eCommerce

Tο 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους

Ο μεγάλος αριθμός επιστροφών στις online αγορές προκαλεί ανησυχίες για πολλούς εμπόρους. Ωστόσο, το 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους, κάτι που θα μπορούσε να μειώσει τις επιστροφές.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από την εφαρμογή μεγεθών MySize, σχετικά με τις επιστροφές αγορών στο διαδίκτυο. Η εταιρεία έκανε έρευνα σε πάνω από 1.000 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, ηλικίας από 18 έως άνω των 65 ετών.

Τουλάχιστον το 29% των ερωτηθέντων έχει «μερικές φορές» επιστρέψει αντικείμενα. Πάνω από το 14% των Ιταλών καταναλωτών, το 10% των Βρετανών, σχεδόν το 10% των Γερμανών και το 8% των Γάλλων επιστρέφουν προϊόντα «συχνά» ή «πολύ συχνά».

Σύμφωνα με την έρευνα, για το 50% των καταναλωτών, τα προβλήματα με το μέγεθος είναι ο λόγος για τον οποίο επιστρέφουν ρούχα και υποδήματα που αγόρασαν μέσω Διαδικτύου.

Ένας άλλος λόγος επιστροφής είναι το "bracketing". Τουλάχιστον το 33% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι αγοράζει αντικείμενα σε πολλά μεγέθη, χρώματα ή στυλ, για να τα δοκιμάσουν στο σπίτι με την πρόθεση να επιστρέψουν τα περισσότερα αντικείμενα. Η πρακτική αυτή κοστίζει στους λιανοπωλητές εκατομμύρια κάθε χρόνο, αλλά θεωρείται ως ένα εργαλείο που δίνει στους online καταναλωτές που δυσκολεύονται να βρουν το σωστό μέγεθός τους μια "εξασφάλιση" ότι θα αποκτήσουν το σωστό προϊόν. Οι έμποροι αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τις επιστροφές, αλλά συχνά έχουν αρνητικά αποτελέσματα.

Ωστόσο, το 60% των καταναλωτών δήλωσε ότι δε θα κάνει μια αγορά εάν δεν είναι εγγυημένη η δωρεάν αποστολή για επιστροφές. Γενικότερα, οι δύσκολες πολιτικές επιστροφών αποθαρρύνουν τους καταναλωτές να παραγγείλουν ηλεκτρονικά. Οι γυναίκες σε ποσοστό 40% αποθαρρύνονταν συχνότερα από τους άνδρες (33%).

Από την άλλη πλευρά, τουλάχιστον το 46% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές για ρούχα και παπούτσια εάν γνωρίζουν ότι τους κάνει το μέγεθος, ενώ εάν υπήρχε διαθέσιμο ένα εργαλείο εύρεσης μεγεθών, οι καταναλωτές θα ένοιωθαν πιο σίγουροι για τις αγορές τους.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Εικόνα: freestocks, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η CloudCart, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου all-in-one για ΜμΕ ήρθε στην Ελλάδα

Η CloudCart ιδρύθηκε το 2016 από δύο αδέρφια, τον Nikolay Iliev και τον Peter Iliev που είχαν σημαντικό υπόβαθρο και εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, την ανάπτυξη επιχειρήσεων και την ανάπτυξη λογισμικού, με έναν φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό στόχο: Nα γίνει η πιο εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Αρχικά, τα δύο αδέρφια ολοκλήρωσαν το έργο με προσωπική επένδυση 1,5 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία απέδωσε γρήγορα, καθώς μέχρι το 2018 είχαν ήδη προσελκύσει τους πρώτους 1.500 πελάτες τους.

Το όραμα της CloudCart ήταν ξεκάθαρο από την αρχή: Να αλλάξει τον τρόπο που το ηλεκτρονικό εμπόριο διεξάγεται καθημερινά. Ως εκ τούτου, εστίασε στη δημιουργία μιας future-proof πλατφόρμας eCommerce. Αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή ασφαλούς και επεκτάσιμου λογισμικού, το οποίο, ωστόσο, να είναι αρκετά ευέλικτο για να υποστηρίζει όλες τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Η CloudCart το καταφέρνει αυτό συνδυάζοντας το καλύτερο από τους δύο κόσμους, του ανοιχτού κώδικα και του SaaS, καταφέρνοντας να αναδειχτεί ως ένας next-level παίκτης στις λύσεις Open SaaS.

Αντί να περιορίζεται σε έτοιμες λύσεις, η CloudCart δημιούργησε ένα πιο ανοιχτό σύστημα που επιτρέπει σε τρίτους παρόχους υπηρεσιών, όπως web studios, agencies, σχεδιαστές και προγραμματιστές, να χτίζουν στον πυρήνα της πλατφόρμας. Η CloudCart χτίζει στην τάση για μεγαλύτερη εξατομίκευση των υπηρεσιών, η οποία πιστεύει ότι θα γίνει ακόμη πιο έντονη στο μέλλον. Υπό αυτό το πρίσμα, η CloudCart δίνει τη δυνατότητα εξολοκλήρου εξατομίκευσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών του.

