eCommerce

Έρευνα PwC: Οι τάσεις αγορών παγκοσμίως το 2023

Έρευνα PwC: Οι τάσεις αγορών παγκοσμίως το 2023

Καθώς ο πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα επιμένουν, οι καταναλωτές προσαρμόζουν τα πρότυπα αγορών τους και υιοθετούν μέτρα μείωσης των εξόδων τους.

Ως αποτέλεσμα, το 69% των καταναλωτών παγκοσμίως, έχει αλλάξει τις συνήθειες αγορών του, όσον αφορά στα μη απαραίτητα προϊόντα.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έκθεση της PwC «February 2023 Global Consumer Insights Pulse Survey». Η έρευνα πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο και στοχεύει στην παρακολούθηση των μεταβαλλόμενων τάσεων των καταναλωτών παγκοσμίως.

Στην έρευνα του περασμένου Φεβρουαρίου, συμμετείχαν 9.180 καταναλωτές από 25 χώρες σε όλες τις Ηπείρους του πλανήτη. Οι ερωτηθέντες ήταν τουλάχιστον 18 ετών και έπρεπε να έχουν ψωνίσει μέσω Διαδικτύου τουλάχιστον μία φορά τον προηγούμενο χρόνο.

Τέσσερα βασικά τμήματα καταναλωτών

Η πιο απαισιόδοξη ομάδα (42%) αναμένει να προχωρήσει σε σημαντική μείωση στις δαπάνες της, σε όλες τις κατηγορίες εξόδων.

Για παράδειγμα, είναι λιγότερο διατεθειμένοι να ταξιδεύουν και είναι πιο πιθανό να στραφούν σε πιο προσιτές μάρκες, ή ακόμη και να παραιτηθούν από τη χρήση συγκεκριμένων αντικειμένων στα οποία βασίζονται συνήθως.

Στον αντίποδα, μόνο το 10% δήλωσε ότι δεν έχει αλλάξει καθόλου τις καταναλωτικές του συνήθειες και δεν ανησυχεί για την οικονομική κρίση.

 

Πηγή: practicalecommerce , PwC

 

Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τις αγορές τους από τα φυσικά καταστήματα, με το 43% των ερωτηθέντων να τα επιλέγουν ως το πιο δημοφιλές κανάλι αγορών τους κατα τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών. Οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω smartphone κατέλαβαν τη δεύτερη θέση σε δημοτικότητα με 34%.

Όταν τους ζητήθηκε να δώσουν προτεραιότητα σε παράγοντες που θα ενίσχυαν τις εμπειρίες αγορών στα φυσικά καταστήματα, το 50% των ερωτηθέντων κατέταξαν την πρόσβαση σε έμπειρους και χρήσιμους πωλητές ως τον κορυφαίο παράγοντα.

Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων εξέφρασε έντονη προτίμηση στα self-service ταμεία, ενώ το 41% θέλει να περιηγείται στον ιστότοπο ή στο mobile app του καταστήματος που βρίσκεται, για να αναζητά συγκεκριμένα προϊόντα.

Τέλος, η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι το 43% των καταναλωτών σχεδιάζει να αυξήσει τις διαδικτυακές αγορές του μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Μπορείτε να βρείτε την έκθεση της PwC εδώ.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search