eCommerce

Το Recommerce στην Ευρώπη θα φτάσει τα 120 δισ. ευρώ έως το 2025

Η πώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων αυξάνεται ραγδαία σε δημοτικότητα. Το 2021, η ευρωπαϊκή αγορά recommerce (ή reverse commerce) είχε αξία 75 δισεκατομμυρίων ευρώ και σύμφωνα με τις προβλέψεις, αναμένεται να αυξηθεί κατά 60% έως το 2025, στα 120 δισ. ευρώ.

Πολλά online marketplaces όπως το Zalando, έχουν προσθέσει σχετικές υπηρεσίες, όπου οι πελάτες μπορούν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα είδη τους. Ωστόσο, υπάρχει επίσης ένας αυξανόμενος αριθμός από marketplaces, όπου οι καταναλωτές πωλούν αντικείμενα που είχαν στο παρελθόν σε άλλους, οι οποίοι τα επαναχρησιμοποιούν, ή τα μεταπωλούν. Αυτό, είναι το επανεμπόριο.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το Cross-Border Commerce Europe, τα marketplaces επανεμπορίου αναπτύσσονται 20 φορές ταχύτερα από τη συνολική αγορά λιανικής. Μέχρι το 2025, η αγορά επανεμπορίου αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της από 10 σε 14%.

Αυτή η τάση επιταχύνεται από τον πληθωρισμό. «Τουλάχιστον το 93% των καταναλωτών λέει ότι ο πληθωρισμός επηρεάζει την απόφασή τους να αγοράσουν και να πουλήσουν μεταχειρισμένα αγαθά, για να κερδίσουν ή να εξοικονομήσουν χρήματα», σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Το eBay είναι η μεγαλύτερη αγορά επανεμπορίου, καθώς η πώληση μεταχειρισμένων και refurbished αντικειμένων αποτελεί μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς του εδώ και πολλά χρόνια.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων, η μελέτη δείχνει ότι τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης έχουν μερίδιο αγοράς 11% στη συνολική αγορά επανεμπορίου. Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν το ήμισυ του συνόλου του διαδικτυακού εμπορίου αυτοκινήτων αφορά στο επαναεμπόριο.

Το recommerce ειδών μόδας αποτιμήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021 και αυτό αναμένεται να φτάσει τα 37 δισ. ευρώ το 2025. Το μερίδιο αγοράς του ήταν 14,5% το 2021 και αυτό αναμένεται να αυξηθεί έως και στο 21% μέχρι το 2025. Η Vinted είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στην Ευρώπη σε αυτόν τον κλάδο, με μια κοινότητα άνω των 65 εκατομμυρίων μελών και ακολουθούν η Rubylane και η Vestiaire Collective.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To Wolt Market συμπληρώνει 2 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας συμπληρώνει το Wolt Market, έχοντας σήμερα δραστηριότητα σε 3 πόλεις με 10 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά.

Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα.

Το Wolt Market έχει αναδειχθεί σε δημοφιλή προορισμό για τα εβδομαδιαία ψώνια supermarket. Οι καταναλωτές εξοικονομούν χρόνο κάνοντας τις αγορές τους εύκολα και γρήγορα, χωρίς να πρέπει να περιμένουν σε ουρές, ενώ παράλληλα μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση της παραγγελίας τους σε ώρα και ημέρα που τους εξυπηρετεί.

Παράλληλα, το Wolt Market προσφέρει στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, καθώς διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς που συνεχώς εμπλουτίζονται. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες.

Στα παραπάνω αξίζει να προστεθεί η νέα συνεργασία με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς. 

Ως ο ιδανικός εβδομαδιαίος προορισμός αγορών, στο Wolt Market οι καταναλωτές βρίσκουν μοναδικές προσφορές και combos προϊόντων, κάθε εβδομάδα. Αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων. 

Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο για το 2023

Ο ψηφιακός κόσμος είναι πλέον πλημμυρισμένος από επιλογές αγορών σε σχεδόν κάθε αγορά λιανικής, επομένως η παρακολούθηση των τάσεων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να επιβιώσει και να αναπτυχθεί.