Σήμερα, η CloudCart είναι ένας κορυφαίος eCommerce provider που προσφέρει ένα εξαιρετικά εύχρηστο λογισμικό που αυτοματοποιεί τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και ένα πλήρες οικοσύστημα υποστηρικτικών εργαλείων και υπηρεσιών προσαρμοσμένων σε κάθε αγορά, που καλύπτει όλες τις καθημερινές ανάγκες λειτουργίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η CloudCart δημιουργεί αξία για τους μικρομεσαίους εμπόρους βοηθώντας τους να επικεντρωθούν σε αυτό που κάνουν καλύτερα: τη δημιουργία και την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο - ενώ η CloudCart παρέχει την υποδομή και τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, για να τους βοηθήσει να εξελίξουν την επιχείρησή τους.

Έχοντας ξεκινήσει αρχικά τις δραστηριότητές της στην αγορά της Βουλγαρίας, η CloudCart πέτυχε 3,5 εκατομμύρια παραγγελίες από τα e-shop που λειτουργούν μέσω της πλατφόρμας της, πάνω από 111 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και πάνω από 158 εκατομμύρια ευρώ τζίρο από τους εμπόρους της CloudCart. Η εταιρεία έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους παίκτες της αγοράς όπως οι Google Cloud, Yettel, Mailchimp, Zapier, DHL και OLX, καθώς και με την UniCredit και την KBC Group. Επιπλέον, η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι για το 2021 είχε περισσότερα από 9.000 εγγεγραμμένα ηλεκτρονικά καταστήματα και πραγματοποιήθηκαν πάνω από 3,5 εκατομμύρια παραγγελίες μέσω της πλατφόρμας της.

Επιπλέον, φέτος τον Φεβρουάριο, η CloudCart έκλεισε έναν γύρο χρηματοδότησης υπό την ηγεσία της Elevator Ventures, του venture capital βραχίονα της Raiffeisen Bank International (RBI) με τη συμμετοχή του υφιστάμενου επενδυτή New Vision 3 (NV3). Το ύψος της επένδυσης είναι μη ανακοινώσιμο, αλλά έχει στρατηγική σημασία για την εταιρεία και έχει ανοίξει τις πόρτες εισόδου και για τις 16 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται και είναι αναγνωρίσιμη η RBI.

Σίγουρα η πολλά υποσχόμενη εταιρεία τεχνολογίας θα συνεχίσει να κατακτά νέες κορυφές στην ανάπτυξή της, ακολουθώντας την αποστολή της να κάνει όλους τους εμπόρους της εταιρείας τους καλύτερους στον τομέα τους.

H CloudCart συμμετέχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe που θα πραγματοποιηθεί στις 14 & 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο σαν μεγάλος χορηγός και στο περίπτερό της μπορείτε να συναντήσετε τα εξειδικευμένα στελέχη της και να γνωρίσετε την εξελιγμένη πλατφόρμα της.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Θανάσης Καμέας: Η εμπιστοσύνη είναι πολλαπλασιαστής του Conversion Rate των e-shops

Καθοριστικό ρόλο στην κερδοφορία και επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος διαδραματίζει το αποτελεσματικό CR (conversion rate), δηλαδή το ποσοστό μετατροπών των επισκεπτών σε αγοραστές και των αγοραστών (περιστασιακοί) σε σταθερούς και πιστούς πελάτες.

Το πρόβλημα είναι καθολικό για μικρά και μεγάλα e-shop και δύσκολο να λυθεί χωρίς την τεχνογνωσία μιας εταιρείας που γνωρίζει σε βάθος το ηλεκτρονικό εμπόριο. «Αν υπήρχε μια τόσο πετυχημένη συνταγή που εφαρμόζοντάς την, τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούσαν να αυξήσουν αυτόματα τις πωλήσεις τους, το e-Commerce θα είχε παγκοσμίως μια εντελώς διαφορετική δυναμική» αναφέρει ο ιδρυτής και CEO της Plushost.gr κ. Θανάσης Καμέας και προσθέτει: «Στην πραγματικότητα, υπάρχουν τεχνικές που βελτιώνουν τις αποδόσεις, είδη διαφημίσεων που πετυχαίνουν υψηλότερα conversions, πλατφόρμες που τεχνικά μπορούν να οδηγήσουν μια ηλεκτρονική επιχείρηση σε άλλο επίπεδο.

Όμως, κανένα από αυτά, δεν εξαρτάται μόνο από τον ιδιοκτήτη του e-shop. Υπάρχει μόνο ένα σημείο, που μπορεί να επηρεάσει το οποίο σχετίζεται με την εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες και τους πελάτες του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Αυτή η εμπειρία είναι ο μόνος τρόπος να καλλιεργήσει το αίσθημα της εμπιστοσύνης και να δει τελικά τους δείκτες του να παίρνουν ανοδική πορεία».


Η μεγαλύτερη πρόκληση των ηλεκτρονικών καταστημάτων έπαψε από καιρό να είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών. Η ενίσχυση του budget, η διεύρυνση του media mix και η συμμετοχή στα marketplaces μπορούν κάλλιστα να οδηγήσουν στην αύξηση του πολυπόθητου traffic. Το ερώτημα πλέον είναι πώς θα αλληλοεπιδράσει το e-business με το κοινό του και, κυρίως, πώς θα χτίσει εμπιστοσύνη ώστε να μετατρέψει τους επισκέπτες του σε πελάτες.

