eCommerce

Η online αγορά μόδας στην Ευρώπη θα φτάσει τα 175 δισ. ευρώ το 2025

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Cross-Border Commerce Europe, η online αγορά λιανικής προϊόντων μόδας στην Ευρώπη πρόκειται να αυξηθεί κατά 50% έως το 2025. Ο τζίρος θα φτάσει τα 175 δισεκατομμύρια ευρώ, αιρθμός που αντιστοιχεί στο 33% του συνόλου του κλάδου λιανικής και τα διεθνή online marketplaces θα είναι οι μεγαλύτεροι μοχλοί πίσω από αυτήν την τεράστια ανάπτυξη, μέσω των διασυνοριακών πωλήσεων.

Ο κλάδος της μόδας αναμένεται να αυξήσει τον συνολικό του κύκλο εργασιών του στις 16 μεγαλύτερες αγορές σε ποσοστό 10%, στα 525 δισ. ευρώ, ενώ οι online πωλήσεις θα αναπτυχθούν από αγορές των καταναλωτών που θα γίνουν είτε μέσα από web sites εμπόρων, είτε μέσα από mobile apps.

Στο report περιλαμβάνεται και η τρέχουσα κατάσταση στην αγορά μόδας, στην οποία κυριαρχούν δημοφιλή διαδικτυακά marketplaces, όπως το Amazon, το eBay και το Zalando, το οποίο έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.

Στο παρακάτω γράφημα, παρατίθενται οι 20 μεγαλύτεροι έμποροι προϊόντων μόδας, οι οποίοι κατέχουν το 58% της αγοράς. Το marketplace της Γερμανικής Zalando βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 11,7% και σημαντική διαφορά από το δεύτερο, το οποίο είναι το marketplace της Amazon.

 

Οι 20 μεγαλύτεροι online fashion retailers στην Ευρώπη το 2022.
Πηγή: Cross-Border Commerce Europe

 

Σύμφωνα με την έκθεση, αναμένεται ότι η ζήτηση για είδη μόδας θα επηρεαστεί από την απότομη αύξηση των τιμών το 2022. Οι τρέχουσες αυξανόμενες τιμές των μεταφορικών, της ενέργειας, των πρώτων υλών και του κόστους εργασίας μετακυλίονται στις τιμές που πληρώνουν οι καταναλωτές.

Από την άλλη πλευρά, οι ερευνητές αναμένουν ότι οι καταναλωτές που έκαναν τις αγορές τους διαδικτυακά κατά τη διάρκεια της πανδημίας θα συνεχίσουν να αγοράζουν online. «Μεγάλο μέρος της διαδικτυακής συμπεριφοράς αγορών που προέκυψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι εδώ για να μείνει», λέει η Carine Moitier της Cross-Border Commerce Europe.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: NordWood Themes, Unsplash
   

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: "Χάσμα συνάφειας" μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών

Η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών (88%) πιστεύει ότι οι καταναλωτές και οι εργαζόμενοι αλλάζουν ταχύτερα από ό,τι αλλάζουν οι επιχειρήσεις, γεγονός που οδηγεί σε μια κρίση συνάφειας, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture.

Η μελέτη “The Human Paradox: From Customer Centricity to Life Centricity” βασίζεται σε έρευνα 25.000+ καταναλωτών από 22 χώρες και εστιάζει στο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των ανθρώπων σχετικά με το τι πρέπει να προσφέρουν οι επιχειρήσεις και το τι πιστεύουν οι επιχειρήσεις ότι επιζητούν οι πελάτες τους.

Σύμφωνα με τη μελέτη, 67% των καταναλωτών περιμένει από τις εταιρείες να κατανοούν και να αντιμετωπίζουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Ωστόσο, η υπεραπλούστευση της τμηματοποίησης της αγοράς και η υποτίμηση του αντικτύπου των εξωτερικών πιέσεων στην καταναλωτική συμπεριφορά έχει οδηγήσει σε αυτό το χάσμα μεταξύ προσδοκίας και πραγματικότητας.

Για να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα, οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν τους πελάτες τους ως πολύπλευρες και σύνθετες μονάδες και να προσπαθούν διαρκώς να προσαρμόζονται σε απρόβλεπτες καταστάσεις, αξιοποιώντας αυτή τη γνώση για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών των πελατών τους.

