eCommerce

PayPal: Το social commerce δίνει σημαντική ώθηση στις ελληνικές επιχειρήσεις

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο για το διαδικτυακό εμπόριο, καθώς το τελευταίο εξάμηνο τουλάχιστον οι μισοί Έλληνες (54%) έχουν πραγματοποιήσει μία αγορά μέσω των social media.

Ταυτόχρονα, και οι ίδιοι έμποροι έχουν αντιληφθεί την αξία της ευκαιρίας αυτής, αφού 2 στους 3 (65%) Ευρωπαίους που δραστηριοποιούνται στο e-commerce χρησιμοποίησαν τις πλατφόρμες αυτές για τη διάθεση των προϊόντων τους, συμπεριλαμβανομένου του 66% των ελληνικών επιχειρήσεων λιανεμπορίου, αφουγκραζόμενοι τις συναρπαστικές τάσεις της εποχής.

Ποιες είναι, λοιπόν, οι προοπτικές του κοινωνικού εμπορίου (social commerce) στην ελληνική αγορά; Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα με τίτλο ‘PayPal eCommerce Index 2022’, φαίνεται να επιδεικνύει αξιοσημείωτη δυναμική, στο γενικότερο πλαίσιο της αυξανόμενης διείσδυσης του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το 2022, ο κλάδος του κοινωνικού εμπορίου στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει την αξία των 1,22 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 74,2% σε ετήσια βάση. Βάσει της έρευνας, το social commerce αναδεικνύεται σε εργαλείο κομβικής σημασίας στο τοπίο του ευρωπαϊκού ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς σχεδόν 1 στους 2 Ευρωπαίους (43%) έχει πραγματοποιήσει αγορές μέσω των social media κατά τους τελευταίους 6 μήνες. Τα στατιστικά αυτά περιλαμβάνουν το 54% των Ελλήνων, το οποίο είναι μάλιστα το υψηλότερο ποσοστό σε ευρωπαϊκό έδαφος, με 11 ποσοστιαίες μονάδες άνω του μέσου όρου (43%).

Όπως καταδεικνύουν τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, πολλοί έμποροι έχουν ήδη αρχίσει να επιτυγχάνουν ισχυρά αποτελέσματα, με την υιοθέτηση των πρακτικών του social commerce. Ωστόσο, ο ευρύτερος ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – η γνωριμία των καταναλωτών με καινούργια προϊόντα και πρωτότυπες υπηρεσίες – εξακολουθεί να έχει εξέχουσα βαρύτητα.

Πιο συγκεκριμένα, 1 στους 4 Ευρωπαίους καταναλωτές αναζητά μέσω των ΜΚΔ διάφορα είδη που θα τον ενδιέφερε να χρησιμοποιήσει, ενώ ταυτόχρονα (παρ)ακολουθεί τα αγαπημένα του brands. Οι διαδικτυακές αυτές δραστηριότητες και συνήθειες, σε συνδυασμό με τις πληρωμένες διαφημίσεις, οδηγούν σε πληθώρα νέων ανακαλύψεων στις πλατφόρμες αυτές.

Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι, παρότι περισσότεροι από 1 στους 10 Ευρωπαίους καταναλωτές έχουν αγοράσει ένα προϊόν χάρη σε έναν social media influencer, ή έχουν ακολουθήσει αντίστοιχους επώνυμους που ασκούν επιρροή στο αγοραστικό κοινό, προκειμένου να τσεκάρουν τι προϊόντα χρησιμοποιούν ή τι φοράνε, οι ίδιες οι αναρτήσεις του εκάστοτε εμπορικού σήματος εξακολουθούν να έχουν ισχυρότερο αντίκτυπο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, σε σχέση με τα posts των μεμονωμένων influencers.

Οι έμποροι έχουν εντοπίσει και αντιληφθεί τις δυνατότητες της αγοράς αυτής, καθώς το 65% των Ευρωπαίων πωλητών έχει υιοθετήσει καινοτόμες πρακτικές και διαθέτει επί του παρόντος προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των social media – συμπεριλαμβανομένου του 66% των εμπόρων λιανικής και στην Ελλάδα. Παρόλο που πολλοί επιχειρηματίες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο και μόνο για να προωθήσουν το brand τους και να ωθήσουν την αγοραστική δραστηριότητα σε άλλα κανάλια και ιστοσελίδες τρίτων, το ένα τέταρτο των πωλήσεων (24%) στην Ευρώπη είχε ήδη πραγματοποιηθεί απευθείας μέσω των social media.

Δίχως άλλο, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές φαίνεται ότι έχουν ήδη ξεκινήσει να αγκαλιάζουν τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης – 1 στους 6 έκανε σχετικές αγορές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (ή ακόμα συχνότερα). Σε συνδυασμό με τον συνολικό όγκο αγορών, η θετική αυτή διάθεση μεταφράζεται πρακτικά σε μια μέση μηνιαία δαπάνη κοινωνικού εμπορίου της τάξης των 141 ευρώ, με τους Ισραηλινούς (186 ευρώ) και τους Ολλανδούς (174 ευρώ) να ξεχωρίζουν ως οι καταναλωτές με τις υψηλότερες σχετικές δαπάνες.