Οι πελάτες αντιλαμβάνονται την εμπιστοσύνη με διάφορους τρόπους:

• Είναι συνεπές το ηλεκτρονικό κατάστημα σε όσα υπόσχεται (ποιότητα, τιμή, εξυπηρέτηση);

• Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές;

• Είναι προστατευμένα τα προσωπικά δεδομένα;

• Είναι προσιτό σε επίπεδο επικοινωνίας;

• Παρέχει τις διαδικασίες που θα διευκολύνουν τη συναλλαγή (καλούς χρόνους παράδοσης, ευέλικτη πολιτική αλλαγών και επιστροφών);

 

Πρώτα η Ασφάλεια, μετά η Εμπιστοσύνη

Πρόσφατη μελέτη (Baymard Institute) εστιάζει στο κομμάτι της εμπιστοσύνης που σχετίζεται με την ασφάλεια, κυρίως δε, στο πώς οι χρήστες αντιλαμβάνονται την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας check-out και τι επηρεάζει την απόφασή τους να εμπιστευτούν τελικά το e-shop.

Σε ένα δείγμα 2.584 πελατών, το 18%  απάντησαν ότι «τους τελευταίους τρεις μήνες, είχαν εγκαταλείψει μια αγορά στο check-out επειδή δεν εμπιστεύτηκαν το e-shop αρκετά για να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας». Τα μεγαλύτερα ποσοστά εμφανίστηκαν σε αυτούς που αντιμετώπισαν επιπλέον χρεώσεις στο ταμείο, ή υποχρεώθηκαν στη δημιουργία νέου λογαριασμού πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, με σημαντικό μερίδιο των ερωτηθέντων να θεωρούν εξίσου σημαντική την περιπλοκότητα της διαδικασίας.

Τα safety badges, εγγύηση της ασφάλειας

Μια από τις πιο προφανείς λύσεις, είναι η απόκτηση και χρήση σημάτων εμπιστοσύνης ή σφραγίδων, τα λεγόμενα safety badges. Τοποθετώντας τα σε ευδιάκριτο σημείο, στη σελίδα όπου ολοκληρώνεται η συναλλαγή, υπάρχει δυνατότητα αύξησης του αισθήματος ασφάλειας του χρήστη που παίρνει την απόφαση να προχωρήσει στην αγορά. 

Οι Norton, Google Trusted Store, BBB & McAfee αποτελούν τα σήματα-«συνώνυμα» της ασφάλειας, στα μάτια των χρηστών, σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, παρά το γεγονός ότι στην πραγματικότητα μόνο το brand είναι αυτό που τελικά «σφραγίζει» την ασφάλεια κι όχι κάποιος υπαρκτός μηχανισμός που προστατεύει τους καταναλωτές.

Γι’ αυτό και τελικά οι χρήστες γίνονται ακόμα πιο απαιτητικοί αναζητώντας ακόμα περισσότερους τρόπους να νιώσουν ασφαλείς.

«Η ασφάλεια και η απόδοση του site, αποτελούν τα top κριτήρια των χρηστών. Οι έμπειροι users θα αναζητήσουν σελίδες https για ασφαλή σύνδεση, και ένα 17% τουλάχιστον θα εγκαταλείψει τα e-shop  που αργούν να φορτώσουν ή παρουσιάζουν λάθη και bugs κατά την πλοήγηση» επισημαίνει ο κ. Καμέας και εξηγεί: «Γίνεται, συνεπώς, αντιληπτό ότι όλα ξεκινούν από τον αρχικό σχεδιασμό. Από την επιλογή, δηλαδή, ασφαλούς πρωτοκόλλου σύνδεσης, έως και το συνολικό usability, το οποίο θα πρέπει όχι μόνο να αποτελεί οδηγό κατά την αρχική δημιουργία του e-shop, αλλά και σημαντική προτεραιότητα στη διάρκεια ζωής του».

Διαρκής βελτιστοποίηση

Ένα e-shop πρέπει να βελτιστοποιείται συνεχώς και να ανανεώνει τακτικά το design, αλλά και τη δομή του, ώστε να συμβαδίσει με τα δεδομένα και τα ζητούμενα της εποχής. Πρέπει να μπορεί να εξυπηρετεί την εύκολη, γρήγορη και αποτελεσματική πλοήγηση των χρηστών και να τους καθοδηγεί σε κάθε τους βήμα.

Έτσι, αυξάνεται κατακόρυφα το αίσθημα ασφαλείας, μιας και ο χρήστης αισθάνεται πως κάποιος πραγματικά αφιέρωσε χρόνο για να του εξασφαλίσει κορυφαίο επίπεδο εξυπηρέτησης από το πρώτο click.

Φυσικά, όλα κρίνονται στο πόσοι τελικά θα αποφασίσουν να προχωρήσουν στο ταμείο και να φτάσουν μέχρι το check-out. Εκεί, μια ομαλή διαδικασία, σχεδιασμένη έτσι ώστε να διευκολύνει τον χρήστη, μπορεί να επηρεάσει θεαματικά τα conversions. Από το design, μέχρι τον αριθμό των βημάτων που χρειάζεται να ολοκληρώσει ο χρήστης πριν την αγορά, πρέπει όλα να συνυπολογιστούν.

Χρήσιμα tips

• Ένα λευκό φόντο που «ξεκουράζει» το μάτι από περισπασμούς όπως τα banner και οι διαφημίσεις.

