eCommerce

Αλματώδης αύξηση 56% στις αγορές από τα ελληνικά online super market το 2021

Ο κλάδος των online Super Market συνεχίζει να αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς στην χώρα μας, καθώς το 2021 σημειώθηκε αύξηση 56% στην αξία των online πωλήσεων συγκριτικά με το 2020. H συνολική αξία των αγορών από τα online Super Market άγγιξε τα €255 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Convert Group. Αν υπολογίσει μάλιστα κανείς τον ετήσιο online τζίρο των €45Μ του 2019, μέσα σε μία 2ετία έχει καταγραφεί μια συνολική αύξηση 467% στην αξία του κλάδου των online Super Market. 

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές. Οι 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market περιλαμβάνονται στο δείγμα του eRetail Audit, εκπροσωπώντας το 88% του συνολικού τζίρου της αγοράς. 

Η έρευνα αποτυπώνει και το συνεχώς ευμετάβλητο περιβάλλον όσον αφορά στους παίκτες του online Super Market στη χώρα μας. Πέρα από 8 γνωστούς λιανεμπόρους με το μεγάλο φυσικό δίκτυο και την ηλεκτρονική πλατφόρμα efresh.gr, δραστηριοποιούνται πλέον και αρκετοί τοπικοί παίκτες, αλλά κυρίως 8 quick delivery πλατφόρμες που αναπτύσσουν δικά τους logistics hubs εντός πόλεων εμβαδού 200-300 τμ.

 

Όσον αφορά στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, σημειώνονται οι εξής μεταβολές: +101% σε προϊόντα για κατοικίδια, +84% σε προϊόντα αρτοποιίας, +76% σε ποτά και αναψυκτικά, +75% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +69% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +68% σε φρέσκα τρόφιμα, +67% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +64% σε συσκευασμένα τρόφιμα και +51% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου, εν αντιθέσει με την κατηγορία των προϊόντων για κατοικίδια, η οποία ενώ γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, επέφερε μόλις το 1% της αξίας των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Κατά την διάρκεια ολόκληρου του έτους, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,9 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78,20 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Περίπου τα 14 από αυτά τα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων. Η μείωση που καταγράφεται στον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε κάθε παραγγελία μαζί με την ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνει την πλέον τάση των καταναλωτών για διεκπεραίωση μικρότερων αλλά και συχνότερων παραγγελιών από το online κανάλι. Μάλιστα, οι online παραγγελίες συχνά φαίνονται να αποτελούν και συμπληρωματικές της φυσικής επίσκεψης των καταναλωτών στο Super Market, γεγονός που επιβεβαιώνει την πλέον εξοικείωση αλλά και προτίμηση των καταναλωτών προς το online κανάλι.

Όσον αφορά τα marketing κανάλια, το 39% της αξίας των παραγγελιών προέρχονται από direct επισκέψεις στα online Super Market (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), σημειώνοντας μια αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το 2020. Οι direct επισκέψεις πλέον αποτελούν το κανάλι με την μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές για το 2021. Ταυτόχρονα, στην παρούσα έρευνα, καταγράφεται μια συνολική μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στις παραγγελίες που προήλθαν από διαφημίσεις Google (26%) αλλά και οργανικά αποτελέσματα (17%).

Οι συσκευές desktops & laptops κυριάρχησαν το 2021 με το 65% των παραγγελιών στα online Super Market να διεκπεραιώνεται από εκείνες, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά τις επιρροές του work-from-home trend στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Επιπροσθέτως, η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 09:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eurostat: Η Ελλάδα στη 19η θέση στην ΕΕ των 27 στο e-commerce

Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αναπτύσσονται στην ΕΕ, αφού η πανδημία επηρέασε τις αγοραστικές συνήθειες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, με αποτέλεσμα το ηλεκτρονικό εμπόριο να ωφεληθεί ιδιαίτερα.



Το 12μηνο πριν από την έρευνα του 2021 που πραγματοποίησε η eurostat, το 90% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχε χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, ενώ το 74% από αυτούς είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020 (73% των χρηστών του Διαδικτύου) και κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2016 (63%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της eurostat, τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του Διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες online, καταγράφηκαν στην Ολλανδία με 94%, στη Δανία με 92% και στη Σουηδία με 89%. Από την άλλη πλευρά, στις τελευταίες θέσεις, όπου λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου, βρίσκονται η Ρουμανία (44%) και η Βουλγαρία (42%). Όσον αφορά στην Ελλάδα, βρίσκεται στη 19η θέση στην ΕΕ των 27, με ποσοστό που πλησιάζει το 70%.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου καταγράφηκαν στην Τσεχία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), τη Σλοβενία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία (+26 ποσοστιαίες μονάδες), καθώς και την Κροατία και τη Λιθουανία (+25 ποσοστιαίες μονάδες).