Η τάση των social shoppers είναι σαφώς παρούσα και στην Ελλάδα – ένας στους 4 Έλληνες (25%) πραγματοποίησε αγορές μέσω οιασδήποτε πλατφόρμας social commerce τουλάχιστον μία φορά σε εβδομαδιαία βάση, με τη μέση μηνιαία δαπάνη να ανέρχεται στα 158 ευρώ, και με εμφανή την προτίμηση προς τα είδη ένδυσης-υπόδησης.

Ως εκ τούτου, οι εγχώριοι έμποροι καλούνται πλέον να αναζητήσουν ιδέες για το πώς να ενσωματώσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη διανομή προϊόντων ή υπηρεσιών, είτε ως μία μοντέρνα μέθοδο για να χτίσουν μεγαλύτερο brand awareness, είτε ως ένα κανάλι απευθείας πώλησης προς τον τελικό καταναλωτή. Όπως δείχνουν τα διαθέσιμα στοιχεία, δύσκολα θα είναι σε θέση να αγνοήσουν και να μην αξιοποιήσουν τον δίαυλο αυτόν κατά το 2023.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Ocado επενδύει περαιτέρω στην Ελλάδα και στην αγορά των online supermarket

Την ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων και ρομποτικών συστημάτων στην Ελλάδα αναλαμβάνει η διαρκώς αναπτυσσόμενη ομάδα της Οcado Technology, του κολοσσού ανάπτυξης τεχνολογιών για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία αποτελεί και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στον τομέα του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ, με την Ocado Retail, εταιρεία συμφερόντων της, που δραστηριοποιείται στη Μεγάλη Βρετανία. 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε το capital.gr, μετά την εξαγορά της ελληνικής startup Myrmex, η οποία αναπτύσει ρομποτικά συστήματα και τεχνολογίες διαχείρισης και προετοιμασίας παραγγελιών, η εταιρεία προχωράει σε πλήρη ανάπτυξη και διεύρυνση της παρουσίας της στην Ελλάδα. Για αυτόν το λόγο, μίσθωσε πρόσφατα στο 14ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, ένα κτίριο γραφείων, το οποίο ανακαίνισε πλήρως, καθότι σκοπός ήταν να ενισχύσει το έμψυχο δυναμικό της, το οποίο αναμένεται να φτάσει τα 70 άτομα.

Η Ocado, με τις ρομποτικές λύσεις και τις τεχνολογίες που αναπτύσσει, τροφοδοτεί ήδη 12 πελάτες παγκοσμίου βεληνεκούς, όπως η Kroger στην Αμερική (με τζίρο 137 δισ. δολάρια), το Groupe Casino στη Γαλλία (με τζίρο 31,5 δισ. ευρώ), η Lotte στη Νότια Κορέα (με έσοδα 45 δισ. λίρες Αγγλίας ετησίως), η Morisson’s, ένας από τους μεγαλύτερους λιανεμπόρους στη Μ. Βρετανία καθώς και η ιδίων συμφερόντων Ocado Retail. 

H παρουσία της και οι συνεργασίες που διατηρεί εκτείνονται και σε άλλες χώρες, όπως η Σουηδία, η Πολωνία, η Ιαπωνία, η Αυστραλία και ο Καναδάς. 

Στον στρατηγικό σχεδιασμό της είναι να εισέλθει και σε άλλες μεγάλες αγορές, συνάπτοντας συνεργασίες με σημαντικές αλυσίδες μεταξύ των μεγαλύτερων του πλανήτη για τη διάθεση των λύσεων που παράγει, μεγάλο μέρος εκ των οποίων αναπτύσσεται στην Ελλάδα.

Η Myrmex, προ της εξαγοράς της από την Ocado είχε επιχειρήσει να συνάψει συνεργασίες και με ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ωστόσο, δεν καταγράφηκε η αναμενόμενη ανταπόκριση. Επιδίωξη της εταιρείας είναι κατά βάση να απευθύνεται σε μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής που έχουν ευρύτατη παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. 
 
Επί της ουσίας, η επιχείρηση πρόκειται να μετονομαστεί σε Ocado Ελλάδος. H ομάδα εργασίας που αναπτύσσεται στελεχώνεται κυρίως από Έλληνες μηχανικούς, ενώ η Ocado λαμβάνει και βιογραφικά από ξένους μηχανικούς με την προοπτική να ενισχύσουν το υφιστάμενο δυναμικό.

 

Μοιραστείτε το άθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Οι τάσεις στη λιανική που θα διαμορφώσουν την αγορά το 2023

Τί επιφυλάσσει το 2023 για τους εμπόρους; Η απάντηση είναι λίγο μπερδεμένη. Αν και ο πληθωρισμός και το αυξημένο κόστος ζωής ασκούν πίεση σε όλους, από τους καταναλωτές μέχρι τους λιανοπωλητές, υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για ανάπτυξη, αν ξέρετε πως να κινηθείτε και να ακολουθήσετε τις τάσεις.



