Η Amazon ανακοίνωσε πως αυξάνει το κόστος της υπηρεσίας multi-channel fulfilment (MCF) από τον επόμενο μήνα, εξαιτίας της αύξησης του λειτουργικού κόστους, λόγω του πληθωρισμού. Η εταιρεία δημοσίευσε τη σχετική ανακοίνωση στην πλατφόρμα πωλητών της.
Η υπηρεσία "εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών" (MCF) της εταιρείας προσφέρει υπηρεσίες logistics για παραγγελίες εκτός Amazon. Το μέγεθος του δέματος και η κατηγορία υπερμεγέθους επηρεάζονται από την αλλαγή της τιμής, ενώ το μέγεθος του φακέλου παραμένει ως επί το πλείστον αμετάβλητο. Οι αναλυτικές χρεώσεις αναφέρονται από την Amazon εδώ. Η νέα τιμολογιακή πολιτική θα εφαρμοστεί στις 7 Απριλίου.
Σε ένα φόρουμ πωλητών που δραστηριοποιούνται στο marketplace της Amazon, οι έμποροι ήταν απογοητευμένοι, λέγοντας ότι αυτή η εξέλιξη θα έχει ως αποτέλεσμα να πρέπει να αυξήσουν τις τιμές τους. Η Amazon αναφέρει ότι τα τέλη αυξάνονται «για να αντικατοπτρίζουν το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος που προκαλείται από τις πληθωριστικές πιέσεις και για να διασφαλιστεί ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε στην επιχείρησή σας τις καλύτερες υπηρεσίες εκπλήρωσης στην κατηγορία τους».
Οι τιμές για εξυηρέτηση παραγγελιών από την Amazon (FBA) για παραγγελίες στην πλατφόρμα, επίσης αναπροσαρμόστηκαν πρόσφατα, ενώ οι προμήθειες πωλητών αυξήθηκαν κατά 6,2% κατά μέσο όρο. Η τιμολόγηση των υπηρεσιών FBA συνήθως προσαρμόζεται μία ή δύο φορές το χρόνο.
Επειδή η Amazon έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας για την εύνοια πωλητών που χρησιμοποιούν τη δική της υπηρεσία εκπλήρωσης, το θέμα είναι αρκετά ευαίσθητο.
Πρόσφατα, οι Zalando και eBay αύξησαν επίσης τις προμήθειες πωλητών, ενόψει της οικονομικής επιβράδυνσης.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: James Anthony, Pexels