eCommerce

Η BigCommerce μπαίνει σε 4 νέες ευρωπαϊκές αγορές

Ο πάροχος λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου BigCommerce επεκτείνεται στις περιοχές DACH και στη Σκανδιναβία, ανακοινώνοντας τέσσερις νέες χώρες επέκτασης: τη Δανία, τη Νορβηγία, την Αυστρία και τη Σουηδία. Η κίνηση αυτή έρχεται έξι μήνες μετά την έναρξη δραστηριοτήτων της εταιρείας στη Γερμανία και την Ισπανία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι τοπικοί έμποροι θα είναι σε θέση να κλιμακώσουν γρήγορα την επιχείρησή τους και να ξεκινήσουν διασυνοριακές πωλήσεις με την πλατφόρμα της.

Το 2021, η BigCommerce είχε στην πλατφόρμα της περισσότερους από 60.000 εμπόρους σε 150 χώρες, ενώ η Δανία και η Νορβηγία είναι δύο στρατηγικής σημασίας νέες αγορές, διότι έχουν το υψηλότερο ποσοστό κατά κεφαλήν ηλεκτρονικών αγορών στην Ευρώπη, με το ύψος της ετήσιας δαπάνης να φτάνει τις 3.000 και 2.300 ευρώ αντίστοιχα.

Οι τοπικοί πωλητές θα αποκτήσουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες λειτουργίες της πλατφόρμας, οι οποίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις B2C και B2B που πωλούν διεθνώς. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να χρησιμοποιούν πολλές γλώσσες και νομίσματα, έτσι ώστε οι πελάτες σε κάθε χώρα να έχουν μία προσαρμοσμένη εμπειρία αγορών στα τοπικά χαρακτηριστικά τους.

H BigCommerce έχει επίσης εισαγάγει τη λειτουργία Multi-Storefront, η οποία διαχειρίζεται πολλές "βιτρίνες" και brands από ένα μόνο κατάστημα. Διευκολύνει επίσης τη διαχείριση δεδομένων πελατών από διαφορετικές περιοχές.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μηδενική ανάπτυξη το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ στο 1ο τρίμηνο του 2022

Οι online καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ παρέμειναν αμετάβλητες το 1ο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, καθώς οι καταναλωτές απομακρύνθηκαν από τις συνήθειες δαπανών τους σε online αγορές, μετά την έξαρση της πανδημίας.

Από την άλλη, ενώ η δαπάνη στα φυσικά κατατήματα σημείωσε ανάπτυξη, η αύξηση ήταν μόλις 3% σε σχέση με το 2021.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του emarketer, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, ενώ οι δαπάνες για εστιατόρια, παντοπωλεία και καύσιμα αυξήθηκαν και τροφοδότησαν την ανοδική τάση.

Όπως φαίνεται και στο παρακάτω γράφημα, μετά από δύο χρονιές εκρηκτικής ανάπτυξης στις online αγορές, ελέω της πανδημίας, φέτος υπήρξε στασιμότητα κατά το 1ο τρίμηνο της χρονιάς.

 

 

Τα ταξίδια και η ψυχαγωγία συνέβαλαν επίσης στην ανάπτυξη, με τις κρουαζιέρες, τις συναυλίες, τις θεατρικές παραστάσεις και τα ψυχαγωγικά πάρκα να σημειώνουν τριψήφια αύξηση - κάτι που είναι φυσιολογικό, αφού το ίδιο διάστημα του 2021 διανύαμε περίοδο καραντίνας...

Αυτό που μένει να φανεί, είναι το εάν οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν ταξιδιωτικές και ψυχαγωγικές εμπειρίες, ή θα "παγώσει" και ο συγκεκριμένος τομέας της αγοράς, όπως συνέβη και στο λιανικό εμπόριο.

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν εκτοξευθεί, τα ταξίδια μπορεί να είναι τα επόμενα έξοδα που θα περικοπούν από τους καταναλωτές.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eCommerce Report 2022: Αυξητικές τάσεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) ο E-commerce Europe και το EuroCommerce δημοσίευσαν από κοινού την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2022.

Το 2021, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 13%, φτάνοντας στα 718 δισεκατομμύρια ευρώ. Ο ρυθμός ανάπτυξης αυξήθηκε ελαφρώς σε σύγκριση με το 2020.

