eCommerce

H μάχη των Facebook Instagram και TikTok για το social commerce

H μάχη των Facebook Instagram και TikTok για το social commerce

Τον επόμενο χρόνο, για πρώτη φορά, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες κοινωνικών δικτύων στις ΗΠΑ θα αγοράσουν μέσω των πλατφορμών που χρησιμοποιούν.



Αλλά δεν έχουν όλες οι πλατφόρμες ανάλογη ανάπτυξη. Ο αριθμός των αγοραστών του TikTok στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 72,3% φέτος και θα φτάσει τα 23,7 εκατομμύρια. Αντίθετα, το Instagram θα έχει 41,0 εκατομμύρια αγοραστές με ανάπτυξη 9,0% και το Facebook θα έχει 63,5 εκατομμύρια αγοραστές με ανάπτυξη 11,9%.



«Δεν υπήρξε ποτέ τόσο ταχεία ανάπτυξη» στον αριθμό των αγοραστών όση στο στο TikTok αυτή τη στιγμή, ανέφερε σε ένα podcast η αναλύτρια του insiderintelligence Jasmine Enberg και συμπλήρωσε: «Το 2023, αναμένουμε ότι ο αριθμός των χρηστών του TikTok που είναι αγοραστές θα είναι αντίστοιχος με τον αριθμό αυτών του Facebook».

Το Facebook αγόρασε το Instagram πριν από μια δεκαετία και το "μετεξέλιξε" από μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών και βίντεο, σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.



Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το Instagram ξεκίνησε να γίνει "one-stop shop" για το κοινωνικό εμπόριο, όπου οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν, να ανακαλύψουν και να αγοράσουν αντικείμενα, όλα μέσα στην εφαρμογή, σημείωσε η Enberg. Ενώ το 35,3% των χρηστών του Instagram θα κάνει αγορές στην εφαρμογή το επόμενο έτος, τόσο το Facebook όσο και το TikTok θα το ξεπεράσουν με 37,0% το καθένα.

Γιατί το Instagram δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το TikTok;



«Οι χρήστες δεν θέλουν απαραίτητα να χρησιμοποιούν τα ενσωματωμένα εργαλεία μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης», είπε η Enberg. Το Instagram δεν υπολόγισε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι το να αλλάξει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενώ πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα πολλά ζητήματα εμπιστοσύνης που έχουν προκύψει για τη Meta και τη διαχείριση δεδομένων την τελευταία δεκαετία.

Τα προβλήματα ηλεκτρονικού εμπορίου του Instagram μπορούν επίσης να αποδοθούν σε «έναν εξωτερικό παράγοντα που ονομάζεται TikTok», σύμφωνα με την Enberg. «Βλέπουμε ότι το TikTok συνεχίζει να ανεβαίνει και πραγματικά ασκεί πίεση στις άλλες πλατφόρμες, όσον αφορά τις αγοραστικές συμπεριφορές», συμπλήρωσε.

Το ρολόι χτυπά: TikTok



Το κινέζικο TikTok υιοθετεί μια διαφορετική προσέγγιση ως οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, που περιλαμβάνει εγγενείς αγορές, πληρωμές, logistics και παραδόσεις. Το εμπορικό μοντέλο είναι διαφορετικό στον πυρήνα του, ακολουθώντας τον οδικό χάρτη της αδελφής εφαρμογής Douyin στην Κίνα.

Η Douyin έχει ήδη κέντρα logistics στην Κίνα, λειτουργώντας σαν εταιρεία λιανικής. Τα φημολογούμενα αντίστοιχα κέντρα στις ΗΠΑ θα βοηθήσουν τους Κινέζους πωλητές να μεταφέρουν προϊόντα χαμηλού κόστους στη νεαρή καταναλωτική βάση των ΗΠΑ πιο γρήγορα.

Οι χρήστες του TikTok στις ΗΠΑ είναι πιο νέοι από εκείνους του Facebook ή του Instagram. Αυτό σημαίνει ότι οι συμπεριφορές τους είναι πιο εύπλαστες και μπορεί να είναι πιο δεκτικοί στις αγορές απευθείας στο TikTok.

Μην υποτιμάτε ποτέ την οικονομική δύναμη των εφήβων που χορεύουν στα υπνοδωμάτιά τους!

 

Πηγή: insiderintelligence

 

Εικόνα: Nathan Dumlao, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search