eCommerce

"Γρήγορα και εύκολα": Αυτό θέλουν οι καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές τους

«Γρήγορα και εύκολα». Σύμφωνα με τους καταναλωτές, αυτή είναι, με δύο λέξεις, η απόλυτη προϋπόθεση για μια έξοχη εμπειρία αγορών, αποτελώντας ταυτόχρονα, μία σημαντική πρόκληση για τους ίδιους τους εμπόρους. Ο λόγος είναι απλός: Οι αγοραστές φαίνεται να είναι όλο και λιγότερο ανεκτικοί σε τυχόν δυσκολίες, ειδικά κατά το "checkout", δηλαδή στην τελευταία φάση της διαδικασίας αγοράς.

Ένα ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό (81%) των Ευρωπαίων προτιμά σαφώς την ταχύτητα και την απλότητα αυτού του σταδίου, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της αγοραστικής εμπειρίας, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της PayPal με τίτλο "The future of European groceries: 6 trends defining the evolution of grocery retail".

 

Οι ρίζες αυτού του φαινομένου βρίσκονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο με αμείωτο ρυθμό εξοικειώνει τους καταναλωτές στην ευκολία και την ταχύτητα των συναλλαγών. Πάντως, η τάση αυτή ισχύει και για το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Κατά μέσο όρο, τρεις στους τέσσερις shoppers στην Ευρώπη θα εγκαταλείψουν μια αγορά, σε περίπτωση που θεωρήσουν ότι θα χρειαστεί να περιμένουν σε μια ουρά ταμείου για περισσότερο από πέντε λεπτά.

Το ίδιο ποσοστό αγοραστών είναι έτοιμο να επισκεφθεί ανταγωνιστικό κατάστημα, άπαξ και αντιληφθεί ότι θα τύχουν ταχύτερης εξυπηρέτησης. Επιπλέον, τρεις στους πέντε ερωτηθέντες χρησιμοποιούν ειδικά ταμεία αυτοεξυπηρέτησης (self-service checkout) – ακριβώς για να επιταχύνουν τη διεκπεραίωση και ολοκλήρωση των συναλλαγών.

Πως πληρώνουν οι καταναλωτές; Όπως επιθυμούν οι ίδιοι.                                                     

Ακούγεται κάπως παράδοξο, αλλά και το ίδιο το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει επηρεάσει σημαντικά τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, βιώνει μία αντίστοιχη αύξηση των προσδοκιών τους. Αυτό συμβαίνει επειδή οι πελάτες γίνονται εξίσου λιγότερο ανεκτικοί σε κάθε είδους εμπόδια και φραγμούς για την ολοκλήρωση των διαδικτυακών συναλλαγών, όπως η έλλειψη της αγαπημένης τους μεθόδου γρήγορης πληρωμής. Για παράδειγμα, πέρυσι, ένας στους τρεις Ευρωπαίους αγοραστές αποφάσισε να μην αγοράσει τίποτα από ένα ηλεκτρονικό παντοπωλείο, μόνο και μόνο επειδή το κατάστημα δεν παρείχε τον τρόπο πληρωμής που προτιμούσε.

«Δεν είναι τυχαίο ότι πέρυσι το 59% των online shoppers χρησιμοποίησε πιο συχνά από ποτέ διαδικτυακές πληρωμές όπως η PayPal. Τέτοιου είδους πληρωμές απλοποιούν τη συναλλαγή και διασφαλίζουν το αίσθημα εμπιστοσύνης, αυτό ακριβώς που αποζητούν σήμερα οι καταναλωτές», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Efi Dahan, αναφερόμενος στα στοιχεία της PayPal από πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ελλάδα, η Γερμανία, η Ολλανδία και το Βέλγιο. «Η ενεργοποίηση της πληρωμής στο e-shop με μια αξιόπιστη μέθοδο είναι απαραίτητη στις μέρες μας, προσφέροντας τη δυνατότητα τόσο να επιτύχετε υψηλότερο κύκλο εργασιών όσο και να προσελκύσετε νέους αγοραστές στο κατάστημά σας», προσθέτει.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η συνολική αξία της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου B2C (συμπεριλαμβανομένων προϊόντων και υπηρεσιών) στην Ελλάδα για το 2021 εκτιμάται σε 14 δισεκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, η τοπική αγορά ecommerce προβλέπεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό άνω του 12,15% κατά την περίοδο 2022-2027, αγγίζοντας τον αριθμό των 6 εκατομμυρίων χρηστών έως το 2025.

