Σε έρευνα που διενεργήθηκε σε 6.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία από την εταιρεία Inriver, αντλήθηκαν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις εμπειρίες που είχαν από τις online αγορές τους.
Σύμφωνα με το 94% των ερωτηθέντων, οι σωστές πληροφορίες των προϊόντων είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τις αγορές τους. Σε σύγκριση με πέρυσι, το ποσοστό αυτό σημείωσε αύξηση 11%.
Εξαιρετικά σημαντικό εύρημα για τους e-merchants, είναι το γεγονός ότι η έλλειψη καλών πληροφοριών για τα προϊόντα, κάνει το 53% των καταναλωτών να θέλουν να κάνουν τις αγορές τους από αλλού.
Τα στοιχεία της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 82% των υποψήφιων αγοραστών, πιστεύει ότι είναι σημαντικό ή απαραίτητο να βλέπουν τα οικολογικά διαπιστευτήρια ενός προϊόντος, όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο. Είναι σαφές ότι οι έμποροι πρέπει να κάνουν τη βιωσιμότητα βασικό δόγμα οποιουδήποτε ψηφιακού ραφιού.
Στην έρευνα καταγράφηκε επίσης ο τρόπος με τον οποίο αντιδρούν οι καταναλωτές σε ανακριβείς πληροφορίες προϊόντων, όπου σχεδόν οι μισοί (47%) το βρίσκουν απογοητευτικό, ενώ το 36% αισθάνεται ακόμη και θυμό εξαιτίας του.
Εκτός από την ύπαρξη ακριβών πληροφοριών προϊόντων, τα καταστήματα μπορούν επίσης να σκεφτούν τους διαφορετικούς τρόπους παρουσίασης των λεπτομερειών του προϊόντος. Μια μικρή πλειοψηφία, το 39% των καταναλωτών προτιμά τις γραπτές περιγραφές προϊόντων. Οι εικόνες έρχονται στη δεύτερη θέση (25%), ακολουθούμενες από τις αξιολογήσεις πελατών (18%). Μια ακόμη μικρότερη ομάδα προτιμά βίντεο προϊόντων (12%).
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: Blake Wisz, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού, λαμβάνοντας υπόψη της τη σημαντική θέση που κατέχει πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, ως ένα αξιόπιστο σύστημα διανομής προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και τη δυνατότητα των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων να ευνοήσουν την ανάπτυξη στρεβλώσεων του ανταγωνισμού στο ψηφιακό περιβάλλον, αποφάσισε ήδη από το 2020 την έναρξη κλαδικής έρευνας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική έκθεση της Επιτροπής, η οποία δημοσιεύτηκε πριν μερικές ημέρες, η κλαδική έρευνα στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποσκοπεί στο να βοηθήσει την Επιτροπή Ανταγωνισμού να ερευνήσει σε βάθος τις ανταγωνιστικές συνθήκες που επικρατούν στο ψηφιακό περιβάλλον, προκειμένου να ενισχύσει την ευημερία των καταναλωτών και την ενίσχυση της καινοτομίας, αλλά και να συνεισφέρει με τη δράση της στην ανασύσταση της οικονομίας και στην ψηφιακή μετάλλαξη της χώρας.
Η στόχευση της Ε.Α. ήταν σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κλάδους του B2C ηλεκτρονικού επιχειρείν, που προέκυψαν μετά από δημόσια διαβούλευση:
- Εμπορία αθλητικής ένδυσης και υπόδησης,
- Εμπορία οικιακών ηλεκτρικών συσκευών,
- Εμπορία ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών,
- Εμπορία βιβλίων και
- Εμπορία συμπληρωμάτων διατροφής και παραφαρμακευτικών προϊόντων.
Η πορεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα έχει ιδιαίτερη δυναμική, η οποία απεικονίζεται και στο διαχρονικά σταθερά αυξανόμενο ποσοστό που καταλαμβάνουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στο ΑΕΠ την προηγούμενη πενταετία.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζεται η διαχρονική εξέλιξη του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) στην Ελλάδα, κατά το χρονικό διάστημα 2017-2022, καθώς και το ποσοστό που καταλαμβάνουν στο ΑΕΠ οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου (E-GDP).

