eCommerce

Parcel Monitor: Χτίζοντας πελατειακές σχέσεις στον κόσμο του e-commerce

Όλοι έχουμε δει πώς η πανδημία έχει μεταμορφώσει αφενός τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες ψωνίζουν, αφετέρου τα είδη που αγοράζουν. Σε απάντηση στη μαζική μετατόπιση των καταναλωτών από το φυσικό λιανικό εμπόριο στο ηλεκτρονικό, οι έμποροι λιανικής έχουν ενισχύσει τις ψηφιακές στρατηγικές τους, με τη σημαντικότερη, ίσως, να είναι η Direct to Customer (DTC) - "Απευθείας στον Καταναλωτή".

Όπως μαρτυρά και η ονομασία, στο μοντέλο DTC παρακάμπτονται οι ενδιάμεσοι και οι εταιρείες πωλούν απευθείας στους τελικούς καταναλωτές. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες μειώνουν τα κόστη τους, ενώ έχουν και άμεσο έλεγχο στις σχέσεις με τους πελάτες τους.

Δεδομένου του αυξανόμενου αριθμού των καταναλωτών που πραγματοποιούν αγορές online και της αφθονίας των επιλογών με τις οποίες βομβαρδίζονται συνεχώς, έχει γίνει πιο κρίσιμο από ποτέ για τα e-shop να διαφοροποιηθούν. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουν είναι να δημιουργήσουν καλές και διαρκείς σχέσεις με την πελατειακή τους βάση. Πώς μπορούν οι λιανοπωλητές να τις δημιουργήσουν; Θα εξακολουθεί μια διαδικτυακή κοινότητα να είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις σε έναν κόσμο μετά την πανδημία;

Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς "Unpacking E-Commerce Logistics", το Parcel Monitor συνάντησε τον Jay Myers, συνιδρυτή του Bold Commerce και τον Shane Forster, Country Manager DACH του Reviews.io για να δώσουν απαντήσες σε αυτές τις ερωτήσεις. Εδώ είναι μερικά από τα βασικά συμπεράσματα:

 

Η Σημασία της οικοδόμησης πελατειακών σχέσεων

Έχει μεγάλη σημασία η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα που συνεπάγονται. Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι αυξημένοι δυνητικοί πελάτες και τα υψηλότερα ποσοστά διατήρησης πελατών. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Jay ανέφερε ότι είναι πέντε έως επτά φορές πιο πιθανό να πουλήσει σε υπάρχοντες πελάτες παρά σε νέους. Αυτό σημαίνει ότι η υπάρχουσα πελατειακή βάση είναι ένα ζωτικής σημασίας κανάλι δυνητικών πελατών, που θα οδηγούσε σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής. Επομένως, η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες παρουσιάζει έναν πιο βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης μιας επιχείρησης με την πάροδο του χρόνου.

 

Πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να οικοδομήσει σχέσεις με τους πελάτες

Ο ανταγωνισμός στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πιο σκληρός από ποτέ, με κάθε επιχείρηση να προσπαθεί να αφήσει ένα σημάδι σε κάθε κανάλι. Σύμφωνα με τον Jay, το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στη διαδικασία πολλών βημάτων - "μετατρέποντας την προσοχή σε ενδιαφέρον και μετά το ενδιαφέρον σε πώληση και μετά την εμπιστοσύνη σε σχέση".

 

Χτίζοντας σχέσεις με την πάροδο του χρόνου

Καθώς τα brands εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, είναι ζωτικής σημασίας να "εκπαιδεύουν" συνεχώς τους πελάτες, ενημερώνοντάς τους για τις βασικές αξίες τους και το πώς οι υπηρεσίες τους ευθυγραμμίζονται με αυτές. Για να οικοδομήσουν μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ακούν τι θέλουν οι πελάτες και να προσθέτουν αξία με βάση αυτές τις απαιτήσεις.