Ωστόσο, η γοργή εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου σημαίνει αυτόματα αύξηση των καταναλωτικών απαιτήσεων για ταχύτητα και ποιότητα υπηρεσιών, τόσο εντός, όσο και εκτός διαδικτύου, ειδικά μάλιστα σε εποχές πληθωριστικών πιέσεων. Θα καταφέρει άραγε ο κλάδος να ανταποκριθεί ανάλογα; Αυτό εξαρτάται από την ανοιχτή στάση που θα υιοθετήσουν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται offline ή/και online – και τη δεκτικότητα που θα επιδείξουν στις ανάγκες των πελατών και στις καινοτόμες λύσεις.

 

User Experience (UX): «Κλειδί» οι πληρωμές

Σε μια εποχή που η εξατομίκευση γίνεται το κλειδί για μία εξαιρετική εμπειρία χρήστη (UX – User Experience), κάθε φορά που ένας πελάτης αλληλοεπιδρά με μία επιχείρηση, αξίζει να τον ρωτήσετε: τί είναι αυτό που επιθυμεί πραγματικά, όταν φθάνει η ώρα μιας πληρωμής; Και όπως ισχυρίζεται το 48% των Ευρωπαίων e-shoppers, επιλέγει να χρησιμοποιεί ψηφιακά πορτοφόλια κατά τις ηλεκτρονικές αγορές.

Αναφερόμαστε, λοιπόν, στα έξυπνα και φιλικά προς τον χρήστη εργαλεία που δεν είναι μόνο ασφαλή και εξυπηρετούν βασικές ανάγκες, αλλά δίνουν προστιθέμενη αξία στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αφού αναδεικνύονται σήμερα ως το ‘it thing’ στην Ευρώπη. Για του λόγου το αληθές, τα τελευταία 3 χρόνια, η συνολική αξία των ευρωπαϊκών ψηφιακών και mobile πληρωμών έχει αυξηθεί κατά τουλάχιστον 30%. Επίσης, ο αριθμός των Ευρωπαίων πολιτών που χρησιμοποιούν μεθόδους άνευ μετρητών προβλέπεται να ξεπεράσει τα 700 εκατομμύρια έως το 2026. Έτσι, καθώς οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι ο πιο βολικός τρόπος πληρωμής του e-shopping, τα ψηφιακά πορτοφόλια γίνονται η φυσική επιλογή.

Όπως είναι λογικό, η σπουδαιότητα και το κύρος των e-wallets στην αγορά αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Στην Ευρώπη, προ πανδημίας, οι πληρωμές ηλεκτρονικού εμπορίου με τη χρήση αυτής της μεθόδου έχουν φτάσει σε υψηλό μερίδιο αγοράς της τάξης του 26,4%, καθιστώντας τις μάλιστα τον πλέον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κρυμμένος θησαυρός Νο2: RFM analysis, ή αλλιώς, "Ηλία Ρίχτο"

του Γιάννη Καραλή, Netsteps Founder, Findbar Co-Founder

 

Επανέρχομαι με το δεύτερο άρθρο της σειράς αυτής και ελπίζω ήδη να κάνατε βήματα με το on-site search! Όσοι δεν έχουν διαβάσει το πρώτο άρθρο, μπορούν να το βρουν εδώ.

O δεύτερος κρυμμένος θησαυρός δεν είναι άλλος από τον “καλό πελάτη”! Αλλά πώς θα τον αναγνωρίσετε στον Digital Κόσμο; Τί Conversion Rate έχει, πόσο σημαντικός παράγοντας είναι;

Υπάρχει μια κατηγορία πελάτη που ακούει στο όνομα  “φάλαινα” - δεν ακούγεται ευγενικό, αλλά είναι δανεισμένο από το αγγλικό “Whale”. Ποιος είναι αυτός; O πελάτης που θα μπει στο μαγαζί (όχι απαραίτητα συχνά) και θα κάνει “ζημιά” με ένα πραγματικά μεγάλο καλάθι.

Θα δανειστώ λίγο από το σενάριο της ταινίας “Όλα είναι δρόμος” και την ατάκα “Ηλία Ρίχτο”, που ίσως είναι η πιο εύστοχη τοποθέτηση και ανάλυση του χαρακτήρα που αναζητούμε. Μπορεί να μην έχετε δει όλοι την ταινία, αλλά σίγουρα έχετε ακούσει την ατάκα "Ηλία ρίχτο" ή έχετε δει αυτό το απόσπασμα από την ταινία. Το αφεντικό είναι πάντα κοντά στον πελάτη - και όχι μόνο το αφεντικό, η επιχείρηση ολόκληρη προσπαθεί να ικανοποιήσει το κάθε αίτημά του. Από την ώρα που φτάνει στο μαγαζί, με το “Καλησπέρα σας, κύριε Τσετσένογλου” μέχρι την κλήση στο φορτωτή που θα γκρεμίσει το μαγαζί. Στο “Βιετνάμ”, ο επιχειρηματίας καταφέρνει να κάνει ακόμα και ΕΧΙΤ μέσα από τον πελάτη του (Exit από την ορολογία των startups - το σημείο στο οποίο πουλάμε την επιχείρηση).