Δείτε στο κείμενο που ακολουθεί τις πιο σημαντικές τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο για το 2023 και προετοιματείτε κατάλληλα, για το επόμενο επιχειρηματικό σας βήμα.

Αυξημένη εξάρτηση από το Internet

Καθώς οι καταναλωτές βασίζονται περισσότερο στον ψηφιακό κόσμο μετά την πανδημία του νέου κορωνοϊού, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ακμάζει σε παγκόσμιο επίπεδο. Η βολική, άνετη και ανέπαφη φύση των διαδικτυακών αγορών, από επιτραπέζιο υπολογιστή, tablet ή smartphone, είναι εδώ για να μείνει. Οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον ευκολότερες, πιο φιλικές και πιο προσιτές από ποτέ.

Καθώς οι τεχνολογίες και οι αλγόριθμοι συνεχίζουν να εξελίσσονται, αναμένεται διαρκής ανάπτυξη των περισσότερων επιχειρήσεων μέσω του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Εάν η online παρουσία σας δεν είναι στο επιθυμητό σημείο, εξετάστε το συντομότερο τη​ βελτιστοποίησή της, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σημερινών καταναλωτών σε όλες τις πλατφόρμες (υπολογιστές και mobile), είναι το κλειδί για να παραμείνετε στην κορυφή μιας ταχέως εξελισσόμενης αγοράς.

Φωνητική αναζήτηση

Τα έξυπνα ηχεία / ψηφιακοί οικιακοί βοηθοί, όπως το Amazon Alexa και το Google Home, καθώς και οι mobile ψηφιακοί βοηθοί, όπως η Siri και η Cortana, χρησιμοποιούνται πλέον όλο και περισσότερο, από περισσότερους! Τα δεδομένα που συλλέγονται από το Think with Google, δείχνουν ότι ένα τεράστιο 72% των κατόχων έξυπνων ηχείων αναφέρει ότι τα χρησιμοποιεί κάθε μέρα.

Αυτές οι υπηρεσίες, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση προϊόντων και τη δημιουργία λιστών αγορών και παραγγελιών. Με αυτό σαν δεδομένο, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βελτιστοποιούν τις λέξεις-κλειδιά και το περιεχόμενο που σχετίζονται με φωνητικές αναζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω αυτών των συσκευών, για να απευθυνθούν σε αυτό το κοινό.

Τρόποι πληρωμής

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών όπως το PayPal, το Apple Pay, το Google Pay, αφού έχουν αρχίσει να εμπιστεύονται αυτές τις πιο βολικές, γρήγορες και ασφαλείς μεθόδους πληρωμών για τις αγορές τους.

Η παροχή ευελιξίας προς τους καταναλωτές, όσον αφορά στις επιλογές πληρωμής, είναι ένας πολύ καλός τρόπος αύξησης των ποσοστών μετατροπής και αποφυγής εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς. Όσο περισσότεροι τρόποι πληρωμής, τόσο μεγαλύτερη είναι η αξία για την επιχείρησή σας.

Νεότερες Γενιές

Η δυναμική ηλικιακή ομάδα 25-40 είναι πάντα στο επίκεντρο (και) των αγορών και έρευνες αναφέρουν ότι έως και το 80% των καταναλωτών αυτής της ηλικίας κάνει τις αγορές του κυρίως online. Η βελτιστοποίηση του e-shop σας σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τα ενδιαφέροντα των νεότερων καταναλωτών, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση των πωλήσεων και των ποσοστών μετατροπών.

Ένας εύκολος τρόπος για να διαπιστώσετε το πόσο ελκυστικό είναι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, είναι να διεξάγετε έρευνα σχετικά με τον σχεδιασμό του. Κατόπιν, μπορείτε να τροποποιήσετε τον σχεδιασμό, την εμπειρία χρήστη, ή και να ακολουθήσετε μια νέα στρατηγική, όσον αφορά στο μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Social Commerce

Το μάρκετινγκ προϊόντων και οι διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς έχουν ενσωματωθεί απρόσκοπτα στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Περίπου το 68% των χρηστών αναφέρει ότι πραγματοποιεί αγορές μέσω social media και σχεδόν όλοι σκοπεύουν να κάνουν μια τέτοια αγορά μέσα στον επόμενο χρόνο.