• Χρήση πλαισίου στη φόρμα ολοκλήρωσης αγοράς.

• Σκιάσεις στα πεδία πληρωμών.

• Εμφάνιση στοιχείων επικοινωνίας της εταιρείας σε ευδιάκριτο σημείο.

 

Δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής

Το σημαντικότερο, βέβαια, κατά το check-out, είναι ο χρήστης να έχει την επιλογή να κάνει την αγορά με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί. Αυτό αιτιολογεί το γεγονός ότι τα e-shop που προσφέρουν περισσότερες επιλογές ως προς τους τρόπους πληρωμής (τραπεζική κατάθεση, πληρωμή με κάρτα, αντικαταβολή, Paypal κ.ά.) ή τις εταιρείες courier, μπορεί να επιτύχουν υψηλότερα ποσοστά conversion έναντι αυτών που θα επιλέξουν να υποχρεώσουν τους χρήστες σε 1-2 εναλλακτικές.

Τρόποι πληρωμής όπως η PayPal ή η Amazon Pay, για παράδειγμα, προσφέρουν εγγυήσεις για τις αγορές αν κάτι δεν λειτουργήσει όπως θα έπρεπε και τείνουν να ενισχύσουν σημαντικά την εμπιστοσύνη κυρίως προς ηλεκτρονικά καταστήματα που οι χρήστες δεν γνωρίζουν καλά, ή επισκέπτονται για πρώτη φορά.

Ανοικτές κριτικές χρηστών

Τέλος, αν πραγματικά θέλει κανείς να φανεί αξιόπιστος, πρέπει να φροντίζει να δίνει φωνή στους ίδιους τους πελάτες του. Οι κριτικές των χρηστών, είτε στη σελίδα των προϊόντων, είτε στην ίδια τη σελίδα του check-out, μπορούν να βελτιώσουν την αξιοπιστία του e-shop, ακριβώς τη στιγμή που είναι απαραίτητη για τον λιανέμπορο.

«Πριν, λοιπόν, ανατρέξουμε σε στατιστικά και αναλύσεις για την απόδοση του e-shop, πρέπει να αναρωτηθούμε αν έχουμε κάνει όλα όσα έπρεπε για να χτίσουμε εμπιστοσύνη, από την πρώτη κιόλας επίσκεψη. Αυτό είναι το κλειδί που θα οδηγήσει στην αγορά» αναφέρει ο ιδρυτής της Plushost. «Και είναι ακριβώς το ίδιο που θα φέρει τον πελάτη ξανά στο ηλεκτρονικό κατάστημα, μετά από μια συνολικά θετική εμπειρία συναλλαγής. Σύμφωνα, άλλωστε, με την πρόσφατη έρευνά μας, σε συνεργασία με τη FocusBari, η προηγούμενη θετική εμπειρία, οι θετικές αξιολογήσεις των συναλλαγών, η συνέπεια της επιχείρησης (σε ποιοτικούς και ποσοτικούς όρους), αλλά και η ασφάλεια της πλατφόρμας, αποτελούν τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να μπορεί κανείς να παρακολουθεί πώς διαμορφώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και ποιοι είναι οι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνει κανείς υπ’ όψιν κατά τον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού του καταστήματος.

Μια εξειδικευμένη και αξιόπιστη ομάδα, όπως αυτή της Plushost, με εμπειρία και τεχνογνωσία στο e-commerce, μπορεί να αξιοποιεί, να προσαρμόζει και να εφαρμόζει όλα εκείνα τα εργαλεία, τις τεχνικές και τους κανόνες και να προτείνει λύσεις που θα εξασφαλίσουν και στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα το καλύτερο αποτέλεσμα».

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Εντυπωσιακό line-up ομιλητών στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo SE Europe 2022

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & Southeastern Europe 2022, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022, προχώρησε στην 3η κατά σειρά ανακοίνωση ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στο κεντρικό διήμερο Συνέδριο της έκθεσης.

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE 2022 (ECDM Expo SEE 2022) αναμένεται πιο δυναμική και ενδιαφέρουσα από ποτέ, με 100+ εκθέτες και 6 παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν 60 ομιλητές, κορυφαία στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που έχουν ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές, είναι οι:

  • Giuliano Cini, Brand Lead Italy & Greece, TikTok
  • Maike Jansen, Head of e-Regulations, Ecommerce Europe
  • Yiannis Papadonikolakis, Sales Director, Greece, Checkout.com
  • Michalis Moschos, CMO, Central and Eastern Europe, Microsoft
  • Konstantinos Papadopoulos, Account Strategist, Google
  • Panagiotis Kriaris, Head Of Business Development, Unzer
  • Alon Paster, Head of Commercial Development, Global Emerging Markets, eBay
  • Natalia Zhukova, Head of Marketing, Market Research, SEMrush
  • Geoff Desreumaux, co-Founder/Chief Editor, We are Social Media
  • Katerina Fraidaki, President, GRECA
  • Lorraine Higgins, Founder & MD, Rockwood - Sec Gen, Digital Business Ireland
  • Guido X Jansen, Global Business & Technology Evangelist, Spryker
  • Christine Nikolaou, Global Head of Ecommerce Strategy & Performance, Diageo
  • George Zachartzis, co-Founder & CEO, Smart Shipping Technologies PC
  • Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
  • Nikolaos Chatzidakis, Co-Founder and CTO, afterSalesPro
  • Rania Lamprou, co-Founder & CEO, Simpler
  • Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania

 

Οι εγγραφές για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα συνέδρια, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, βρίσκονται σε εξέλιξη.*

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM EXPO SEE 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Ελληνικoύ Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. και διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, BitMyJob, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, DigitalUp, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος στους χώρους της διοργάνωσης επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους και προσφάτως νοσήσαντες και απαιτείται προεγγραφή πριν την προσέλευση.
Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
A-commerce: Πλατφόρμα Omnichannel Commerce από την ATCOM

Το A-commerce, τη νέα Omnichannel Commerce πλατφόρμα που λάνσαρε πρόσφατα η ATCOM, παρουσίασε ο CCO Ιάσων Καταρόπουλος στην ομιλία που πραγματοποίησε στο e-commerce conference 2022 της 6ης Απριλίου, το οποίο διοργανώθηκε από την BOUSSIAS με Χρυσή Χορηγία της ATCOM.

Η νέα πλατφόρμα της ATCOM, η οποία πλέον αποτελεί τη ναυαρχίδα των προϊόντων της, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στο Unified Commerce, από το web στο mobile και από το ηλεκτρονικό εμπόριο στο φυσικό κατάστημα.

Πρόκειται για ένα προϊόν ανάπτυξης της ATCOM το οποίο, όπως ανέφερε ο κ. Καταρόπουλος, δημιουργήθηκε ως το επιστέγασμα της εκτεταμένης εμπειρίας της ATCOM στον χώρο της ανάπτυξης CMS και e-commerce platforms εδώ και 20 χρόνια, για να παρέχει λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο – σήμερα, αλλά και στο μέλλον.

Λειτουργώντας στους πυλώνες της σταθερότητας, της ταχύτητας, της ασφάλειας και της επεκτασιμότητας, με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ως εγγενή σταθερά, το A-commerce διαθέτει ενσωματωμένο native SDK για mobile εφαρμογές και υποστηρίζει την ένταξη πάσης φύσεως συστημάτων, ενώ η microservices αρχιτεκτονική του επιτρέπει την ανεμπόδιστη αύξηση της υποδομής (scaling), εξασφαλίζοντας κάθε μελλοντική ανάγκη της επιχείρησης.

Παράλληλα, ενσωματώνει προηγμένα εργαλεία Merchandising, καινοτόμες λειτουργικότητες τόσο στη σφαίρα του Unified Commerce όσο και του Customer Experience, και έξυπνα χαρακτηριστικά σε περιοχές όπως η διαχείριση περιεχομένου, το consent management, αλλά και το reporting, μεταξύ άλλων.

Πλέον της τεχνολογικής καινοτομίας που χαρακτηρίζει τη νέα αυτή γενιά λογισμικού, όπως υπογράμμισε ο κ. Καταρόπουλος, το A-commerce παρέχει αξιοσημείωτη ευελιξία στους οργανισμούς, ανεξαρτήτως μεγέθους και τζίρου, απευθυνόμενο έτσι σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, είτε ξεκινά τώρα στο e-commerce, είτε αναζητά το επόμενο όχημα που θα την οδηγήσει στο μέλλον.

Περισσότερες πληροφορίες για το A-commerce μπορείτε να βρείτε εδώ:  www.atcom.gr/a-commerce.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δύο στις πέντε επιχειρήσεις λιανικής απέκτησαν e-shop μεσα στην πανδημία

Η Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου “Από τις πολύ-επίπεδες Κρίσεις στην Αβεβαιότητα”, παρουσιάστηκε από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ για το 2021.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19 και ο αντίκτυπος της παρατεταμένης κρίσης χρέους που προηγήθηκε, επηρέασαν σε εξαιρετικά υψηλό βαθμό την εγχώρια οικονομία και συνακόλουθα τον κλάδο του εμπορίου.

Οι καταιγιστικές εξελίξεις στη διεθνή οικονομική και πολιτική πραγματικότητα, όπως επιταχύνθηκαν από τον πόλεμο στην Ουκρανία και την εκτίναξη των τιμών, προκαλούν νέες ισχυρές αναταράξεις και επιβάλλουν αναπόφευκτες προκλήσεις στην επιχειρηματικότητα.

Στα βασικά συμπεράσματα σημειώνεται πως μετά την «τριπλή κρίση» (χρέους, πανδημίας και πληθωρισμού), οι μεταβολές του οικονομικού και επιχειρηματικού κλίματος είναι συνεχείς, διογκώνοντας την αβεβαιότητα και ανατρέποντας πάγιες σταθερές και προβλέψεις. 

Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών (ΔΚΕ) στο λιανικό εμπόριο ανέκαμψε, χωρίς όμως αυτή η ανάκαμψη να είναι ισόρροπη. Οι ειδικές συνθήκες της υγειονομικής κρίσης ευνόησαν συγκριτικά περισσότερο τις πωλήσεις σε φαρμακευτικά προϊόντα και καλλυντικά, super market (εάν υπολογιστεί και η τεράστια αύξηση του 2020) όπως επίσης και τις διαδικτυακές πωλήσεις, εκτός καταστημάτων. Βέβαια, ο ενδοκλαδικός δυϊσμός δεν είναι πανδημικό απότοκο, καθώς είχε ήδη εντοπιστεί στην Ετήσια Έκθεση του 2019.

