Σχεδόν οι μισοί (48%) έμποροι λιανικής πιστεύουν ότι τα μη διαθέσιμα είδη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην εξυπηρέτηση πελατών στο σύγχρονο περιβάλλον λιανικής.
Ένα επιπλέον 48% των εμπόρων βλέπουν τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στο κατάστημα ως κορυφαία προτεραιότητα καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία SML, που παρέχει λύσεις RFID και στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 ανώτερα στελέχη εταιρειών ρουχισμού από τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Η έκθεση επιχειρεί να αποκαλύψει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που σχετίζονται με το λιανικό εμπόριο μετά την πανδημία και τις προκύπτουσες αναδυόμενες τάσεις.
Στην έκθεση εξετάζονται οι αρνητικές επιπτώσεις που συνεχίζει να έχει η πανδημία στο λιανικό εμπόριο και το πώς η εκπλήρωση των παραγγελιών και η εμπειρία των πελατών στο κατάστημα έχουν γίνει κορυφαία προτεραιότητα για τη συνέχεια.
Στην πραγματικότητα, το 39% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού επηρέαζαν άμεσα τις λειτουργίες σε επίπεδο καταστημάτων, με το λιανικό εμπόριο να είναι ένας από τους τομείς που επηρεάζονται περισσότερο.
Το 2022 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για τον τομέα του λιανικού εμπορίου, με τους οργανισμούς να πρέπει να προσαρμοστούν και να παραμείνουν ευέλικτοι στο εξελισσόμενο τοπίο λιανικής. Για παράδειγμα, οι ασαφείς πληροφορίες αποθέματος και οι συνολικές απαιτήσεις του νέου omnichannel μοντέλου λιανικής έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη και στην εκπλήρωση των παραγγελιών.
Η έκθεση υπογραμμίζει τις δυσκολίες που προκύπτουν από το πολυκαναλικό λιανικό εμπόριο. Οι παραδόσεις κατ' οίκον και το μοντέλο online αγορά - παραλαβή από το κατάστημα, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εκπλήρωση των παραγγελιών των πελατών, δείγματα της νέας πραγματικότητας στο λιανικό εμπόριο, μετά την πανδημία.
Τα ευρήματα εφιστούν την προσοχή στην ανάγκη του κλάδου να επικεντρωθεί στην εισαγωγή μιας απρόσκοπτης omnichannel προσέγγισης, που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών, όπως έχουν διαμορφωθεί.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]