eCommerce

BestPrice for Brands: Τα Brands συμμετέχουν στο αγοραστικό “ταξίδι” των καταναλωτών

To BestPrice, η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, λανσάρει το BestPrice for Brands με στόχο να δώσει τη δυνατότητα στα ίδια τα Brands να συμμετέχουν ενεργά στο αγοραστικό "ταξίδι" των καταναλωτών.

Το “BestPrice for Brands” είναι μια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για τις εταιρίες που εκπροσωπούν την κάθε μάρκα στην Ελλάδα, είτε πρόκειται για κατασκευαστές είτε για εισαγωγείς. Μέσω της πλατφόρμας θα παρέχονται καινοτόμες υπηρεσίες στα Brands, ενώ παράλληλα θα επιτυγχάνεται η οργανική διασύνδεσή τους με τους καταναλωτές και τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.

 

Το νέο οικοσύστημα, στα πρότυπα της ήδη επιτυχημένης πλατφόρμας για τα συνεργαζόμενα καταστήματα “BestPrice for Merchants”, θα αποτελεί το κεντρικό σημείο παροχής πληροφοριών και υπηρεσιών σε Brands. Κάθε Brand θα έχει την ευκαιρία να ενισχύσει την εικόνα του, να ενημερώνει και να αλληλεπιδρά με τους τελικούς καταναλωτές, να ενδυναμώσει την παρουσία επίσημου δικτύου μεταπωλητών και να έχει πρόσβαση σε χρήσιμα data και insights καθώς και υπηρεσίες διαφήμισης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την πρώτη πλατφόρμα αυτού του είδους για τα Brands στην Ελλάδα, και μάλιστα με απευθείας διαχείριση από τις ίδιες τις εταιρίες που εκπροσωπούν επίσημα το κάθε Brand.

H πρώτη έκδοση της πλατφόρμας θα είναι διαθέσιμη στο τέλος του μήνα, ενώ σταδιακά θα ξεκλειδώνουν μια σειρά από πρόσθετες υπηρεσίες.

Το BestPrice.gr ήδη προσκαλεί τις εταιρίες που εκπροσωπούν εμπορικά Brands στην Ελλάδα, να χρησιμοποιήσουν πρώτοι τη νέα πλατφόρμα συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος https://brands.bestprice.gr.

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο η ECDM Expo SE Europe 2022

Ανοίγει τις πύλες της στις 11 το πρωί του Σαββάτου η eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 – ECDM Expo, η οποία πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo SE Europe 2022, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα υποδέχεται τους επισκέπτες από τις 11:00 έως τις 20:00 και τις δύο ημέρες λειτουργίας της.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες κ.λπ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της διοργάνωσης.

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022 πραγματοποιείται διήμερο διεθνές συνέδριο και πολλές ακόμα παράλληλες εκδηλώσεις, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών, από τη χώρα μας και το εξωτερικό.

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

  • Το διεθνές διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα.
  • Tο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, με την παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκου Παπαθανάση.
  • Το παράλληλο συνέδριο Platforms & Marketplaces, στο οποίο θα παρουσιαστούν οι δυνατότητες των πλατφορμών και ευκαιρίες περεταίρω ανάπτυξης σε μεγάλες Ηλεκτρονικές Αγορές.
  • Το Meet Magento Greece 2022, το γεγονός τής χρονιάς για τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, με την υποστήριξη του Magento Association.
  • Tο Digital Agencies Roundtable, η θεσμοθετημένη συνάντηση των ηγετών των ελληνικών Digital Agencies.

 

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό τις αιγίδες των:

  • Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων,
  • Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A,
  • Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas.

 

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι νέες προκλήσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στη μετά-Covid εποχή

του Θανάση Καμέα, Founder και CEO της Plushost.gr

Προβλεψιμότητα, προσαρμοστικότητα και ενεργά αντανακλαστικά πρέπει να διαθέτουν σήμερα στη μετά-Covid εποχή οι ιδιοκτήτες και διαχειριστές των ηλεκτρονικών καταστημάτων, προκειμένου να αποφύγουν τις παγίδες της ματαίωσης που προκάλεσε το κλίμα υπεραισιοδοξίας την περίοδο των lockdown. Είναι γεγονός ότι η απρόβλεπτη, σχεδόν ανεξέλεγκτη εκτόξευση των μεριδίων των ψηφιακών καναλιών δεν μεταφράστηκε σε συνολική άνοδο του λιανεμπορίου και επίσης, ότι η προσέλκυση νέων χρηστών δεν σήμαινε την de facto μετατροπή τους σε αγοραστές, πόσο μάλλον σε πιστούς πελάτες.

Μια νέα σημαντική πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα όλοι οι παίκτες της e-αγοράς, είναι να μην θεωρούν τίποτα δεδομένο. Να διαθέτουν κατάλληλα εργαλεία, τεχνογνωσία και εμπειρία που να μπορούν να προσαρμόζονται διαρκώς σε νέα δεδομένα και να βρίσκονται σε αέναη κίνηση προκειμένου να αναζητούν το νέο σημείο ισορροπίας κάθε φορά όπως προκύπτει από τις δυναμικές αλλαγές στο τρίγωνο καταναλωτής - επιχειρήσεις - media.

Πρόκληση #01: Επαναχάραξη των συνόρων

Αρκετοί και σημαντικοί παίκτες της αγοράς, πλατφόρμες, ηλεκτρονικά καταστήματα, marketplaces, εταιρείες κατασκευής e-shops και εταιρείες digital marketing, υπερεκτίμησαν τις δυνάμεις τους – και κάποιες που δεν είχαν, διάβασαν τα λάθος σημεία των καιρών και έχτισαν πύργους σε μια κινούμενη άμμο, χωρίς να μπορούν να ελέγχουν ούτε τον παραμικρό της κόκκο.

