eCommerce

Η έλλειψη εμπορευμάτων θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση το 2023 στην αγορά ένδυσης

Η έλλειψη εμπορευμάτων θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση το 2023 στην αγορά ένδυσης

Σχεδόν οι μισοί (48%) έμποροι λιανικής πιστεύουν ότι τα μη διαθέσιμα είδη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην εξυπηρέτηση πελατών στο σύγχρονο περιβάλλον λιανικής.

Ένα επιπλέον 48% των εμπόρων βλέπουν τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στο κατάστημα ως κορυφαία προτεραιότητα καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία SML, που παρέχει λύσεις RFID και στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 ανώτερα στελέχη εταιρειών ρουχισμού από τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. 

Η έκθεση επιχειρεί να αποκαλύψει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που σχετίζονται με το λιανικό εμπόριο μετά την πανδημία και τις προκύπτουσες αναδυόμενες τάσεις.

Στην έκθεση εξετάζονται οι αρνητικές επιπτώσεις που συνεχίζει να έχει η πανδημία στο λιανικό εμπόριο και το πώς η εκπλήρωση των παραγγελιών και η εμπειρία των πελατών στο κατάστημα έχουν γίνει κορυφαία προτεραιότητα για τη συνέχεια.

Στην πραγματικότητα, το 39% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού επηρέαζαν άμεσα τις λειτουργίες σε επίπεδο καταστημάτων, με το λιανικό εμπόριο να είναι ένας από τους τομείς που επηρεάζονται περισσότερο.

Το 2022 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για τον τομέα του λιανικού εμπορίου, με τους οργανισμούς να πρέπει να προσαρμοστούν και να παραμείνουν ευέλικτοι στο εξελισσόμενο τοπίο λιανικής. Για παράδειγμα, οι ασαφείς πληροφορίες αποθέματος και οι συνολικές απαιτήσεις του νέου omnichannel μοντέλου λιανικής έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη και στην εκπλήρωση των παραγγελιών.

Η έκθεση υπογραμμίζει τις δυσκολίες που προκύπτουν από το πολυκαναλικό λιανικό εμπόριο. Οι παραδόσεις κατ' οίκον και το μοντέλο online αγορά - παραλαβή από το κατάστημα, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εκπλήρωση των παραγγελιών των πελατών, δείγματα της νέας πραγματικότητας στο λιανικό εμπόριο, μετά την πανδημία.

Τα ευρήματα εφιστούν την προσοχή στην ανάγκη του κλάδου να επικεντρωθεί στην εισαγωγή μιας απρόσκοπτης omnichannel προσέγγισης, που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών, όπως έχουν διαμορφωθεί.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search