eCommerce

360° e-commerce by Plushost: Τεχνογνωσία, ακρίβεια, ταχύτητα και ομαδικότητα στην υπηρεσία σας

Όπως ακριβώς συμβαίνει και στη F1, η ομάδα της υπηρεσίας 360° e-commerce by plushost, είναι μια καλοκουρδισμένη και συντονισμένη ομάδα που δουλεύει με ακρίβεια δευτερόλεπτου στον «ίσκιο» σας, αλλά που χωρίς αυτή καμία νίκη δεν είναι εφικτή.

Ακρίβεια, ταχύτητα, εξειδίκευση, ομαδικότητα. Αυτή είναι η υπηρεσία 360° e-commerce by plushost.

Όμως, τί μας οδήγησε στη δημιουργία της;

Με αφορμή την αύξηση των διαδικτυακών αγορών που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια των lockdown, δρομολογήθηκαν μαζικά σημαντικές επενδύσεις του κλάδου του λιανεμπορίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο πραγματοποίησαν και συνεχίζουν να υλοποιούν επενδύσεις δεκάδων δισ. ευρώ, εξαγορές και συνεργασίες. Αλλά φυσικά, δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις λιανικής σε θέση να λειτουργούν ή να επεκτείνονται στο διαδίκτυο, κυρίως λόγω της δαπανηρής και περίπλοκης τεχνολογίας και υποδομής που απαιτείται, ενώ επιπλέον η ταχύτητα των μεταβολών στην ψηφιακή τεχνολογία καθιστά το εγχείρημα ακόμα πιο δύσκολο.

Εδώ έρχεται το «ηλεκτρονικό εμπόριο ως υπηρεσία» – ένας όρος που χρησιμοποιείται στο εξωτερικό για να περιγράψει εταιρείες που προσφέρουν τόσο το λογισμικό όσο και τις υπηρεσίες που απαιτούνται, για να βοηθήσουν τα brands να λειτουργούν και να μεγαλώσουν στο διαδίκτυο.

Η επιτυχία του e-commerce δεν είναι εγγυημένη. Μελέτες δείχνουν ότι το 90% των νεοσύστατων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυγχάνουν μέσα σε 120 ημέρες. Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους αυτό συμβαίνει, μια έρευνα marketing Signals σε 1.253 ιδιοκτήτες αποτυχημένων νεοσύστατων επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, βρήκε ένα συνδυασμό παραγόντων που εμπλέκονται.

Στην top δεκάδα «συναντάμε» αιτίες όπως το αδύναμο online marketing, το κακό SEO, το εσφαλμένο pricing, τη μικρή ομάδα υποστήριξης και τέλος τις περιορισμένες τεχνολογικές γνώσεις. Όλοι αυτοί οι λόγοι μιλάνε για το ίδιο πράγμα. Ο λιανέμπορος είναι καλός σε αυτό που ξέρει να κάνει. Να διαλέγει προϊόντα που θα ταιριάξουν με τις ανάγκες του κοινού του. Για όλο το άλλο απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις/τεχνογνωσία. Από την άλλη, η ημιμάθεια – που σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας είναι χειρότερη από την αμάθεια – βυθίζει τον επιχειρηματία σε μια ψευδαίσθηση.

Το e-commerce είναι πολύ πιο απαιτητικό από το commerce, κυρίως λόγω της σημαντικότατης παραμέτρου της τεχνολογίας που παρεμβάλλεται μεταξύ λιανεμπόρου και καταναλωτή. Στην Ευρώπη και την Αμερική δραστηριοποιούνται εκατοντάδες επιχειρήσεις εστιασμένες στο e-commerce as-a-service. Ακόμα και η Walmart μπήκε σε αυτό το business, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα διαθέσει τη δική της τεχνολογία και δυνατότητες σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες σε όλα τα κανάλια.

Στην Ελλάδα η μόνη εξειδικευμένη, καθετοποιημένη εταιρία αυτής της φιλοσοφίας είμαστε εμείς στην Plushost. Αρκετά πριν από την πρόσφατη υγειονομική κρίση, κατανοήσαμε ότι η βαθιά εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών προς hard core e-commerce businesses, θα ήταν αυτό που θα μας καθιστούσε αφ’ ενός χωρίς ανταγωνισμό, αλλά ταυτόχρονα απέναντι σε όλους.

