eCommerce

Parcel Monitor: Τα Top e-commerce trends του καλοκαιριού

Καθώς οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναθεωρήσουν τις e-commerce στρατηγικές τους για να προετοιμαστούν κατάλληλα και να αποφύγουν κατά το δυνατόν την καλοκαιρινή ύφεση. Για να κάνουμε τα πράγματα πιο εύκολα, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τις κορυφαίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που μπορεί να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους. Ας ρίξουμε μια ματιά!


Tάση #1: Τα Mobile Wallets συνεχίζουν να κυριαρχούν στις πληρωμές

Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια για smartphones έχουν φέρει επανάσταση στον τομέα των πληρωμών παγκοσμίως, επιτρέποντας οικονομική πρόσβαση σε εκατομμύρια άτομα που είχαν αποκλειστεί στο παρελθόν. Αυτή η μέθοδος πληρωμής χρησιμοποιεί διάφορες τεχνολογίες για να συγκεντρώσει τις οικονομικές πληροφορίες ενός πελάτη σε μια ενιαία εφαρμογή και τον εξορθολογισμό της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. Η υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πορτοφολιών, έχει ξεπεράσει αυτήν των πιστωτικών καρτών σε πολλές αναπτυσσόμενες αγορές σε όλο τον κόσμο.

Εκτός από τη μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού και το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών, λόγω της ομαλότερης διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, οι συναλλαγές με ψηφιακό πορτοφόλι είναι επίσης και ασφαλέστερες σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Ενώ τα ήδη αποθηκευμένα διαπιστευτήρια πληρωμής συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών (και στην ικανοποίησή τους), τεχνολογίες όπως η κρυπτογράφηση, το tokenization και ο έλεγχος ταυτότητας συσκευής, είναι ζωτικής σημασίας για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά τις online αγορές τους - και για να έχουν... το κεφάλι τους ήσυχο.

 

Τάση #2: Τα Big Data συμβάλλουν στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών

Καθώς η υπερ-εξατομίκευση γίνεται το νέο στάνταρ, μια προσέγγιση που είναι για όλους δεν αρκεί πλέον για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική στο χώρο της λιανικής. Αντίθετα, οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει την αυξανόμενη ανάγκη για κάτι που ονομάζεται «εξατομίκευση ηλεκτρονικού εμπορίου», η οποία αφορά στην παροχή ποικίλων εμπειριών περιεχομένου σε διαφορετικές ομάδες πελατών.

Με άλλα λόγια, για την εξατομίκευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο συγκεντρώνονται δεδομένα σχετικά με την καταναλωτική βάση (ιστορικό αγορών, δημογραφικά στοιχεία κ.λπ.) και τμηματοποιούνται σε ομάδες. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες επιλέγονται και παρουσιάζονται στα αντίστοιχα τμήματα, για να δημιουργήσουν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες και να βελτιώσουν τις πιθανότητες πώλησης.

Τα brands που εξατομικεύουν σωστά έχουν πολλά να κερδίσουν και παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά στατιστικά στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή την άποψη:

-  Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από λιανοπωλητές που τους προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες.

-  Το 49% των αγοραστών έχουν κάνει παρορμητικές αγορές όταν είχαν προσαρμοσμένη εμπειρία πελάτη.

-  Το 66% των πελατών λένε ότι εάν δουν περιεχόμενο που δεν είναι σχετικό, θα τους αποθαρρύνει από το να κάνουν μια αγορά.

 

Τάση #3: Η άνοδος των Micro-Fulfillment Logistics

Τα κέντρα "μικρο-εκπλήρωσης" είναι μικρές αποθήκες εντός αστικού ιστού. Καταλαμβάνοντας συνήθως περίπου 1.000 - 2.000 τετραγωνικά μέτρα χώρου, βρίσκονται σκόπιμα σε μικρά αστικά κέντρα και όχι στα περίχωρα μιας πόλης, ή σε κάποια άλλη απομακρυσμένη τοποθεσία.

Αυτή η μέθοδος φιλοδοξεί να επιταχύνει την παράδοση στο "τελευταίο μίλι", φέρνοντας τα προϊόντα πιο κοντά στον καταναλωτή.

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα από τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτή η στρατηγική:

-  Εξομάλυνση της αλυσίδας εφοδιασμού

-  Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας

-  Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών

-  Μείωση των εξόδων αποστολής

 

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για τις κορυφαίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα public.gr προσφέρουν υπηρεσία BNPL σε συνεργασία με την Klarna

Τα Public ανακοίνωσαν πως υιοθέτησαν το μοντέλο ψηφιακών αγορών "Buy now, Pay later" σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna, κορυφαία διεθνή τράπεζα λιανικής, που προσφέρει υπηρεσίες αγορών και πληρωμών. 

