eCommerce

Shopify και YouTube λανσάρουν το YouTube Shopping

H πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify και το YouTube λανσάρουν μία νέα υπηρεσία, η οποία προσφέρει πολλές επιλογές για live shopping, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το YouTube.

Το Shopify απέκτησε πολλές νέες εγκαταστάσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έχει εισέλθει πρόσφατα στην αγορά των influencers.

Με τις Αγορές YouTube, οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από τους εμπόρους που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Shopify, ενώ παρακολουθούν ένα βίντεο, ή μια ζωντανή μετάδοση στο YouTube. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο και για να τη χρησιμοποιήσουν οι έμποροι, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές.

Οι έμποροι μπορούν να προσθέσουν ετικέτες σε προϊόντα σε μια ζωντανή ροή, ή να εμφανίσουν μια λίστα προϊόντων κάτω από βίντεο και μπορούν να διαχειριστούν ποια προϊόντα εμφανίζονται μέσω της ετικέτας "Αγορές" στο στούντιο του YouTube. Οι δημιουργοί μπορούν επίσης να προσθέσουν μια καρτέλα "Κατάστημα" στο κανάλι τους στο YouTube.



Όλες οι πληροφορίες των προϊόντων, όπως το όνομα, η τιμή και το απόθεμα, συγχρονίζονται με τη λίστα των προϊόντων που υπάρχει στο e-shop του εμπόρου. Εάν, για παράδειγμα, ένα προϊόν είναι εκτός αποθέματος, εξαφανίζεται και από το YouTube.

Αν και τα live shopping events έχουν απογειωθεί στην Ασία, στην Ευρώπη δεν είναι ακόμη πολύ δημοφιλή. Σύμφωνα με έρευνα στην Ολλανδία, μόνο το 13% των καταναλωτών συμμετείχαν σε ζωντανές ροές αγορών τον περασμένο χρόνο.

Το TikTok, το οποίο ξεπερνά το YouTube σε δημοτικότητα και χρόνο παρακολούθησης, ξεκίνησε τα live streaming αγορών στην Ευρώπη στα τέλη του περασμένου έτους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Skroutz προσφέρει το πρόγραμμα "Δόσεις για όλους" για αγορές χωρίς κάρτα

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει στους καταναλωτές το πρόγραμμα-εργαλείο “Δόσεις για όλους” και διευρύνει ακόμα περισσότερο τη λίστα με τις διαθέσιμες υπηρεσίες που στοχεύουν στην άψογη αγοραστική εμπειρία.

Ο νέος τρόπος πληρωμής προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέξουν τα προϊόντα που επιθυμούν μέσω του Skroutz Marketplace και να τα αγοράσουν με δόσεις και χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

 

Με το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” το Skroutz, σε συνεργασία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, θα προσφέρει σε καταναλωτές που θέλουν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους καταναλωτικά δάνεια έως και 2.000€, με χαμηλό σταθερό επιτόκιο χορηγήσεων το οποίο παραμένει αμετάβλητο για όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησης. Ο τρόπος χορήγησης και έγκρισης του δανείου είναι εξαιρετικά απλός και γρήγορος, ενώ το μόνο που χρειάζεται είναι ο καταναλωτής να έχει πρόσβαση στο e-banking του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.

Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, εκτός ορισμένων (είδη τεχνολογίας, εποχιακά και παιχνίδια) που μέχρι στιγμής δεν είναι διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα πληρωμής. Στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα www.skroutz.gr/doseis-xoris-pistotiki οι καταναλωτές μπορούν να βρουν αναλυτικά όλες τις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο νέο πρόγραμμα πληρωμών.