Κανένας δεν κάνει αυτό που κάνουμε εμείς, αλλά όλοι κάνουν κάτι από αυτό που κάνουμε εμείς. Το να συμπυκνώνεις το σύνολο των e-λειτουργιών, σε υποχρεώνει να κυνηγάς το απόλυτο σε ένα πελώριο φάσμα αντικειμένων και επιστημών. Αυτό που στην αρχή φαινόταν απάτητη κορυφή είναι αυτό που σήμερα μας έχει ξεχωρίσει από όλο το industry και μας έχει δώσει τη ολιστική γνώση και την «πανοραμική θέα» κάθε παραμέτρου και κάθε προβλήματος που αποτελεί  και μπορεί να απειλεί ένα e-business.

Δεν θα ήταν υπερφίαλο να πούμε ότι δεν κάνουμε απλά 360° e-commerce. Κάνουμε βραβευμένο 360° e-commerce. Τα τρία τελευταία χρόνια μαζί με τους συνεργάτες μας ιδιοκτήτες, δρέπουμε τους καρπούς των κοινών προσπαθειών μας βραβευόμενοι -ουσιαστικά- για τα αποτελέσματά μας σε επίπεδο πωλήσεων μιας κι εκεί μετριέται κάθε είδους commerce.

360° e-commerce by plushost.gr σημαίνει επιτυχία του e-shop σας από την αρχή, ως το τέλος σε όλα τα στάδια και σε όλες τις λειτουργίες. Εσείς επενδύετε το χρόνο και την ενέργειά σας στο εμπορικό κομμάτι και εμείς υλοποιούμε απαρέγκλιτα τα συμφωνημένα για το e-commerce.

Ξεκινάμε από τον θεμέλιο λίθο την -βραβευμένη- πλατφόρμα μας που προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, αενάως επεκτάσιμη χωρίς περιορισμούς. Η ομάδα των τεχνικών και προγραμματιστών μας θέτει στη διάθεσή σας ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επέκταση απαιτηθεί στη διάρκεια των χρόνων, προσαρμόζοντας το «οικοδόμημα» στις απαιτήσεις του επιχειρείν, χωρίς επιπλέον κόστος. Η διαρκής παρακολούθηση σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βάση των στοιχείων εκείνων που αποτελούν τα «check points» εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία κάθε «διαδρομής» που μπορεί να ακολουθήσει ο πελάτης σας, παίρνοντας από εσάς το άγχος του ελέγχου της ομαλής λειτουργίας.

Ζούμε σε μια εποχή που ο μέσος επιχειρηματίας κατακλύζεται από πληροφορίες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η πληροφορία μόνη της δεν συμβάλει στη γνώση και τη σοφία. Απαιτεί εξειδίκευση και τεχνογνωσία η ανίχνευση της κρίσιμης/χρήσιμης πληροφορίας και η διασύνδεσή της με άλλες. Μελετάμε τα web analytics σε βάθος. Τη δική μας ανάλυση και σύνθεση από τα στοιχεία αυτά, δεν θα τη συναντήσετε πουθενά!

Ακολουθώντας όλους του κανόνες ευχρηστίας της Google σχεδιάζουμε έτσι την αρχιτεκτονική της πληροφορίας ώστε ο χρήστης να ζει μια μοναδική εμπειρία, ενώ ταυτόχρονα να περιηγείται σε ένα εξαιρετικό interface. Έτσι, από κάθε βήμα του τελικού καταναλωτή έχουν αφαιρεθεί όλα τα εμπόδια που θα μπορούσαν να τον μετατρέψουν σε bouncer. To «καλάθι» είναι για εμάς -όπως και για εσάς- το «ιερό δισκοπότηρο» του e-commerce.

Τα προϊόντα, αυτά-καθαυτά «μετριούνται» για τη δημοφιλία τους, σε τί ποσότητες είναι κάθε στιγμή το stock τους, τη σχέση τιμής με τον ανταγωνισμό, αλλά και τη διασύνδεσή τους με εποχές, περιόδους, ευκαιρίες (χειμώνας, εκπτώσεις, ονομαστικές εορτές). Όλα αυτά δεν είναι χωρίς ουσία. Αντίθετα, διασυνδέονται με δράσεις στο digital marketing. Από πληρωμένες καμπάνιες σε Social Media, Google, και στοχευμένες δράσεις email marketing με το απόλυτο εργαλείο μέχρι την διασύνδεση του καταστήματος με πλατφόρμες τύπου Skroutz.

Συνολικά, δεν κάνουμε τίποτα έξω από τη συμφωνημένη στρατηγική και κάνουμε τα πάντα ώστε αυτή η στρατηγική να υπηρετείται από εκείνο το άθροισμα τακτικών που να έρχεται το αποτέλεσμα.