Οι χρήστες στο public.gr μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους σε άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική κάρτα, μέσω της υπηρεσίας PL μέσω Klarna. 

Η συνεργασία είναι αποκλειστική στον κλάδο τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακών συσκευών και προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα να παραγγείλουν online το προϊόν της επιλογής τους, πληρώνοντας σε 3 άτοκες δόσεις, χωρίς περιττά δικαιολογητικά. 

Σχετικά με την νέα υπηρεσία Buy now, Pay later, ο Νίκος Βαρβαδούκας VP Brand & Customer του Public Group δήλωσε: «Public σημαίνει περισσότερες επιλογές, περισσότερη ευελιξία, περισσότερη ελευθερία για το αγοραστικό κοινό. Ενθαρρύνοντας τους πελάτες μας να ζήσουν τη ζωή τους όπως οι ίδιοι θέλουν, παρακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις και σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna φέρνουμε την έξυπνη και ευέλικτη υπηρεσία πληρωμών, που θα διευκολύνει τους καταναλωτές του Public.gr να αποκτήσουν αυτά που θέλουν άμεσα, πληρώνοντας με τον τρόπο που τους διευκολύνει περισσότερο. Η νέα υπηρεσία “Public Now, Pay Later” είναι εδώ για να απελευθερώσει και να ενδυναμώσει τους καταναλωτές του Public.gr. Τους προσκαλούμε να τη δοκιμάσουν και να μοιραστούν μαζί μας τα σχόλιά τους».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συνεχίζεται η δυναμική ανάπτυξη της Wolt σε όλο το φάσμα της λιανικής

Με παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ηράκλειο, Χανιά και πάνω από 800 τοπικές επιχειρήσεις απ’ όλο το φάσμα του λιανεμπορίου, που διαρκώς αυξάνονται και προσφέρουν νέες επιλογές για τους καταναλωτές, η Wolt αναπτύσσεται δυναμικά. Από το αντηλιακό για την παραλία φέτος το καλοκαίρι και τα ψώνια της εβδομάδας, μέχρι δώρα και καλλυντικά, όλα παραδίδονται σε λίγα μόλις λεπτά μέσω της Wolt.

Στην εφαρμογή της Wolt μπορεί κάποιος να βρει mini markets και μανάβικα, κρεοπωλεία, κάβες, ανθοπωλεία, delicatessen. Καθημερινά, οι επιλογές για τους πελάτες της Wolt διευρύνονται με τοπικά καταστήματα όπως φαρμακεία, βιβλιοπωλεία, καταστήματα καλλυντικών ή παιχνιδιών, μεταξύ πολλών άλλων κατηγοριών.

Η επέκταση της Wolt σε νέες κατηγορίες λιανικής δημιουργεί ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων για τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Τα καταστήματα αυτά αποκτούν άμεσα πρόσβαση στους χρήστες της Wolt, ενώ παράλληλα αποφεύγουν σημαντικά κόστη για την ανάπτυξη από το μηδέν ενός δικτύου διανομής ή της δικής τους εφαρμογής. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να επικεντρωθούν στην οργανική τους ανάπτυξη, έχοντας ως σύμμαχο τη Wolt.

Αξίζει να σημειωθούν περιπτώσεις όπως το Φαρμακείο Θεοδοσόπουλος, στη Γλυφάδα, που στους 12 μήνες συνεργασίας του με τη Wolt καταγράφει σημαντική αύξηση των παραγγελιών του. Μάλιστα, η κατηγορία των φαρμακείων αποτελεί μια από τις πιο ανερχόμενες τάσεις λιανικής, με τις πωλήσεις της κατηγορίας να αυξάνονται κατά 12% τους τελευταίους τρεις μήνες.

Αντίστοιχα, η Cava Canava στα Ιλίσια, εκμεταλλεύθηκε τη στροφή των καταναλωτών στο home drinking προσφέροντας τα προϊόντα της τη στιγμή που τα χρειάζονται οι πελάτες της, ενισχύοντας τον τζίρο της λιανικής σε μηνιαία βάση. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με το Ανθοπωλείο Flowerline Ιωαννίδης στα Ιλίσια, το οποίο βλέπει τις πωλήσεις του να αυξάνονται σημαντικά, καθώς πολλοί καταφεύγουν στα ανθοπωλεία της Wolt για δώρα της τελευταίας στιγμής.