Τα στοιχεία για τον κύκλο εργασιών του B2C για το 2021 δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αυξάνεται, παρά την άρση των lockdown και τη δυνατότητα των καταναλωτών να επισκέπτονται ξανά φυσικά καταστήματα.

Μετά την κορύφωση της πανδημίας COVID-19, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εδραιωθεί ακόμη πιο σταθερά στην οικονομία και την κοινωνία. Συνολικά, μπορούν να εντοπιστούν δύο τάσεις. Αφενός, η εξομάλυνση και η σταθεροποίηση των πωλήσεων σε σύγκριση με το εξαιρετικό προηγούμενο έτος: το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέχισε να αυξάνεται το 2021 και προβλέπεται επίσης να το πράξει το 2022, με την ανάπτυξη να σταθεροποιείται με αργούς ρυθμούς.

Από την άλλη, η έκθεση επισημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι πιο προσεκτικοί στις δαπάνες τους. Οι επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία, ο πληθωρισμός, οι διαταραγμένες παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και ένα γενικό αίσθημα αβεβαιότητας, επαναφέρουν τα στοιχεία ανάπτυξης στα προ πανδημίας επίπεδα.

Πηγή: Eurostat, Γράφημα: e-commerce europe, e-commerce report 2022

 

Ωστόσο, το γεγονός ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου βιώνουν μόνο μια μικρή πτώση μέχρι στιγμής, δείχνει ότι ο τομέας έχει καταστεί απαραίτητος και πολύ ανθεκτικός.

Επιπλέον, ο κλάδος των διαδικτυακών υπηρεσιών, όπως ο τουρισμός, οι εκδηλώσεις και τα εισιτήρια, γνώρισε σταθερή ανάκαμψη κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Όσον αφορά στην Ελλάδα, αναμένεται για φέτος μια μικρή αύξηση όσον αφορά στην πρόσβαση στο Internet που έχει ο πληθυσμός και θα φτάσει στο 81% από το 79% του 2021. Το ίδιο αναμένεται και για για όσους αγοράζουν online, όπου το ποσοστό διείσδυσης εκτιμάται ότι θα φτάσει στο 71% από το 69% που βρισκόταν την περασμένη χρονιά, όπως μπορείτε να δείτε και στο παραπάνω γράφημα.

 

Μπορείτε να βρείτε τη "light" έκδοση της έρευνας εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Τα Top e-commerce trends του καλοκαιριού

Καθώς οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναθεωρήσουν τις e-commerce στρατηγικές τους για να προετοιμαστούν κατάλληλα και να αποφύγουν κατά το δυνατόν την καλοκαιρινή ύφεση. Για να κάνουμε τα πράγματα πιο εύκολα, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τις κορυφαίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που μπορεί να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους. Ας ρίξουμε μια ματιά!


Tάση #1: Τα Mobile Wallets συνεχίζουν να κυριαρχούν στις πληρωμές

Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια για smartphones έχουν φέρει επανάσταση στον τομέα των πληρωμών παγκοσμίως, επιτρέποντας οικονομική πρόσβαση σε εκατομμύρια άτομα που είχαν αποκλειστεί στο παρελθόν. Αυτή η μέθοδος πληρωμής χρησιμοποιεί διάφορες τεχνολογίες για να συγκεντρώσει τις οικονομικές πληροφορίες ενός πελάτη σε μια ενιαία εφαρμογή και τον εξορθολογισμό της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. Η υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πορτοφολιών, έχει ξεπεράσει αυτήν των πιστωτικών καρτών σε πολλές αναπτυσσόμενες αγορές σε όλο τον κόσμο.

Εκτός από τη μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού και το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών, λόγω της ομαλότερης διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, οι συναλλαγές με ψηφιακό πορτοφόλι είναι επίσης και ασφαλέστερες σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Ενώ τα ήδη αποθηκευμένα διαπιστευτήρια πληρωμής συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών (και στην ικανοποίησή τους), τεχνολογίες όπως η κρυπτογράφηση, το tokenization και ο έλεγχος ταυτότητας συσκευής, είναι ζωτικής σημασίας για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά τις online αγορές τους - και για να έχουν... το κεφάλι τους ήσυχο.

