eCommerce

Έρευνα ΕΕ: Ψεύτικες κριτικές στην πλειοψηφία των πλατφορμών e-commerce

Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχεδόν τα δύο τρίτα των ηλεκτρονικών καταστημάτων και πλατφορμών προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών των καταναλωτών που δημοσιεύονται στα web sites τους. Πιο συγκεκριμένα, σε 144 από τους 223 ιστότοπους που ελέγχθηκαν, οι αρχές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν ότι οι επιχειρήσεις έκαναν αρκετά για να εξασφαλίσουν αυθεντικές κριτικές.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Συνεργασία για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC), ένα δίκτυο Αρχών που είναι υπεύθυνες για την προστασία των καταναλωτών σύμφωνα με τους νόμους, έκαναν ελέγχους σε online reviews.

Η δράση πραγματοποιήθηκε αφού η Έρευνα Παρακολούθησης Αγοράς που είχε γίνει το 2020 έδειξε ότι οι καταναλωτές βασίζονται στις αξιολογήσεις όταν λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς. Για παράδειγμα, έως και το 71% των καταναλωτών θεωρούν τις κριτικές σημαντικές όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση ενός καταλύματος διακοπών.

Οι Αρχές των κρατών μελών της ΕΕ, της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, προχώρησαν σε ελέγχους 223 μεγάλων ιστότοπων για παραπλανητικές κριτικές καταναλωτών. Σχεδόν τα δύο τρίτα των e-shop, marketplaces, μηχανών αναζήτησης και ιστότοπων σύγκρισης υπηρεσιών που ελέγχθηκαν, προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών.

Από τα 223 web sites, για τα 144 οι Αρχές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν ότι έλαβαν μέτρα για να βεβαιωθούν ότι οι κριτικές δημοσιεύτηκαν από καταναλωτές που χρησιμοποίησαν πραγματικά το προϊόν ή την υπηρεσία στην οποία αναφέρονται. Επιπλέον, τουλάχιστον τα 104 δεν ενημερώνουν τους χρήστες πώς συλλέγονται και επεξεργάζονται οι κριτικές. Μόνο 84 ιστότοποι ανέφεραν αυτές τις πληροφορίες στην ίδια τη σελίδα αξιολόγησης, ενώ άλλοι τις αναφέρουν με μικρά γράμματα στους νομικούς όρους και προϋποθέσεις.

Συχνά, οι καταναλωτές δεν έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν την αυθεντικότητα των κριτικών. Περισσότεροι από τους μισούς ιστότοπους (118) δεν περιείχαν πληροφορίες σχετικά με το πώς αποτρέπονται οι ψεύτικες κριτικές. Επιπλέον, 176 από τους ιστότοπους δεν αναφέρουν ότι οι κριτικές με κίνητρα απαγορεύονται, ή πώς διασφαλίζουν ότι αυτές οι κριτικές επισημαίνονται.

Ως αποτέλεσμα της έρευνας, οι Αρχές προστασίας των καταναλωτών κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 55% των ελεγχθέντων ιστότοπων παραβιάζει την Οδηγία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, η οποία απαιτεί από τον ιστότοπο να παρουσιάζει αληθείς πληροφορίες στους καταναλωτές, για να διασφαλίζεται η τεκμηριωμένη απόφαση. Από τις 28 Μαΐου του τρέχοντος έτους, θα ισχύει νομοθεσία που απαγορεύει την πώληση, την αγορά και την υποβολή ψευδών κριτικών καταναλωτών για την προώθηση προϊόντων.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δηλώνει ότι οι Εθνικές Αρχές θα προχωρήσουν στα επόμενα βήματα. Οι Αρχές θα επικοινωνήσουν με τους ενδιαφερόμενους εμπόρους για να κάνουν διορθώσεις στον ιστότοπό τους και εάν χρειαστεί, θα προχωρήσουν και σε νομικές ενέργειες για επιβολή ποινών, σύμφωνα με την εκάστοτε εθνική νομοθεσία.

 

Πηγή: ecommercenews.eu


Εικόνα: Christin Hume, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο αριθμός των καταστημάτων Shopify αυξήθηκε κατά 200%

Από τότε που ξέσπασε ο κορωνοϊός, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί σημαντικά. Ένας δείκτης αυτής της ανάπτυξης είναι ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε πλατφόρμες e-commerce, όπως της Shopify, στην οποία μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιανουαρίου 2022, ο αριθμός των καταστημάτων αυξήθηκε κατά 201,53%.

