Ένα από τα μεγάλα προβλήματα στα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι η άρνηση παραλαβής για αποστολές με αντικαταβολή.
Αυτό σημαίνει πως το πακέτο βρίσκεται σε διαδικασία επιστροφής και φυσικά, το συνολικό κόστος μεταφορικών αναλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Επιπλέον, πρέπει να υπολογίσετε το κόστος συλλογής, πακεταρίσματος και επεξεργασίας της παραγγελίας κατά την παραλαβή της, αλλά και το κόστος παραλαβής τής επιστροφής, ξεπακεταρίσματος, τοποθέτησης των ειδών πάλι στα ράφια, καθώς και της λογιστικής επεξεργασίας της επιστροφής.
Περισσότερα: Πώς θα μειώσετε την άρνηση παραλαβής των παραγγελιών από το e-shop σας
Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023, ανακοίνωσε τα προγράμματα των ομιλιών των δύο διεθνών διήμερων συνεδρίων, που θα πραγματοποιηθούν στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα Διήμερα Συνέδρια, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό: 
 Tο Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Οι περισσότερες θέσεις για τα δύο συνέδρια έχουν ήδη εξαντληθεί! Κλείστε έγκαιρα το εισιτήριό σας, ώστε να έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε πάνω από 50 διεθνούς κύρους ομιλητές, οι οποίοι θα παρουσιάσουν όλες τις εξελίξεις και τις τάσεις στη βιομηχανία του eCommerce και του Digital Marketing.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για καθένα από τα δύο συνέδρια ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες τους.
Μεταξύ των διακεκριμένων ομιλητών που θα συμμετέχουν στα Διεθνή Συνέδρια περιλαμβάνονται οι:
• Niki Andravidioti, Business Development and Innovation Specialist, DIAS S.A.
•  Diana Birba, Marketing Manager Europe, Coca-Cola Shape Choices, The Coca-Cola Company
• Veronika Braun, Senior Director, Product Operations, Delivery Hero SE
• Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
• Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
• Renata Foteinou, Chief Commercial Officer, Shopflix
• Katerina Fraidaki, President, GRECA
• Kyriakos Kagialoglou, Digital Marketing Manager, OTE Group of Companies
• Stavros Kakouros, Human Insights Director Europe, The Coca-Cola Company
• Michael Karipidis, FBS Operations Manager, Skroutz
• Maria Levanti, eCommerce Campaign and Content Coordinator, Unilever
• Marily Mitropoulou, Senior App Growth Manager, Google EU
• Karolina Mizan, Digital Marketing Executive, IKEA GR
• Manos Nikolopoulos, Online Data Analytics Supervisor, OPAP
• John Pertsinis, eCommerce Key Account Manager, Unilever
• Elias Pitsavos, Head of Klarna Greece
• Garry Ryan, Channel Account Manager, CEE, HubSpot
• Dr. Mihalis Sarantinos, Member of iab Hellas Board - Founder & MD, Steficon
• Makis Savvidis, Representative of Greece & Board Member, eCommerce Europe
• Harry Spinthakis, Country Manager, GLAMI
• Harris Takas, General Manager - Quick Commerce, efood
• Stavros Theodoratos, eCommerce & Digital Innovation Director, Public Group
• Miltiadis Theofanis, Retail Account Manager (Brand Specialist), Amazon
• Ansgar Wollnik, Senior Solution Sales Specialist, Adobe
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τους ομιλητές και τα εισιτήρια, μπορείτε να βρείτε εδώ για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce και εδώ για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing
Τα εισιτήρια των συνεδρίων διατίθενται και μέσω της viva /more.com.
Η ώρα έναρξης των συνεδρίων είναι 12:00 και τις δύο ημέρες.
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.
Η ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των GR.EC.A, iab Hellas και ΣΕΠΕ και με την υποστήριξη των εταιρειών:
Main Sponsors: ATCOM, DHL, Lighthouse, ACS, PROTOCOL, NetSteps, WayMore, Digital4u, EPSILON SingularLogic, Skroutz, Shopflix.gr, MasterCard, CleverPoint
Sponsors: 3ds, digital challenge, DigitalUp, eshoped, Happy Online, M-Stat, Γενική Tαχυδρομική, Releva, Papaki, Courier Center, ΕΛΤΑ Courier
Supporters: Shopranos, Asendia, Artecniko, Cloudcart
eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
 Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023.
 Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
 Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
 Διοργάνωση: Verticom
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2023, το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας 15 έως 64 ετών που πραγματοποιούν αγορές online, έχει φτάσει πλέον στο 79%.
Συγκριτικά, η αντίστοιχη επίδοση του πρώτου εξαμήνου του 2020 ήταν 67%, κάτι που σημαίνει ότι σημειώθηκε αύξηση 12 ποσοστιαίων μονάδων.
Περισσότερα: Focus Bari: Το 79% των Ελλήνων κάνει online αγορές
Το Web World News συνεργάζεται με την eCom Business Live την κορυφαία εκδήλωση παγκόσμιας εμβέλειας που πραγματοποιείται στο Messe Frankfurt στις 11 και 12 Οκτωβρίου 2023.
Η eCom Business Live είναι ο τέλειος προορισμός για online entrepreneurs και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Εξερευνήστε τα περίπτερα των 300 εκθετών και βρείτε 150 εμπνευσμένα σεμινάρια και συναρπαστικά εργαστήρια που θα συμβάλουν στην εκθετική αύξηση των πωλήσεων σας.
Περισσότερα: Στις 11 και 12 Οκτωβρίου η eCom Business Live στη Φρανκφούρτη
Η επέκταση της διάρκειας ζωής των αντικειμένων μέσω μεταπώλησης και επαναχρησιμοποίησης, είναι πλέον μια παγκόσμια ανάγκη.
Στον απόηχο των εντεινόμενων αναγκών βιωσιμότητας, ο κλάδος των μεταχειρισμένων αντικειμένων ανθίζει και πλέον διευρύνεται σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, από τη μόδα μέχρι τα ηλεκτρονικά είδη και τα έπιπλα.
Περισσότερα: Το διεθνές κύμα του ReCommerce και στην Ελλάδα: Τάσεις και βιωσιμότητα
Η NagaCommerce αναδεικνύεται ως η απόλυτη πλατφόρμα διαχείρισης e-shop, η οποία βρίσκεται σε μοναδική θέση να ενισχύσει την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Οι εταιρείες που επενδύουν στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτούν μία πλατφόρμα που να παρέχει ανώτερη απόδοση, αλλά και απλότητα στη λειτουργία.
Περισσότερα: NagaCommerce: Η ευέλικτη, πανίσχυρη και προσιτή πλατφόρμα για το e-shop σας
Τα marketplaces έχουν γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέχρι το 2020, οι πωλήσεις τρίτων στα online marketplaces αντιπροσώπευαν ήδη πάνω από το 60% των παγκόσμιων διαδικτυακών λιανικών πωλήσεων.
Οι μεγάλοι παίκτες κυριαρχούν στον κόσμο των online marketplaces. Οι μεγαλύτερες διαδικτυακές αγορές του κόσμου με βάση τις συνολικές πωλήσεις, Taobao, Tmall και Amazon, αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ του συνολικού GMV των 100 πιο δημοφιλών marketplaces το 2020.
Περισσότερα: Online Marketplaces: Οι μεγάλοι παίκτες χάνουν τη μάχη των τιμών
Το SHOPFLIX.gr το ταχύτερα αναπτυσσόμενο marketplace στην Ελλάδα συναντά το more.com (πρώην Viva.gr), τη μεγαλύτερη εταιρεία υπηρεσιών έκδοσης εισιτηρίων για θεάματα στην Ελλάδα και ξεκινούν μαζί ένα πολιτιστικό ταξίδι.
Η στρατηγική συνεργασία φέρνει μια νέα ασφαλή και εύχρηστη επιλογή στην αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων για όλους όσοι θέλουν να ακολουθούν τον πολιτιστικό παλμό και να είναι «μέσα σε όλα».
Περισσότερα: Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικών εισιτηρίων στο SHOPFLIX.gr
Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η διοργάνωση της eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023!
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Περισσότερα: Στην τελική ευθεία η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2023
Το cross-selling και το upselling είναι δύο από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές πώλησης για ηλεκτρονικά καταστήματα.
Και οι δύο τεχνικές έχουν ως στόχο να αυξήσουν την αξία τής κάθε αγοράς, είτε προτείνοντας στον πελάτη να αγοράσει επιπλέον προϊόντα που συμπληρώνουν την αρχική του αγορά, είτε προτείνοντας μια πιο ακριβή ή προηγμένη έκδοση του προϊόντος που ήδη εξετάζει.
Περισσότερα: Τεχνικές cross-selling και upselling για ηλεκτρονικά καταστήματα
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
                
                Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					


                
                
                