Πίστεψαν ότι το ωστικό κύμα, το «τσουνάμι» των αλλαγών που προκαλεί μια περιστασιακή συγκυρία όπως τα lockdown, θα παράσερνε μόνιμα τα μιλιούνια των καταναλωτών στην ψηφιακή παραλία και θα τους άφηνε εκεί με την απέναντι όχθη, αυτή του φυσικού εμπορίου, να διατηρεί τις δυνάμεις της σε τζίρους και κέρδη.  Δεν υπολόγισαν, με αυτή την υπεραισιόδοξη συλλογιστική, παγκόσμιους και διαχρονικούς νόμους της Πολιτικής Οικονομίας και του marketing, παραγνώρισαν την πραγματικότητα για να πέσουν σήμερα στα σκληρά και δύσβατα τοπία που διαμορφώνει η νέα κρίση, οικονομική και ενεργειακή – ίσως αύριο και επισιτιστική.

Η «πίτα» δεν μεγάλωσε, ούτε είναι εύκολο να μεγαλώσει, μπορεί όμως να αναδιανέμεται με μια διαρκή πάλη των παραδοσιακών retailers και των x-παραδοσιακών λιανεμπόρων, που λόγω πανδημίας ανέπτυξαν το συγκεκριμένο κανάλι, που κονταροχτυπιούνται με τους μεγάλους retailers, που σίγουρα βελτίωσαν τις e-ποδομές και τις στρατηγικές τους, και φυσικά με το κάποτε κυρίαρχο και σχεδόν αυτορρυθμιζόμενο hardcore e-commerce.

Σήμερα, το «Γαλατικό χωριό», το hardcore e-commerce, διαθέτοντας τεχνογνωσία, τακτικές, μεθόδους, τρόπους σε όλο το Λιανεμπόριο, πρόσφερε έναν χαραγμένο δρόμο στους νεοφώτιστους, που όμως δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, με την τράπουλα να ανακατεύεται τόσο πολύ και συχνά, που σήμερα η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να αναζητήσει και να εντοπίσει κανείς τον πραγματικό του ανταγωνιστή.

Πρόκληση#02: Ανασχεδιασμός του «νομίσματος»

Σε αυτό το νέο περιβάλλον όπου η ζήτηση για share of voice έχει πολλαπλασιαστεί, είναι φυσικό πως οι ίδιες διαφημιστικές δαπάνες φέρνουν σημαντικά μικρότερες αποδόσεις. Το κόστος υλοποίησης μιας καμπάνιας στο Facebook αυξήθηκε περίπου κατά 57% σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο.

Η μέτρηση της επίδοσης μιας επένδυσης στον «σκληρό κόσμο» του e-commerce είναι σχετικά απλή. Υπάρχει ένα ROAS που ο επιχειρηματίας μπορεί να «συνδέσει» με το ταμείο του και να ξέρει τι λειτούργησε και τι όχι. Στον omnichannel κόσμο ουδεμία αξία έχει το συγκεκριμένο «νόμισμα». Το ROAS θέλει τον καταναλωτή «κλειδωμένο» στο σπίτι του. Σε κάθε άλλη περίπτωση πώς θα μετρήσει ο omnichannel επιχειρηματίας πόσοι είδαν το προϊόν του ψηφιακά, ενώ αυτό τελικά αγοράστηκε σε φυσικό σημείο πώλησης; Είναι αποτυχημένες οι καμπάνιες που είναι προσανατολισμένες στο conversion -που όπως φαίνεται έρχεται με περιορισμένη ορμή; Μήπως τελικά λειτουργούν ως traffic generators για τα φυσικά σημεία; 

Η πρόκληση καθορισμού του νέου “currency” είναι απαιτητική, πολυπαραμετρική… σχεδόν αδύνατη με τα σημερινά δεδομένα. Μήπως η ουσιαστική πρόκληση είναι η συζήτηση γύρω από το αν στη meta-covid εποχή το digital έχει πάψει να είναι ένα περίκλειστο οικοσύστημα και είναι ένα ακόμα μέσο όπως το ραδιόφωνο, η τηλεόραση κλπ. και ως τέτοιο πρέπει να αξιολογείται; Πώς μια μικρομεσαία ελληνική e-πιχείρηση μπορεί να διατηρήσει ένα sustainable e-business, με τα media rate cards να έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο; Αν αυτό δεν είναι πρόκληση, τότε τι είναι;

Η σχέση των τριών πόλων, καταναλωτής - επιχειρήσεις - media, ξαναγράφεται από την αρχή. Ο καταναλωτής κάνει jump in και jump out (ένα άλμα μέσα, ένα έξω) από τους δύο κόσμους με την ίδια ευκολία που αλλάζει κανάλι στην τηλεόραση. Οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν τρόπο να «συναντούν» τον καταναλωτή σε συνθήκη που το μήνυμα να αποδίδει στο sell-out. Τα media ή/και οι πλατφόρμες πρέπει να δώσουν τα όπλα και το manual χειρισμού τους στις επιχειρήσεις, ώστε το e-επιχειρείν να παραμείνει ένας «δημοκρατικός» κόσμος χωρίς αποκλεισμούς των μικρότερων επιχειρήσεων. Αυτές είναι ο κορμός του hard-core e-commerce και σε αυτές οφείλεται η σταθερότητα στη σχέση πωλητή-αγοραστή όταν τίποτα άλλο δεν ήταν εκεί για να κρατήσει αυτή τη σχέση ζωντανή.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η CloudCart έχει ετοιμάσει πολλές εκπλήξεις για τους εμπόρους στην ECDM Expo 2022

Η CloudCart είναι μια διεθνής, φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, που συμβαδίζει με τις αναπτυσσόμενες ανάγκες των διαδικτυακών εμπόρων και τους βοηθά να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Πίσω από την επιτυχία της εταιρείας βρίσκεται μια ομάδα ειδικών, με μεγάλη εμπειρία στους τομείς του εμπορίου και της τεχνολογίας.

