eCommerce

Νέα dark stores για το Wolt Market σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Τρία νέα dark stores προστέθηκαν στο δίκτυο του Wolt Market στο πλαίσιο της γεωγραφικής επέκτασης της υπηρεσίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Το νέο dark store στη Γλυφάδα εξυπηρετεί ήδη τα νότια προάστια της Αθήνας, ενώ το dark store της Κατεχάκη εξυπηρετεί τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στις περιοχές του κέντρου της πρωτεύουσας. Ταυτόχρονα, ένα νέο dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης προστέθηκε στο δίκτυο του Wolt Market στη συμπρωτεύουσα.

Με το δίκτυο dark stores του Wolt Market να αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, οι πελάτες της Wolt μπορούν να έχουν στην πόρτα τους τα ψώνια του supermarket σε λίγα μόνο λεπτά, 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 08:00 έως τις 00:00.

Στα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market προσφέρονται πάνω από 2.500 κωδικοί, που συμπληρώνονται διαρκώς με νέες ετικέτες, ώστε να συγχρονίζονται με τις ανάγκες των καταναλωτών. Τα διαθέσιμα προϊόντα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών, από τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, μέχρι είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά και χαρτικά, μεταξύ πολλών άλλων. Η άμεση παραλαβή των προϊόντων, σε συνδυασμό με τις μοναδικές προσφορές, αναδεικνύουν τα καθημερινά ψώνια σε μία ευχάριστη εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της Wolt να απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους με όσα τους φέρνουν χαρά.

Οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται τόσο με κάρτα, όσο και με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επιπλέον, το menu συνοδεύεται από φωτογραφίες απλοποιώντας τις αγορές, ενώ μέσω του live tracking της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Μάλιστα σε περίπτωση που χρειαστεί έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Οι περιοχές που εξυπηρετούνται από το νέο dark store στη Γλυφάδα είναι Άλιμος, Αργυρούπολη, Βάρη, Βάρκιζα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα και Ελληνικό, από το dark store στην Κατεχάκη οι περιοχές Αμπελόκηποι, Γαλάτσι, Ζωγράφου, Κυψέλη, Παπάγου, Χολαργός και Ψυχικό και από το dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οι περιοχές Αμπελόκηποι, Άνω Πόλη, Βαρδάρης, Εύοσμος, Κέντρο, Kορδελιό, Πολίχνη, Σταυρούπολη και Συκιές.

Η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Wolt επένδυσε στην ανάπτυξη ενός δικτύου dark stores, το οποίο διευρύνεται ταχύτατα και λειτουργεί συμπληρωματικά στο online delivery προϊόντων λιανικής, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω του Wolt Market.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Continuous Optimization: Η λύση για ένα πετυχημένο μοντέλο ηλεκτρονικού καταστήματος

Η επιστήμη της Φυσικής και τα εφαρμοσμένα Μαθηματικά μας διδάσκουν ότι καμία ισορροπία δεν είναι εφικτή χωρίς κίνηση, χωρίς ταλάντωση.

Keep moving, ή σε όρους e-commerce, keep optimizing.

 

Σύμφωνα με όλες τις πρόσφατες έρευνες, διεθνείς και εγχώριες, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο συνιστά έναν από τους ευέλικτους, τους πλέον μεταβαλλόμενους και εξελισσόμενους κλάδους της Αγοράς, με την πανδημία να έχει λειτουργήσει ως ο απόλυτος ρυθμιστής, καταλύτης και πολλαπλασιαστής του βαθμού εξοικείωσης των καταναλωτών με τις online αγορές.

Δεν υπάρχει κρίκος της αλυσίδας λειτουργίας του e-Commerce, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τους προμηθευτές, έως τις  εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων, digital marketing και ταχυμεταφορών/logistics, που να μην μπήκε σε διαδικασία επιτάχυνσης της προσαρμογής στα νέα δεδομένα προκειμένου να αντεπεξέλθει σε αυτά τα πρωτόγνωρα επίπεδα ζήτησης.

Η «συνθήκη Covid» προκάλεσε μια δυναμική «αλλαγή παραδείγματος», ένα «τσουνάμι» αλλαγών καθιστώντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο μια βασική, μια mainstream και καθιερωμένη μορφή αγορών, που ωστόσο έχει ακόμη αρκετό δρόμο, σπριντ μετ εμποδίων, για να καταστεί πλήρως αποδεκτή και αξιόπιστη.