«Εξωτερικοί παράγοντες -όπως οικονομικοί, πολιτικοί ή περιβαλλοντικοί- επηρεάζουν τους ανθρώπους περισσότερο από ποτέ, καθιστώντας τη ζωή τους πιο περίπλοκη και τις αγοραστικές τους αποφάσεις πολυπαραγοντικές», δήλωσε ο Baiju Shah, επικεφαλής στρατηγικής της Accenture Song. «Υπάρχει ένα αυξανόμενο χάσμα μεταξύ του τι χρειάζονται οι καταναλωτές και του τι προσφέρουν οι επιχειρήσεις, δημιουργώντας έτσι ένα χάσμα συνάφειας. Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες μπορούν να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα και να επιτύχουν σημαντική ανάπτυξη, μην εστιάζοντας απλά στην προώθηση της κατανάλωσης, αλλά συμβάλλοντας ουσιαστικά στη ζωή των πελατών τους». 

Τι θέλουν οι πελάτες

Το 61% των καταναλωτών δήλωσε ότι οι προτεραιότητές τους συνεχίζουν να αλλάζουν λόγω εξωτερικών πιέσεων και ως εκ τούτου, βρίσκονται διαρκώς σε φάση διαχείρισης κρίσεων, αναπτύσσοντας παράδοξες και συχνά αντικρουόμενες συμπεριφορές:

 

  • Οι πελάτες δίνουν προτεραιότητα στον εαυτό τους, αλλά επιθυμούν να επιφέρουν την αλλαγή για τους άλλους: Παρόλο που το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι η λήψη των αγοραστικών τους αποφάσεων βασίζεται στις δικές τους ανάγκες, το ~72% των καταναλωτών αισθάνεται ότι μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τον κόσμο και την κοινωνία μέσω συμπεριφορών και αγοραστικών επιλογών.
  • Οι πελάτες θέλουν να ακολουθούν τις προσωπικές τους αξίες αλλά όχι εις βάρος της οικονομικής αξίας: Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λένε ότι η πανδημία τους παρακίνησε να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, αλλά το 65% αυτών αναφέρει ότι οι αυξήσεις τιμών τους ώθησε να επιλέξουν μάρκες χαμηλότερου κόστους σε πρόσφατες αγορές.
  • Οι πελάτες θέλουν να έχουν τον έλεγχο του «πεπρωμένου» τους αλλά επίσης να καθοδηγούνται σε αυτό: Αν και το 76% των καταναλωτών αισθάνεται ότι έχει τη δύναμη να παίρνει αποφάσεις για τη ζωή του, σχεδόν το 64% των ανθρώπων επιθυμεί οι εταιρείες να ανταποκρίνονται ταχύτερα με νέες λύσεις για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους.

 

Ανθρώπινα όντα… όχι «πορτοφόλια»

Αν και οι παράδοξες συμπεριφορές στους ανθρώπους δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, αυτό που έχει αλλάξει είναι η αυξανόμενη συχνότητα και η άνεση με την οποία υιοθετούνται: 69% των καταναλωτών παγκοσμίως που παραδέχεται ότι η συμπεριφορά τους διακρίνεται από ασυνέχεια θεωρεί ότι αυτό είναι και ανθρώπινο και αποδεκτό.

«Αντί να βλέπουμε τους πελάτες ως ‘πορτοφόλια’, θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε ως συνεχώς μεταβαλλόμενα και εξελισσόμενα άτομα που επηρεάζονται βαθιά από μια πληθώρα εξωτερικών επιρροών», πρόσθεσε η Rachel Barton, επικεφαλής της Accenture Strategy για την Ευρώπη. «Μόνο με την κατανόηση αυτού του πλαισίου οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να αναπτύξουν την κατάλληλα στρατηγική για να προσφέρουν τις πιο σχετικές και συναφείς λύσεις και να αναπτυχθούν».

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις: Από την «εστίαση στον πελάτη» στην «εστίαση στη ζωή»

Ενώ η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να παραμείνουν συναφείς με τους καταναλωτές τους, σημειώνει ότι οι εταιρείες που υιοθετούν μια προσέγγιση με επίκεντρο τη ζωή -γεφυρώνοντας τη βιωματική αλληλεπίδραση μεταξύ της συνεχώς μεταβαλλόμενης ζωής των πελατών και των εξωτερικών δυνάμεων που τους επηρεάζουν καθημερινά- είναι καλύτερες τοποθετημένες για να ευδοκιμήσουν στο μέλλον, να δημιουργήσουν νέες συνδέσεις και συναφή brands, προϊόντα ή υπηρεσίες.

«Η "πελατοκεντρική" προσέγγιση βοήθησε τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες για τους ανθρώπους», δήλωσε ο David Droga, chief executive officer και creative chairman της Accenture Song. «Αλλά δεδομένου ενός περιβάλλοντος διαρκών αναταράξεων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι, πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εξελιχθούν ώστε όχι μόνο να παραμένουν συναφείς, αλλά και να είναι χρήσιμες για τους πελάτες. Οι επιχειρήσεις που εστιάζουν στη ζωή των καταναλωτών βλέπουν τους πελάτες διαφορετικά. Κατανοούν τις εξωτερικές δυνάμεις που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεών και παρέχουν πολύτιμες λύσεις για τις ανάγκες τους με απλό και ουσιαστικό τρόπο».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


6 βήματα για να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας

Πριν δημιουργήσετε νέα brands και προϊόντα για να διαθέσετε στην αγορά, πρέπει να ορίσετε ένα κοινό-στόχο. Αυτή η πολύ σημαντική διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία μερικών προτύπων πελατών που αντιπροσωπεύουν την αγορά-στόχο σας.