H CloudCart ξεκίνησε το 2016 σαν ένα project δύο αδελφών - του Nikolay Iliev και του Peter Iliev - στόχος των οποίων ήταν να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα ωφελεί διαρκώς τους εμπόρους. Η εταιρεία παρέχει πιθανώς το πιο εύκολο στη χρήση λογισμικό για ηλεκτρονικά καταστήματα, το οποίο επιτρέπει στους εμπόρους να εξοικονομούν οικονομικούς πόρους, προσπάθεια και χρόνο.

H CloudCart προσαρμόζεται συνεχώς στις τρέχουσες ανάγκες των διαδικτυακών επιχειρήσεων. Η πλατφόρμα αναπτύσσει πολύτιμα εργαλεία, νέες δυνατότητες, εφαρμογές και integrations για αποτελεσματική επιχειρηματική διαχείριση, ενισχύοντας τις πωλήσεις.

Όλοι οι online merchants που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μπορούν εύκολα να εμφανίσουν προς πώληση οποιονδήποτε τύπο ψηφιακού ή φυσικού προϊόντος, ή υπηρεσίας, με λίγα μόνο κλικ. Επίσης, μπορούν να συγχρονίσουν γρήγορα το CloudCart κατάστημά τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και τοπικά και παγκόσμια marketplaces.

Επιπλέον, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που συγκεντρώνει τους κορυφαίους ειδικούς σε ένα μέρος. Παρέχουν υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες του εμπόρου, όπως φωτογράφιση προϊόντων, μάρκετινγκ, λογιστικές και νομικές υπηρεσίες.

 

Η CloudCart σας περιμένει με πολλές εκπλήξεις στο περίπτερό της στην ECDM Expo SE Europe 2022 όπου και θα προσφέρει δωρεάν
500 ηλεκτρονικά καταστήματα!

 

Το σημαντικότερο, είναι ότι η CloudCart επιτρέπει στους συνεργάτες και στους μεταπωλητές της να κερδίζουν μια προμήθεια εφ' όρου ζωής μέσω ενός προγράμματος συνεργατών. Κερδίζουν χρήματα από κάθε eStore και κάθε υπηρεσία που πωλούν, το οποίο είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο win-win και βοηθά τους μεταπωλητές και τους πελάτες τους να ευημερούν.

Η πλατφόρμα της CloudCart έχει διανύσει πολύ δρόμο από την ίδρυσή της και πλέον λανσάρεται επίσημα στην ελληνική αγορά. H CloudCart είναι ένας από τους κύριους χορηγούς της έκθεσης ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μάρκετινγκ ECDM Expo SE Europe 2022, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 & 15 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα.

Η εταιρεία καλεί όλους τους διαδικτυακούς εμπόρους, τους επιχειρηματίες, τα digital agencies και τις επιχειρήσεις γενικότερα να συμμετάσχουν στην εκδήλωση. Το περίπτερο της CloudCart στην ECDM Expo 2022 είναι το D3 και η ομάδα της θα χαρεί να μοιραστεί με όλους τους επισκέπτες της περισσότερα για την εταιρεία και να εξερευνήσει μαζί τους νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Η CloudCart υπόσχεται να φροντίσει για την άριστη φιλοξενία των επισκεπτών της, οργανώνοντας ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και παιχνίδια. Μέρος των βραβείων για όλα τα άτομα που θα συμμετέχουν στις δραστηριότητες, θα είναι 500 δωρεάν ηλεκτρονικά καταστήματα και πολλές ακόμη εκπλήξεις.

 

-Advertorial-

 Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το πρόγραμμα του κεντρικού συνεδρίου της ECDM Expo SE Europe 2022

Ανακοινώθηκε από την οργανωτική επιτροπή της eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & Southeastern Europe 2022, το πρόγραμμα των ομιλιών του διεθνούς κεντρικού διήμερου συνεδρίου, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα Project, μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, καθώς και τις τάσεις και τις τεχνολογίες που εφαρμόζονται διεθνώς από κορυφαίες επιχειρήσεις.

Το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο απαρτίζεται από τέσσερις ενότητες, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τους τέσσερις βασικούς πυλώνες του.

• Platforms, Trends & Experience

• Digital Marketing

• Digital Payments

• Transport & Logistics

Οι δύο πρώτες ενότητες Platforms, Trends & Experience και Digital Marketing, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 14 Μαΐου και οι άλλες δύο, Digital Payments και Transport & Logistics, την Κυριακή 15 Μαΐου, με ώρα έναρξης 12:00 και τις δύο ημέρες.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τους ομιλητές και τα εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Το κόστος του εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Ελληνικoύ Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, του Οργανισμού Διαδραστικής Επικοινωνίας, iab hellas και διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, BitMyJob, BOXNOW, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Shopflix.gr, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, FindBar, digital challenge, DigitalUp, modulus, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος επιτρέπεται σε όλους και είναι υποχρεωτική η μάσκα στους εσωτερικούς χώρους. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Οι διασυνοριακές αγορές ανά τον κόσμο

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πώληση αγαθών και υπηρεσιών σε διεθνές κοινό, μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Με την ταχεία υιοθέτηση των εργαλείων ψηφιακών πληρωμών και την αυξανόμενη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών, ο διασυνοριακός χώρος logistics και παραδόσεων εξελίσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από ό,τι είχαμε ποτέ φανταστεί. Σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία ερευνών Valuates Reports, το μέγεθος της παγκόσμιας διασυνοριακής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1.508.700 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027.