Ενισχύστε την παρουσία της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προωθείστε τα προϊόντα σας αποτελεσματικά, ώστε να προσεγγίσετε αυτούς τους καταναλωτές και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Εάν είστε ήδη πολύ δραστήριοι στα social media, λειτουργεί αυτό που κάνετε; Αν όχι, ίσως είναι καιρός να δοκιμάσετε κάτι άλλο.

Περιβαλλοντικές ανησυχίες και επιχειρηματικές αξίες

Οι πολίτες παγκοσμίως έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση ​​από ποτέ. Η αυξημένη υποστήριξη σε εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα σε βιώσιμες πρακτικές, σημαίνει μια καταναλωτική βάση έτοιμη να υποστηρίξει και να διατηρήσει θετικές επιχειρηματικές αξίες. Η ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα, το δίκαιο εμπόριο, η βιωσιμότητα, η θετική εταιρική κουλτούρα και άλλα κινήματα υπέρ του περιβάλλοντος και της κοινωνικής ευθύνης μεγενθύνονται.

Η μετάβαση της εταιρείας σας σε ένα πιο πράσινο επιχειρηματικό μοντέλο και η ευθυγράμμιση των αξιών της με τους σύγχρονους καταναλωτές, θα αυξήσει τις προοπτικές πωλήσεων και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών.

Οπτικό εμπόριο και βίντεο

Οι στατικές φωτογραφίες προϊόντων δεν αρκούν πλέον. Προτού προχωρήσουν σε μια αγορά, οι καταναλωτές θέλουν όλο και περισσότερο να εξερευνήσουν ένα προϊόν σε βάθος. Η παροχή βίντεο, αναλυτικών πληροφοριών, κριτικών και διαδραστικού περιεχομένου σχετικά με ένα προϊόν, μπορεί να το κάνει πιο εμπορεύσιμο και να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

Επαυξημένη πραγματικότητα και εικονική πραγματικότητα

Εκ φύσεως, οι ηλεκτρονικές αγορές πάντα περιόριζαν τη δυνατότητα του πελάτη να αλληλεπιδράσει με ένα προϊόν πριν από την αγορά του. Η αναπαράσταση εικόνων και βίντεο έχει γίνει ζωτικής σημασίας, ειδικά όταν τραβούν αρχικά την προσοχή ενός πελάτη, έστω και εάν δεν υποκαθιστούν ικανοποιητικά την φυσική αλληλεπίδραση.

Η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα (AR και VR, αντίστοιχα) μπορούν να παρέχουν ένα εξαιρετικό επίπεδο engagement με τον online καταναλωτή. Οι διαθέσιμες εφαρμογές AR και VR για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, παρέχουν την ευκαιρία σε δημιουργικές επιχειρήσεις να προσφέρουν την εμπειρία φυσικών αγορών στους πελάτες τους.

Εξατομίκευση

Σας αρέσει να σκέφτεστε τον εαυτό σας ως στατιστικό στοιχείο; Οι πελάτες σας μάλλον όχι! Η εταιρεία σας πρέπει να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία στους επισκέπτες του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Για οτιδήποτε κάνουμε στο διαδίκτυο συλλέγονται δεδομένα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας πιο εξατομικευμένης εμπειρίας αγορών για τον πελάτη. Η χρήση δεδομένων που συλλέγονται από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, για την προσαρμογή τής εμπειρίας αγορών σε κάθε μεμονωμένο πελάτη, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιο βελτιωμένη εμπειρία περιήγησης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Εικονικοί βοηθοί

Τα chatbots έχουν γίνει το διαδικτυακό ισοδύναμο ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Είναι εκεί για να καθοδηγήσουν τους πελάτες στις αναζητήσεις προϊόντων, να βοηθήσουν με συχνές ερωτήσεις και να τους κατευθύνουν στη σωστή σελίδα. Ένας εικονικός βοηθός μπορεί να συμπληρώσει ένα τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών, μειώνοντας ταυτόχρονα τα έξοδα.