Όσον αφορά στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, τα στοιχεία αφορούν στο τελευταίο τρίμηνο από την πραγματοποίηση της έρευνας. Στην πρώτη θέση ήταν τα ρούχα (και τα αθλητικά), τα παπούτσια και τα αξεσουάρ, με παραγγελίες από το 68% των διαδικτυακών αγοραστών. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι παραγγελίες φαγητού με ποσοστό 31% και στην τρίτη τα έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού και προϊόντα κηπουρικής με ποσοστό 29%. Ακολουθούν τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%), τα έντυπα βιβλία, περιοδικά και εφημερίδες (25%), τα αθλητικά είδη εκτός αθλητικών ενδυμάτων (24%), οι υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα ή αξεσουάρ τους (23%) και τα παιδικά παιχνίδια και είδη παιδικής φροντίδας (20%).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Facebook έρχεται στην Ελλάδα ιδρύoντας τη Meta Hellas

Σε προχωρημένες συζητήσεις για την ίδρυση ελληνικής θυγατρικής εταιρείας, κάτω από την ομπρέλα της οποίας θα μπορούν να μεταφερθούν προοπτικά διεθνείς δραστηριότητες που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται από άλλες χώρες, αλλά και για την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας προηγμένης ηχητικής τεχνολογίας Accusonus, βρίσκεται η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta Platforms, Inc.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής, η Meta Platforms θα εξαγοράσει το 100% της Accusonus από τους ιδρυτές και μετόχους της, Αλέξανδρο Τσιλφίδη, Ηλία Κοκκίνη και Μιχάλη Τζάννε, όπως και έτερο μέτοχό της, το κεφάλαιο επιχειρηματικών συμμετοχών Big Pi Ventures, συμφερόντων Μάρκου Βερέμη, σε αποτίμηση (enterprise value) που κινείται στην περιοχή μεταξύ 70 και 100 εκατομμυρίων ευρώ. Οι υπογραφές έχει προγραμματιστεί να μπουν, εκτός απροόπτου, την ερχόμενη Παρασκευή και οι σχετικές ανακοινώσεις να γίνουν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Η Meta Platforms, που πραγματοποιεί τις σχετικές διαπραγματεύσεις εδώ και λίγους μήνες, όχι μόνο θα διατηρήσει τη δραστηριότητα της Accusonus στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Αθήνα και στην Πάτρα όπου διατηρεί γραφεία (έχει έδρα στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ), αλλά και θα επενδύσει για να την αναπτύξει περαιτέρω.

Στόχος της είναι η ελληνική startup να παρέχει τις λύσεις ήχου που απαιτεί ο κόσμος εικονικής πραγματικότητας ή metaverse που αναπτύσσει ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός. Με αυτό τον τρόπο μία ελληνική εταιρεία θα «τρέχει» ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας ραχοκοκαλιάς του metaverse.

Καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις της Meta Platforms διαδραμάτισε βεβαίως το γεγονός ότι η Ελλάδα κατάφερε την τελευταία διετία να προσελκύσει επενδύσεις από τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως η Microsoft, η Amazon Web Services και η Digital Realty, που εξαγόρασε την ελληνική Lamda Helix, οι οποίες αναπτύσσουν data centers και υπηρεσίες cloud τελευταίας γενιάς στη χώρα μας, παρέχοντας την απαραίτητη υποδομή για να φιλοξενηθούν τμήματα της δραστηριότητας της μητρικής εταιρείας του Facebook.

Δείτε περισσότερα στο kathimerini.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Google Shopping: Οι καταναλωτές θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα σε εμπόρους

Η Google δοκιμάζει μια νέα δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων που θα επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξυπηρέτησης πελατών που παρέχεται στους εμπόρους που έχουν λογαριασμό στο Google Merchant Center

Για το σκοπό αυτό η εταιρεία έχει προσκαλέσει μέσω email επιλεγμένους εμπόρους να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο πιλοτικό πρόγραμμα.

Η παροχή ενός τρόπου επικοινωνίας καταναλωτών και εμπόρων μέσω των Αγορών Google, μπορεί να αυξήσει την αξία της πλατφόρμας, τόσο για τους εμπόρους όσο και για τους πελάτες. Είναι ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της Google ως προορισμού αγορών, βοηθώντας την να ανταγωνιστεί marketplaces όπως του Amazon και του eBay.

Οι έμποροι που έχουν λάβει το email που τους προσκαλεί στο πιλοτικό πρόγραμμα μπορούν να επιλέξουν να συμμετέχουν, απλά συμπληρώνοντας το σχετικό ερωτηματολόγιο που έχει ετοιμάσει η εταιρεία.