Πώς χτίζει η επιχείρησή σας σχέσεις με τους πελάτες; Διαφέρουν οι στρατηγικές σας από αυτές που αναφέρθηκαν;

Δείτε εδώ τη συζήτηση του Parcel Monitor

 

Πηγή: Parcel Monitor

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέο όνομα και πολλές νέες υπηρεσίες για την EasyShipping

Δυναμικά συνεχίζει την παρουσία της στο χώρο του e-commerce η EasyShipping, η πρώτη εταιρεία που κατάφερε να υλοποιήσει ένα πλήρες σύστημα (SaaS) διαχείρισης και βελτιστοποίησης των αποστολών μέσω courier στην Ελλάδα. Έπειτα από 4 χρόνια επιτυχημένης πορείας προχωρά σε rebranding και μετονομάζεται σε AfterSalesPro.

Μαζί με το νέο όνομα έρχονται και πολλές νέες υπηρεσίες, οι οποίες θα αποτελέσουν μία πλήρη σουίτα εφαρμογών για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce, τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό

 

 

Αυτή τη στιγμή, η AfterSalesPro είναι σε θέση να διασυνδέσει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 16 εταιρειών courier σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης αποστολών μέσω courier, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών, για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου e-shop ή εταιρείας logistics.

 

Πιο αναλυτικά για τις υπηρεσίες

 

• Αυτόματη δημιουργία voucher

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του e-shop με τις εταιρείες Courier πραγματοποιείται αυτόματα και η δημιουργία και εκτύπωση των Voucher των αποστολών μπορεί να γίνει εύκολα και μαζικά με ένα απλό κλικ.

• Υπολογισμός κόστους αποστολής

Κατά τη δημιουργία του voucher, η εφαρμογή προσφέρει έναν έξυπνο υπολογιστή κόστους, ο οποίος επιτρέπει στον χρήστη να συγκρίνει και να επιλέξει το courier με το οποίο επιθυμεί να αποστείλει το δέμα. 

• Branded tracking page

Ο παραλήπτης του δέματος ενημερώνεται άμεσα μέσω SMS λαμβάνοντας το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής της παραγγελίας του ανά πάσα στιγμή. Η σελίδα παρακολούθησης είναι προσωποποιημένη για κάθε κατάστημα, φιλική για το χρήστη και συμβατή με όλες κινητές συσκευές (mobile friendly).

• Αίτηση για αξιολόγηση του e-shop

Με την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας, ο αγοραστής λαμβάνει αυτόματα (μέσω SMS ή email) ένα αίτημα για να αξιολογήσει την εμπειρία του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την αξιολόγησή του στο Google, το Facebook, το Skroutz και το Bestprice.

• Διαχείριση τηλεφωνικών παραγγελιών

Ο χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα να υποβάλει την παραγγελία του τηλεφωνικά, απευθείας από την σελίδα του προϊόντος με τη λογική του call back. Μέσα από ένα έξυπνο panel, ο merchant μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα call requests και να βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές πωλήσεις.

 

Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων της εφαρμογής, η οποία έχει εμπλουτιστεί με πολλές χρήσιμες λειτουργίες για να καλύψει κάθε ανάγκη ενός e-shop.

Η AfterSalesPro σκοπεύει να γίνει το one-stop solution για τα after sales operations στην ραγδαία εξελισσόμενη αγορά του e-commerce, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Meet Magento Greece 2022 έρχεται στην ECDM Expo SE Europe

Το συνέδριο Meet Magento, το γεγονός τής χρονιάς για το οικοσύστημα της δημοφιλέστερης πλατφόρμας Ηλεκτρονικού Εμπορίου στον κόσμο, έρχεται στη χώρα μας τον Μάιο, στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022.

Οι διοργανωτές τής ECDM Expo SE Europe 2022 ανακοίνωσαν ότι το Meet MagentoGreece 2022 το κορυφαίο συνέδριο για την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento θα φιλοξενηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης, κατόπιν επίσημης συμφωνίας με τη διεθνή ένωση, Magento Association.