Όλα τα παραπάνω συμπληρώνονται με τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο, μέσω του live tracking, και την άμεση εξυπηρέτηση πελάτων από την ομάδα της Wolt που απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα, χρόνος ο οποίος έχει κάνει τη Wolt να ξεχωρίζει στο online delivery.

Οι πελάτες της Wolt, τέλος, μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, με τις συναλλαγές να γίνονται με κάρτα ή με μετρητά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε Πρόεδρος του GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek E-commerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοίνωσε ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που διεξάχθηκαν στο Gazarte στις 15/06/2022 και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε Πρόεδρός του.

Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου.

 

Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.

Οι ρόλοι όλων των μελών του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:

Πρόεδρος      Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη ELTRUN
Αντιπρόεδρος     Μάκης Σαββίδης Oroloi.gr
Γενικός Γραμματέας  Μαρίνα Βασιλαρά Apivita.com
Ταμίας     Γιώργος Αυγουστίδης Skroutz.gr
Μέλος Δ.Σ Μάριος Μπεζιούλας Spitishop.gr
Μέλος Δ.Σ Αλέξανδρος Ρούστας You.gr
Μέλος Δ.Σ Νίκος Βαρβαδούκας Public.gr
Μέλος Δ.Σ Αλέξανδρος Λεούσης Digilex.gr
Μέλος Δ.Σ Βαγγέλης Κοτσώνης E-satisfaction.com
     
Αναπληρωματικό
Μέλος Δ.Σ
Ηλίας Μακρής Pharmacy 295.gr
Αναπληρωματικό
Μέλος Δ.Σ
Πάνος Πατρωνίδης FunkyBuddha.com
Αναπληρωματικό
Μέλος Δ.Σ
Ειρήνη Πάνζαρη Χρυσός Οδηγός

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ecommerce Europe: Στηρίζει την άρση τελωνειακών δασμών για την Ουκρανία

Στο πλαίσιο του πολέμου στην Ουκρανία που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2022, η ΕΕ δημοσίευσε στις 3 Ιουνίου 2022 τον Κανονισμό 2022/870 για την προσωρινή απελευθέρωση του εμπορίου που συμπληρώνει τις εμπορικές διευκολύνσεις που ισχύουν για τα ουκρανικά προϊόντα.

Με μια εξαιρετικά επείγουσα διαδικασία λήψης αποφάσεων, η πρόταση κατατέθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 27 Απριλίου, εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην ολομέλεια τρεις εβδομάδες αργότερα και ακολούθησε η έγκριση του Συμβουλίου της ΕΕ στις 24 Μαΐου.

Ο Ecommerce Europe με ανακοίνωσή του σημειώνει πως στηρίζει πλήρως αυτήν την πρωτοβουλία και χαιρετίζει την προθυμία των θεσμικών οργάνων της ΕΕ να παράσχουν έναν μηχανισμό ανακούφισης για την ουκρανική οικονομία και τις επιχειρήσεις. Η συνεχιζόμενη σύγκρουση είχε βαθύ αρνητικό αντίκτυπο στην ικανότητα της Ουκρανίας να συναλλάσσεται με τον υπόλοιπο κόσμο, λόγω των σοβαρών επιπτώσεων στην παραγωγική της ικανότητα και στις ζωτικές εξαγωγικές οδούς.

Στο πλαίσιο της στήριξης του Ecommerce Europe στην εμπορική δραστηριότητα της Ουκρανίας εν μέσω πολεμικών συγκρούσεων, ανακοινώθηκαν τρεις δράσεις.

Τα προσωρινά και έκτακτα μέτρα θα συμβάλουν στην υποστήριξη και την ενίσχυση των υφιστάμενων εμπορικών ροών από την Ουκρανία προς την Ένωση, μέσω τριών δράσεων που ισχύουν για περίοδο ενός έτους:

-  Προσωρινή αναστολή όλων των εκκρεμών δασμών βάσει του Τίτλου IV της Συμφωνίας Σύνδεσης μεταξύ της ΕΕ και της Ουκρανίας για τη δημιουργία μιας βαθιάς και συνολικής ζώνης ελεύθερων συναλλαγών (DCFTA). Αυτό αφορά τρεις κατηγορίες προϊόντων: βιομηχανικά προϊόντα που υπόκεινται σε σταδιακή κατάργηση δασμών έως το τέλος του 2022, φρούτα και λαχανικά που υπόκεινται στο σύστημα τιμών εισόδου, γεωργικά προϊόντα και μεταποιημένα γεωργικά προϊόντα που υπόκεινται σε δασμολογικές ποσοστώσεις.