Στα υπόλοιπα σημαντικά ευρήματα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι οι μικρότερες επιχειρήσεις παρουσιάζονται πολύ λιγότερο αισιόδοξες για την εξέλιξη των πωλήσεων και γενικότερα τη βιωσιμότητά τους, χαρακτηριστικό αποτέλεσμα του δυισμού μεγέθους που εντοπίζεται στον κλάδο, με την πανδημία και τις ειδικές συνθήκες λειτουργίας των επιχειρήσεων τον ανέδειξαν περαιτέρω. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο μέσος κύκλος εργασιών των μικρότερων μονάδων στο λιανικό έχει επιστρέψει στα επίπεδα του 2016, χάνοντας την όποια μεγέθυνση είχε επιτευχθεί έως το 201

Μπορείτε να βρείτε εδώ την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου 2021

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ContactPigeon λανσάρει το Samaritan, ένα Omnichannel Chat αποκλειστικά για retailers

Η ContactPigeon, μια από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές SaaS στον χώρο του omnichannel customer engagement, λανσάρει μια νέα σειρά προϊόντων με διακαναλικές δυνατότητες.

Το Omnichannel Chat της ContactPigeon είναι μια πλήρως ενσωματωμένη εφαρμογή στην πλατφόρμα της εταιρείας, και ενισχύει την εμπειρία του πελάτη προσφέροντας το πιο ολοκληρωμένο live chat για eCommerce.

Βασικά χαρακτηριστικά του Omnichannel Chat της ContactPigeon:

  • Εντός του νέου feature συμπεριλαμβάνεται chatbot το οποίο είναι προγραμματισμένο να ανταποκρίνεται επακριβώς στις ανάγκες των retailers και της βιομηχανίας του eCommerce. 
  • Ενισχύεται η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών και του e-shop μέσω επαλήθευσης σε δύο βήματα, είτε με email, είτε με κινητό τηλέφωνο. Ο κάθε χρήστης πιστοποιεί την ταυτότητα του με έναν μοναδικό αριθμό PIN. 
  • Οι υπάλληλοι υποστήριξης πελατών κατά τη διάρκεια της συνομιλίας με τον καταναλωτή έχουν πρόσβαση στο ενοποιημένο προφίλ του σε πραγματικό χρόνο (online συμπεριφορά, μηνύματα και ιστορικό αλληλεπιδράσεων). Έτσι είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες του και να προσφέρουν κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης.
  • Προάγει τη διακαναλική επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων-καταναλωτών, καθώς επιτρέπει τον σχεδιασμό αυτοματισμών με βάση τις παρελθοντικές συνομιλίες των πελατών και τον βαθμό ικανοποίησης τους. 
  • Υποστηρίζει  την αυτοματοποιημένη ομαδοποίηση των καταναλωτών για βέλτιστα αποτελέσματα και πιο στοχευμένη, προσωποποιημένη επικοινωνία. 

 

Το Omnichannel Chat της ContactPigeon ονομάζεται Samaritan (εμπνευσμένο από την παραβολή του καλού Σαμαρείτη) και λειτουργεί σαν μια αμεσότερη μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στα e-shop και τους πελάτες τους. Με σκοπό τη γρήγορη και ουσιαστική επίλυση είτε απλών, είτε σύνθετων προβλημάτων, εκτός από live chat δυνατότητες, το Samaritan είναι επανδρωμένο και με AI chatbot για να μειώσει το φόρτο εργασίας του προσωπικού.

To προηγμένο μενού διαχείρισης των εισερχόμενων μηνυμάτων καθιστά ευκολότερη και πιο γρήγορη την αλληλεπίδραση του πελάτη με το e-shop αυξάνοντας τα ποσοστά επίλυσης προβλημάτων.

Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα 360ᵒ live chat που όχι μόνο διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά οδηγεί σε άμεση αύξηση των πωλήσεων μέσω της αξιοποίησης των συλλεγμένων δεδομένων για προσωποιημένες προϊοντικές προτάσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Sitecore παρουσίασε την ανανεωμένη σουίτα προϊόντων της

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοίνωσε πως έχει ενσωματώσει πλήρως στην Digital Experience Platform (DXP) του τα βασικά προϊόντα από τις εξαγορές των Boxever, Four51, Moosend και Reflektion.

Η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης των νέων λειτουργιών αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τη Sitecore, ενώ παράλληλα επιταχύνει την παράδοση της πλέον ολοκληρωμένης SaaS-based DXP πλατφόρμας στον κλάδο, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο το περιεχόμενο, η ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics υποστηρίζουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις για τη μετάβασή τους σε ένα digital-first περιβάλλον.

 

Η ενσωμάτωση πραγματοποιείται σε μια κρίσιμη εποχή για τα brands που επιδιώκουν να μετασχηματίσουν ριζικά τις ψηφιακές εμπειρίες για να έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες, προσφέροντας πιο επίκαιρες, διαισθητικές και ανθρώπινες εμπειρίες.

