eCommerce

Εντυπωσιακό line-up ομιλητών στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo SE Europe 2022

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & Southeastern Europe 2022, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022, προχώρησε στην 3η κατά σειρά ανακοίνωση ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στο κεντρικό διήμερο Συνέδριο της έκθεσης.

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE 2022 (ECDM Expo SEE 2022) αναμένεται πιο δυναμική και ενδιαφέρουσα από ποτέ, με 100+ εκθέτες και 6 παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν 60 ομιλητές, κορυφαία στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που έχουν ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές, είναι οι:

  • Giuliano Cini, Brand Lead Italy & Greece, TikTok
  • Maike Jansen, Head of e-Regulations, Ecommerce Europe
  • Yiannis Papadonikolakis, Sales Director, Greece, Checkout.com
  • Michalis Moschos, CMO, Central and Eastern Europe, Microsoft
  • Konstantinos Papadopoulos, Account Strategist, Google
  • Panagiotis Kriaris, Head Of Business Development, Unzer
  • Alon Paster, Head of Commercial Development, Global Emerging Markets, eBay
  • Natalia Zhukova, Head of Marketing, Market Research, SEMrush
  • Geoff Desreumaux, co-Founder/Chief Editor, We are Social Media
  • Katerina Fraidaki, President, GRECA
  • Lorraine Higgins, Founder & MD, Rockwood - Sec Gen, Digital Business Ireland
  • Guido X Jansen, Global Business & Technology Evangelist, Spryker
  • Christine Nikolaou, Global Head of Ecommerce Strategy & Performance, Diageo
  • George Zachartzis, co-Founder & CEO, Smart Shipping Technologies PC
  • Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
  • Nikolaos Chatzidakis, Co-Founder and CTO, afterSalesPro
  • Rania Lamprou, co-Founder & CEO, Simpler
  • Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania

 

Οι εγγραφές για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα συνέδρια, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, βρίσκονται σε εξέλιξη.*

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM EXPO SEE 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Ελληνικoύ Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. και διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, BitMyJob, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Skroutz, WayMore

Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, DigitalUp, OnIT!, ZonePage

Υποστηρικτές: Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, η είσοδος στους χώρους της διοργάνωσης επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους και προσφάτως νοσήσαντες και απαιτείται προεγγραφή πριν την προσέλευση.
Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
A-commerce: Πλατφόρμα Omnichannel Commerce από την ATCOM

Το A-commerce, τη νέα Omnichannel Commerce πλατφόρμα που λάνσαρε πρόσφατα η ATCOM, παρουσίασε ο CCO Ιάσων Καταρόπουλος στην ομιλία που πραγματοποίησε στο e-commerce conference 2022 της 6ης Απριλίου, το οποίο διοργανώθηκε από την BOUSSIAS με Χρυσή Χορηγία της ATCOM.

Η νέα πλατφόρμα της ATCOM, η οποία πλέον αποτελεί τη ναυαρχίδα των προϊόντων της, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στο Unified Commerce, από το web στο mobile και από το ηλεκτρονικό εμπόριο στο φυσικό κατάστημα.

Πρόκειται για ένα προϊόν ανάπτυξης της ATCOM το οποίο, όπως ανέφερε ο κ. Καταρόπουλος, δημιουργήθηκε ως το επιστέγασμα της εκτεταμένης εμπειρίας της ATCOM στον χώρο της ανάπτυξης CMS και e-commerce platforms εδώ και 20 χρόνια, για να παρέχει λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο – σήμερα, αλλά και στο μέλλον.

Λειτουργώντας στους πυλώνες της σταθερότητας, της ταχύτητας, της ασφάλειας και της επεκτασιμότητας, με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ως εγγενή σταθερά, το A-commerce διαθέτει ενσωματωμένο native SDK για mobile εφαρμογές και υποστηρίζει την ένταξη πάσης φύσεως συστημάτων, ενώ η microservices αρχιτεκτονική του επιτρέπει την ανεμπόδιστη αύξηση της υποδομής (scaling), εξασφαλίζοντας κάθε μελλοντική ανάγκη της επιχείρησης.