Καταφέρνει, λοιπόν, να πουλήσει την επιχείρησή του (το “Βιετνάμ” εν προκειμένω) στον καλύτερό του πελάτη - για να την καταστρέψει, βέβαια, λίγο μετά! Και μη μου πείτε ότι το βλέπετε πρώτη φορά αυτό το σενάριο: στον Β2Β κόσμο είναι πολύ συχνό φαινόμενο μια εταιρεία/πελάτης που κάνει λογαριασμό σε μια άλλη εταιρία να αξιώνει μερίδια συμμετοχής.

Θα ήθελα πολύ να κάνω καρέ-καρέ ανάλυση του συσχετισμού αυτού με το αριστούργημα του Παντελή Βούλγαρη, αλλά δεν θέλω να μακρηγορήσω.

Τώρα που καταλάβατε την σημαντικότητα του “καλού πελάτη”, πάμε να δούμε την μεταφορά αυτή στον digital κόσμο. Παίζοντας με τα analytics, έψαξα να βρω “κύριους Τσετσένογλου” σε ένα eShop. Έφτιαξα ένα segmentaki με όσους πελάτες κάνουν τριπλάσιο καλάθι από το μέσο (δεν είπα να γκρεμίσουν και το μαγαζί!).

Απογοήτευση! Είναι μόνο 895 από τους 353.000! Ναι, δεν υπάρχουν πολλοί “κύριοι Τσετσένογλου”, αλλά κοιτάξτε λίγο πιο δεξιά… Conversion rate 20,29%!!! Ενώ το site τρέχει με 0,96%. Δείτε και το revenue πιο δίπλα: 170k, που σημαίνει πως παράγουν το 45% του συνολικού τζίρου. Αυτός, είναι κρυμμένος θησαυρός!

Η πρώτη σκέψη μου είναι ότι κάνουμε τα πάντα για να αυξήσουμε το CR σε ένα site και πανηγυρίζουμε με μια μικρή μεταβολή του, αλλά αγνοούμε πλήρως ότι έχουμε segments (όχι μόνο πελατών) με πολύ υψηλότερα Conversions. Χαρακτηριστικά, στο προηγούμενο άρθρο είδατε ότι με το onsite search είχαμε τετραπλάσιο CR μόνο και μόνο από τους επισκέπτες που έκαναν αναζήτηση.

Εσείς κάνετε κάτι διαφορετικό για τους πελάτες αυτούς; Φαντάζεστε τον “Ηλία” της ταινίας να είχε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στον πελάτη που εμφανίζεται μία φορά και στον πελάτη που γκρεμίζει το μαγαζί;

Στην εταιρεία εδώ και κάποια χρόνια αναπτύσσουμε ένα εργαλείο, το Netsteps Commerce Intelligence, που μας επιτρέπει να ανιχνεύουμε πελάτες και να δοκιμάζουμε πράγματα. Δεν είναι μόνο οι Whales, είναι και οι Loyal πελάτες που δείχνουν να έχουν σημαντικά CR, δηλαδή συχνοί πελάτες που δεν είναι απαραίτητο ότι κάνουν μεγάλους λογαριασμούς.

Φτάνουμε, λοιπόν, μέσα από το εργαλείο να γνωρίζουμε τους “κυρίου Τσετσένογλου”, ακριβώς ποιοι είναι και να τους μιλήσουμε διαφορετικά.

H RFM ανάλυση του πελατολογίου που βλέπετε, μας δίνει και άλλα segments που δεν είναι ορατά μέσα από το Google Analytics. Μας δίνει, όμως, και ένα άλλο νούμερο που είναι το HLTV (Historical LifeTime Value): πόσα χρήματα άφησε πρακτικά ο κάθε πελάτης μας ιστορικά.

 

Για δείτε και κάτι ακόμα προς προβληματισμό: Οι συχνοί σας πελάτες σας αφήνουν υπερδιπλάσια χρήματα!

 

Στα χρόνια που το acquisition έχει γίνει πανάκριβο και ζημιογόνο, πολλές φορές πρέπει να πάμε λίγο “back to basics”. Digitally, το να φέρεις ένα νέο πελάτη ήταν φθηνό γιατί δεν υπήρχε ανταγωνισμός, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να επικεντρωθούν στο πως να φέρουν νέους πελάτες και η αλήθεια είναι ότι αυτό απέδιδε κάποτε. Έκτοτε, τα δεδομένα αυτά, φυσικά, έχουν αλλάξει. Αν δεν καταφέρετε να κατανοήσετε τι είδους πελάτες σας έφερε η καμπάνια σας, δεν θα μπορέσετε να την αξιολογήσετε. Σήμερα, έχετε τα μέσα για να το κάνετε.