Πηγή: Κλαδική έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Αυτό που είναι εμφανές, είναι ότι το ποσοστό των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου ακολουθεί τα τελευταία 5 έτη ανοδική πορεία ενώ η πρόβλεψη για το έτος 2022 αναμένεται ότι θα υπάρχει μικρή πτώση στο ποσοστό μεν, αλλά αύξηση σε απόλυτο νούμερο της συμμετοχής των ηλεκτρονικών πωλήσεων στο ΑΕΠ της χώρας.
Όσον αφορά στον τζίρο του e-commerce στη χώρα μας, αναμένεται φέτος να φτάσει στα 15,8 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή επίδοση των 14,4 δισ. ευρώ.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, οι online πωλήσεις στην Ελλάδα υπερ-τριπλασιάζονται μέσα σε έξι χρόνια (2017-2022), αφού το 2017 κινούνταν στα επίπεδα των 5 δισ. ευρώ, ενώ όσον αφορά στους καταναλωτές, για το 2022 εκτιμάται ότι το 71% των Ελλήνων που έχουν πρόσβαση το Internet θα κάνει ηλεκτρονικές αγορές.

Πηγή: Κλαδική έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Όσον αφορά στους ρυθμούς ανάπτυξης για το 2021, σε έρευνα μεταξύ 38 ευρωπαϊκών χωρών, το υψηλότερο ποσοστό παρουσίασε η Εσθονία, με 47%, ακολουθούμενη από τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία, με ρυθμούς της τάξεως του 29%. Η Ελλάδα κατέλαβε την 32η θέση με ποσοστό 8%.
Μπορείτε να βρείτε την πλήρη έρευνα της Eπιτροπής Aνταγωνισμού εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η τηλεφωνική λήψη παραγγελίας, για να είναι αποτελεσματική πρέπει να προσεγγίζει αυτή της φυσικής επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο.
Ο κανόνας της υπηρεσίας αυτής συνίσταται στη γρήγορη απάντηση της κλήσης από λήπτη εκπαιδευμένο στο προϊόν και ο οποίος να γνωρίζει τις τεχνικές πωλήσεων, προκειμένου να καταλήξει μια κλήση σε πώληση.
Με την είσοδο του Ιnternet στη ζωή μας, πολλοί θεωρούν ότι η πώληση ολοκληρώνεται μέσω κάποιας συσκευής. Αυτό είναι μεγάλη πλάνη, αφού πολλοί πελάτες που επισκέπτονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καταλήγουν στο τηλέφωνο, στο 25% των περιπτώσεων.
Αυτό οφείλεται στην τάση που έχει ο καταναλωτής να επιζητεί μια προσωπική επικοινωνία, αλλά και στην απειρία πολλών καταναλωτών στο να ολοκληρώσουν μια παραγγελία από τη συσκευή τους.
Η υπηρεσία Answer Plus έχει σχεδιαστεί να απαντά σε όλα τα παραπάνω πραγματικά περιστατικά κατά τη λήψη της παραγγελίας. Για αυτό παρέχεται ειδική εκπαίδευση στους λήπτες των κλήσεων, ώστε να επιτυγχάνουν υψηλά ποσοστά πωλήσεων, στηριζόμενοι στις δεξιότητες τους και στη γνώση του προϊόντος.
Το 70% της αγοραστικής εμπειρίας βασίζεται στο πώς αισθάνεται ο πελάτης όταν τον εξυπηρετούμε. Έτσι, όταν οι πελάτες επικοινωνούν μαζί σας για να δώσουν μια παραγγελία, έχετε μια χρυσή ευκαιρία να τους δείξετε πόσο εκτιμάτε την επιλογή τους. Εάν τους υποβάλλετε σε ένα χρόνο μακράς αναμονής ή ακόμα χειρότερα, εάν χάσετε εντελώς την κλήση, τότε τους δυσαρεστείτε και βλάπτετε την επιχείρησή σας.