Για να ελέγχετε/-αι κάθε δράση και τα αποτελέσματά της, υπάρχει ένα σταθερό βήμα reporting. Η αξιολόγησή μας είναι, ταυτόχρονα, πιστοποίηση των συμφωνημένων και κίνητρο/δέσμευση για τη διαρκή βελτίωσή μας. Μόνο έτσι ο πελάτης σας θα ζει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο κατάστημά σας και εσείς μια μοναδική εμπειρία από το πιο πελατοκεντρικό e-commerce agency στην Ελλάδα.

Σε αυτή τη φωτογραφία δεν σας δείχνουμε τα βραβεία μας για το 2022. Εξάλλου, τα βραβεία ανήκουν στους βραβευμένους συνεργάτες μας ιδιοκτήτες e-shops που μας έχουν εμπιστευθεί. Αυτό που θέλουμε να σας δείξουμε, είναι το επίπεδο της εμπειρίας μας και το επίπεδο των υπηρεσιών που θα λάβετε αν επιλέξετε εμάς ως συνοδηγούς στο μακρύ και απαιτητικό ταξίδι του e-commerce.

360° e-commerce by Plushost σημαίνει ότι 10 εξειδικευμένες ομάδες θα είναι «πάνω» στο δικό σας e-shop. Σημαίνει συνδρομή σε κάθε βήμα. Σημαίνει βαθύ νοιάξιμο και πραγματική υποστήριξη στο επιχειρηματικό σας σχέδιο. Η δική σας επιτυχία είναι ταυτόχρονα και δική μας. Αυτό που μας δένει είναι ο στόχος. Το αποτέλεσμα. Όπως ακριβώς στη F1. Εκεί που στη χορογραφία ενός pit stop συμπυκνώνεται η τεχνογνωσία, η ακρίβεια, η ταχύτητα και η ομαδικότητα.

Εμείς είμαστε έτοιμοι και μπορούμε να δεσμευτούμε υπό συγκεκριμένες συνθήκες για συγκεκριμένους στόχους. Η πρόκληση/πρόσκληση είναι εκεί. Θα σηκώσετε το «γάντι»; Μη διστάσετε! Καλέστε στο 24310 31044 και ζητήστε μία συνάντηση με την ομάδα μας.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συνεχίζει την επέκτασή της η Amazon με τοπικό marketplace στο Βέλγιο

Σύμφωνα με έγγραφα που διέρρευσαν, η Amazon, στο πλαίσιο της επέκτασης του marketplace της σε τοπικό επίπεδο, έχει στα σχέδιά της την επέκταση σε 5 νέες χώρες σε όλο τον κόσμο. Όπως αποκαλύφθηκε, μία από αυτές τις χώρες είναι το Βέλγιο, όπου και θα λανσάριστει το Amazon Belgium.

Η έναρξη του τοπικού marketplace τοποθετείται για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ενώ νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για άνοιγμα κέντρου logistics στη χώρα.

Οι Βέλγοι λιανοπωλητές θα μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν την υπηρεσία εκπλήρωσης του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, "Fulfillment by Amazon". Επιπλέον, η συνδρομή στο Amazon Prime για τους καταναλωτές θα είναι διαθέσιμη κατά την έναρξη του βελγικού marketplace και όσοι έχουν ήδη συνδρομή Prime μέσω άλλων ευρωπαϊκών Amazon marketplaces, μπορούν να συνεχίσουν τη συνδρομή τους στην Amazon Belgium.

Ενώ η έναρξη του τοπικού marketplace στο Βέλγιο αποτελεί έκπληξη, η Amazon είχε ήδη ανακοινώσει τον Φεβρουάριο σχέδια παρουσίας της στο Βέλγιο με το πρώτο της τοπικό κέντρο logistics, το οποίο θα ανοίξει μέχρι το τέλος του 2022. Το κέντρο logistics βρίσκεται στην Αμβέρσα και θα χρησιμοποιηθεί ως κέντρο διαλογής δεμάτων από τη Γαλλία και τη Γερμανία, με προορισμό τους Βέλγους καταναλωτές.

Ακόμη και πριν από την κατασκευή του κέντρου logistics, η εταιρεία είχε αρχίσει να εργάζεται για την επέκταση του δικτύου ταχυμεταφορών εντός της χώρας και συνεργάστηκε με πολλούς ταχυμεταφορείς προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών. Με το λανσάρισμα του τοπικού της marketplace και της υπηρεσίας "Fulfillment by Amazon"στο Βέλγιο, φαίνεται ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιεί δικό της δίκτυο. 