 

Τάση #2: Τα Big Data συμβάλλουν στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών

Καθώς η υπερ-εξατομίκευση γίνεται το νέο στάνταρ, μια προσέγγιση που είναι για όλους δεν αρκεί πλέον για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική στο χώρο της λιανικής. Αντίθετα, οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει την αυξανόμενη ανάγκη για κάτι που ονομάζεται «εξατομίκευση ηλεκτρονικού εμπορίου», η οποία αφορά στην παροχή ποικίλων εμπειριών περιεχομένου σε διαφορετικές ομάδες πελατών.

Με άλλα λόγια, για την εξατομίκευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο συγκεντρώνονται δεδομένα σχετικά με την καταναλωτική βάση (ιστορικό αγορών, δημογραφικά στοιχεία κ.λπ.) και τμηματοποιούνται σε ομάδες. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες επιλέγονται και παρουσιάζονται στα αντίστοιχα τμήματα, για να δημιουργήσουν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες και να βελτιώσουν τις πιθανότητες πώλησης.

Τα brands που εξατομικεύουν σωστά έχουν πολλά να κερδίσουν και παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά στατιστικά στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή την άποψη:

-  Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από λιανοπωλητές που τους προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες.

-  Το 49% των αγοραστών έχουν κάνει παρορμητικές αγορές όταν είχαν προσαρμοσμένη εμπειρία πελάτη.

-  Το 66% των πελατών λένε ότι εάν δουν περιεχόμενο που δεν είναι σχετικό, θα τους αποθαρρύνει από το να κάνουν μια αγορά.

 

Τάση #3: Η άνοδος των Micro-Fulfillment Logistics

Τα κέντρα "μικρο-εκπλήρωσης" είναι μικρές αποθήκες εντός αστικού ιστού. Καταλαμβάνοντας συνήθως περίπου 1.000 - 2.000 τετραγωνικά μέτρα χώρου, βρίσκονται σκόπιμα σε μικρά αστικά κέντρα και όχι στα περίχωρα μιας πόλης, ή σε κάποια άλλη απομακρυσμένη τοποθεσία.

Αυτή η μέθοδος φιλοδοξεί να επιταχύνει την παράδοση στο "τελευταίο μίλι", φέρνοντας τα προϊόντα πιο κοντά στον καταναλωτή.

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα από τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτή η στρατηγική:

-  Εξομάλυνση της αλυσίδας εφοδιασμού

-  Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας

-  Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών

-  Μείωση των εξόδων αποστολής

 

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για τις κορυφαίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα public.gr προσφέρουν υπηρεσία BNPL σε συνεργασία με την Klarna

Τα Public ανακοίνωσαν πως υιοθέτησαν το μοντέλο ψηφιακών αγορών "Buy now, Pay later" σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna, κορυφαία διεθνή τράπεζα λιανικής, που προσφέρει υπηρεσίες αγορών και πληρωμών. 

Οι χρήστες στο public.gr μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους σε άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική κάρτα, μέσω της υπηρεσίας PL μέσω Klarna. 

Η συνεργασία είναι αποκλειστική στον κλάδο τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακών συσκευών και προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα να παραγγείλουν online το προϊόν της επιλογής τους, πληρώνοντας σε 3 άτοκες δόσεις, χωρίς περιττά δικαιολογητικά. 

Σχετικά με την νέα υπηρεσία Buy now, Pay later, ο Νίκος Βαρβαδούκας VP Brand & Customer του Public Group δήλωσε: «Public σημαίνει περισσότερες επιλογές, περισσότερη ευελιξία, περισσότερη ελευθερία για το αγοραστικό κοινό. Ενθαρρύνοντας τους πελάτες μας να ζήσουν τη ζωή τους όπως οι ίδιοι θέλουν, παρακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις και σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna φέρνουμε την έξυπνη και ευέλικτη υπηρεσία πληρωμών, που θα διευκολύνει τους καταναλωτές του Public.gr να αποκτήσουν αυτά που θέλουν άμεσα, πληρώνοντας με τον τρόπο που τους διευκολύνει περισσότερο. Η νέα υπηρεσία “Public Now, Pay Later” είναι εδώ για να απελευθερώσει και να ενδυναμώσει τους καταναλωτές του Public.gr. Τους προσκαλούμε να τη δοκιμάσουν και να μοιραστούν μαζί μας τα σχόλιά τους».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συνεχίζεται η δυναμική ανάπτυξη της Wolt σε όλο το φάσμα της λιανικής

Με παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ηράκλειο, Χανιά και πάνω από 800 τοπικές επιχειρήσεις απ’ όλο το φάσμα του λιανεμπορίου, που διαρκώς αυξάνονται και προσφέρουν νέες επιλογές για τους καταναλωτές, η Wolt αναπτύσσεται δυναμικά. Από το αντηλιακό για την παραλία φέτος το καλοκαίρι και τα ψώνια της εβδομάδας, μέχρι δώρα και καλλυντικά, όλα παραδίδονται σε λίγα μόλις λεπτά μέσω της Wolt.