Οι απαιτήσεις άλλαξαν και σίγουρα απομακρύνθηκαν από την έννοια μιας απλής ανάγκης για εύκολες e-αγορές που την περίοδο των καθολικών lockdown, αποτελούσαν μονόδρομο. Ο Καταναλωτής καθώς ωρίμαζε και αποκτούσε εμπειρίες, ζητούσε με γεωμετρική πρόοδο πολλά περισσότερα από μια ευκολία, από τη βολή του. Παράλληλα με την επιστροφή στη μερική κανονικότητα, το online έπαψε να είναι ο κυρίαρχος εχθρός, ο αντίπαλος του φυσικού καταστήματος, μιας και φαίνεται ότι στην πράξη τα δύο κανάλια αλληλοσυμπληρώνονται, με τη μάχη να μεταφέρεται στα «χαρακώματα» της αγοράς των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Νικητής σε αυτή τη μάχη, προσώρας, φαίνεται ότι βγαίνει όποιος e-retailer έχει εμπεδώσει το μάθημα και χρησιμοποιεί κανόνες, όρους και τεχνολογία για το «ιερό δισκοπότηρο» του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, το Optimum User Experience. Δηλαδή, τη βέλτιστη, την πλέον συγκλονιστική εμπειρία του πελάτη!

Μια online επιχείρηση, προκειμένου να παραμείνει βιώσιμη και μέσα στο «παιχνίδι», οφείλει να εντάξει στο δυναμικό της παράγοντες όπως:

  • η έρευνα και η ανάλυση σε βάθος των νέων αγοραστικών τάσεων
  • η αξιολόγηση των ευρημάτων σχετικά με το πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν
  • η αναζήτηση των τεχνολογιών που θα υπηρετήσουν τα ευρήματα και, το κυριότερο
  • η αποτελεσματική εφαρμογή τους.

 

Το ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ για το business του e-Commerce

Ο διαρκής ανασχεδιασμός κομβικών σημείων ενός e-shop μέσω της βελτίωσης του  Customer Experience, σχετίζεται με την υιοθέτηση ενός συνόλου καινοτόμων εφαρμογών, οι οποίες  βασίζονται σε λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και Μηχανικής Εκμάθησης (Machine Learning), τόσο σε επίπεδο λειτουργίας, όσο και εποπτείας.

Oι τεχνολογίες αυτές προσφέρουν σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα τη δυνατότητα:

  • Να διενεργεί αξιόπιστες πελατοκεντρικές έρευνες, Α/Β testing και αξιολογήσεις (customer-centric research),
  • Να επιτυγχάνει αποδοτικό retargeting δυνητικών πελατών και
  • Να παράγει την πλέον αποδοτική διαδικασία πωλήσεων μέσω της δημιουργίας ενός νέου επιπέδου προσωποποίησης.

 

Mε το Μachine Learning εμβαθύνουμε τη στόχευση καθώς υπάρχει δυνατότητα πρόβλεψης με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα - σε σχέση με το παραδοσιακό data analytics – αναφορικά με το πoιο περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα για κάθε segment πελατών. Κι αυτό είναι ο ορισμός του Personalization!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το e-mail DNA που σχεδίασε η Plushost.

Πρόκειται για μια συνεχώς εξελισσόμενη in-house και πλήρως customized εφαρμογή, η οποία επιτρέπει σε ένα e-shop να αξιοποιήσει και να κατακτήσει όλες τις προκλήσεις του Personal E-mail Marketing Strategy.

Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία επιμέρους καταλόγων εγγεγραμμένων χρηστών, μετά την «ιχνηλάτηση» των προσωπικών χαρακτηριστικών τους και της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς.

Στην ουσία επιτυγχάνεται ο σχεδιασμός μοναδικών χαρακτήρων, στους οποίους επικοινωνούνται μοναδικά μηνύματα, βάσει των μοναδικών αναγκών τους, εξυπηρετώντας πάντα τους εμπορικούς στόχους του retailer. Το πιο σημαντικό, είναι ότι με την πρακτική αυτή διατηρείται ο έλεγχος της διαθεσιμότητας των προϊόντων, ώστε ποτέ να μη βρεθεί ο ιδιοκτήτης ενός e-shop εκτεθειμένος τη στιγμή της αποστολής του προσωποποιημένου μηνύματος.

Επιπλέον, μέσω της χρήσης ΑΙ & ML τεχνολογιών, υπάρχει η δυνατότητα, με την αναγνώριση των κινήσεων του χρήστη κατά την περιήγηση και τη συνολική καταναλωτική του συμπεριφορά, της παροχής εργαλείων όπως η φωνητική βοήθεια για καθοδήγηση κατά την αναζήτηση των προϊόντων, αλλά και της εξυπηρέτησης εμπορικών σκοπών, μέσω της ενεργοποίησης στοχευμένων cross-selling & upselling μηχανισμών.