-  Προσωρινή αναστολή είσπραξης δασμών στις εισαγωγές της Ουκρανίας από την ΕΕ, από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του κανονισμού.

-  Προσωρινή αναστολή της εφαρμογής των κοινών κανόνων για τις εισαγωγές όσον αφορά στις εισαγωγές της Ουκρανίας.

Η ανακοίνωση του Ecommerce Europe καταλήγει πως τα μέλη του έχουν ήδη ξεκινήσει πρωτοβουλίες σε εθνικό επίπεδο με στόχο την υποστήριξη της Ουκρανίας και θα συνεχίσουν να παρακολουθούν στενά τις δραστηριότητες και τις πρωτοβουλίες των θεσμικών οργάνων της ΕΕ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αυστηρότεροι κανόνες για τις online αγορές στην Ευρώπη από την ΕΕ

Ένα ασφαλέστερο δίχτυ προστασίας των καταναλωτών όταν κάνουν διαδικτυακές αγορές, επιχειρεί να δημιουργήσει η Ε.Ε.

Με τους νέους κανόνες, που εισάγει η Ένωση, φιλοδοξεί να διασφαλίσει ότι όλα τα είδη προϊόντων στην Ε.Ε., είτε πωλούνται διαδικτυακά, είτε σε παραδοσιακά καταστήματα, συμμορφώνονται με τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφάλειας.

Πρόσφατα, η Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς υιοθέτησε τη θέση της σχετικά με τους επικαιροποιημένους κανόνες της Ε.Ε. για την ασφάλεια των προϊόντων καταναλωτικών προϊόντων εκτός διατροφής, με 41 ψήφους υπέρ, μία κατά και δύο αποχές. Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν αλλαγές για να ενισχύσουν την ασφάλεια των προϊόντων που πωλούνται στην Ε.Ε. και να προστατέψουν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο.

Διευκρίνισαν, επίσης, τις υποχρεώσεις για τους οικονομικούς φορείς και τις ηλεκτρονικές αγορές και ενίσχυσαν τις απαιτήσεις ασφάλειας των προϊόντων. Μεταξύ άλλων, το νέο καθεστώς εισάγει σαφέστερους κανόνες για τους χειριστές και την ασφάλεια των προϊόντων.

 

Επίσης, προβλέπεται ότι όλοι οι οικονομικοί φορείς, όπως οι κατασκευαστές, οι εισαγωγείς και οι διανομείς, θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις επικαιροποιημένες γενικές υποχρεώσεις ασφάλειας για τη διάθεση προϊόντων στην αγορά της Ε.Ε. Εάν δεν συμμορφωθούν, οι κυρώσεις μπορεί να φτάσουν έως και το 4% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Δείτε ακόμα: Αυστηρότερους κανόνες στις online συναλλαγές θέτει η Ευρώπη

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ηλεκτρονική δωροκάρτα Skroutz: Νέα υπηρεσία του Skroutz Marketplace

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να προσφέρει εκείνες τις λύσεις που κάνουν την online αγοραστική εμπειρία ευχάριστη, γρήγορη και ασφαλή, συστήνει στους καταναλωτές τις ηλεκτρονικές δωροκάρτες Skroutz.

Πλέον, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τις δωροκάρτες για αγορά μέσω Skroutz και να τις στείλει στο αγαπημένο του πρόσωπο ώστε να μπορέσει ο ίδιος να επιλέξει πως θα τις ξοδέψει μέσα από τα περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα που έχει στην επιλογή του.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει δωροκάρτα αξίας 20€, 50€, 100€ και 150€, και για την αποστολή της αρκεί απλά να γνωρίζει το email του παραλήπτη. Η ηλεκτρονική δωροκάρτα Skroutz είναι το ιδανικό δώρο για κάθε περίσταση, καθώς ο παραλήπτης μπορεί να πραγματοποιήσει αγορές μέσω Skroutz αντίστοιχης αξίας, ενώ δίνεται και η δυνατότητα προσωποποιημένου μηνύματος προς τον παραλήπτη.

Τρόπος λειτουργίας

Οι ηλεκτρονικές δωροκάρτες του Skroutz είναι εύκολα προσβάσιμες με μια απλή αναζήτηση ώστε να εμφανιστούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές. Με την εισαγωγή των στοιχείων του, ο παραλήπτης θα λάβει ένα email με το προσωποποιημένο μήνυμα της επιλογής του αποστολέα και τον μοναδικό αριθμό της δωροκάρτας. Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τον μοναδικό κωδικό της δωροκάρτας κατά το στάδιο της πληρωμής, ο οποίος έχει ισχύ 12 μήνες από τη στιγμή της έκδοσης της κάρτας.