Πηγή:  ecommercenews.eu

 

Εικόνα: aboutamazon.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η μετάβαση στη νέα εποχή τού ηλεκτρονικού εμπορίου

του Γιάννη Λεονταράκη, Account Manager, Netmechanics LLC

Αναμφίβολα, βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής, που τα χαρακτηριστικά και τα δεδομένα της, έχουν ήδη αρχίσει να ξεδιπλώνονται με ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές που ίσως είχαμε συνηθίσει.

Οι ιστορικές ανατροπές που έχουν προκύψει σε παγκόσμιο επίπεδο από την υγειονομική κρίση της covid-19, σε συνέχεια της δεκαετούς οικονομικής αναταραχής που βιώσε η χώρα μας, σίγουρα δημιούργησαν ένα εκρηκτικό μείγμα ανασφάλειας και οικονομικής αστάθειας, παράλληλα με την πρωτοφανή, για τα δεδομένα του 21ου αιώνα, εισβολή στην Ουκρανία.

Θα έλεγε, λοιπόν, κανείς ότι βρισκόμαστε εν μέσω μιας τέλειας καταιγίδας, που η κατάληξή της δεν προμηνύει ευχάριστες εξελίξεις. Όμως, παίρνοντας μαθήματα από την ιστορία, ο κόσμος δεν ύπηρξε ποτέ μονοδιάστατος και κάθε ιστορική κρίση γέννησε μοναδικές ευκαίρίες.

Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου και γενικότερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αποτελούν έναν από τους βασικότερους πυλώνες στήριξης της ελληνικής οικονομίας και σήμερα βρίσκονται στο επίκεντρο μιας νέας πραγματικότητας, όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η μετάβαση στην πράσινη αναπτυξη, αποτελούν τις νέες προκλήσεις, μέσα από το μεγαλύτερο πρόγραμμα επενδύσεων και μεταρρύθμισης, από τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 αποτελεί μια ιστορική πρόκληση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην οικονομία και το περιβάλλον. Με συγκεκριμένες παρεμβάσεις, που στοχεύουν σε συγκεκριμένους πυλώνες της οικονομικής δραστηριότητας, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να επενδύσουν στην εξωστρέφεια και την καινοτομία, ενώ παράλληλα αποκτούν τα απαιτούμενα εργαλεία για την αποτελεσματική μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο. Ο στόχος, μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, να κινητοποιηθούν συνολικές επενδύσεις ύψους 60 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, καταδεικνύει τη στροφή της οικονομίας σε μια νέα πραγματικότητα.

Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, η αξιοποιήση των διαθέσιμων πόρων, οι στοχευμένες επενδύσεις και οι στρατηγικές συνεργασίες των επιχειρήσεων είναι η απάντηση σε ένα κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται και εξελίσσεται, χωρίς τις σταθερές του παρελθόντος.

Η Netmechanics πρωταγωνιστεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και συμμετέχει ενεργά στο Πρόγραμμα Ελλάδα 2.0, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη μετάβαση στη νέα εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το μέλλον των επιχειρήσεων είναι ψηφιακό και είναι ήδη εδώ.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στρατηγική συνεργασία του Ομίλου Epsilon Net με την Skroutz

O Όμιλος Epsilon Net, ο καταλύτης του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, μαζί με το skroutz.gr, τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στη χώρα μας, ανακοινώνουν την στρατηγική τους συνεργασία.

Η σύμπραξη ξεκινά με το integration των λύσεων Epsilon Smart, τη ν.1 web λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς και με το Pylon ERP, την απόλυτη ERP λύση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, με την πλατφόρμα skroutz.gr, προσφέροντας την πλέον ενδεδειγμένη λύση πώλησης μέσα από μία εφαρμογή.



Οι skroutz-ready λύσεις, Epsilon Smart & Pylon, οδηγούν σε αποτελέσματα που διευκολύνουν άμεσα τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Απώτερος στόχος είναι η εξαιρετική εμπειρία χρήσης που προσφέρει το σύγχρονο και ενιαίο περιβάλλον των εφαρμογών, η μείωση του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων, αλλά και η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους, εφόσον δεν είναι πλέον απαραίτητοι οι ενδιάμεσοι διακομιστές.

Επιπλέον αποφεύγονται οι χρονοβόρες διαδικασίες εκτέλεσης των παραγγελιών, με πλήρη ασφάλεια των δεδομένων τους ώστε να εξασφαλίζεται η απόλυτη συμβατότητα με τις προδιαγραφές της πλατφόρμας myDATA της ΑΑΔΕ.