Η διαδικασία του προγράμματος “Δόσεις για όλους”

Προκειμένου οι χρήστες να εκμεταλλευτούν το νέο αυτό πρόγραμμα θα πρέπει να αγοράσουν μέσω του Skroutz Marketplace προϊόντα συνολικής αξίας από 250€ έως και 2.000€. Στο τελευταίο βήμα της πληρωμής θα επιλέξουν “Δόσεις για όλους” και τον αριθμό των δόσεων (από 6 μέχρι 12 μήνες αποπληρωμής) και στη συνέχεια ολοκλήρωση. Αφού μεταφερθούν αυτόματα και συνδεθούν στο e-banking του ιδρύματος και υποβάλλουν την αίτηση του δανείου, σε λίγα λεπτά θα λάβουν την απάντηση στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Στη συνέχεια θα πρέπει μέσα στις επόμενες δύο ώρες να υπογράψουν ηλεκτρονικά την αίτηση του δανείου, ώστε να ολοκληρωθεί έπειτα η παραγγελία τους και να είναι σύντομα κοντά τους.

Με κριτήριο την απαράμιλλη online shopping εμπειρία του καταναλωτή και την ποιοτική εξυπηρέτηση, το νέο πρόγραμμα πληρωμής "Δόσεις για όλους"  έρχεται να προστεθεί στη λίστα των προσφερόμενων τρόπων πληρωμής με αγορές μέσω Skroutz, όπως την πληρωμή με πιστωτική κάρτα και εξόφλησης της παραγγελίας του σε τρεις άτοκες δόσεις, με τις αγορές να πραγματοποιούνται σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα ποσοστά διείσδυσης του e-commerce στο παγκόσμιο λιανικό εμπόριο

Η Cowen Inc. μια πολυεθνική τράπεζα επενδύσεων και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με έδρα τις ΗΠΑ, δημοσίευσε τον Μάιο την πέμπτη ετήσια έκθεσή της "US eCommerce Disruption", μια εις βάθος μελέτη όλων των τομέων λιανικής στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Cowen, η διείσδυση σε βασικές κατηγορίες όπως τα τρόφιμα και τα ποτά, τα αναλώσιμα και τα έπιπλα σπιτιού, θα είναι οι κύριοι μοχλοί της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ.

Η πανδημία, ως γνωστό, επιτάχυνε τις ψηφιακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Από την έρευνα της Cowen διαπιστώνεται σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις super market στις ΗΠΑ. Τα στοιχεία 2.500 αμερικανών καταναλωτών που συμμετείχαν, καταδεικνύουν ότι το 38,5% των ερωτηθέντων είχε χρησιμοποιήσει διαδικτυακή παράδοση ειδών παντοπωλείου κατά το 1ο τρίμηνο του 2022, ποσοστό διπλάσιο από το 19% του 4ου τριμήνου του 2019, της τελευταίας έρευνας πριν από την πανδημία. 

Η GlobalData Plc είναι μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και συμβούλων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε για το πρώτο τρίμηνο του 2022, κατά μέσο όρο το 58% των καταναλωτών παγκοσμίως, αναμένεται να αυξήσει ή να διατηρήσει τις online αγορές ειδών παντοπωλείου τους επόμενους μήνες. Τα ποσοστά ποικίλλουν, από 33% στην Ελβετία έως 91% στην Κίνα.

 

Γράφημα: Practical Ecommerce. Πηγές: Euromonitor, National Data Sources, Morgan Stanley

 

Σε όλες τις περιοχές, παγκοσμίως, το ηλεκτρονικό εμπόριο ως μερίδιο των λιανικών πωλήσεων αυξάνεται. Σύμφωνα με μια έκθεση της Morgan Stanley, σε ορισμένες περιοχές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, τα επόμενα πέντε χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 17% και 20%, αντίστοιχα.

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: freestocks, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Sitecore ανακοίνωσε τη διάθεση του Experience Manager Cloud

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοινώνει ότι έγινε η πρώτη εταιρία που πετυχαίνει πλήρη μετάβαση  της  βασικής της λύσης CMS, συμπεριλαμβάνοντας εξατομίκευση και εμπειρία δημιουργίας περιεχομένου, σε μια σύγχρονη αρχιτεκτονική cloud, με την κυκλοφορία του Sitecore Experience Manager (XM) Cloud.