Στην εφαρμογή της Wolt μπορεί κάποιος να βρει mini markets και μανάβικα, κρεοπωλεία, κάβες, ανθοπωλεία, delicatessen. Καθημερινά, οι επιλογές για τους πελάτες της Wolt διευρύνονται με τοπικά καταστήματα όπως φαρμακεία, βιβλιοπωλεία, καταστήματα καλλυντικών ή παιχνιδιών, μεταξύ πολλών άλλων κατηγοριών.

Η επέκταση της Wolt σε νέες κατηγορίες λιανικής δημιουργεί ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων για τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Τα καταστήματα αυτά αποκτούν άμεσα πρόσβαση στους χρήστες της Wolt, ενώ παράλληλα αποφεύγουν σημαντικά κόστη για την ανάπτυξη από το μηδέν ενός δικτύου διανομής ή της δικής τους εφαρμογής. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να επικεντρωθούν στην οργανική τους ανάπτυξη, έχοντας ως σύμμαχο τη Wolt.

Αξίζει να σημειωθούν περιπτώσεις όπως το Φαρμακείο Θεοδοσόπουλος, στη Γλυφάδα, που στους 12 μήνες συνεργασίας του με τη Wolt καταγράφει σημαντική αύξηση των παραγγελιών του. Μάλιστα, η κατηγορία των φαρμακείων αποτελεί μια από τις πιο ανερχόμενες τάσεις λιανικής, με τις πωλήσεις της κατηγορίας να αυξάνονται κατά 12% τους τελευταίους τρεις μήνες.

Αντίστοιχα, η Cava Canava στα Ιλίσια, εκμεταλλεύθηκε τη στροφή των καταναλωτών στο home drinking προσφέροντας τα προϊόντα της τη στιγμή που τα χρειάζονται οι πελάτες της, ενισχύοντας τον τζίρο της λιανικής σε μηνιαία βάση. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με το Ανθοπωλείο Flowerline Ιωαννίδης στα Ιλίσια, το οποίο βλέπει τις πωλήσεις του να αυξάνονται σημαντικά, καθώς πολλοί καταφεύγουν στα ανθοπωλεία της Wolt για δώρα της τελευταίας στιγμής.

Όλα τα παραπάνω συμπληρώνονται με τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο, μέσω του live tracking, και την άμεση εξυπηρέτηση πελάτων από την ομάδα της Wolt που απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα, χρόνος ο οποίος έχει κάνει τη Wolt να ξεχωρίζει στο online delivery.

Οι πελάτες της Wolt, τέλος, μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, με τις συναλλαγές να γίνονται με κάρτα ή με μετρητά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε Πρόεδρος του GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek E-commerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοίνωσε ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που διεξάχθηκαν στο Gazarte στις 15/06/2022 και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε Πρόεδρός του.

Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου.

 

Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.

Οι ρόλοι όλων των μελών του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:

Πρόεδρος      Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη ELTRUN
Αντιπρόεδρος     Μάκης Σαββίδης Oroloi.gr
Γενικός Γραμματέας  Μαρίνα Βασιλαρά Apivita.com
Ταμίας     Γιώργος Αυγουστίδης Skroutz.gr
Μέλος Δ.Σ Μάριος Μπεζιούλας Spitishop.gr
Μέλος Δ.Σ Αλέξανδρος Ρούστας You.gr
Μέλος Δ.Σ Νίκος Βαρβαδούκας Public.gr
Μέλος Δ.Σ Αλέξανδρος Λεούσης Digilex.gr
Μέλος Δ.Σ Βαγγέλης Κοτσώνης E-satisfaction.com
     
Αναπληρωματικό
Μέλος Δ.Σ
Ηλίας Μακρής Pharmacy 295.gr
Αναπληρωματικό
Μέλος Δ.Σ
Πάνος Πατρωνίδης FunkyBuddha.com
Αναπληρωματικό
Μέλος Δ.Σ
Ειρήνη Πάνζαρη Χρυσός Οδηγός

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ecommerce Europe: Στηρίζει την άρση τελωνειακών δασμών για την Ουκρανία

Στο πλαίσιο του πολέμου στην Ουκρανία που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2022, η ΕΕ δημοσίευσε στις 3 Ιουνίου 2022 τον Κανονισμό 2022/870 για την προσωρινή απελευθέρωση του εμπορίου που συμπληρώνει τις εμπορικές διευκολύνσεις που ισχύουν για τα ουκρανικά προϊόντα.