"Με γνώμονα το όραμά μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στις online αγορές, συνεχίζουμε να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών. Από σήμερα, οι χρήστες μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα στους οικείους τους να επιλέγουν εκείνοι το δώρο που επιθυμούν μέσα από τα περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα που μπορούν να βρουν στο Skroutz” σημειώνει ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer της Skroutz.  

H νέα υπηρεσία "Ηλεκτρονική δωροκάρτα" έρχεται να προστεθεί στη μεγάλη γκάμα των υπηρεσιών του Skroutz, όπως την υπηρεσία Express Παράδοση για παραλαβή της παραγγελίας την επόμενη εργάσιμη μέρα και την αναζήτηση και την προσθήκη στο ίδιο καλάθι, πολλών και διαφορετικών προϊόντων από διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.

Επιπλέον, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και να εξοφλήσει την παραγγελία του έως και σε τρεις άτοκες δόσεις με τις αγορές να πραγματοποιούνται σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων.

Αν ο καταναλωτής παραλάβει λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία επιστροφής είναι δωρεάν, με τo Skroutz να αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας.

Τέλος, η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’. Τα σημεία αυτόματης παραλαβής του Skroutz στην Αθήνα παρέχουν  τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


360° e-commerce by Plushost: Τεχνογνωσία, ακρίβεια, ταχύτητα και ομαδικότητα στην υπηρεσία σας

Όπως ακριβώς συμβαίνει και στη F1, η ομάδα της υπηρεσίας 360° e-commerce by plushost, είναι μια καλοκουρδισμένη και συντονισμένη ομάδα που δουλεύει με ακρίβεια δευτερόλεπτου στον «ίσκιο» σας, αλλά που χωρίς αυτή καμία νίκη δεν είναι εφικτή.

Ακρίβεια, ταχύτητα, εξειδίκευση, ομαδικότητα. Αυτή είναι η υπηρεσία 360° e-commerce by plushost.

Όμως, τί μας οδήγησε στη δημιουργία της;

Με αφορμή την αύξηση των διαδικτυακών αγορών που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια των lockdown, δρομολογήθηκαν μαζικά σημαντικές επενδύσεις του κλάδου του λιανεμπορίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο πραγματοποίησαν και συνεχίζουν να υλοποιούν επενδύσεις δεκάδων δισ. ευρώ, εξαγορές και συνεργασίες. Αλλά φυσικά, δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις λιανικής σε θέση να λειτουργούν ή να επεκτείνονται στο διαδίκτυο, κυρίως λόγω της δαπανηρής και περίπλοκης τεχνολογίας και υποδομής που απαιτείται, ενώ επιπλέον η ταχύτητα των μεταβολών στην ψηφιακή τεχνολογία καθιστά το εγχείρημα ακόμα πιο δύσκολο.

Εδώ έρχεται το «ηλεκτρονικό εμπόριο ως υπηρεσία» – ένας όρος που χρησιμοποιείται στο εξωτερικό για να περιγράψει εταιρείες που προσφέρουν τόσο το λογισμικό όσο και τις υπηρεσίες που απαιτούνται, για να βοηθήσουν τα brands να λειτουργούν και να μεγαλώσουν στο διαδίκτυο.

Η επιτυχία του e-commerce δεν είναι εγγυημένη. Μελέτες δείχνουν ότι το 90% των νεοσύστατων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυγχάνουν μέσα σε 120 ημέρες. Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους αυτό συμβαίνει, μια έρευνα marketing Signals σε 1.253 ιδιοκτήτες αποτυχημένων νεοσύστατων επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, βρήκε ένα συνδυασμό παραγόντων που εμπλέκονται.

Στην top δεκάδα «συναντάμε» αιτίες όπως το αδύναμο online marketing, το κακό SEO, το εσφαλμένο pricing, τη μικρή ομάδα υποστήριξης και τέλος τις περιορισμένες τεχνολογικές γνώσεις. Όλοι αυτοί οι λόγοι μιλάνε για το ίδιο πράγμα. Ο λιανέμπορος είναι καλός σε αυτό που ξέρει να κάνει. Να διαλέγει προϊόντα που θα ταιριάξουν με τις ανάγκες του κοινού του. Για όλο το άλλο απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις/τεχνογνωσία. Από την άλλη, η ημιμάθεια – που σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας είναι χειρότερη από την αμάθεια – βυθίζει τον επιχειρηματία σε μια ψευδαίσθηση.