Παράλληλα, ενσωματώνει προηγμένα εργαλεία Merchandising, καινοτόμες λειτουργικότητες τόσο στη σφαίρα του Unified Commerce όσο και του Customer Experience, και έξυπνα χαρακτηριστικά σε περιοχές όπως η διαχείριση περιεχομένου, το consent management, αλλά και το reporting, μεταξύ άλλων.

Πλέον της τεχνολογικής καινοτομίας που χαρακτηρίζει τη νέα αυτή γενιά λογισμικού, όπως υπογράμμισε ο κ. Καταρόπουλος, το A-commerce παρέχει αξιοσημείωτη ευελιξία στους οργανισμούς, ανεξαρτήτως μεγέθους και τζίρου, απευθυνόμενο έτσι σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, είτε ξεκινά τώρα στο e-commerce, είτε αναζητά το επόμενο όχημα που θα την οδηγήσει στο μέλλον.

Περισσότερες πληροφορίες για το A-commerce μπορείτε να βρείτε εδώ:  www.atcom.gr/a-commerce.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δύο στις πέντε επιχειρήσεις λιανικής απέκτησαν e-shop μεσα στην πανδημία

Η Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου “Από τις πολύ-επίπεδες Κρίσεις στην Αβεβαιότητα”, παρουσιάστηκε από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ για το 2021.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19 και ο αντίκτυπος της παρατεταμένης κρίσης χρέους που προηγήθηκε, επηρέασαν σε εξαιρετικά υψηλό βαθμό την εγχώρια οικονομία και συνακόλουθα τον κλάδο του εμπορίου.

Οι καταιγιστικές εξελίξεις στη διεθνή οικονομική και πολιτική πραγματικότητα, όπως επιταχύνθηκαν από τον πόλεμο στην Ουκρανία και την εκτίναξη των τιμών, προκαλούν νέες ισχυρές αναταράξεις και επιβάλλουν αναπόφευκτες προκλήσεις στην επιχειρηματικότητα.

Στα βασικά συμπεράσματα σημειώνεται πως μετά την «τριπλή κρίση» (χρέους, πανδημίας και πληθωρισμού), οι μεταβολές του οικονομικού και επιχειρηματικού κλίματος είναι συνεχείς, διογκώνοντας την αβεβαιότητα και ανατρέποντας πάγιες σταθερές και προβλέψεις. 

Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών (ΔΚΕ) στο λιανικό εμπόριο ανέκαμψε, χωρίς όμως αυτή η ανάκαμψη να είναι ισόρροπη. Οι ειδικές συνθήκες της υγειονομικής κρίσης ευνόησαν συγκριτικά περισσότερο τις πωλήσεις σε φαρμακευτικά προϊόντα και καλλυντικά, super market (εάν υπολογιστεί και η τεράστια αύξηση του 2020) όπως επίσης και τις διαδικτυακές πωλήσεις, εκτός καταστημάτων. Βέβαια, ο ενδοκλαδικός δυϊσμός δεν είναι πανδημικό απότοκο, καθώς είχε ήδη εντοπιστεί στην Ετήσια Έκθεση του 2019.

Στα υπόλοιπα σημαντικά ευρήματα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι οι μικρότερες επιχειρήσεις παρουσιάζονται πολύ λιγότερο αισιόδοξες για την εξέλιξη των πωλήσεων και γενικότερα τη βιωσιμότητά τους, χαρακτηριστικό αποτέλεσμα του δυισμού μεγέθους που εντοπίζεται στον κλάδο, με την πανδημία και τις ειδικές συνθήκες λειτουργίας των επιχειρήσεων τον ανέδειξαν περαιτέρω. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο μέσος κύκλος εργασιών των μικρότερων μονάδων στο λιανικό έχει επιστρέψει στα επίπεδα του 2016, χάνοντας την όποια μεγέθυνση είχε επιτευχθεί έως το 201

Μπορείτε να βρείτε εδώ την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου 2021

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ContactPigeon λανσάρει το Samaritan, ένα Omnichannel Chat αποκλειστικά για retailers

Η ContactPigeon, μια από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές SaaS στον χώρο του omnichannel customer engagement, λανσάρει μια νέα σειρά προϊόντων με διακαναλικές δυνατότητες.

