eCommerce

Η CloudCart έχει ετοιμάσει πολλές εκπλήξεις για τους εμπόρους στην ECDM Expo 2022

Η CloudCart είναι μια διεθνής, φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, που συμβαδίζει με τις αναπτυσσόμενες ανάγκες των διαδικτυακών εμπόρων και τους βοηθά να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Πίσω από την επιτυχία της εταιρείας βρίσκεται μια ομάδα ειδικών, με μεγάλη εμπειρία στους τομείς του εμπορίου και της τεχνολογίας.

H CloudCart ξεκίνησε το 2016 σαν ένα project δύο αδελφών - του Nikolay Iliev και του Peter Iliev - στόχος των οποίων ήταν να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα ωφελεί διαρκώς τους εμπόρους. Η εταιρεία παρέχει πιθανώς το πιο εύκολο στη χρήση λογισμικό για ηλεκτρονικά καταστήματα, το οποίο επιτρέπει στους εμπόρους να εξοικονομούν οικονομικούς πόρους, προσπάθεια και χρόνο.

H CloudCart προσαρμόζεται συνεχώς στις τρέχουσες ανάγκες των διαδικτυακών επιχειρήσεων. Η πλατφόρμα αναπτύσσει πολύτιμα εργαλεία, νέες δυνατότητες, εφαρμογές και integrations για αποτελεσματική επιχειρηματική διαχείριση, ενισχύοντας τις πωλήσεις.

Όλοι οι online merchants που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μπορούν εύκολα να εμφανίσουν προς πώληση οποιονδήποτε τύπο ψηφιακού ή φυσικού προϊόντος, ή υπηρεσίας, με λίγα μόνο κλικ. Επίσης, μπορούν να συγχρονίσουν γρήγορα το CloudCart κατάστημά τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και τοπικά και παγκόσμια marketplaces.

Επιπλέον, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που συγκεντρώνει τους κορυφαίους ειδικούς σε ένα μέρος. Παρέχουν υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες του εμπόρου, όπως φωτογράφιση προϊόντων, μάρκετινγκ, λογιστικές και νομικές υπηρεσίες.

 

Η CloudCart σας περιμένει με πολλές εκπλήξεις στο περίπτερό της στην ECDM Expo SE Europe 2022 όπου και θα προσφέρει δωρεάν
500 ηλεκτρονικά καταστήματα!

 

Το σημαντικότερο, είναι ότι η CloudCart επιτρέπει στους συνεργάτες και στους μεταπωλητές της να κερδίζουν μια προμήθεια εφ' όρου ζωής μέσω ενός προγράμματος συνεργατών. Κερδίζουν χρήματα από κάθε eStore και κάθε υπηρεσία που πωλούν, το οποίο είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο win-win και βοηθά τους μεταπωλητές και τους πελάτες τους να ευημερούν.

Η πλατφόρμα της CloudCart έχει διανύσει πολύ δρόμο από την ίδρυσή της και πλέον λανσάρεται επίσημα στην ελληνική αγορά. H CloudCart είναι ένας από τους κύριους χορηγούς της έκθεσης ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μάρκετινγκ ECDM Expo SE Europe 2022, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 & 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα.

Η εταιρεία καλεί όλους τους διαδικτυακούς εμπόρους, τους επιχειρηματίες, τα digital agencies και τις επιχειρήσεις γενικότερα να συμμετάσχουν στην εκδήλωση. Το περίπτερο της CloudCart στην ECDM Expo 2022 είναι το D3 και η ομάδα της θα χαρεί να μοιραστεί με όλους τους επισκέπτες της περισσότερα για την εταιρεία και να εξερευνήσει μαζί τους νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Η CloudCart υπόσχεται να φροντίσει για την άριστη φιλοξενία των επισκεπτών της, οργανώνοντας ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και παιχνίδια. Μέρος των βραβείων για όλα τα άτομα που θα συμμετέχουν στις δραστηριότητες, θα είναι 500 δωρεάν ηλεκτρονικά καταστήματα και πολλές ακόμη εκπλήξεις.

 

-Advertorial-

 Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το πρόγραμμα του κεντρικού συνεδρίου της ECDM Expo SE Europe 2022

Ανακοινώθηκε από την οργανωτική επιτροπή της eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & Southeastern Europe 2022, το πρόγραμμα των ομιλιών του διεθνούς κεντρικού διήμερου συνεδρίου, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα Project, μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, καθώς και τις τάσεις και τις τεχνολογίες που εφαρμόζονται διεθνώς από κορυφαίες επιχειρήσεις.

Το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο απαρτίζεται από τέσσερις ενότητες, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τους τέσσερις βασικούς πυλώνες του.

• Platforms, Trends & Experience

• Digital Marketing

• Digital Payments

• Transport & Logistics

Οι δύο πρώτες ενότητες Platforms, Trends & Experience και Digital Marketing, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 14 Μαΐου και οι άλλες δύο, Digital Payments και Transport & Logistics, την Κυριακή 15 Μαΐου, με ώρα έναρξης 12:00 και τις δύο ημέρες.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τους ομιλητές και τα εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Το κόστος του εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Ελληνικoύ Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, του Οργανισμού Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas και διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Οι διασυνοριακές αγορές ανά τον κόσμο

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πώληση αγαθών και υπηρεσιών σε διεθνές κοινό, μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Με την ταχεία υιοθέτηση των εργαλείων ψηφιακών πληρωμών και την αυξανόμενη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών, ο διασυνοριακός χώρος logistics και παραδόσεων εξελίσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από ό,τι είχαμε ποτέ φανταστεί. Σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία ερευνών Valuates Reports, το μέγεθος της παγκόσμιας διασυνοριακής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1.508.700 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027.

Η έκθεση Global E-Commerce Logistics 2022 από την Transport Intelligence (Ti) παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τις διασυνοριακές αγορές σε όλο τον κόσμο, με βάση δεδομένα ανάπτυξης και προβλέψεις από το 2021 έως το 2026. Η έκθεση εξετάζει επίσης ορισμένες βασικές τάσεις και εξελίξεις που αντιμετωπίζουν οι αγορές από το 2022 και μετά. Ας ρίξουμε μια ματιά!

 

Το 55% των online αγοραστών πραγματοποίησε διασυνοριακές αγορές το 2021

 

Η ανάπτυξη της αγοράς διασυνοριακού εμπορίου το 2021

Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, οι πελάτες της Βόρειας Αμερικής πραγματοποιούν λιγότερες διεθνείς αγορές σε σχέση με τους καταναλωτές άλλων περιοχών, με το διασυνοριακό μερίδιο αγοράς τους να ανέρχεται στο 14% των συνολικών online αγορών τους.