Η έκθεση Global E-Commerce Logistics 2022 από την Transport Intelligence (Ti) παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τις διασυνοριακές αγορές σε όλο τον κόσμο, με βάση δεδομένα ανάπτυξης και προβλέψεις από το 2021 έως το 2026. Η έκθεση εξετάζει επίσης ορισμένες βασικές τάσεις και εξελίξεις που αντιμετωπίζουν οι αγορές από το 2022 και μετά. Ας ρίξουμε μια ματιά!

 

Το 55% των online αγοραστών πραγματοποίησε διασυνοριακές αγορές το 2021

 

Η ανάπτυξη της αγοράς διασυνοριακού εμπορίου το 2021

Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, οι πελάτες της Βόρειας Αμερικής πραγματοποιούν λιγότερες διεθνείς αγορές σε σχέση με τους καταναλωτές άλλων περιοχών, με το διασυνοριακό μερίδιο αγοράς τους να ανέρχεται στο 14% των συνολικών online αγορών τους.

Όσον αφορά στις χώρες, οι ΗΠΑ συνεισέφεραν τα περισσότερα έσοδα στη διασυνοριακή αγορά της Βόρειας Αμερικής, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 78% της συνολικής τους αξίας το 2021. Αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να οφείλεται στις πρόσφατες επενδύσεις σε υπηρεσίες εξερχόμενων δραστηριοτήτων σε ολόκληρη τη χώρα. Η DHL, για πρώτη φορά, επέκτεινε το κέντρο διανομής της στην Καλιφόρνια τον περασμένο Αύγουστο για να επιτρέψει την ομαλή επεξεργασία των διεθνών πακέτων. Περίπου την ίδια περίοδο, δημιούργησαν επίσης πύλες εξαγωγών ειδικά για διασυνοριακές αποστολές σε επιλεγμένες πολιτείες των ΗΠΑ.

Η αγορά logistics διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2021 στην Ευρώπη αποτιμήθηκε σε 12.710 εκατομμύρια ευρώ, με τη Γερμανία να αντιπροσωπεύει περίπου το 28,5% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Με βάση τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Eurostat, το 32% των διαδικτυακών αγοραστών στην περιοχή έχουν αγοράσει ή παραγγείλει προϊόντα από άλλες χώρες της ΕΕ τον τελευταίο χρόνο. Επίσης, η έρευνα διαπίστωσε ότι η ηλικιακή ομάδα 16-24 είχε το υψηλότερο ποσοστό καταναλωτών που αγόραζαν αγαθά από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός ΕΕ (26%), καθώς και από άλλες χώρες της ΕΕ (35%).

Στη γεωγραφική περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC), η Κίνα κυριαρχεί επί του παρόντος στην αγορά logistics διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καταλαμβάνοντας την πλειοψηφία, με ποσοστό 56,4% της συνολικής αξίας της αγοράς (23.596 εκατ. ευρώ). Σύμφωνα με στοιχεία της Ernst & Young του Οκτωβρίου του 2021, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα αυξήθηκε κατά 31,1% από έτος σε έτος, σε μεγάλο βαθμό λόγω της ωριμότητας του τοπίου, σε συνδυασμό με την παρουσία αποθηκών και δικτύων logistics ειδικά για αποστολές στο εξωτερικό, που συμβάλλουν στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της αγοράς. Παρά τη σταθερή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις όσον αφορά τις διασυνοριακές σχέσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας με τις δυτικές αγορές, όσον αφορά τη φορολογική συμμόρφωση. Τα περισσότερα ζητήματα συνδέονται με τους περίπλοκους φορολογικούς κανονισμούς στις ΗΠΑ και τους νέους κανόνες ΦΠΑ που σχετίζονται με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, που θεσπίστηκαν από την ΕΕ τον Ιούλιο του 2021.

Διαβάστε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δυναμικά ξεκίνησαν το πρώτο τρίμηνο του 2022 τα online super market

Ο κλάδος των Online Super Market στην χώρα μας, κατόρθωσε να ξεκινήσει από την υψηλότερη κορυφή του 2021 που ήταν το πρώτο τρίμηνο με το εκτενές lockdown να έχει επιφέρει την ραγδαία αύξηση του 282%.

Το 2022 ξεκινά με ένα -4% συγκριτικά με πέρυσι και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η πορεία του κλάδου το υπόλοιπο 9μηνο. Αξιολογώντας την ετήσια μεταβολή στην online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, το 12μηνο Απρ ‘21 - Μαρ ‘22 κατέγραψε αύξηση τζίρου +23% συγκριτικά με το αντίστοιχο 12μηνο Απρ ‘20 - Μαρ ‘21.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών και Φαρμάκων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Στο δείγμα της πλατφόρμας περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market αντιπροσωπεύοντας το 88% της αγοράς.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αναδεικνύονται οι εξής: +11% σε προϊόντα για κατοικίδια, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Όσον αφορά την μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού, παρατηρείται μια σταθεροποίηση το πρώτο τρίμηνο του 2022 στα €78 με το ΦΠΑ, η οποία κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Αντιθέτως, παρατηρείται 4% μείωση στον αριθμό των προϊόντων που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά καλάθια.

Το work-from-home trend παρατηρούμε πως σταδιακά υποχωρεί, καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στην βάση εργασίας τους, με το 55% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops, ενώ πριν ένα χρόνο ήταν 40% και 60% από κινητές συσκευές. Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών.

Εικόνα: Nathália Rosa, Unsplash
  

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αναπτύξτε το e-shop σας με το Joom: 3 λόγοι για να εγγραφείτε στο Marketplace

Από το 2016, το παγκόσμιο mobile marketplace Joom προσφέρει σε εκατοντάδες εμπόρους σε όλο τον κόσμο ένα ευρύ φάσμα χρήσιμων και αποτελεσματικών εργαλείων για να αναπτύξουν τις πωλήσεις τους διεθνώς. Τον Απρίλιο, το Joom ανακοίνωσε την περαιτέρω επέκτασή του σε ευρωπαϊκές αγορές και την έναρξη της ενσωμάτωσης Ελλήνων εμπόρων στην πλατφόρμα.