Το Magento Association, αναγνωρίζοντας την τεχνογνωσία των διοργανωτών και την ιδιαίτερη βαρύτητα της ECDM Expo SE Europe, εμπιστεύτηκε τη διοργάνωση του κορυφαίου συνεδρίου για Magento e-commerce platform στη Verticom.
 
Στο πλαίσιο του συνεδρίου MM22GR θα παραβρεθούν εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες εταιρείες του χώρου, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, για να παρουσιάσουν όλες τις εξελίξεις σχετικά με τη δημοφιλή πλατφόρμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

 

powered by

 

Το MΜ22GR απευθύνεται σε προγραμματιστές και στελέχη Digital Agencies, καθώς και σε εμπόρους, ώστε να γνωρίσουν καλύτερα την πλατφόρμα και να εμβαθύνουν στα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της. 

Το συνέδριο MM22GR θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 15 Μαΐου 2022, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022.

Οι εγγραφές για το MM22GR έχουν ξεκινήσει.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 70 ευρώ πλέον ΦΠΑ, ενώ για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 3 Απριλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 50 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Για τα μέλη του GR.EC.A και του Skroutz, διατίθεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 50 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο ΜΜ22GR συμπεριλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή στο συνέδριο
  • 1 διάλειμμα για καφέ
  • Υπηρεσία παράλληλης μετάφρασης.

 

Meet Magento™ Greece 2022 

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έξυπνη πλατφόρμα e-shop είναι αυτή που αναγνωρίζει & καλύπτει κάθε ανάγκη της επιχείρησής σου

Του Θανάση Καμέα, CEO Plushost.gr

 

Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή του λίθου στο ηλεκτρονικό εμπόριο κατά την οποία θεωρούσαμε ότι μόνο η τιμή του προϊόντος κάνει τη διαφορά και οδηγεί τον καταναλωτή στο καλάθι και από το καλάθι στο ταμείο.

Ο καταναλωτής ωρίμασε, είναι πιο κατασταλαγμένος και σίγουρα πιο υποψιασμένος. Σε αυτό, έβαλαν το χέρι τους και οι outsiders της αγοράς. Ο καταναλωτής θέλει αξιόπιστο, γρήγορο, οργανωμένο e-shop με δυνατότητα συγκλονιστικής και καινοτόμας εμπειρίας χρήστη.

Αυτό αποδεικνύεται και από την πρόσφατη έρευνα που σχεδιάσαμε στην Plushost και υλοποιήσαμε σε συνεργασία με τη FocusBari. Τα δύο σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ενός e-shop είναι φυσικά η τιμή του προϊόντος και όσα σχετίζονται με την πλατφόρμα: ασφάλεια, προηγούμενη θετική εμπειρία, ευκολία στη χρήση, ταχύτητα site.

Είναι λοιπόν σημαντικό να κατανοηθεί ο βαθμός της σημαντικότητας της πλατφόρμας, όχι από την πλευρά του e-επιχειρηματία, αλλά από αυτήν του καταναλωτή.

 

Τιμή + Ποιότητα+ Eξυπηρέτηση= ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

 

 

Ένας από τους βασικότερους παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να μεταβαίνετε πάντα από το «θέλω» (επιθυμία) στο «μπορώ» (δυνατότητα) είναι η επιλογή της σωστής πλατφόρμας για το e-shop σας.

