eCommerce

Χαμηλά ποσοστά σε τεχνολογικές επενδύσεις και ηλεκτρονικές πώλησεις για τις ελληνικές ΜμΕ

Περιορισμένο είναι το ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επενδύει σε νέες τεχνολογίες με το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τους, να χρηματοδοτούν τις επενδύσεις με ίδια κεφάλαια, αξιοποιώντας σε χαμηλό βαθμό ακόμη και τους διαθέσιμους χρηματοδοτικούς πόρους εργαλείων, όπως το ΕΣΠΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, αυτό προκύπτει από την επικείμενη έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για την περίοδο του δευτέρου εξαμήνου του 2021, σε ό,τι αφορά στις τάσεις ψηφιακού μετασχηματισμού σε επίπεδο πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων.

Ενδεικτικά, ορισμένα από τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τα στοιχεία της έρευνας του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, όπως τα μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, συνοψίζονται στα εξής:

- Το ποσοστό των επιχειρήσεων που επενδύει σε νέες τεχνολογίες είναι ιδιαίτερα περιορισμένο. Συγκεκριμένα, το 21,8% των επιχειρήσεων πραγματοποίησε επενδύσεις κατά το προηγούμενο εξάμηνο σε τεχνολογικό εξοπλισμό και ψηφιακές επενδύσεις (π.χ. λογισμικό, ψηφιακές συσκευές και εφαρμογές).

- Για τις μελλοντικές επενδύσεις, καταγράφεται ότι το 15,3% των επιχειρήσεων απαντάει ότι σκοπεύει να πραγματοποιήσει κάποια είδους επένδυση μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

- Σε επίπεδο υιοθέτησης νέων ψηφιακών τεχνολογιών, οι επιχειρήσεις δηλώνουν ότι έχουν ενσωματώσει ψηφιακές τεχνολογίες στα εξής ποσοστά: 58,4% ψηφιακό μάρκετινγκ, ιστοσελίδα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, 26,3% συσκευές και συστήματα που παρακολουθούνται ή ελέγχονται από απόσταση μέσω του Διαδικτύου, 20,3% ψηφιακή διαχείριση προμηθειών παραγγελιών, 17,3% συστήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (e-shop), 16,5% συμμετοχή σε διαδικτυακή πλατφόρμα, 14,1% επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων παραγωγικής/εμπορικής δραστηριότητας, 6% εφαρμογές αυτοματοποίησης στην παραγωγική διαδικασία. 

- Ως προς την ψηφιακή προσαρμογή των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων κατά την πρόσφατη περίοδο, προκύπτει ότι ένα ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό (17,4%) δηλώνει ότι προχώρησε σε ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αντίστοιχα, ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό 56,2% των επιχειρήσεων καταγράφει ηλεκτρονικές πωλήσεις μόνο έως 20%, ενώ το 16,1% πραγματοποιεί πωλήσεις σε ποσοστό πάνω του 50% του κύκλου εργασιών.

Δείτε περισσότερα στο www.amna.gr

 

Εικόνα: Austin Distel, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ECO shopping: H νέα πρόκληση για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Στις μέρες μας οι ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την κοινωνική ευθύνη και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα γίνονται ολοένα και πιο αισθητές. Παρόλο που το αβοκάντο και οι σπόροι τσία έκαναν θραύση τα τελευταία χρόνια, είναι μάλλον προτιμότερο να συμβιβάζεστε με φρέσκα τοπικά προϊόντα, όπως οι πατάτες, τα σπαράγγια, τα φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί.

Μια αντίστοιχη τάση παρατηρείται και στην Ελλάδα: σύμφωνα με στοιχεία της PayPal, το 68% των πελατών τείνει πλέον να επιλέγει οικολογικά και φιλικά προς το περιβάλλον είδη.