Δείτε παρακάτω τρεις πολύ σημαντικούς λόγους για να συμμετέχετε στο Joom marketplace, άμεσα!

 

1. Το Joom είναι μια εξαιρετική λύση για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με έρευνες, το 60% των καταναλωτών που κάνουν τις αγορές τους online δεν ψωνίζει από marketplaces που δεν έχουν μεταφραστεί στη μητρική τους γλώσσα. Για το λόγο αυτό το Joom φροντίζει για να γίνουν όλες οι μεταφράσεις. Θέλετε να πουλήσετε στη Γαλλία, στη Βρετανία, ή και στις δύο χώρες; Το Joom θα μεταφράσει όλες τις περιγραφές των προϊόντων και θα μετατρέψει τις ισοτιμίες των νομισμάτων, σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών σε κάθε χώρα που είναι διαθέσιμο.

Το Joom προσφέρει εξατομικευμένη βοήθεια στους πωλητές στη μητρική τους γλώσσα και επικοινωνεί με τους πελάτες σε 21 γλώσσες. Και αυτές οι υπηρεσίες είναι δωρεάν.

Αντί να διαχειρίζονται αυτά τα θέματα, οι έμποροι του Joom μπορούν να χρησιμοποιούν τον χρόνο τους και να επικεντρώνουν τις προσπάθειές τους στο να εργάζονται για την αύξηση των πωλήσεων, το σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών και τη βελτίωση της σειράς των προϊόντων τους. Υπενθυμίζεται ότι το Joom είναι διαθέσιμο σε σχεδόν 200 χώρες και θα τις έχετε όλες σε ένα interface, ένα περιβάλλον χρήσης! Με ένα μόνο κατάστημα, μπορείτε να πουλήσετε οπουδήποτε. Δεν χρειάζεται πλέον να διαχειρίζεστε ένα ατελείωτο σύνολο από διαφορετικές πλατφόρμες και περιβάλλοντα χρήσης. Απλώς, επιλέξτε μέσα από τη σχετική λίστα στο Joom τις χώρες στις οποίες θέλετε να πουλήσετε και αυτό είναι! Όσο περισσότερες χώρες ενεργοποιείτε, τόσο περισσότερες παραγγελίες λαμβάνετε.

 

 

2. Τακτικές προσφορές και τεράστια εκπτωτικά event σαν βασικοί μοχλοί ανάπτυξης στο Joom

Από τον Μάρτιο του 2020, το Joom οργανώνει εκπτώσεις σε τακτική βάση. Τώρα έχει μηνιαίες, εβδομαδιαίες και ημερήσιες εκπτώσεις για πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με τον τρόπο αυτό προσπαθεί να τους βοηθήσει να βρουν ποιοτικά προϊόντα με εξαιρετικές τιμές και να κάνουν την εμπειρία αγορών τους ευχάριστη και διασκεδαστική.

Το 2021, το Joom είχε πάνω από 750 διαφορετικά εκπτωτικά event και εισήγαγε μια νέα μορφή προωθητικών δραστηριοτήτων - τις εκπτώσεις προϊόντων από συγκεκριμένη προέλευση. Αποδείχθηκε ότι ήταν ο καλύτερος τρόπος για να παρουσιαστεί αυτή η ποικιλία στους πελάτες, ενώ αυξήθηκε το GMV από 1,5 σε 6 φορές σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο.

Η ομάδα του Joom έχει επίσης υιοθετήσει μια νέα προσέγγιση στις πωλήσεις και πλέον οργανώνει πιο τακτικές εκπτώσεις με υποστήριξη omni-channel, όπως οι εκπτώσεις 10.10, 12.12 και κάποιες ακόμα. Χάρη στις σημαντικές βελτιώσεις στη διαδικασία προώθησης, το Joom είναι πιο ευέλικτο και επεκτάσιμο από ποτέ και είναι έτοιμο να προχωρήσει σε ακόμη μεγαλύτερες ενέργειες και να οργανώσει περισσότερες εκπτώσεις μεγάλης κλίμακας κατά τη διάρκεια του έτους.

Όσο για τα μεγάλα events, τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα το 2021 εξασφάλισαν το περίφημο "11.11 Sale" και η Black Friday. Το πρώτο απέδωσε 102% GMV και 74% αύξηση μετατροπών. Επιπλέον, τα προϊόντα που συμμετείχαν στις προσφορές της πλατφόρμας Joom αύξησαν το GMV τους κατά 197%. Είναι περισσότερο από 2 φορές υψηλότερο από τα μη προωθημένα προϊόντα (86%). Κατά τη διάρκεια της Black Friday η πλατφόρμα κατάφερε να αυξήσει το GMV κατά 78% και τις μετατροπές κατά 60%. Τα προϊόντα που προωθήθηκαν είχαν 164% αύξηση GMV και τα μη προωθημένα - 70%.

Χάρη στους βασικούς μηχανισμούς της πλατφόρμας, όπως κουπόνια, pushes, fire baskets, επιλογές και προσφορές, καθώς και την υποστήριξη cross-marketing, που έχουν σαν αποτέλεσμα τη σημαντική ώθηση του GMV, οι προσφορές του Joom λατρεύονται από τους εμπόρους! Σύμφωνα με μία από τις έρευνες ικανοποίησης, το 86% των ερωτηθέντων είναι ευχαριστημένοι με τις προωθητικές δραστηριότητες του Joom, καθώς όχι μόνο ενθαρρύνουν στην καλύτερη εξερεύνση των προϊόντων, αλλά τονώνουν αποτελεσματικά τις πωλήσεις μακροπρόθεσμα.