Όσον αφορά στις χώρες, οι ΗΠΑ συνεισέφεραν τα περισσότερα έσοδα στη διασυνοριακή αγορά της Βόρειας Αμερικής, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 78% της συνολικής τους αξίας το 2021. Αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να οφείλεται στις πρόσφατες επενδύσεις σε υπηρεσίες εξερχόμενων δραστηριοτήτων σε ολόκληρη τη χώρα. Η DHL, για πρώτη φορά, επέκτεινε το κέντρο διανομής της στην Καλιφόρνια τον περασμένο Αύγουστο για να επιτρέψει την ομαλή επεξεργασία των διεθνών πακέτων. Περίπου την ίδια περίοδο, δημιούργησαν επίσης πύλες εξαγωγών ειδικά για διασυνοριακές αποστολές σε επιλεγμένες πολιτείες των ΗΠΑ.

Η αγορά logistics διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2021 στην Ευρώπη αποτιμήθηκε σε 12.710 εκατομμύρια ευρώ, με τη Γερμανία να αντιπροσωπεύει περίπου το 28,5% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Με βάση τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Eurostat, το 32% των διαδικτυακών αγοραστών στην περιοχή έχουν αγοράσει ή παραγγείλει προϊόντα από άλλες χώρες της ΕΕ τον τελευταίο χρόνο. Επίσης, η έρευνα διαπίστωσε ότι η ηλικιακή ομάδα 16-24 είχε το υψηλότερο ποσοστό καταναλωτών που αγόραζαν αγαθά από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός ΕΕ (26%), καθώς και από άλλες χώρες της ΕΕ (35%).

Στη γεωγραφική περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC), η Κίνα κυριαρχεί επί του παρόντος στην αγορά logistics διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καταλαμβάνοντας την πλειοψηφία, με ποσοστό 56,4% της συνολικής αξίας της αγοράς (23.596 εκατ. ευρώ). Σύμφωνα με στοιχεία της Ernst & Young του Οκτωβρίου του 2021, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα αυξήθηκε κατά 31,1% από έτος σε έτος, σε μεγάλο βαθμό λόγω της ωριμότητας του τοπίου, σε συνδυασμό με την παρουσία αποθηκών και δικτύων logistics ειδικά για αποστολές στο εξωτερικό, που συμβάλλουν στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της αγοράς. Παρά τη σταθερή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις όσον αφορά τις διασυνοριακές σχέσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας με τις δυτικές αγορές, όσον αφορά τη φορολογική συμμόρφωση. Τα περισσότερα ζητήματα συνδέονται με τους περίπλοκους φορολογικούς κανονισμούς στις ΗΠΑ και τους νέους κανόνες ΦΠΑ που σχετίζονται με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, που θεσπίστηκαν από την ΕΕ τον Ιούλιο του 2021.

Διαβάστε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δυναμικά ξεκίνησαν το πρώτο τρίμηνο του 2022 τα online super market

Ο κλάδος των Online Super Market στην χώρα μας, κατόρθωσε να ξεκινήσει από την υψηλότερη κορυφή του 2021 που ήταν το πρώτο τρίμηνο με το εκτενές lockdown να έχει επιφέρει την ραγδαία αύξηση του 282%.

Το 2022 ξεκινά με ένα -4% συγκριτικά με πέρυσι και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η πορεία του κλάδου το υπόλοιπο 9μηνο. Αξιολογώντας την ετήσια μεταβολή στην online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, το 12μηνο Απρ ‘21 - Μαρ ‘22 κατέγραψε αύξηση τζίρου +23% συγκριτικά με το αντίστοιχο 12μηνο Απρ ‘20 - Μαρ ‘21.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών και Φαρμάκων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Στο δείγμα της πλατφόρμας περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market αντιπροσωπεύοντας το 88% της αγοράς.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αναδεικνύονται οι εξής: +11% σε προϊόντα για κατοικίδια, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Όσον αφορά την μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού, παρατηρείται μια σταθεροποίηση το πρώτο τρίμηνο του 2022 στα €78 με το ΦΠΑ, η οποία κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Αντιθέτως, παρατηρείται 4% μείωση στον αριθμό των προϊόντων που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά καλάθια.

Το work-from-home trend παρατηρούμε πως σταδιακά υποχωρεί, καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στην βάση εργασίας τους, με το 55% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops, ενώ πριν ένα χρόνο ήταν 40% και 60% από κινητές συσκευές. Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών.

Εικόνα: Nathália Rosa, Unsplash
  

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αναπτύξτε το e-shop σας με το Joom: 3 λόγοι για να εγγραφείτε στο Marketplace

Από το 2016, το παγκόσμιο mobile marketplace Joom προσφέρει σε εκατοντάδες εμπόρους σε όλο τον κόσμο ένα ευρύ φάσμα χρήσιμων και αποτελεσματικών εργαλείων για να αναπτύξουν τις πωλήσεις τους διεθνώς. Τον Απρίλιο, το Joom ανακοίνωσε την περαιτέρω επέκτασή του σε ευρωπαϊκές αγορές και την έναρξη της ενσωμάτωσης Ελλήνων εμπόρων στην πλατφόρμα.

Δείτε παρακάτω τρεις πολύ σημαντικούς λόγους για να συμμετέχετε στο Joom marketplace, άμεσα!

 

1. Το Joom είναι μια εξαιρετική λύση για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με έρευνες, το 60% των καταναλωτών που κάνουν τις αγορές τους online δεν ψωνίζει από marketplaces που δεν έχουν μεταφραστεί στη μητρική τους γλώσσα. Για το λόγο αυτό το Joom φροντίζει για να γίνουν όλες οι μεταφράσεις. Θέλετε να πουλήσετε στη Γαλλία, στη Βρετανία, ή και στις δύο χώρες; Το Joom θα μεταφράσει όλες τις περιγραφές των προϊόντων και θα μετατρέψει τις ισοτιμίες των νομισμάτων, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών σε κάθε χώρα που είναι διαθέσιμο.

Το Joom προσφέρει εξατομικευμένη βοήθεια στους πωλητές στη μητρική τους γλώσσα και επικοινωνεί με τους πελάτες σε 21 γλώσσες. Και αυτές οι υπηρεσίες είναι δωρεάν.

Αντί να διαχειρίζονται αυτά τα θέματα, οι έμποροι του Joom μπορούν να χρησιμοποιούν τον χρόνο τους και να επικεντρώνουν τις προσπάθειές τους στο να εργάζονται για την αύξηση των πωλήσεων, το σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών και τη βελτίωση της σειράς των προϊόντων τους. Υπενθυμίζεται ότι το Joom είναι διαθέσιμο σε σχεδόν 200 χώρες και θα τις έχετε όλες σε ένα interface, ένα περιβάλλον χρήσης! Με ένα μόνο κατάστημα, μπορείτε να πουλήσετε οπουδήποτε. Δεν χρειάζεται πλέον να διαχειρίζεστε ένα ατελείωτο σύνολο από διαφορετικές πλατφόρμες και περιβάλλοντα χρήσης. Απλώς, επιλέξτε μέσα από τη σχετική λίστα στο Joom τις χώρες στις οποίες θέλετε να πουλήσετε και αυτό είναι! Όσο περισσότερες χώρες ενεργοποιείτε, τόσο περισσότερες παραγγελίες λαμβάνετε.