Δείτε παρακάτω τις μεγαλύτερες τάσεις λιανικής για το 2023.

1. Το TikTok και η Gen Z θα διαμορφώσουν το social commerce



Όπως ανέφερε η Senior Analyst του Ιnsider Ιntelligence, Sky Canaves, πολλές πλατφόρμες προσπαθούν να αποκτήσουν ισχυρές βάσεις στο κοινωνικό εμπόριο, αλλά μέχρι στιγμής δεν κατάφεραν αυτό που λειτούργησε ήδη στην Κίνα. Η πλατφόρμα που πλησιάζει σε αυτό το trend είναι το TikTok, το οποίο προφανώς βοηθήθηκε από την κινεζική μητρική του εταιρεία ByteDance, η οποία ήταν αρκετά επιτυχημένη στην ενίσχυση του social commerce στην Κίνα.

Το 2023 το TikTok αναμένεται να προσθέσει στην πλατφόρμα του σχεδόν 10 εκατομμύρια social buyers, αριθμός που είναι σχεδόν διπλάσιος από του Facebook, του Instagram και του Pinterest, μαζί.

Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτήν την ανάπτυξη είναι η Gen Z, ένα mobile-first κοινό που δεν έχει ακόμη αναπτύξει σταθερές συνήθειες σχετικά με τις online αγορές του. Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε το περασμένο καλοκαίρι, ο νούμερο 1 λόγος που οι καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z έκαναν την πιο πρόσφατη αγορά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήταν επειδή εκεί βρήκαν ένα προϊόν που τους άρεσε.

2. Τα brands της μεσαίας κατηγορίας αντιμετωπίζουν δυσκολίες

Καθώς οι ανησυχίες για τον πληθωρισμό και την ύφεση πιέζουν τις δαπάνες τους, οι καταναλωτές αρχίζουν να επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν, καθώς και τον προϋπολογισμό τους.

Αυτό που παρατηρείται, είναι ένα χάσμα μεταξύ των καταναλωτών υψηλότερου και χαμηλότερου εισοδήματος, το οποίο φαίνεται να διευρύνεται, ενώ οι καταναλωτές με μεσαίο εισόδημα "εξαφανίζονται". Τί σημαίνει αυτό για το λιανικό εμπόριο; Ότι οι έμποροι που προσφέρουν φθηνά προϊόντα, εκπτώσεις και μεγάλες προσφορές, ευημερούν - ενώ γενικά στις ΗΠΑ, έχει παρατηρηθεί ότι η κίνηση σε εκπτωτικά καταστήματα αυξάνεται.

Στον αντίποδα, η κατηγορία των πολυτελών προϊόντων μόδας συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ο όμιλος εμπορίας πολυτελών ειδών Neiman Marcus ανέφερε ότι το 70% των καταστημάτων του σημείωσε τα υψηλότερα έσοδα των τελευταίων 10 ετών, ενώ και η Louis Vouiton Moet Hennessy ανακοίνωσε άλμα στις πωλήσεις της, καθώς η ζήτηση αυξήθηκε.

Αυτή η κατάσταση "των άκρων" που περιγράφεται πιο πάνω, έχει σημαντικές επιπτώσεις στη μεσαία κατηγορία προϊόντων, καθώς το βασικό τους κοινό είτε ξοδεύει λιγότερα, είτε αγοράζει πλέον πιο οικονομικά προϊόντα, για να εξοικονομήσει χρήματα.

3. Τα Retail Media είναι το τρίτο κύμα ψηφιακής διαφήμισης

Η πρόβλεψη του Ιnsider Ιntelligence είναι ότι οι δαπάνες διαφημίσεων στα "Retail Media", δηλαδή στα Μέσα των εμπόρων, θα πλησιάσουν τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024. Ενώ η Amazon ηγείται της κατηγορίας (έχει περισσότερο από το 75% του διαφημιστικού μεριδίου στις ΗΠΑ), υπάρχουν ακόμα ευκαιρίες και για άλλους.

Αν και τα συγκεκριμένα Μέσα ξεκίνησαν on-site, εντός του marketplace τους, μετακινούνται και ανεβαίνουν στο funnel και σε μορφές όπως display, βίντεο και τηλεόραση. Επιπλέον, η μελλοντική ανάπτυξή τους θα προέλθει από διαφορετικούς προϋπολογισμούς διαφημίσεων.

4. Οι πολιτικές επιστροφών θα χτίσουν ή θα χαλάσουν το loyalty

Τους τελευταίους μήνες, υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα σχετικά με το ότι η εποχή των δωρεάν επιστροφών πλησιάζει στο τέλος της. Όπως στις περισσότερες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Amazon έθεσε τα πρότυπα για τις δωρεάν επιστροφές προϊόντων - τα οποία κάθε έμπορος λιανικής έχει προσπαθήσει να μιμηθεί.