Το Sitecore XM Cloud συμβάλλει στην επίλυση του παγκοσμίως αναγνωρισμένου προβλήματος της τροφοδοσίας στιγμιαίων, παγκόσμιων ψηφιακών εμπειριών στο cloud χωρίς να θυσιάζεται η αγοραστική εμπειρία του πελάτη. Αυτή η τελευταία έκδοση του προϊόντος θα παρέχει στα brands απαράμιλλη ταχύτητα στην πραγματοποίηση εμπειριών πελατών, απλοποιώντας το σχεδιασμό και την ανάπτυξη και μηδενίζοντας την ανάγκη για αναβαθμίσεις, γεγονός που μειώνει δραματικά το κόστος ιδιοκτησίας του προϊόντος. Με το XM Cloud, οι marketers μπορούν πλέον να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρέχουν άμεσα ελκυστικές omnichannel εμπειρίες με ένα κορυφαίο και πάντα έτοιμο για λειτουργία CMS.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Sitecore, οι διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της δέσμευσης μεταξύ των brands και των πελατών. Η ψηφιακή εμπειρία, αν και εκτιμάται από τους καταναλωτές, δημιουργεί στους marketers ζήτημα στην δυνατότητα επεκτασιμότητας ώστε να ανταποκριθούν στην αγοραστική ζήτηση. Το Sitecore XM Cloud παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση SaaS CMS για τα brands, ξεπερνώντας τα παγκόσμια προβλήματα επεκτασιμότητας, συμπεριλαμβανομένου και του variable traffic, υποστηρίζοντας τις multi-brands αρχιτεκτονικές και την ασφάλειας των sites.

Για τους επιχειρηματικούς χρήστες, το XM Cloud προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών εμπειριών με ακρίβεια pixel μέσω μιας εμπειρίας WYSIWIG authoring που δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο οπουδήποτε με ενσωματωμένες δοκιμές και εξατομίκευση καθώς και ενοποιημένη ανάλυση επισκεψιμότητας. Για τους προγραμματιστές, το XM Cloud μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τεχνικές headless ανάπτυξης και θα λειτουργεί με σύγχρονα πλαίσια frontend υποστηρίζοντας όλα τα σενάρια ανάπτυξης.

Μέσω του Sitecore XM Cloud, ολόκληρη η Digital Experience Platform της εταιρίας μπορεί πλέον να παρέχεται μέσω μιας σύγχρονης αρχιτεκτονικής cloud, παρέχοντας στις brands και τους marketers με τα παρακάτω:   

  • Συνεχή καινοτομία - αυτόματη παροχή και ενσωμάτωση νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων
  • Ελαστική επεκτασιμότητα - απαιτήσεις όγκου κίνησης "set-and-forget"
  • Συνδυαστικότητα - όλες οι λύσεις της πλατφόρμας Sitecore μπορούν πλέον να αγοραστούν ανεξάρτητα και θα ταιριάζουν σε μια best-of-breed συστάδα marketing τεχνολογίας
  • On-the-Fly Engagement - γρήγορη δημιουργία εμπειριών για την ικανοποίηση των συνεχώς εξελισσόμενων αναγκών της αγοράς
  • Multi-Channel διαχείριση περιεχομένου – δυνατότητα άπαξ δημιουργίας περιεχόμενου και επαναχρησιμοποίησης του σε οποιοδήποτε channel και εμπειρία
  • Απλότητα σύνθεσης για τους marketers- εργαλεία με επίκεντρο τις επιχειρήσεις και διαισθητικές ροές εργασίας παραγωγής περιεχομένου
  • Ευελιξία για τους προγραμματιστές - προσαρμοσμένες δομές με σύγχρονα frameworks

 

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πλατφόρμα Ψηφιακής Εμπειρίας της Sitecore και τις τελευταίες ενημερώσεις του προϊόντος, επισκεφθείτε το Sitecore.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κρυμμένος θησαυρός Νο1: On-Site Search

του Γιάννη Καραλή, Netsteps Founder, Findbar Co-Founder

 

Έχω κάνει άπειρες συζητήσεις με πελάτες για το πως μπορούμε να αυξήσουμε το conversion rate σε ένα eShop και πως θα φέρουμε νέες πωλήσεις. Ασυναίσθητα, το μυαλό μας πάει στο πως θα εφαρμόσουμε νέες ιδέες, νέο budget, νέα στρατηγική και δε δίνουμε λίγο χρόνο να σκεφτούμε μήπως έχουμε ήδη την δυνατότητα για μεγαλύτερα conversions στο site μας και απλά δεν την εκμεταλλευόμαστε.