 

 

2. Τακτικές προσφορές και τεράστια εκπτωτικά event σαν βασικοί μοχλοί ανάπτυξης στο Joom

Από τον Μάρτιο του 2020, το Joom οργανώνει εκπτώσεις σε τακτική βάση. Τώρα έχει μηνιαίες, εβδομαδιαίες και ημερήσιες εκπτώσεις για πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με τον τρόπο αυτό προσπαθεί να τους βοηθήσει να βρουν ποιοτικά προϊόντα με εξαιρετικές τιμές και να κάνουν την εμπειρία αγορών τους ευχάριστη και διασκεδαστική.

Το 2021, το Joom είχε πάνω από 750 διαφορετικά εκπτωτικά event και εισήγαγε μια νέα μορφή προωθητικών δραστηριοτήτων - τις εκπτώσεις προϊόντων από συγκεκριμένη προέλευση. Αποδείχθηκε ότι ήταν ο καλύτερος τρόπος για να παρουσιαστεί αυτή η ποικιλία στους πελάτες, ενώ αυξήθηκε το GMV από 1,5 σε 6 φορές σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο.

Η ομάδα του Joom έχει επίσης υιοθετήσει μια νέα προσέγγιση στις πωλήσεις και πλέον οργανώνει πιο τακτικές εκπτώσεις με υποστήριξη omni-channel, όπως οι εκπτώσεις 10.10, 12.12 και κάποιες ακόμα. Χάρη στις σημαντικές βελτιώσεις στη διαδικασία προώθησης, το Joom είναι πιο ευέλικτο και επεκτάσιμο από ποτέ και είναι έτοιμο να προχωρήσει σε ακόμη μεγαλύτερες ενέργειες και να οργανώσει περισσότερες εκπτώσεις μεγάλης κλίμακας κατά τη διάρκεια του έτους.

Όσο για τα μεγάλα events, τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα το 2021 εξασφάλισαν το περίφημο "11.11 Sale" και η Black Friday. Το πρώτο απέδωσε 102% GMV και 74% αύξηση μετατροπών. Επιπλέον, τα προϊόντα που συμμετείχαν στις προσφορές της πλατφόρμας Joom αύξησαν το GMV τους κατά 197%. Είναι περισσότερο από 2 φορές υψηλότερο από τα μη προωθημένα προϊόντα (86%). Κατά τη διάρκεια της Black Friday η πλατφόρμα κατάφερε να αυξήσει το GMV κατά 78% και τις μετατροπές κατά 60%. Τα προϊόντα που προωθήθηκαν είχαν 164% αύξηση GMV και τα μη προωθημένα - 70%.

Χάρη στους βασικούς μηχανισμούς της πλατφόρμας, όπως κουπόνια, pushes, fire baskets, επιλογές και προσφορές, καθώς και την υποστήριξη cross-marketing, που έχουν σαν αποτέλεσμα τη σημαντική ώθηση του GMV, οι προσφορές του Joom λατρεύονται από τους εμπόρους! Σύμφωνα με μία από τις έρευνες ικανοποίησης, το 86% των ερωτηθέντων είναι ευχαριστημένοι με τις προωθητικές δραστηριότητες του Joom, καθώς όχι μόνο ενθαρρύνουν στην καλύτερη εξερεύνση των προϊόντων, αλλά τονώνουν αποτελεσματικά τις πωλήσεις μακροπρόθεσμα.

 

 

3. Το Joom εργάζεται σκληρά για να προσφέρει στους πωλητές ακόμη μεγαλύτερη προβολή και αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης

Το 2021, το Joom εισήγαγε το premium status "Top Store" για να ανταμείψει τα καταστήματα που φτάνουν σε ένα ορισμένο επίπεδο σε όλες τις μετρήσεις απόδοσής τους και έχουν περάσει την αξιολόγηση ποιότητας από το Joom με μεγάλη επιτυχία. Η κατάσταση Top Store επιτρέπει σε επιλεγμένα καταστήματα να έχουν πρόσθετη επισκεψιμότητα, προσφέρει επιπλέον προώθηση και προβολή για τα προϊόντα τους και αυξάνει την αφοσίωση των πελατών.

Επιπλέον, το Joom προσφέρει στα Top Stores πολλές δυνατότητες ανάπτυξης, όπως ζωντανές ροές, βίντεο προϊόντων, ειδικές ελκυστικές τιμές για τους ακόλουθους του καταστήματος, κουπόνια πωλητών και εκπτώσεις για πολλαπλές αγορές.

Μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων, τα Top Stores έχουν πρόσβαση στο Joom's Influencer Program - μια εύχρηστη πλατφόρμα όπου ένας έμπορος μπορεί να προτείνει ένα προϊόν για προώθηση και να επιλέξει έναν influencer για να το κάνει με βάση την περιοχή, το στυλ και τα ενδιαφέροντά του. Αυτό το εργαλείο βοηθά τους εμπόρους να λάβουν ποιοτικές κριτικές προϊόντων, να δίνουν τη δυνατότητα στους influencers να λαμβάνουν προϊόντα δωρεάν και να κερδίζουν από κριτικές στο κοινωνικό δίκτυο και να φέρνουν νέους πελάτες στο Joom από εξωτερικούς λογαριασμούς.

Τέλος, μόνο τα Top Stores έχουν το προνόμιο να δημιουργούν μεμονωμένες προσφορές, εκτός από αυτές της πλατφόρμας και να επιλέγουν τον καταλληλότερο τρόπο προβολής των προϊόντων τους και ενίσχυσης των πωλήσεων.

 

Δείτε περισσότερα

Για να κάνετε εγγραφή στην πλατφόρμα, απλώς συμπληρώστε τη φόρμα θα βρείτε στο merchant.joom.com και θα επικοινωνήσουν μαζί σας από το Joom μέσα σε 24 ώρες. 

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


PayPal: Χρήσιμα tips για να προσελκύσετε πελάτες της ώριμης γενιάς

Οι μεγαλύτερης ηλικίας e-shoppers αποτελούν ένα ταχέως αναπτυσσόμενο δημογραφικό στοιχείο παγκοσμίως – συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Ωστόσο, η στερεοτυπική αντίληψη ότι οι εν λόγω καταναλωτές είναι κάθε άλλο παρά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αποτελεί πλέον παρελθόν.

