Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει τα στοιχεία για το δεύτερο εξάμηνο του 2022, το ποσοστό των Ελλήνων που πραγματοποιούν αγορές online έχει φτάσει το 76%. To ποσοστό αυτό αφορά στις ηλικίες 15 έως 64 ετών.
Παράλληλα, αυξάνεται και το ποσό της μέσης εξαμηνιαίας δαπάνης των καταναλωτών για τις online αγορές τους, η οποία έφτασε στα 889 ευρώ, έναντι των 816 ευρώ που ήταν το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020. Οι πιο δυναμικοί καταναλωτές, όπως μάλλον αναμενόταν, εντοπίζονται στις ηλικίες 25 έως 34 ετών.
Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής που προτιμούν οι Έλληνες για τις online αγορές τους, η χρεωστική κάρτα με ποσοστό 60% παραμένει στην πρώτη θέση, ενώ η αντικαταβολή βρίσκεται ακόμα σε πολύ ψηλό ποσοστό και ακολουθεί με 53%. Η πιστωτική κάρτα έπεται με 23%, ενώ τα ψηφιακά πορτοφόλια βρίσκονται πλέον σε διψήφιο ποσοστό και πιο συγκεκριμένα στο 14%.
Στα υπόλοιπα ευρήματα, αξίζει να σημειωθεί ότι το 95% των Ελλήνων 13-74 ετών έχει πρόσβαση στο Internet, με το 87% αυτών να βρίσκεται και στα social media, ενώ σχεδόν όλοι και κυρίως οι νέοι και τα παιδιά, τα χρησιμοποιούν καθημερινά.
Μπορείτε να βρείτε τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης έρευνας της Focus Bari, εδώ.