eCommerce

Η Ocado επενδύει περαιτέρω στην Ελλάδα και στην αγορά των online supermarket

Η Ocado επενδύει περαιτέρω στην Ελλάδα και στην αγορά των online supermarket

Την ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων και ρομποτικών συστημάτων στην Ελλάδα αναλαμβάνει η διαρκώς αναπτυσσόμενη ομάδα της Οcado Technology, του κολοσσού ανάπτυξης τεχνολογιών για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία αποτελεί και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στον τομέα του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ, με την Ocado Retail, εταιρεία συμφερόντων της, που δραστηριοποιείται στη Μεγάλη Βρετανία. 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε το capital.gr, μετά την εξαγορά της ελληνικής startup Myrmex, η οποία αναπτύσει ρομποτικά συστήματα και τεχνολογίες διαχείρισης και προετοιμασίας παραγγελιών, η εταιρεία προχωράει σε πλήρη ανάπτυξη και διεύρυνση της παρουσίας της στην Ελλάδα. Για αυτόν το λόγο, μίσθωσε πρόσφατα στο 14ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, ένα κτίριο γραφείων, το οποίο ανακαίνισε πλήρως, καθότι σκοπός ήταν να ενισχύσει το έμψυχο δυναμικό της, το οποίο αναμένεται να φτάσει τα 70 άτομα.

Η Ocado, με τις ρομποτικές λύσεις και τις τεχνολογίες που αναπτύσσει, τροφοδοτεί ήδη 12 πελάτες παγκοσμίου βεληνεκούς, όπως η Kroger στην Αμερική (με τζίρο 137 δισ. δολάρια), το Groupe Casino στη Γαλλία (με τζίρο 31,5 δισ. ευρώ), η Lotte στη Νότια Κορέα (με έσοδα 45 δισ. λίρες Αγγλίας ετησίως), η Morisson’s, ένας από τους μεγαλύτερους λιανεμπόρους στη Μ. Βρετανία καθώς και η ιδίων συμφερόντων Ocado Retail. 

H παρουσία της και οι συνεργασίες που διατηρεί εκτείνονται και σε άλλες χώρες, όπως η Σουηδία, η Πολωνία, η Ιαπωνία, η Αυστραλία και ο Καναδάς. 

Στον στρατηγικό σχεδιασμό της είναι να εισέλθει και σε άλλες μεγάλες αγορές, συνάπτοντας συνεργασίες με σημαντικές αλυσίδες μεταξύ των μεγαλύτερων του πλανήτη για τη διάθεση των λύσεων που παράγει, μεγάλο μέρος εκ των οποίων αναπτύσσεται στην Ελλάδα.

Η Myrmex, προ της εξαγοράς της από την Ocado είχε επιχειρήσει να συνάψει συνεργασίες και με ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ωστόσο, δεν καταγράφηκε η αναμενόμενη ανταπόκριση. Επιδίωξη της εταιρείας είναι κατά βάση να απευθύνεται σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής που έχουν ευρύτατη παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. 
 
Επί της ουσίας, η επιχείρηση πρόκειται να μετονομαστεί σε Ocado Ελλάδος. H ομάδα εργασίας που αναπτύσσεται στελεχώνεται κυρίως από Έλληνες μηχανικούς, ενώ η Ocado λαμβάνει και βιογραφικά από ξένους μηχανικούς με την προοπτική να ενισχύσουν το υφιστάμενο δυναμικό.

 

Μοιραστείτε το άθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search