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έκθεση της Focus Bari, τους τελευταίους μήνες η χρήση του Διαδικτύου έχει αυξηθεί θεαματικά μεταξύ των ηλικιωμένων. Επιπλέον, το 67% των Ελλήνων χρηστών ηλικίας 55+ πραγματοποίησε τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά το διάστημα Ιουνίου-Δεκεμβρίου 2021[1].

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι οι έμποροι οφείλουν να τροποποιήσουν την οπτική τους προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες της επονομαζόμενης «αργυρής γενιάς» (silver generation), αφού μάλιστα οι ανάγκες αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένες σε σύγκριση με τους αγοραστές της γενιάς των Millennials ή της Generation Z. Η παροχή στους ώριμους σε ηλικία καταναλωτές μιας ειδικά σχεδιασμένης, πολυκαναλικής και διαφανούς αγοραστικής εμπειρίας είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των εμπορικών στόχων.

Η Ελλάδα συγκαταλέγεται ανάμεσα στα κράτη με τον πιο ταχύ και υψηλό δείκτη γήρανσης στον κόσμο[2]. Το 2021, τουλάχιστον το 22% του πληθυσμού της χώρας αποτελείτο από άτομα άνω των 65 ετών[3] και η ENI CBC Med, ένας κόμβος συνεργασίας των χωρών της Μεσογείου, εκτιμά ότι έως το 2050 η ηλικιακή αυτή κατηγορία θα έχει φτάσει το ένα τρίτο του τοπικού πληθυσμού.

Ωστόσο, την ίδια στιγμή ο τρόπος ζωής και οι ανάγκες της ελληνικής «ασημένιας γενιάς» έχουν αλλάξει ορατά. Σήμερα, οι ενεργοί και δραστήριοι πολίτες είναι εκείνοι που θέλουν να απολαύσουν τη ζωή, να ζήσουν νέες εμπειρίες και να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης και εύκολης πρόσβασης στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η «ασημένια γενιά» πιάνει το smartphone και πηγαίνει για ψώνια στο… Διαδίκτυο

Οι εκπρόσωποι της γενιάς αυτής κρατούν ζωντανή την περιέργειά τους, είναι καλοί γνώστες της τεχνολογίας και τους χαρακτηρίζει η αυτοπεποίθηση: κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ώριμοι σε ηλικία καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο στη χρήση της τεχνολογίας, εντάσσοντάς την στη ρουτίνα τους. Σύμφωνα με τη Focus Bari, η χρήση του Διαδικτύου έχει αυξηθεί θεαματικά σε ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, φτάνοντας σε διψήφιο αριθμό μεταξύ των Ελλήνων ηλικίας 55–64 ετών (+11%) και ακόμη υψηλότερα ανάμεσα σε άτομα ηλικίας 65-74 ετών (+21%)[4].

Το Διαδίκτυο είναι όντως χρήσιμο για ποικίλες δραστηριότητες, καθώς οι πιο ηλικιωμένοι Έλληνες εκτελούν ένα ευρύ φάσμα online εργασιών σε καθημερινή βάση: από την ψηφιακή τραπεζική και την κοινωνική δικτύωση έως τις ηλεκτρονικές αγορές. Το e-shopping αναδείχθηκε μάλιστα τα τελευταία δύο χρόνια στην 4η πιο συχνή διαδικτυακή δραστηριότητα μεταξύ της ηλικιακής ομάδας 55-64, σύμφωνα με τα ευρήματα της Focus Bari[5].

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

5 σημαντικές συμβουλές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ακολουθούν ορισμένες χρήσιμες ιδέες σχετικά με το πώς να προσελκύσετε και να διατηρήσετε πελάτες ώριμης ηλικίας.

1. Να θυμάστε ότι πολλοί εξ αυτών είναι ‘mobile first’, αναγνωρίζοντας και τη δική τους εξάρτηση από τις κινητές συσκευές. Το 92% των χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 55-64 ετών πραγματοποιεί online αναζητήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης για κινητά[6]. Δεδομένης της δημοτικότητας διαφόρων φορητών συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των smartphones, tablets ή laptops μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία Ελλήνων, αξίζει να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας θα έχει τη βέλτιστη απόδοση ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί κανείς για να κάνει scroll, να τσεκάρει ή να αγοράζει προϊόντα. Σιγουρευθείτε ότι όλα τα βήματα της διαδικασίας αγοράς έχουν βελτιστοποιηθεί για χρήση μέσω κινητού, καθώς συχνά μικρές τεχνικές ατυχίες μπορούν να αποτρέψουν τον πελάτη από το να ολοκληρώσει το checkout.

2. Μην ξεχνάτε τα digital wallets. Τα ψηφιακά πορτοφόλια βρίσκονται σε άνοδο, αντιπροσωπεύοντας μια προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής για το 26% των Ελλήνων[7]. Για τις παλαιότερες γενιές μπορεί να είναι εξίσου ιδιαίτερα χρήσιμα, καθώς η πρόσβαση σε μια δημοφιλή και ασφαλή επιλογή πληρωμής, όπως εκείνη που παρέχει η PayPal, τους δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν μια αγορά χωρίς να μοιραστούν στοιχεία πληρωμής, όπως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας. Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί συχνά να απλοποιηθεί με αυτόν τον τρόπο, ή ακόμη και να περιοριστεί σε ένα και μόνο κλικ. Εξάλλου, οι εταιρείες που λανσάρουν ψηφιακά πορτοφόλια είναι ως επί το πλείστον γνωστές μάρκες, συμβάλλοντας έτσι στην αναγκαία αξιοπιστία του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος.

3. Φροντίστε την παρουσία σας στα social media. Το 82% των «ασημένιων καταναλωτών» έχει λογαριασμό στο Facebook και το 74% χρησιμοποιεί το Messenger[8]. Κάνετε τα προφίλ σας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στα social media ελκυστικά και δεόντως επαγγελματικά, καθώς αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα από τα κανάλια πωλήσεών σας και αντικατοπτρίζουν το επίπεδο της επιχείρησής σας. Αξίζει επίσης να ενσωματώσετε ένα καλό και οργανωμένο σύστημα υποστήριξης για όσους πελάτες ενδέχεται να υποβάλουν ερωτήσεις μέσω των σελίδων αυτών και όχι μέσω επίσημων καναλιών εξυπηρέτησης πελατών.