 

 

3. Το Joom εργάζεται σκληρά για να προσφέρει στους πωλητές ακόμη μεγαλύτερη προβολή και αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης

Το 2021, το Joom εισήγαγε το premium status "Top Store" για να ανταμείψει τα καταστήματα που φτάνουν σε ένα ορισμένο επίπεδο σε όλες τις μετρήσεις απόδοσής τους και έχουν περάσει την αξιολόγηση ποιότητας από το Joom με μεγάλη επιτυχία. Η κατάσταση Top Store επιτρέπει σε επιλεγμένα καταστήματα να έχουν πρόσθετη επισκεψιμότητα, προσφέρει επιπλέον προώθηση και προβολή για τα προϊόντα τους και αυξάνει την αφοσίωση των πελατών.

Επιπλέον, το Joom προσφέρει στα Top Stores πολλές δυνατότητες ανάπτυξης, όπως ζωντανές ροές, βίντεο προϊόντων, ειδικές ελκυστικές τιμές για τους ακόλουθους του καταστήματος, κουπόνια πωλητών και εκπτώσεις για πολλαπλές αγορές.

Μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων, τα Top Stores έχουν πρόσβαση στο Joom's Influencer Program - μια εύχρηστη πλατφόρμα όπου ένας έμπορος μπορεί να προτείνει ένα προϊόν για προώθηση και να επιλέξει έναν influencer για να το κάνει με βάση την περιοχή, το στυλ και τα ενδιαφέροντά του. Αυτό το εργαλείο βοηθά τους εμπόρους να λάβουν ποιοτικές κριτικές προϊόντων, να δίνουν τη δυνατότητα στους influencers να λαμβάνουν προϊόντα δωρεάν και να κερδίζουν από κριτικές στο κοινωνικό δίκτυο και να φέρνουν νέους πελάτες στο Joom από εξωτερικούς λογαριασμούς.

Τέλος, μόνο τα Top Stores έχουν το προνόμιο να δημιουργούν μεμονωμένες προσφορές, εκτός από αυτές της πλατφόρμας και να επιλέγουν τον καταλληλότερο τρόπο προβολής των προϊόντων τους και ενίσχυσης των πωλήσεων.

 

Δείτε περισσότερα

Για να κάνετε εγγραφή στην πλατφόρμα, απλώς συμπληρώστε τη φόρμα θα βρείτε στο merchant.joom.com και θα επικοινωνήσουν μαζί σας από το Joom μέσα σε 24 ώρες. 

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


PayPal: Χρήσιμα tips για να προσελκύσετε πελάτες της ώριμης γενιάς

Οι μεγαλύτερης ηλικίας e-shoppers αποτελούν ένα ταχέως αναπτυσσόμενο δημογραφικό στοιχείο παγκοσμίως – συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Ωστόσο, η στερεοτυπική αντίληψη ότι οι εν λόγω καταναλωτές είναι κάθε άλλο παρά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αποτελεί πλέον παρελθόν.

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έκθεση της Focus Bari, τους τελευταίους μήνες η χρήση του Διαδικτύου έχει αυξηθεί θεαματικά μεταξύ των ηλικιωμένων. Επιπλέον, το 67% των Ελλήνων χρηστών ηλικίας 55+ πραγματοποίησε τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά το διάστημα Ιουνίου-Δεκεμβρίου 2021[1].

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι οι έμποροι οφείλουν να τροποποιήσουν την οπτική τους προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες της επονομαζόμενης «αργυρής γενιάς» (silver generation), αφού μάλιστα οι ανάγκες αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένες σε σύγκριση με τους αγοραστές της γενιάς των Millennials ή της Generation Z. Η παροχή στους ώριμους σε ηλικία καταναλωτές μιας ειδικά σχεδιασμένης, πολυκαναλικής και διαφανούς αγοραστικής εμπειρίας είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των εμπορικών στόχων.

Η Ελλάδα συγκαταλέγεται ανάμεσα στα κράτη με τον πιο ταχύ και υψηλό δείκτη γήρανσης στον κόσμο[2]. Το 2021, τουλάχιστον το 22% του πληθυσμού της χώρας αποτελείτο από άτομα άνω των 65 ετών[3] και η ENI CBC Med, ένας κόμβος συνεργασίας των χωρών της Μεσογείου, εκτιμά ότι έως το 2050 η ηλικιακή αυτή κατηγορία θα έχει φτάσει το ένα τρίτο του τοπικού πληθυσμού.

Ωστόσο, την ίδια στιγμή ο τρόπος ζωής και οι ανάγκες της ελληνικής «ασημένιας γενιάς» έχουν αλλάξει ορατά. Σήμερα, οι ενεργοί και δραστήριοι πολίτες είναι εκείνοι που θέλουν να απολαύσουν τη ζωή, να ζήσουν νέες εμπειρίες και να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης και εύκολης πρόσβασης στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η «ασημένια γενιά» πιάνει το smartphone και πηγαίνει για ψώνια στο… Διαδίκτυο

Οι εκπρόσωποι της γενιάς αυτής κρατούν ζωντανή την περιέργειά τους, είναι καλοί γνώστες της τεχνολογίας και τους χαρακτηρίζει η αυτοπεποίθηση: κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ώριμοι σε ηλικία καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο στη χρήση της τεχνολογίας, εντάσσοντάς την στη ρουτίνα τους. Σύμφωνα με τη Focus Bari, η χρήση του Διαδικτύου έχει αυξηθεί θεαματικά σε ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, φτάνοντας σε διψήφιο αριθμό μεταξύ των Ελλήνων ηλικίας 55–64 ετών (+11%) και ακόμη υψηλότερα ανάμεσα σε άτομα ηλικίας 65-74 ετών (+21%)[4].