Το e-commerce είναι πολύ πιο απαιτητικό από το commerce, κυρίως λόγω της σημαντικότατης παραμέτρου της τεχνολογίας που παρεμβάλλεται μεταξύ λιανεμπόρου και καταναλωτή. Στην Ευρώπη και την Αμερική δραστηριοποιούνται εκατοντάδες επιχειρήσεις εστιασμένες στο e-commerce as-a-service. Ακόμα και η Walmart μπήκε σε αυτό το business, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα διαθέσει τη δική της τεχνολογία και δυνατότητες σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες σε όλα τα κανάλια.

Στην Ελλάδα η μόνη εξειδικευμένη, καθετοποιημένη εταιρία αυτής της φιλοσοφίας είμαστε εμείς στην Plushost. Αρκετά πριν από την πρόσφατη υγειονομική κρίση, κατανοήσαμε ότι η βαθιά εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών προς hard core e-commerce businesses, θα ήταν αυτό που θα μας καθιστούσε αφ’ ενός χωρίς ανταγωνισμό, αλλά ταυτόχρονα απέναντι σε όλους.

Κανένας δεν κάνει αυτό που κάνουμε εμείς, αλλά όλοι κάνουν κάτι από αυτό που κάνουμε εμείς. Το να συμπυκνώνεις το σύνολο των e-λειτουργιών, σε υποχρεώνει να κυνηγάς το απόλυτο σε ένα πελώριο φάσμα αντικειμένων και επιστημών. Αυτό που στην αρχή φαινόταν απάτητη κορυφή είναι αυτό που σήμερα μας έχει ξεχωρίσει από όλο το industry και μας έχει δώσει τη ολιστική γνώση και την «πανοραμική θέα» κάθε παραμέτρου και κάθε προβλήματος που αποτελεί  και μπορεί να απειλεί ένα e-business.

Δεν θα ήταν υπερφίαλο να πούμε ότι δεν κάνουμε απλά 360° e-commerce. Κάνουμε βραβευμένο 360° e-commerce. Τα τρία τελευταία χρόνια μαζί με τους συνεργάτες μας ιδιοκτήτες, δρέπουμε τους καρπούς των κοινών προσπαθειών μας βραβευόμενοι -ουσιαστικά- για τα αποτελέσματά μας σε επίπεδο πωλήσεων μιας κι εκεί μετριέται κάθε είδους commerce.

360° e-commerce by plushost.gr σημαίνει επιτυχία του e-shop σας από την αρχή, ως το τέλος σε όλα τα στάδια και σε όλες τις λειτουργίες. Εσείς επενδύετε το χρόνο και την ενέργειά σας στο εμπορικό κομμάτι και εμείς υλοποιούμε απαρέγκλιτα τα συμφωνημένα για το e-commerce.

Ξεκινάμε από τον θεμέλιο λίθο την -βραβευμένη- πλατφόρμα μας που προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, αενάως επεκτάσιμη χωρίς περιορισμούς. Η ομάδα των τεχνικών και προγραμματιστών μας θέτει στη διάθεσή σας ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επέκταση απαιτηθεί στη διάρκεια των χρόνων, προσαρμόζοντας το «οικοδόμημα» στις απαιτήσεις του επιχειρείν, χωρίς επιπλέον κόστος. Η διαρκής παρακολούθηση σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βάση των στοιχείων εκείνων που αποτελούν τα «check points» εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία κάθε «διαδρομής» που μπορεί να ακολουθήσει ο πελάτης σας, παίρνοντας από εσάς το άγχος του ελέγχου της ομαλής λειτουργίας.

Ζούμε σε μια εποχή που ο μέσος επιχειρηματίας κατακλύζεται από πληροφορίες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η πληροφορία μόνη της δεν συμβάλει στη γνώση και τη σοφία. Απαιτεί εξειδίκευση και τεχνογνωσία η ανίχνευση της κρίσιμης/χρήσιμης πληροφορίας και η διασύνδεσή της με άλλες. Μελετάμε τα web analytics σε βάθος. Τη δική μας ανάλυση και σύνθεση από τα στοιχεία αυτά, δεν θα τη συναντήσετε πουθενά!