Μια πρωτοποριακή e-commerce platform, πρέπει να υποστηρίζει την πιο «έξυπνη» τεχνολογία.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

  • Ότι σας παρέχει ένα εύχρηστο διαχειριστικό περιβάλλον προσαρμοσμένο στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Έτσι, εξασφαλίζετε πως έχετε τον πλήρη έλεγχο, χωρίς να εξαρτάστε από τρίτους παρόχους.
  • Ότι σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύσσετε συνεχώς το e-shop, εμπλουτίζοντάς το με νέες εφαρμογές που σας καλύπτουν στο 100% - εν αντιθέσει με τα έτοιμα add-on που εξυπηρετούν οριακά ένα 60-70% της ανάγκης – χωρίς επιπλέον κόστος. Η εξέλιξη είναι μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης. Έτσι, μία έξυπνη πλατφόρμα δεν θα πρέπει ποτέ να σας βάλει σε δίλημμα μεταξύ του «εξελίσσομαι» & του «εξοικονομώ».
  • Ότι προσαρμόζεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του User Experience, επιτρέποντας εύκολες και γρήγορες παραμετροποιήσεις στο design.
  • Ότι ενσωματώνει εφαρμογές Αrtificial Intelligence& Machine Learning, ώστε να μπορείτε εύκολα να αξιοποιείτε τα δεδομένα πλοήγησης. Έτσι, διευκολύνονται οι εμπορικές και οι επενδυτικές αποφάσεις που αφορούν στο marketing & την εμπορική διαχείριση του project. 
  • Ότι επιτρέπει επιτυχημένες, αμφίδρομες διασυνδέσεις με όλες τις εφαρμογές τρίτων παρόχων με τους οποίους συνεργάζεστε. Η λέξη-κλειδί εδώ είναι: customization. Hπλατφόρμα σας δεν πρέπει να προσφέρει «έτοιμα» εργαλεία καθώς αυτά περιορίζουν τις δυνατότητες διασύνδεσης.
  • Ότι προσφέρει υψηλές ταχύτητες σε όλες τις συσκευές με απόλυτη συνέπεια. Οι αποδόσεις πρέπει να ελέγχονται διαρκώς και οι καθυστερήσεις να διορθώνονται τόσο άμεσα ώστε να μην προλαβαίνουν να επηρεάσουν την εμπειρία των χρηστών.

 

Με λίγα λόγια, αν θέλουμε να μιλάμε για έξυπνη πλατφόρμα, ή καλύτερα για έξυπνη επιλογή πλατφόρμας, δεν θα πρέπει να συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από εκείνο που μας παρέχει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης σε μία βάση. Ένας συγκεντρωτικός πίνακας ελέγχου, στον οποίο ο επιχειρηματίας ανατρέχει για να τον συμβουλευτεί για κάθε σημαντική απόφαση που αφορά το business του και ο διαχειριστής μπορεί να εκτελεί καθημερινά όλες τις διαδικασίες εύκολα, γρήγορα & αποτελεσματικά.

Οι συμβιβασμοί δεν θα έπρεπε να είναι σύνηθες φαινόμενο στην επιχειρηματική ζωή. Εμείς, στην Plushost, θέλουμε να αφαιρέσουμε από τη λίστα των δικών σας συμβιβασμών οτιδήποτε θα αφορά στην τεχνολογική αρτιότητα της πλατφόρμας της e-επιχείρησής σας. Αυτή η στοχοπροσήλωσή μας στη δική σας κορυφαία εμπειρία πελάτη από τα services της ομάδας μας είναι που έφερε το απόλυτο στην κατηγορία e-commerce platform στα e-volution Awards 2022, με τρία στα τρία βραβεία (Gold, Silver, Bronze) για τους πελάτες μας.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στις 4 Απριλίου ξεκινά η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2022

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι η μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνικού eCommerce και αποτελεί μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και ως σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς του κλάδου.
 
Στόχος της Εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντας τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωσή τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν.


 
Από τη Δευτέρα 4 Απριλίου έως & την Κυριακή 10 Απριλίου, Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, με θέμα "Υπάρχουν πολλοί λόγοι να ψωνίζεις online!".

Κατά το διάστημα αυτό, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που θα συμμετάσχουν στην ενέργεια, θα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς τους καταναλωτές, σε συνδυασμό με πληροφορίες και υποστηρικτικά μηνύματα για τα πλεονεκτήματα της on line αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από υλικό που θα δημιουργηθεί με ευθύνη του GR.EC.A.
 