Το email - πρόσκληση της Google προς τους εμπόρους αναφέρει: "είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα ανταλλαγής μηνυμάτων που θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε με πελάτες και να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας μέσω των Αγορών Google. Αυτή η προαιρετική δυνατότητα θα επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα στο email εξυπηρέτησης πελατών που έχετε καταχωρίσει στον λογαριασμό σας στο Merchant Center."

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Accenture: Το social commerce αναμένεται να αγγίξει τα $1,2 τρισ. έως το 2025

Νέα μελέτη της Accenture σημειώνει ότι η παγκόσμια αγορά εμπορίου από μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social commerce) των $492 δις αναμένεται να αναπτυχθεί τρεις φορές ταχύτερα από το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο, αγγίζοντας τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025. Η ανάπτυξη αυτή θα οφείλεται κυρίως στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν στις γενιές Gen Z και Millennial, αντιπροσωπεύοντας το 62% των παγκόσμιων δαπανών στο social commerce έως το 2025.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Accenture "Why Shoppings Set for a Social Revolution" το social commerce αναφέρεται στη συνολική αγοραστική εμπειρία ενός καταναλωτή -από την ανακάλυψη ενός προϊόντος έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς- που πραγματοποιείται σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Το 64% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε ότι πραγματοποίησε τουλάχιστον μία αγορά μέσω κοινωνικών δικτύων τον περασμένο χρόνο, γεγονός το οποίο -βάσει εκτιμήσεων της Accenture- μεταφράζεται σε ~2 δισεκατομμύρια αγοραστές παγκοσμίως.

«Η πανδημία ανέδειξε πόσο πολύ οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ως σημείο εισόδου σε οτιδήποτε κάνουν στο διαδίκτυο -ειδήσεις, ψυχαγωγία και επικοινωνία», δήλωσε ο Μάριος Λημνιός, επικεφαλής Strategy & Consulting της Accenture στην Ελλάδα. «Η σταθερή αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντανακλά το πόσο ουσιαστικές είναι αυτές οι πλατφόρμες στην καθημερινή μας ζωή. Αναμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αγοράζουν και πωλούν, γεγονός που παρέχει στις πλατφόρμες και τα brands νέες ευκαιρίες για τη δημιουργία πρωτότυπων εμπειριών και φυσικά ροών εσόδων».

Ενώ η ευκαιρία είναι σημαντική κυρίως για τις μεγάλες επιχειρήσεις, ιδιώτες και μικρότερα brands μπορούν επίσης να επωφεληθούν. Συγκεκριμένα, το 59% των social commerce αγοραστών δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να υποστηρίξει μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μέσω του social commerce παρά όταν πραγματοποιεί αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, το 63% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει ξανά από τον ίδιο πωλητή, γεγονός που υπογραμμίζει τα οφέλη του social commerce στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στην αύξηση των επαναλαμβανόμενων αγορών.

«Το social commerce διαθέτει μια τεράστια δύναμη. Ενδυναμώνει μικρότερα brands και ιδιώτες και οδηγεί τα μεγάλα brands να επαναξιολογήσουν τη συνάφειά τους σε μια αγορά εκατομμυρίων ατόμων», συμπλήρωσε ο Μάριος Λημνιός. «Το social commerce θα απαιτήσει από τους δημιουργούς, τους μεταπωλητές και τα brands να φέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους εκεί που είναι -και θα είναι- ο καταναλωτής. Αυτό συνεπάγεται συνεργασία μέσα σε ένα δυναμικό οικοσύστημα πλατφορμών, αγορών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και influencers για το διαμοιρασμό δεδομένων και ιδεών, προσφέροντας το πλαίσιο για την ανάπτυξη αναβαθμισμένων καταναλωτικών εμπειριών σε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή αγορά».

Ωστόσο, οι μισοί από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκφράζουν προβληματισμό για τις αγορές μέσω κοινωνικών δικτύων αναφορικά με θέματα προστασίας και πολιτικών επιστροφών. Συνεπώς, η εμπιστοσύνη αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο στην υιοθέτηση του social commerce, όπως ίσχυε αρχικά και με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

«Όσοι δεν έχουν ακόμα προβεί σε αγορές μέσω κοινωνικών δικτύων αναφέρουν ότι ένας λόγος που καθυστερούν είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης απέναντι στους πωλητές, ενώ οι ενεργοί χρήστες του social commerce επισημαίνουν τις πολιτικές επιστροφών προϊόντων, χρημάτων και ανταλλαγών ως βασικούς τομείς βελτίωσης», σημείωσε ο Μάριος Λημνιός. «Το ζήτημα εμπιστοσύνης που υπάρχει απαιτεί εύλογο χρονικό διάστημα για να ξεπεραστεί, αλλά όλοι όσοι επικεντρώνονται σε αυτούς τους τομείς θα είναι μελλοντικά σε καλύτερη θέση για να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους».