Με την αξιοποίηση των personalized στοιχείων καταναλωτικής συμπεριφοράς, παρέχεται η δυνατότητα σχεδιασμού και λανσαρίσματος καμπανιών «Αδημονίας» (Impatience Campaigns) προκειμένου να επικοινωνείται η ανάγκη μιας αγοράς προϊόντος πριν ακόμα τη συνειδητοποιήσει ο πελάτης.

Η έννοια του Continuous Optimization υπήρξε ανέκαθεν αναπόσπαστο κομμάτι της λογικής τής Plushost, γεγονός που βοήθησε την εταιρεία να προετοιμαστεί έγκαιρα, προκειμένου να αντιμετωπίσει το big bang των online πωλήσεων που έφερε η πανδημία.

Μέσω της διαρκούς βελτιστοποίησης των εφαρμογών και της ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών που αναβαθμίζουν το User Experience, η Plushost κατάφερε αύξηση της επαναληψιμότητας των αγορών έως και 40% και ενίσχυση της πελατειακής βάσης εγγεγραμμένων χρηστών έως και 65% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, με παράλληλη διατήρηση ή και μείωση του spending των πελατών της.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα Καταναλωτή GRECA: Ποια είναι η επόμενη μέρα για τα e-shop;

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών αγοράς Truberries, προχώρησε σε έρευνα που αναδεικνύει το καλό επίπεδο υπηρεσιών προς τους καταναλωτές, που χαρακτηρίζει σήμερα το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, αλλά και τί θα εκτιμούσαν να δουν οι καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές αγορές τους.



Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 4/5/2021 μέχρι τις 18/5/2021, με Online συνεντεύξεις σε 1.200 άνδρες και γυναίκες , ηλικίας 18-60 ετών που κατοικούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και στις μεγάλες πόλεις (Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα, Ηράκλειο).



Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι τάση και ενισχύεται



Οι ηλεκτρονικές αγορές που εδραιώθηκαν λόγω της καραντίνας, φαίνεται πως συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία ακόμη και παράλληλα με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας , την αμέσως επόμενη περίοδο της άρσης του lockdown (Μάιος 2021), οι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να συνεχίσουν να ψωνίζουν από online καταστήματα (94%), ενώ ένα 14% του συνόλου του δείγματος δηλώνει έτοιμο να αυξήσει την συχνότητα των αγορών.



Όσον αφορά την ταυτότητα των καταναλωτών που προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές, ανήκουν στη μεσαία και ανώτερη τάξη (περισσότερο) ενώ και η ανάπτυξή της φαίνεται να έρχεται από υψηλού επιπέδου και εκπαίδευσης καταναλωτές και μεσαίου+ εισοδήματος. Αυτό αφενός συνεπάγεται πιο αυστηρούς όρους αξιολόγησης του customer care (εφόσον πρόκειται για υψηλότερου επιπέδου καταναλωτές) και αφετέρου, εφόσον στην ανάπτυξη θα συνεισφέρουν και τα μεσαία εισοδήματα, το κόστος θα παίξει ρόλο στην περαιτέρω εξέλιξη της κατηγορίας.



Όταν πρόκειται για online αγορά, το βασικό κριτήριο δεν είναι για όλους η χαμηλότερη δυνατή τιμή, καθώς αυτό αποτελεί πρωτεύον κριτήριο για ένα 40% των καταναλωτών. Η επιλογή καταστήματος για online αγορά πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψιν έναν συνδυασμό παραγόντων, με τις εξής βαρύτητες:
1. Οικονομικοί Λόγοι (τιμή, δωρεάν παράδοση): 51%
2. Προϊοντικά Χαρακτηριστικά (αφορούν μάρκα και συγκεκριμένα προϊοντικά χαρακτηριστικά) : 31%
3. Λοιπά Στοιχεία Εμπειρίας από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (η «πειθώ» του καταστήματος): 18%



Αυτό που βλέπω αυτό παίρνω;



Όσον αφορά την ικανοποίηση του καταναλωτή εξαρτάται από το εξής δίπολο: Η παράδοση του σωστού προϊόντος vs. της παράδοση του προϊόντος σωστά.

Για ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών (33%), το γεγονός ότι το προϊόν ήταν στην κατάσταση στην οποία το περίμεναν αποτελεί λόγο επιπλέον ικανοποίησης. Αυτό δείχνει ότι η παράδοση του σωστού προϊόντος δεν είναι αυτονόητη.
Επίσης, το να εξελίσσεται όλη η διαδικασία σωστά αποτελεί παράγοντα επιπλέον ικανοποίησης για το 31% των καταναλωτών, δείχνοντας ότι αυτή την στιγμή παραμένει ζητούμενο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι εμπλεκόμενοι φορείς (Τμήμα Marketing, e-shop administrator, υπεύθυνος για την φωτογράφιση) θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι οι φωτογραφίες απεικονίζουν με όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό τρόπο το προϊόν, ώστε να εκμηδενιστεί το ποσοστό δυσαρέσκειας από την παράδοση προϊόντων που δεν αντιστοιχούν πλήρως σε αυτό που έχει δει/ παραγγείλει ο καταναλωτής.



