Η Shein αποκάλυψε τα σχέδιά της για το άνοιγμα περίπου 30 νέων pop-up καταστημάτων φέτος, σε συνέχεια της "phygital" στρατηγικής της στο λιανικό εμπόριο.
Τα συγκεκριμένα πλάνα προχωρούν, αρχικά τουλάχιστον, στην Ιρλανδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πιο πρόσφατο κατάστημα άνοιξε στο Μπέρμιγχαμ, όπου η εταιρεία για 2 ημέρες παρουσίασε ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές συλλογές της, καθώς και τη δική της σειρά μακιγιάζ She Glam.
Η εταιρεία σημειώνει ότι τα pop-up καταστήματα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού της μοντέλου, επιτρέποντας στους πελάτες να γνωρίσουν τα προϊόντα από πρώτο χέρι, καθώς επίσης και να της επιτρέψουν να αλληλεπιδράσει με τους καταναλωτές.
Η Shein πρόσφατα άνοιξε τα νέα της κεντρικά γραφεία στο Δουβλίνο, για τις περιοχές τής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), δημιουργώντας 30 νέες θέσεις εργασίας.
Τα γραφεία θα αποτελέσουν τον στρατηγικό κόμβο της εταιρείας για την περιοχή EMEA και θα είναι η καρδιά των δραστηριοτήτων της σε αυτή, βασιζόμενη στη δέσμευσή της προς τις τοπικές οικονομίες, τις κοινότητες και τους πελάτες της.
"Το άνοιγμα του γραφείου μας στο Δουβλίνο σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη της Shein στην περιοχή EMEA, η οποία είναι μια από τις πιο σημαντικές αγορές μας. Ανυπομονούμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών και στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών", δήλωσε ο Leonard Lin, global head of government relations της Shein.