Καλό Καλοκαίρι και θα επιστρέψω τον Σεπτέμβρη με το τρίτο και τελευταίο άρθρο της σειράς!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία της Wolt με την ΑΒ Βασιλόπουλος

H Wolt και η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, η οποία εγκαινιάστηκε την Πέμπτη 21 Ιουλίου με τα πρώτα πέντε καταστήματα ΑΒ στην Αττική. Πρόκειται για τα καταστήματα σε Ελληνικό, Πετράλωνα, Περισσό, Βριλήσσια και Νέα Ερυθραία.

Η νέα αυτή συνεργασία έρχεται να εμπλουτίσει τις διαθέσιμες επιλογές των πελατών της Wolt, οι οποίοι πλέον θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια του supermarket από τα αγαπημένα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, εύκολα και γρήγορα, από την άνεση του σπιτιού τους ή του γραφείου τους. 

 

Στην εφαρμογή της Wolt είναι διαθέσιμοι περισσότεροι από 4.500 κωδικοί προϊόντων, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης. Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας των σύγχρονων νοικοκυριών.

 

Οι πελάτες της Wolt μπορούν να μετατρέπουν τις καθημερινές τους αγορές από το supermarket ΑΒ σε μία άνετη και ξεχωριστή εμπειρία, απολαμβάνοντας περισσότερο ελεύθερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, χωρίς ουρές και αναμονή. Με τη Wolt, τα ψώνια από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος έρχονται στην πόρτα τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30, σε περίπου 40 λεπτά, εύκολα και με ασφάλεια. 

 

Επιπλέον, μπορούν να απολαμβάνουν τα μοναδικά οφέλη της εφαρμογής, όπως το live tracking που παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Το menu της εφαρμογής συνοδεύεται από φωτογραφίες, απλοποιώντας περαιτέρω τις αγορές, ενώ υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί, έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σύντομα θα προστεθούν στην εφαρμογή της Wolt νέα καταστήματα ΑΒ, επεκτείνοντας την υπηρεσία σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Shopify και YouTube λανσάρουν το YouTube Shopping

H πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify και το YouTube λανσάρουν μία νέα υπηρεσία, η οποία προσφέρει πολλές επιλογές για live shopping, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το YouTube.

Το Shopify απέκτησε πολλές νέες εγκαταστάσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έχει εισέλθει πρόσφατα στην αγορά των influencers.

Με τις Αγορές YouTube, οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από τους εμπόρους που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Shopify, ενώ παρακολουθούν ένα βίντεο, ή μια ζωντανή μετάδοση στο YouTube. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο και για να τη χρησιμοποιήσουν οι έμποροι, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές.

Οι έμποροι μπορούν να προσθέσουν ετικέτες σε προϊόντα σε μια ζωντανή ροή, ή να εμφανίσουν μια λίστα προϊόντων κάτω από βίντεο και μπορούν να διαχειριστούν ποια προϊόντα εμφανίζονται μέσω της ετικέτας "Αγορές" στο στούντιο του YouTube. Οι δημιουργοί μπορούν επίσης να προσθέσουν μια καρτέλα "Κατάστημα" στο κανάλι τους στο YouTube.



Όλες οι πληροφορίες των προϊόντων, όπως το όνομα, η τιμή και το απόθεμα, συγχρονίζονται με τη λίστα των προϊόντων που υπάρχει στο e-shop του εμπόρου. Εάν, για παράδειγμα, ένα προϊόν είναι εκτός αποθέματος, εξαφανίζεται και από το YouTube.

Αν και τα live shopping events έχουν απογειωθεί στην Ασία, στην Ευρώπη δεν είναι ακόμη πολύ δημοφιλή. Σύμφωνα με έρευνα στην Ολλανδία, μόνο το 13% των καταναλωτών συμμετείχαν σε ζωντανές ροές αγορών τον περασμένο χρόνο.

Το TikTok, το οποίο ξεπερνά το YouTube σε δημοτικότητα και χρόνο παρακολούθησης, ξεκίνησε τα live streaming αγορών στην Ευρώπη στα τέλη του περασμένου έτους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Skroutz προσφέρει το πρόγραμμα "Δόσεις για όλους" για αγορές χωρίς κάρτα

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει στους καταναλωτές το πρόγραμμα-εργαλείο “Δόσεις για όλους” και διευρύνει ακόμα περισσότερο τη λίστα με τις διαθέσιμες υπηρεσίες που στοχεύουν στην άψογη αγοραστική εμπειρία.