Έρευνα από την εταιρεία marketing Genus AI, αποκαλύπτει ότι μεταξύ Μαρτίου 2020 και Ιανουαρίου 2022, πολλοί επιχειρηματίες "έστησαν" το e-shop τους στη Shopify καθώς ο αριθμός των ενεργών διαδικτυακών καταστημάτων αυξήθηκε κατά 201,53%. Σε απόλυτους αριθμούς, η πλατφόρμα έχει προσθέσει 2.594.798 νέα ηλεκτρονικά καταστήματα σε λιγότερο από δύο χρόνια.

Οι περισσότεροι από τους πελάτες της Shopify εδρεύουν στις ΗΠΑ. Τον Ιανουάριο του 2022, η πλατφόρμα είχε 2.666.627 ηλεκτρονικά καταστήματα που προέρχονται από τις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 178,53% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020 (957.393 e-shop). Ο αριθμός των ευρωπαϊκών e-shop που υιοθέτησαν την πλατφόρμα έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά. Στο Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν 156.466 ηλεκτρονικά καταστήματα στο Shopify, σημειώνοντας αύξηση 218,81%. Ακολουθεί η Γαλλία, με 59.590 καταστήματα και ανάπτυξη 320,85%.

Σύμφωνα με τη Genus AI, τα περισσότερα e-shop που προστέθηκαν πρόσφατα στη Shopify αφορούν μικρές επιχειρήσεις. Αυτές οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην ικανοποίηση των πελατών, σε ασφαλείς και φιλικούς προς το χρήστη ιστότοπους, για να λάβουν υψηλότερες αξιολογήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η διατήρηση μιας τεράστιας πελατειακής βάσης γίνεται ευκολότερη και τους βοηθά να ανταγωνιστούν με μεγαλύτερους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Είναι το live streaming το "καινούργιο e-commerce";

Το Σεπτέμβρη του 2020, κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, η πολυτελής μάρκα Burberry πραγματοποίησε μια μοναδική επίδειξη μόδας με 40.000 συμμετέχοντες. Χωρίς μάσκες, χωρίς αντισηπτικά χεριών, χωρίς κοινωνική αποστασιοποίηση. Πώς; Η εκπομπή μεταδόθηκε στο Twitch, μια πλατφόρμα social gaming και e-sports που ανήκει στην Amazon.

Η Burberry, η οποία ήταν το πρώτο πολυτελές brand που πραγματοποίησε εικονική επίδειξη μόδας το 2010, ενώ ήταν επίσης και η πρώτη που μετέδωσε επίδειξη μόδας στο Twitch και με τη χρήση της λειτουργίας Squad Stream της πλατφόρμας, υπήρξε η δυνατότητα να μεταδίδονται πολλαπλές οπτικές του ζωντανού σόου.

Μετά το event της Burberry στο Twitch, εταιρείες streetwear έχουν επίσης λάβει υπόψη το live streaming. Άλλωστε, σύμφωνα με τη Vogue Business, το 45% των gamers στο Twitch είναι γυναίκες, οι οποίες εκτός από το ενδιαφέρον για το gaming, μοιράζονται και το πάθος τους για τη μόδα και την ομορφιά.

Αν και αυτό μπορεί να προκαλεί έκπληξη, αυτό που ίσως προκαλεί μεγαλύτερη έκπληξη, είναι ότι χρειάστηκε πολύς χρόνος για να αφυπνιστούν οι εταιρείες, ώστε να δουν τις live streaming πλατφόρμες ως βιώσιμο κανάλι για το εμπόριο! Γενικότερα οι πλατφόρμες streaming βίντεο και μουσικής παρέχουν σημαντικές ευκαιρίες για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση στο retail.

Ήδη από το 2017, στο China’s Singles Day shopping holiday, η Alibaba ξεκίνησε το See Now Buy Now, μια ζωντανή επίδειξη μόδας, με μια σειρά από διασημότητες και ένα φάσμα δημοφιλών εταιρειών. Από την πλευρά της, το 2018 η Amazon είχε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα από το Amazon Prime Video. Μόλις ένα χρόνο νωρίτερα, ο αριθμός αυτός ήταν 700 εκατομμύρια δολάρια. Ακόμα και πριν από την πανδημία, υπήρχαν προβλέψεις ότι η Amazon θα αύξανε τα έσοδα του Prime Video σε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Τα lockdown, όπως ήταν αναμενόμενο, εκτόξευσαν τα ποσοστά θέασης και τα έσοδα.

Για να μην μείνει εκτός παιχνιδιού, τον Αύγουστο του 2020, η Walmart αποκάλυψε τα σχέδιά της για την απόκτηση μεριδίου στην TikTok, η οποία τότε δεχόταν πόλεμο στις ΗΠΑ και απειλούνταν με απαγόρευση, μαζί με δεκάδες ακόμα κινέζικες εφαρμογές. Πιθανώς γιατί οι Αμερικανοί έβλεπαν από τότε να αναδύεται ένας ισχυρός παίκτης στον τομέα του social networking, ο οποίος πρόσφατα μπήκε πολύ δυνατά στο live stream social e-commerce και "απειλεί" τους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς.