Για την διαφημιστική προβολή της ενέργειας έχει σχεδιαστεί πλάνο που περιλαμβάνει: δημιουργία micro site, προβολή στο διαδίκτυο, στα social media, σε σταθμούς μετρό, σε αρθρογραφία έγκριτων ειδησεογραφικών σελίδων καθώς και σε ενημερωτικές τηλεοπτικές εκπομπές.
 
Για δηλώσεις συμμετοχής στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://www.ecommerce-week.gr/symmetoxi
 
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την Δευτέρα 4 Απριλίου να επισκέπτονται το ακόλουθο link και να ενημερώνονται για την εν λόγω ενέργεια: https://ecommerce-week.gr/
 
Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο GreekEcommerce.gr
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι 5 επιπτώσεις του πολέμου της Ουκρανίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και σχεδόν σίγουρα θα επηρεάσει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.



Οι πιο τραγικές συνέπειες του πολέμου είναι η απώλεια ζωών και η δραματική αύξηση του ανθρώπινου πόνου. Συγκριτικά, οι οικονομικές εκτιμήσεις είναι δευτερεύουσες. Ωστόσο, οι ηγέτες των επιχειρήσεων θα πρέπει να σκεφτούν πώς η εμπόλεμη σύγκρουση θα μπορούσε να επηρεάσει τις εταιρείες τους και τι μπορούν να κάνουν για να ελαχιστοποιήσουν τις αρνητικές επιπτώσεις.


Προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας

Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας και οι πολυάριθμες οικονομικές κυρώσεις θα μπορούσαν να προσθέσουν πίεση στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, η οποία δεν έχει ανακάμψει πλήρως από τον Covid-19.



Για παράδειγμα, μια εταιρεία στις ΗΠΑ που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή, μπορεί να χρησιμοποιεί έναν εγχώριο κατασκευαστή και να αισθάνεται ασφαλής από τα προβλήματα που υπάρχουν στην κεντρική Ευρώπη. Τι γίνεται όμως εάν αυτός ο αμερικανός κατασκευαστής αγοράσει εξαρτήματα ή υλικά από την Ευρώπη;

Η Ρωσία είναι σημαντικός εξαγωγέας καυσίμων, λαδιού, σιταριού, δημητριακών, πολύτιμων λίθων, μαργαριταριών, πολύτιμων μετάλλων, χαλκού, σιδήρου και ξύλου. Με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί και αναλόγως με τις κυρώσεις , οι προμήθειες των πρώτων υλών αναμένεται - στην καλύτερη περίπτωση - να καθυστερήσουν πολύ. Χρειάζεται αξιολόγηση του κινδύνου της αλυσίδας εφοδιασμού και να ληφθούν ανάλογες αποφάσεις.

Ακριβότερες αποστολές

Οι ίδιες δυνάμεις που πιέζουν την αλυσίδα εφοδιασμού, ανεβάζουν επίσης τις τιμές των καυσίμων παγκοσμίως. Καθώς οι τιμές των καυσίμων αυξάνονται, το κόστος μεταφοράς μικρών δεμάτων θα αυξηθεί επίσης και θα πρέπει να αναμένετε τις σχετικές αυξήσεις από τις εταιρείες. Για παράδειγμα, η FexEx στις ΗΠΑ αύξησε ήδη τα κοστολόγιά της κατά 14,5% για καύσιμα στις υπηρεσίες Express.



Οι προσαυξήσεις δεν περιορίζονται στους μεταφορείς δεμάτων, αφού μεγάλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως η Maersk, προειδοποιούν ήδη τις επιχειρήσεις για διαφαινόμενες αυξήσεις, αφενός εξαιτίας των τιμών των καυσίμων και αφετέρου λόγω «κινδύνων πολέμου».