Οι νέες προσθήκες είναι καθοριστικές στην ανάπτυξη της προηγμένης πλατφόρμας SaaS DXP της Sitecore, μίας λύσης που δίνει τη δυνατότητα στα brands να δημιουργούν μοναδικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να παρέχουν προσωποποιημένες ψηφιακές εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο σε κάθε σημείο επαφής, από την παραγωγή περιεχομένου μέχρι το εμπόριο.

Με μια πλήρη σουίτα δυνατοτήτων στο cloud, η Sitecore έχει επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο το περιεχόμενο, η ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics θα υποστηρίξουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Η Sitecore σχεδιάζει να συνεχίσει την επένδυση και ανάπτυξή της, στην Ελλάδα, στη Μινεάπολη, στο Σαν Ματέο, και την Ιρλανδία, όπου ιδρύθηκαν οι τέσσερις εταιρείες που εξαγοράστηκαν. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς συγκρίνεται το εμπόριο στο TikTok έναντι του Instagram και του Facebook;

Το TikTok είναι η πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή και εταιρείες και έμποροι προσπαθούν να επωφεληθούν από το φαινόμενο. Αν και το TikTok δεν έχει τόσο μεγάλη βάση αγοραστών όσο το Facebook ή το Instagram, οι αγοραστές του είναι ιδιαίτερα ενεργοί και πιστοί και το δημοφιλές κοινωνικό μέσο αποτελεί έναν ισχυρό οδηγό πρόθεσης αγοράς. 

Όπως γράφει το emarketer.com, εάν το #TikTokMadeMeBuyIt μάς έχει διδάξει κάτι μέχρι στιγμής, είναι ότι μια τυχαία ποικιλία προϊόντων, από παντελόνια γιόγκα και καθαριστικά χαλιών, μέχρι αγροτική ένδυση, μπορεί γρήγορα να γίνει viral και να οδηγήσει σε πωλήσεις. Η δύναμη του TikTok στην ανακάλυψη τροφοδοτείται από τον αλγόριθμό του, ο οποίος εμφανίζει σχετικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο στους χρήστες, στην εξατομικευμένη ροή "For You". Αυτά τα βίντεο συχνά παρουσιάζουν προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων αντικειμένων που ένας χρήστης δεν είχε σκεφτεί ποτέ πριν τα δει στη ροή.

Όσοι ψωνίζουν στο TikTok περιηγούνται και αγοράζουν προϊόντα πιο συχνά σε σχέση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την έρευνα Bazaarvoice του Ιανουαρίου 2022, περισσότεροι από το ένα πέμπτο των αγοραστών του TikTok παγκοσμίως δήλωσαν ότι αγόραζαν αγαθά στο TikTok «συνεχώς», ποσοστό που το τοποθετεί μπροστά από όλες τις άλλες πλατφόρμες που μετρήθηκαν. Ωστόσο, η έρευνα δεν έδειξε πού ολοκληρώθηκαν αυτές οι αγορές.

Πολλές αγορές εμπνευσμένες από το TikTok πραγματοποιούνται εκτός πλατφόρμας, όπως σε e-shop, φυσικά καταστήματα, ή ακόμα και σε ανταγωνιστικά κοινωνικά δίκτυα με πιο ισχυρές εμπορικές προσφορές, όπως το Facebook και το Instagram. Σε ορισμένες περιπτώσεις το TikTok διευκολύνει αυτήν τη συμπεριφορά, αφού επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατευθύνουν τους χρήστες στους λογαριασμούς τους στο Instagram, ακόμα και στο YouTube, με έναν ενσωματωμένο σύνδεσμο στην κορυφή των προφίλ τους στο TikTok.

Το νεανικό προφίλ των χρηστών τού TikTok βοηθά να εξηγηθούν τα υψηλά επίπεδα αγορών εκτός πλατφόρμας, αφού έφηβοι και νεαροί ενήλικες αποτελούν τον πυρήνα της βάσης χρηστών του. Είναι περισσότερο διατεθειμένοι από τις παλαιότερες γενιές να συμβαδίζουν με τις τρέχουσες τάσεις και επηρεάζονται να αγοράζουν βάσει αυτών, αλλά μπορεί να έχουν μικρότερη αγοραστική δύναμη, ή να μην έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές μεθόδους πληρωμής. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς, μοιράζονται περιεχόμενο TikTok με συγγενείς ή φίλους, οι οποίοι στη συνέχεια αγοράζουν τα επιθυμητά προϊόντα από αλλού.

Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του TikTok στη συνολική αγορά κοινωνικού εμπορίου των ΗΠΑ θα παραμείνει σχετικά μικρό. Οι αμερικανοί καταναλωτές θα δαπανήσουν 45,74 δισ. δολάρια σε αγορές κοινωνικού εμπορίου φέτος, συμπεριλαμβανομένων των αγορών που πραγματοποιούνται εντός εφαρμογής και εκείνων που πραγματοποιούνται κάνοντας κλικ στον ιστότοπο ενός λιανοπωλητή. Το Facebook και το Instagram θα συνεχίσουν να αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία αυτών των αγορών και θα αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των αγοραστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εικόνα: Solen Feyissa on Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Joom ανοίγει μια παγκόσμια αγορά e-commerce για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Το παγκόσμιο mobile marketplace Joom συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε νέες γεωγραφικές περιοχές και τώρα φτάνει και στην Ελλάδα, για να ενισχύσει τις διευρωπαϊκές επιχειρηματικές δραστηριότητες της πλατφόρμας.