Το Διαδίκτυο είναι όντως χρήσιμο για ποικίλες δραστηριότητες, καθώς οι πιο ηλικιωμένοι Έλληνες εκτελούν ένα ευρύ φάσμα online εργασιών σε καθημερινή βάση: από την ψηφιακή τραπεζική και την κοινωνική δικτύωση έως τις ηλεκτρονικές αγορές. Το e-shopping αναδείχθηκε μάλιστα τα τελευταία δύο χρόνια στην 4η πιο συχνή διαδικτυακή δραστηριότητα μεταξύ της ηλικιακής ομάδας 55-64, σύμφωνα με τα ευρήματα της Focus Bari[5].

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

5 σημαντικές συμβουλές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ακολουθούν ορισμένες χρήσιμες ιδέες σχετικά με το πώς να προσελκύσετε και να διατηρήσετε πελάτες ώριμης ηλικίας.

1. Να θυμάστε ότι πολλοί εξ αυτών είναι ‘mobile first’, αναγνωρίζοντας και τη δική τους εξάρτηση από τις κινητές συσκευές. Το 92% των χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 55-64 ετών πραγματοποιεί online αναζητήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης για κινητά[6]. Δεδομένης της δημοτικότητας διαφόρων φορητών συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των smartphones, tablets ή laptops μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία Ελλήνων, αξίζει να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας θα έχει τη βέλτιστη απόδοση ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί κανείς για να κάνει scroll, να τσεκάρει ή να αγοράζει προϊόντα. Σιγουρευθείτε ότι όλα τα βήματα της διαδικασίας αγοράς έχουν βελτιστοποιηθεί για χρήση μέσω κινητού, καθώς συχνά μικρές τεχνικές ατυχίες μπορούν να αποτρέψουν τον πελάτη από το να ολοκληρώσει το checkout.

2. Μην ξεχνάτε τα digital wallets. Τα ψηφιακά πορτοφόλια βρίσκονται σε άνοδο, αντιπροσωπεύοντας μια προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής για το 26% των Ελλήνων[7]. Για τις παλαιότερες γενιές μπορεί να είναι εξίσου ιδιαίτερα χρήσιμα, καθώς η πρόσβαση σε μια δημοφιλή και ασφαλή επιλογή πληρωμής, όπως εκείνη που παρέχει η PayPal, τους δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν μια αγορά χωρίς να μοιραστούν στοιχεία πληρωμής, όπως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας. Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί συχνά να απλοποιηθεί με αυτόν τον τρόπο, ή ακόμη και να περιοριστεί σε ένα και μόνο κλικ. Εξάλλου, οι εταιρείες που λανσάρουν ψηφιακά πορτοφόλια είναι ως επί το πλείστον γνωστές μάρκες, συμβάλλοντας έτσι στην αναγκαία αξιοπιστία του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος.

3. Φροντίστε την παρουσία σας στα social media. Το 82% των «ασημένιων καταναλωτών» έχει λογαριασμό στο Facebook και το 74% χρησιμοποιεί το Messenger[8]. Κάνετε τα προφίλ σας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στα social media ελκυστικά και δεόντως επαγγελματικά, καθώς αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα από τα κανάλια πωλήσεών σας και αντικατοπτρίζουν το επίπεδο της επιχείρησής σας. Αξίζει επίσης να ενσωματώσετε ένα καλό και οργανωμένο σύστημα υποστήριξης για όσους πελάτες ενδέχεται να υποβάλουν ερωτήσεις μέσω των σελίδων αυτών και όχι μέσω επίσημων καναλιών εξυπηρέτησης πελατών.

4. Η ποικιλομορφία στην παράδοση αγαθών «πιάνει τόπο». Το 2020 παραδόθηκαν στην Ελλάδα 85,4 εκατομμύρια δέματα στην αγορά ταχυμεταφορών CEP (Courier, Express & Parcel) [9]. Η προσφορά μιας ποικιλίας διαφορετικών επιλογών παράδοσης είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη διευκόλυνση της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών. Ταχυμεταφορές πόρτα-πόρτα, ειδικά σημεία παραλαβής ή μήπως κάτι άλλο; Αφήστε τον πελάτη να επιλέξει ό,τι προτιμά καλύτερα και τον βολεύει περισσότερο.

5. Τα newsletters ξαναγίνονται της μόδας. Κάθε φορά που προσεγγίζετε τους γηραιότερους πελάτες μέσω πολυκαναλικής επικοινωνίας, να έχετε κατά νου ότι οι παραδοσιακές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα ενημερωτικά δελτία έχουν ξαναμπεί δυναμικά στο παιχνίδι. Εκμεταλλευτείτε το γεγονός ότι το 90% των ώριμων καταναλωτών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για αποστολή e-mail[10] και συνδεθείτε έτσι μαζί τους – φυσικά, μην ξεχνάτε να διατηρείτε ένα επίπεδο που αρμόζει στην ηλικία τους, διακατέχεται από σεβασμό και εμπνέει κύρος και εμπιστοσύνη.

Συνοψίζοντας, όταν πρόκειται για την προσέλκυση της «ασημένιας γενιάς», οι έμποροι χρειάζεται να είναι ευέλικτοι, παρόντες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ικανοί να παρέχουν στους πελάτες τους ποικίλες επιλογές παράδοσης των παραγγελιών. Αλλά πάνω από όλα, οφείλουν να είναι διαφανείς και σοβαροί για να δείχνουν όντως άξιοι εμπιστοσύνης.