Ο νέος τρόπος πληρωμής προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέξουν τα προϊόντα που επιθυμούν μέσω του Skroutz Marketplace και να τα αγοράσουν με δόσεις και χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

 

Με το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” το Skroutz, σε συνεργασία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, θα προσφέρει σε καταναλωτές που θέλουν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους καταναλωτικά δάνεια έως και 2.000€, με χαμηλό σταθερό επιτόκιο χορηγήσεων το οποίο παραμένει αμετάβλητο για όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησης. Ο τρόπος χορήγησης και έγκρισης του δανείου είναι εξαιρετικά απλός και γρήγορος, ενώ το μόνο που χρειάζεται είναι ο καταναλωτής να έχει πρόσβαση στο e-banking του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.

Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, εκτός ορισμένων (είδη τεχνολογίας, εποχιακά και παιχνίδια) που μέχρι στιγμής δεν είναι διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα πληρωμής. Στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα www.skroutz.gr/doseis-xoris-pistotiki οι καταναλωτές μπορούν να βρουν αναλυτικά όλες τις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο νέο πρόγραμμα πληρωμών.

Η διαδικασία του προγράμματος “Δόσεις για όλους”

Προκειμένου οι χρήστες να εκμεταλλευτούν το νέο αυτό πρόγραμμα θα πρέπει να αγοράσουν μέσω του Skroutz Marketplace προϊόντα συνολικής αξίας από 250€ έως και 2.000€. Στο τελευταίο βήμα της πληρωμής θα επιλέξουν “Δόσεις για όλους” και τον αριθμό των δόσεων (από 6 μέχρι 12 μήνες αποπληρωμής) και στη συνέχεια ολοκλήρωση. Αφού μεταφερθούν αυτόματα και συνδεθούν στο e-banking του ιδρύματος και υποβάλλουν την αίτηση του δανείου, σε λίγα λεπτά θα λάβουν την απάντηση στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Στη συνέχεια θα πρέπει μέσα στις επόμενες δύο ώρες να υπογράψουν ηλεκτρονικά την αίτηση του δανείου, ώστε να ολοκληρωθεί έπειτα η παραγγελία τους και να είναι σύντομα κοντά τους.

Με κριτήριο την απαράμιλλη online shopping εμπειρία του καταναλωτή και την ποιοτική εξυπηρέτηση, το νέο πρόγραμμα πληρωμής "Δόσεις για όλους"  έρχεται να προστεθεί στη λίστα των προσφερόμενων τρόπων πληρωμής με αγορές μέσω Skroutz, όπως την πληρωμή με πιστωτική κάρτα και εξόφλησης της παραγγελίας του σε τρεις άτοκες δόσεις, με τις αγορές να πραγματοποιούνται σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα ποσοστά διείσδυσης του e-commerce στο παγκόσμιο λιανικό εμπόριο

Η Cowen Inc. μια πολυεθνική τράπεζα επενδύσεων και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με έδρα τις ΗΠΑ, δημοσίευσε τον Μάιο την πέμπτη ετήσια έκθεσή της "US eCommerce Disruption", μια εις βάθος μελέτη όλων των τομέων λιανικής στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Cowen, η διείσδυση σε βασικές κατηγορίες όπως τα τρόφιμα και τα ποτά, τα αναλώσιμα και τα έπιπλα σπιτιού, θα είναι οι κύριοι μοχλοί της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ.

Η πανδημία, ως γνωστό, επιτάχυνε τις ψηφιακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Από την έρευνα της Cowen διαπιστώνεται σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις super market στις ΗΠΑ. Τα στοιχεία 2.500 αμερικανών καταναλωτών που συμμετείχαν, καταδεικνύουν ότι το 38,5% των ερωτηθέντων είχε χρησιμοποιήσει διαδικτυακή παράδοση ειδών παντοπωλείου κατά το 1ο τρίμηνο του 2022, ποσοστό διπλάσιο από το 19% του 4ου τριμήνου του 2019, της τελευταίας έρευνας πριν από την πανδημία. 

Η GlobalData Plc είναι μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και συμβούλων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε για το πρώτο τρίμηνο του 2022, κατά μέσο όρο το 58% των καταναλωτών παγκοσμίως, αναμένεται να αυξήσει ή να διατηρήσει τις online αγορές ειδών παντοπωλείου τους επόμενους μήνες. Τα ποσοστά ποικίλλουν, από 33% στην Ελβετία έως 91% στην Κίνα.

 

Γράφημα: Practical Ecommerce. Πηγές: Euromonitor, National Data Sources, Morgan Stanley

 

Σε όλες τις περιοχές, παγκοσμίως, το ηλεκτρονικό εμπόριο ως μερίδιο των λιανικών πωλήσεων αυξάνεται. Σύμφωνα με μια έκθεση της Morgan Stanley, σε ορισμένες περιοχές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, τα επόμενα πέντε χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 17% και 20%, αντίστοιχα.