Με μια εξαιρετικά επείγουσα διαδικασία λήψης αποφάσεων, η πρόταση κατατέθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 27 Απριλίου, εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην ολομέλεια τρεις εβδομάδες αργότερα και ακολούθησε η έγκριση του Συμβουλίου της ΕΕ στις 24 Μαΐου.

Ο Ecommerce Europe με ανακοίνωσή του σημειώνει πως στηρίζει πλήρως αυτήν την πρωτοβουλία και χαιρετίζει την προθυμία των θεσμικών οργάνων της ΕΕ να παράσχουν έναν μηχανισμό ανακούφισης για την ουκρανική οικονομία και τις επιχειρήσεις. Η συνεχιζόμενη σύγκρουση είχε βαθύ αρνητικό αντίκτυπο στην ικανότητα της Ουκρανίας να συναλλάσσεται με τον υπόλοιπο κόσμο, λόγω των σοβαρών επιπτώσεων στην παραγωγική της ικανότητα και στις ζωτικές εξαγωγικές οδούς.

Στο πλαίσιο της στήριξης του Ecommerce Europe στην εμπορική δραστηριότητα της Ουκρανίας εν μέσω πολεμικών συγκρούσεων, ανακοινώθηκαν τρεις δράσεις.

Τα προσωρινά και έκτακτα μέτρα θα συμβάλουν στην υποστήριξη και την ενίσχυση των υφιστάμενων εμπορικών ροών από την Ουκρανία προς την Ένωση, μέσω τριών δράσεων που ισχύουν για περίοδο ενός έτους:

-  Προσωρινή αναστολή όλων των εκκρεμών δασμών βάσει του Τίτλου IV της Συμφωνίας Σύνδεσης μεταξύ της ΕΕ και της Ουκρανίας για τη δημιουργία μιας βαθιάς και συνολικής ζώνης ελεύθερων συναλλαγών (DCFTA). Αυτό αφορά τρεις κατηγορίες προϊόντων: βιομηχανικά προϊόντα που υπόκεινται σε σταδιακή κατάργηση δασμών έως το τέλος του 2022, φρούτα και λαχανικά που υπόκεινται στο σύστημα τιμών εισόδου, γεωργικά προϊόντα και μεταποιημένα γεωργικά προϊόντα που υπόκεινται σε δασμολογικές ποσοστώσεις.

-  Προσωρινή αναστολή είσπραξης δασμών στις εισαγωγές της Ουκρανίας από την ΕΕ, από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του κανονισμού.

-  Προσωρινή αναστολή της εφαρμογής των κοινών κανόνων για τις εισαγωγές όσον αφορά στις εισαγωγές της Ουκρανίας.

Η ανακοίνωση του Ecommerce Europe καταλήγει πως τα μέλη του έχουν ήδη ξεκινήσει πρωτοβουλίες σε εθνικό επίπεδο με στόχο την υποστήριξη της Ουκρανίας και θα συνεχίσουν να παρακολουθούν στενά τις δραστηριότητες και τις πρωτοβουλίες των θεσμικών οργάνων της ΕΕ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αυστηρότεροι κανόνες για τις online αγορές στην Ευρώπη από την ΕΕ

Ένα ασφαλέστερο δίχτυ προστασίας των καταναλωτών όταν κάνουν διαδικτυακές αγορές, επιχειρεί να δημιουργήσει η Ε.Ε.

Με τους νέους κανόνες, που εισάγει η Ένωση, φιλοδοξεί να διασφαλίσει ότι όλα τα είδη προϊόντων στην Ε.Ε., είτε πωλούνται διαδικτυακά, είτε σε παραδοσιακά καταστήματα, συμμορφώνονται με τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφάλειας.

