Το 73% των καταναλωτών πιστεύει ότι περισσότερα δέματα χάνονται μετά την πρόσφατη οικονομική κρίση, ενώ τα δύο τρίτα των παραγγελιών παραδίδονται καθυστερημένα και τα μισά κατεστραμμένα.
Αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, από την οποία διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές δεν πιστεύουν ότι οι παραδόσεις από τις online αγορές τους θα φτάνουν στην ώρα τους - ενώ αμφιβάλλουν και για το εάν φτάσουν.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.000 καταναλωτές, το 63% των οποίων δήλωσε ότι έλαβε με καθυστέρηση κάποια παραγγελία του τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ το 40% περίπου δήλωσε ότι η καθυστέρηση ήταν μεγαλύτερη από δύο εβδομάδες. Eκτός από τις καθυστερήσεις, οι μισοί (55%) δήλωσαν ότι παραγγελίες τους έχουν χαθεί ή καταστραφεί.
Από εκείνους που αντιμετώπισαν προβλήματα, το 73% έπρεπε να αναζητήσει μέσω του εμπόρου που έκανε την αγορά το πού βρισκόταν το δέμα του, αντί να λαμβάνει ενημερώσεις παράδοσης από εκείνον.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 85% των καταναλωτών είτε δεν είναι, είτε είναι λίγο βέβαιοι, ότι οι παραδόσεις των προϊόντων από τις online αγορές τους θα φτάσουν στην ώρα τους, ή θα φτάσουν άθικτες.
Όταν ρωτήθηκαν εάν η τρέχουσα οικονομική κρίση έχει επηρεάσει το εάν δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη φήμη μιας εταιρείας, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) λένε ότι πλέον διαβάζουν πάντα κριτικές σχετικά με τις εμπειρίες παράδοσης, πριν αγοράσουν κάτι online.
Όσον αφορά στα έξοδα αποστολής, περισσότεροι από τους μισούς (51%) δήλωσαν ότι προτιμούν να ψωνίζουν από εταιρείες που προσφέρουν δωρεάν παράδοση, ενώ το 37% θα απέφευγε να πληρώσει επιπλέον για παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Καθώς περισσότερες εταιρείες πλέον κινούνται στο να χρεώνουν για τις επιστροφές, το 82% των καταναλωτών λέει ότι αυτό θα τους απέτρεπε από το να αγοράσουν, εάν έπρεπε να πληρώσουν για να επιστρέψουν κάποιο προϊόν.
Η έγκαιρη παράδοση (37%) ψηφίστηκε ως η πιο πολύτιμη πτυχή της εμπειρίας παράδοσης. Ακολούθησαν τα χαμηλά έξοδα αποστολής (32%) και οι ενημερώσεις σχετικά με την παράδοση και επιστροφή των δεμάτων τους (26%).
Εικόνα: Wynand van Poortvliet, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]