 

Ποιος αγοράζει τί

Η μελέτη της Accenture έδειξε επίσης ότι μέχρι το 2025 ο μεγαλύτερος αριθμός αγορών μέσω κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως αναμένεται σε είδη ένδυσης (18% του συνόλου του social commerce έως το 2025), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (13%) και προϊόντα διακόσμησης σπιτιού (7%). Τα φρέσκα τρόφιμα και τα σνακ αντιπροσωπεύουν επίσης μια μεγάλη κατηγορία προϊόντων (13%). Τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, παρότι αποτελούν μικρό μέρος των πωλήσεων social commerce, προβλέπεται ότι θα κερδίσουν γρήγορα έδαφος στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα κατακτήσουν πάνω από το 40% της ψηφιακής δαπάνης κατά μέσο όρο για αυτήν την κατηγορία σε βασικές αγορές έως το 2025.

Μεταξύ των άλλων ευρημάτων της μελέτης:

  • Οι καταναλωτές στις αναπτυσσόμενες χώρες είναι πιο πιθανό να αγοράζουν μέσω κοινωνικών δικτύων και να το επαναλαμβάνουν συχνά.
  • Οι αγοραστές στην Κίνα, την Ινδία και τη Βραζιλία ενδιαφέρονται περισσότερο για λειτουργίες που τους βοηθούν να ανακαλύψουν και να αξιολογήσουν πιθανές αγορές, ενώ εκείνοι στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις τιμές και τις εκπτώσεις.
  • Η εμπιστοσύνη είναι πιο σημαντική για τις παλαιότερες από τις νεότερες γενιές. Οι μεγαλύτεροι ηλικιακά αγοραστές δίνουν έμφαση στην ασφάλεια και προτιμούν γνωστές επωνυμίες, ενώ οι νεότερες γενιές εμπιστεύονται περισσότερο τις κριτικές άλλων αγοραστών.

 

Για επιπλέον πληροφορίες και ευρήματα σχετικά με το social commerce, κάντε κλικ εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το εορτολόγιο του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2022!

Οι εποχές που το ηλεκτρονικό εμπόριο βρισκόταν στο επίκεντρο μόνο μερικές ημέρες του χρόνου, όπως η Cyber Monday, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί! Παρά το γεγονός ότι οι υψηλότερες πωλήσεις της χρονιάς πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, υπάρχουν πολλές ακόμα σημαντικές ημερομηνίες κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πρέπει να στοχεύσετε για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας.

Δείτε μια επισκόπηση των βασικών γεγονότων που αφορούν στους εμπόρους λιανικής το 2022, σχεδιάστε τις στρατηγικές σας και προγραμματίστε τις κινήσεις σας για το e-shop και τα κοινωνικά σας δίκτυα.

 

14 Φεβρουαρίου – Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Φυσικά και δεν είναι όλοι λάτρεις της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά η αποτυχία αξιοποίησης των ευκαιριών πωλήσεων που προσφέρει θα μπορούσε να είναι πραγματικά απογοητευτική! Για πολλούς, αυτή η μέρα ρομαντισμού συνεπάγεται γλυκές χειρονομίες και δώρα. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μόνο οι Αμερικανοί ξόδεψαν περισσότερα από 27 δισ. δολάρια την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2020 - με μέση δαπάνη 196,31 δολάρια ανά άτομο!

Προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί και πρωτότυποι. Είτε πρόκειται για ένα ημερολόγιο της V-day όπως αυτό της Lancôme, είτε για τη δημιουργία ενός αποκλειστικού καταστήματος παρόμοιου με αυτό της Pip & Nut, διαφοροποιήστε την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ευκαιρία για να βελτιώσετε τη διατήρηση των πελατών συνεργαζόμενοι με μια φιλανθρωπική οργάνωση - πάντα στο πλαίσιο της προσφοράς αγάπης.

8 Μαρτίου – Ημέρα της Γυναίκας 

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι ένας εορτασμός της συνεισφοράς των γυναικών στην κοινωνία και χρησιμεύσει ως "όχημα" για την προώθηση της ισότητας των φύλων σε όλους τους τομείς. Αν και δεν έχει σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο σε πρώτη ανάγνωση, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη σημαντική ημέρα.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να αναδείξετε ορισμένες από τις γυναίκες της εταιρείας σας, για να δείξετε την εκτίμησή σας για τη σκληρή δουλειά τους. Ένα παράδειγμα είναι ο Sam Edelman ένας έμπορος που παρουσίασε τις γυναίκες που ήταν υπεύθυνες για την επιτυχία του, ενώ η εταιρεία του πρόσφερε επίσης δώρα από δύο επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν από γυναίκες, με οποιαδήποτε αγορά στο κατάστημά του.