Οι ειδικά σχεδιασμένες λύσεις που προκύπτουν που προκύπτουν μέσα από τη σύμπραξη των δύο κορυφαίων εταιριών του τεχνολογικού κλάδου, είναι οι μοναδικές στην αγορά που παρέχουν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλα τα εργαλεία και τους αυτοματισμούς για να είναι άμεσα παραγωγικές. Εύκολα και γρήγορα μέσα από μια εφαρμογή ενημερώνονται πολλαπλά συστήματα, χωρίς λάθη στην αποθήκη και την αποδοχή των παραγγελιών. Οι skroutz-ready λύσεις παρέχονται με οικονομικά πακέτα και συνοδεύονται με την εξειδικευμένη υποστήριξη της Skroutz και του Ομίλου Epsilon Net.



Η συνεργασία του Ομίλου Epsilon Net με την Skroutz εκφράζει το κοινό όραμα των δύο εταιριών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το αποδεικνύει έμπρακτα με την παροχή των πλέον καινοτόμων λύσεων με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς το Joom βοηθά τους εμπόρους να αναπτυχθούν διεθνώς: Η εμπειρία της Pertemba

Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του TOP 500 Cross-Border Retail Europe, το 26,8% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είναι διασυνοριακό. Με ένα μηνιαίο κοινό 1,4 δισεκατομμυρίων που είναι πρόθυμο να ψωνίσει στο εξωτερικό για να επωφεληθεί από μια καλύτερη τιμή, ή να έχει πρόσβαση σε ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα του, η αναζήτηση σε αγορές του εξωτερικού δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά μάλλον μια ανάγκη. Και ίσως ο καλύτερος τρόπος για να επωφεληθείτε από αυτή την τάση, είναι να εγγραφείτε σε ένα διεθνές marketplace.


Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα για την επιλογή ενός marketplace, είναι ότι μπορεί να παρέχει στους εμπόρους πολλά χρήσιμα εργαλεία για την υποστήριξη της ανάπτυξής τους διεθνώς. Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση του Joom Marketplace, το οποίο στοχεύει να κάνει την καθημερινή επιχειρηματική εμπειρία ενός εμπόρου πιο απλή.


Πρώτα απ’ όλα, η πλατφόρμα προσφέρει λύσεις σε τρεις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε έμπορος που δραστηριοποιείται σε διεθνή marketplaces.
1. Το Joom παρέχει πρόσβαση σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές μέσω ενός interface. Με ένα μόνο κατάστημα, ένας έμπορος μπορεί να πουλήσει οπουδήποτε: όσες περισσότερες χώρες ενεργοποιείτε - τόσες περισσότερες παραγγελίες λαμβάνετε.
2. Το marketplace λειτουργεί σε 21 γλώσσες και προσαρμόζει τοπικά όλο το περιεχόμενό σας, δωρεάν. Αυτό σημαίνει ότι θα μεταφράσει όλες τις περιγραφές προϊόντων και θα μετατρέψει τα νομίσματα σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, από οποιαδήποτε χώρα όπου είναι διαθέσιμο το Joom.
3. Η ομάδα υποστήριξης πελατών του Joom φροντίζει για όλη την επικοινωνία με τους καταναλωτές για τους εμπόρους, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα και τις πωλήσεις τους.


Το 2021, με στόχο να ενθαρρύνει περαιτέρω τους πιο ενεργούς εμπόρους, το Joom παρουσίασε τα "Top Stores" - μία premium κατηγορία καταστημάτων στην πλατφόρμα, βασισμένη σε μετρήσεις υψηλών επιδόσεων, η οποία αποτελεί εγγύηση του αυξανόμενου ποσοστού αγορών και της αφοσίωσης των πελατών.

Η κατηγορία των Top Stores βοηθά τους εμπόρους, για παράδειγμα, να αποκτούν επιπλέον επισκεψιμότητα και επιπλέον προώθηση και προβολή για τα προϊόντα τους, αυξάνει την αφοσίωση των πελατών και τους επιτρέπει να αναβαθμίζουν το περιεχόμενο των προϊόντων με επιπλέον λειτουργίες, όπως το βίντεο αντί για εικόνες.

Επιπλέον, τα Top Stores έχουν πρόσβαση σε μία από τις πιο συναρπαστικές λειτουργίες του marketplace, το Joom Influencer Program. Είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα όπου ένας έμπορος μπορεί να ορίσει ένα προϊόν για προώθησηι και να επιλέξει έναν influencer για να το κάνει, με βάση την περιοχή, το στυλ και τα ενδιαφέροντά του.