Εντούτοις, ακόμη και οι συνειδητοποιημένοι καταναλωτές χρειάζονται συχνά βοήθεια – ειδικά εάν πραγματοποιούν online αγορές. Σε ποια οφέλη μπορούν να στοχεύουν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο, εφόσον προτίθενται να συνδράμουν στην προσπάθεια των πελατών τους να εντοπίσουν τοπικά προϊόντα;

Στην Ευρώπη, ανάλογα με τη χώρα, περίπου το 5-10% της κατανάλωσης τροφίμων συνδέεται με τον περιβαλλοντικό και καταναλωτικό ακτιβισμό, γεγονός που υπογραμμίζει το γεγονός ότι όσοι καταναλωτές ενδιαφέρονται για την κλιματική κρίση, επιθυμούν ταυτόχρονα να ευθυγραμμίσουν τις αγορές τους με τις προσωπικές τους αξίες και πεποιθήσεις. Το 60% των Ευρωπαίων επιλέγει να προμηθεύεται πράσινα και eco-friendly προϊόντα, αποδεικνύοντας εμπράκτως την εμπιστοσύνη και στήριξή τους σε δίκαιες και ηθικές πρωτοβουλίες, όπως το κίνημα του Fair Trade (δίκαιο & αλληλέγγυο εμπόριο).

Εξίσου σημαντικός παράγοντας για τους σύγχρονους αγοραστές είναι η ίδια η ποιότητα της καθημερινής διατροφής. Το 63% των καταναλωτών σε όλη την Ευρώπη άρχισε να επισκέπτεται καταστήματα με ποικιλία σε βιολογικά είδη, σύμφωνα με την έκθεση της PayPal με τίτλο “Trends and Opportunities: The European Grocery Landscape in 2022”. Η αυξημένη ευαισθητοποίηση για την υγεία σημαίνει ότι οι Ευρωπαίοι πελάτες ελέγχουν συχνότερα όχι μόνο την προέλευση, τη σύνθεση και τα πιστοποιητικά ποιότητας των προϊόντων που βάζουν στο καλάθι τους, αλλά και τις αξίες που πρεσβεύουν.

Σύμφωνα με σχετική έκθεση της WWF, στην Ελλάδα οι κορυφαίοι περιβαλλοντικοί προβληματισμοί των ανθρώπων εστιάζονται στα τρόφιμα, προκειμένου να αποφύγουν τη σπατάλη και να διασφαλίσουν ότι καλλιεργούνται στη χώρα μας. Φαίνεται ότι οι Έλληνες είναι καλά ενημερωμένοι και δεν διστάζουν να εκφράσουν τις ιδιαίτερες ανησυχίες τους σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής τροφίμων. Περίπου το 60% των ντόπιων αγοραστών προτιμά να αγοράζει εποχιακά φρούτα και λαχανικά, καθώς και τοπικά προϊόντα, ενώ το 83% πιστεύει ότι όλοι μας θα έπρεπε να υιοθετήσουμε ένα μοντέλο διατροφής που δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, κάνοντας καλό τόσο στην υγεία όσο και στον πλανήτη μας.

Η τιμή δεν είναι πάντοτε το ζητούμενο

Για πληθώρα επιχειρήσεων, δεν άργησε να καταστεί σαφές ότι η βιώσιμη και ηθική κατανάλωση δεν σημαίνει απλώς να πάμε στη λαϊκή αγορά της γειτονιάς με μία επαναχρησιμοποιήσιμη τσάντα στο χέρι για τα ψώνια μας. Δεν παύει να σχετίζεται και με την υποστήριξη της παρουσίας των παραγωγών και εμπόρων στο Διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, έως και το 70% των καταναλωτών στις ΗΠΑ ενισχύει άμεσα τις τοπικές επιχειρήσεις πραγματοποιώντας –αποκλειστικά ή εν μέρει- online αγορές.

«Οι τάσεις σε άλλες χώρες είναι πιθανώς παρόμοιες, καθώς η υπεύθυνη κατανάλωση έχει γίνει εξίσου σημαντική στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές ψηφίζουν βιώσιμα αγαθά με τα πορτοφόλια τους – συμπεριλαμβανομένων των e-wallets. Στην Ελλάδα, έως και το 89% των καταναλωτών αγοράζει είδη παντοπωλείου μέσω Διαδικτύου, ένα σαφές σημάδι ότι αναζητούν διαρκώς προϊόντα άριστης ποιότητας και επαρκώς θρεπτικά και υγιεινά», εξηγεί ο Efi Dahan, Γενικός Διευθυντής της PayPal για την Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, τη Ρωσία και το Ισραήλ.