24 Απριλίου – Πάσχα

Το Πάσχα είναι από τις σημαντικότερες γιορτές του Χριστιανισμού, μαζί με τα Χριστούγεννα και έχει ιδιαίτερη βαρύτητα ως προς τα δώρα που προσφέρονται, ειδικά με τα ελληνικά έθιμα για τα δώρα στα βαφτιστήρια! Τα στατιστικά διεθνώς δείχνουν μια αυξητική τάση στις αγορές την περίοδο του Πάσχα, γνωστό και ως “Easter effect”.

Βρείτε τον κατάλληλο τρόπο να "πλασάρετε" την εταιρεία και τα προϊόντα σας στις ανάγκες τις Πασχαλινής αγοράς. Φτιάξτε κατάλληλα newsletter, εκπτωτικούς κωδικούς και εκμεταλευτείτε τα social media.

8 Μαΐου – Ημέρα της Μητέρας

Με τη σταδιακή χαλάρωση των περιορισμών για τον COVID, η αισιοδοξία των καταναλωτών γύρω από αυτήν την ημέρα έχει αυξηθεί δραστικά. Εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτήν την ημέρα, κάνοντας διαφημιστικές εκστρατείες που αναδεικνύουν το συναίσθημα και τιμούν τις πιο σημαντικές γυναίκες στη ζωή μας. Κάντε κλικ εδώ για να εμπνευστείτε από κάποιες σχετικές ιδέες μάρκετινγκ.

19 Ιουνίου – Ημέρα του Πατέρα

Παρόλο που η Ημέρα του Πατέρα δεν είναι τόσο διαδεδομένη όσο η αντίστοιχη της μητέρας, ας μην ξεχνάμε όμως, ότι όπως και οι μητέρες, οι πατέρες (και οι πατρικές φιγούρες) έχουν πολλαπλούς και πολύ σημαντικούς ρόλους σε μια οικογένεια. Γιορτάστε αυτή την ημέρα και τις θυσίες τους, προβάλλοντας συναισθηματικές διαφημιστικές καμπάνιες, όπως αυτή της Nike.

17 Σεπτεμβρίου – Oktoberfest

Φέτος, στις 17 Σεπτεμβρίου αναμένεται να επανέλθει το μεγαλύτερο φεστιφάλ μπύρας του κόσμου, το περίφημο Oktoberfest στο Μόναχο. Κάθε χρόνο, το Oktoberfest προσελκύει περίπου 6 εκατομμύρια επισκέπτες από όλο τον κόσμο και φέτος αναμένεται η ανάλογη κοσμοσυρροή - εάν δεν προκύψει κάποιο σημαντικό απρόοπτο με την πανδημία... Πρόσφατα, βλέπουμε όλο και περισσότερες χώρες να γιορτάζουν τις δικές τους εκδοχές του Oktoberfest, οι πιο διάσημες είναι στο Tόκιο και το Mile High City του Κολοράντο.

Στη χώρα μας, τελευταία γίνονται δειλά κάποιες εκδηλώσεις, αλλά οι λάτρεις της μπύρας είναι πολλοί και σίγουρα υπάρχει κοινό που θα ανταποκριθεί σε έξυπνες προωθητικές ενέργειες.

31 Οκτωβρίου – Halloween

Δεν είναι μεγάλο το κοινό για... κολοκύθες και θρίλερ καρναβάλια στη χώρα μας, αλλά εάν πιστεύετε πως αξίζει να δοκιμάσετε, θα βρείτε πολύ υλικό και έμπνευση στο Internet για να πάρετε ιδέες.

11 Νοεμβρίου – Singles’ Day

Η Singles’ Day που ξεκίνησε από την Κίνα σαν μια ημέρα εορτασμού των ανύπαντρων, ή ελεύθερων, αν προτιμάτε, έχει εξελιχθεί διεθνώς στο μεγαλύτερο γεγονός αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο! Με τα χρόνια, έχουμε δει συμμετοχή από πολλές μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Ως εκ τούτου, θα ήταν καλή ιδέα να εκμεταλευτείτε την ανερχόμενη δημοφιλία της και να αξιοποιήσετε την ευκαιρία να εμπλακείτε σε ένα τόσο επικερδές γεγονός.

Δεδομένου ότι η δωρεάν αποστολή έχει τεράστια επιρροή στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, θυμηθείτε να τη βελτιστοποιήσετε σε όλες τις καμπάνιες μάρκετινγκ

25 Νοεμβρίου - Black Friday, 28 Νοεμβρίου - Cyber Monday

Χρειάζεται να πούμε κάτι για αυτές τις ημερομηνίες; :)

25 Δεκεμβρίου – Χριστούγεννα

Για τα e-shop, ένα τέλειο χριστουγεννιάτικο δώρο θα ήταν μια αγοραστική σεζόν χωρίς προβλήματα, με πολλά έσοδα! Είναι γνωστό ότι οι πωλήσεις αυξάνονται κατακόρυφα την περίοδο των Χριστουγέννων, όμως αν θέλετε πιστέψετε το: η δαπάνη ανά νοικοκυριό στις ΗΠΑ είναι περίπου 1.300 δολάρια κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου...

Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας τα ερχόμενα Χριστούγεννα, φροντίστε να προγραμματίσετε ορθά εκ των προτέρων. Βρείτε πρωτότυπες ιδέες, όπως για παράδειγμα ένα χριστουγεννιάτικο κουίζ για να το συμπεριλάβετε στα email, όπως αυτό της Coco Village. Επίσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε τη ζωή των πελατών σας πιο εύκολη, προτείνοντάς τους έναν οδηγό δώρων που μπορούν να ακολουθήσουν. Καθώς οι καταναλωτές κατακλύζονται από ιδέες και διαφημίσεις, ένας οδηγός δώρων μπορεί να είναι κάτι που θα κερδίσει την προσοχή και την εμπιστοσύνη τους!

Για ποιες γιορτές ανυπομονείτε περισσότερο;

Αν το 2021 μας δίδαξε κάτι, είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει. Οι έμποροι πρέπει να μάθουν να διαφοροποιούνται από το πλήθος για να επιβιώσουν σε αυτήν την εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να προγραμματίσετε εκ των προτέρων, επομένως προσθέστε αυτήν την πλήρη λίστα στο ημερολόγιό σας για το 2022 και μην ανησυχείτε ποτέ ξανά μήπως χάσετε μια πιθανή ευκαιρία!

Πηγή: parcelmonitor.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ΕΕ: Νέος νόμος με αυστηρούς κανόνες για τις online πλατφόρμες

Ανοίγει ο δρόμος για μια από τις πιο φιλόδοξες νομοθετικές παρεμβάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα του Διαδικτύου, τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Η νέα νομοθεσία αφορά μια σειρά από «καυτά» ζητήματα, από την online πώληση παράνομων προϊόντων και υπηρεσιών, μέχρι την αφαίρεση μη νόμιμου διαδικτυακού περιεχομένου, αλλά και τον τρόπο χρήσης των αλγορίθμων από τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες, τον οποίο η Γαλλική Προεδρία έχει θέσει ψηλά στην ατζέντα της, αφορά κατά κύριο λόγο τις ψηφιακές πλατφόρμες και επιχειρεί να βάλει τάξη στη λειτουργία τους. Μεταξύ άλλων, εισάγει μέτρα κατά του παράνομου περιεχομένου, ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πλατφόρμες θα λογοδοτούν για τους αλγόριθμους τους και θα ελέγχουν καλύτερα το περιεχόμενο που δημοσιεύουν. 

Επίσης, δίνει περισσότερες επιλογές για προβολή διαφημίσεων χωρίς στόχευση, ενώ απαγορεύει τη χρήση δεδομένων ανηλίκων για στοχευμένες διαφημίσεις. Παρέχει δε το δικαίωμα για τους καταναλωτές υπηρεσιών να ζητούν αποζημίωση για τυχόν ζημίες.  

Ο δρόμος για τη φιλόδοξη νομοθετική μεταρρύθμιση ανοίγει μετά το «πράσινο φως», που έδωσε την περασμένη εβδομάδα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την έναρξη των διαπραγματεύσεων επί του νέου νόμου με τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. Το κείμενο που ενέκριναν οι ευρωβουλευτές, με 530 ψήφους υπέρ, 78 κατά και 80 αποχές, θα αποτελέσει τη διαπραγματευτική του εντολή για τις συνομιλίες με τη Γαλλική Προεδρία του Συμβουλίου, η οποία εκπροσωπεί τα κράτη - μέλη. 

Υποχρεωτικές διαδικασίες αξιολόγησης κινδύνου και μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά τους αλγόριθμους, με στόχο την καταπολέμηση του επικίνδυνου περιεχομένου και της παραπληροφόρησης.

Η πρόταση νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες καθορίζει σαφείς υποχρεώσεις και ευθύνες για τους παρόχους ενδιάμεσων υπηρεσιών και ιδίως για τις διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών.  

Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες θεσπίζει μηχανισμό «ειδοποίησης και δράσης», καθώς και εγγυήσεις για την αφαίρεση παράνομων προϊόντων, υπηρεσιών ή περιεχομένου από το διαδίκτυο. Κάθε φορά που θα λαμβάνουν μια τέτοια ειδοποίηση, οι πάροχοι θα πρέπει να δρουν «χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, λαμβάνοντας υπόψη το είδος του παράνομου περιεχομένου το οποίο κοινοποιείται και την ανάγκη να ληφθεί επειγόντως δράση». 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα ΕΕ: Ψεύτικες κριτικές στην πλειοψηφία των πλατφορμών e-commerce

Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχεδόν τα δύο τρίτα των ηλεκτρονικών καταστημάτων και πλατφορμών προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών των καταναλωτών που δημοσιεύονται στα web sites τους. Πιο συγκεκριμένα, σε 144 από τους 223 ιστότοπους που ελέγχθηκαν, οι αρχές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν ότι οι επιχειρήσεις έκαναν αρκετά για να εξασφαλίσουν αυθεντικές κριτικές.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Συνεργασία για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC), ένα δίκτυο Αρχών που είναι υπεύθυνες για την προστασία των καταναλωτών σύμφωνα με τους νόμους, έκαναν ελέγχους σε online reviews.