Αγορά και κοινό



Μια αγορά-στόχος είναι ένα σύνολο πιθανών πελατών με βάση δημογραφικά, γεωγραφικά, ψυχογραφικά και συμπεριφορικά τμήματα. Για παράδειγμα, μόνες μητέρες ηλικίας 35-54 ετών. Ένα κοινό-στόχος είναι πιο συγκεκριμένο, όπως οι ανύπαντρες μητέρες ηλικίας 35-54 ετών που πίνουν βιολογικό καφέ.



Το κοινό-στόχος θα πρέπει να καθοδηγεί όλες τις προσπάθειες μετατροπής στο e-shop και τις digital καμπάνιες σας, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου, της πλοήγησης και των calls-to-action. Η μη κατανόηση των πιθανών αγοραστών των προϊόντων σας, είναι ένας σίγουρος τρόπος για να χάσετε πωλήσεις.

Τι γίνεται όμως αν δεν είστε σίγουροι, ή αν στοχεύετε το λάθος κοινό; Δείτε παρακάτω έξι βήματα που πρέπει να κάνετε για να γνωρίσετε το κοινό-στόχο σας.

Τμηματοποίηση υπαρχόντων πελατών

Αναλύστε τα δεδομένα των αγορών για να ομαδοποιήσετε πελάτες κατά δημογραφικά στοιχεία και συμπεριφορές. Πώς βρήκαν το κατάστημά σας; Αν ήρθαν στο e-shop σας από οργανική αναζήτηση, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποίησαν; Μελετήστε τα support tickets για κοινές φράσεις και βρείτε κοινά μοτίβα. Διαβάστε κριτικές πελατών για την εταιρεία και τα προϊόντα σας, εντός και εκτός του site σας.

Ερευνήστε την αγορά

Γνωρίστε τους ανταγωνιστές σας. Ποια είναι τα κενά της αγοράς; Εξετάστε το ενδεχόμενο συνεργασίας με ειδικούς του χώρου για να συγκεντρώσετε τις κρίσιμες πληροφορίες.

Αναλύστε τον ανταγωνισμό

Μελετήστε τους ανταγωνιστές σας ενδελεχώς. Τί κάνουν σωστά και τί λάθος; Ποιους στοχεύουν και πώς; Ποιες από τις καμπάνιες τους λειτουργούν; Πόσο πουλάνε; Συγκεντρώστε όσο περισσότερα στοιχεία μπορείτε και μελετήστε τα, για να καλύψετε όσο γίνεται καλύτερα τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών. 

Στείλτε ερωτηματολόγιο στους πελάτες

Θέλετε να μάθετε τί είναι σημαντικό για τους πελάτες σας; Μια απλή έρευνα θα αποκαλύψει πολλά. Αποφύγετε να δημιουργήσετε μακροσκελείς έρευνες και να κάνετε "δύσκολες" ερωτήσεις ζητώντας ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες, όπως εισοδήματα κ.λπ. Αντίθετα, αναπτύξτε σύντομες έρευνες με δυο - τρεις ερωτήσεις που προσδιορίζουν σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεστε, όπως "πού μένετε;" ή "πόσα παιδιά έχετε";

Επίσης, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να οργανώσετε κάποιες ζωντανές συζητήσεις τύπου "ρωτήστε με οτιδήποτε" ή "πείτε μας τις σκέψεις σας" με μια ομάδα πελατών, για πιο άμεση και αυθόρμητη επικοινωνία. 

Δείτε τις τάσεις στον κλάδο σας

Οι τάσεις του κλάδου που δραστηριοποιείστε επηρεάζουν τόσο τους ανταγωνιστές, όσο και τους πελάτες. Ορισμένες είναι επαναλαμβανόμενες ή εποχιακές, άλλες είναι βραχύβιες. Δείτε τις πιο συναρπαστικές τάσεις τα τελευταία δύο χρόνια και την επίδρασή τους στην επιχείρησή σας. 

Ερμηνεύστε τα δεδομένα

Τα δεδομένα από τα παραπάνω βήματα μπορούν να αποκαλύψουν πώς μπορείτε να αποκτήσετε πιστούς πελάτες. Χρησιμοποιήστε, για παράδειγμα, ένα υπολογιστικό φύλλο για να καταγράψετε τα δεδομένα, να αναλύσετε αριθμούς και να δημιουργήσετε συγκεκριμένα προφίλ υποθετικών πελατών.