Ταυτότητα των Online Shoppers



Διείσδυση του Online Shopping στο γενικό πληθυσμό: Η συντριπτική πλειοψηφία (95%) του πληθυσμού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 online αγορά τους τελευταίους 12 μήνες. Μόλις ένα 5% του πληθυσμού δηλώνει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει online αγορά σε καμία από τις 17 κατηγορίες τους τελευταίους 12 μήνες.

Για ένα 60% του συνολικού πληθυσμού(62% ανάμεσα στους online shoppers), το online shopping θα συνεχίσει να υπάρχει στην καθημερινότητά τους με τον ίδιο ρυθμό, ενώ ένα 14% δηλώνει ότι θα αυξήσει την συχνότητα των online αγορών. Συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη κι όσους δηλώνουν ότι θα το περιορίσουν, το online shopping θα συνεχίσει να αφορά το 94% του πληθυσμού.

Ταυτόχρονα, το 14% του πληθυσμού δηλώνει έτοιμο να αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών του τον επόμενο μήνα. Ανάμεσα στα κοινά που δηλώνουν έτοιμα να επιταχύνουν την μεταφορά των αγορών τους στο online περιβάλλον, εμφανίζονται ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, σημαντικά περισσότεροι καταναλωτές ηλικίας 18- 34 καθώς και κάτοικοι σε περιοχές εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.


Τι αγοράζουμε online



Το Delivery Φαγητού (0,77) και τα Ηλεκτρονικά Είδη (0,70) παρουσιάζουν αισθητά μεγαλύτερη μεταφορά των αγορών στο online περιβάλλον. Στο άλλο άκρο, οι αγορές για είδη φαρμακείου (0,43), είδη κήπου (0,33), Αξεσουάρ για Αυτοκίνητα/Ποδήλατα, Προϊόντα για Κατοικίδια (0,36), Super Market (0,35) και Delivery Αλκοολούχων (0,31) πραγματοποιούνται κυρίως σε φυσικά καταστήματα, ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει για διαφορετικούς λόγους σε κάθε κατηγορία (π.χ. ογκώδη αντικείμενα, μη διαθεσιμότητα, συνταγογραφούμενα φάρμακα).



Σχεδόν 1 στις 2 online αγορές (48%) αφορά Delivery φαγητού ή καφέ. Εστιάζοντας στο υπόλοιπο 52% των ετήσιων συναλλαγών, 1 στις 2 αγορές αφορά Super Market, Ρούχα, Είδη Φαρμακείου ή Ηλεκτρονικά Είδη.

 



Κριτήρια αγοράς



Για την πλειοψηφία των καταναλωτών (60%), το να είναι το προϊόν στην φθηνότερη δυνατή τιμή δεν αποτελεί το βασικό κριτήριο προτίμησης ηλεκτρονικού καταστήματος. Παρ’ όλα αυτά, σίγουρα συνυπολογίζεται ως κριτήριο κατά την επιλογή ηλεκτρονικού καταστήματος για το 63% των καταναλωτών. Η αγωνία του καταναλωτή να είναι το προϊόν όπως φαίνεται στο site εμφανίζει δείκτη 0,55, δείχνοντας ότι ο συγκεκριμένος λόγος έχει σχεδόν την ίδια δύναμη επιρροής όσο και η τιμή (0,63).



Η δύναμη της φθηνότερης τιμής συναντάται σε μεγαλύτερο εύρος στην ηλικιακή ομάδα 45-54. Η ηλικία 18-24 είναι αυτή στην οποία μεγιστοποιείται το ενδιαφέρον για δωρεάν αποστολή της παραγγελίας.

Η αναφορά σε δωρεάν έξοδα αποστολής αντιμετωπίζεται κυρίως ως μια διαδεδομένη / αναμενόμενη πρακτική, παρά ως ένα ξεχωριστό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το κατάστημα που το υπόσχεται 7 στους 10 καταναλωτές που μπορούν να ανακαλέσουν πληροφορίες για τα έξοδα αποστολής της τελευταίους τους online παραγγελίας, αναφέρουν ότι δεν πλήρωσαν αυτοί, αλλά το κατάστημα. Άρα, καθώς το σημαντικό (δηλαδή τα δωρεάν έξοδα αποστολής) είναι τόσο διαδεδομένο, δεν είναι διαφοροποιό στοιχείο αλλά εκ των ων ουκ άνευ (hygiene factor).