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: freestocks, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Sitecore ανακοίνωσε τη διάθεση του Experience Manager Cloud

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοινώνει ότι έγινε η πρώτη εταιρία που πετυχαίνει πλήρη μετάβαση  της  βασικής της λύσης CMS, συμπεριλαμβάνοντας εξατομίκευση και εμπειρία δημιουργίας περιεχομένου, σε μια σύγχρονη αρχιτεκτονική cloud, με την κυκλοφορία του Sitecore Experience Manager (XM) Cloud.

Το Sitecore XM Cloud συμβάλλει στην επίλυση του παγκοσμίως αναγνωρισμένου προβλήματος της τροφοδοσίας στιγμιαίων, παγκόσμιων ψηφιακών εμπειριών στο cloud χωρίς να θυσιάζεται η αγοραστική εμπειρία του πελάτη. Αυτή η τελευταία έκδοση του προϊόντος θα παρέχει στα brands απαράμιλλη ταχύτητα στην πραγματοποίηση εμπειριών πελατών, απλοποιώντας το σχεδιασμό και την ανάπτυξη και μηδενίζοντας την ανάγκη για αναβαθμίσεις, γεγονός που μειώνει δραματικά το κόστος ιδιοκτησίας του προϊόντος. Με το XM Cloud, οι marketers μπορούν πλέον να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρέχουν άμεσα ελκυστικές omnichannel εμπειρίες με ένα κορυφαίο και πάντα έτοιμο για λειτουργία CMS.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Sitecore, οι διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της δέσμευσης μεταξύ των brands και των πελατών. Η ψηφιακή εμπειρία, αν και εκτιμάται από τους καταναλωτές, δημιουργεί στους marketers ζήτημα στην δυνατότητα επεκτασιμότητας ώστε να ανταποκριθούν στην αγοραστική ζήτηση. Το Sitecore XM Cloud παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση SaaS CMS για τα brands, ξεπερνώντας τα παγκόσμια προβλήματα επεκτασιμότητας, συμπεριλαμβανομένου και του variable traffic, υποστηρίζοντας τις multi-brands αρχιτεκτονικές και την ασφάλειας των sites.

Για τους επιχειρηματικούς χρήστες, το XM Cloud προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών εμπειριών με ακρίβεια pixel μέσω μιας εμπειρίας WYSIWIG authoring που δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο οπουδήποτε με ενσωματωμένες δοκιμές και εξατομίκευση καθώς και ενοποιημένη ανάλυση επισκεψιμότητας. Για τους προγραμματιστές, το XM Cloud μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τεχνικές headless ανάπτυξης και θα λειτουργεί με σύγχρονα πλαίσια frontend υποστηρίζοντας όλα τα σενάρια ανάπτυξης.

Μέσω του Sitecore XM Cloud, ολόκληρη η Digital Experience Platform της εταιρίας μπορεί πλέον να παρέχεται μέσω μιας σύγχρονης αρχιτεκτονικής cloud, παρέχοντας στις brands και τους marketers με τα παρακάτω:   

  • Συνεχή καινοτομία - αυτόματη παροχή και ενσωμάτωση νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων
  • Ελαστική επεκτασιμότητα - απαιτήσεις όγκου κίνησης "set-and-forget"
  • Συνδυαστικότητα - όλες οι λύσεις της πλατφόρμας Sitecore μπορούν πλέον να αγοραστούν ανεξάρτητα και θα ταιριάζουν σε μια best-of-breed συστάδα marketing τεχνολογίας
  • On-the-Fly Engagement - γρήγορη δημιουργία εμπειριών για την ικανοποίηση των συνεχώς εξελισσόμενων αναγκών της αγοράς
  • Multi-Channel διαχείριση περιεχομένου – δυνατότητα άπαξ δημιουργίας περιεχόμενου και επαναχρησιμοποίησης του σε οποιοδήποτε channel και εμπειρία
  • Απλότητα σύνθεσης για τους marketers- εργαλεία με επίκεντρο τις επιχειρήσεις και διαισθητικές ροές εργασίας παραγωγής περιεχομένου
  • Ευελιξία για τους προγραμματιστές - προσαρμοσμένες δομές με σύγχρονα frameworks

 

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πλατφόρμα Ψηφιακής Εμπειρίας της Sitecore και τις τελευταίες ενημερώσεις του προϊόντος, επισκεφθείτε το Sitecore.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κρυμμένος θησαυρός Νο1: On-Site Search

του Γιάννη Καραλή, Netsteps Founder, Findbar Co-Founder

 

Έχω κάνει άπειρες συζητήσεις με πελάτες για το πως μπορούμε να αυξήσουμε το conversion rate σε ένα eShop και πως θα φέρουμε νέες πωλήσεις. Ασυναίσθητα, το μυαλό μας πάει στο πως θα εφαρμόσουμε νέες ιδέες, νέο budget, νέα στρατηγική και δε δίνουμε λίγο χρόνο να σκεφτούμε μήπως έχουμε ήδη την δυνατότητα για μεγαλύτερα conversions στο site μας και απλά δεν την εκμεταλλευόμαστε.