Ακολουθώντας όλους του κανόνες ευχρηστίας της Google σχεδιάζουμε έτσι την αρχιτεκτονική της πληροφορίας ώστε ο χρήστης να ζει μια μοναδική εμπειρία, ενώ ταυτόχρονα να περιηγείται σε ένα εξαιρετικό interface. Έτσι, από κάθε βήμα του τελικού καταναλωτή έχουν αφαιρεθεί όλα τα εμπόδια που θα μπορούσαν να τον μετατρέψουν σε bouncer. To «καλάθι» είναι για εμάς -όπως και για εσάς- το «ιερό δισκοπότηρο» του e-commerce.

Τα προϊόντα, αυτά-καθαυτά «μετριούνται» για τη δημοφιλία τους, σε τί ποσότητες είναι κάθε στιγμή το stock τους, τη σχέση τιμής με τον ανταγωνισμό, αλλά και τη διασύνδεσή τους με εποχές, περιόδους, ευκαιρίες (χειμώνας, εκπτώσεις, ονομαστικές εορτές). Όλα αυτά δεν είναι χωρίς ουσία. Αντίθετα, διασυνδέονται με δράσεις στο digital marketing. Από πληρωμένες καμπάνιες σε Social Media, Google, και στοχευμένες δράσεις email marketing με το απόλυτο εργαλείο μέχρι την διασύνδεση του καταστήματος με πλατφόρμες τύπου Skroutz.

Συνολικά, δεν κάνουμε τίποτα έξω από τη συμφωνημένη στρατηγική και κάνουμε τα πάντα ώστε αυτή η στρατηγική να υπηρετείται από εκείνο το άθροισμα τακτικών που να έρχεται το αποτέλεσμα.

Για να ελέγχετε/-αι κάθε δράση και τα αποτελέσματά της, υπάρχει ένα σταθερό βήμα reporting. Η αξιολόγησή μας είναι, ταυτόχρονα, πιστοποίηση των συμφωνημένων και κίνητρο/δέσμευση για τη διαρκή βελτίωσή μας. Μόνο έτσι ο πελάτης σας θα ζει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο κατάστημά σας και εσείς μια μοναδική εμπειρία από το πιο πελατοκεντρικό e-commerce agency στην Ελλάδα.

Σε αυτή τη φωτογραφία δεν σας δείχνουμε τα βραβεία μας για το 2022. Εξάλλου, τα βραβεία ανήκουν στους βραβευμένους συνεργάτες μας ιδιοκτήτες e-shops που μας έχουν εμπιστευθεί. Αυτό που θέλουμε να σας δείξουμε, είναι το επίπεδο της εμπειρίας μας και το επίπεδο των υπηρεσιών που θα λάβετε αν επιλέξετε εμάς ως συνοδηγούς στο μακρύ και απαιτητικό ταξίδι του e-commerce.

360° e-commerce by Plushost σημαίνει ότι 10 εξειδικευμένες ομάδες θα είναι «πάνω» στο δικό σας e-shop. Σημαίνει συνδρομή σε κάθε βήμα. Σημαίνει βαθύ νοιάξιμο και πραγματική υποστήριξη στο επιχειρηματικό σας σχέδιο. Η δική σας επιτυχία είναι ταυτόχρονα και δική μας. Αυτό που μας δένει είναι ο στόχος. Το αποτέλεσμα. Όπως ακριβώς στη F1. Εκεί που στη χορογραφία ενός pit stop συμπυκνώνεται η τεχνογνωσία, η ακρίβεια, η ταχύτητα και η ομαδικότητα.

Εμείς είμαστε έτοιμοι και μπορούμε να δεσμευτούμε υπό συγκεκριμένες συνθήκες για συγκεκριμένους στόχους. Η πρόκληση/πρόσκληση είναι εκεί. Θα σηκώσετε το «γάντι»; Μη διστάσετε! Καλέστε στο 24310 31044 και ζητήστε μία συνάντηση με την ομάδα μας.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συνεχίζει την επέκτασή της η Amazon με τοπικό marketplace στο Βέλγιο

Σύμφωνα με έγγραφα που διέρρευσαν, η Amazon, στο πλαίσιο της επέκτασης του marketplace της σε τοπικό επίπεδο, έχει στα σχέδιά της την επέκταση σε 5 νέες χώρες σε όλο τον κόσμο. Όπως αποκαλύφθηκε, μία από αυτές τις χώρες είναι το Βέλγιο, όπου και θα λανσάριστει το Amazon Belgium.

Η έναρξη του τοπικού marketplace τοποθετείται για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ενώ νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για άνοιγμα κέντρου logistics στη χώρα.

