee French, Head of Customer Success της ZonGuru και επιτυχημένο πωλητή προϊόντων στην Amazon.

Το eCommerceConf φιλοξενεί, επίσης, ένα πρώην στέλεχος της Amazon, τον Stan Friedlander, ο οποίος θα αποκαλύψει σημαντικές πληροφορίες για το marketplace.

Οι 3 βασικές θεματικές ενότητες του eCommerceConf είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και οι πωλήσεις στο Amazon marketplace.

Στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου, το eCommerceConf θα είναι το ιδανικό μέρος για να επισκεφτείτε, ώστε μάθετε, να αναπτυχθείτε και να συνδεθείτε.

 

Περισσότερες από 100 εταιρείες, μερικές από τις οποίες οι Paragon, SEO London, Segmentify και άλλοι, έρχονται να υποστηρίξουν την κοινότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανοδική πορεία της.

Μεταξύ των θεμάτων των παρουσιάσεων είναι:
-  Unlocking solutions for the Mobile Generation to deliver eCommerce growth
-  Are you ready for the upcoming holiday 'Shippageddon'?
-  Giving Customers a Voice in a World Full of Numbers
-  Instagram Micro-Influencers Empowering your Amazon FBA Business
-  The science behind the successful product listing on Amazon
-  Expansion to Europe: How to Eliminate the Main Blockers

Τι να περιμένετε:

- Σχεδόν ζωντανή εμπειρία που θα σας δώσει την ελευθερία να συνομιλείτε με άλλα άτομα από την άνεση του σπιτιού σας.

- Εξαιρετικές συνεδρίες Q&A με ομιλητές και συνεργάτες.

- Ρωτήστε, μάθετε, γνωρίστε και συνδεθείτε με άλλους επαγγελματίες και ομιλητές. Απολαύστε την εμπειρία ενώ πλουτίζετε τις γνώσεις και αναβαθμίζετε τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες.

 

Δείτε περισσότερα και κλείστε το εισιτήριό σας στο ecommerceconf.com

Μείνετε συντονισμένοι στα social media:

www.facebook.com/ecommerceconf

www.linkedin.com/company/ecommerceconf

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search