Καταναλωτική ζήτηση

Οι καταναλωτές πλέον πληρώνουν πολύ ακριβότερα για καύσιμα και ηλεκτρισμό, οι τιμές των τροφίμων αυξάνονται και η κατάσταση στην Ουκρανία είναι ανησυχητική. Πόσες "αυθόρμητες" αγορές είναι πιθανό να κάνουν οι καταναλωτές; Μάλλον όχι πολλές.

Αν και αυτή η πρόβλεψη μπορεί να μην επιβεβαιωθεί (και αυτό εύχεται το σύνολο της αγοράς...) οι επικεφαλής των εταιρειών θα πρέπει να εξετάσουν πώς θα τα πήγαιναν τα προϊόντα τους εάν οι καταναλωτές εξοικονομούσαν περισσότερα χρήματα και απέφευγαν να αγοράζουν μη βασικά είδη.

Κόστος δανεισμού

Ο πόλεμος στην Ουκρανία θα μπορούσε να ενισχύσει επιπλέον τον πληθωρισμό παγκοσμίως. Η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ έχει ήδη αυξήσει τα επιτόκια, αλλά η αύξηση των τιμών εξαιτίας του πολέμου πιθανότατα θα τα αυξήσει περαιτέρω. Αυτό, με τη σειρά του, θα αυξήσει το κόστος δανεισμού για τις εταιρείες και τους καταναλωτές.

Επομένως, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να αναθεωρήσουν τα πιστωτικά τους όρια για να ανταπεξέλθουν στον αντίκτυπο των αυξήσεων των επιτοκίων.

Αποθήκευση προϊόντων

Οι ελλείψεις αγαθών που προκλήθηκαν από την πανδημία είναι μια οδυνηρή ανάμνηση για πολλούς. Ο πόλεμος στην Ουκρανία μπορεί να επαναλάβει την "εν πανικό" αγορά αγαθών από τους καταναλωτές.



Οι e-tailers θα μπορούσαν να εξετάσουν εάν τα προϊόντα τους εμπίπτουν στις κατηγορίες που οι καταναλωτές "αποθησαυρίζουν", όπως χαρτικά, τρόφιμα μακράς διάρκειας κ.λπ. Εάν ναι, πώς θα επηρεάσει η αύξηση των αποθεμάτων την εταιρεία τους;

 

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: Scott Graham, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Συνεργασία του BestPrice.gr με την ΕΛΤΑ Courier

Το BestPrice.gr - η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στο ελληνικό διαδίκτυο - και η ΕΛΤΑ Courier, η εταιρία ταχυμεταφορών του Ομίλου ΕΛΤΑ που παρέχει υπηρεσίες στον Έλληνα πολίτη εδώ και 194 χρόνια, ανακοινώνουν τη μεταξύ τους συνεργασία.

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η ενίσχυση των μικρότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων ώστε να έχουν πρόσβαση σε ανταγωνιστικές χρεώσεις, για παραδόσεις παραγγελιών ακόμη και στον πιο απομακρυσμένο προορισμό της Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα, τα συνεργαζόμενα με το BestPrice.gr καταστήματα, θα απολαμβάνουν εκπτώσεις και ειδικές τιμές σε όλες τις υπηρεσίες της ΕΛΤΑ Courier, ανεξαρτήτως όγκου παραγγελιών. Μεταξύ των προνομίων αυτών είναι και η παράδοση σε δυσπρόσιτους χερσαίους και νησιωτικούς προορισμούς χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΛΤΑ Courier διαθέτει την πρώτη εγκατάσταση στην Ευρώπη ρομποτικού συστήματος διαλογής που έχει τη δυνατότητα να επεξεργάζεται 168.000 δέματα ημερησίως και εξασφαλίζει παράδοση την επόμενη μέρα. Μάλιστα, το 94% των δεμάτων παραδίδεται την επόμενη ημέρα, με εξαίρεση τις απομακρυσμένες περιοχές και νησιά. Επιπλέον, τα σημεία εξυπηρέτησης της ΕΛΤΑ Courier αγγίζουν τα 1.200 στην Ελλάδα και περίπου 500.000 παγκοσμίως.