Με την υπηρεσία Answer Plus μπορούμε να σας βοηθήσουμε, για να μη χαθεί καμία κλήση!
Προσφέρουμε ζωντανή απάντηση στις κλήσεις των πελατών σας, με φιλικούς, εξυπηρετικούς και έμπειρους χειριστές, 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Αξιόπιστοι επαγγελματίες, χειρίζονται τις παραγγελίες, τις πληρωμές και τις ερωτήσεις των πελατών σας και εκπροσωπούν επάξια την επιχείρησή σας, διασφαλίζοντας τη φήμη σας. Αυτή είναι η δέσμευσή μας.
Δείτε περισσότερα για την υπηρεσία Answer Plus, στο e-commerceplus.gr
-Advertorial-
Εικόνα: Petr Macháček, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τον επόμενο χρόνο, για πρώτη φορά, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες κοινωνικών δικτύων στις ΗΠΑ θα αγοράσουν μέσω των πλατφορμών που χρησιμοποιούν.
Αλλά δεν έχουν όλες οι πλατφόρμες ανάλογη ανάπτυξη. Ο αριθμός των αγοραστών του TikTok στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 72,3% φέτος και θα φτάσει τα 23,7 εκατομμύρια. Αντίθετα, το Instagram θα έχει 41,0 εκατομμύρια αγοραστές με ανάπτυξη 9,0% και το Facebook θα έχει 63,5 εκατομμύρια αγοραστές με ανάπτυξη 11,9%.
«Δεν υπήρξε ποτέ τόσο ταχεία ανάπτυξη» στον αριθμό των αγοραστών όση στο στο TikTok αυτή τη στιγμή, ανέφερε σε ένα podcast η αναλύτρια του insiderintelligence Jasmine Enberg και συμπλήρωσε: «Το 2023, αναμένουμε ότι ο αριθμός των χρηστών του TikTok που είναι αγοραστές θα είναι αντίστοιχος με τον αριθμό αυτών του Facebook».
Το Facebook αγόρασε το Instagram πριν από μια δεκαετία και το "μετεξέλιξε" από μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών και βίντεο, σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το Instagram ξεκίνησε να γίνει "one-stop shop" για το κοινωνικό εμπόριο, όπου οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν, να ανακαλύψουν και να αγοράσουν αντικείμενα, όλα μέσα στην εφαρμογή, σημείωσε η Enberg. Ενώ το 35,3% των χρηστών του Instagram θα κάνει αγορές στην εφαρμογή το επόμενο έτος, τόσο το Facebook όσο και το TikTok θα το ξεπεράσουν με 37,0% το καθένα.
Γιατί το Instagram δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το TikTok;
«Οι χρήστες δεν θέλουν απαραίτητα να χρησιμοποιούν τα ενσωματωμένα εργαλεία μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης», είπε η Enberg. Το Instagram δεν υπολόγισε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι το να αλλάξει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα πολλά ζητήματα εμπιστοσύνης που έχουν προκύψει για τη Meta και τη διαχείριση δεδομένων την τελευταία δεκαετία.
Τα προβλήματα ηλεκτρονικού εμπορίου του Instagram μπορούν επίσης να αποδοθούν σε «έναν εξωτερικό παράγοντα που ονομάζεται TikTok», σύμφωνα με την Enberg. «Βλέπουμε ότι το TikTok συνεχίζει να ανεβαίνει και πραγματικά ασκεί πίεση στις άλλες πλατφόρμες, όσον αφορά τις αγοραστικές συμπεριφορές», συμπλήρωσε.
Το ρολόι χτυπά: TikTok
Το κινέζικο TikTok υιοθετεί μια διαφορετική προσέγγιση ως οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, που περιλαμβάνει εγγενείς αγορές, πληρωμές, logistics και παραδόσεις. Το εμπορικό μοντέλο είναι διαφορετικό στον πυρήνα του, ακολουθώντας τον οδικό χάρτη της αδελφής εφαρμογής Douyin στην Κίνα.