Αυτό σημαίνει ότι παρόλο που οι ηλεκτρονικές αγορές συχνά συνδέονται με την έρευνα για τον εντοπισμό των χαμηλότερων δυνατών τιμών στα ψηφιακά ράφια, η τοπική προέλευση και η ποιότητα του προϊόντος αποτελούν παράγοντες μείζονος σημασίας. Επιπλέον, η πλειονότητα των Ευρωπαίων προτιμά να αγοράζει από ιστότοπους και εφαρμογές που δίνουν έμφαση στα εγχώρια καταστήματα.

Συνθέτοντας το παζλ

Ας ρίξουμε, λοιπόν, μια ματιά στις τρέχουσες και μελλοντικές εκτιμήσεις. Σύμφωνα με την 9η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας ‘ΕΥ Future Consumer Index, οι άνθρωποι επικεντρώνονται σε απλές βασικές ανάγκες και θα πάψουν να σπαταλούν χρόνο και χρήμα σε μη απαραίτητα ή σημαντικά πράγματα, ειδικά σε μία περίοδο με αισθητή την πίεση του αυξανόμενου πληθωρισμού.

Ήδη από την έναρξη της πανδημίας, οι Έλληνες καταναλωτές ανησυχούν για την οικονομία και η τιμή των αγαθών εξακολουθεί να τους απασχολεί. Δύο στους πέντε, μάλιστα, έχουν αλλάξει τα brands που αγοράζουν, είτε για να μειώσουν τις δαπάνες τους, να στηρίξουν την εγχώρια οικονομία, τις τοπικές επιχειρήσεις ή τα καταστήματα της γειτονιάς, είτε για να στραφούν σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σε κάθε περίπτωση, το περιβάλλον δεν μπαίνει σε δεύτερη μοίρα – περισσότεροι από τους μισούς (53%) δηλώνουν ότι στο μέλλον θα δίνουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον περιβαλλοντικό ή κοινωνικό αντίκτυπο των αγορών τους. Ωστόσο, αυτή την περίοδο, ακόμη και μεταξύ όσων αυτοπροσδιορίζονται ως “planet first”, λιγότεροι από ένας στους τρεις (29%) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για περισσότερο βιώσιμα αγαθά και υπηρεσίες, και το 40% για προϊόντα που παράγονται με ηθικό τρόπο.

Ακολουθήστε τη νέα τάση και πρόκληση της εποχής, αλλιώς θα μείνετε πίσω

Η βιωσιμότητα και η φύση του προϊόντος (εάν είναι βιολογικό ή όχι) συγκαταλέγονται ανάμεσα στα βασικά κριτήρια αγοράς των Ελλήνων καταναλωτών (43% και 36% αντίστοιχα), κάθε φορά που φτάνει η ώρα για τις προμήθειές τους. Παρά τις τοπικές ανησυχίες για το σχετικά χαμηλό επίπεδο της ποιότητας, τις υψηλές τιμές, την απουσία λεπτομερών πληροφοριών ή καθοδήγησης, καθώς και την πιθανή έλλειψη εμπιστοσύνης λόγω περιστατικών ‘greenwashing’, το θέμα της προσφοράς μιας ευρύτερης και καλύτερης γκάμας βιώσιμων προϊόντων στην Ελλάδα δημιουργεί πρόσφορο έδαφος και μία σπουδαία επιχειρηματική ευκαιρία, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και την άνοδο της εν λόγω αγοράς, η συνολική αξία της οποίας ανήλθε στο ποσό-ρεκόρ των 14 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021.

Οι online αγορές ειδών παντοπωλείου σε αυτόν τον τομέα θα ήταν επίσης μεγάλος νικητής, δεδομένου του γεγονότος ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 παρέμειναν πολύ κοντά στα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα του προηγούμενου έτους, στη διάρκεια του οποίου το παρατεταμένο lockdown έδωσε μεγάλη ώθηση στον ρυθμό ανάπτυξης του κλάδου. Πέρυσι, ο ετήσιος κύκλος εργασιών του ελληνικού e-grocery έφτασε τα 255 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά +56% το 2021 έναντι του 2020. Υπάρχει άραγε κάτι που μπορεί ακόμα να σταθεί εμπόδιο;