4. Η ποικιλομορφία στην παράδοση αγαθών «πιάνει τόπο». Το 2020 παραδόθηκαν στην Ελλάδα 85,4 εκατομμύρια δέματα στην αγορά ταχυμεταφορών CEP (Courier, Express & Parcel) [9]. Η προσφορά μιας ποικιλίας διαφορετικών επιλογών παράδοσης είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη διευκόλυνση της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών. Ταχυμεταφορές πόρτα-πόρτα, ειδικά σημεία παραλαβής ή μήπως κάτι άλλο; Αφήστε τον πελάτη να επιλέξει ό,τι προτιμά καλύτερα και τον βολεύει περισσότερο.

5. Τα newsletters ξαναγίνονται της μόδας. Κάθε φορά που προσεγγίζετε τους γηραιότερους πελάτες μέσω πολυκαναλικής επικοινωνίας, να έχετε κατά νου ότι οι παραδοσιακές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα ενημερωτικά δελτία έχουν ξαναμπεί δυναμικά στο παιχνίδι. Εκμεταλλευτείτε το γεγονός ότι το 90% των ώριμων καταναλωτών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για αποστολή e-mail[10] και συνδεθείτε έτσι μαζί τους – φυσικά, μην ξεχνάτε να διατηρείτε ένα επίπεδο που αρμόζει στην ηλικία τους, διακατέχεται από σεβασμό και εμπνέει κύρος και εμπιστοσύνη.

Συνοψίζοντας, όταν πρόκειται για την προσέλκυση της «ασημένιας γενιάς», οι έμποροι χρειάζεται να είναι ευέλικτοι, παρόντες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ικανοί να παρέχουν στους πελάτες τους ποικίλες επιλογές παράδοσης των παραγγελιών. Αλλά πάνω από όλα, οφείλουν να είναι διαφανείς και σοβαροί για να δείχνουν όντως άξιοι εμπιστοσύνης.

Η απόπειρα γνωριμίας και κατανόησης των συνηθειών και των αναγκών που διέπουν την αγοραστική συμπεριφορά των ώριμων ηλικιακά καταναλωτών απαιτεί επιπλέον προσπάθεια από την πλευρά των πωλητών πωλητές να καταβάλουν επιπλέον προσπάθεια. Με δεδομένο τον ρυθμό αύξησης του γηράσκοντος πληθυσμού στην Ελλάδα, αξίζει τον κόπο η επένδυση στην ηλικιακή αυτή κατηγορία που επισκέπτεται ολοένα και περισσότερα e-shops. Η όποια παραμέληση αυτής της ομάδας στόχου μπορεί να επιφέρει στους εμπόρους και επιχειρηματίες όχι μόνο σοβαρά ζητήματα σε επίπεδο φήμης, αλλά και οικονομικές απώλειες που θα είναι δύσκολο να καλυφθούν μακροπρόθεσμα.

 

[1] Focus Bari | Focus on Tech Life Tips, June-December 2021

[2] TEC-MED, Needs and solutions for the elderly population in Greece

[3] Knoema, World Data Atlas, Greece - Population

[4] [5] [6] Focus Bari | Focus on Tech Life Tips, June-December 2021

[7] [8] [9] [10] Statista, Online Payment Breakdown Greece

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Viber: Δωρεάν δοκιμαστική περίοδος τριών μηνών για τα Business Messages

Το Viber έχει γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για επικοινωνία με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους — και πλέον, τις επιχειρήσεις. Οι συνομιλίες ουσίας παραμένουν στο επίκεντρο όλων όσων προσφέρει το Viber, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής με λύσεις για business messages που βοηθούν τις εταιρείες να επικοινωνούν με τους πελάτες τους με προσωπικό τρόπο, ειδικά εν μέσω μιας εποχής που το εμπόριο δια συνομιλίας σημειώνει άνοδο.

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει τα οφέλη της ατομικής και διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, μπορούν να δοκιμάσουν δωρεάν για 3 μήνες τα Viber Business Messages κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου που διαρκεί η προσφορά. Η δοκιμή είναι διαθέσιμη σε οποιονδήποτε νέο ή υπάρχοντα επιχειρηματικό λογαριασμό στο Viber που στέλνει μηνύματα συνομιλίας για πρώτη φορά. Η προσφορά θα διαρκέσει από τις 4 Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου 2022 στις αγορές για όλο τον κόσμο. Οποιαδήποτε επιχείρηση στείλει το πρώτο της μήνυμα συνομιλίας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου λαμβάνει 90 ημέρες δωρεάν μηνυμάτων συνομιλίας από την ημερομηνία του πρώτου μηνύματος.

Τι κερδίζει μια εταιρεία; Τα μηνύματα συνομιλίας στο Viber υπολογίζονται ανά συνδέσεις. Η περίοδος σύνδεσης είναι ένα χρονικό παράθυρο 24 ωρών που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και χρήστες να ανταλλάσσουν μεγάλο αριθμό μηνυμάτων σε μια συνομιλία—μια εταιρεία μπορεί να στείλει έως και 60 μηνύματα εντός αυτού του χρονικού πλαισίου. Μια περίοδος σύνδεσης ξεκινά αφού ένας χρήστης στείλει μήνυμα στην επιχείρηση, αλλά αυτή χρεώνεται μόνο όταν απαντήσει στον χρήστη. Οι περίοδοι σύνδεσης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και στους χρήστες να έχουν πραγματικές συνομιλίες—διαλόγους που βοηθούν τις εταιρείες να επιλύουν ζητήματα χρηστών σε πραγματικό χρόνο και να οικοδομούν μια σχέση με το κοινό.

Αν και χρησιμοποιούνται κυρίως για υποστήριξη πελατών, τα Business Messages Συνομιλιών μπορούν να ανοίξουν ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών και πελατών. Οι συνομιλίες με υπαλλήλους μπορούν να καλύψουν πολλά θέματα, όπως τη διαχείριση των λεπτομερειών μιας παραγγελίας και της παράδοσής, βοήθεια στην επιλογή ενός προϊόντος, ολοκλήρωση μιας κράτησης ή διαχείριση προσφορών loyalty. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να πραγματοποιήσουν πωλήσεις μέσω διαδραστικής επικοινωνίας, να βελτιώσουν τη διατήρηση των πελατών, να υποστηρίξουν την εμπειρία τους μετά την αγορά και πολλά ακόμη.

Μελέτες δείχνουν ότι το 73% των καταναλωτών προτιμούν να επικοινωνούν με μια επιχείρηση όταν μπορούν να της στείλουν μήνυμα παρά να τηλεφωνήσουν και το 58% από αυτούς πιστεύουν ότι η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ο ταχύτερος τρόπος επικοινωνίας με μια εταιρεία. Επιπλέον, το 74% των πελατών προτιμά την ανταλλαγή μηνυμάτων με επιχειρήσεις, εάν τους απαντά ένα πραγματικό πρόσωπο.

