Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Cross-Border Commerce Europe, η online αγορά λιανικής προϊόντων μόδας στην Ευρώπη πρόκειται να αυξηθεί κατά 50% έως το 2025. Ο τζίρος θα φτάσει τα 175 δισεκατομμύρια ευρώ, αιρθμός που αντιστοιχεί στο 33% του συνόλου του κλάδου λιανικής και τα διεθνή online marketplaces θα είναι οι μεγαλύτεροι μοχλοί πίσω από αυτήν την τεράστια ανάπτυξη, μέσω των διασυνοριακών πωλήσεων.
Ο κλάδος της μόδας αναμένεται να αυξήσει τον συνολικό του κύκλο εργασιών του στις 16 μεγαλύτερες αγορές σε ποσοστό 10%, στα 525 δισ. ευρώ, ενώ οι online πωλήσεις θα αναπτυχθούν από αγορές των καταναλωτών που θα γίνουν είτε μέσα από web sites εμπόρων, είτε μέσα από mobile apps.
Στο report περιλαμβάνεται και η τρέχουσα κατάσταση στην αγορά μόδας, στην οποία κυριαρχούν δημοφιλή διαδικτυακά marketplaces, όπως το Amazon, το eBay και το Zalando, το οποίο έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
Στο παρακάτω γράφημα, παρατίθενται οι 20 μεγαλύτεροι έμποροι προϊόντων μόδας, οι οποίοι κατέχουν το 58% της αγοράς. Το marketplace της Γερμανικής Zalando βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 11,7% και σημαντική διαφορά από το δεύτερο, το οποίο είναι το marketplace της Amazon.
Οι 20 μεγαλύτεροι online fashion retailers στην Ευρώπη το 2022.
Πηγή: Cross-Border Commerce Europe
Σύμφωνα με την έκθεση, αναμένεται ότι η ζήτηση για είδη μόδας θα επηρεαστεί από την απότομη αύξηση των τιμών το 2022. Οι τρέχουσες αυξανόμενες τιμές των μεταφορικών, της ενέργειας, των πρώτων υλών και του κόστους εργασίας μετακυλίονται στις τιμές που πληρώνουν οι καταναλωτές.
Από την άλλη πλευρά, οι ερευνητές αναμένουν ότι οι καταναλωτές που έκαναν τις αγορές τους διαδικτυακά κατά τη διάρκεια της πανδημίας θα συνεχίσουν να αγοράζουν online. «Μεγάλο μέρος της διαδικτυακής συμπεριφοράς αγορών που προέκυψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι εδώ για να μείνει», λέει η Carine Moitier της Cross-Border Commerce Europe.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: NordWood Themes, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]