Για να βοηθήσει τους εμπόρους να περιηγηθούν στις πολυάριθμες ευκαιρίες που προσφέρει η πλατφόρμα, το Joom διοργανώνει ένα ετήσιο διαδικτυακό συνέδριο όπου μοιράζεται όλες τις σημαντικές πληροφορίες με τους συνεργάτες του. Φέτος, για πρώτη φορά το Joom προσκάλεσε τους κορυφαίους εμπόρους του να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από τη χρήση της πλατφόρμας.


Μπορείτε να μάθετε για την εμπειρία της Pertemba, ενός εμπόρου από το Ηνωμένο Βασίλειο που δραστηριοποιείται στην τρέχουσα μορφή του από το 2012, αλλά ιδρύθηκε το 1986.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=1B9FC1MkFTY"]

Ως έμπειρος πωλητής σε marketplaces, η Pertemba βοηθά τα brands να ξεκινούν τη δραστηριότητά τους στα marketplaces. Ο στόχος της Pertemba ήταν να εντάσσει όσο το δυνατόν περισσότερα brands σε marketplaces, για να συνεχίσει να αναπτύσσει τις συνεργασίες της, ώστε να προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα που θα μπορούσε να προσφέρει online. Και το Joom με την τεράστια διεθνή δραστηριότητά του ήταν η ιδανική λύση.


Για να μάθετε περισσότερα για το Joom marketplace και για να εγγραφείτε στην πλατφόρμα, ακολουθήστε τον σύνδεσμο merchant.joom.com.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon εγκαινιάζει τα Luxury Stores στην Ευρώπη

H Amazon λανσάρει τα Fashion Luxury Stores σε 5 χώρες στην Ευρώπη, προσφέροντας αρχικά 8 πολυτελή brands και σχεδιάζοντας να προσθέσει περισσότερα στο μέλλον.

Η προσφορά πολυτελών brands μόδας από την Amazon ξεκίνησε για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες πριν από δύο χρόνια. Τώρα ξεκινά και στην Ευρώπη, όπου όμως, ο ανταγωνισμός στο λιανικό εμπόριο πολυτελούς μόδας είναι ιδιαίτερα σκληρός.

Τα Luxury Stores θα είναι αρχικά διαθέσιμα στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας. Στα brands που θα είναι αρχικά διαθέσιμα, συμπεριλαμβάνονται τα Christopher Kane, Dundas, Elie Saab, Mira Mikati, Rianna+Nina, Bogliogi, Jonathan Cohen και Altazurra. Οι συλλογές πωλούνται από τις ίδιες τις εταιρείες, ενώ η Amazon φροντίζει για την αποστολή των προϊόντων.

Τα Amazon Fashion Luxury Stores ξεκίνησαν για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2020, όπου αρχικά ήταν μια κλειστή πλατφόρμα, στην οποία πρόσβαση είχαν μόνο με πρόσκληση μέλη Prime, ενώ ήταν διαθέσιμη με μόνο μία μάρκα: η Oscar de la Renta. Το ποσό των πωλήσεων ή των πελατών των Fashion Luxury Stores στις ΗΠΑ δεν έχει αποκαλυφθεί από την Amazon.

Στην Ευρώπη, η Amazon έχει να ανταγωνιστεί με πολύ δυνατούς εμπόρους στο χώρο της μόδας, όπως οι Zalando, Farfetch και Net-a-porter, οι οποίοι επίσης κινούνται προς το high-end τμήμα της μόδας. Παρόλο που η Amazon ξεπερνά τους ανταγωνιστές της σε μέγεθος και έσοδα, το ερώτημα είναι εάν οι Ευρωπαίοι πελάτες θα την προτιμήσουν σε σχέση με τα προαναφερθέντα, καταξιωμένα fashion marketplaces.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη!

Η Verticom, η διοργανώτρια των eCommerce & Digital Marketing events, με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, ανακοινώνει τη δεύτερη eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 8 & 9 Οκτωβρίου 2022 στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Η ECDM Expo NORTH στοχεύει να γίνει το κυρίαρχο event στη Βόρεια Ελλάδα και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ενημέρωση των επιχειρήσεων, με στόχο την ανάπτυξη και εξέλιξή τους στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Το επίσημο Web site της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2022 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το διήμερο διεθνές συνέδριο της ECDM Expo NORTH 2022 χωρίζεται σε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες: Platforms & Marketplaces, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Deliveries. Στόχος του φετινού συνεδρίου είναι να γίνει πόλος έλξης για τα στελέχη και τους ιδιοκτήτες εταιρειών που ήδη δραστηριοποιούνται, ή πρόκειται να δραστηριοποιηθούν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 15 Σεπτεμβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και για τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

 

eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2022

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 8 & 9 Οκτωβρίου 2022.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom


 * H ECDM Expo NORTH 2022 θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα της περιόδου διεξαγωγής της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


"Fulfilled by Skroutz": Το ηλεκτρονικό εμπόριο της νέας εποχής

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να αναπτύξει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κάνει το επόμενο βήμα συστήνοντας το νέο μοντέλο λειτουργίας Fulfilled by Skroutz.

Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης του εμπορεύματος των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης του Skroutz.

Με την στρατηγική αυτή επένδυση το Skroutz θέτει τις βάσεις ώστε οι έμποροι να μπορούν να μεγαλώσουν το αποθεματικό τους αλλά και να απαλλαγούν από τις πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεων τους. Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία πιλοτικά από τον Απρίλιο με 20 επιλεγμένους εμπόρους με στόχο το νούμερο αυτό να αυξηθεί σταδιακά με στόχο να ξεπεράσει τους 200 μέσα στους επόμενους μήνες.

 

Το μοντέλο Fulfilled by Skroutz εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το διττό όραμα του Skroutz. Αφενός, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων των εμπόρων και αφετέρου την εξαιρετική αγοραστική εμπειρία που χαίρουν οι καταναλωτές από τα πρώτα κιόλας στάδια της αναζήτησης τους στο Skroutz μέχρι και το τελικό στάδιο της παραλαβής των παραγγελιών τους.

Οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν εγγυημένη παράδοση την επόμενη εργάσιμη μέρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με την υπηρεσία Express Παράδοση, δεδομένου ότι η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα ακόμα και στους απομακρυσμένους εμπόρους των νησιών να έχουν το αποθεματικό τους σε διακομιστικά κέντρα που εξυπηρετούν άμεσα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν σε μια αποστολή τις πολλαπλές παραγγελίες τους μέσω Skroutz Marketplace από το ίδιο καλάθι αποχαιρετώντας έτσι τις πολλαπλές παραλαβές μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα για την ίδια παραγγελία.

Ο Νικόλαος Μπόμπος, Marketplace Operations Director του Skroutz υπογραμμίζει: “Στο Skroutz Marketplace θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν τέλεια αγοραστική εμπειρία και οι συνεργάτες μας να εξελίσσονται και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους. Η δημιουργία του Fulfilment by Skroutz είναι ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση ενώ θέτει τις βάσεις ώστε να αναπτυξουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες που προσφέρουμε αλλά και να επαναπροσδιορίσουμε το εταιρικό μας αποτύπωμα”.  Στόχος του Skroutz είναι να χτίσει το πιο σύγχρονο ecommerce οικοσύστημα στην Ελλάδα και το `logistics αποτελεί μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στρατηγική συνεργασία της AfterSalesPro με την ACS

H AfterSalesPro συνεχίζοντας την ανοδική πορεία και εξέλιξή της, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη στρατηγική της συνεργασία με την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες , για την υλοποίηση ενός έργου που σκοπό έχει την προώθηση της νέας υπηρεσίας ACS Smart Points - Lockers.

H AfterSalesPro επιλέχθηκε από την ACS για τη δημιουργία μιας σειράς plugins για όλες τις γνωστές πλατφόρμες eshop, ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους, εύκολα και γρήγορα, το SmartPoint που επιθυμούν να παραλάβουν το δέμα τους.

H πρόσθετη λειτουργικότητα για την κάθε πλατφόρμα eshop θα παρέχεται δωρεάν από την ACS και θα έρθει να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την συνολική εμπειρία του πελάτη τόσο στον τρόπο αποστολής όσο και στην γρήγορη και ευέλικτη παράδοση όλο το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.

H AfterSalesPro λειτουργεί από το 2018 και γνωρίζει πλέον πολύ καλά το νευραλγικό κομμάτι του last mile καθώς και τη μετάβασή του από την κανονικότητα στην ιδιαίτερα απαιτητική εποχή του covid-19.

Έχοντας υλοποιήσει πολλές χρήσιμες υπηρεσίες και αναπτύσσοντας δυναμικές συνεργασίες, η AfterSalesPro είναι σε θέση να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις και να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ενός σύγχρονου eshop.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Sitecore: Η διαφάνεια των brands από τις βασικές αρχές που αναζητούν οι Έλληνες

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει την νέα έρευνα «Sitecore Brand Authenticity Report» 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1.070 καταναλωτών από την Ελλάδα και από την οποία προκύπτουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα ελληνικά brands.