Όμως, καθώς τα περιθώρια στενεύουν, όλο και περισσότεροι έμποροι αποφασίζουν ότι δεν πρόκειται πλέον να επιβαρύνονται το κόστος των επιστροφών.

Καθώς ο αριθμός των επιστροφών αυξάνεται, οι πελάτες αναμένεται να αναζητήσουν τον φθηνότερο και ευκολότερο τρόπο για να το κάνουν. Και το κόστος δεν είναι ο μόνος παράγοντας. Η ευκολία θα είναι επίσης καθοριστική για τη διατήρηση της πίστης των καταναλωτών προς τους εμπόρους.

5. Το μοντέλο D2C και ο ρόλος των μεταπωλητών

Ανέκαθεν οι καταναλωτές αναζητούν τις πιο χαμηλές τιμές και οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων υψηλά κέρδη, αλλά ποτέ δεν ήταν πιο δύσκολο για τους εμπόρους να τα καταφέρουν και τα δύο ταυτόχρονα.

Μεταξύ αυτών που δυσκολεύονται περισσότερο, είναι όσα brands εφαρμόζουν το μοντέλο πωλήσεων "απευθείας στον καταναλωτή" (Direct to Consumer - D2C), μια τάση που ενδυναμώθηκε τα τελευταία χρόνια και με τη στροφή παραδοσιακών brands προς αυτό, καταργώντας, ουσιαστικά, τους ενδιάμεσους χονδρέμπορους και λιανέμπορους.

Τα νέα brands που ακολουθούν εγγενώς αυτό το online μοντέλο πωλήσεων για τα προϊόντα τους έχουν χάσει το πλεονέκτημά τους και οι "μεγάλες" μάρκες αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερο από το 75% των πωλήσεων D2C στις ΗΠΑ.

Φέτος, τα μεγάλα brands αναμένεται να αυξήσουν τις online πωλήσεις τους D2C στις ΗΠΑ κατά 22,6%, αρκετά πάνω από την αύξηση 17,5% που προβλέπεται για τα εγγενή ψηφιακά brands, τα οποία προσβλέπουν, τελικά, σε συνεργασίες χονδρικής με εξειδικευμένους λιανοπωλητές και μεγάλους retailers, για να παραμείνουν ανταγωνιστικά.

Τελικά, αναμένεται πως θα βρεθεί μια χρυσή τομή, σε ένα μείγμα στρατηγικών D2C και χονδρικής.

 

Εικόνα: Blake Wisz, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Wolt και Κωτσόβολος φέρνουν στην πόρτα των πελατών τους πάνω από 3.000 προϊόντα

Wolt και Κωτσόβολος εγκαινιάζουν τη νέα τους συνεργασία, φέρνοντας στην πόρτα των πελατών τους πάνω από 3.000 προϊόντα, μέσα σε λίγα λεπτά.

Ήδη, 7 καταστήματα Κωτσόβολος στην Αθήνα, 2 στη Θεσσαλονίκη και συνολικά 6 επιπλέον καταστήματα σε Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ηράκλειο, Χανιά και Κοζάνη είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή της Wolt.

Πλέον, η μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας της Κωτσόβολος έρχεται στην πόρτα των πελατών της Wolt άμεσα και με ασφάλεια. Επιλέγοντας από μία πληθώρα κατηγοριών όπως computing, εικόνας & ήχου, gaming και συσκευές προσωπικής φροντίδας, οι πελάτες της Wolt έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας τους σε πραγματικό χρόνο, μέσω του live tracking της εφαρμογής.

Επιπλέον, μπορούν να κάνουν τις αγορές τους, πάντα σε προσιτές τιμές, αξιοποιώντας το φιλικό προς τον χρήστη μενού που συνοδεύεται από φωτογραφίες, ώστε η επιλογή να είναι πιο εύκολη.

Τα καταστήματα Κωτσόβολος δέχονται παραγγελίες μέσω της Wolt από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00-20:00) και Σάββατο (09:00-19:00), με το μέσο χρόνο παράδοσης να κυμαίνεται μεταξύ 30 έως 60 λεπτών. Οι συναλλαγές γίνονται τόσο με κάρτα όσο και με μετρητά, με ελάχιστο ύψος κάθε παραγγελίας 10 ευρώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το εργαλείο προώθησης πωλήσεων Skroutz Plus Deals τώρα διαθέσιμο και για brands

To Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμά του να προσφέρει εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές και ένα δυνατό κανάλι πωλήσεων στους εμπόρους, φέρνει μια ακόμη καινοτόμα λύση προώθησης για brands και κατασκευαστές.

Δίνεται πλέον η δυνατότητα σε κάθε συνεργαζόμενο brand να επιλέξει τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμεί να προωθήσει στους πάνω από 130.000 Skroutz Plus χρήστες.