Το Omnichannel Chat της ContactPigeon είναι μια πλήρως ενσωματωμένη εφαρμογή στην πλατφόρμα της εταιρείας, και ενισχύει την εμπειρία του πελάτη προσφέροντας το πιο ολοκληρωμένο live chat για eCommerce.

Βασικά χαρακτηριστικά του Omnichannel Chat της ContactPigeon:

  • Εντός του νέου feature συμπεριλαμβάνεται chatbot το οποίο είναι προγραμματισμένο να ανταποκρίνεται επακριβώς στις ανάγκες των retailers και της βιομηχανίας του eCommerce. 
  • Ενισχύεται η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών και του e-shop μέσω επαλήθευσης σε δύο βήματα, είτε με email, είτε με κινητό τηλέφωνο. Ο κάθε χρήστης πιστοποιεί την ταυτότητα του με έναν μοναδικό αριθμό PIN. 
  • Οι υπάλληλοι υποστήριξης πελατών κατά τη διάρκεια της συνομιλίας με τον καταναλωτή έχουν πρόσβαση στο ενοποιημένο προφίλ του σε πραγματικό χρόνο (online συμπεριφορά, μηνύματα και ιστορικό αλληλεπιδράσεων). Έτσι είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες του και να προσφέρουν κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης.
  • Προάγει τη διακαναλική επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων-καταναλωτών, καθώς επιτρέπει τον σχεδιασμό αυτοματισμών με βάση τις παρελθοντικές συνομιλίες των πελατών και τον βαθμό ικανοποίησης τους. 
  • Υποστηρίζει  την αυτοματοποιημένη ομαδοποίηση των καταναλωτών για βέλτιστα αποτελέσματα και πιο στοχευμένη, προσωποποιημένη επικοινωνία. 

 

Το Omnichannel Chat της ContactPigeon ονομάζεται Samaritan (εμπνευσμένο από την παραβολή του καλού Σαμαρείτη) και λειτουργεί σαν μια αμεσότερη μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στα e-shop και τους πελάτες τους. Με σκοπό τη γρήγορη και ουσιαστική επίλυση είτε απλών, είτε σύνθετων προβλημάτων, εκτός από live chat δυνατότητες, το Samaritan είναι επανδρωμένο και με AI chatbot για να μειώσει το φόρτο εργασίας του προσωπικού.

To προηγμένο μενού διαχείρισης των εισερχόμενων μηνυμάτων καθιστά ευκολότερη και πιο γρήγορη την αλληλεπίδραση του πελάτη με το e-shop αυξάνοντας τα ποσοστά επίλυσης προβλημάτων.

Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα 360ᵒ live chat που όχι μόνο διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά οδηγεί σε άμεση αύξηση των πωλήσεων μέσω της αξιοποίησης των συλλεγμένων δεδομένων για προσωποιημένες προϊοντικές προτάσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Sitecore παρουσίασε την ανανεωμένη σουίτα προϊόντων της

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοίνωσε πως έχει ενσωματώσει πλήρως στην Digital Experience Platform (DXP) του τα βασικά προϊόντα από τις εξαγορές των Boxever, Four51, Moosend και Reflektion.

Η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης των νέων λειτουργιών αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τη Sitecore, ενώ παράλληλα επιταχύνει την παράδοση της πλέον ολοκληρωμένης SaaS-based DXP πλατφόρμας στον κλάδο, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο το περιεχόμενο, η ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics υποστηρίζουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις για τη μετάβασή τους σε ένα digital-first περιβάλλον.