Με το social e-commerce σε κάθε του έκφανση να είναι η νέα μεγάλη τάση και για πολλούς το "next big thing" στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι personalized πωλήσεις, με recommendation systems Τεχνητής Νοημοσύνης είναι πιο απαραίτητες από ποτέ.

 

Πηγή: mobiplus.co

 

Εικόνα: Kampus Production, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σε έναν κόσμο που αλλάζει, οι επιχειρήσεις πρέπει να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους

Στο διάστημα των τελευταίων δύο ετών επηρεάστηκε σημαντικά ο ιστός της κοινωνίας, γεγονός που εκφράστηκε μέσω μιας συλλογικής αλλαγής στις σχέσεις των ανθρώπων με την εργασία, τον καταναλωτισμό, την τεχνολογία και τον πλανήτη, ωθώντας τις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν νέους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Η τελευταία έκδοση των Fjord Trends της Accenture Interactive, η 15η κατά σειρά, παρέχει πρακτική καθοδήγηση στην προσπάθεια των εταιρειών να προσφέρουν αξία και συνάφεια στους πελάτες τους, τους υπαλλήλους τους και την κοινωνία συνολικά.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι συμπεριφορές που πρόσφατα εντοπίστηκαν θα ωθήσουν τις επιχειρήσεις να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους στο design, την καινοτομία και την ανάπτυξη. Αυτό είναι αποτέλεσμα των αλλαγών στις προσδοκίες και τη νοοτροπία των εργαζομένων, των ελλείψεων που παρατηρούνται απόρροια προβλημάτων στις εφοδιαστικές αλυσίδες καθώς και των νέων εικονικών περιβαλλόντων, όπως το metaverse.

«Μην υποτιμάτε τις αλλαγές που βλέπουμε ή τον ρόλο των επιχειρήσεων να ανταποκριθούν σε αυτές», δήλωσε ο Mark Curtis, Head of Global Innovation and Thought Leadership της Accenture Interactive. «Οι επιλογές που θα κάνουν οι επιχειρήσεις ενδέχεται να επηρεάσουν τον κόσμο μας με περισσότερους τρόπους από ό,τι μπορούμε να φανταστούμε, και όλα δείχνουν αλλαγές στις σχέσεις των ανθρώπων — με συναδέλφους, brands, αγαπημένα πρόσωπα και την κοινωνία. Έχουμε μπροστά μας δύσβατο δρόμο, αλλά και μεγάλες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν θετικό πρόσημο για τους ανθρώπους, την κοινωνία και τον πλανήτη».

 

Η μελέτη Fjord Trends 2022 αναλύει πέντε ανθρώπινες συμπεριφορές και τάσεις που αναμένεται να επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις:

 

  • Come as you are: Η πανδημία έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι εργάζονται, συνδέονται και καταναλώνουν. Οι άνθρωποι διερωτώνται ποιοι είναι και τι πραγματικά τους ενδιαφέρει. Επιπλέον, ο αυξανόμενος ατομικισμός έχει βαθιές επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις στον τρόπο με τον οποίο καθοδηγούν τους υπαλλήλους τους, διαμορφώνουν ένα νέο EVP (employee value proposition) και καλλιεργούν τις σχέσεις εταιρείας-πελάτη.

 

  • The end of abundance thinking? Τον τελευταίο χρόνο, πολλοί ήρθαν αντιμέτωποι με άδεια ράφια, αυξανόμενους λογαριασμούς ενέργειας και ελλείψεις σε καθημερινές υπηρεσίες. Παρότι οι ελλείψεις σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να είναι μια προσωρινή πρόκληση, ο αντίκτυπός τους θα συνεχιστεί. Θα οδηγήσει μάλιστα σε μια αναθεώρηση της αντίληψης περί «αφθονίας» -βασιζόμενη στη διαθεσιμότητα, την ευκολία και την ταχύτητα- και σε μεγαλύτερη ευαισθησία ​​για το περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν το «άγχος διαθεσιμότητας» που βιώνουν πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. 

 

  • The next frontier: Το metaverse θα αποτελέσει ένα νέο όριο του διαδικτύου, που θα συνδυάζει όλα τα υπάρχοντα επίπεδα πληροφοριών, τις διεπαφές και τους χώρους με τους οποίους αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι. Προσφέρει ένα νέο μέρος για να κερδίσει κανείς χρήματα, δημιουργεί νέους τύπους θέσεων εργασίας και προσφέρει άπειρες δυνατότητες branding που οι άνθρωποι θα περιμένουν από τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν. Και δεν θα υπάρχει μόνο μέσω οθονών και ακουστικών - θα αφορά επίσης εμπειρίες και μέρη στον πραγματικό κόσμο που αλληλεπιδρούν με τον ψηφιακό. 