Ο προσδιορισμός ενός κοινού-στόχου δεν είναι μια διαδικασία που γίνεται μια φορά, διότι το κοινό αλλάζει, αφού και οι ανάγκες του προσαρμόζονται επηρεαζόμενες από διάφορους παράγοντες, κοινωνικούς και οικονομικούς. Θα πρέπει να είστε σε εγρήγορση, ώστε να προσαρμόζετε την επιχειρηματική δραστηριότητά σας, ανάλογα με τις διαμορφωμένες συνθήκες κάθε περιόδου.

 

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: Melanie Deziel Unsplash
  
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"] 

 


Η Skroutz εμπλουτίζει το πρόγραμμα "Δόσεις για όλους" χωρίς πιστωτική

Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, εμπλουτίζει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους”, με στόχο να κάνει πιο εύκολη και γρήγορη τη διαδικασία αγορών για τους καταναλωτές.

Μέσω της νέας συνεργασίας με την τράπεζα ΤΒΙ Bank, η Skroutz παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν άμεσα τα προϊόντα που επιθυμούν, αξίας από 20€ έως 300€, και να αποπληρώσουν αργότερα με 4 δόσεις και 0% επιτόκιο, χωρίς πιστωτική κάρτα και μέσα από μία digital και γρήγορη διαδικασία. Βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την νέα υπηρεσία εδώ.

 

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν όλα τα στάδια της αγοράς τους online, μέσω της μετάβασης στον ιστότοπο της συνεργαζόμενης τράπεζας και της δημιουργίας λογαριασμού με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου, πληρώνοντας μόνο την 1η δόση κατά την αγορά και όλες τις υπόλοιπες σε μεταγενέστερο χρόνο, με χαμηλό κόστος υπηρεσίας +2€ για κάθε δόση.

Το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που μετράει ήδη 3 μήνες ζωής, είναι ένα καταναλωτικό δάνειο από 20€ έως 2.000€ που προσφέρει το Skroutz σε συνεργασία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και δημιουργήθηκε ώστε να διευκολύνει τους καταναλωτές να αποκτήσουν με τους δικούς τους ρυθμούς αποπληρωμής τα προϊόντα που επιθυμούν.

Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, CFΟ της Skroutz, δήλωσε σχετικά: "Πρωταρχικός σκοπός του Skroutz είναι να προσφέρει μια απαράμιλλη online shopping εμπειρία στον καταναλωτή μέσα από τις υπηρεσίες του. Με τον εμπλουτισμό του προγράμματος «Δόσεις για όλους», το Skroutz δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν γρήγορα και με ευελιξία τα προϊόντα που επιθυμούν πραγματοποιώντας τις αγορές τους στο απόλυτα ασφαλές περιβάλλον του Skroutz Marketplace".

Ο κ. Κωνσταντίνος Τοβίλ, υπεύθυνος της ΤΒΙ Bank στην Ελλάδα, τόνισε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Skroutz, ώστε να παρέχουμε στους πελάτες μας μια εύκολη λύση πληρωμών που απαντά στις ανάγκες των αγορών τους. Αυτή η συνεργασία είναι μέρος του στόχου μας για ταχύτητα και άνεση στις αγορές των καταναλωτών".

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα ελληνικά online φαρμακεία δημιουργούν το μεγαλύτερο δίκτυο ανταλλαγής δεδομένων στην Ευρώπη

Σε στρατηγική κίνηση για τη διαφάνεια των δεδομένων και τον διαμοιρασμό της πληροφορίας ανώνυμων συναλλαγών, προχώρησαν 98 Ελληνικά Online Φαρμακεία, στα οποία περιλαμβάνονται τα 11 από τα 14 φαρμακεία με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Τα online φαρμακεία που συμμετέχουν, διακινούν το 69% του συνολικού online τζίρου της αγοράς (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο τζίρος που διακινείται μέσα από τα marketplaces).

Το πρώτο εξάμηνο του 2022, ο τζίρος του online φαρμακείου σημείωσε αύξηση 9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Τα 11 από τα 14 μεγαλύτερα online φαρμακεία που συμμετέχουν στην συνεργασία υποδέχονται κατά μέσο όρο 3 εκατομμύρια μηνιαίες οnline επισκέψεις, αριθμός που ξεπερνά ακόμα και τις επισκέψεις στα e-shops των 4 μεγαλύτερων ελληνικών super market.