 

Η ενσωμάτωση πραγματοποιείται σε μια κρίσιμη εποχή για τα brands που επιδιώκουν να μετασχηματίσουν ριζικά τις ψηφιακές εμπειρίες για να έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες, προσφέροντας πιο επίκαιρες, διαισθητικές και ανθρώπινες εμπειρίες.

Οι νέες προσθήκες είναι καθοριστικές στην ανάπτυξη της προηγμένης πλατφόρμας SaaS DXP της Sitecore, μίας λύσης που δίνει τη δυνατότητα στα brands να δημιουργούν μοναδικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να παρέχουν προσωποποιημένες ψηφιακές εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο σε κάθε σημείο επαφής, από την παραγωγή περιεχομένου μέχρι το εμπόριο.

Με μια πλήρη σουίτα δυνατοτήτων στο cloud, η Sitecore έχει επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο το περιεχόμενο, η ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics θα υποστηρίξουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Η Sitecore σχεδιάζει να συνεχίσει την επένδυση και ανάπτυξή της, στην Ελλάδα, στη Μινεάπολη, στο Σαν Ματέο, και την Ιρλανδία, όπου ιδρύθηκαν οι τέσσερις εταιρείες που εξαγοράστηκαν. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς συγκρίνεται το εμπόριο στο TikTok έναντι του Instagram και του Facebook;

Το TikTok είναι η πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή και εταιρείες και έμποροι προσπαθούν να επωφεληθούν από το φαινόμενο. Αν και το TikTok δεν έχει τόσο μεγάλη βάση αγοραστών όσο το Facebook ή το Instagram, οι αγοραστές του είναι ιδιαίτερα ενεργοί και πιστοί και το δημοφιλές κοινωνικό μέσο αποτελεί έναν ισχυρό οδηγό πρόθεσης αγοράς. 

Όπως γράφει το emarketer.com, εάν το #TikTokMadeMeBuyIt μάς έχει διδάξει κάτι μέχρι στιγμής, είναι ότι μια τυχαία ποικιλία προϊόντων, από παντελόνια γιόγκα και καθαριστικά χαλιών, μέχρι αγροτική ένδυση, μπορεί γρήγορα να γίνει viral και να οδηγήσει σε πωλήσεις. Η δύναμη του TikTok στην ανακάλυψη τροφοδοτείται από τον αλγόριθμό του, ο οποίος εμφανίζει σχετικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο στους χρήστες, στην εξατομικευμένη ροή "For You". Αυτά τα βίντεο συχνά παρουσιάζουν προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων αντικειμένων που ένας χρήστης δεν είχε σκεφτεί ποτέ πριν τα δει στη ροή.

Όσοι ψωνίζουν στο TikTok περιηγούνται και αγοράζουν προϊόντα πιο συχνά σε σχέση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την έρευνα Bazaarvoice του Ιανουαρίου 2022, περισσότεροι από το ένα πέμπτο των αγοραστών του TikTok παγκοσμίως δήλωσαν ότι αγόραζαν αγαθά στο TikTok «συνεχώς», ποσοστό που το τοποθετεί μπροστά από όλες τις άλλες πλατφόρμες που μετρήθηκαν. Ωστόσο, η έρευνα δεν έδειξε πού ολοκληρώθηκαν αυτές οι αγορές.

Πολλές αγορές εμπνευσμένες από το TikTok πραγματοποιούνται εκτός πλατφόρμας, όπως σε e-shop, φυσικά καταστήματα, ή ακόμα και σε ανταγωνιστικά κοινωνικά δίκτυα με πιο ισχυρές εμπορικές προσφορές, όπως το Facebook και το Instagram. Σε ορισμένες περιπτώσεις το TikTok διευκολύνει αυτήν τη συμπεριφορά, αφού επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατευθύνουν τους χρήστες στους λογαριασμούς τους στο Instagram, ακόμα και στο YouTube, με έναν ενσωματωμένο σύνδεσμο στην κορυφή των προφίλ τους στο TikTok.