 

Εικόνα: John Schnobrich, Unsplash
   

Πηγή: forbes.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Skroutz Black Friday Report: Αύξηση 38,84% στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2022 Report, μία αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο skroutz.gr κατά τη φετινή Black Friday.

Το report αυτό αποτελεί μια μελέτη για το πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών, οι κατηγορίες προϊόντων πού επιλέχθηκαν περισσότερο, αλλά και τις οικογένειες προϊόντων στις οποίες οι χρήστες αξιοποίησαν τις προσφορές και εκπτώσεις στο έπακρο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz, η οποία αυξήθηκε κατά 38,84% σε σύγκριση με το 2021. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την εβδομάδα 13-17 Νοεμβρίου.

Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια, ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 skroutz points σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή την επιλογή παραλαβής και πως αυτή έχει ενταχθεί πλήρως στην αγοραστική συμπεριφορά του χρήστη.

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς, καθώς βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων. Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%). Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, αυτή που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι η κατηγορία «Παιδικά φορέματα», στην οποία και αξιοποίησαν περισσότερο τις προσφορές.

Τέλος, οι καταναλωτές αξιοποίησαν τις δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz με ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος “Δόσεις για Όλους” σε σχέση την εβδομάδα 14/11 με 20/11, την ακριβώς προηγούμενη της Black Friday εβδομάδας, δηλαδή.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το 85% των χρηστών εμπιστεύονται αξιολογήσεις με κριτικές αντί μόνο μια βαθμολογία

Σε μια πρόσφατη έρευνα, με επικεφαλής την εταιρεία δημοσίευσης κριτικών Yelp, ζητήθηκε από 2.000 Αμερικανούς να αποκαλύψουν ποιες θεωρούν αξιόπιστες κριτικές.

Οι ερωτηθέντες είπαν ότι διάβασαν, κατά μέσο όρο, πέντε κριτικές μιας επιχείρησης για να αποφασίσουν το που θα ξοδέψουν τα χρήματά τους, ενώ το 77% δηλώνει ότι διαβάζει περισσότερες online κριτικές τώρα, από ό,τι στο παρελθόν.

Οι ερωτηθέντες λένε ότι ερευνούν και εξετάζουν τις διαδικτυακές κριτικές περισσότερο για εστιατόρια (67%), επισκευές/εργασίες κτιρίων (57%), επισκευές/υπηρεσίες αυτοκινήτων (55%), ιατρικές υπηρεσίες (51%) και επαγγελματικές υπηρεσίες (42%).

Όταν οι ερωτηθέντες θεωρήσουν ότι εντόπισαν μια ψεύτικη κριτική, θα διαβάσουν άλλες για να συγκεντρώσουν επιπλέον απόψεις (49%), θα αγνοήσουν την πιθανώς ψεύτικη κριτική (34%), θα βρουν άλλη επιχείρηση (27%) ή θα αναφέρουν την κριτική (24%).

Επίσης, το 71% ανέφερε ότι δεν θα εμπιστευόταν πλέον μια επιχείρηση, εάν μάθαινε ότι έχει ψεύτικες ή επι πληρωμή κριτικές.

Περαιτέρω ευρήματα:

-  Το 85% των ερωτηθέντων εμπιστεύεται περισσότερο τις αξιολογήσεις που έχουν και μία κριτική με κείμενο, έναντι όσων έχουν μόνο μια βαθμολογία με αστέρια.

-  Το 88% των ερωτηθέντων λέει ότι είναι σημαντικό να είναι σαφές το πώς οι διαδικτυακές πλατφόρμες κριτικών καθορίζουν ποιες αξιολογήσεις είναι αξιόπιστες και ποιες λιγότερο αξιόπιστες.