Εμπιστοσύνη



Το να είναι το προϊόν όπως φαίνεται στο site αποτελεί πρωταρχικό κριτήριο επιλογής e-shop για το 17% των καταναλωτών. Επιπλέον, 1 στους 3 καταναλωτές δηλώνει ότι το να είναι το προϊόν όπως το περίμενε αποτελεί λόγο για απροσδόκητη ικανοποίηση. Οι δύο παραπάνω παρατηρήσεις καταδεικνύουν ότι υπάρχει από την πλευρά των καταναλωτών μια δυσπιστία/ καχυποψία απέναντι στο online shopping, κάτι που μπορεί να δημιουργεί περιορισμό στις επιπλέον αγορές. Η ευκαιρία για τα online shops είναι να χτίσουν την αίσθηση εμπιστοσύνης και να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανές αστοχίες των προσδοκιών που δημιουργούν σε σχέση με τα προϊόντα που παραδίδουν.



Η άφιξη της παραγγελίας σε χρόνο μικρότερο από τον αναμενόμενο, πιθανότατα να αποτελεί και περιοχή ευκαιρίας για τα online shops. Μειώνοντας όπου είναι εφικτό τον χρόνο παράδοσης, το e-shop μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη ικανοποίηση (και άρα engagement με τον καταναλωτή).



Για ένα μέρος των καταναλωτών (25%), η ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας – σε οποιαδήποτε μορφή – φαίνεται ότι έχει θετική συνεισφορά στην επιπλέον ικανοποίηση Από τις διάφορους προσφερόμενους τρόπους, το email φαίνεται να είναι η πιο επιδραστική επιλογή (19%) – κάτι που σχετίζεται με την φύση του online shopping και την «άνεση» να το διαβάσεις όταν θες. Αντίθετα, το τηλέφωνο έρχεται πιο χαμηλά σε προτίμηση (6%).



Δυσαρέσκεια/ικανοποίηση



Οι 6 στους 10 online αγοραστές (60%), βαθμολογούν την εμπειρία τους με 9+, ενώ μόλις 8% αξιολογεί την εμπειρία «κάτω από την βάση» (1-5).



Πρωταρχικός λόγος δυσαρέσκειας των καταναλωτών είναι η εταιρεία που ευθύνεται για την μεταφορά της παραγγελίας (7%). Γενικότερα, το μεγαλύτερο μερίδιο δυσαρέσκειας των καταναλωτών διαμορφώνεται από λόγους που σχετίζονται με την εκτέλεση, μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας.



Ικανοποίηση από τις υπηρεσίες μεταφοράς



Πάνω από 1 στους 2 online αγοραστές (58%) βαθμολόγησε με 9 ή 10 την εμπειρία μεταφοράς/παράδοσης των προϊόντων που παράγγειλε. Μόλις ένα 7% των online αγοραστών αξιολογεί την ικανοποίηση από την παράδοση με βαθμό κάτω του 5. Τα Είδη Φαρμακείου εμφανίζουν την υψηλότερη ικανοποίηση από την υπηρεσία courier που χρησιμοποιήθηκε για την παράδοση της τελευταίας online παραγγελίας. Όσον αφορά τα Αντικείμενα για το Σπίτι, εμφανίζουν και πάλι τον χαμηλότερο Μ.Ο. στην ικανοποίηση πελάτη, ένδειξη γενικευμένου προβλήματος στην συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία.

Μπορείτε να δείτε τα πλήρη ευρήματα της έρευνας εδώ.

 

Εικόνα: Lucrezia Carnelos, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


FINDBAR: Νέες Συνεργασίες με Funky Buddha, Εκδόσεις Ψυχογιός & Super Market Θανόπουλος

Funky Buddha, Εκδόσεις Ψυχογιός και Super Market Θανόπουλος εμπιστεύονται την Findbar και προσφέρουν πλέον στους επισκέπτες των eShop τους την καλύτερη εμπειρία αναζήτησης!


Με την ενσωμάτωση του Findbar στα websites τους, η αναζήτηση πλέον μπορεί να γίνει φωνητικά, με barcode, ανορθόγραφα και φυσικά ταχύτατα!

Σήμερα, τα 3 μεγάλα brands φέρνουν αποτελέσματα μέσα σε 40ms, ενώ η αποτελεσματικότητα των αναζητήσεων εκτοξεύτηκε έως 95%, φέρνοντας τα προϊόντα που ψάχνουν οι χρήστες άμεσα και γρήγορα.

Το Findbar ήρθε να δώσει νόημα σε κάθε όρο αναζήτησης και να κάνει ανιχνεύσιμο το σύνολο του προϊοντικού καταλόγου κάθε website.

Η εμπειρία αναζήτησης στα μεγάλα brands τριών εντελώς διαφορετικών industries έχει απογειωθεί, θέτοντας νέα standards στο digital commerce.