Φιλοσοφική τοποθέτηση μεν, αλλά δε σας κρύβω ότι από πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να προσπαθεί να αντιληφθεί πως μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τα κεκτημένα του, προτού προβεί σε νέες κατακτήσεις. Οι νέες κατακτήσεις είναι βέβαια απαραίτητες, αλλά απαιτούν και μεγαλύτερο effort.

Αποφάσισα, λοιπόν, να γράψω μια σειρά από 3 σύντομα άρθρα (τώρα βλέπετε το πρώτο) με 3 τέτοιες ιδέες, με 3 κεκτημένα δηλαδή που έχετε και σήμερα, αλλά πιθανότατα δεν τα εκμεταλλεύεστε. Προσπαθήστε να μη χάσετε τα επόμενα 2, γιατί πραγματικά θα σας αλλάξουν τον τρόπο σκέψης - και θα κερδίσετε και κάποιες παραγγελίες!

Το παρόν άρθρο έχει να κάνει με το search. Εκμεταλλευόμενος την ιδιότητά μου ως συνιδρυτής του Findbar, την πρώτη ελληνική μηχανή αναζήτησης για on-site search, μπορώ να σας μεταφέρω κάποια insights παραπάνω.

Όλα τα sites έχουν σήμερα search, προσπαθώντας να δώσουν στο χρήστη τους τη δυνατότητα να ψάξει αυτό που θέλει. Τώρα, ας πάμε σε ένα πολύ primitive principle: όταν ο άνθρωπος ψάχνει κάτι, το ψάχνει γιατί το θέλει, ζητάει την κατανάλωσή του. Είμαι σίγουρος ότι οποτεδήποτε ψάξατε για μια σοκολάτα στο σπίτι σας, σίγουρα την απολαύσατε αμέσως μόλις την βρήκατε!

Για να μπω στα πιο ζουμερά και πιο digital, πάμε να δούμε το παρακάτω screenshot.

Δεν έχει σημασία το site προέλευσης, αλλά πιστέψτε με, το παραπάνω δεν είναι προϊόν Photoshop!

Αν για κάποιο λόγο δε βλέπετε το screenshot, σας μεταφέρω δύο νούμερα:

Visits Without Search = 1,45% Ecommerce Conversion rate

Visits With Search = 5,35% Ecommerce Conversion rate

Δηλαδή, το Conversion Rate (CR) είναι 3,7 φορές υψηλότερο σε όσους πλοηγήθηκαν μέσα από την αναζήτηση!

Να σκεφτούμε και λίγο διαφορετικά το παραπάνω; Αφορά μόλις το 5,5% των χρηστών (αν δείτε την στήλη sessions), αλλά το 20% του τζίρου (αν δείτε την στήλη Revenue). Φυσικά, αυτό θα συμβεί αν έχεις μια καλή αναζήτηση. Μια αναζήτηση ικανή να βρίσκει αυτό που ψάχνει ο χρήστης. Μια αναζήτηση επίπεδου amazon και skroutz. Είμαι σίγουρος δε, ότι σε αυτά τα sites τα "Sessions without search" θα προσεγγίζουν το μηδέν. Γιατί τα sites αυτά δεν έχουν άλλη επιλογή -λόγω του μεγάλου προϊοντικού καταλόγου- από το να έχουν ένα άριστο search.

Πείτε όμως ότι βελτιώσατε την αναζήτηση και εκτοξεύσατε το conversion rate με search στο... θεό! Δεν αρκεί αυτό μόνο. Πρέπει να "πειράξετε" και το άλλο νουμεράκι,  το  “visits with search”, για να δράσει πάνω του ο πολλαπλασιαστής του conversion. Με άλλα λόγια, πρέπει να μάθετε τους χρήστες να χρησιμοποιούν το search bar. Πώς; Μεγαλώστε την μπάρα για να είναι πάντα ορατή και σε Mobile και σε Desktop, εμφανίστε ένα popup και ενημερώστε το χρήστη σας ότι πλέον εδώ υπάρχει δυνατότητα και για φωνητική αναζήτηση (όχι μόνο γραπτή) και διάφορα άλλα τέτοια UX κολπάκια.