Φιλοσοφική τοποθέτηση μεν, αλλά δε σας κρύβω ότι από πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να προσπαθεί να αντιληφθεί πως μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τα κεκτημένα του, προτού προβεί σε νέες κατακτήσεις. Οι νέες κατακτήσεις είναι βέβαια απαραίτητες, αλλά απαιτούν και μεγαλύτερο effort.

Αποφάσισα, λοιπόν, να γράψω μια σειρά από 3 σύντομα άρθρα (τώρα βλέπετε το πρώτο) με 3 τέτοιες ιδέες, με 3 κεκτημένα δηλαδή που έχετε και σήμερα, αλλά πιθανότατα δεν τα εκμεταλλεύεστε. Προσπαθήστε να μη χάσετε τα επόμενα 2, γιατί πραγματικά θα σας αλλάξουν τον τρόπο σκέψης - και θα κερδίσετε και κάποιες παραγγελίες!

Το παρόν άρθρο έχει να κάνει με το search. Εκμεταλλευόμενος την ιδιότητά μου ως συνιδρυτής του Findbar, την πρώτη ελληνική μηχανή αναζήτησης για on-site search, μπορώ να σας μεταφέρω κάποια insights παραπάνω.

Όλα τα sites έχουν σήμερα search, προσπαθώντας να δώσουν στο χρήστη τους τη δυνατότητα να ψάξει αυτό που θέλει. Τώρα, ας πάμε σε ένα πολύ primitive principle: όταν ο άνθρωπος ψάχνει κάτι, το ψάχνει γιατί το θέλει, ζητάει την κατανάλωσή του. Είμαι σίγουρος ότι οποτεδήποτε ψάξατε για μια σοκολάτα στο σπίτι σας, σίγουρα την απολαύσατε αμέσως μόλις την βρήκατε!

Για να μπω στα πιο ζουμερά και πιο digital, πάμε να δούμε το παρακάτω screenshot.

Δεν έχει σημασία το site προέλευσης, αλλά πιστέψτε με, το παραπάνω δεν είναι προϊόν Photoshop!

Αν για κάποιο λόγο δε βλέπετε το screenshot, σας μεταφέρω δύο νούμερα:

Visits Without Search = 1,45% Ecommerce Conversion rate

Visits With Search = 5,35% Ecommerce Conversion rate

Δηλαδή, το Conversion Rate (CR) είναι 3,7 φορές υψηλότερο σε όσους πλοηγήθηκαν μέσα από την αναζήτηση!

Να σκεφτούμε και λίγο διαφορετικά το παραπάνω; Αφορά μόλις το 5,5% των χρηστών (αν δείτε την στήλη sessions), αλλά το 20% του τζίρου (αν δείτε την στήλη Revenue). Φυσικά, αυτό θα συμβεί αν έχεις μια καλή αναζήτηση. Μια αναζήτηση ικανή να βρίσκει αυτό που ψάχνει ο χρήστης. Μια αναζήτηση επίπεδου amazon και skroutz. Είμαι σίγουρος δε, ότι σε αυτά τα sites τα "Sessions without search" θα προσεγγίζουν το μηδέν. Γιατί τα sites αυτά δεν έχουν άλλη επιλογή -λόγω του μεγάλου προϊοντικού καταλόγου- από το να έχουν ένα άριστο search.