Η πρωτιά στην Ευρώπη εντοπίζεται στο υψηλό ποσοστό 69% του τζίρου που αντιπροσωπεύουν το δείγμα των ελληνικών online φαρμακείων, αποδεικνύοντας έμπρακτα την τάση για συνεργασία μεταξύ των φαρμακοποιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Στα δεδομένα που ανταλλάσσουν τα online φαρμακεία μεταξύ τους σε συγκεντρωτική μορφή αλλά και τα διαμοιράζονται με τις Προμηθεύτριες Εταιρείες του κλάδου δεν περιλαμβάνονται προσωπικά δεδομένα καταναλωτών. Αφορούν συναλλαγές σε τεμάχια, αξία, όγκο και μερίδια αγοράς έως επίπεδο κωδικού προϊόντος, τα περιεχόμενα ενός ηλ. καλαθιού, αποτελεσματικότητα προωθητικών ενεργειών και άλλες εμπορικές μετρικές και αναλύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η συμμετοχή στη συνεργασία είναι ελεύθερη και δωρεάν για όλα τα ηλεκτρονικά  φαρμακεία της χώρας. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία και οπτικοποίηση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group, η καινοτόμος ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics σε αγορές της Ευρώπης, της Λατινική Αμερικής και της Μέση Ανατολής. 

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι ​η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει ​εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ​, με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014​ και με τη σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Focus Bari: Στα 869 ευρώ οι e-αγορές κάθε Έλληνα το Α' Εξάμηνο

Σύμφωνα με την πρόσφατη Πανελλήνια έρευνα Focus Bari "Focus On Tech Life Tips" σχετικά με την online παρουσία και δραστηριότητα των Ελλήνων, προέκυψαν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, η οποία άφορά στο πρώτο εξάμηνο του 2022, όλοι οι Έλληνες, νέοι, μεγαλύτεροι, παιδιά, ζουν πλέον "ψηφιακά".

H διείσδυση του Ιnternet στη χώρα μας έφτασε στο 95% στις ηλικίες 13-74, με ιδιαίτερα ανεβασμένη χρήση στους ώριμους ενήλικες 65-74 χρόνων, όπου σημειώθηκε αύξηση +31%, αλλά και στα παιδιά 5-12 χρόνων.

Όσον αφορά στις συσκευές μέσω των οποίων συνδέονται, στην πρώτη θέση βρίσκονται τα smartphones, με το 96% των χρηστών να συνδέονται 2 ώρες την ημέρα από το κινητό τους. Ακολουθούν τα laptop με 52% και τα desktop με 38%.

Στα Social Media είναι ιδιαίτερα ενεργοί οι Έλληνες, με το 87% εξ αυτών να έχουν λογαριασμούς, ενώ ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν την ημέρα φτάνει τα 86 λεπτά.

Τέλος, όσον αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές, το 75% των Ελλήνων που έχουν πρόσβαση στο Internet έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, ενώ κατά μέσο όρο το ποσό που ξόδεψαν ήταν 869 ευρώ.

Όσον αφορά στις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων, στην πρώτη θέση ήταν τα ρούχα, στη δεύτερη τα παπούτσια και στην τρίτη ηλεκτρονικά είδη.

 

Μπορείτε να βρείτε τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης έρευνας Focus On Tech Life Tips, εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μεγάλη έρευνα για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο από τη Mediapost Hit Mail

Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνεται κάθε χρόνο, με τις λιανικές πωλήσεις στο διαδίκτυο να αναμένεται να φτάσουν τα 5,55 τρισ. δολάρια το 2022, σύμφωνα με το eMarketer, ενώ μέχρι το 2025 αναμένεται να φτάσει το εντυπωσιακό νούμερο των 7,39 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Με άλλα λόγια, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στην αγορά και σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, οπότε αν κάποια επιχείρηση θέλει να επωφεληθεί από αυτές, πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για τον σκληρό ανταγωνισμό - τόσο σε τοπική όσο και σε παγκόσμια κλίμακα.

Επίσης, ο κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2021, αυξήθηκε κατά 13%, φτάνοντας στα 718 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ περεταίρω ανάπτυξη θα σημειωθεί και το 2022. 

 

Η Mediapost Hit Mail, θυγατρική του ομίλου La Poste στη Βουλγαρία, διεξάγει μια διεθνή διαδικτυακή έρευνα που αφορά τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Ο στόχος της έρευνας είναι να αναλύσει ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις και τα οφέλη για τους εμπόρους της περιοχής μας, ενώ επεκτείνουν τις διασυνοριακές δραστηριότητές τους στο e-commerce. Είναι η μεγαλύτερη έρευνα από άποψη εμβέλειας και κλίμακας, που διοργανώθηκε ποτέ από εταιρεία της περιοχής.