Πέρα όμως από την αποδεδειγμένα πολύ καλύτερη και άμεση απόδοση που έχει ένα καλό search, να τονίσω και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: δεν μετριoύνται όλες οι επεμβάσεις που κάνουμε στην επιχείρησή μας με νούμερα (όπως μας έμαθε η digital τεχνολογία). Μια καλύτερη διακόσμηση σε ένα φυσικό σημείο δε θα φέρει περισσότερους πελάτες την επόμενη μέρα. Υπάρχουν και κινήσεις που ούτε άμεσο impact έχουν, ούτε μπορείς να τις μετρήσεις με κάποιον τρόπο. Το να παρέχετε μια ωραία εμπειρία αναζήτησης στον πελάτη σας, ισοδυναμεί με το να του κάνετε πιο εύκολη την εμπειρία αγοράς, να τον κερδίσετε ακόμα περισσότερο και να μιλήσει για εσάς στον περίγυρό του.

Δεν χρειάζεται πλέον να είστε κολοσσός για να έχετε αυτήν την εμπειρία στο δικό σας eShop! Mπείτε στο https://findbar.io/request-demo, συμπληρώστε τη φόρμα και θα σας κάνω προσωπικά ένα demo με τα δικά σας προϊόντα.

Το findbar σήμερα το εμπιστεύονται πολύ μεγάλα -αλλά και μικρότερα- ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σας αφήνω να προβληματιστείτε με τα παραπάνω και επανέρχομαι με το δεύτερο άρθρο σε μερικές εβδομάδες!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Νέες ημερομηνίες για την eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH στη Θεσσαλονίκη

Η Verticom, η διοργανώτρια των eCommerce & Digital Marketing events, ανακοίνωσε ότι η επόμενη eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερες ημερομηνίες.

Πιο συγκεκριμένα, εξαιτίας της ρευστής κατάστασης που διαμορφώνεται τον Οκτώβριο και σχετίζεται με τη φημολογία των πρόωρων εκλογών, αποφασίστηκε η μετάθεση της διεξαγωγής τής διοργάνωσης, για να εξασφαλιστούν οι βέλτιστες συνθήκες για επισκέπτες, συνέδρους και εκθέτες.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023, στο ίδιο venue, το Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO, στη Θεσσαλονίκη.

Η ECDM Expo NORTH στοχεύει να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ενημέρωση των επιχειρήσεων, για την ανάπτυξη και την εξέλιξή τους στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Το επίσημο Website της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών, η οποία βρίσκεται εδώ.

Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το διήμερο διεθνές συνέδριο της ECDM Expo NORTH 2023 χωρίζεται σε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες: Platforms & Marketplaces, Digital Marketing, Digital Payments, Product Shipments & Deliveries.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 15 Δεκεμβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και για τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

 

eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom


 * H ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα της περιόδου διεξαγωγής της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BestPrice & BOX NOW διευκολύνουν τις επιστροφές μέσω Lockers για 3.500+ eshops

Το BestPrice.gr, η 1η Πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην ελληνική αγορά, και η BOX NOW, η πρώτη εταιρεία παροχής ψηφιακών και φυσικών υπηρεσιών διακίνησης δεμάτων B2C2B με το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτομάτων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (Lockers) στη χώρα, ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας τους και στην υπηρεσία των επιστροφών.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η παροχή μιας εύκολης, γρήγορης και οικονομικής λύσης επιστροφής προϊόντων για τους πελάτες των 3.500+ ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν στην Πλατφόρμα.

Περίπου 8 μήνες μετά την αρχή της συνεργασίας τους, οι δύο εταιρίες απαντούν από κοινού σε μια βασική ανάγκη τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των καταναλωτών, μέσω της νέας υπηρεσίας “BOX NOW Returns”.

Τα οφέλη της δυνατότητας επιστροφής προϊόντων μέσω Lockers είναι πολλαπλά καθώς προσφέρουν ευελιξία στον καταναλωτή να επιστρέψει ένα προϊόν που αγόρασε ηλεκτρονικά και τελικά δεν τον εξυπηρετεί, σε όποιο αυτόματο μηχάνημα του δικτύου της BOX NOW και όποια μέρα και ώρα επιθυμεί.

Η ευκολία επιστροφής παρέχει ένα επιπλέον κίνητρο για αγορά, γεγονός που αναμένεται να επιδράσει θετικά στο πλήθος των παραγγελιών που λαμβάνουν τα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr. Παράλληλα, η ταχύτητα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων - εντός 48 ωρών - επιτρέπει τόσο στο ηλεκτρονικό κατάστημα να ενημερώσει άμεσα το απόθεμά του όσο και στον καταναλωτή να λάβει άμεσα τα χρήματά του ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα με το BestPrice έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν δωρεάν την νέα υπηρεσία, παροτρύνοντας παράλληλα τους καταναλωτές να αγοράσουν ηλεκτρονικά και εάν για κάποιο λόγο δεν τους αρέσει ένα προϊόν, να το επιστρέψουν εντελώς δωρεάν μέσω των lockers της BOX NOW.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search