Το YouTube δοκιμάζει λειτουργίες affiliate marketing και αγορές εντός εφαρμογής στα Shorts, λίγες ημέρες αφότου το TikTok άρχισε να δοκιμάζει παρόμοιες λειτουργίες.
Όπως οι περισσότερες πλατφόρμες, το YouTube παρακολουθεί στενά το TikTok, αφού είναι διαρκώς ανερχόμενο, αλλά και γιατί θεωρείται μια από τις πιο καινοτόμες πλατφόρμες, όσον αφορά στη δημιουργία περιεχομένου, όπως επίσης και τη δημιουργία εσόδων, η οποία περιλαμβάνει και social shopping.
Οι νέες δυνατότητες αγορών εντός των Shorts δοκιμάζονται αυτήν τη στιγμή με δημιουργούς από τις ΗΠΑ και κοινό στις ΗΠΑ, την Ινδία, τη Βραζιλία, τον Καναδά και την Αυστραλία. Επιτρέπουν στους influencers να προσθέτουν ετικέτες στα δικά τους προϊόντα στα Shorts, τα οποία οι θεατές μπορούν στη συνέχεια να αγοράσουν.
Χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, ορισμένοι επιλεγμένοι influencers στις ΗΠΑ μπορούν επίσης να δημιουργήσουν έσοδα από τα Shorts τους, με το YouTube, τον δημιουργό και τον έμπορο να συμμετέχουν στα κέρδη από τις πωλήσεις, σύμφωνα με τους Financial Times.
Το YouTube ελπίζει ότι τα προγράμματα συνεργατών και άλλες λειτουργίες αγορών θα μπορούσαν να κάνουν την πλατφόρμα του πιο ελκυστική για τους δημιουργούς περιεχομένου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]