«Τη δεδομένη αυτή στιγμή, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με μία πρόκληση και την επιλογή να συμμετάσχουν στην πράσινη τάση ή να μείνουν πίσω σε έναν κλάδο που αναπόφευκτα έλκεται προς τη βιωσιμότητα. Οι καταναλωτές επιζητούν όντως την ενημέρωση και την εκπαίδευση σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών τους. Οπότε, τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που τους διευκολύνουν να διατηρήσουν τον έλεγχο των διαθέσιμων βιώσιμων επιλογών, θα είναι τελικά οι νικητές. Είναι πάντοτε προτιμότερο να αγοράζουμε κάτι αν γνωρίζουμε ότι όχι μόνο είναι καλό, αλλά παράλληλα ενισχύει την τοπική οικονομία και γεωργία», σχολιάζει ο Efi Dahan.

Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο για τους εμπόρους να αλλάξουν άρδην τη στρατηγική τους από τη μια μέρα στην άλλη. Μικρά βήματα, αλλά και τακτικές σταθερές αλλαγές αρκούν για να αρχίσουν να κάνουν τη διαφορά, όπως οι συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές, οι σαφείς ετικέτες και περιγραφές προϊόντων. Όλα αυτά και πολλά άλλα δύνανται να συμβάλουν σημαντικά στην ουσιαστική ενεργοποίηση και κινητοποίηση, με στόχο την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών.

Οι συγκεκριμένες δραστηριότητες θα εξαρτώνται ταυτόχρονα από τις συνθήκες και το προφίλ του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: η ενασχόληση με τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού και οι φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες θα τους παρέχουν δίχως άλλο ένα σοβαρό πλεονέκτημα στα μάτια των δυνητικών πελατών, αφουγκραζόμενοι τις ξεχωριστές ανάγκες τους σε μία απαιτητική περίοδο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Next Day Delivery από το Public.gr σε 100.000 προϊόντα για την ηπειρωτική Ελλάδα

Τώρα υπάρχει ένας ακόμη λόγος να έχει κάποιος τις αγαπημένες του επιλογές από το Public.gr, καθώς η νέα υπηρεσία Next Day Delivery φέρνει στον χώρο σας μια τεράστια γκάμα απο 100.000 άμεσα διαθέσιμα προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, οικιακών συσκευών, γραφείου και παιχνιδιών. 

Η διαδικασία που ακολουθεί κανείς για Next Day Delivery από το Public.gr είναι απλή: Παραγγέλνει ένα ή περισσότερα από τα 100.000 άμεσα διαθέσιμα προϊόντα με τη σήμανση «Παράδοση σε 24-48 ώρες» έως ως τις 17:00 και την επόμενη εργάσιμη ημέρα το δέμα βρίσκεται στον δρόμο για παράδοση στον χώρο επιλογής.

Η υπηρεσία καλύπτει την συντριπτική πλειοψηφία της ηπειρωτικής Ελλάδας ενώ εξαιρούνται οικισμοί και χωριά εκτός αστικών κέντρων, καθώς και οι προορισμοί που περιλαμβάνουν θαλάσσιες μεταφορές.

Η νέα υπηρεσία γρήγορης παράδοσης Next Day Delivery είναι αποτέλεσμα σημαντικών επενδύσεων του Public Group σε άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, υποδομές logistics, με μια νέα σύγχρονη αποθήκη έκτασης άνω των 40.000 τ.μ., εξειδικευμένους ανθρώπους και τεχνολογία, που φέρνουν την εμπειρία Public πιο γρήγορα στην πόρτα χιλιάδων σπιτιών και γραφείων σε όλη την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Next Day Delivery στο Public.gr επισκεφθείτε το: www.public.gr/page/next-day-delivery

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι παραδόσεις αφορούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα για παραγγελίες από Δευτέρα έως Παρασκευή και έως τις 17:00, ενώ εξαιρούνται οικισμοί και χωριά εκτός αστικών κέντρων, καθώς και οι νησιωτικοί προορισμοί. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αυστηρότερους κανόνες στις online συναλλαγές θέτει η Ευρώπη

Αυστηρότερους κανόνες για προστασία των καταναλωτών από αθέμιτες πρακτικές στο διαδικτυακό περιβάλλον, αντίστοιχους με αυτούς που ισχύουν και στις offline συναλλαγές, εισάγει η Ευρώπη. Από το Σάββατο 28 Μαΐου, ξεκίνησε η εφαρμογή της Οδηγίας για την καλύτερη επιβολή και τον εκσυγχρονισμό των κανόνων της Ένωσης για την προστασία των καταναλωτών.