-  Το 79% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να δει όλες τις κριτικές για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που η πλατφόρμα που τις φιλοξενεί πιστεύει ότι είναι ψεύτικες ή αναξιόπιστες.

 

Πηγή: searchengineland

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η TikTok μείωσε τους στόχους των παγκόσμιων εσόδων της κατά 2 δισ. δολάρια

Στην TikTok αναθεώρησαν προς τα κάτω τα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδά τους για το 2022, στα περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως έχουν πράξει και οι περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας.

Σε κάθε περίπτωση, το άλμα που θα γίνει σε σχέση με το προηγούμενο έτος θα είναι μεγάλο, αφού το 2021 τα έσοδα ήταν 3,88 δισεκατομμύρια δολάρια.

Όπως αναφέρει το insiderintelligence, το TikTok, προφανώς δεν έχει ανοσία απέναντι στην παγκόσμια ύφεση της διαφήμισης, ωστόσο, οι προηγούμενες προσδοκίες ήταν τόσο υψηλές, που ακόμη και με χαμηλότερες προοπτικές, τα παγκόσμια έσοδα από διαφημίσεις θα εξακολουθήσουν να αυξάνονται κατά πάνω από 150% από έτος σε έτος.

Η συμμετοχή στο TikTok είναι απαραίτητη για πληθώρα εταιρειών, αλλά οι διαφημιστές χρειάζονται ένα σχέδιο "έκτακτης ανάγκης", που θα λαμβάνει υπόψη την εγρήγορση των ρυθμιστικών αρχών, όσον αφορά στο ότι τα δεδομένα των χρηστών δεν κοινοποιούνται στην Κίνα.

Και ενώ τόσο οι χρήστες, όσο και οι διαφημιστές, δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, μια απαγόρευση, ή περιορισμοί του TikTok που θα μπορούσαν να επιβληθούν από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πάντα.

Η δυναμική του TikTok αυτή τη στιγμή είναι τέτοια, που σύμφωνα με τις προβλέψεις της Omdia, το 2027, το 37% των παγκόσμιων εσόδων από online διαφημίσεις βίντεο παγκοσμίως, θα προέρχονται από την κινεζική πλατφόρμα.

Μάλιστα, μόλις το 2024, το TikTok θα έχει έσοδα σχεδόν 19 δισ. δολάρια από διαφημίσεις (από τα 3,88 δισ. δολάρια του 2021), ενώ το Instagram θα έχει έσοδα σχεδόν 60 δισ. δολαρίων.

Το TikTok αναμένεται ότι θα επικρατήσει του Facebook φέτος, όσον αφορά στις δαπάνες influencer marketing στις ΗΠΑ και προβλέπεται ότι θα εκθρονίσει το YouTube το 2024 και θα υπολείπεται μόνο από το Instagram. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική αλλαγή για μια εφαρμογή που ήταν μόλις στο 2,3% των δαπανών influencer marketing το 2019.

 

Εικόνα: Laura Chouette, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


EY: Οι online αγορές διχάζουν τους καταναλωτές εν όψει εορταστικής περιόδου

Μπορεί το ψηφιακό κανάλι αγορών να είχε την τιμητική του στην περίοδο της έξαρσης της πανδημίας και των lockdowns, ωστόσο, η σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα έρχεται να θέσει υπό αμφισβήτηση την κυριαρχία του. Είναι ενδεικτικό ότι οι online αγορές διχάζουν τους καταναλωτές τη φετινή εορταστική περίοδο που ξεκινά.

Οι καταναλωτές έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια πληθώρα καναλιών και προορισμών για τα ψώνια τους, ωστόσο δεν αγοράζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Ενώ η σημασία των ψηφιακών μέσων συνεχίζει να ενισχύεται, εξακολουθούν να προβληματίζουν τους καταναλωτές ζητήματα εμπιστοσύνης και κόστους, ενώ αρκετοί συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα.