Δείτε περισσότερα στο findbar.io

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eMarketer: Στροφή στις mobile πλατφόρμες για τις online αγορές

Οι λιανικές πωλήσεις στο e-commerce θα ξεπεράσουν το 1 τρισ. δολάρια για πρώτη φορά φέτος στις ΗΠΑ, καθώς η ευελιξία και η ευκολία που βρήκαν οι πελάτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας τους κρατούν στο να αγοράζουν online.

Η μετάβαση στις online αγορές θα οδηγήσει σε διψήφια αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσον αφορά στη μέση δαπάνη, η οποία κατά κεφαλή θα αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 11,6% (CAGR) μεταξύ 2022 και 2025 για να φτάσει σχεδόν τα 7.000 δολάρια.

Όπως σημειώνει το eMarketer, ενώ ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συνεχίσει να αυξάνεται σε όλα τα κανάλια, αυτό θα συμβαίνει με άνισους ρυθμούς.

Η ανάπτυξη μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών και laptop θα επιβραδυνθεί, αφού οι καταναλωτές θα αγοράσουν περισσότερο από τις mobile συσκευές τους, ξεπερνώντας τα 4 στα 10 δολάρια e-commerce τζίρου για πρώτη φορά φέτος. Ο μεγαλύτερος ωφελούμενος θα είναι τα smartphones, τα οποία θα αποτελέσουν το 85% των online πωλήσεων μέσω mobile συσκευών φέτος.

Για να ευθυγραμμιστούν με τις τάσεις, οι πάροχοι ολοκλήρωσης αγορών θα διπλασιάσουν τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πληρωμών μέσω φορητών συσκευών. Ο όγκος των αγορών μέσω υπολογιστών εξακολουθεί να υπερβαίνει αυτόν των κινητών, επομένως οι πάροχοι δεν μπορούν να "αγνοήσουν" τις πωλήσεις μέσω PC. Όμως, το 2022 θα εστιάσουν στην ανάπτυξη λειτουργιών που θα απλοποιήσουν τις διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς, όπως για παράδειγμα οι επεκτάσεις σε browsers, καλύτερες ενσωματώσεις σε σούπερ εφαρμογές και νέες τεχνολογίες, όπως βίντεο με δυνατότητα αγορών.

 

Εικόνα: NordWood Themes, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BestPrice Customer Review Awards 2021: Οι χρήστες ανέδειξαν τα καλύτερα e-shops

Ποια ηλεκτρονικά καταστήματα ξεχώρισαν για την εξυπηρέτηση που παρείχαν στους πελάτες τους τη χρονιά που μας πέρασε; Την απάντηση έδωσαν οι ίδιοι οι καταναλωτές μέσω των BestPrice Customer Review Awards 2021.

Το BestPrice.gr απένειμε, για 5η συνεχή χρονιά, τα BestPrice Customer Review Awards στα ηλεκτρονικά καταστήματα που κατάφεραν να ξεχωρίσουν, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών της Πλατφόρμας. 

Για την πρόκριση των καλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίστηκε ο μέσος όρος βαθμολογίας των αξιολογήσεων από τους χρήστες το προηγούμενο έτος, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τον συνολικό αριθμό των αξιολογήσεων όσο και το πλήθος τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.

Φέτος, οι “αριστούχοι” έμποροι που συγκέντρωσαν μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 4,2 στα 5, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών, ήταν 165. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr εμπιστεύονται περίπου 4 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα για την έρευνα αγοράς τους, σε πάνω από 3.300 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τα BestPrice Customer Review Awards αποτελούν μια πρωτοβουλία του BestPrice.gr στο πλαίσιο του οράματός του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, επιβραβεύοντας τα συνεργαζόμενα καταστήματα που προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση στους e-καταναλωτές.

Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.bestprice.gr/customer-review-awards

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Βρετανία και Γερμανία "ερίζουν" για την πρώτη θέση στο e-commerce

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη έχει αναπτυχθεί σταθερά τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που δημοσίευσε η Statista, οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν αυξανόμενο μερίδιο στις συνολικές λιανικές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή ήπειρο, το οποίο έφτασε στο 19% στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη το 2021. Πρόκειται για αύξηση 6% σε σύγκριση με το 2019, πριν από την πανδημία.

Πέρυσι, η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Γαλλία και η Ιταλία παρήγαγαν μαζί το 60% των συνολικών εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη. Η Μεγάλη Βρετανία ήταν στην πρώτη θέση, ακόμη και μετά το Brexit, όμως, η Γερμανία αναμένεται να καταλάβει τη θέση αυτή έως το 2025.