Η Douyin έχει ήδη κέντρα logistics στην Κίνα, λειτουργώντας σαν εταιρεία λιανικής. Τα φημολογούμενα αντίστοιχα κέντρα στις ΗΠΑ θα βοηθήσουν τους Κινέζους πωλητές να μεταφέρουν προϊόντα χαμηλού κόστους στη νεαρή καταναλωτική βάση των ΗΠΑ πιο γρήγορα.
Οι χρήστες του TikTok στις ΗΠΑ είναι πιο νέοι από εκείνους του Facebook ή του Instagram. Αυτό σημαίνει ότι οι συμπεριφορές τους είναι πιο εύπλαστες και μπορεί να είναι πιο δεκτικοί στις αγορές απευθείας στο TikTok.
Μην υποτιμάτε ποτέ την οικονομική δύναμη των εφήβων που χορεύουν στα υπνοδωμάτιά τους!
Πηγή: insiderintelligence
Εικόνα: Nathan Dumlao, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το YouTube δοκιμάζει λειτουργίες affiliate marketing και αγορές εντός εφαρμογής στα Shorts, λίγες ημέρες αφότου το TikTok άρχισε να δοκιμάζει παρόμοιες λειτουργίες.
Όπως οι περισσότερες πλατφόρμες, το YouTube παρακολουθεί στενά το TikTok, αφού είναι διαρκώς ανερχόμενο, αλλά και γιατί θεωρείται μια από τις πιο καινοτόμες πλατφόρμες, όσον αφορά στη δημιουργία περιεχομένου, όπως επίσης και τη δημιουργία εσόδων, η οποία περιλαμβάνει και social shopping.
Οι νέες δυνατότητες αγορών εντός των Shorts δοκιμάζονται αυτήν τη στιγμή με δημιουργούς από τις ΗΠΑ και κοινό στις ΗΠΑ, την Ινδία, τη Βραζιλία, τον Καναδά και την Αυστραλία. Επιτρέπουν στους influencers να προσθέτουν ετικέτες στα δικά τους προϊόντα στα Shorts, τα οποία οι θεατές μπορούν στη συνέχεια να αγοράσουν.
Χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, ορισμένοι επιλεγμένοι influencers στις ΗΠΑ μπορούν επίσης να δημιουργήσουν έσοδα από τα Shorts τους, με το YouTube, τον δημιουργό και τον έμπορο να συμμετέχουν στα κέρδη από τις πωλήσεις, σύμφωνα με τους Financial Times.
Το YouTube ελπίζει ότι τα προγράμματα συνεργατών και άλλες λειτουργίες αγορών θα μπορούσαν να κάνουν την πλατφόρμα του πιο ελκυστική για τους δημιουργούς περιεχομένου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ψωνίζουν online κάθε εβδομάδα ή συχνότερα, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο πάνω από 340 ευρώ το μήνα. Κυρίως αγοράζουν προϊόντα μόδας, πληρώνουν λογαριασμούς, ή παραγγέλνουν φαγητό. Μία στις τρεις αγορές γίνεται διασυνοριακά, με "πρωτοπόρους" σε αυτόν τον τομέα, τους καταναλωτές από την Ιρλανδία, τη Γερμανία και το Ισραήλ.
Αυτά είναι μερικά από τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στην έκθεση e-Commerce Index της PayPal. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 18 και 75 ετών. Επιπλέον, περισσότεροι από 4.000 λιανοπωλητές συμμετείχαν στην έρευνα, η οποία καλύπτει 12 χώρες της Ευρώπης.
Οι Ευρωπαίοι κάνουν συχνά αγορές στο διαδίκτυο, αφού περισσότερα από τα δύο τρίτα (65%) αγοράζουν κάτι online, τουλάχιστον μία φορά κάθε εβδομάδα. Ο μέσος Ευρωπαίος καταναλωτής κάνει αγορές 3,7 φορές την εβδομάδα. Η Ολλανδία έχει τους πιο συχνούς αγοραστές: σχεδόν το 80% ψωνίζει πάνω από 4 φορές την εβδομάδα. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι Έλληνες καταναλωτές, με το 76% των οποίων να πραγματοποιεί αγορές κάθε εβδομάδα, με μέσο όρο 4,8 αγορές.
Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 342 ευρώ το μήνα σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο γίνονται οι υψηλότερες μηνιαίες δαπάνες, με 486 και 420 ευρώ αντίστοιχα, κατά μέσο όρο.
Όσον αφορά στα είδη των προϊόντων, τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι μακράν η πιο δημοφιλής κατηγορία σε όλη την Ευρώπη, καταλαμβάνοντας το 60% των αγορών. Η online πληρωμή λογαριασμών έρχεται στη δεύτερη θέση (54%), ακολουθούμενη από τα τρόφιμα και τα ποτά (42%), τα είδη παντοπωλείου (38%) και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς (36%).
Στο report εξετάζονται επίσης τα εμπόδια στην πραγματοποίηση μιας αγοράς. Για τους μισούς Ευρωπαίους, ζητήματα ασφάλειας ή εμπιστοσύνης, τους εμποδίζουν να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά. Μία μακρά και μπερδεμένη διαδικασία πληρωμής εμποδίζει ένα άλλο 40% των καταναλωτών. Οι καταναλωτές από τη Γερμανία, τη Σουηδία και την Ελλάδα ενδιαφέρονται περισσότερο για τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής, ενώ από τη Γαλλία και το Ισραήλ ενδιαφέρονται περισσότερο για το επίπεδο ασφάλειας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η SoftOne, ηγέτης στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού και cloud εφαρμογών, παρουσίασε το SHOPRANOS, την πιο σύγχρονη και οικονομική λύση για τη δημιουργία καταστήματος Β2Β eCommerce.
Αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες του cloud και τεχνολογίες αιχμής, το SHOPRANOS επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη υλοποίηση ενός B2B eshop, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και κρυφά κόστη.
Στόχος της νέας λύσης είναι να συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων βοηθώντας στην άμεση πρόσβαση σε διευρυμένες αγορές. Παράλληλα, ενισχύει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και επικοινωνία μεταξύ εταιρείας και πελατών, ενώ επιτρέπει την καλύτερη ανταπόκριση στις προσδοκίες τους με αυτοματοποιημένη παραγγελιοληψία 24/7, χωρίς λάθη και καθυστερήσεις, ώστε να μη χάνεται καμία ευκαιρία πώλησης.
Το SHOPRANOS εγγυάται την απρόσκοπτη λειτουργία του eshop από οποιαδήποτε συσκευή με αξιοπιστία και ασφάλεια συναλλαγών, αλλά και την απαιτούμενη ευελιξία για την εύκολη και γρήγορη επέκταση δυνατοτήτων, όσο οι ανάγκες της επιχείρησης μεγαλώνουν.
Μέσα από την πλατφόρμα, γίνεται η πλήρης διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών για πελάτες, προϊόντα, τιμοκατάλογους και αποθέματα, ενώ παράλληλα πραγματοποιείται η διασύνδεση πωλητή με πελάτη για την άμεση ανάθεση της παραγγελίας και την καλύτερη επικοινωνία.
Το SHOPRANOS προσφέρει πληθώρα έτοιμων θεματικών templates για την απόλυτη προσαρμογή τους στις εμπορικές ανάγκες και σύμφωνα με την εικόνα της κάθε επιχείρησης. Με πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, έξυπνα dashboards πωλήσεων και ενσωματωμένα Google Analytics, επιτυγχάνεται ο πλήρης έλεγχος του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης με λίγα μόνο κλικ.
Περισσότερες πληροφορίες για τη νέα λύση SHOPRANOS, διατίθενται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.shopranos.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Λόγω της αυξημένης ζήτησης για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρείται συνήθως κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και των εκπτωτικών ημέρων των Black Friday και Cyber Monday, η ΕΕΤΤ απευθύνει συστάσεις σε καταναλωτές, εταιρείες ταχυμεταφορών και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Όσον αφορά στις εταιρείες ταχυμεταφορών, με γνώμονα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και τη βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών, η ΕΕΤΤ συνιστά τα εξής:
1. Να προετοιμαστούν σε επιχειρησιακό επίπεδο για την προσεχή περίοδο έντονης ζήτησης, αποφεύγοντας πρακτικές που δύνανται να υποβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να προκαλέσουν ταλαιπωρία στους καταναλωτές.