Η απόπειρα γνωριμίας και κατανόησης των συνηθειών και των αναγκών που διέπουν την αγοραστική συμπεριφορά των ώριμων ηλικιακά καταναλωτών απαιτεί επιπλέον προσπάθεια από την πλευρά των πωλητών πωλητές να καταβάλουν επιπλέον προσπάθεια. Με δεδομένο τον ρυθμό αύξησης του γηράσκοντος πληθυσμού στην Ελλάδα, αξίζει τον κόπο η επένδυση στην ηλικιακή αυτή κατηγορία που επισκέπτεται ολοένα και περισσότερα e-shops. Η όποια παραμέληση αυτής της ομάδας στόχου μπορεί να επιφέρει στους εμπόρους και επιχειρηματίες όχι μόνο σοβαρά ζητήματα σε επίπεδο φήμης, αλλά και οικονομικές απώλειες που θα είναι δύσκολο να καλυφθούν μακροπρόθεσμα.

 

[1] Focus Bari | Focus on Tech Life Tips, June-December 2021

[2] TEC-MED, Needs and solutions for the elderly population in Greece

[3] Knoema, World Data Atlas, Greece - Population

[4] [5] [6] Focus Bari | Focus on Tech Life Tips, June-December 2021

[7] [8] [9] [10] Statista, Online Payment Breakdown Greece

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Viber: Δωρεάν δοκιμαστική περίοδος τριών μηνών για τα Business Messages

Το Viber έχει γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για επικοινωνία με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους — και πλέον, τις επιχειρήσεις. Οι συνομιλίες ουσίας παραμένουν στο επίκεντρο όλων όσων προσφέρει το Viber, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής με λύσεις για business messages που βοηθούν τις εταιρείες να επικοινωνούν με τους πελάτες τους με προσωπικό τρόπο, ειδικά εν μέσω μιας εποχής που το εμπόριο δια συνομιλίας σημειώνει άνοδο.

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει τα οφέλη της ατομικής και διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, μπορούν να δοκιμάσουν δωρεάν για 3 μήνες τα Viber Business Messages κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου που διαρκεί η προσφορά. Η δοκιμή είναι διαθέσιμη σε οποιονδήποτε νέο ή υπάρχοντα επιχειρηματικό λογαριασμό στο Viber που στέλνει μηνύματα συνομιλίας για πρώτη φορά. Η προσφορά θα διαρκέσει από τις 4 Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου 2022 στις αγορές για όλο τον κόσμο. Οποιαδήποτε επιχείρηση στείλει το πρώτο της μήνυμα συνομιλίας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου λαμβάνει 90 ημέρες δωρεάν μηνυμάτων συνομιλίας από την ημερομηνία του πρώτου μηνύματος.

Τι κερδίζει μια εταιρεία; Τα μηνύματα συνομιλίας στο Viber υπολογίζονται ανά συνδέσεις. Η περίοδος σύνδεσης είναι ένα χρονικό παράθυρο 24 ωρών που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και χρήστες να ανταλλάσσουν μεγάλο αριθμό μηνυμάτων σε μια συνομιλία—μια εταιρεία μπορεί να στείλει έως και 60 μηνύματα εντός αυτού του χρονικού πλαισίου. Μια περίοδος σύνδεσης ξεκινά αφού ένας χρήστης στείλει μήνυμα στην επιχείρηση, αλλά αυτή χρεώνεται μόνο όταν απαντήσει στον χρήστη. Οι περίοδοι σύνδεσης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και στους χρήστες να έχουν πραγματικές συνομιλίες—διαλόγους που βοηθούν τις εταιρείες να επιλύουν ζητήματα χρηστών σε πραγματικό χρόνο και να οικοδομούν μια σχέση με το κοινό.

Αν και χρησιμοποιούνται κυρίως για υποστήριξη πελατών, τα Business Messages Συνομιλιών μπορούν να ανοίξουν ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών και πελατών. Οι συνομιλίες με υπαλλήλους μπορούν να καλύψουν πολλά θέματα, όπως τη διαχείριση των λεπτομερειών μιας παραγγελίας και της παράδοσής, βοήθεια στην επιλογή ενός προϊόντος, ολοκλήρωση μιας κράτησης ή διαχείριση προσφορών loyalty. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να πραγματοποιήσουν πωλήσεις μέσω διαδραστικής επικοινωνίας, να βελτιώσουν τη διατήρηση των πελατών, να υποστηρίξουν την εμπειρία τους μετά την αγορά και πολλά ακόμη.

Μελέτες δείχνουν ότι το 73% των καταναλωτών προτιμούν να επικοινωνούν με μια επιχείρηση όταν μπορούν να της στείλουν μήνυμα παρά να τηλεφωνήσουν και το 58% από αυτούς πιστεύουν ότι η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ο ταχύτερος τρόπος επικοινωνίας με μια εταιρεία. Επιπλέον, το 74% των πελατών προτιμά την ανταλλαγή μηνυμάτων με επιχειρήσεις, εάν τους απαντά ένα πραγματικό πρόσωπο.

Ενώ η επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών εξελίσσεται συνεχώς, τα επιχειρηματικά μηνύματα αναπτύσσονται επίσης. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τις πλούσιες υπηρεσίες και δυνατότητες που τους παρέχει το Viber και οι αριθμοί το πιστοποιούν: Το 2021 στην Ελλάδα, το Viber είδε αύξηση 82% στα παραδοτέα μηνύματα - και 193% στα Business Messages συνομιλιών.

Τα Business Messages Συνομιλιών του Viber μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση πολλών επιχειρηματικών υποθέσεων σε ένα μόνο κανάλι: οι εταιρείες  μπορούν να ανταποκριθούν στο αίτημα των πελατών τους για προσωπική αλληλεπίδραση και έχουν πολλές ευκαιρίες για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιό της.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, δείτε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη δωρεάν δοκιμή 3 μηνών των  Viber Business Messages Συνομιλιών, εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search