 

  • This much is true: Οι άνθρωποι αναμένουν πλέον να κάνουν ερωτήσεις και να παίρνουν απαντήσεις με το πάτημα ενός κουμπιού ή μέσω μιας σύντομης επικοινωνίας με ένα φωνητικό βοηθό. Το γεγονός ότι είναι τόσο εύκολο και άμεσο συνεπάγεται ότι οι άνθρωποι θα κάνουν περισσότερες ερωτήσεις. Για τα brands, το εύρος των ερωτήσεων των πελατών και ο αριθμός των καναλιών για την υποβολή τους αυξάνεται συνεχώς. Συνεπώς, ο τρόπος απάντησης σε αυτές τις ερωτήσεις αποτελεί μια σημαντική σχεδιαστική πρόκληση και παράλληλα μια κρίσιμη βάση για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και μια μελλοντική πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. 

 

  • Handle with care: Η φροντίδα κυριάρχησε τον περασμένο χρόνο σε όλες τις μορφές της: αυτοφροντίδα, φροντίδα για τους άλλους, υπηρεσίες φροντίδας και κανάλια παροχής φροντίδας, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον φυσικό κόσμο. Το γεγονός αυτό δημιουργεί ευκαιρίες και προκλήσεις για τους εργοδότες και τα brands. Οι ευθύνες γύρω από τη φροντίδα του εαυτού μας και των άλλων θα συνεχίσουν να έχουν προτεραιότητα στη ζωή μας. Επομένως, οι designers και οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν τον κατάλληλο «χώρο» και πλαίσιο για την παροχή φροντίδας.

 

«Καθώς οι καταναλωτές αναθεωρούν το σύνολο των σχέσεών τους, τα brands θα έχουν δύο κύριες υποχρεώσεις: να φροντίζουν τον κόσμο σήμερα και ταυτόχρονα να οικοδομούν το μέλλον με τρόπο θετικό για τον πλανήτη, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία», δήλωσε ο David Droga, CEO και Creative Chairman της Accenture Interactive. «Το κλειδί βρίσκεται στη βαθιά κατανόηση των επιπτώσεων αυτών των σχέσεων και φιλοδοξιών και στη μετατροπή τους σε ισχυρές επιχειρηματικές στρατηγικές που οδηγούν στη συνάφεια και την ανάπτυξη».

 

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη Fjord Trends εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Oι online πωλήσεις στήριξαν το ελληνικό λιανεμπόριο τις γιορτές

Τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργήθηκε σχετικά με την αγοραστική κίνηση την περίοδο των εορτών δημοσίευσε το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, στα οποία αποτυπώνεται η στήριξη των online πωλήσεων στα καταστήματα λιανικής.

Εκτός από τις δύσκολες συνθήκες λόγω της της πανδημίας, οι επιχειρήσεις είχαν να αντιμετωπίσουν και τις πρόσφατες πολύ μεγάλες ανατιμήσεις των τιμών ενέργειας, που ήρθαν να προσθέσουν ένα επιπλέον εμπόδιο, σε μια περίοδο που πραγματοποιείται ένα μεγάλο μέρος του ετήσιου τζίρου.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, για την ανάγνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τα καταστήματα πέρυσι λειτούργησαν υπό περιορισμούς (λειτουργία με click away από τις 13/12 έως την 31/12), ενώ μετά την Πρωτοχρονιά ανεστάλη ουσιαστικά η λειτουργία των φυσικών καταστημάτων μέχρι τις 18/01. Αλλά και εφέτος οι επισκέψεις στα καταστήματα έγιναν κατόπιν επίδειξης σχετικού πιστοποιητικού (εμβολιασμού/ νόσησης/ rapid test), πρακτική που επιβάρυνε τις επιχειρήσεις και δεν λειτούργησε ευνοϊκά για το καταναλωτικό κοινό.

Το πρώτο ερώτημα της έρευνας, αφορούσε στο βαθμό ικανοποίησης από τον Χριστουγεννιάτικό τζίρο. Για το 43% των επιχειρήσεων η κίνηση κατά την εορταστική περίοδο 2021 ήταν μέτρια. Αντίθετα, τέσσερις στους δέκα επιχειρηματίες (43%) δήλωσαν λίγο έως καθόλου ικανοποιημένοι. Μόνο μία στις επτά επιχειρήσεις εμφανίζεται πολύ έως πάρα πολύ ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της κατά την εορταστική περίοδο.