Πρακτικά, οι νέοι κανόνες, που τίθενται σε ισχύ, θα διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές στο Διαδίκτυο προστατεύονται από τις αθέμιτες πρακτικές, όπως προστατεύονται και εκτός διαδικτύου. Έτσι, οι κανόνες για τους καταναλωτές θα καταστούν κατάλληλοι για την ψηφιακή εποχή.



Για παράδειγμα, κατά την αναζήτηση ενός προϊόντος στο διαδίκτυο, οι πλατφόρμες πρέπει, πλέον, να παρέχουν διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο κατάταξης των προσφορών. Έτσι αποφεύγονται παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.



Θα ενισχυθούν, επίσης, η πρόσβαση σε ατομικά μέσα έννομης προστασίας, καθώς και οι κυρώσεις για διασυνοριακές παραβάσεις. Οι νέοι κανόνες θα διασφαλίσουν τη δίκαιη αποζημίωση των θυμάτων και θα αποθαρρύνουν σημαντικά τους παραβάτες.



Οι κανόνες, που εγκρίθηκαν τον Νοέμβριο του 2019, επικαιροποιούν τα διαθέσιμα μέσα για την αντιμετώπιση των προκλήσεων των ψηφιακών αγορών. Θα εφοδιάσουν τόσο τους καταναλωτές, όσο και τις αρμόδιες αρχές, με ισχυρότερα εργαλεία για την επιβολή των δικαιωμάτων τους, όπως η επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων ή η έννομη προστασία σε περίπτωση ζημίας.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι συνεργάτες του Skroutz Marketplace διηγούνται τη δική τους ιστορία e-πιτυχίας

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να προσφέρει στους καταστηματάρχες μια πλατφόρμα ικανή να τους βοηθήσει να μεγαλώσουν την επιχείρηση τους, συστήνει κάποιους απο τους συνεργάτες του που κατάφεραν να υλοποιήσουν αυτό το όραμα μέσω Skroutz Marketplace.  

Σε μια περίοδο που το online shopping όχι μόνο έχει έρθει για να μείνει αλλά αποτελεί και πρώτη επιλογή παγκοσμίως, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του statista.com το 80% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τα ψώνια του online, οι συνεργάτες του Skroutz επέλεξαν να κάνουν το ψηφιακό άλμα.

Μέσω Skroutz Marketplace, οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν online παρουσία χωρίς την ύπαρξη δικού τους e-shop σε μια μεγάλη αγορά πάνω από 8 εκατ. ανθρώπων που επισκέπτονται το Skroutz κάθε μήνα. Το skroutz Marketplace κάνει τη ζωή των εμπόρων πολύ πιο εύκολη καθώς αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που αντλούν πολύ από τον χρόνο τους.

Πιο συγκεκριμένα, το Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές. Το μόνο που απομένει στους εμπόρους να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί και να αποδεχτούν τις παραγγελίες αφού πρώτα έχουν εισάγει τα προϊόντα τους στο Skroutz.

 

Τρόπος λειτουργίας του Skroutz Marketplace

Δύο απλά βήματα χρειάζονται ώστε να αλλάξει η καθημερινότητα των εμπόρων. Εγγραφή στο Skroutz Marketplace και εισαγωγή των προϊόντων τους μαζί με το απόθεμα, την τιμή και το βάρος τους, απλά, με ένα XML αρχείο. Σε κάθε παραγγελία ο έμπορος ενημερώνεται ώστε να επιλέξει τη μέρα και την ώρα παραλαβής από την εταιρεία ταχυμεταφορών, συσκευάζει το πακέτο, εκτυπώνει το voucher και παραδίδει στον courier. 