Το νεανικό προφίλ των χρηστών τού TikTok βοηθά να εξηγηθούν τα υψηλά επίπεδα αγορών εκτός πλατφόρμας, αφού έφηβοι και νεαροί ενήλικες αποτελούν τον πυρήνα της βάσης χρηστών του. Είναι περισσότερο διατεθειμένοι από τις παλαιότερες γενιές να συμβαδίζουν με τις τρέχουσες τάσεις και επηρεάζονται να αγοράζουν βάσει αυτών, αλλά μπορεί να έχουν μικρότερη αγοραστική δύναμη, ή να μην έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές μεθόδους πληρωμής. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς, μοιράζονται περιεχόμενο TikTok με συγγενείς ή φίλους, οι οποίοι στη συνέχεια αγοράζουν τα επιθυμητά προϊόντα από αλλού.

Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του TikTok στη συνολική αγορά κοινωνικού εμπορίου των ΗΠΑ θα παραμείνει σχετικά μικρό. Οι αμερικανοί καταναλωτές θα δαπανήσουν 45,74 δισ. δολάρια σε αγορές κοινωνικού εμπορίου φέτος, συμπεριλαμβανομένων των αγορών που πραγματοποιούνται εντός εφαρμογής και εκείνων που πραγματοποιούνται κάνοντας κλικ στον ιστότοπο ενός λιανοπωλητή. Το Facebook και το Instagram θα συνεχίσουν να αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία αυτών των αγορών και θα αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των αγοραστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εικόνα: Solen Feyissa on Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Joom ανοίγει μια παγκόσμια αγορά e-commerce για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Το παγκόσμιο mobile marketplace Joom συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε νέες γεωγραφικές περιοχές και τώρα φτάνει και στην Ελλάδα, για να ενισχύσει τις διευρωπαϊκές επιχειρηματικές δραστηριότητες της πλατφόρμας.

Το Joom έχει ήδη συνδέσει εκατοντάδες πωλητές από τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Πολωνία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες και τώρα ανοίγει την πλατφόρμα του για τους εμπόρους από την Ελλάδα.

 

Τί είναι το Joom;

Το Joom Marketplace είναι μέλος ενός διεθνούς ομίλου εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου και fintech που ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2016 στη Λετονία. Το Joom στοχεύει να δημιουργήσει μια πλατφόρμα όπου οποιοσδήποτε, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε στον κόσμο, μπορεί να αγοράσει ό,τι χρειάζεται και θέλει σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου.

Για τους εμπόρους, αυτό σημαίνει ότι με το Joom μπορούν εύκολα να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο κοινό και να πουλήσουν και στην Ελλάδα και έξω από τα σύνορα της χώρας τους - επομένως, να γίνουν μέρος της παγκόσμιας αγοράς.

Το Joom προσδιορίζεται όχι μόνο σαν ένα international marketplace, αλλά ως πρωτοπόρος στο κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, αφού έφερε αυτή την ιδέα στις δυτικές αγορές. Στην πραγματικότητα, από την αρχή το Joom ανέπτυξε τo marketplace του ως ένα shopping app με ενσωματωμένο κοινωνικό δίκτυο, εξατομικευμένες προσφορές και προτάσεις, προσφέροντας μια πλατφόρμα φιλική για brands και influencers.

Σήμερα, το Joom είναι ένα παγκόσμιο mobile marketplace το οποίο είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 150 χώρες. Μιλάει 21 γλώσσες, έχει πάνω από 400 εκ. εγκαταστάσεις παγκοσμίως και με το 95% των συναλλαγών να έχουν γίνει μέσω του mobile app, δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους να έχουν πρόσβαση σε ένα εντελώς νέο, mobile friendly κοινό καταναλωτών.

Το marketplace  προσφέρει πάνω από 20 εκατομμύρια προϊόντα σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες. Οι πιο δημοφιλείς είναι:

- Μόδα / Ρούχα / Υποδήματα / Ομορφιά
- Σπίτι / Διακόσμηση / Κουζίνα
- Ηλεκτρονικά / Gadgets / Εξοπλισμός

Το Joom έχει πολλά υποσχόμενα εξειδικευμένα brands που υποστηρίζει, όπως προϊόντα για τους θαυμαστές της K-pop.