Το 2020, η Βρετανία παρήγαγε το 21% του τζίρου, ενώ ακολούθησε η Γερμανία με 19%. Η Γαλλία, ήταν τρίτη με 13% και η Ιταλία ακολούθησε με 6%. Αυτές οι 4 χώρες είχαν συνολικά τζίρο που αντιστοιχούσε στο 59% του συνόλου του e-commerce στην Ευρώπη, ενώ το 2021, το μερίδιό τους έφτασε στο 60%.

Σύμωνα με την πρόβλεψη της Statista, η Γερμανία αναμένεται να γίνει η χώρα με τον μεγαλύτερο τζίρο το 2025, με μερίδιο 19% στα συνολικά έσοδα. Η Βρετανία προβλέπεται να περάσει στη 2η θέση με ποσοστό 18% και η Γαλλία στη τρίτη με 12%.

Τα συνολικά έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αναμένεται να έχουν διπλασιαστεί έως το 2025 και από τα 492 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2020 να φτάσουν στα 1,020 τρισ. ευρώ το 2025.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: Bench Accounting, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Vendora θωρακίζει τις online συναλλαγές στην πλατφόρμα της

Η Vendora, η μεγαλύτερη ελληνική πλατφόρμα αγγελιών για μεταχειρισμένα και καινούργια αντικείμενα, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που εισάγει την υπηρεσία "Αγόρασε τώρα" για αγγελίες της.

Στο πλαίσιο της πρωτοποριακής αυτής υπηρεσίας, οι πωλητές μεταχειρισμένων και καινούργιων αντικειμένων μπορούν πλέον να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές για τις πωλήσεις τους. Παράλληλα, οι αγοραστές έχουν την δυνατότητα να αγοράζουν εύκολα και άμεσα μεταχειρισμένα αντικείμενα μέσω Διαδικτύου, με απόλυτη ασφάλεια και πλήρη προστασία από πιθανόν κακόβουλες ενέργειες.

Ψεύτικα eshop και scammers οδηγούν τις online απάτες στην Ελλάδα

Ένα από τα μεγάλα θετικά της πανδημίας του Covid-19 στην Ελλάδα, ήταν η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης και η ραγδαία αύξηση των online συναλλαγών. Πλέον, 6 στους 10 Έλληνες πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, ποσοστό που αυξήθηκε κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε μόλις ένα χρόνο.

Ωστόσο, αυτή η θετική τάση έχει και κάποιες δυσάρεστες παρενέργειες, μιας και τα πιθανά θύματα κακόβουλων χρηστών είναι περισσότερα από ποτέ. Αυτό φαίνεται και από τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Τραπεζικής Αρχής, σύμφωνα με έρευνα της οποίας, οι online απάτες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 22 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η κατάσταση δεν είναι και πολύ διαφορετική. Σύμφωνα με δημοσίευμα του NBC News, το Facebook Marketplace είναι πλέον το αγαπημένο μέσο στην Αμερική για online απάτες. Η έλλειψη τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και ο ελλιπής έλεγχος ποιότητας των αγγελιών το καθιστούν ως ένα από τα πιο εύκολα κανάλια για εξαπάτηση

Η Vendora προστατεύει τον Έλληνα καταναλωτή

Η Vendora προστατεύει αγοραστές και πωλητές από τέτοιες ενέργειες, μιας και η πλατφόρμα ενεργεί ως αξιόπιστος διαμεσολαβητής που συλλέγει, κρατά και εκπληρώνει την πληρωμή μόνο όταν ικανοποιηθεί τόσο ο αγοραστής όσο και ο πωλητής.

Η υπηρεσία στο εξωτερικό είναι γνωστή ως "escrow service". Όταν ο αγοραστής κάνει μια αγορά, πληρώνει τον πιστοποιημένο μεσάζοντα (όπως το Vendora.gr στην προκειμένη περίπτωση), ο οποίος στη συνέχεια ενημερώνει τον πωλητή πως ολοκληρώθηκε η πληρωμή και τον καθοδηγεί κατά την αποστολή του δέματος. Αφού ο αγοραστής λάβει και εγκρίνει το δέμα, ο μεσάζοντας ελευθερώνει την πληρωμή στον πωλητή.

Η απόφαση της Vendora να προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της υπηρεσίας, ακολουθεί μια διεθνή τάση στις διαδικτυακές πλατφόρμες που έχει σαν σκοπό την διευκόλυνση και ομαλοποίηση των διαδικασιών πληρωμής και αποστολής δεμάτων.

Τόσο οι πλατφόρμες που προορίζονται για συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών (π.χ. Vendora), όσο και αυτές που προορίζονται για συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (π.χ. Skroutz), συνεχώς επενδύουν στην αξιοπιστία και ασφάλεια των συναλλαγών τους. Στο εξωτερικό, πλατφόρμες με αγγελίες μεταχειρισμένων αντικειμένων όπως η Leboncoin στη Γαλλία, ήδη προσφέρουν τις συγκεκριμένες λύσεις σε μεμονωμένους πωλητές.