Πηγή: ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ

 

Το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ συνέκρινε την ίδια περίοδο τόσο με την αντίστοιχη του 2020 όσο με εκείνη του 2019, πριν δηλαδή την εμφάνιση της πανδημίας. Έτσι, η εικόνα για την κίνηση στην αγορά σε σχέση με το 2020 ήταν μεικτή, αφού το 33% των επιχειρήσεων κατέγραψε μείωση πωλήσεων, ενώ το 36% κατέγραψε άνοδο και το 31% παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. Σε αντιδιαστολή με το 2019 ο τζίρος υποχώρησε για το 68% των επιχειρήσεων.

Εντούτοις, από την έρευνα προκύπτει πως οι επιχειρήσεις που είχαν τη δυνατότητα πωλήσεων και εκτός φυσικών καταστημάτων (τηλεφωνικές παραγγελίες, πωλήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων, site, e-shop) εμφάνισαν σημαντικά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με εκείνες που δεν είχαν.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι από αυτές το 32% απέκτησε τη δυνατότητα να πραγματοποιεί πωλήσεις εκτός φυσικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

Πηγή: ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ

 

Δείτε τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

 

Εικόνα: Microsoft Edge, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Simpler βελτιώνει το e-commerce κάνοντας εφικτές τις αγορές με 1 κλικ

Οι λιανικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως έφτασαν τα 4,9 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και αναμένεται να φτάσουν τα 6,4 τρισ. δολάρια το 2024.

Οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να βελτιστοποιούν μόνο το λεγόμενο “top of the funnel”, ξοδεύοντας το μεγαλύτερο μέρος των μάρκετινγκ προϋπολογισμών τους στο να προσπαθούν να προσελκύσουν περισσότερους υποψήφιους πελάτες (leads) στα websites τους, ενώ στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο ποσοστό χάνεται στο τελευταίο στάδιο της αγοράς, αυτό του checkout. Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών (7 στους 10) εγκαταλείπουν τα καλάθια τους, κάτι που μεταφράζεται σε χαμένα έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σε κάθε βήμα της διαδικασίας αγοράς, χάνεται και ένα ποσοστό υποψήφιων πελατών. Το στάδιο της ολοκλήρωσης αγοράς, το λεγόμενο “checkout funnel”  πολύ συχνά  παραμελείται, παρόλο που μπορούμε εύκολα να το επηρεάσουμε και να έχει τεράστιο αντίκτυπο στο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες.

Η Simpler λύνει αυτό το πρόβλημα κάνοντάς το όσο πιο απλό γίνεται για τους καταναλωτές να πραγματοποιούν online αγορές, δίνοντάς τους ένα ενιαίο “διαβατήριο αγορών”, έτσι ώστε κάθε αγορά να γίνεται με 1 κλικ, σε δευτερόλεπτα. Τα πρώτα νούμερα από τα e-shops με τα οποία συνεργάζεται η Simpler δείχνουν διψήφια αύξηση στο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες (conversion rate), μείωση του cart abandonment, ενώ είναι επίσης εντυπωσιακό ότι σε πολλές περιπτώσεις το 70% των παραγγελιών των εμπόρων γίνονται πλέον μέσα από τη Simpler, μειώνοντας σημαντικά την αντικαταβολή, η οποία για πολλούς εμπόρους είναι προβληματική και εξακολουθεί να παραμένει σημαντική  στην Ελλάδα.

 

Η εταιρεία, που έχει έδρα στο Λονδίνο και γραφεία στην Ελλάδα, ιδρύθηκε από ειδικούς στο adtech & fintech και έχει χρηματοδοτηθεί με €1 εκ. από τους επενδυτικούς φορείς VentureFriends και MMC Ventures, καθώς και άγγελους επενδυτές στο χώρο του fintech και του e-commerce. Η Simpler συνεργάζεται ήδη με 30 ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα ενώ τώρα λανσάρει το Simpler Checkout για οποιονδήποτε έμπορο στην Ευρώπη. Παράλληλα, προσφέρει και τη λύση των αγορών με 1 κλικ, επιτρέποντας στους αγοραστές να ολοκληρώσουν μια αγορά ακόμα και απευθείας από τις σελίδες προϊόντων ή μέσα από ένα email (χωρίς να χρειάζεται να ακολουθούν το στάδιο της προσθήκης στο καλάθι).