Η σημασία του Skroutz Marketplace στην επιτυχία τους αλλά και στην ανακάλυψη των οφελών της online παρουσίας για τη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους, εξιστορούν οι ίδιοι οι συνεργάτες της εταιρείας, μέσα από την καμπάνια "Ιστορίες πίσω από το κουμπί". Μέσα από κάθε ιστορία δίνεται η ευκαιρία στους καταναλωτές να γνωρίσουν τους ανθρώπους πίσω από τα περισσότερα από τα 3 εκατ. προϊόντα που μπορούν να βρουν μέσω Skroutz Marketplace, αλλά και στους εμπόρους να παρακολουθήσουν πώς συνάδελφοι τους κατάφεραν απλά και με λίγα βήματα να εμπλουτίσουν τα κανάλια πωλήσεων τους και να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Μπορείτε να βρείτε όλες τις ιστορίες των συνεργατών του Skroutz Marketplace εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Wolt επεκετείνει τις υπηρεσίες της όλο το 24ωρο - 7 ημέρες την εβδομάδα

Με στόχο να φέρνει στην πόρτα των πελατών της ό,τι τους φέρνει χαρά, η Wolt προχώρησε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της μετατρέποντας το ωράριο λειτουργίας της σε 24ωρο, καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα.

Πλέον οι πελάτες της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά μπορούν να παραγγέλνουν από τα αγαπημένα τους καταστήματα, κάθε στιγμή της ημέρας αλλά και της νύχτας.

Ανταποκρινόμενη στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της, η Wolt έχει ήδη επεκτείνει το ωράριό της προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές και δυνατότητες στους λάτρεις της εφαρμογής. Ξεκινώντας με δημοφιλείς χώρους εστίασης και mini market που προσφέρουν τα προϊόντα τους μέσω της Wolt 7 ημέρες την εβδομάδα, όλο το 24ωρο, το δίκτυο της εφαρμογής εμπλουτίζεται συνεχώς με ολοένα και περισσότερα συνεργαζόμενα καταστήματα και με στόχο να καλύψει σταδιακά κάθε είδους ανάγκη, οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου.

Υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επιπλέον, το menu συνοδεύεται από φωτογραφίες απλοποιώντας τις αγορές, ενώ μέσω του live tracking της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί οι πελάτες της Wolt έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης στο online delivery, η οποία απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Από τον πρώτο καφέ της ημέρας μέχρι και τις μεταμεσονύκτιες λιγούρες, η Wolt κάνει το delivery μία απλή και ευχάριστη εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους με όσα τους φέρνουν χαρά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Valuelenz: Η ελληνική startup που δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

Σε βασικό συνεργάτη των αλυσίδων και επιχειρήσεων λιανικής, που θέλουν να προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία στους πελάτες τους και να εισέλθουν στην εποχή του hybrid commerce, εξελίσσεται η Valuelenz, ένα από τα πλέον καινοτόμα startups στον χώρο του retail tech.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Πάνο Κωνσταντινίδη και την Τζένη Ταντίδου και το όραμά της είναι να εμπλουτίσει την εμπειρία των αγορών, τόσο μέσα στο φυσικό κατάστημα, όσο και online. Αυτό επιτυγχάνεται με την αξιοποίηση της cloud πλατφόρμας που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz και δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες λιανικής να προσφέρουν στους καταναλωτές σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες. Αυτές εκτείνονται από το self-checkout και τις προσωποποιημένες προσφορές, μέχρι τη δυνατότητα για speed shopping, click & collect και personal video shopping.

 

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών με υπηρεσίες και εφαρμογές που θα ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και θα τους προσφέρουν νέες εμπειρίες», επεσήμανε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz, κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσημης παρουσίασης της εταιρείας στους εκπροσώπους του Τύπου.

Η πλατφόρμα της Valuelenz συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του cloud και χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» οποιαδήποτε εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της Valuelenz μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες όπως:

 

  • Online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.
  • Self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές.
  • Προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές.
  • Quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω, και φεύγω γρήγορα, και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι).
  • Click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver.
  • Άμεση παροχή πληροφοριών για προϊόντα όταν βρίσκεται στο φυσικό κατάστημα, είτε είναι στο e-shop της επιχείρησης.
  • Personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

 

Η πλατφόρμα δίνει επιπλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν περισσότερα δεδομένα για τη συμπεριφορά των πελατών τους και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους, ειδικά στον φυσικό κόσμο, και περιλαμβάνει εργαλεία ανάλυσης των δεδομένων, ακόμη και προτού οι πελάτες καταλήξουν στην αγορά.