 

Τί κάνει το Joom μοναδικό;

Η αποστολή του Joom είναι να βοηθά τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις στις καθημερινές τους εμπειρίες. Έτσι, η πλατφόρμα κάνει τα πάντα για να διευκολύνει την ενσωμάτωση των brand και να προωθήσει τη διεθνή ανάπτυξή τους. Τι σημαίνει αυτό;

 

 

Πρώτον, δεν υπάρχει χρέωση συνδρομής ή καταχώρισης, επομένως οι νέοι πωλητές δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν πρόσθετη χρέωση για να εγγραφούν στην πλατφόρμα. Όταν εγγραφεί ένας έμπορος, το Joom αναλαμβάνει δωρεάν όλη τη μετάφραση και την υποστήριξη. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι μπορούν να αφιερώσουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να εργαστούν για την αύξηση των πωλήσεών τους, να σχεδιάσουν προωθητικές ενέργειες και να βελτιώσουν τη γκάμα των προϊόντων τους.

Επιπλέον, το Joom βοηθά τους νέους εμπόρους με την προώθηση των προϊόντων. Εκτός από τα τυπικά διαφημιστικά εργαλεία, τις προσφορές και τις επιλογές, η πλατφόρμα δημιουργεί ένα σύστημα συστάσεων, που βοηθά τους πελάτες να βρουν νέα brands και να εξοικειωθούν με τα προϊόντα τους. Οι κριτικές των influencer ενσωματώνονται στη σελίδα πληροφοριών του προϊόντος και έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις μετατροπές, βοηθώντας τους χρήστες να αποκτήσουν μια ιδέα για το προϊόν.

Τέλος, το κοινωνικό δίκτυο του Joom επιτρέπει στους εμπόρους να μοιράζονται απόψεις, κριτικές, καθώς και θεματικές επιλογές (συμπεριλαμβανομένων επώνυμων προϊόντων), έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το κοινωνικό δίκτυο, ή την κριτική ενός blogger. Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, που κανένα άλλο από τα ευρωπαϊκά marketplaces δεν έχει.

 

Εύκολη εγγραφή, συνεχής υποστήριξη

Για να εγγραφείτε στην πλατφόρμα, θα πρέπει απλώς να συμπληρώσετε τη φόρμα στη διεύθυνση merchant.joom.com και το Joom θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών. 

Η πλατφόρμα έχει επίσης δημιουργήσει ένα ειδικό, εξειδικευμένο portal, ένα είδος κέντρου βοήθειας, όπου οι έμποροι μπορούν να βρουν περισσότερες λεπτομέρειες και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις ή να ξεκινήσουν μια ζωντανή συνομιλία με την ομάδα του Joom που μπορεί να τους συμβουλεύσει για οποιοδήποτε ζήτημα.

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Έρευνα Skroutz: Τί αγοράζουν και πόσα ξοδεύουν οι καταναλωτές για online αγορές

Το Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσιάζει τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που διέθεσαν ανά κατηγορία.  

Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους τελευταίους 3 μήνες (για το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28  Μαρτίου 2022) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.

Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν.

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν, είναι τα ακόλουθα:

• Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.

• Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο 265€ για αγορά κινητών τηλεφώνων.

• Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 500 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα.

Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για μια ακόμα από τις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τα 300 ευρώ.  

 