Το brand χρηματοδοτεί το επιθυμητό ποσοστό έκπτωσης ανά προϊόν απευθείας στο καλάθι των χρηστών μέσω του Skroutz. Να σημειωθεί ότι η έκπτωση που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της υπηρεσίας Skroutz Plus είναι διαθέσιμη για όλο το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων του εκάστοτε κατασκευαστή, χωρίς καμία επιβάρυνση για τους εμπόρους. 

Τα brands και οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στη νέα αυτή υπηρεσία προώθησης επιτυγχάνουν δωρεάν προβολή τους σε πάνω από 8 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, προβολή σε ένα δυναμικό αγοραστικό κοινό, τους Plus χρήστες, ένα κοινό που πραγματοποιεί σε ποσοστό 50% τουλάχιστον μια αγορά μέσω Skroutz την εβδομάδα, ενώ στο σύνολό τους παράγουν πάνω από το 43% του τζίρου του Skroutz Marketplace.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα προώθησης πωλήσεων μέσω των Skroutz Plus Deals μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το διασυνοριακό eCommerce αντιπροσωπεύει το 28% του τζίρου των Ελλήνων εμπόρων

Εν έτει 2022, η επιλογή του διασυνοριακού (cross-border) ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί μονόδρομο. Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των Ευρωπαίων και το 87% των Ελλήνων καταναλωτών πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα με τίτλο PayPal eCommerce Index 2022.

Μερίδα καταναλωτών, ωστόσο, εξακολουθεί να διστάζει να αγοράσει προϊόντα από ξένη χώρα, εκφράζοντας ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βοηθήσετε το αγοραστικό κοινό να αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά κάθε φορά που κάνει τα ψώνια του από το εξωτερικό μέσω Διαδικτύου και να επεκτείνετε ταυτόχρονα την πελατειακή σας βάση;

Εδώ και χρόνια, το online shopping βαίνει καλώς κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Παράλληλα, το 87% των εγχώριων καταναλωτών προβαίνει σήμερα σε αγορές από επιχειρήσεις που εδρεύουν εκτός Ελλάδας. Οι Έλληνες είναι θετικά διακείμενοι προς το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και αυτό τους έκανε να ξεχωρίσουν πρόσφατα από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά έθνη. Υπερισχύουν τόσο των Ιρλανδών, το 83% των οποίων κάνει διαδικτυακές αγορές από το εξωτερικό, όσο και των Ισραηλινών (79%).

Όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές, οι Έλληνες εκτιμούν κυρίως τις καλύτερες τιμές (56%), καθώς και την πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών της προτίμησής τους (42%). Από την άλλη, ας υπογραμμίσουμε ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του γοητευτικού ψηφιακού κόσμου: οι e-shoppers έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέα ενδιαφέροντα προϊόντα, τα οποία δεν γνώριζαν καν ότι υπήρχαν, όπως ισχυρίζεται το 35% εξ αυτών. Οπότε, είναι δεδομένο ότι το συγκεκριμένο αυτό κανάλι πωλήσεων διευρύνει τους ορίζοντες των αγοραστών, βοηθώντας τους να ανακαλύψουν προϊόντα που δεν ήξεραν μέχρι πρότινος ότι τα είχαν ανάγκη.

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Mια ευκαιρία για τους Έλληνες εμπόρους

Οι εγχώριες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης εμπνέονται σε μεγάλο βαθμό από την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αγορών στο εξωτερικό. Περίπου οι 5 στις 6 πωλούν τα προϊόντα τους διασυνοριακά και, σύμφωνα με τις ενδείξεις, είναι πολύ πιθανό να αποκομίσουν σημαντικά κέρδη από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, το 2022, ήδη το 28% του συνολικού τζίρου τους προέρχεται από online παραγγελίες από χώρες του εξωτερικού.

Με άλλα λόγια, είναι σχεδόν αυτονόητο ότι οι διαδικτυακοί καταναλωτές εκτός τοπικής αγοράς συνιστούν μία ιδιαίτερα σημαντική ομάδα για κάθε έμπορο. Οι πελάτες αυτοί ενδέχεται να αποφέρουν ένα αξιοσημείωτο ποσοστό κέρδους, επομένως είναι καλό να τυγχάνουν ιδιαίτερης προσοχής, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της εκάστοτε online εμπορικής δραστηριότητας.

Ο καταναλωτής επιθυμεί ασφάλεια στις αγορές του

Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθούν να υφίστανται εμπόδια που παρεμποδίζουν ή καθυστερούν την ανάπτυξη αυτού του γεμάτου προοπτικές και πολλά υποσχόμενου μεριδίου της αγοράς. Ένα από τα βασικά εμπόδια για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ημέρες μας το οποίο χρήζει κατάλληλης αντιμετώπισης, είναι ο καθοριστικός παράγοντας της ασφάλειας, ο οποίος αφορά την έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς ορισμένα marketplaces του εξωτερικού.