Κάθε επιχειρηματίας που θα συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο, μπορεί να επιλέξει να λάβει τα αποτελέσματα της έρευνας δωρεάν. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να συγκριθούν με τους συναδέλφους - ανταγωνιστές της περιοχής μας και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εξαιρετικά πολύτιμα δεδομένα που θα τους βοηθήσουν να σχεδιάσουν καλύτερα τη στρατηγική τους για διεθνή ανάπτυξη.

Επιπλέον οι συμμετέχοντες θα μπουν σε κλήρωση για να διεκδικήσουν 3 Amazon vouchers αξίας 100 ευρώ το κάθε ένα!

Το ερωτηματολόγιο θα το βρείτε στην ελληνική γλώσσα, εδώ. Θα είναι ανοικτό για να δέχεται απαντήσεις έως τις 25 Σεπτεμβρίου και η έκθεση των αποτελεσμάτων θα είναι διαθέσιμη στα μέσα Οκτωβρίου.

 

Το Web World News είναι επίσημος συνεργάτης της Mediapost Hit Mail για την επικοινωνία της έρευνας στην ελληνική αγορά.

 

Η Mediapost Hit Mail Bulgaria ιδρύθηκε το 2005 ως εξειδικευμένο agency direct marketing. Το 2009 εξαγοράστηκε από τον γαλλικό όμιλο La Poste. Από το 2010 προστέθηκαν αρκετές νέες υπηρεσίες στο χαρτοφυλάκιό της: email marketing, PPC, βελτιστοποίηση landing pages κ.λπ.

Σήμερα, η Mediapost Hit Mail προσφέρει υπηρεσίες σε πελάτες της σε περισσότερες από 10 αγορές στην ΕΕ, σε τρεις βασικούς τομείς: digital marketing, promotional campaigns και cross-border e-commerce. Το τμήμα Cross-Border της εταιρείας βοηθά τους τοπικούς εμπόρους να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους διεθνώς.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Skroutz επεκτείνει την υπηρεσία αποστολής προϊόντων στην Κύπρο

Τις παραδόσεις προϊόντων και στην Κύπρο προσφέρει πλέον το Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των Κύπριων καταναλωτών.

Με τη διάθεση της υπηρεσίας αποστολής στην Κύπρο, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους με την ασφάλεια και αξιοπιστία του Skroutz Marketplace.

Η παροχή των υπηρεσιών του Skroutz στην Κύπρο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επωφεληθούν από τα προνόμια που προσφέρει το Skroutz Marketplace και να ανακαλύψουν εκατομμύρια προϊόντα που διαθέτει η πλατφόρμα, εύκολα, γρήγορα και με ασφαλείς συναλλαγές. Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής στην Κύπρο.

Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα αναζήτησης και προσθήκης πολλών και διαφορετικών προϊόντων στο ίδιο καλάθι, καθώς και να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν. Είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ενώ μπορούν να εξοφλήσουν την παραγγελία τους και σε τρεις άτοκες δόσεις και να υλοποιούν τις αγορές τους σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων.

Η διάθεση της υπηρεσίας στην Κύπρο έρχεται ως συνέχεια της εξατομικευμένης αγοραστικής εμπειρίας που απολαμβάνουν πλέον οι χρήστες με βάση τις δικές τους ανάγκες και επιθυμίες κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπο ή το app του Skroutz.

Ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer της Skroutz, δήλωσε σχετικά: “Η διάθεση της υπηρεσίας αποστολής προϊόντων στους καταναλωτές της Κύπρου εγκαινιάζει την παρουσία της Skroutz στην Κυπριακή αγορά. Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα υλοποίησης της στρατηγικής μας για άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών σε όλα τα στάδιά της, καθιστώντας τις online αγορές ευκολότερες και ασφαλέστερες. Η Κυπριακή αγορά είναι στρατηγικής σημασίας για την Skroutz, με επόμενο στόχο μας τη διεύρυνση του δικτύου των εμπόρων που πραγματοποιούν αποστολές στην Κύπρο, καθώς και τη δημιουργία δικτύου συνεργατών με έδρα τη μεγαλόνησο, ώστε οι χρήστες μας να απολαμβάνουν ακόμα καλύτερη εμπειρία.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


7 μέθοδοι για πωλήσεις την περίοδο των εορτών εν μέσω πληθωρισμού

Ο πληθωρισμός συνεχίζει να επηρεάζει την αγορά και τους καταναλωτές. Οι αιτίες για τις αυξήσεις των τιμών περιλαμβάνουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη συνολική ζήτηση και φυσικά το κόστος της ενέργειας και των καυσίμων.

Από μόνος του, ο πληθωρισμός μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες μειώσεις των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της αγοραστικής περιόδου των εορτών των Χριστουγέννων, ειδικά για προϊόντα πρώτης ανάγκης και αυτά που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία. Επίσης, το υψηλότερο κόστος συσκευασίας και παράδοσης θα κάνει πιο δύσκολο τον ανταγωνισμό με τους πιο μεγάλους και ισχυρούς εμπόρους.