2. Να επανεξετάσουν προσεκτικά τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης, να ενημερώσουν έγκαιρα τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις/e-shops και κατ’ επέκταση τους χρήστες για τις όποιες μεταβολές, και να προσφέρουν αξιόπιστη ενημέρωση για την πορεία της αποστολής, ιδιαίτερα κατά την παραλαβή της παραγγελίας από την επιχείρηση/e-shop και πριν την τελική παράδοσή της στον παραλήπτη. Αν ο μεγάλος όγκος αποστολών προκαλεί δυσκολία ανταπόκρισής τους, να μην αναλαμβάνουν επιπλέον αποστολές, εφόσον δεν μπορούν να εγγυηθούν την έγκαιρη επίδοσή τους.
3. Να μεριμνήσουν για την αύξηση των ενεργειών παράδοσης στους παραλήπτες, με εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας π.χ. συνεργαζόμενες τοπικές εταιρείες ταχυμεταφορών/θυρίδες/σημεία εξυπηρέτησης διευρυμένου ωραρίου, έτσι ώστε να αποφεύγεται η μεγάλη αναμονή καταναλωτών στα καταστήματα των εταιρειών ταχυμεταφορών για την παραλαβή δεμάτων.
4. Να αυξήσουν τον αριθμό του προσωπικού που απασχολείται με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των αιτημάτων των χρηστών, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων/παραπόνων και την πληροφόρηση των καταναλωτών.
5. Να εξαντλούν τη δυνατότητα επαναπροώθησης των αποστολών προς παραλήπτες που απουσίαζαν από το δηλωθέν σημείο παραλαβής. Επιπλέον, συστήνεται η καθιέρωση πολιτικής για την παραμονή των ανεπίδοτων στο τοπικό υποκατάστημα για περισσότερες εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση των παραληπτών, όταν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος εντός του καταστήματος, καθώς και πρόσθετη ειδοποίηση πριν την επιστροφή στον αποστολέα.
6. Να καταγράφουν στο ΣΥΔΕΤΑ ενδεχόμενες απαιτήσεις του αποστολέα για ειδικούς τρόπους επίδοσης, όπως ενδεικτικά η αυθημερόν επίδοση, η επίδοση σε διάστημα συγκεκριμένων ωρών ή η επίδοση σε μη εργάσιμη ημέρα.
Στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, η ΕΕΤΤ συνιστά:
1. Να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τον αριθμό αποστολής και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης βάσει της σύμβασης ταχυμεταφοράς.
2. Να προχωρούν σε προσεκτική έρευνα της ταχυδρομικής αγοράς και να επιλέγουν εταιρία ταχυμεταφορών, βάσει συνδυασμού ποιοτικών κριτηρίων και κόστους. Να μην διστάζουν να αλλάξουν συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή να συνεργαστούν με περισσότερες εταιρείες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν ταχύτερα τους πελάτες τους.
3. Να αξιοποιούν τη δυνατότητα εκχώρησης στους παραλήπτες των προϊόντων τους, του δικαιώματος αποζημίωσης από τις εταιρείες ταχυμεταφορών για πλημμελείς ταχυδρομικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα για προπληρωμένες/εξοφλημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσή της, η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, συνεχίζει εντατικά τον έλεγχο της ταχυδρομικής αγοράς και παρακολουθεί συστηματικά την τήρηση του κανονιστικού πλαισίου για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Επιπλέον, η ΕΕΤΤ διεξάγει τακτικούς ελέγχους και στα υποκαταστήματα, μέλη δικτύου των επιχειρήσεων που κατέχουν γενική άδεια παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς, προκειμένου να εξακριβωθεί η τήρηση των διατάξεων του Κώδικα Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, καθώς και των προβλεπόμενων στον τηρούμενο από τις εταιρείες Χάρτη Υπηρεσιών προς τον Καταναλωτή (ΧΥΚ).