Από την άλλη πλευρά, το BestPrice.gr είναι η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, με 4 εκατ. χρήστες το μήνα. Την πλατφόρμα εμπιστεύονται 3.400 ηλεκτρονικά καταστήματα για την προβολής τους, αριθμός ο οποίος διαρκώς αυξάνεται.

Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστημάτων αυτών αποτελείται από μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, η δυνατότητα αξιοποίησης των υπηρεσιών της ΕΛΤΑ Courier με προνομιακούς όρους, συμβάλλει σημαντικά στο να είναι πιο ανταγωνιστικές στην αγορά.

Η συνεργασία των δυο εταιριών, συνεπώς, παρέχει ουσιαστικά κίνητρα σε μικρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα να αναπτυχθούν, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη του e-commerce στην Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Εντυπωσιακά αποτελέσματα από το redesign της PROTOCOL στο melidoron.gr

To No1 e-Shop για μέλι και προϊόντα μέλισσας στην Ελλάδα melidoron.gr συμπλήρωσε 6 μήνες λειτουργίας μετά την ανακατασκευή του από την PROTOCOL.

Ειδική μέριμνα δόθηκε στην μεγάλη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης, καθώς και στο UX/UI, το οποίο προσφέρει αμεσότητα, σαφήνει και απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες.

H PROTOCOL παρέδωσε πλήρως ανασχεδιασμένο το melidoron.gr την 1η Σεπτεμβρίου του 2021 και στις 28 Φεβρουαρίου 2022 "έκλεισαν" οι πρώτοι 6 μήνες λειτουργίας μετά την ανανέωση του website.

Το νέο e-Shop καταγράφει ήδη εντυπωσιακά αποτελέσματα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Πιο συγκεκριμένα, το Ecommerce Conversion Rate του melidoron.gr αυξήθηκε +100% YoY, με επακόλουθο την αντίστοιχη αύξηση των πωλήσεων!

 

Δείτε εδώ το www.melidoron.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

O πόλεμος στην Ουκρανία είναι ήδη αισθητός στο e-commerce

Ο αντίκτυπος του πολέμου στην Ουκρανία είναι ήδη αισθητός στο διεθνές εμπόριο και τις παραδόσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ η αύξηση του κόστους και των τιμών των προϊόντων είναι πιθανό να γίνει αισθητή στο μέλλον, μαζί με επιπλέον ζητήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, σύμφωνα με νέα ανάλυση.

Την εισβολή ακολούθησαν όλο και πιο αυστηρές κυρώσεις από χώρες σε όλο τον κόσμο, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται μέχρι στιγμής η απαγόρευση των ρωσικών αεροπορικών υπηρεσιών από Ευρωπαϊκές χώρες τον Καναδά και άλλες χώρες, ενώ επίσης, επηρεάζονται οι αποστολές σε λιμάνια στην Ευρώπη, όπως και οι πληρωμές.

Η εταιρεία σύγκρισης αποστολών ParcelHero, αναφέρει ότι οι υπηρεσίες παράδοσης και οι αποστολές εμπορευματοκιβωτίων, τόσο στην Ουκρανία, όσο και στη Ρωσία, έχουν ήδη ανασταλεί, με τα αντικείμενα υπό παράδοση να επιστρέφονται στον αποστολέα, όπου είναι δυνατόν.

Στέλεχος της εταρείας ανέφερε στο internetretailing πως εκτός από τα φυσικά αγαθά που έχουν επηρεαστεί, ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες που λειτουργούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη Ρωσία βλέπουν τις πληρωμές προς αυτές να παγώνουν, εξαιτίας της αποβολής ρωσικών τραπεζών από το δίκτυο Swift και το πάγωμα των περιουσιακών στοιχείων της κεντρικής τράπεζας της Ρωσίας.