Το Joom έχει ήδη συνδέσει εκατοντάδες πωλητές από τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Πολωνία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες και τώρα ανοίγει την πλατφόρμα του για τους εμπόρους από την Ελλάδα.

 

Τί είναι το Joom;

Το Joom Marketplace είναι μέλος ενός διεθνούς ομίλου εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου και fintech που ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2016 στη Λετονία. Το Joom στοχεύει να δημιουργήσει μια πλατφόρμα όπου οποιοσδήποτε, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε στον κόσμο, μπορεί να αγοράσει ό,τι χρειάζεται και θέλει σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου.

Για τους εμπόρους, αυτό σημαίνει ότι με το Joom μπορούν εύκολα να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο κοινό και να πουλήσουν και στην Ελλάδα και έξω από τα σύνορα της χώρας τους - επομένως, να γίνουν μέρος της παγκόσμιας αγοράς.

Το Joom προσδιορίζεται όχι μόνο σαν ένα international marketplace, αλλά ως πρωτοπόρος στο κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, αφού έφερε αυτή την ιδέα στις δυτικές αγορές. Στην πραγματικότητα, από την αρχή το Joom ανέπτυξε τo marketplace του ως ένα shopping app με ενσωματωμένο κοινωνικό δίκτυο, εξατομικευμένες προσφορές και προτάσεις, προσφέροντας μια πλατφόρμα φιλική για brands και influencers.

Σήμερα, το Joom είναι ένα παγκόσμιο mobile marketplace το οποίο είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 150 χώρες. Μιλάει 21 γλώσσες, έχει πάνω από 400 εκ. εγκαταστάσεις παγκοσμίως και με το 95% των συναλλαγών να έχουν γίνει μέσω του mobile app, δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους να έχουν πρόσβαση σε ένα εντελώς νέο, mobile friendly κοινό καταναλωτών.

Το marketplace  προσφέρει πάνω από 20 εκατομμύρια προϊόντα σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες. Οι πιο δημοφιλείς είναι:

- Μόδα / Ρούχα / Υποδήματα / Ομορφιά
- Σπίτι / Διακόσμηση / Κουζίνα
- Ηλεκτρονικά / Gadgets / Εξοπλισμός

Το Joom έχει πολλά υποσχόμενα εξειδικευμένα brands που υποστηρίζει, όπως προϊόντα για τους θαυμαστές της K-pop.

 

Τί κάνει το Joom μοναδικό;

Η αποστολή του Joom είναι να βοηθά τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις στις καθημερινές τους εμπειρίες. Έτσι, η πλατφόρμα κάνει τα πάντα για να διευκολύνει την ενσωμάτωση των brand και να προωθήσει τη διεθνή ανάπτυξή τους. Τι σημαίνει αυτό;

 

 

Πρώτον, δεν υπάρχει χρέωση συνδρομής ή καταχώρισης, επομένως οι νέοι πωλητές δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν πρόσθετη χρέωση για να εγγραφούν στην πλατφόρμα. Όταν εγγραφεί ένας έμπορος, το Joom αναλαμβάνει δωρεάν όλη τη μετάφραση και την υποστήριξη. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι μπορούν να αφιερώσουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να εργαστούν για την αύξηση των πωλήσεών τους, να σχεδιάσουν προωθητικές ενέργειες και να βελτιώσουν τη γκάμα των προϊόντων τους.

Επιπλέον, το Joom βοηθά τους νέους εμπόρους με την προώθηση των προϊόντων. Εκτός από τα τυπικά διαφημιστικά εργαλεία, τις προσφορές και τις επιλογές, η πλατφόρμα δημιουργεί ένα σύστημα συστάσεων, που βοηθά τους πελάτες να βρουν νέα brands και να εξοικειωθούν με τα προϊόντα τους. Οι κριτικές των influencer ενσωματώνονται στη σελίδα πληροφοριών του προϊόντος και έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις μετατροπές, βοηθώντας τους χρήστες να αποκτήσουν μια ιδέα για το προϊόν.

Τέλος, το κοινωνικό δίκτυο του Joom επιτρέπει στους εμπόρους να μοιράζονται απόψεις, κριτικές, καθώς και θεματικές επιλογές (συμπεριλαμβανομένων επώνυμων προϊόντων), έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το κοινωνικό δίκτυο, ή την κριτική ενός blogger. Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, που κανένα άλλο από τα ευρωπαϊκά marketplaces δεν έχει.

 

Εύκολη εγγραφή, συνεχής υποστήριξη

Για να εγγραφείτε στην πλατφόρμα, θα πρέπει απλώς να συμπληρώσετε τη φόρμα στη διεύθυνση merchant.joom.com και το Joom θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών. 

Η πλατφόρμα έχει επίσης δημιουργήσει ένα ειδικό, εξειδικευμένο portal, ένα είδος κέντρου βοήθειας, όπου οι έμποροι μπορούν να βρουν περισσότερες λεπτομέρειες και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις ή να ξεκινήσουν μια ζωντανή συνομιλία με την ομάδα του Joom που μπορεί να τους συμβουλεύσει για οποιοδήποτε ζήτημα.

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search