Έχεις αναρωτηθεί, πόσο χρόνο θα μπορούσες να γλιτώσεις αν διαχειριζόσουν το e-shop σου, μέσα από μόνο μια πλατφόρμα;
Αυτή την απορία είχε και η ομάδα της SOFTLY, και αποφάσισε να δημιουργήσει το rabbit, με στόχο να απλοποιήσει τις καθημερινές χρονοβόρες διαδικασίες των eCommerce επιχειρήσεων.
Τί είναι και τι κάνει το rabbit;
Το rabbit είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Μέσα από το rabbit μπορείς γρήγορα να συνδέσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και να διαχειρίζεσαι μέσα από μια μόνο πλατφόρμα τις αποστολές σε όλες τις εταιρίες courier που συνεργάζεσαι καθώς και να ειδοποιείς τους πελάτες σου για την εξέλιξη των παραγγελιών τους γρήγορα και εύκολα.
Οι υπηρεσίες του rabbit
Διασύνδεση με couriers
Συνδέεις το e-shop σου με ένα μόνο κλικ και μέσα σε λίγα λεπτά μπορείς να έχεις όλες τις αποστολές σου σε ένα μέρος, συνδέοντας παραπάνω από 1 εταιρίες courier. Έτσι, δημιουργείς αυτόματα και εκτυπώνεις όλα τα vouchers με τη δυνατότητα μαζικής επιλογής που σου παρέχει η πλατφόρμα.
Υπηρεσία ειδοποιήσεων
Το rabbit συνεργάστηκε με την Apifon και σου δίνει τη δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων στους πελάτες σου σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας τους, με SMS ή email.
Διασύνδεση με Marketplaces (έρχεται σύντομα)
Ξεκίνα να πουλάς παντού! Μέσα από το rabbit πολύ σύντομα θα μπορείς διαχειρίζεσαι τις παραγγελίες που λαμβάνεις και από το Skroutz Marketplace. Επιπλέον θα μπορείς να επιλέγεις ποια προϊόντα θέλεις να εμφανίζονται σε Skroutz, Best Price, Meta κ.α.
Το rabbit διαθέτει δωρεάν πλάνο για έως και 100 αποστολές/μήνα και όχι απλώς μια δωρεάν δοκιμή.
Μάθε περισσότερες πληροφορίες για τα διαθέσιμα πλάνα συνδρομής εδώ.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]