Πρόσφατα, η Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς υιοθέτησε τη θέση της σχετικά με τους επικαιροποιημένους κανόνες της Ε.Ε. για την ασφάλεια των προϊόντων καταναλωτικών προϊόντων εκτός διατροφής, με 41 ψήφους υπέρ, μία κατά και δύο αποχές. Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν αλλαγές για να ενισχύσουν την ασφάλεια των προϊόντων που πωλούνται στην Ε.Ε. και να προστατέψουν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο.

Διευκρίνισαν, επίσης, τις υποχρεώσεις για τους οικονομικούς φορείς και τις ηλεκτρονικές αγορές και ενίσχυσαν τις απαιτήσεις ασφάλειας των προϊόντων. Μεταξύ άλλων, το νέο καθεστώς εισάγει σαφέστερους κανόνες για τους χειριστές και την ασφάλεια των προϊόντων.

 

Επίσης, προβλέπεται ότι όλοι οι οικονομικοί φορείς, όπως οι κατασκευαστές, οι εισαγωγείς και οι διανομείς, θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις επικαιροποιημένες γενικές υποχρεώσεις ασφάλειας για τη διάθεση προϊόντων στην αγορά της Ε.Ε. Εάν δεν συμμορφωθούν, οι κυρώσεις μπορεί να φτάσουν έως και το 4% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Δείτε ακόμα: Αυστηρότερους κανόνες στις online συναλλαγές θέτει η Ευρώπη

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ηλεκτρονική δωροκάρτα Skroutz: Νέα υπηρεσία του Skroutz Marketplace

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να προσφέρει εκείνες τις λύσεις που κάνουν την online αγοραστική εμπειρία ευχάριστη, γρήγορη και ασφαλή, συστήνει στους καταναλωτές τις ηλεκτρονικές δωροκάρτες Skroutz.

Πλέον, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τις δωροκάρτες για αγορά μέσω Skroutz και να τις στείλει στο αγαπημένο του πρόσωπο ώστε να μπορέσει ο ίδιος να επιλέξει πως θα τις ξοδέψει μέσα από τα περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα που έχει στην επιλογή του.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει δωροκάρτα αξίας 20€, 50€, 100€ και 150€, και για την αποστολή της αρκεί απλά να γνωρίζει το email του παραλήπτη. Η ηλεκτρονική δωροκάρτα Skroutz είναι το ιδανικό δώρο για κάθε περίσταση, καθώς ο παραλήπτης μπορεί να πραγματοποιήσει αγορές μέσω Skroutz αντίστοιχης αξίας, ενώ δίνεται και η δυνατότητα προσωποποιημένου μηνύματος προς τον παραλήπτη.

Τρόπος λειτουργίας

Οι ηλεκτρονικές δωροκάρτες του Skroutz είναι εύκολα προσβάσιμες με μια απλή αναζήτηση ώστε να εμφανιστούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές. Με την εισαγωγή των στοιχείων του, ο παραλήπτης θα λάβει ένα email με το προσωποποιημένο μήνυμα της επιλογής του αποστολέα και τον μοναδικό αριθμό της δωροκάρτας. Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τον μοναδικό κωδικό της δωροκάρτας κατά το στάδιο της πληρωμής, ο οποίος έχει ισχύ 12 μήνες από τη στιγμή της έκδοσης της κάρτας.

"Με γνώμονα το όραμά μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στις online αγορές, συνεχίζουμε να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών. Από σήμερα, οι χρήστες μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα στους οικείους τους να επιλέγουν εκείνοι το δώρο που επιθυμούν μέσα από τα περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα που μπορούν να βρουν στο Skroutz” σημειώνει ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer της Skroutz.  

H νέα υπηρεσία "Ηλεκτρονική δωροκάρτα" έρχεται να προστεθεί στη μεγάλη γκάμα των υπηρεσιών του Skroutz, όπως την υπηρεσία Express Παράδοση για παραλαβή της παραγγελίας την επόμενη εργάσιμη μέρα και την αναζήτηση και την προσθήκη στο ίδιο καλάθι, πολλών και διαφορετικών προϊόντων από διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.

Επιπλέον, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και να εξοφλήσει την παραγγελία του έως και σε τρεις άτοκες δόσεις με τις αγορές να πραγματοποιούνται σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων.

Αν ο καταναλωτής παραλάβει λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία επιστροφής είναι δωρεάν, με τo Skroutz να αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας.

Τέλος, η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’. Τα σημεία αυτόματης παραλαβής του Skroutz στην Αθήνα παρέχουν  τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search