eCommerce

TikTok, YouTube και Meta ακονίζουν τα ξίφη τους για το social commerce

TikTok, YouTube και Meta ακονίζουν τα ξίφη τους για το social commerce

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Insider Intelligence, οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στις ΗΠΑ θα αυξηθούν σχεδόν κατά 30% φέτος, φτάνοντας τα 68,92 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι τρεις μεγάλοι παίκτες του social commerce, οι οποίοι διαθέτουν τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, Meta, Google και TikTok, ανασυντάσσονται και διαμορφώνουν τη στρατηγική τους με στόχο την ανάπτυξη.

Ας δούμε τις βασικές τους κινήσεις και τα όπλα που επέλεξε να χρησιμοποιήσει κάθε πλατφόρμα, σύμφωνα με το Insider Intelligence.

Το TikTok ποντάρει στις αγορές εντός της εφαρμογής

Πέρυσι, η TikTok έδειξε ότι έχει πάρει στα σοβαρά το social commerce! Ενίσχυσε τους τύπους διαφημίσεων αγορών, άρχισε να προσλαμβάνει προσωπικό για κέντρα εκπλήρωσης παραγγελιών και προχώρησε σε δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος στις ΗΠΑ.

Το 2023, η πλατφόρμα επενδύει ακόμη περισσότερο στο κοινωνικό εμπόριο:

- Δοκιμάζει μια λειτουργία ολοκλήρωσης αγορών εντός της εφαρμογής στις ΗΠΑ, η οποία θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό της εμπειρίας και στην αύξηση των αγορών #TikTokMadeMeBuyIt.
- Διαθέτει την έκδοση beta της λειτουργίας Shops σε περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθώντας να προσελκύσει εμπόρους στο πρόγραμμα, υποσχόμενο εκπτώσεις και δωρεάν αποστολές.

Φέτος, 33,3 εκατομμύρια Αμερικανοί καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν αγορές στην πλατφόρμα, σημειώνοντας αύξηση 40,6% σε ετήσια βάση. Το TikTok έχει ήδη τον τρόπο για την ανακάλυψη προϊόντων εντός της πλατφόρμας του. Εάν μπορεί να βρει τρόπους για να κάνει τη διαδικασία αγοράς ευκολότερη για τους καταναλωτές, θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία.

Η Meta εστιάζει σε διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς

Σε αντίθεση με το TikTok, η Meta βασίζεται στις διαφημίσεις για να προωθήσει το κοινωνικό εμπόριο στις πλατφόρμες της.

Η εταιρεία αφαίρεσε την καρτέλα «Αγορές» από την αρχική ροή του Instagram τον Φεβρουάριο, τερματίζοντας το συγκεκριμένο πείραμα, αφού δεν απέδωσε. Επίσης, σταμάτησε τις αγορές σε ζωντανή ροή στο Instagram, καθώς η υιοθέτησή τους καθυστερεί στις ΗΠΑ από τους χρήστες.

Δίνει βαρύτητα και επεκτείνει τις διαφημίσεις αγορών σε χιλιάδες νέες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ, οι οποίες περιλαμβάνουν checkout εντός εφαρμογής και νέα εργαλεία, όπως αξιολογήσεις και κριτικές, καθώς και δυναμικές σελίδες προϊόντων.

Όσον αφορά στο Facebook, έχει μακράν τους περισσότερους αγοραστές κοινωνικής δικτύωσης και η πρόβλεψη του Insider Intelligence είναι ότι 65,7 εκατομμύρια άνθρωποι θα κάνουν αγορές στην πλατφόρμα φέτος. Ωστόσο, η ανάπτυξη επιβραδύνεται, με τον αριθμό των αγοραστών να αυξάνεται μόνο κατά 3,5% σε ετήσια βάση μετά από αύξηση 11,9% πέρυσι. Το Instagram αυξάνει τους αγοραστές κοινωνικής δικτύωσης λίγο πιο γρήγορα, με ποσοστό 4,9%, φτάνοντας τα 43 εκατομμύρια φέτος.

Το YouTube βασίζεται στις σχέσεις δημιουργών

Η εταιρεία διέκοψε τη λειτουργία προσθήκης ετικετών προϊόντων, η οποία επέτρεπε στους δημιουργούς να προσθέτουν συνδέσμους με δυνατότητα αγοράς στα βίντεό τους. Με αυτήν την αλλαγή, το YouTube λανσάρισε το πρόγραμμα συνεργατών του σε όλους τους δημιουργούς, το οποίο τους επιτρέπει να κερδίζουν προμήθεια από προϊόντα που εμφανίζονται στα βίντεό τους.

Το YouTube ελπίζει ότι αυτό το πρόγραμμα θα προσελκύσει περισσότερους δημιουργούς και θα το βοηθήσει να ανταγωνιστεί το TikTok.

Το ένα τέταρτο των καταναλωτών στις ΗΠΑ ξεκινά την αναζήτησή του στο YouTube όταν ψωνίζει στο διαδίκτυο, ποσοστό μεγαλύτερο από ό,τι στο Instagram ή το TikTok, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας. Το YouTube μπορεί να χρησιμοποιήσει τις ισχυρές σχέσεις δημιουργών του για να προσελκύσει τους καταναλωτές που έρχονται στην πλατφόρμα για έρευνα πριν τις αγορές τους, ώστε να προχωρήσουν σε αγορές μέσα στην πλατφόρμα.

 

Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search