Το 36% των καταναλωτών, που ψωνίζουν με κριτήριο το κόστος, θα προτιμήσουν να ψωνίσουν από φυσικά καταστήματα για την περίοδο των εορτών. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές αυτής της ομάδας (το 52%) απαντούν ότι δεν έχουν αγοράσει ποτέ είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (48%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά τους δεδομένα για να λάβουν εξατομικευμένες συστάσεις για φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.

 

Αντίθετα, τα μέλη της ομάδας, που δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία (Experience first), έχουν διευρύνει την αναζήτησή τους για εμπειρίες, με πάνω από το ένα τρίτο (36%) να αγοράζει εικονικά προϊόντα, όπως digital skins ή να χρησιμοποιεί εικονικές πλατφόρμες πολλών χρηστών. Την ίδια ώρα, το 43% έχουν αγοράσει ένα αντικείμενο απευθείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Τα παραπάνω προκύπτουν από τα αποτελέσματα της 11ης έκδοσης της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, η οποία διεξήχθη μεταξύ 23 Σεπτεμβρίου και 14 Οκτωβρίου 2022, με τη συμμετοχή περισσότερων από 21.000 καταναλωτών.

 

Επίσης, από την έρευνα διαπιστώνεται ότι οι δύο ισχυρότερες ομάδες καταναλωτών είναι αυτοί οι οποίοι, κατά τις αγορές τους, τοποθετούν πρώτα την προσιτή τιμή (Affordability first) και τον πλανήτη (Planet first), καθώς αντιπροσωπεύουν, η κάθε μια, το 25% του συνόλου των συμμετεχόντων.

 

Παρά το γεγονός ότι το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους ζωής κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα παγκοσμίως, η έρευνα διαπιστώνει ότι πολλοί από τους ερωτηθέντες προσεγγίζουν την περίοδο των εορτών με διάθεση να ζήσουν μια πιο βιώσιμη ή υγιή ζωή, ή να ζήσουν εμπειρίες που τους ανταμείβουν.

 

Ενώ 58% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες, που έχασαν λόγω της πανδημίας (53%).

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: charlesdeluvio, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Heineken επεκτείνεται με marketplaces στην Ευρώπη

Το Beerwulf, το online κατάστημα μπύρας που ανήκει στη Heineken, δημιούργησε το πρώτο του ευρωπαϊκό marketplace στην Ολλανδία, στο οποίο και τρίτοι έμποροι μπορούν να πωλούν προϊόντα. Η νέα πλατφόρμα της Beerwulf θα εισέλθει στην αγορά τού Ηνωμένου Βασιλείου το 2023 και θα ακολουθήσουν οι αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας.

Η Beerwulf ιδρύθηκε το 2017 από τη Heineken και διαθέτει επί του παρόντος τοπικά ηλεκτρονικά καταστήματα σε 10 χώρες στην Ευρώπη, ενώ στοχεύει να γίνει η κορυφαία B2C πλατφόρμα μπύρας στη Γηραιά Ήπειρο.

Με το νέο εμπορικό μοντέλο που ακολουθεί, θα προσφέρει και προϊόντα από καθιερωμένους εμπόρους λιανικής, καθώς επίσης και από μικρές ζυθοποιίες. Οι συνεργάτες θα πρέπει να πληρώσουν προμήθεια για να πουλήσουν στο marketplace, το οποίο προσφέρει υπηρεσίες τιμολόγησης, αποστολής και εξυπηρέτησης πελατών. Περισσότερες υπηρεσίες αναμένεται να προστεθούν στο μέλλον.

Μέσω συνεργατών, η Beerwulf σχεδιάζει να διευρύνει τη γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων της, με κατηγορίες όπως γυάλινα σκεύη, αξεσουάρ μπαρ και σνακ. Ποιοι συνεργάτες έχουν εγγραφεί δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

Μέχρι στιγμής, η Beerwulf έχει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία την Ιταλία, το Βέλγιο, την Αυστρία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και το Λουξεμβούργο.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BestPrice.gr: Τι αγόρασαν οι e-καταναλωτές στην Ελλάδα τη φετινή Black Friday

Μπορεί η Black Friday να είναι η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά και φέτος η περίοδος των προσφορών στην Ελλάδα ξεκίνησε πολύ νωρίτερα.

Οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης έδωσαν το σύνθημα για την έναρξη της Black Friday περιόδου την Κυριακή 13 Νοεμβρίου, με τις προσφορές να διαρκούν έως και την Cyber Monday, 28 Νοεμβρίου.

Για ακόμη μια χρονιά, το BestPrice.gr έκανε πράξη την αποστολή του ως η Νο1 πλατφόρμα σύγκρισης τιμών και βοήθησε τους καταναλωτές να βρουν εύκολα την πραγματικά καλύτερη τιμή, αντί να... δίνουν τα μαλλιοκέφαλά τους για προϊόντα που μπορούν να βρουν φθηνότερα.

Η "μαραθώνια" περίοδος της Black Friday προσέλκυσε το ενδιαφέρον των e-καταναλωτών στην Ελλάδα, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στο ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 40% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο διάστημα, με την αξία του μέσου καλαθιού επίσης να αυξάνεται κατά 21%.

Παρόλο που η Black Friday ενέτεινε το ενδιαφέρον των καταναλωτών, όπως φαίνεται άλλωστε στην ανάγκη τους για έρευνα αγοράς με περισσότερες επισκέψεις στο BestPrice.gr κατά 66% σε σχέση με μια τυπική Παρασκευή, η επισκεψιμότητα δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα περυσινά επίπεδα.

Το γεγονός αυτό, ενδεχομένως να οφείλεται στα ανοικτά φυσικά καταστήματα την Κυριακή μετά την Black Friday, αλλά και στο ότι φέτος ήταν η πρώτη χρονιά με ελεύθερη είσοδο στα καταστήματα, μετά τους περιορισμούς λόγω πανδημίας.

Πώς διαμορφώθηκαν, όμως, οι προτιμήσεις των καταναλωτών σε επίπεδο κατηγοριών και προϊόντων; Ποια προϊόντα μπήκαν στα περισσότερα "καλάθια" και με τι διαφορά τιμής σε σχέση με την προ Black Friday περίοδο;

Τα top 10 προϊόντα που μπήκαν στο μάτι των καταναλωτών και δέχτηκαν έως και 10 φορές περισσότερες επισκέψεις, από όλες τις κατηγορίες, είναι...

  1. Philips HD9200/90
  2. Huawei Watch GT Runner Black
  3. Nike Sportswear Tech Fleece Full-Zip Hoodie CU4489-410
  4. Morris MDB-10100HI
  5. Sony PlayStation 5 & FIFA 23
  6. Samsung Galaxy S20+ 8GB 128GB Dual
  7. Apple iPhone 12 mini 256GB
  8. Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Basic White
  9. Xiaomi Redmi Note 11S NFC 64GB
  10. Nike Air Force 1 PS 314193-117

 

Οι κατηγορίες που "πάτησαν γκάζι" κερδίζοντας το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών την περίοδο του Black Friday είναι...

  • Action Cameras
  • Gaming Headsets
  • Καρέκλες Gaming
  • Σκούπες Ρομπότ
  • Καραόκε
  • Γυαλιά Ηλίου
  • Στεγνωτήρια
  • Φριτέζες Αέρος
  • Gaming Πληκτρολόγια
  • Μηχανές Espresso

 

Πώς επηρέασε η Black Friday τις αγοραστικές προτιμήσεις των καταναλωτών, σε επίπεδο κλάδου προϊόντων; Οι καταναλωτές αποφάσισαν να "επενδύσουν" κυρίως σε προϊόντα τεχνολογίας καθώς βρεφικά και παιδικά είδη, την εκπτωτική αυτή περίοδο.

Σημαντική αύξηση, επίσης, σημείωσαν και τα προϊόντα μόδας αλλά και τα είδη σπιτιού, όπως φαίνεται από τα ποσοστά της αύξησης ανά vertical παρακάτω.