Πείτε όμως ότι βελτιώσατε την αναζήτηση και εκτοξεύσατε το conversion rate με search στο... θεό! Δεν αρκεί αυτό μόνο. Πρέπει να "πειράξετε" και το άλλο νουμεράκι,  το  “visits with search”, για να δράσει πάνω του ο πολλαπλασιαστής του conversion. Με άλλα λόγια, πρέπει να μάθετε τους χρήστες να χρησιμοποιούν το search bar. Πώς; Μεγαλώστε την μπάρα για να είναι πάντα ορατή και σε Mobile και σε Desktop, εμφανίστε ένα popup και ενημερώστε το χρήστη σας ότι πλέον εδώ υπάρχει δυνατότητα και για φωνητική αναζήτηση (όχι μόνο γραπτή) και διάφορα άλλα τέτοια UX κολπάκια.

Πέρα όμως από την αποδεδειγμένα πολύ καλύτερη και άμεση απόδοση που έχει ένα καλό search, να τονίσω και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: δεν μετριoύνται όλες οι επεμβάσεις που κάνουμε στην επιχείρησή μας με νούμερα (όπως μας έμαθε η digital τεχνολογία). Μια καλύτερη διακόσμηση σε ένα φυσικό σημείο δε θα φέρει περισσότερους πελάτες την επόμενη μέρα. Υπάρχουν και κινήσεις που ούτε άμεσο impact έχουν, ούτε μπορείς να τις μετρήσεις με κάποιον τρόπο. Το να παρέχετε μια ωραία εμπειρία αναζήτησης στον πελάτη σας, ισοδυναμεί με το να του κάνετε πιο εύκολη την εμπειρία αγοράς, να τον κερδίσετε ακόμα περισσότερο και να μιλήσει για εσάς στον περίγυρό του.

Δεν χρειάζεται πλέον να είστε κολοσσός για να έχετε αυτήν την εμπειρία στο δικό σας eShop! Mπείτε στο https://findbar.io/request-demo, συμπληρώστε τη φόρμα και θα σας κάνω προσωπικά ένα demo με τα δικά σας προϊόντα.

Το findbar σήμερα το εμπιστεύονται πολύ μεγάλα -αλλά και μικρότερα- ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σας αφήνω να προβληματιστείτε με τα παραπάνω και επανέρχομαι με το δεύτερο άρθρο σε μερικές εβδομάδες!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Νέες ημερομηνίες για την eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH στη Θεσσαλονίκη

Η Verticom, η διοργανώτρια των eCommerce & Digital Marketing events, ανακοίνωσε ότι η επόμενη eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερες ημερομηνίες.

Πιο συγκεκριμένα, εξαιτίας της ρευστής κατάστασης που διαμορφώνεται τον Οκτώβριο και σχετίζεται με τη φημολογία των πρόωρων εκλογών, αποφασίστηκε η μετάθεση της διεξαγωγής τής διοργάνωσης, για να εξασφαλιστούν οι βέλτιστες συνθήκες για επισκέπτες, συνέδρους και εκθέτες.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023, στο ίδιο venue, το Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO, στη Θεσσαλονίκη.

Η ECDM Expo NORTH στοχεύει να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ενημέρωση των επιχειρήσεων, για την ανάπτυξη και την εξέλιξή τους στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Το επίσημο Website της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών, η οποία βρίσκεται εδώ.

Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το διήμερο διεθνές συνέδριο της ECDM Expo NORTH 2023 χωρίζεται σε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες: Platforms & Marketplaces, Digital Marketing, Digital Payments, Product Shipments & Deliveries.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 15 Δεκεμβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και για τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

 

eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom


 * H ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα της περιόδου διεξαγωγής της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BestPrice & BOX NOW διευκολύνουν τις επιστροφές μέσω Lockers για 3.500+ eshops

Το BestPrice.gr, η 1η Πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην ελληνική αγορά, και η BOX NOW, η πρώτη εταιρεία παροχής ψηφιακών και φυσικών υπηρεσιών διακίνησης δεμάτων B2C2B με το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτομάτων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (Lockers) στη χώρα, ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας τους και στην υπηρεσία των επιστροφών.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η παροχή μιας εύκολης, γρήγορης και οικονομικής λύσης επιστροφής προϊόντων για τους πελάτες των 3.500+ ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν στην Πλατφόρμα.