Δείτε περισσότερα στο www.eett.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η mobiloPC εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation και image search.
Με την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation, e-shop ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, fashion και άλλα, μπορούν να προβλέψουν το στυλ του πελάτη και να του προτείνουν ανάλογα προϊόντα.
Είναι πολύ δύσκολο ο πελάτης σε ένα e-shop να περιγράψει το προϊόν με λέξεις, όταν το Στυλ είναι σημαντικό. Με τί λέξεις κλειδιά μπορεί να περιγράψει ένα προϊόν, όπως το παρακάτω, για να το βρει εύκολα;

Το e-shop τώρα μπορεί να καταλάβει το Στυλ του προϊόντος που αρέσει σε αυτόν τον πελάτη. Να καταλάβει τις ιδιαίτερες γραμμές που του αρέσουν στον καναπέ, ή στο ρούχο που ψάχνει. Έτσι, τα e-shop θα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους έως 30%.
Η τεχνολογία mobiplus image shopping recommendation, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία των αγορών του πελάτη, τις φωτογραφίες του e-shop, τεχνολογία Convolution Neural Nets και βλέποντας τα προϊόντα που έχει αγοράσει, τα χρώματα, τις μάρκες, τις εποχές, τις τιμές, το υλικό και τα σχέδια, μπορεί να προβλέψει τις μελλοντικές αγορές του με σημαντική ακρίβεια.
Αυτή την τεχνολογία χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρείες όπως Amazon, Netflix, Facebook, Telenor και χιλιάδες άλλες και κυριαρχούν στο χώρο τους.
Η υπηρεσία είναι στο Cloud, όπου μπορεί να συνδεθεί με ευκολία κάθε επιχείρηση.
Δείτε περισσότερα εδώ: https://mobiplus.co/mobiplus-image-shopping-recommender
Για το σχεδιασμό τής υπηρεσίας, τα στελέχη της mobiloPC έχουν συνεργαστεί με 50 περίπου ελληνικές επιχειρήσεις.
H mobiloPC ιδρύθηκε το 2016 από στελέχη πληροφορικής με σημαντική εμπειρία 30 ετών ανάπτυξης Λογισμικού, σε εταιρείες όπως Hewlett- Packard, Intracom, Cyta, εξειδικευμένα στο χώρο του Enterprise Λογισμικου με web και mobile services και μέλος του Elevate Greece.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης διοργάνωσης του Μαΐου 2022, η εταιρεία Verticom, ανακοινώνει τη νέα ECDM Expo SE Europe, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 & 21 Μαΐου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023, επιστρέφει με ανανεωμένο εκθεσιακό format!
Όπως κάθε χρόνο, στους εκθεσιακούς χώρους του Ζαππείου θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.
Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα στηθούν με σκοπό να φιλοξενήσουν τα δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Το συνέδριο της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Δύο ημέρες αφιερωμένες αποκλειστικά στις νέες τεχνολογίες και στις καινοτομίες που αφορούν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Ηγέτες της αγοράς, επιστήμονες και ειδήμονες, θα μοιραστούν εμπειρίες, στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και τάσεις, σε διάφορες πτυχές της βιομηχανίας.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Μαρτίου 2023 προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Το συνέδριο της χρονιάς για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Για πρώτη χρονιά, η καθιερωμένη εκδήλωση επικεντρώνεται αποκλειστικά στο Digital Marketing. Διακεκριμένοι ομιλητές από τη χώρα μας και το εξωτερικό, θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις που υπάρχουν διεθνώς στην online επικοινωνία, την προσέλκυση πελατών και το content marketing.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Μαρτίου 2023 προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Παράλληλες εκδηλώσεις
Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2023 θα διοργανωθούν και οι εξαιρετικά επιτυχημένες συνεδριακές εκδηλώσεις Digital Agencies Roundtable, το Keynote Dinner και για πρώτη φορά τα Digital Agencies Awards.
Οι εγγραφές όσων ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις παράλληλες εκδηλώσεις, έχουν ξεκινήσει. Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SEE 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.
eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 20 & 21 Μαΐου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