Γενική κατηγορία

Προϊόν

Μέση τιμή κατανάλωσης

1.  Μόδα & Αξεσουάρ

Ανδρικά μπουφάν

68€

Γυναικείες τσάντες

65€

Ανδρικά φούτερ

43€

2. Κινητά Τηλέφωνο & Αξεσουάρ

Κινητά τηλέφωνα

265€

Smartwatches

126€

Θήκες κινητών

19€

3. Υγεία/ Ιατρικά

Μάσκες προστασίας

90€

Ειδικά συμπληρώματα διατροφής

38€

Γυαλιά ηλίου

48€

4. Ηλεκτρονικά είδη

Laptop

596€

Κάρτες γραφικών

482€

Οθόνες υπολογιστών

250€

5. Σπορ/Μόδα

Sneakers

64€

Αθλητικά Παπούτσια

60€

Ορειβατικά Παπούτσια

82€

6. Είδη σπιτιού/ έπιπλα

Κάμερες Παρακολούθησης

56€

Λάμπες LED

17€

Καναπέδες

275€

7. Είδη αυτοκινήτου

Λάστιχα Αυτοκινήτου

152€

Ηχοσυστήματα Αυτοκινήτου

76€

Χιονοαλυσίδες

46€

8. Είδη κήπου

Αλυσοπρίονα

100€

Δραπανοκατσάβιδα & Ηλεκτρικά Κατσαβίδια

72€

Παπούτσια Εργασίας

52€

9. Εποχιακά

Αποκριάτικες Στολές για Παιδιά

28€

Αποκριάτικες Στολές για Ενήλικες

24€

Funko

23€

10. Είδη Κουζίνας

Τεχνητά Λουλούδια & Φυτά

25€

Πίνακες & Κάδρα

43€

Κούπες

13€

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν από ανάλυση των επισκέψεων στο Skroutz Marketplace για την περίοδο 28 Δεκεμβρίου 2021 έως και 28 Μαρτίου 2022 και παρουσιάζει τη μέση τιμή που ξόδεψαν οι καταναλωτές ανά κατηγορία προϊόντος. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς μπορείς να έχεις 700 επιπλέον παραγγελίες σε μόλις 10 ήμερες στο e-shop σου;

Ένα μέσο e-shop σήμερα έχει περίπου 40.000 προϊόντα, 5.000 unique visitors την ημέρα και περίπου 100 παραγγελίες, με ένα καλάθι γύρω στα 70 ευρώ. Ο μέσος χρήστης δαπανά περίπου 1,8 λεπτά στο e-shop και κάνει αυτό το «ταξίδι» κατά 80% από το κινητό του.

Είναι λοιπόν πάρα πολύ δύσκολο σε 1,8 λεπτά ο πελάτης να ανακαλύψει το προϊόν που θέλει μέσα στο e-shop σου και αυτό είναι κάτι που έχουν ανακαλύψει ήδη χιλιάδες άλλες e-commerce εταιρείες στον κόσμο εδώ και πολύ καιρό.

Κολοσσοί όπως οι Amazon, Alibaba, Netflix, eBay και χιλιάδες άλλες πλατφόρμες με εκατομμύρια προϊόντα στο e-shop τους, δεν περιμένουν τον πελάτη να ψάξει να βρει προϊόντα μέσα στο e-shop αλλά χρησιμοποιούν Machine Learning και τα Δεδομένα Αγορών των πελατών τους για να μπορούν να προβλέψουν τι θέλει να αγοράσει ο κάθε πελάτης και του το προβάλλουν.

Οι προτάσεις αυτές παρουσιάζονται στην πρώτη σελίδα του e-shop, στο καλάθι και κάτω από τη σελίδα των προϊόντων και είναι διαφορετικές για κάθε πελάτη. Είναι βασισμένες στα clusters (ταξίδια αγορών των πελατών) που είναι αποτυπωμένα μέσα στα δεδομένα αγορών στο e-shop και στο ERP σου!

Χρησιμοποιώντας τη shopping personalization recommendation platform της mobiplus, ο πελάτης βλέπει προϊόντα, προσφορές και προτάσεις που αυτός θέλει να αγοράσει και που τον ενδιαφέρουν προσωπικά.

Ας δούμε το παρακάτω case study και πως τα κατάφερε η Lartigiano.

H Lartigiano θέλει να έχει ένα εξατομικευμένο e-shop για κάθε πελάτη. Nα προβλέπει και να συστήνει σε κάθε πελάτη ξεχωριστά τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει, σε πραγματικό χρόνο, αυτόματα και να τους προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες!