Η δράση πραγματοποιήθηκε αφού η Έρευνα Παρακολούθησης Αγοράς που είχε γίνει το 2020 έδειξε ότι οι καταναλωτές βασίζονται στις αξιολογήσεις όταν λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς. Για παράδειγμα, έως και το 71% των καταναλωτών θεωρούν τις κριτικές σημαντικές όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση ενός καταλύματος διακοπών.

Οι Αρχές των κρατών μελών της ΕΕ, της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, προχώρησαν σε ελέγχους 223 μεγάλων ιστότοπων για παραπλανητικές κριτικές καταναλωτών. Σχεδόν τα δύο τρίτα των e-shop, marketplaces, μηχανών αναζήτησης και ιστότοπων σύγκρισης υπηρεσιών που ελέγχθηκαν, προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών.

Από τα 223 web sites, για τα 144 οι Αρχές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν ότι έλαβαν μέτρα για να βεβαιωθούν ότι οι κριτικές δημοσιεύτηκαν από καταναλωτές που χρησιμοποίησαν πραγματικά το προϊόν ή την υπηρεσία στην οποία αναφέρονται. Επιπλέον, τουλάχιστον τα 104 δεν ενημερώνουν τους χρήστες πώς συλλέγονται και επεξεργάζονται οι κριτικές. Μόνο 84 ιστότοποι ανέφεραν αυτές τις πληροφορίες στην ίδια τη σελίδα αξιολόγησης, ενώ άλλοι τις αναφέρουν με μικρά γράμματα στους νομικούς όρους και προϋποθέσεις.

Συχνά, οι καταναλωτές δεν έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν την αυθεντικότητα των κριτικών. Περισσότεροι από τους μισούς ιστότοπους (118) δεν περιείχαν πληροφορίες σχετικά με το πώς αποτρέπονται οι ψεύτικες κριτικές. Επιπλέον, 176 από τους ιστότοπους δεν αναφέρουν ότι οι κριτικές με κίνητρα απαγορεύονται, ή πώς διασφαλίζουν ότι αυτές οι κριτικές επισημαίνονται.

Ως αποτέλεσμα της έρευνας, οι Αρχές προστασίας των καταναλωτών κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 55% των ελεγχθέντων ιστότοπων παραβιάζει την Οδηγία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, η οποία απαιτεί από τον ιστότοπο να παρουσιάζει αληθείς πληροφορίες στους καταναλωτές, για να διασφαλίζεται η τεκμηριωμένη απόφαση. Από τις 28 Μαΐου του τρέχοντος έτους, θα ισχύει νομοθεσία που απαγορεύει την πώληση, την αγορά και την υποβολή ψευδών κριτικών καταναλωτών για την προώθηση προϊόντων.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δηλώνει ότι οι Εθνικές Αρχές θα προχωρήσουν στα επόμενα βήματα. Οι Αρχές θα επικοινωνήσουν με τους ενδιαφερόμενους εμπόρους για να κάνουν διορθώσεις στον ιστότοπό τους και εάν χρειαστεί, θα προχωρήσουν και σε νομικές ενέργειες για επιβολή ποινών, σύμφωνα με την εκάστοτε εθνική νομοθεσία.

 

Πηγή: ecommercenews.eu


Εικόνα: Christin Hume, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο αριθμός των καταστημάτων Shopify αυξήθηκε κατά 200%

Από τότε που ξέσπασε ο κορωνοϊός, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί σημαντικά. Ένας δείκτης αυτής της ανάπτυξης είναι ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε πλατφόρμες e-commerce, όπως της Shopify, στην οποία μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιανουαρίου 2022, ο αριθμός των καταστημάτων αυξήθηκε κατά 201,53%.

Έρευνα από την εταιρεία marketing Genus AI, αποκαλύπτει ότι μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιανουαρίου 2022, πολλοί επιχειρηματίες "έστησαν" το e-shop τους στη Shopify καθώς ο αριθμός των ενεργών διαδικτυακών καταστημάτων αυξήθηκε κατά 201,53%. Σε απόλυτους αριθμούς, η πλατφόρμα έχει προσθέσει 2.594.798 νέα ηλεκτρονικά καταστήματα σε λιγότερο από δύο χρόνια.