Περίπου 8 μήνες μετά την αρχή της συνεργασίας τους, οι δύο εταιρίες απαντούν από κοινού σε μια βασική ανάγκη τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των καταναλωτών, μέσω της νέας υπηρεσίας “BOX NOW Returns”.

Τα οφέλη της δυνατότητας επιστροφής προϊόντων μέσω Lockers είναι πολλαπλά καθώς προσφέρουν ευελιξία στον καταναλωτή να επιστρέψει ένα προϊόν που αγόρασε ηλεκτρονικά και τελικά δεν τον εξυπηρετεί, σε όποιο αυτόματο μηχάνημα του δικτύου της BOX NOW και όποια μέρα και ώρα επιθυμεί.

Η ευκολία επιστροφής παρέχει ένα επιπλέον κίνητρο για αγορά, γεγονός που αναμένεται να επιδράσει θετικά στο πλήθος των παραγγελιών που λαμβάνουν τα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr. Παράλληλα, η ταχύτητα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων - εντός 48 ωρών - επιτρέπει τόσο στο ηλεκτρονικό κατάστημα να ενημερώσει άμεσα το απόθεμά του όσο και στον καταναλωτή να λάβει άμεσα τα χρήματά του ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα με το BestPrice έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν δωρεάν την νέα υπηρεσία, παροτρύνοντας παράλληλα τους καταναλωτές να αγοράσουν ηλεκτρονικά και εάν για κάποιο λόγο δεν τους αρέσει ένα προϊόν, να το επιστρέψουν εντελώς δωρεάν μέσω των lockers της BOX NOW.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η BigCommerce μπαίνει σε 4 νέες ευρωπαϊκές αγορές

Ο πάροχος λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου BigCommerce επεκτείνεται στις περιοχές DACH και στη Σκανδιναβία, ανακοινώνοντας τέσσερις νέες χώρες επέκτασης: τη Δανία, τη Νορβηγία, την Αυστρία και τη Σουηδία. Η κίνηση αυτή έρχεται έξι μήνες μετά την έναρξη δραστηριοτήτων της εταιρείας στη Γερμανία και την Ισπανία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι τοπικοί έμποροι θα είναι σε θέση να κλιμακώσουν γρήγορα την επιχείρησή τους και να ξεκινήσουν διασυνοριακές πωλήσεις με την πλατφόρμα της.

Το 2021, η BigCommerce είχε στην πλατφόρμα της περισσότερους από 60.000 εμπόρους σε 150 χώρες, ενώ η Δανία και η Νορβηγία είναι δύο στρατηγικής σημασίας νέες αγορές, διότι έχουν το υψηλότερο ποσοστό κατά κεφαλήν ηλεκτρονικών αγορών στην Ευρώπη, με το ύψος της ετήσιας δαπάνης να φτάνει τις 3.000 και 2.300 ευρώ αντίστοιχα.

Οι τοπικοί πωλητές θα αποκτήσουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες λειτουργίες της πλατφόρμας, οι οποίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις B2C και B2B που πωλούν διεθνώς. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να χρησιμοποιούν πολλές γλώσσες και νομίσματα, έτσι ώστε οι πελάτες σε κάθε χώρα να έχουν μία προσαρμοσμένη εμπειρία αγορών στα τοπικά χαρακτηριστικά τους.

H BigCommerce έχει επίσης εισαγάγει τη λειτουργία Multi-Storefront, η οποία διαχειρίζεται πολλές "βιτρίνες" και brands από ένα μόνο κατάστημα. Διευκολύνει επίσης τη διαχείριση δεδομένων πελατών από διαφορετικές περιοχές.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μηδενική ανάπτυξη το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ στο 1ο τρίμηνο του 2022

Οι online καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ παρέμειναν αμετάβλητες το 1ο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, καθώς οι καταναλωτές απομακρύνθηκαν από τις συνήθειες δαπανών τους σε online αγορές, μετά την έξαρση της πανδημίας.

Από την άλλη, ενώ η δαπάνη στα φυσικά κατατήματα σημείωσε ανάπτυξη, η αύξηση ήταν μόλις 3% σε σχέση με το 2021.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του emarketer, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, ενώ οι δαπάνες για εστιατόρια, παντοπωλεία και καύσιμα αυξήθηκαν και τροφοδότησαν την ανοδική τάση.