Όμως, πάντα υπάρχουν περιθώρια για ικανοποιητικές πωλήσεις και κέρδος. Ένας σημαντικός τομέας που πρέπει να εξεταστεί είναι η μείωση του κόστους. Οι τακτικές μείωσης του κόστους περιλαμβάνουν μια σειρά από ενέργειες, όπως τον εξορθολογισμό της υποστήριξης πελατών και την επιλογή "ουδέτερων" υλικών συσκευασίας και όχι tailor made, δηλαδή με τη φίρμα του καταστήματος. Παράλληλα, ο περιορισμός του κόστους των εμπόρων και η προσφορά ελκυστικότερων τιμών, βοηθά και τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα για να αγοράσουν και να προσφέρουν τα δώρα που επιθυμούν.

Ας δούμε μερικές μεθόδους, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη πωλήσεων, εν μέσω πιέσεων στα οικονομικά εταιρειών και καταναλωτών.

Εκπτώσεις με βάση το πλήθος των προϊόντων

Η κοστολόγηση προϊόντων με βάση την ποσότητα των αγορών μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα, αυξάνοντας παράλληλα το μέσο ύψος των παραγγελιών. Φυσικά, δε θα περιορίζεται η προσφορά στο ίδιο προϊόν. Η προσφορά εκπτώσεων βάσει ποσότητας σε κατηγορίες προϊόντων, ή ακόμη και σε ολόκληρο τον κατάλογο του e-shop, μπορεί να ανταμείψει τους πιστούς πελάτες και να προσελκύσει νέους.

Αναλόγως με το είδος των προϊόντων που εμπορεύεστε, μπορείτε να ορίσετε μία πολιτική εκπτώσεων, είτε με βάση τον συνολικό αριθμό των προϊόντων που θα αγοραστούν, είτε με το ύψος της αξίας των αγορών. Για παράδειγμα, για αγορές τουλάχιστον 100 ευρώ θα μπορούσατε να προσφέρετε έκπτωση 5%, για αγορές 200 ευρώ η έκπτωση μπορεί να είναι 10% κ.λπ.

Επιλέξτε μία στρατηγική και εξηγήστε τη με σαφήνεια στους υποψήφιους αγοραστές, για να γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν.

Δημιουργήστε πακέτα προϊόντων σε ελκυστικές τιμές

Η προσφορά ειδών που συνήθως αγοράζονται μαζί, όπως ένα βασικό προϊόν με τα αξεσουάρ του, απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς και ενισχύει τις αξίες των παραγγελιών. Ακόμη και οι μικρές εκπτώσεις βοηθούν τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε bundles σε μηχανές καφέ μαζί με καφέδες, συσκευές φίλτρανσης νερού μαζι με αναλώσιμα φίλτρα, κινητά τηλέφωνα μαζί με θήκη και power bank κ.λπ.

Προσφέρετε υπηρεσίες Buy Now Pay Later - BNPL

Οι υπηρεσίες BNPL που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και στη χώρα μας, όπως η finloup και η Klarna δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώσουν για τις αγορές τους με άτοκες δόσεις ακόμα και εάν δεν έχουν πιστωτική κάρτα και στους εμπόρους τη δυνατότητα να διευρύνουν το πελατολόγιό τους.

Κανονικής προτεραιότητας παράδοση

Οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι τα κόστη αποστολής έχουν αυξηθεί εξαιτίας της αύξησης των τιμών των καυσίμων διεθνώς. Δώστε τους τη δυνατότητα επιλογής μιας πιο οικονομικής υπηρεσίας για να εξοικονομήσουν χρήματα, η οποία εν γνώση τους θα παραδώσει τα προϊόντα που αγόρασαν σε μεγαλύτερο χρόνο.

Λίστες αναμονής και προπαραγγελίες με "χρέωση αργότερα"

Αντί να εμφανίζετε δημοφιλή προϊόντα για τα οποία δεν υπάρχει απόθεμα απλά σαν "μη διαθέσιμα", δημιουργήστε μια λίστας αναμονής για αυτά. Στη συνέχεια, ειδοποιήστε τους πελάτες όταν παραλάβετε και προχωρήσετε στην αποστολή τους. Μπορείτε να έχετε δεχθεί από τη στιγμή της προπαραγγελίας τα στοιχεία πληρωμής τους και όταν παραλάβετε απόθεμα να προχωρήσετε αυτόματα στη χρέωση και στην αποστολή των προϊόντων. Φροντίστε να τους ενημερώσετε για την ακριβή διαδικασία και να αναφέρετε τους χρόνους παράδοσης.