Ενώ η επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών εξελίσσεται συνεχώς, τα επιχειρηματικά μηνύματα αναπτύσσονται επίσης. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τις πλούσιες υπηρεσίες και δυνατότητες που τους παρέχει το Viber και οι αριθμοί το πιστοποιούν: Το 2021 στην Ελλάδα, το Viber είδε αύξηση 82% στα παραδοτέα μηνύματα - και 193% στα Business Messages συνομιλιών.

Τα Business Messages Συνομιλιών του Viber μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση πολλών επιχειρηματικών υποθέσεων σε ένα μόνο κανάλι: οι εταιρείες  μπορούν να ανταποκριθούν στο αίτημα των πελατών τους για προσωπική αλληλεπίδραση και έχουν πολλές ευκαιρίες για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιό της.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, δείτε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη δωρεάν δοκιμή 3 μηνών των  Viber Business Messages Συνομιλιών, εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Tο 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους

Ο μεγάλος αριθμός επιστροφών στις online αγορές προκαλεί ανησυχίες για πολλούς εμπόρους. Ωστόσο, το 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους, κάτι που θα μπορούσε να μειώσει τις επιστροφές.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από την εφαρμογή μεγεθών MySize, σχετικά με τις επιστροφές αγορών στο διαδίκτυο. Η εταιρεία έκανε έρευνα σε πάνω από 1.000 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, ηλικίας από 18 έως άνω των 65 ετών.

Τουλάχιστον το 29% των ερωτηθέντων έχει «μερικές φορές» επιστρέψει αντικείμενα. Πάνω από το 14% των Ιταλών καταναλωτών, το 10% των Βρετανών, σχεδόν το 10% των Γερμανών και το 8% των Γάλλων επιστρέφουν προϊόντα «συχνά» ή «πολύ συχνά».

Σύμφωνα με την έρευνα, για το 50% των καταναλωτών, τα προβλήματα με το μέγεθος είναι ο λόγος για τον οποίο επιστρέφουν ρούχα και υποδήματα που αγόρασαν μέσω Διαδικτύου.

Ένας άλλος λόγος επιστροφής είναι το "bracketing". Τουλάχιστον το 33% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι αγοράζει αντικείμενα σε πολλά μεγέθη, χρώματα ή στυλ, για να τα δοκιμάσουν στο σπίτι με την πρόθεση να επιστρέψουν τα περισσότερα αντικείμενα. Η πρακτική αυτή κοστίζει στους λιανοπωλητές εκατομμύρια κάθε χρόνο, αλλά θεωρείται ως ένα εργαλείο που δίνει στους online καταναλωτές που δυσκολεύονται να βρουν το σωστό μέγεθός τους μια "εξασφάλιση" ότι θα αποκτήσουν το σωστό προϊόν. Οι έμποροι αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τις επιστροφές, αλλά συχνά έχουν αρνητικά αποτελέσματα.

Ωστόσο, το 60% των καταναλωτών δήλωσε ότι δε θα κάνει μια αγορά εάν δεν είναι εγγυημένη η δωρεάν αποστολή για επιστροφές. Γενικότερα, οι δύσκολες πολιτικές επιστροφών αποθαρρύνουν τους καταναλωτές να παραγγείλουν ηλεκτρονικά. Οι γυναίκες σε ποσοστό 40% αποθαρρύνονταν συχνότερα από τους άνδρες (33%).

Από την άλλη πλευρά, τουλάχιστον το 46% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές για ρούχα και παπούτσια εάν γνωρίζουν ότι τους κάνει το μέγεθος, ενώ εάν υπήρχε διαθέσιμο ένα εργαλείο εύρεσης μεγεθών, οι καταναλωτές θα ένοιωθαν πιο σίγουροι για τις αγορές τους.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Εικόνα: freestocks, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η CloudCart, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου all-in-one για ΜμΕ ήρθε στην Ελλάδα

Η CloudCart ιδρύθηκε το 2016 από δύο αδέρφια, τον Nikolay Iliev και τον Peter Iliev που είχαν σημαντικό υπόβαθρο και εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, την ανάπτυξη επιχειρήσεων και την ανάπτυξη λογισμικού, με έναν φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό στόχο: Nα γίνει η πιο εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Αρχικά, τα δύο αδέρφια ολοκλήρωσαν το έργο με προσωπική επένδυση 1,5 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία απέδωσε γρήγορα, καθώς μέχρι το 2018 είχαν ήδη προσελκύσει τους πρώτους 1.500 πελάτες τους.

Το όραμα της CloudCart ήταν ξεκάθαρο από την αρχή: Να αλλάξει τον τρόπο που το ηλεκτρονικό εμπόριο διεξάγεται καθημερινά. Ως εκ τούτου, εστίασε στη δημιουργία μιας future-proof πλατφόρμας eCommerce. Αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή ασφαλούς και επεκτάσιμου λογισμικού, το οποίο, ωστόσο, να είναι αρκετά ευέλικτο για να υποστηρίζει όλες τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Η CloudCart το καταφέρνει αυτό συνδυάζοντας το καλύτερο από τους δύο κόσμους, του ανοιχτού κώδικα και του SaaS, καταφέρνοντας να αναδειχτεί ως ένας next-level παίκτης στις λύσεις Open SaaS.

Αντί να περιορίζεται σε έτοιμες λύσεις, η CloudCart δημιούργησε ένα πιο ανοιχτό σύστημα που επιτρέπει σε τρίτους παρόχους υπηρεσιών, όπως web studios, agencies, σχεδιαστές και προγραμματιστές, να χτίζουν στον πυρήνα της πλατφόρμας. Η CloudCart χτίζει στην τάση για μεγαλύτερη εξατομίκευση των υπηρεσιών, η οποία πιστεύει ότι θα γίνει ακόμη πιο έντονη στο μέλλον. Υπό αυτό το πρίσμα, η CloudCart δίνει τη δυνατότητα εξολοκλήρου εξατομίκευσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών του.

Σήμερα, η CloudCart είναι ένας κορυφαίος eCommerce provider που προσφέρει ένα εξαιρετικά εύχρηστο λογισμικό που αυτοματοποιεί τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και ένα πλήρες οικοσύστημα υποστηρικτικών εργαλείων και υπηρεσιών προσαρμοσμένων σε κάθε αγορά, που καλύπτει όλες τις καθημερινές ανάγκες λειτουργίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η CloudCart δημιουργεί αξία για τους μικρομεσαίους εμπόρους βοηθώντας τους να επικεντρωθούν σε αυτό που κάνουν καλύτερα: τη δημιουργία και την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο - ενώ η CloudCart παρέχει την υποδομή και τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, για να τους βοηθήσει να εξελίξουν την επιχείρησή τους.