«Οι επιχειρήσεις λιανικής μπορούν πλέον να προσφέρουν την ίδια εμπειρία στους πελάτες τους, είτε αυτοί βρίσκονται σε ένα φυσικό κατάστημα, είτε online. Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται», σημειώνει η Τζένη Ταντίδου, συν-ιδρύτρια και chief strategy officer της Valuelenz.

Την πλατφόρμα της Valuelenz έχουν αξιοποιήσει γνωστές αλυσίδες στην Ελλάδα (MediaMarkt) και την Κύπρο (μεγάλα πολυκαταστήματα και SPAR Cyprus), οι οποίες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, όσον αφορά τη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών που έκαναν οι πελάτες τους. Τα σχέδια της Valuelenz περιλαμβάνουν την επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς ήδη υποστηρίζονται 26 γλώσσες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δυναμικό παρών της Digital4U στην ECDM Expo, στο κατώφλι της νέας της εποχής

Η Digital4U, μέλος του Ομίλου Εταιρειών της Epsilon Net, άφησε το δικό της αποτύπωμα στη φετινή ECDM Expo, τη μεγαλύτερη εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Ψηφιακό Marketing στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 14 & 15 Μαΐου.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, η Digital4U ενημέρωσε το ενδιαφερόμενο κοινό για τα νέα της προϊόντα που καλύπτουν 360ο digital marketing υπηρεσίες & end to end e-commerce λύσεις.

Στην εκδήλωση Platforms & Marketplaces της ECDM Expo στις 14 Μάη, έλαβε μέρος ως ομιλήτρια η Director of Engineering της Digital4U, Αναστασία Μιχαήλ. Μέσα από την εισήγησή της με τίτλο: «OpenCart: A free open source platform that can make your e-shop go from zero to hero» ανέλυσε τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας OpenCart και τα οφέλη της σε όσους την επιλέξουν για να κατασκευάσουν το e-shop τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Digital4U κ. Χρήστος Κωστούλας, στο κέντρο της εικόνας.

 

Στις 15 Μάη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Digital4U Χρήστος Κωστούλας, συμμετείχε στο Digital Agencies Roundtable της ECDM Expo. Εκπρόσωποι από τα πιο διακεκριμένα digital marketing agencies αντάλλαξαν τις απόψεις τους για τις εξελίξεις του κλάδου ορμώμενοι από την 3η έρευνα για τα Digital Agencies. Ο κ Κωστούλας, με γνώμονα την πολυετή πείρα του στον χώρο, τοποθετήθηκε για τα ευρήματα της έρευνας και τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τα agencies.

H Digital4U είναι παρούσα στον χώρο του e-Commerce & του Digital Marketing από το 2013, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις υψηλής ποιότητας στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Στροφή των καταναλωτών στην "εικονική διαβίωση"

Η αυξανόμενη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα ωθήσει τις εταιρείες από τους κλάδους του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών αγαθών και του τουρισμού, που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, να αυξήσουν τις επενδύσεις τους με στόχο να συνδυάσουν τον φυσικό και τον εικονικό κόσμο. Διαφορετικά κινδυνεύουν να μείνουν πίσω από τις εξελίξεις, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης παγκόσμιας μελέτης της Accenture.

Η μελέτη, η οποία εκπονήθηκε με δείγμα 11.000+ καταναλωτών από 16 χώρες, διαπιστώνει ότι ενώ το 64% των καταναλωτών είχε ήδη αγοράσει ένα εικονικό αγαθό ή είχε λάβει μέρος σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία το περασμένο έτος, το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse.

Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι στη διαδικασία αγοράς ενός φυσικού προϊόντος επισκέφθηκε εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων, ενώ το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το κάνει μέσα στον επόμενο χρόνο. Στους millennials, αυτά τα ποσοστά αυξάνονται σε 51% και 61% αντίστοιχα.