Προσφέρετε στους πιστούς πελάτες "κλειδωμένες" τιμές

Τα προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση θα ξεπουλήσουν γρήγορα και συχνά θα εμφανιστούν κατόπιν σε sites δημοπρασιών και marketplaces σε υψηλότερες τιμές. Επιβραβεύστε τους πιο πιστούς πελάτες σας, δεσμεύοντας απόθεμα προϊόντων για αυτούς σε συγκεκριμένες ποσότητες και τιμές.

Δωροκάρτες με ανοιχτό ποσό

Αντί να διαθέτετε δωροκάρτες με συγκεκριμένες αξίες, αφήστε τους πελάτες να αποφασίσουν για το ποσό που θέλουν να προσφέρουν. Επιπρόσθετα, αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει και στην περίπτωση που θέλουν να προσφέρουν σαν δώρο ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο. Σε αυτό το σενάριο μπορείτε να τοποθετήσετε έναν σύνδεσμο "Αγορά Δωροκάρτας" δίπλα από το "Μη Διαθέσιμο" στις σελίδες των προϊόντων για τα οποία πιστεύετε ότι θα υπάρξει αυξημένο ενδιαφέρον.

Κάποιοι online retailers δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την εμπορική κίνηση κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Αλλά αν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τώρα τη στρατηγική σας, μπορείτε να πουλήσετε περισσότερα από τα αναμενόμενα και να διευρύνετε το πιστό σας πελατολόγιο.

 

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: Nathan Lemon , Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι καταναλωτές προτιμούν να τους προσεγγίζουν απευθείας οι retailers παρά μέσω social media

Οι καταναλωτές προτιμούν οι έμποροι και τα brands να επικοινωνούν μαζί τους μέσω των δικών τους καναλιών, παρά μέσω των social media, σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Ωστόσο, θέλουν επίσης να έχουν την επιλογή των social media όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή.

Η εταιρεία Fresh Relevance πραγματοποίησε την έρευνα online, σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο και διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς δεν ήθελαν να τους προσεγγίζουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αρνητικές απαντήσεις που έλαβαν ανά μέσο ήταν, από χρήστες του TikTok (58%) του Twitter (56%) του WhatsApp (53%), του Facebook (53%), του Instagram (53%) και του YouTube (53%). Όταν ρωτήθηκαν πώς θα ήθελαν να επικοινωνήσουν μαζί τους, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των πελατών είπε ότι θα ήθελε να λάβει ένα e-mail, πάνω από το ένα τέταρτο (27%) θα προτιμούσε να δει νέα, προσφορές κ.λπ. στον site του λιανοπωλητή, στο φυσικό του κατάστημα (29%), στην εφαρμογή του (27%) ή μέσω Google (20%).

Ο Mike Austin, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Fresh Relevance, αναφέρει: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένα πολύ ισχυρό κανάλι για branding και για αλληλεπίδραση με την πελατειακή βάση. Αλλά η έρευνά μας δείχνει ότι οι έμποροι λιανικής πρέπει να είναι έξυπνοι στον τρόπο που τα χρησιμοποιούν. Οι ερωτηθέντες μας είπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει το διαφημιστικό περιεχόμενο στα social media, όμως θέλουν να μπορούν να τα χρησιμοποιούν για να προσεγγίζουν τις εταιρείες ως κανάλι επικοινωνίας». 

Οι καταναλωτές προτιμούν να λαμβάνουν προωθητικά μηνύματα μέσω καναλιών που ανήκουν στους πωλητές, όπως email, το website και την εφαρμογή τους. Αυτά είναι καλά νέα για τις επιχειρήσεις που ενδέχεται να χρειαστεί να περικόψουν τις δαπάνες για πληρωμένο περιεχόμενο.

Οι πελάτες χρησιμοποίησαν κατά μέσο όρο δύο κανάλια πωλήσεων κατά τις αγορές τους, ενώ όσοι είχαν ηλικία μεταξύ 16 και 34 ετών χρησιμοποιούσαν τρία. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, το 63% των πελατών αλληλεπιδρά με τουλάχιστον δύο κανάλια. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το να μπορούν να δουν τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών τους σε περισσότερα από ένα κανάλια (για παράδειγμα, τον ιστότοπο και την εφαρμογή ενός καταστήματος) θα έκανε πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.

Λίγο περισσότερο από το ένα πέμπτο (22%) δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν από ένα e-shop που εμφανίζει προσαρμοσμένο περιεχόμενο, όπως προτάσεις προϊόντων ενώ ένας στους πέντε (21%) θέλει να μπορεί να επικοινωνεί με τους λιανοπωλητές μέσω διαφόρων καναλιών – όπως email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ζωντανή συνομιλία.

 

Πηγή: internetretailing.net

 

Εικόνα: KOBU Agency, Unsplash
   

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search