Έχοντας ξεκινήσει αρχικά τις δραστηριότητές της στην αγορά της Βουλγαρίας, η CloudCart πέτυχε 3,5 εκατομμύρια παραγγελίες από τα e-shop που λειτουργούν μέσω της πλατφόρμας της, πάνω από 111 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και πάνω από 158 εκατομμύρια ευρώ τζίρο από τους εμπόρους της CloudCart. Η εταιρεία έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους παίκτες της αγοράς όπως οι Google Cloud, Yettel, Mailchimp, Zapier, DHL και OLX, καθώς και με την UniCredit και την KBC Group. Επιπλέον, η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι για το 2021 είχε περισσότερα από 9.000 εγγεγραμμένα ηλεκτρονικά καταστήματα και πραγματοποιήθηκαν πάνω από 3,5 εκατομμύρια παραγγελίες μέσω της πλατφόρμας της.

Επιπλέον, φέτος τον Φεβρουάριο, η CloudCart έκλεισε έναν γύρο χρηματοδότησης υπό την ηγεσία της Elevator Ventures, του venture capital βραχίονα της Raiffeisen Bank International (RBI) με τη συμμετοχή του υφιστάμενου επενδυτή New Vision 3 (NV3). Το ύψος της επένδυσης είναι μη ανακοινώσιμο, αλλά έχει στρατηγική σημασία για την εταιρεία και έχει ανοίξει τις πόρτες εισόδου και για τις 16 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται και είναι αναγνωρίσιμη η RBI.

Σίγουρα η πολλά υποσχόμενη εταιρεία τεχνολογίας θα συνεχίσει να κατακτά νέες κορυφές στην ανάπτυξή της, ακολουθώντας την αποστολή της να κάνει όλους τους εμπόρους της εταιρείας τους καλύτερους στον τομέα τους.

H CloudCart συμμετέχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe που θα πραγματοποιηθεί στις 14 & 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο σαν μεγάλος χορηγός και στο περίπτερό της μπορείτε να συναντήσετε τα εξειδικευμένα στελέχη της και να γνωρίσετε την εξελιγμένη πλατφόρμα της.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Θανάσης Καμέας: Η εμπιστοσύνη είναι πολλαπλασιαστής του Conversion Rate των e-shops

Καθοριστικό ρόλο στην κερδοφορία και επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος διαδραματίζει το αποτελεσματικό CR (conversion rate), δηλαδή το ποσοστό μετατροπών των επισκεπτών σε αγοραστές και των αγοραστών (περιστασιακοί) σε σταθερούς και πιστούς πελάτες.

Το πρόβλημα είναι καθολικό για μικρά και μεγάλα e-shop και δύσκολο να λυθεί χωρίς την τεχνογνωσία μιας εταιρείας που γνωρίζει σε βάθος το ηλεκτρονικό εμπόριο. «Αν υπήρχε μια τόσο πετυχημένη συνταγή που εφαρμόζοντάς την, τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούσαν να αυξήσουν αυτόματα τις πωλήσεις τους, το e-Commerce θα είχε παγκοσμίως μια εντελώς διαφορετική δυναμική» αναφέρει ο ιδρυτής και CEO της Plushost.gr κ. Θανάσης Καμέας και προσθέτει: «Στην πραγματικότητα, υπάρχουν τεχνικές που βελτιώνουν τις αποδόσεις, είδη διαφημίσεων που πετυχαίνουν υψηλότερα conversions, πλατφόρμες που τεχνικά μπορούν να οδηγήσουν μια ηλεκτρονική επιχείρηση σε άλλο επίπεδο.

Όμως, κανένα από αυτά, δεν εξαρτάται μόνο από τον ιδιοκτήτη του e-shop. Υπάρχει μόνο ένα σημείο, που μπορεί να επηρεάσει το οποίο σχετίζεται με την εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες και τους πελάτες του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Αυτή η εμπειρία είναι ο μόνος τρόπος να καλλιεργήσει το αίσθημα της εμπιστοσύνης και να δει τελικά τους δείκτες του να παίρνουν ανοδική πορεία».


Η μεγαλύτερη πρόκληση των ηλεκτρονικών καταστημάτων έπαψε από καιρό να είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών. Η ενίσχυση του budget, η διεύρυνση του media mix και η συμμετοχή στα marketplaces μπορούν κάλλιστα να οδηγήσουν στην αύξηση του πολυπόθητου traffic. Το ερώτημα πλέον είναι πώς θα αλληλοεπιδράσει το e-business με το κοινό του και, κυρίως, πώς θα χτίσει εμπιστοσύνη ώστε να μετατρέψει τους επισκέπτες του σε πελάτες.

Οι πελάτες αντιλαμβάνονται την εμπιστοσύνη με διάφορους τρόπους:

• Είναι συνεπές το ηλεκτρονικό κατάστημα σε όσα υπόσχεται (ποιότητα, τιμή, εξυπηρέτηση);

• Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές;

• Είναι προστατευμένα τα προσωπικά δεδομένα;

• Είναι προσιτό σε επίπεδο επικοινωνίας;

• Παρέχει τις διαδικασίες που θα διευκολύνουν τη συναλλαγή (καλούς χρόνους παράδοσης, ευέλικτη πολιτική αλλαγών και επιστροφών);

 

Πρώτα η Ασφάλεια, μετά η Εμπιστοσύνη

Πρόσφατη μελέτη (Baymard Institute) εστιάζει στο κομμάτι της εμπιστοσύνης που σχετίζεται με την ασφάλεια, κυρίως δε, στο πώς οι χρήστες αντιλαμβάνονται την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας check-out και τι επηρεάζει την απόφασή τους να εμπιστευτούν τελικά το e-shop.

Σε ένα δείγμα 2.584 πελατών, το 18%  απάντησαν ότι «τους τελευταίους τρεις μήνες, είχαν εγκαταλείψει μια αγορά στο check-out επειδή δεν εμπιστεύτηκαν το e-shop αρκετά για να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας». Τα μεγαλύτερα ποσοστά εμφανίστηκαν σε αυτούς που αντιμετώπισαν επιπλέον χρεώσεις στο ταμείο, ή υποχρεώθηκαν στη δημιουργία νέου λογαριασμού πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, με σημαντικό μερίδιο των ερωτηθέντων να θεωρούν εξίσου σημαντική την περιπλοκότητα της διαδικασίας.

Τα safety badges, εγγύηση της ασφάλειας

Μια από τις πιο προφανείς λύσεις, είναι η απόκτηση και χρήση σημάτων εμπιστοσύνης ή σφραγίδων, τα λεγόμενα safety badges. Τοποθετώντας τα σε ευδιάκριτο σημείο, στη σελίδα όπου ολοκληρώνεται η συναλλαγή, υπάρχει δυνατότητα αύξησης του αισθήματος ασφάλειας του χρήστη που παίρνει την απόφαση να προχωρήσει στην αγορά. 