Όπως φαίνεται και στο παρακάτω γράφημα, μετά από δύο χρονιές εκρηκτικής ανάπτυξης στις online αγορές, ελέω της πανδημίας, φέτος υπήρξε στασιμότητα κατά το 1ο τρίμηνο της χρονιάς.

 

 

Τα ταξίδια και η ψυχαγωγία συνέβαλαν επίσης στην ανάπτυξη, με τις κρουαζιέρες, τις συναυλίες, τις θεατρικές παραστάσεις και τα ψυχαγωγικά πάρκα να σημειώνουν τριψήφια αύξηση - κάτι που είναι φυσιολογικό, αφού το ίδιο διάστημα του 2021 διανύαμε περίοδο καραντίνας...

Αυτό που μένει να φανεί, είναι το εάν οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν ταξιδιωτικές και ψυχαγωγικές εμπειρίες, ή θα "παγώσει" και ο συγκεκριμένος τομέας της αγοράς, όπως συνέβη και στο λιανικό εμπόριο.

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν εκτοξευθεί, τα ταξίδια μπορεί να είναι τα επόμενα έξοδα που θα περικοπούν από τους καταναλωτές.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eCommerce Report 2022: Αυξητικές τάσεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) ο E-commerce Europe και το EuroCommerce δημοσίευσαν από κοινού την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2022.

Το 2021, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 13%, φτάνοντας στα 718 δισεκατομμύρια ευρώ. Ο ρυθμός ανάπτυξης αυξήθηκε ελαφρώς σε σύγκριση με το 2020.

Τα στοιχεία για τον κύκλο εργασιών του B2C για το 2021 δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αυξάνεται, παρά την άρση των lockdown και τη δυνατότητα των καταναλωτών να επισκέπτονται ξανά φυσικά καταστήματα.

Μετά την κορύφωση της πανδημίας COVID-19, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εδραιωθεί ακόμη πιο σταθερά στην οικονομία και την κοινωνία. Συνολικά, μπορούν να εντοπιστούν δύο τάσεις. Αφενός, η εξομάλυνση και η σταθεροποίηση των πωλήσεων σε σύγκριση με το εξαιρετικό προηγούμενο έτος: το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέχισε να αυξάνεται το 2021 και προβλέπεται επίσης να το πράξει το 2022, με την ανάπτυξη να σταθεροποιείται με αργούς ρυθμούς.

Από την άλλη, η έκθεση επισημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι πιο προσεκτικοί στις δαπάνες τους. Οι επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία, ο πληθωρισμός, οι διαταραγμένες παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και ένα γενικό αίσθημα αβεβαιότητας, επαναφέρουν τα στοιχεία ανάπτυξης στα προ πανδημίας επίπεδα.

Πηγή: Eurostat, Γράφημα: e-commerce europe, e-commerce report 2022

 

Ωστόσο, το γεγονός ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου βιώνουν μόνο μια μικρή πτώση μέχρι στιγμής, δείχνει ότι ο τομέας έχει καταστεί απαραίτητος και πολύ ανθεκτικός.

Επιπλέον, ο κλάδος των διαδικτυακών υπηρεσιών, όπως ο τουρισμός, οι εκδηλώσεις και τα εισιτήρια, γνώρισε σταθερή ανάκαμψη κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Όσον αφορά στην Ελλάδα, αναμένεται για φέτος μια μικρή αύξηση όσον αφορά στην πρόσβαση στο Internet που έχει ο πληθυσμός και θα φτάσει στο 81% από το 79% του 2021. Το ίδιο αναμένεται και για για όσους αγοράζουν online, όπου το ποσοστό διείσδυσης εκτιμάται ότι θα φτάσει στο 71% από το 69% που βρισκόταν την περασμένη χρονιά, όπως μπορείτε να δείτε και στο παραπάνω γράφημα.

 

Μπορείτε να βρείτε τη "light" έκδοση της έρευνας εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search