Οι τραπεζικές κάρτες που εκδίδονται από πέντε ρωσικές τράπεζες δεν λειτουργούν πλέον για πελάτες που προσπαθούν να πληρώσουν ηλεκτρονικά για συνδρομές, ή να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες πληρωμών από την Apple και την Google.

Όσον αφορά σε μεγάλες εταιρείες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, το Etsy δήλωσε ότι παραιτείται από όλες τις οφειλές Ουκρανών πωλητών, ποσού περίπου 4 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το eBay ανακοίνωσε ότι ανέστειλε την υπηρεσία του Παγκόσμιου Προγράμματος Αποστολών στην Ουκρανία και τη Ρωσία.

Η έλλειψη ρωσικών εξαγωγών σε τομείς όπως τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα φαρμακευτικά προϊόντα, ο ηλεκτρικός εξοπλισμός, τα μηχανήματα και ο εξοπλισμός μεταφοράς θα μπορούσαν όλα να επηρεάσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και το κόστος των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων, φυσικά, των τροφίμων.

Ο Ecommerce Europe από την πλευρά του κάλεσε τους Ευρωπαίους ηγέτες να εξετάσουν πώς θα μετριάσουν τις επιπτώσεις στους ευρωπαίους καταναλωτές από τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις. "Οι λιανοπωλητές και οι χονδρέμποροι θα κάνουν ό,τι μπορούν, όπως έκαναν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για να ξεπεράσουν κάθε ευρύτερη αναστάτωση που προέκυψε από την εισβολή και τις επιπτώσεις της και να διασφαλίσουν ότι οι πολίτες της Ευρώπης θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στα καθημερινά τους απαραίτητα", σημειώνεται εκ μέρους του Ecommerce Europe.

Εικόνα: frank mckenna, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Οι επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατά 184% το 2021

Η παγκόσμια χρηματοδότηση σε τεχνολογίες λιανικής εκτοξεύτηκε σε επίπεδα ρεκόρ το 2021. Αυτό καταγράφεται μετά από έρευνα της εταιρείας CB Insights στην έκθεσή της «State of Retail Tech 2021», η οποία παρέχει δεδομένα και αναλύσεις σχετικά με τις παγκόσμιες συναλλαγές, τη χρηματοδότηση και τις εξόδους εταιρειών retail tech.

Η CB Insights ορίζει ως εταιρεία «τεχνολογίας λιανικής» κάθε εταιρεία τεχνολογίας που υποστηρίζει και διευκολύνει την πώληση προϊόντων (εκτός από εκδηλώσεις, ταξίδια, καύσιμα) στους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της CB Insights, οι επενδύσεις στο σύνολο της αγοράς, το 2021, ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό υπερδιπλάσιο του 2020.

Ειδικά όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η χρηματοδότηση αυξήθηκε κατά 184% σε ετήσια βάση, φθάνοντας σε νέο υψηλό των 54 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για περίπου το 50% του παγκόσμιου συνόλου της τεχνολογίας λιανικής.

 

 

Οι επενδύσεις σε in-store retail technology αυξήθηκαν κατά περίπου 150% το 2021 σε σχέση με το 2020 και έφτασαν τα 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Όσον αφορά στην "επόμενη ημέρα" των καταστημάτων λιανικής και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, η πλατφόρμα Bazaarvoice πραγματοποίησε έρευνα σε πάνω από 8.000 καταναλωτές από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τον Καναδά και σε πάνω από 500 εργαζόμενους σε φυσικά καταστήματα.

Η έρευνα είχε στόχο να καταγραφούν οι απόψεις στον κλάδο και από τις δύο πλευρές, για το πώς πιστεύουν ότι η λιανική θα πρέπει να είναι στο μέλλον. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι καταναλωτές και οι υπάλληλοι των καταστημάτων ενδιαφέρονται περισσότερο για την εφαρμογή κωδικών QR, εικονικών οθονών και άλλων τεχνολογιών αλληλεπίδρασης.

Πηγή: practicalecommerce.com

 

Εικόνα: Korie Cull, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search