  • Τεχνολογία +51,80%
  • Παιδικά - Βρεφικά +40,97%
  • Μόδα +36,34%
  • Σπίτι & Κήπος +25,04%
  • Υγεία & Ομορφιά +12,31%
  • Hobby, Αθλητισμός +7,65%

 

Σε μία περίοδο που χαρακτηρίζεται από τον καλπάζοντα πληθωρισμό και την ενεργειακή κρίση, πολλοί καναλωτές περίμεναν τις προσφορές της Black Friday για να αποκτήσουν τα προϊόντα από τη λίστα επιθυμιών τους, να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του νοικοκυριού τους, ή να πάρουν δώρα στα αγαπημένα τους πρόσωπα ενόψει εορτών. Κατά συνέπεια, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η διακύμανση των τιμών στα προϊόντα που οδηγήσαν στους καταναλωτές στο πολυπόθητο checkout.

Από τα προϊόντα που προτίμησαν οι καταναλωτές κατά την περίοδο της Black Friday, το 22,64% αγοράστηκε σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο (>5% χαμηλότερα), το 72,41% αγοράστηκε πάνω κάτω στην ίδια τιμή (κάτω από 5% απόκλιση), και το 4,95% αγοράστηκε ακριβότερα.

Μπορείτε να διαβάσετε για όλους τους τρόπους που το BestPrice.gr βοηθάει την έρευνα αγοράς, εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Shopify δοκιμάζει μια νέα καθολική δυνατότητα αναζήτησης

Το Shopify δοκιμάζει μια νέα δυνατότητα στην εφαρμογή του, που επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν αναζήτηση σε όλους τους εμπόρους στην πλατφόρμα.

Το νέο πλαίσιο αναζήτησης "Αναζήτηση για οτιδήποτε" (Search for anything) δίνει τη δυνατότητα για αναζήτηση προϊόντων που έχουν ήδη αγοραστεί, για εμπόρους που ταιριάζουν με τον όρο αναζήτησης, καθώς και προϊόντα που πωλούνται από οποιονδήποτε έμπορο του Shopify.

Φαίνεται ότι το Shopify έχει αλλάξει την άποψή του για το εάν θα γίνει ή όχι marketplace. Το 2021, ο πρόεδρος του Shopify, Harley Finkelstein, δήλωσε ότι δεν υπήρψαν σχέδια για να γίνει η πλατφόρμα marketplace, αλλά με τη νέα αυτή δυνατότητα αναζήτησης που δοκιμάζεται, στην πραγματικότητα, κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

Οι δοκιμές τής νέας δυνατότητας αναζήτησης πραγματοποιούνται σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, χωρίς να υπάρχει κάποια πληροφορία για το ποιος συμμετέχει, πόσο καιρό θα γίνονται οι δοκιμές, ή εάν θα τελικά θα διατεθεί σε όλους. «Οι νυν και πρώην υπάλληλοι του Shopify, είπαν ότι δεν είναι σαφές εάν η εταιρεία θα διαθέσει ποτέ τη λειτουργία σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς συνεχίζεται η εσωτερική συζήτηση σχετικά με το εάν θα έβλαπτε τους εμπόρους», σημειώνεται στο Business Insider.

Η νέα δυνατότητα καθολικής αναζήτησης, θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι έμποροι στο Shopify θα πρέπει να αρχίσουν να πληρώνουν για να εμφανίζονται πρώτοι στα αποτελέσματα αναζήτησης, ή να αρχίσουν να σχεδιάζουν τη στρατηγική SEO τους.

Επιπλέον, οι καταναλωτές θα βλέπουν αποτελέσματα μόνο από καταστήματα στην εφαρμογή, γεγονός που θα μπορούσε να περιορίσει τις επιλογές που εμφανίζονται για ορισμένα προϊόντα. Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην είναι πρόβλημα, καθώς υπάρχουν πάνω από 4 εκατομμύρια καταστήματα χτισμένα στην πλατφόρμα. Μπορεί επίσης να δελεάσει τους εμπόρους να μετακινήσουν τα καταστήματά τους από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Πηγή: searchengineland

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search