Σύμφωνα με το Accenture Technology Vision 2022, Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business, το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους μετακινείται σταδιακά σε ψηφιακούς χώρους. Σε απάντηση, η συντριπτική πλειοψηφία (90%) των στελεχών λιανικής αναμένει ότι οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για ομαλή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Επιπλέον, το 72% των στελεχών δηλώνει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, με το 45% να πιστεύει ότι θα προκαλέσει μεγάλες αλλαγές.

«Η εποχή του metaverse έχει ήδη ξεκινήσει. Επομένως, για τις εταιρείες που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, η συζήτηση δεν αφορά πλέον την απόφασή τους για το αν θα πάνε στο metaverse, αλλά για το πώς», δήλωσε η Jill Standish, Senior Managing Director και Global Head of Accenture’s Retail industry group. «Εκτός από νέες ευκαιρίες για έσοδα, το metaverse μπορεί επίσης να βοηθήσει στην οικοδόμηση αφοσίωσης μέσω εμπειριών που υπερβαίνουν την απλή αγορά ενός προϊόντος. Για παράδειγμα, στο χώρο της μόδας, μια επιχείρηση θα μπορούσε να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη εμπειρία μέσω ενός live-stream shopping event, όπου οι πελάτες μπορούν να καθίσουν δίπλα σε έναν brand ambassador και στη συνέχεια να εισέλθουν σε μια εικονική γκαρνταρόμπα όπου θα μπορούν να δοκιμάσουν κάποιο προϊόν, να το προσθέσουν στο καλάθι τους και τελικά να το αγοράσουν

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 50% των καταναλωτών αγοράζει ή θα ενδιαφερόταν να αγοράσει μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως περιήγηση σε αξιοθέατα ή διαμονή σε ξενοδοχείο. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 55% για τους millennials, σε σύγκριση με το 29% για τους baby boomers. Όσον αφορά τον τομέα διασκέδασης, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι αγοράζει ή ενδιαφέρεται να αγοράσει εισιτήρια για μια συναυλία, μια παράσταση ή αθλητική εκδήλωση που πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον.

Εκτός από τη δημιουργία νέων τρόπων για αγορές, ταξίδια και κοινωνικές συναναστροφές, τα εικονικά προϊόντα και τοποθεσίες υπογραμμίζουν μια πιθανή ευκαιρία για αύξηση εσόδων σε όλους τους κλάδους.

Η Accenture ανακοίνωσε πρόσφατα το Accenture Metaverse Continuum, ενός οργανισμού που διαθέτει στελέχη με εξειδίκευση στο metaverse και κορυφαίες δυνατότητες στην εμπειρία πελατών, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την εκτεταμένη πραγματικότητα, το blockchain, τα ψηφιακά δίδυμα, την τεχνητή νοημοσύνη και το computer vision για να βοηθήσει τους πελάτες της να σχεδιάσουν, να υλοποιήσουν και να επιταχύνουν τις πρωτοβουλίες τους στο metaverse.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Με μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιασμό υποδέχτηκαν εκθέτες και επισκέπτες την ECDM Expo 2022

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo SE Europe 2022, η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Στην ECDM Expo SE Europe 2022 συμμετείχαν 100+ εταιρείες σαν εκθέτες και χορηγοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η συμμετοχή των επισκεπτών ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και η προσέλευση συνεχής σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Στα παράλληλα συνέδρια και εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνταν σε 2 ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του Ζαππείου, συμμετείχαν πάνω 60 ομιλητές συνολικά και τα παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 σύνεδροι, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δηλώνοντας έμπρακτα και δυναμικά την υποστήριξή τους στη διοργάνωση.

Τις εργασίες του διεθνούς διήμερου συνεδρίου άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, ενώ στο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους της Ελληνικής Κυβέρνησης ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης.

 

O Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης, στην ECDM Expo SE Europe 2022.

 

Επιπλέον στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκαν:

  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες των πλατφορμών e-commerce και οι ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης των εμπορικών επιχειρήσεων σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, τη θεσμοθετημένη εκδήλωση για τους Ηγέτες των εταιρειών του κλάδου.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.

 

Η ECDM Expo SE Europe 2022 διοργανώθηκε υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

 

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search