eCommerce

Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 340 ευρώ το μήνα για τις online αγορές τους

Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 340 ευρώ το μήνα για τις online αγορές τους

Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ψωνίζουν online κάθε εβδομάδα ή συχνότερα, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο πάνω από 340 ευρώ το μήνα. Κυρίως αγοράζουν προϊόντα μόδας, πληρώνουν λογαριασμούς, ή παραγγέλνουν φαγητό. Μία στις τρεις αγορές γίνεται διασυνοριακά, με "πρωτοπόρους" σε αυτόν τον τομέα, τους καταναλωτές από την Ιρλανδία, τη Γερμανία και το Ισραήλ.

Αυτά είναι μερικά από τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στην έκθεση e-Commerce Index της PayPal. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 18 και 75 ετών. Επιπλέον, περισσότεροι από 4.000 λιανοπωλητές συμμετείχαν στην έρευνα, η οποία καλύπτει 12 χώρες της Ευρώπης.

Οι Ευρωπαίοι κάνουν συχνά αγορές στο διαδίκτυο, αφού περισσότερα από τα δύο τρίτα (65%) αγοράζουν κάτι online, τουλάχιστον μία φορά κάθε εβδομάδα. Ο μέσος Ευρωπαίος καταναλωτής κάνει αγορές 3,7 φορές την εβδομάδα. Η Ολλανδία έχει τους πιο συχνούς αγοραστές: σχεδόν το 80% ψωνίζει πάνω από 4 φορές την εβδομάδα. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι Έλληνες καταναλωτές, με το 76% των οποίων να πραγματοποιεί αγορές κάθε εβδομάδα, με μέσο όρο 4,8 αγορές.

Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 342 ευρώ το μήνα σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο γίνονται οι υψηλότερες μηνιαίες δαπάνες, με 486 και 420 ευρώ αντίστοιχα, κατά μέσο όρο.

Όσον αφορά στα είδη των προϊόντων, τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι μακράν η πιο δημοφιλής κατηγορία σε όλη την Ευρώπη, καταλαμβάνοντας το 60% των αγορών. Η online πληρωμή λογαριασμών έρχεται στη δεύτερη θέση (54%), ακολουθούμενη από τα τρόφιμα και τα ποτά (42%), τα είδη παντοπωλείου (38%) και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς (36%).

Στο report εξετάζονται επίσης τα εμπόδια στην πραγματοποίηση μιας αγοράς. Για τους μισούς Ευρωπαίους, ζητήματα ασφάλειας ή εμπιστοσύνης, τους εμποδίζουν να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά. Μία μακρά και μπερδεμένη διαδικασία πληρωμής εμποδίζει ένα άλλο 40% των καταναλωτών. Οι καταναλωτές από τη Γερμανία, τη Σουηδία και την Ελλάδα ενδιαφέρονται περισσότερο για τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής, ενώ από τη Γαλλία και το Ισραήλ ενδιαφέρονται περισσότερο για το επίπεδο ασφάλειας.

 

Εικόνα: ANIRUDH, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search