 

Ο απώτερος και πιο δύσκολος στόχος είναι να πετύχεις τον αγοραστή τη στιγμή που έχει την πρόθεση να κάνει την αγορά και να του το κάνεις όσο γίνεται πιο εύκολο. Αυτό το “εξ αποστάσεως” checkout φέρνει μια νέα εποχή στις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς με 1 κλικ ή τη σάρωση ενός QR κωδικού, ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει απευθείας ένα προϊόν με ένα βήμα. Μπορεί απλώς να κάνει κλικ σε ένα “link” σε μια διαφήμιση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε newsletters, blogs κλπ ή να σκανάρει έναν κωδικό QR πχ σε ένα προϊόν, ή σε μια διαφήμιση σε ένα περιοδικό, ή και στην τηλεόραση.

 

Η σημαντική καινοτομία εδώ είναι ότι αυτά τα Checkout links ή κωδικοί QR δεν σε μεταφέρουν στο website, ώστε να ακολουθήσεις όλα τα στάδια (προσθήκη στο καλάθι -> καλάθι -> ταμείο και να συμπληρώσεις μια μακροσκελή φόρμα) αλλά σε μεταφέρουν απευθείας στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς για το προϊόν που θέλεις να αγοράσεις, συντομεύοντας δραματικά τη διαδικασία: από την αρχική πρόθεση για αγορά στην αποστολή της παραγγελίας με ένα απλό βήμα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 
FINDBAR: Η ελληνική μηχανή αναζήτησης για το On-Site Search είναι εδώ

Την καλύτερη εμπειρία on-site search ήρθε να προσφέρει το Findbar, απογειώνοντας την εμπειρία αναζήτησης και θέτοντας νέα standards στο digital commerce.

Ιδρυτές της ελληνικής εταιρείας είναι δύο από τα πλέον έμπειρα στελέχη του ηλεκτρονικού εμπορίου, με έντονο αποτύπωμα στον χώρο, ο Δημήτρης Καζάκος και ο Γιάννης Καραλής. 

 

Οι χρήστες απαιτούν πλέον από μια εμπειρία αγοράς την ευχρηστία, την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα της αναζήτησης μέσα σε κάθε eShop. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη έρχεται να καλύψει το Findbar, προσφέροντας καινοτόμες και μοναδικές λύσεις, βασισμένες σε τεχνολογίες αιχμής. 

 

Μέσα από ένα σύνολο λειτουργιών, όπως η φωνητική αναζήτηση, η αναζήτηση με φυσική γλώσσα, ανορθόγραφα ή με greeklish χαρακτήρες, το customization των αποτελεσμάτων αναζήτησης σύμφωνα με τις τρέχουσες καμπάνιες κάθε brand και άλλων μοναδικών μηχανισμών για τα δεδομένα του digital commerce, το Findbar έρχεται να δώσει νόημα σε κάθε όρο αναζήτησης και να κάνει ανιχνεύσιμο το σύνολο του προϊοντικού καταλόγου. 

 

Δείτε περισσότερα στο findbar.io

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα 5 "must" για το κοινωνικό εμπόριο το 2022

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανατρέπουν την κατάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αναδιαμορφώνεται. Για παράδειγμα, στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, οι online αγορές είναι κοινωνική εμπειρία, με ζωντανή ροή, αγορές εντός εφαρμογής και περιεχόμενο.

Όσον αφορά στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, το Facebook αναμένεται να αυξήσει ιδιαίτερα την επιρροή του στο παγκόσμιο e-commerce, λόγω του τεράστιου μεγέθους του, της εγγενούς συλλογής δεδομένων και του αυξανόμενου συνόλου εργαλείων ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτει.

Ήδη από την περασμένη χρονιά, οι φωνές για τη ραγδαία άνοδο του social commerce γίνονταν όλο και πιο έντονες. Τώρα, είναι η ώρα να αξιοποιήσετε το κοινό σας στα social media και να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράτε με τους καταναλωτές. Δείτε τα πέντε "must-have" του κοινωνικού εμπορίου για το 2022, όπως τα κατέγραψε το practicalecommerce.

TikTok

Τον περασμένο Σεπτέβριο το TikTok ξεπέρασε το 1 δισ. χρήστες και η πρόβλεψη της App Annie είναι ότι θα φτάσει το 1,5 δισ. χρήστες στο τέλος του 2022. Εάν συμβεί αυτό, το TikTok θα ξεπεράσει το Instagram και θα γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο. Με δεδομένη την ήδη μεγάλη δημοφιλία του, αλλά και τη δυναμική του, θα πρέπει... απαραίτητα να δημιουργείται περιεχόμενο για το TikTok.

Βίντεο μικρής διάρκειας

Η επιτυχία του TikTok με τα σύντομα βίντεο των χρηστών, άλλαξε τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τα social media. Οι ανταγωνιστές του παρουσίασαν τις δικές τους εκδοχές: Το YouTube τα "Shorts", το Instagram τα "Reels" και το Twitter τα "Moments". Πλέον, η επιτυχία των brands στα social media, κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματικότητα αυτών των βίντεο.