Οι περισσότεροι από τους πελάτες της Shopify εδρεύουν στις ΗΠΑ. Τον Ιανουάριο του 2022, η πλατφόρμα είχε 2.666.627 ηλεκτρονικά καταστήματα που προέρχονται από τις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 178,53% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020 (957.393 e-shop). Ο αριθμός των ευρωπαϊκών e-shop που υιοθέτησαν την πλατφόρμα έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά. Στο Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν 156.466 ηλεκτρονικά καταστήματα στο Shopify, σημειώνοντας αύξηση 218,81%. Ακολουθεί η Γαλλία, με 59.590 καταστήματα και ανάπτυξη 320,85%.

Σύμφωνα με τη Genus AI, τα περισσότερα e-shop που προστέθηκαν πρόσφατα στη Shopify αφορούν μικρές επιχειρήσεις. Αυτές οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην ικανοποίηση των πελατών, σε ασφαλείς και φιλικούς προς το χρήστη ιστότοπους, για να λάβουν υψηλότερες αξιολογήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η διατήρηση μιας τεράστιας πελατειακής βάσης γίνεται ευκολότερη και τους βοηθά να ανταγωνιστούν με μεγαλύτερους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Είναι το live streaming το "καινούργιο e-commerce";

Το Σεπτέμβρη του 2020, κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, η πολυτελής μάρκα Burberry πραγματοποίησε μια μοναδική επίδειξη μόδας με 40.000 συμμετέχοντες. Χωρίς μάσκες, χωρίς αντισηπτικά χεριών, χωρίς κοινωνική αποστασιοποίηση. Πώς; Η εκπομπή μεταδόθηκε στο Twitch, μια πλατφόρμα social gaming και e-sports που ανήκει στην Amazon.

Η Burberry, η οποία ήταν το πρώτο πολυτελές brand που πραγματοποίησε εικονική επίδειξη μόδας το 2010, ενώ ήταν επίσης και η πρώτη που μετέδωσε επίδειξη μόδας στο Twitch και με τη χρήση της λειτουργίας Squad Stream της πλατφόρμας, υπήρξε η δυνατότητα να μεταδίδονται πολλαπλές οπτικές του ζωντανού σόου.

Μετά το event της Burberry στο Twitch, εταιρείες streetwear έχουν επίσης λάβει υπόψη το live streaming. Άλλωστε, σύμφωνα με τη Vogue Business, το 45% των gamers στο Twitch είναι γυναίκες, οι οποίες εκτός από το ενδιαφέρον για το gaming, μοιράζονται και το πάθος τους για τη μόδα και την ομορφιά.

Αν και αυτό μπορεί να προκαλεί έκπληξη, αυτό που ίσως προκαλεί μεγαλύτερη έκπληξη, είναι ότι χρειάστηκε πολύς χρόνος για να αφυπνιστούν οι εταιρείες, ώστε να δουν τις live streaming πλατφόρμες ως βιώσιμο κανάλι για το εμπόριο! Γενικότερα οι πλατφόρμες streaming βίντεο και μουσικής παρέχουν σημαντικές ευκαιρίες για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση στο retail.

Ήδη από το 2017, στο China’s Singles Day shopping holiday, η Alibaba ξεκίνησε το See Now Buy Now, μια ζωντανή επίδειξη μόδας, με μια σειρά από διασημότητες και ένα φάσμα δημοφιλών εταιρειών. Από την πλευρά της, το 2018 η Amazon είχε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα από το Amazon Prime Video. Μόλις ένα χρόνο νωρίτερα, ο αριθμός αυτός ήταν 700 εκατομμύρια δολάρια. Ακόμα και πριν από την πανδημία, υπήρχαν προβλέψεις ότι η Amazon θα αύξανε τα έσοδα του Prime Video σε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Τα lockdown, όπως ήταν αναμενόμενο, εκτόξευσαν τα ποσοστά θέασης και τα έσοδα.

Για να μην μείνει εκτός παιχνιδιού, τον Αύγουστο του 2020, η Walmart αποκάλυψε τα σχέδιά της για την απόκτηση μεριδίου στην TikTok, η οποία τότε δεχόταν πόλεμο στις ΗΠΑ και απειλούνταν με απαγόρευση, μαζί με δεκάδες ακόμα κινέζικες εφαρμογές. Πιθανώς γιατί οι Αμερικανοί έβλεπαν από τότε να αναδύεται ένας ισχυρός παίκτης στον τομέα του social networking, ο οποίος πρόσφατα μπήκε πολύ δυνατά στο live stream social e-commerce και "απειλεί" τους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς.

Με το social e-commerce σε κάθε του έκφανση να είναι η νέα μεγάλη τάση και για πολλούς το "next big thing" στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι personalized πωλήσεις, με recommendation systems Τεχνητής Νοημοσύνης είναι πιο απαραίτητες από ποτέ.

 

Πηγή: mobiplus.co

 

Εικόνα: Kampus Production, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search