Οι Βέλγοι λιανοπωλητές θα μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν την υπηρεσία εκπλήρωσης του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, "Fulfillment by Amazon". Επιπλέον, η συνδρομή στο Amazon Prime για τους καταναλωτές θα είναι διαθέσιμη κατά την έναρξη του βελγικού marketplace και όσοι έχουν ήδη συνδρομή Prime μέσω άλλων ευρωπαϊκών Amazon marketplaces, μπορούν να συνεχίσουν τη συνδρομή τους στην Amazon Belgium.

Ενώ η έναρξη του τοπικού marketplace στο Βέλγιο αποτελεί έκπληξη, η Amazon είχε ήδη ανακοινώσει τον Φεβρουάριο σχέδια παρουσίας της στο Βέλγιο με το πρώτο της τοπικό κέντρο logistics, το οποίο θα ανοίξει μέχρι το τέλος του 2022. Το κέντρο logistics βρίσκεται στην Αμβέρσα και θα χρησιμοποιηθεί ως κέντρο διαλογής δεμάτων από τη Γαλλία και τη Γερμανία, με προορισμό τους Βέλγους καταναλωτές.

Ακόμη και πριν από την κατασκευή του κέντρου logistics, η εταιρεία είχε αρχίσει να εργάζεται για την επέκταση του δικτύου ταχυμεταφορών εντός της χώρας και συνεργάστηκε με πολλούς ταχυμεταφορείς προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών. Με το λανσάρισμα του τοπικού της marketplace και της υπηρεσίας "Fulfillment by Amazon"στο Βέλγιο, φαίνεται ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιεί δικό της δίκτυο. 

Πηγή:  ecommercenews.eu

 

Εικόνα: aboutamazon.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η μετάβαση στη νέα εποχή τού ηλεκτρονικού εμπορίου

του Γιάννη Λεονταράκη, Account Manager, Netmechanics LLC

Αναμφίβολα, βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής, που τα χαρακτηριστικά και τα δεδομένα της, έχουν ήδη αρχίσει να ξεδιπλώνονται με ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές που ίσως είχαμε συνηθίσει.

Οι ιστορικές ανατροπές που έχουν προκύψει σε παγκόσμιο επίπεδο από την υγειονομική κρίση της covid-19, σε συνέχεια της δεκαετούς οικονομικής αναταραχής που βιώσε η χώρα μας, σίγουρα δημιούργησαν ένα εκρηκτικό μείγμα ανασφάλειας και οικονομικής αστάθειας, παράλληλα με την πρωτοφανή, για τα δεδομένα του 21ου αιώνα, εισβολή στην Ουκρανία.

Θα έλεγε, λοιπόν, κανείς ότι βρισκόμαστε εν μέσω μιας τέλειας καταιγίδας, που η κατάληξή της δεν προμηνύει ευχάριστες εξελίξεις. Όμως, παίρνοντας μαθήματα από την ιστορία, ο κόσμος δεν ύπηρξε ποτέ μονοδιάστατος και κάθε ιστορική κρίση γέννησε μοναδικές ευκαίρίες.

Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου και γενικότερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αποτελούν έναν από τους βασικότερους πυλώνες στήριξης της ελληνικής οικονομίας και σήμερα βρίσκονται στο επίκεντρο μιας νέας πραγματικότητας, όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η μετάβαση στην πράσινη αναπτυξη, αποτελούν τις νέες προκλήσεις, μέσα από το μεγαλύτερο πρόγραμμα επενδύσεων και μεταρρύθμισης, από τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 αποτελεί μια ιστορική πρόκληση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην οικονομία και το περιβάλλον. Με συγκεκριμένες παρεμβάσεις, που στοχεύουν σε συγκεκριμένους πυλώνες της οικονομικής δραστηριότητας, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να επενδύσουν στην εξωστρέφεια και την καινοτομία, ενώ παράλληλα αποκτούν τα απαιτούμενα εργαλεία για την αποτελεσματική μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο. Ο στόχος, μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, να κινητοποιηθούν συνολικές επενδύσεις ύψους 60 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, καταδεικνύει τη στροφή της οικονομίας σε μια νέα πραγματικότητα.

Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, η αξιοποιήση των διαθέσιμων πόρων, οι στοχευμένες επενδύσεις και οι στρατηγικές συνεργασίες των επιχειρήσεων είναι η απάντηση σε ένα κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται και εξελίσσεται, χωρίς τις σταθερές του παρελθόντος.

Η Netmechanics πρωταγωνιστεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και συμμετέχει ενεργά στο Πρόγραμμα Ελλάδα 2.0, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη μετάβαση στη νέα εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το μέλλον των επιχειρήσεων είναι ψηφιακό και είναι ήδη εδώ.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search