Για να αυξήσετε το engagement με την επιχείρηση και τα προϊόντα σας, επικεντρώστε τη βίντεο - στρατηγική σας στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και τους product teasers, στις διαφημίσεις από influencers και στο branding.

Επαυξημένη πραγματικότητα

Το Snapchat ήταν πρωτοπόρο όσον αφορά στην υιοθέτηση της augmented reality. Το Facebook και το Pinterest ενσωμάτωσαν AR στην αγοραστική εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας λύση στο βασικό πρόβλημα του ηλεκτρονικού εμπορίου: τη δοκιμή προϊόντων πριν την αγορά.

Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα. Βρείτε έναν τρόπο να ενσωματώσετε εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας στα social media feeds, ακόμη και εάν απλώς ποστάρετε μικρές ιστορίες AR, ή χρησιμοποιήστε το Spark AR Studio για να δημιουργήσετε φίλτρα Instagram και να αναδείξετε τα προϊόντα σας.

Αγορές σε live streaming

To Live-stream shopping ουσιαστικά χρησιμοποιεί το τηλεοπτικό μοντέλο πωλήσεων. Τα κοινωνικά δίκτυα γίνονται οι νέες πλατφόρμες "τηλεπωλήσεων" σύμφωνα με τους κανόνες της εποχής και εργαλεία που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο.

Προσθέστε το live-streaming στο οπλοστάσιο του 2022. Είναι ένας άμεσος και αυθόρμητος τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές για την προβολή και την πώληση των προϊόντων σας.

Influencer marketing

Παρά τα κατά καιρούς αρνητικά σχόλια, είτε για πρακτικές, είτε για πρόσωπα, το influencer marketing γενικά είναι αποτελεσματικό και έχει ανάπτυξη. Ο κόσμος εμπιστεύεται τη γνώμη των φίλων, των ειδικών και των celebrities! Εξετάστε το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εσείς κάποια δημοφιλή προσωπικότητα στο χώρο που δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας και ιδανικά συνδυάστε το περιεχόμενο με αυτό των χρηστών, ώστε να δώσετε ώθηση τις πωλήσεις σας.

 

Εικόνα:Jeremy Bezanger, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στα 14 δισ. ευρώ εκτιμάται ο τζίρος του e-commerce στην Ελλάδα

Στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021 στην Ελλάδα, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Η έρευνα καταγραφής των online καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο (ηλεκτρονικό εμπόριο B-C) πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο 2021 σε πανελλήνιο δείγμα 859 χρηστών του διαδικτύου με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Γεώργιο Δουκίδη.

Αναλυτικότερα, με βάση εκτιμήσεις ειδικών, αναμένεται το 2021 να είναι μια χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο B-C με συνολικές πωλήσεις (σε προϊόντα και υπηρεσίες) περίπου 14 δισ. ευρώ, τουλάχιστον 15.000 ελληνικές επιχειρήσεις να έχουν πλέον οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων και αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν σημαντικές online ετήσιες πωλήσεις πάνω από τα 10 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 50% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο, ποσοστό ίδιο με τον Ιούνιο 2021. Το ποσοστό αυτό είναι μεν χαμηλότερο από την μέτρηση του Δεκεμβρίου 2020 (61%), αλλά διπλάσιο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019 (26%). Με αναγωγή, αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον 6 στους 10 χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζονται πλέον online αγοραστές.

Τα σημαντικά αυτά ποσοστά είναι ακόμη μακριά από τα αντίστοιχα των ώριμων αγορών της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου 8 στους 10 πολίτες πλέον κάνουν αγορές διαδικτυακά.

Όσον αφορά στις δημοφιλέστερες αγορές, τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται στις κατηγορίες εισιτήρια-ξενοδοχεία με 45% και ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη με 34%. Ακολουθούν τα είδη ρουχισμού με 20%, τα παιχνίδια-είδη δώρων- κοσμήματα με 17%, τα είδη προσωπικής περιποίησης με 13% και τα έπιπλα με 13%.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To Top 10 του 2021 μέσα από τις σελίδες του Web World News

Το 2021 ήταν μία χρονιά που το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν εδραιώθηκε ακόμη περισσότερο στη συνείδηση των καταναλωτών και στην ατζέντα των επιχειρήσεων. Αφενός το lock-down εξαιτίας της πανδημίας στις αρχές τής χρονιάς, αφετέρου η "κεκτημένη ταχύτητα" όσων... νεοφερμένων στο e-shopping καταναλωτών είχαν απολαύσει τα οφέλη του από το πρώτο lock-down του 2020 και συνέχισαν να αγοράζουν online, κράτησαν ψηλά τους τζίρους του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η προηγούμενη χρονιά, είχε και τουλάχιστον δύο σημαντικά διεθνή γεγονότα που στιγμάτισαν το χώρο του e-commerce: Αφενός την αλλαγή στο καθεστώς του ΦΠΑ που ισχύει πλέον στην Ευρώπη από την 1η Ιουλίου και αφετέρου το Brexit.