H Sitecore πραγματοποίησε την έρευνα για να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και για να αναδείξει τους λόγους που πρέπει τώρα να δημιουργήσουν στρατηγικές ενσυναίσθησης και εξατομικευμένης εμπειρίας.

Συνολικά οι Έλληνες καταναλωτές επιθυμούν τα brands να θυμούνται τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους, με το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση για να χτίσει μια ισχυρότερη σχέση. 6 στους 10 θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δείχνει ότι έχει έρθει η ώρα για τα ελληνικά brands να εγκαταλείψουν τις παλιές πρακτικές και να υιοθετήσουν μια διαφορετική αληθινή συναισθηματική προσέγγιση για να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών.

 

Τα ελληνικά brands στερούνται μιας ουσιαστικής αξίας για τον καταναλωτή: το Brand Loyalty

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως "οπαδό" του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι "μέλος μιας κοινότητας". Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημένου του brand, με τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty.

 

Το Brand Representation είναι απαραίτητo για τη θετική αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών

Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%)  υποστηρίξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία τους. ΟΙ Έλληνες θέλουν να δουν τους εαυτούς τους να εκπροσωπούνται επαρκώς στις μάρκες από τις οποίες ψωνίζουν. Μάλιστα, το 59% θέλει τα brands να συνδέονται μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο, ενώ 1 στους 3 αναφέρει ότι επέλεξε να ψωνίζει  brands που επιδεικνύουν αξίες που ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους.

 

Η διαφάνεια των brands από τις βασικές αρχές που αναζητούν οι Έλληνες

Όσον αφορά την αξιολόγηση των brand κλάδων ως προς τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα, οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα έλαβαν μέτρια αξιολόγηση. Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, καταναλωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότερους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί».

Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς και αυθεντικές. Εντυπωσιακό εύρημα ήταν επίσης ότι το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι τα brands θα πρέπει να παρουσιάζουν διαφάνεια σχετικά με τα πολιτικά κόμματα και τα κοινωνικά ζητήματα που υποστηρίζουν οικονομικά.

Η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες είναι επίσης σημαντική για τους Έλληνες, με 4 στους 10 να θέλουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες διαθέσιμα από τέτοιες εταιρίες. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών.

«Η μεταπανδημική εποχή έφερε στην επιφάνεια νέες δυναμικές και δεδομένα για τους Έλληνες καταναλωτές και τα ευρήματα της έρευνας της Sitecore αποδεικνύουν ακριβώς ότι η νέα εποχή των πραγματικών αξιών που ζητούν όχι μόνο οι Έλληνες καταναλωτές αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εδώ,» σχολίασε ο Γιάννης Ψαρράς  VP of Engineering της Sitecore. «Το νέο αυτό περιβάλλον, αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τα brands. Οι άνθρωποι αναζητούν την αντανάκλαση του εαυτού τους στα brands που αγοράζουν και με τις τιμές να αυξάνονται, η έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων αγοραστών. Τα brands πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή την συγκυρία για να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές, εστιάζοντας στην εμπιστοσύνη και δημιουργώντας εμπειρίες που απευθύνονται σ’αυτούς σε ατομικό και ανθρώπινο επίπεδο

 

Οι ελληνικές επιχειρήσεις που αυξάνουν τις τιμές πρέπει να ανταμείψουν τους καταναλωτές για την αφοσίωσή τους

Η προσφορά ενός προγράμματος loyalty ή μιας έκπτωσης για πολλαπλές αγορές μπορεί να αντισταθμίσει τις ανατιμήσεις περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες εκτιμούν επίσης την ξεκάθαρη επικοινωνία, ει δυνατόν, πριν από τις αυξήσεις των τιμών, με το 97% των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να εξηγούν και να είναι διαφανή για τις ανατιμήσεις που κάνουν. Ωστόσο, είναι λιγότερο πιστοί σε προϊόντα, με πολλούς να αναφέρουν ότι οι αύξηση τιμών θα τους οδηγούσε προς πιο γενικές μάρκες. Στον αντίποδα, οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να δεχτούν αυξήσεις τιμών από brands που υποστηρίζουν τη δίκαιη αμοιβή του προσωπικού ή για προϊόντα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

 

Η χρήση κινητής συσκευής εξελίσσεται σε ένα κρίσιμο κανάλι ηλεκτρονικών αγορών

4 στους 10 ‘Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%). Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπορεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την έρευνα Brand Authenticity Report επισκεφτείτε το: www.sitecore.com/brand-authenticity/greece

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search