Οι Norton, Google Trusted Store, BBB & McAfee αποτελούν τα σήματα-«συνώνυμα» της ασφάλειας, στα μάτια των χρηστών, σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, παρά το γεγονός ότι στην πραγματικότητα μόνο το brand είναι αυτό που τελικά «σφραγίζει» την ασφάλεια κι όχι κάποιος υπαρκτός μηχανισμός που προστατεύει τους καταναλωτές.

Γι’ αυτό και τελικά οι χρήστες γίνονται ακόμα πιο απαιτητικοί αναζητώντας ακόμα περισσότερους τρόπους να νιώσουν ασφαλείς.

«Η ασφάλεια και η απόδοση του site, αποτελούν τα top κριτήρια των χρηστών. Οι έμπειροι users θα αναζητήσουν σελίδες https για ασφαλή σύνδεση, και ένα 17% τουλάχιστον θα εγκαταλείψει τα e-shop  που αργούν να φορτώσουν ή παρουσιάζουν λάθη και bugs κατά την πλοήγηση» επισημαίνει ο κ. Καμέας και εξηγεί: «Γίνεται, συνεπώς, αντιληπτό ότι όλα ξεκινούν από τον αρχικό σχεδιασμό. Από την επιλογή, δηλαδή, ασφαλούς πρωτοκόλλου σύνδεσης, έως και το συνολικό usability, το οποίο θα πρέπει όχι μόνο να αποτελεί οδηγό κατά την αρχική δημιουργία του e-shop, αλλά και σημαντική προτεραιότητα στη διάρκεια ζωής του».

Διαρκής βελτιστοποίηση

Ένα e-shop πρέπει να βελτιστοποιείται συνεχώς και να ανανεώνει τακτικά το design, αλλά και τη δομή του, ώστε να συμβαδίσει με τα δεδομένα και τα ζητούμενα της εποχής. Πρέπει να μπορεί να εξυπηρετεί την εύκολη, γρήγορη και αποτελεσματική πλοήγηση των χρηστών και να τους καθοδηγεί σε κάθε τους βήμα.

Έτσι, αυξάνεται κατακόρυφα το αίσθημα ασφαλείας, μιας και ο χρήστης αισθάνεται πως κάποιος πραγματικά αφιέρωσε χρόνο για να του εξασφαλίσει κορυφαίο επίπεδο εξυπηρέτησης από το πρώτο click.

Φυσικά, όλα κρίνονται στο πόσοι τελικά θα αποφασίσουν να προχωρήσουν στο ταμείο και να φτάσουν μέχρι το check-out. Εκεί, μια ομαλή διαδικασία, σχεδιασμένη έτσι ώστε να διευκολύνει τον χρήστη, μπορεί να επηρεάσει θεαματικά τα conversions. Από το design, μέχρι τον αριθμό των βημάτων που χρειάζεται να ολοκληρώσει ο χρήστης πριν την αγορά, πρέπει όλα να συνυπολογιστούν.

Χρήσιμα tips

• Ένα λευκό φόντο που «ξεκουράζει» το μάτι από περισπασμούς όπως τα banner και οι διαφημίσεις.

• Χρήση πλαισίου στη φόρμα ολοκλήρωσης αγοράς.

• Σκιάσεις στα πεδία πληρωμών.

• Εμφάνιση στοιχείων επικοινωνίας της εταιρείας σε ευδιάκριτο σημείο.

 

Δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής

Το σημαντικότερο, βέβαια, κατά το check-out, είναι ο χρήστης να έχει την επιλογή να κάνει την αγορά με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί. Αυτό αιτιολογεί το γεγονός ότι τα e-shop που προσφέρουν περισσότερες επιλογές ως προς τους τρόπους πληρωμής (τραπεζική κατάθεση, πληρωμή με κάρτα, αντικαταβολή, Paypal κ.ά.) ή τις εταιρείες courier, μπορεί να επιτύχουν υψηλότερα ποσοστά conversion έναντι αυτών που θα επιλέξουν να υποχρεώσουν τους χρήστες σε 1-2 εναλλακτικές.

Τρόποι πληρωμής όπως η PayPal ή η Amazon Pay, για παράδειγμα, προσφέρουν εγγυήσεις για τις αγορές αν κάτι δεν λειτουργήσει όπως θα έπρεπε και τείνουν να ενισχύσουν σημαντικά την εμπιστοσύνη κυρίως προς ηλεκτρονικά καταστήματα που οι χρήστες δεν γνωρίζουν καλά, ή επισκέπτονται για πρώτη φορά.

Ανοικτές κριτικές χρηστών

Τέλος, αν πραγματικά θέλει κανείς να φανεί αξιόπιστος, πρέπει να φροντίζει να δίνει φωνή στους ίδιους τους πελάτες του. Οι κριτικές των χρηστών, είτε στη σελίδα των προϊόντων, είτε στην ίδια τη σελίδα του check-out, μπορούν να βελτιώσουν την αξιοπιστία του e-shop, ακριβώς τη στιγμή που είναι απαραίτητη για τον λιανέμπορο.

«Πριν, λοιπόν, ανατρέξουμε σε στατιστικά και αναλύσεις για την απόδοση του e-shop, πρέπει να αναρωτηθούμε αν έχουμε κάνει όλα όσα έπρεπε για να χτίσουμε εμπιστοσύνη, από την πρώτη κιόλας επίσκεψη. Αυτό είναι το κλειδί που θα οδηγήσει στην αγορά» αναφέρει ο ιδρυτής της Plushost. «Και είναι ακριβώς το ίδιο που θα φέρει τον πελάτη ξανά στο ηλεκτρονικό κατάστημα, μετά από μια συνολικά θετική εμπειρία συναλλαγής. Σύμφωνα, άλλωστε, με την πρόσφατη έρευνά μας, σε συνεργασία με τη FocusBari, η προηγούμενη θετική εμπειρία, οι θετικές αξιολογήσεις των συναλλαγών, η συνέπεια της επιχείρησης (σε ποιοτικούς και ποσοτικούς όρους), αλλά και η ασφάλεια της πλατφόρμας, αποτελούν τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να μπορεί κανείς να παρακολουθεί πώς διαμορφώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και ποιοι είναι οι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνει κανείς υπ’ όψιν κατά τον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού του καταστήματος.

Μια εξειδικευμένη και αξιόπιστη ομάδα, όπως αυτή της Plushost, με εμπειρία και τεχνογνωσία στο e-commerce, μπορεί να αξιοποιεί, να προσαρμόζει και να εφαρμόζει όλα εκείνα τα εργαλεία, τις τεχνικές και τους κανόνες και να προτείνει λύσεις που θα εξασφαλίσουν και στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα το καλύτερο αποτέλεσμα».

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search