Σύμφωνα με έρευνα του pricefox.gr που βασίζεται σε στοιχεία της Focus Bari, οι Έλληνες καταναλωτές αύξησαν το μέσο όρο χρημάτων που ξόδεψαν για online αγορές, από 806 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε 869 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Μετά από την αύξηση των online αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι Έλληνες φαίνεται ότι παρέμειναν εξοικειωμένοι με το e-commerce και μάλιστα αύξησαν το μέσο όρο των χρημάτων που ξοδεύουν.
Οι άντρες συνεχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες, καθώς κατά μέσο όρο στο εξάμηνο οι ηλεκτρονικές αγορές τους κινήθηκαν στα €933, με το αντίστοιχο ποσό για τις γυναίκες να κυμαίνεται στα €811.
Όσον αφορά στις ηλικιακές ομάδες, οι γυναίκες και άνδρες ηλικίας 25-34 ετών ξοδεύουν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό (1.031 ευρώ από 859 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021) ενώ ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές αγορές είναι και άτομα λίγο μεγαλύτερης ηλικίας, μεταξύ 55 και 64 ετών, που δαπανούν 949 ευρώ από 622 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Ως προς τις γεωγραφικές περιοχές, οι κάτοικοι της Αθήνας δαπάνησαν το πρώτο εξάμηνο του 2022 γύρω στα 1.065 ευρώ, της Θεσσαλονίκης 866 ευρώ ενώ τα ποσά είναι μικρότερα στα υπόλοιπα μέρη της Ελλάδας (736 ευρώ μέσο όρος).
Ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρονικά είδη, καλλυντικά και ηλεκτρικές συσκευές, παραμένουν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες ειδών. Ωστόσο, σε σύγκριση με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2021, παρατηρείται μικρή πτώση στις online αγορές των συγκεκριμένων ειδών, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται πως προτιμούν να κάνουν αυτές τις αγορές στα φυσικά καταστήματα μετά τους περιορισμούς εξαιτίας της πανδημίας.
Πάντως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, αν και οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν πολύ ψηλά στους λόγους χρήσης του Διαδικτύου στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συγκεκριμένα ο 3ος επικρατέστερος, αυτό άλλαξε το 1ο εξάμηνο του 2022.
Πλέον, οι ηλεκτρονικές αγορές καταλαμβάνουν την 5η θέση μεταξύ των πιο δημοφιλών λόγων χρήσης του Διαδικτύου από τους πολίτες. Τα κοινωνικά δίκτυα, η αναζήτηση πληροφοριών και το email αποτελούν, πλέον, τους τρεις πρώτους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]