Πράγματι, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς (57%) Έλληνες καταναλωτές αισθάνονται πιο ασφαλείς να πραγματοποιούν τις αγορές τους σε διεθνή καταστήματα που περιλαμβάνουν ευκρινώς, μεταξύ άλλων, τον τρόπο πληρωμής μέσω PayPal. Ως εκ τούτου, κάθε φορά που επιλέγετε έναν συνεργάτη για την επεξεργασία των πληρωμών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, συνιστάται να απευθύνεστε σε ευρέως γνωστά και διεθνή επώνυμα brands, που εξυπηρετούν με επιτυχία το ηλεκτρονικό εμπόριο ανά τον κόσμο, εδώ και δεκαετίες.

Για παράδειγμα, η PayPal προσφέρει προστασία κατά της απάτης στους εμπόρους, καθώς και υποστήριξη διασταυρούμενου μάρκετινγκ (cross-marketing), προκειμένου να προσεγγίσει ένα ευρύτερο φάσμα ενδιαφερόμενων καταναλωτών. Τα εργαλεία της πλατφόρμας της PayPal συμβάλλουν επίσης στην αύξηση του conversion rate, παρέχοντας αποτελεσματική και γρήγορη επεξεργασία συναλλαγών, σε οποιαδήποτε συσκευή.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Recommerce στην Ευρώπη θα φτάσει τα 120 δισ. ευρώ έως το 2025

Η πώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων αυξάνεται ραγδαία σε δημοτικότητα. Το 2021, η ευρωπαϊκή αγορά recommerce (ή reverse commerce) είχε αξία 75 δισεκατομμυρίων ευρώ και σύμφωνα με τις προβλέψεις, αναμένεται να αυξηθεί κατά 60% έως το 2025, στα 120 δισ. ευρώ.

Πολλά online marketplaces όπως το Zalando, έχουν προσθέσει σχετικές υπηρεσίες, όπου οι πελάτες μπορούν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα είδη τους. Ωστόσο, υπάρχει επίσης ένας αυξανόμενος αριθμός από marketplaces, όπου οι καταναλωτές πωλούν αντικείμενα που είχαν στο παρελθόν σε άλλους, οι οποίοι τα επαναχρησιμοποιούν, ή τα μεταπωλούν. Αυτό, είναι το επανεμπόριο.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το Cross-Border Commerce Europe, τα marketplaces επανεμπορίου αναπτύσσονται 20 φορές ταχύτερα από τη συνολική αγορά λιανικής. Μέχρι το 2025, η αγορά επανεμπορίου αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της από 10 σε 14%.

Αυτή η τάση επιταχύνεται από τον πληθωρισμό. «Τουλάχιστον το 93% των καταναλωτών λέει ότι ο πληθωρισμός επηρεάζει την απόφασή τους να αγοράσουν και να πουλήσουν μεταχειρισμένα αγαθά, για να κερδίσουν ή να εξοικονομήσουν χρήματα», σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Το eBay είναι η μεγαλύτερη αγορά επανεμπορίου, καθώς η πώληση μεταχειρισμένων και refurbished αντικειμένων αποτελεί μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς του εδώ και πολλά χρόνια.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων, η μελέτη δείχνει ότι τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης έχουν μερίδιο αγοράς 11% στη συνολική αγορά επανεμπορίου. Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν το ήμισυ του συνόλου του διαδικτυακού εμπορίου αυτοκινήτων αφορά στο επαναεμπόριο.

Το recommerce ειδών μόδας αποτιμήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021 και αυτό αναμένεται να φτάσει τα 37 δισ. ευρώ το 2025. Το μερίδιο αγοράς του ήταν 14,5% το 2021 και αυτό αναμένεται να αυξηθεί έως και στο 21% μέχρι το 2025. Η Vinted είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στην Ευρώπη σε αυτόν τον κλάδο, με μια κοινότητα άνω των 65 εκατομμυρίων μελών και ακολουθούν η Rubylane και η Vestiaire Collective.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To Wolt Market συμπληρώνει 2 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας συμπληρώνει το Wolt Market, έχοντας σήμερα δραστηριότητα σε 3 πόλεις με 10 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά.

Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα.

Το Wolt Market έχει αναδειχθεί σε δημοφιλή προορισμό για τα εβδομαδιαία ψώνια supermarket. Οι καταναλωτές εξοικονομούν χρόνο κάνοντας τις αγορές τους εύκολα και γρήγορα, χωρίς να πρέπει να περιμένουν σε ουρές, ενώ παράλληλα μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση της παραγγελίας τους σε ώρα και ημέρα που τους εξυπηρετεί.

Παράλληλα, το Wolt Market προσφέρει στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, καθώς διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς που συνεχώς εμπλουτίζονται. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες.

Στα παραπάνω αξίζει να προστεθεί η νέα συνεργασία με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς. 

Ως ο ιδανικός εβδομαδιαίος προορισμός αγορών, στο Wolt Market οι καταναλωτές βρίσκουν μοναδικές προσφορές και combos προϊόντων, κάθε εβδομάδα. Αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων. 

Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο για το 2023

Ο ψηφιακός κόσμος είναι πλέον πλημμυρισμένος από επιλογές αγορών σε σχεδόν κάθε αγορά λιανικής, επομένως η παρακολούθηση των τάσεων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να επιβιώσει και να αναπτυχθεί.

Δείτε στο κείμενο που ακολουθεί τις πιο σημαντικές τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο για το 2023 και προετοιματείτε κατάλληλα, για το επόμενο επιχειρηματικό σας βήμα.

Αυξημένη εξάρτηση από το Internet

Καθώς οι καταναλωτές βασίζονται περισσότερο στον ψηφιακό κόσμο μετά την πανδημία του νέου κορωνοϊού, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ακμάζει σε παγκόσμιο επίπεδο. Η βολική, άνετη και ανέπαφη φύση των διαδικτυακών αγορών, από επιτραπέζιο υπολογιστή, tablet ή smartphone, είναι εδώ για να μείνει. Οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον ευκολότερες, πιο φιλικές και πιο προσιτές από ποτέ.

Καθώς οι τεχνολογίες και οι αλγόριθμοι συνεχίζουν να εξελίσσονται, αναμένεται διαρκής ανάπτυξη των περισσότερων επιχειρήσεων μέσω του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Εάν η online παρουσία σας δεν είναι στο επιθυμητό σημείο, εξετάστε το συντομότερο τη​ βελτιστοποίησή της, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σημερινών καταναλωτών σε όλες τις πλατφόρμες (υπολογιστές και mobile), είναι το κλειδί για να παραμείνετε στην κορυφή μιας ταχέως εξελισσόμενης αγοράς.

Φωνητική αναζήτηση

Τα έξυπνα ηχεία / ψηφιακοί οικιακοί βοηθοί, όπως το Amazon Alexa και το Google Home, καθώς και οι mobile ψηφιακοί βοηθοί, όπως η Siri και η Cortana, χρησιμοποιούνται πλέον όλο και περισσότερο, από περισσότερους! Τα δεδομένα που συλλέγονται από το Think with Google, δείχνουν ότι ένα τεράστιο 72% των κατόχων έξυπνων ηχείων αναφέρει ότι τα χρησιμοποιεί κάθε μέρα.

Αυτές οι υπηρεσίες, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση προϊόντων και τη δημιουργία λιστών αγορών και παραγγελιών. Με αυτό σαν δεδομένο, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βελτιστοποιούν τις λέξεις-κλειδιά και το περιεχόμενο που σχετίζονται με φωνητικές αναζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω αυτών των συσκευών, για να απευθυνθούν σε αυτό το κοινό.

Τρόποι πληρωμής

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών όπως το PayPal, το Apple Pay, το Google Pay, αφού έχουν αρχίσει να εμπιστεύονται αυτές τις πιο βολικές, γρήγορες και ασφαλείς μεθόδους πληρωμών για τις αγορές τους.

Η παροχή ευελιξίας προς τους καταναλωτές, όσον αφορά στις επιλογές πληρωμής, είναι ένας πολύ καλός τρόπος αύξησης των ποσοστών μετατροπής και αποφυγής εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς. Όσο περισσότεροι τρόποι πληρωμής, τόσο μεγαλύτερη είναι η αξία για την επιχείρησή σας.

Νεότερες Γενιές

Η δυναμική ηλικιακή ομάδα 25-40 είναι πάντα στο επίκεντρο (και) των αγορών και έρευνες αναφέρουν ότι έως και το 80% των καταναλωτών αυτής της ηλικίας κάνει τις αγορές του κυρίως online. Η βελτιστοποίηση του e-shop σας σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τα ενδιαφέροντα των νεότερων καταναλωτών, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση των πωλήσεων και των ποσοστών μετατροπών.

Ένας εύκολος τρόπος για να διαπιστώσετε το πόσο ελκυστικό είναι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, είναι να διεξάγετε έρευνα σχετικά με τον σχεδιασμό του. Κατόπιν, μπορείτε να τροποποιήσετε τον σχεδιασμό, την εμπειρία χρήστη, ή και να ακολουθήσετε μια νέα στρατηγική, όσον αφορά στο μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Social Commerce

Το μάρκετινγκ προϊόντων και οι διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς έχουν ενσωματωθεί απρόσκοπτα στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Περίπου το 68% των χρηστών αναφέρει ότι πραγματοποιεί αγορές μέσω social media και σχεδόν όλοι σκοπεύουν να κάνουν μια τέτοια αγορά μέσα στον επόμενο χρόνο.

Ενισχύστε την παρουσία της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προωθείστε τα προϊόντα σας αποτελεσματικά, ώστε να προσεγγίσετε αυτούς τους καταναλωτές και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Εάν είστε ήδη πολύ δραστήριοι στα social media, λειτουργεί αυτό που κάνετε; Αν όχι, ίσως είναι καιρός να δοκιμάσετε κάτι άλλο.