Η mobiplus shopping personalization recommendation platform, είναι μηχανή προτάσεων εξατομίκευσης, εξειδικευμένη για κάθε e-shop, με υψηλό βαθμό ακρίβειας, γιατί δημιουργείται από τα δεδομένα αγορών της επιχείρησής σου!

Οι συστάσεις παρουσιάζονται στην πρώτη σελίδα του e-shop, στο καλάθι και στη σελίδα κάθε προϊόντος. Ο μηχανισμός προτάσεων εξατομίκευσης έχει αναπτυχθεί ειδικά για την Lartigiano, με τη χρήση των Εταιρικών Δεδομένων Αγορών τους. Έχει επεξεργαστεί χιλιάδες δεδομένα αγοράς που διαθέτει η εταιρεία από τους πελάτες της και έχει δημιουργήσει ένα λογισμικό (μηχανή προτάσεων εξατομίκευσης) που αποφασίζει ποια προϊόντα θα πρέπει να εμφανίζονται σε κάθε πελάτη που βρίσκεται στο e-shop.

Η μηχανή προτάσεων συνεχίζει να μαθαίνει για πάντα τις προτιμήσεις των πελατών, καθώς συνδέεται σε πραγματικό χρόνο με το e-shop.

Όταν οι πελάτες βάζουν ένα προϊόν στο καλάθι, η μηχανή σύστασης προβλέπει αν θέλουν να αγοράσουν κάτι άλλο μαζί με το συγκεκριμένο προϊόν και το συνιστά. Έτσι αυξάνουν τα έσοδα στο καλάθι!

Σε 10 ημέρες είχαν 1.900 χρήστες που είδαν τις συστάσεις και έβαλαν 750 επιπλέον προϊόντα στο καλάθι.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε πως το κατόρθωσαν!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon μήνυσε εταιρείες που ποστάρουν ψεύτικα reviews

Η Amazon κατέθεσε πρόσφατα μήνυση εναντίον δύο μεγάλων εταιρειών που ειδικεύονται στη δημιουργία ψεύτικων κριτικών, της AppSally και της Rebatest.

Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η πρωτοβουλία συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προσπάθειά της και τις προληπτικές ενέργειες που πραγματοποιεί, ώστε να εξασφαλίσει μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία αγορών για τους πελάτες της.

Η Amazon, όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της, συνεχιζει να εφευρίσκει, να αναπτύσσει και να βελτιώνει την ικανότητά της στο να καταπολεμά τις ψεύτικες κριτικές εδώ αρκετά χρόνια. Βασιζόμενη σε έμπειρους ερευνητές, καθώς και στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μηχανικής εκμάθησης, η εταιρεία απέτρεψε περισσότερες από 200 εκατομμύρια ύποπτες κριτικές που φαίνονταν ψεύτικες, το 2020.

Διαστρεβλώνοντας reviews, τα οποία αποτελούν πολύτιμο δείκτη καθοδήγησης των καταναλωτών για τις αγορές τους, δημιουργείται ένα αθέμιτο ανταγωνιστικό περιβάλλον που βλάπτει τους επιχειρηματίες και εξαπατά τους καταναλωτές. Χάρη στις έρευνες που πραγματοποιεί, η Amazon σημειώνει πως μπόρεσε να αποκαλύψει τα σχέδια αυτών των εταιρειών/μεσιτών reviews.

Ανάλογες αγωγές έχουν ήδη αποδειχθεί επιτυχείς για την παύση παρόμοιων δραστηριοτήτων με fake reviews στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

H Amazon αναφέρει πως απασχολεί 10.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο για να αποτρέψει απάτες στo marketplace της. Επίσης, αναφέρει πως λαμβάνει περισσότερες από 30 εκατομμύρια κριτικές κάθε εβδομάδα και χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό τεχνολογίας μηχανικής εκμάθησης και ειδικευμένων ερευνητών για να αναλύσει κάθε κριτική πριν εμφανιστεί, ώστε να αποφευχθούν τα fake reviews.

 

Πηγή: ecommerce-europe

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search