Ας δούμε όμως μέσα από τις σελίδες του Web World News πού επικεντρώθηκε το ενδιαφέρον των αναγνωστών του, μέσα από τα δημοφιλέστερα άρθρα της χρονιάς.

 

Brexit: Κάθε δέμα από και προς την ΕΕ πρέπει να έχει και τελωνειακό έντυπο

Η αποχώρηση της Μ. Βρετανίας από τη ΕΕ έφερε μεγάλες αλλαγές στο καθεστώς διακίνησης δεμάτων από και προς το νησί - και το σχετικό δημοσίευμά μας στην πρώτη θέση των πιο δημοφιλών άρθρων! Αφού λογίζεται πλέον ως τρίτη χώρα, κάθε δέμα από και προς της Βρετανία αυτόματα υπόκειται σε καθεστώς τελωνειακού ελέγχου.

 

Ειδική εφαρμογή από την ΑΑΔΕ για τις συναλλαγές ηλεκτρονικών ειδών χωρίς ΦΠΑ

Ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στα τέλη του 2019 ήταν μεταξύ των δημοφιλέστερων το 2021, αφού το περίφημο "άρθρο 39α του Κώδικα Φ.Π.Α." είναι πάντα πολύ επίκαιρο μεταξύ των επαγελματιών, για τις αγορές ηλεκτρονικών ειδών, όπως και των πωλητών, για να εφαρμόζουν σωστά το νόμο!

 

Οι νέοι κανόνες ΦΠΑ στο e-commerce που ισχύουν από 1η Ιουλίου στην Ευρώπη

Οι νέοι κανόνες θεσπίστηκαν προκειμένου να εξασφαλιστούν ισότιμοι όροι ανταγωνισμού για τις επιχειρήσεις και μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές στην ΕΕ, τόνισε στη σχετική ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Όμως, ο Ecommerce Europe και ο EuroCommerce, οι μεγαλύτεροι σύνδεσμοι ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, μερικούς μήνες αργότερα κάλεσαν την Ευρωπαϊκή Ένωση να προχωρήσει σε νέες ρυθμίσεις.

 

Skroutz: Νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας

Skroutz Plus: Ανακοινώθηκε η νέα υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών

Το Skroutz εγκαινιάζει τα Skroutz Points για παραλαβή προϊόντων

Η δραστηριότητα της Skroutz πάντα τραβά τα φώτα της δημοσιότητας, αφού είναι από τα brand name που ταυτίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας. Επομένως, το ότι υπάρχουν 3 άρθρα που αφορούν στη Skroutz, μέσα στα δέκα δημοφιλέστερα της χρονιάς, μάλλον δεν είναι έκπληξη!

 

eBay και BestPrice.gr ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη στήριξη των ελληνικών ΜμΕ

Η ανακοίνωση της συνεργασίας των eBay και BestPrice.gr με στόχο να στηρίξουν τους Έλληνες πωλητές να αναπτυχθούν στο διεθνές περιβάλλον βρέθηκε στα δημοφιλέστερα άρθρα της χρονιάς. Για αυτή τη στρατηγική συνεργασία, το BestPrice.gr απέσπασε και χρυσό βραβείο στα E-volution Awards.

 

Τελικά, θα έρθει η Amazon στην Ελλάδα;

Τελικά... ήρθε η Amazon στην Ελλάδα, αλλά όχι με τον τρόπο που οι περισσότεροι νόμιζαν!

 

Έναρξη στην Ευρώπη για τα Facebook Shops - το Ηνωμένο Βασίλειο η πρώτη χώρα

Οι πωλήσεις μέσα από την πλατφόρμα του Facebook ήταν κάτι που αναμενόταν με μέγαλο ενδιαφέρον, κυρίως από τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις και πριν μερικούς μήνες έγινε πραγματικότητα.

 

Ποιες ελληνικές επιχειρήσεις επηρεάζονται από τις αλλαγές του ΦΠΑ στο e-commerce

Οι νέοι κανόνες ΦΠΑ για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη δημιούργησαν και μια σειρά από ερωτηματικά, τα οποία απάντησε το σχετικό άρθρο του GR.EC.A.

 

Εικόνα: Kelly Sikkema, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search