Στην ιστοσελίδα και την εφαρμογή της Vendora, οι ασφαλείς και απλές συναλλαγές είναι πλέον διαθέσιμες σε όλους τους χρήστες της. Από τις εκατοντάδες συναλλαγές που έχουν ήδη ολοκληρωθεί μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, δεν έχει υπάρξει ούτε ένα περιστατικό εξαπάτησης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2022

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022 (ECDM Expo SEE 2022) είναι πλέον στην τελική της ευθεία!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022.

Στους εκθεσιακούς χώρους του Ζαππείου θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.

Στο κεντρικό διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης, με τη συμμετοχή δεκάδων διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, θα παρουσιαστούν όλες οι σύγχρονες τάσεις, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην post-COVID εποχή.

Οι ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που έχουν ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές είναι οι:

-  Giuliano Cini, Brand Lead Italy & Greece, TikTok

-  Maike Jansen, Head of e-Regulations, Ecommerce Europe

-  Panagiotis Kriaris, Head Of Business Development, Unzer

-  Michalis Moschos, CMO, Central and Eastern Europe, Microsoft

-  Yiannis Papadonikolakis, Sales Director, Greece, Checkout.com

-  Konstantinos Papadopoulos, Account Strategist, Google

 

Οι εγγραφές όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το κεντρικό διήμερο συνέδριο αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει*.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SEE 2022 είναι δωρεάν*. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 3 Απριλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο συμπεριλαμβάνονται:

-  Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου

-  1 διάλειμμα για καφέ κάθε ημέρα

-  Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

-  Υπηρεσία παράλληλης μετάφρασης

 

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης

Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα η είσοδος στους χώρους της διοργάνωσης επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους και προσφάτως νοσήσαντες και απαιτείται προεγγραφή πριν την προσέλευση. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Ecommerce Europe: Οι βασικές προτεραιότητες για το 2022 στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Ο Ecommerce Europe παρουσίασε τις κύριες προτεραιότητές του για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2022, ενώ το λιανικό εμπόριο βρίσκεται στη μέση ενός σημαντικού μετασχηματισμού.

Με τη μεγάλη ώθηση που έλαβαν εξαιτίας του COVID-19, οι έμποροι χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν όλο και περισσότερο πράσινες, ψηφιακές και πολυκαναλικές εμπορικές λύσεις.

Με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού πλαισίου κατάλληλου για τις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις που θα τονώσουν το e-commerce στην Ευρώπη, το όραμα του Ecommerce Europe για το μέλλον του λιανικού εμπορίου καθοδηγείται από ένα σύνολο βασικών αρχών που ισχύουν οριζόντια.

Σύμφωνα με τον Ecommerce Europe, οι αρχές που πρέπει να αποτελούν το θεμέλιο της ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι οι παρακάτω:

- Η ουδετερότητα καναλιού στη νομοθεσία είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία των online λιανοπωλητών.
- Εναρμόνιση των κανόνων της ΕΕ για τη μείωση του κατακερματισμού και τη δημιουργία ασφάλειας δικαίου.
- Αναλογικότητα και σαφήνεια των κανόνων και των υποχρεώσεων για τις επιχειρήσεις.
- Δίκαιη αντιμετώπιση μεταξύ επιχειρήσεων που εδρεύουν στην ΕΕ και εκτός ΕΕ.
- Ενίσχυση και διασφάλιση της αποτελεσματικής εφαρμογής της νομοθεσίας της ΕΕ.
- Πολιτικές φιλικές προς τις ΜμΕ για τη μείωση του διοικητικού φόρτου.

Οι προτεραιότητες για το 2022, σύμφωνα με την ανακοίνωση του συνδέσμου, επικεντρώνονται στα εξής:



- Κατάλληλοι κανόνες για το εξελισσόμενο τοπίο λιανικής.
- Ισορροπημένη και βασισμένη σε δεδομένα οικονομία.
- Ένα δίκαιο και βιώσιμο μέλλον για το λιανικό εμπόριο.
- Μια ανταγωνιστική και καινοτόμος ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών.
- Ένα "future-proof" φορολογικό πλαίσιο.
- Κατάλληλα logistics για το μέλλον του εμπορίου.

Αναλυτικά σχετικά με τις βασικές αρχές, καθώς και τις φιλοδοξίες του Ecommerce Europe, μπορείτε να διαβάσετε στο "Έγγραφο Προτεραιοτήτων 2022" (αρχείο pdf στα αγγλικά) που θα βρείτε εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search