Περιβαλλοντικές ανησυχίες και επιχειρηματικές αξίες

Οι πολίτες παγκοσμίως έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση ​​από ποτέ. Η αυξημένη υποστήριξη σε εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα σε βιώσιμες πρακτικές, σημαίνει μια καταναλωτική βάση έτοιμη να υποστηρίξει και να διατηρήσει θετικές επιχειρηματικές αξίες. Η ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα, το δίκαιο εμπόριο, η βιωσιμότητα, η θετική εταιρική κουλτούρα και άλλα κινήματα υπέρ του περιβάλλοντος και της κοινωνικής ευθύνης μεγενθύνονται.

Η μετάβαση της εταιρείας σας σε ένα πιο πράσινο επιχειρηματικό μοντέλο και η ευθυγράμμιση των αξιών της με τους σύγχρονους καταναλωτές, θα αυξήσει τις προοπτικές πωλήσεων και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών.

Οπτικό εμπόριο και βίντεο

Οι στατικές φωτογραφίες προϊόντων δεν αρκούν πλέον. Προτού προχωρήσουν σε μια αγορά, οι καταναλωτές θέλουν όλο και περισσότερο να εξερευνήσουν ένα προϊόν σε βάθος. Η παροχή βίντεο, αναλυτικών πληροφοριών, κριτικών και διαδραστικού περιεχομένου σχετικά με ένα προϊόν, μπορεί να το κάνει πιο εμπορεύσιμο και να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

Επαυξημένη πραγματικότητα και εικονική πραγματικότητα

Εκ φύσεως, οι ηλεκτρονικές αγορές πάντα περιόριζαν τη δυνατότητα του πελάτη να αλληλεπιδράσει με ένα προϊόν πριν από την αγορά του. Η αναπαράσταση εικόνων και βίντεο έχει γίνει ζωτικής σημασίας, ειδικά όταν τραβούν αρχικά την προσοχή ενός πελάτη, έστω και εάν δεν υποκαθιστούν ικανοποιητικά την φυσική αλληλεπίδραση.

Η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα (AR και VR, αντίστοιχα) μπορούν να παρέχουν ένα εξαιρετικό επίπεδο engagement με τον online καταναλωτή. Οι διαθέσιμες εφαρμογές AR και VR για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, παρέχουν την ευκαιρία σε δημιουργικές επιχειρήσεις να προσφέρουν την εμπειρία φυσικών αγορών στους πελάτες τους.

Εξατομίκευση

Σας αρέσει να σκέφτεστε τον εαυτό σας ως στατιστικό στοιχείο; Οι πελάτες σας μάλλον όχι! Η εταιρεία σας πρέπει να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία στους επισκέπτες του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Για οτιδήποτε κάνουμε στο διαδίκτυο συλλέγονται δεδομένα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας πιο εξατομικευμένης εμπειρίας αγορών για τον πελάτη. Η χρήση δεδομένων που συλλέγονται από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, για την προσαρμογή τής εμπειρίας αγορών σε κάθε μεμονωμένο πελάτη, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιο βελτιωμένη εμπειρία περιήγησης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Εικονικοί βοηθοί

Τα chatbots έχουν γίνει το διαδικτυακό ισοδύναμο ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Είναι εκεί για να καθοδηγήσουν τους πελάτες στις αναζητήσεις προϊόντων, να βοηθήσουν με συχνές ερωτήσεις και να τους κατευθύνουν στη σωστή σελίδα. Ένας εικονικός βοηθός μπορεί να συμπληρώσει ένα τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών, μειώνοντας ταυτόχρονα τα έξοδα.

 

Εικόνα: John Schnobrich, Unsplash
   

Πηγή: forbes.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Skroutz Black Friday Report: Αύξηση 38,84% στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2022 Report, μία αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο skroutz.gr κατά τη φετινή Black Friday.

Το report αυτό αποτελεί μια μελέτη για το πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, οι κατηγορίες προϊόντων πού επιλέχθηκαν περισσότερο, αλλά και τις οικογένειες προϊόντων στις οποίες οι χρήστες αξιοποίησαν τις προσφορές και εκπτώσεις στο έπακρο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz, η οποία αυξήθηκε κατά 38,84% σε σύγκριση με το 2021. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την εβδομάδα 13-17 Νοεμβρίου.

Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια, ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 skroutz points σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή την επιλογή παραλαβής και πως αυτή έχει ενταχθεί πλήρως στην αγοραστική συμπεριφορά του χρήστη.

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς, καθώς βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων. Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%). Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, αυτή που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι η κατηγορία «Παιδικά φορέματα», στην οποία και αξιοποίησαν περισσότερο τις προσφορές.

Τέλος, οι καταναλωτές αξιοποίησαν τις δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz με ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος “Δόσεις για Όλους” σε σχέση την εβδομάδα 14/11 με 20/11, την ακριβώς προηγούμενη της Black Friday εβδομάδας, δηλαδή.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search