eCommerce

Έρευνα Skroutz: Τί αγοράζουν και πόσα ξοδεύουν οι καταναλωτές για online αγορές

Το Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσιάζει τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που διέθεσαν ανά κατηγορία.  

Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους τελευταίους 3 μήνες (για το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28  Μαρτίου 2022) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.

Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν.

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν, είναι τα ακόλουθα:

• Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.

• Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο 265€ για αγορά κινητών τηλεφώνων.

• Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 500 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα.

Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για μια ακόμα από τις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τα 300 ευρώ.  

 

Γενική κατηγορία

Προϊόν

Μέση τιμή κατανάλωσης

1.  Μόδα & Αξεσουάρ

Ανδρικά μπουφάν

68€

Γυναικείες τσάντες

65€

Ανδρικά φούτερ

43€

2. Κινητά Τηλέφωνο & Αξεσουάρ

Κινητά τηλέφωνα

265€

Smartwatches

126€

Θήκες κινητών

19€

3. Υγεία/ Ιατρικά

Μάσκες προστασίας

90€

Ειδικά συμπληρώματα διατροφής

38€

Γυαλιά ηλίου

48€

4. Ηλεκτρονικά είδη

Laptop

596€

Κάρτες γραφικών

482€

Οθόνες υπολογιστών

250€

5. Σπορ/Μόδα

Sneakers

64€

Αθλητικά Παπούτσια

60€

Ορειβατικά Παπούτσια

82€

6. Είδη σπιτιού/ έπιπλα

Κάμερες Παρακολούθησης

56€

Λάμπες LED

17€

Καναπέδες

275€

7. Είδη αυτοκινήτου

Λάστιχα Αυτοκινήτου

152€

Ηχοσυστήματα Αυτοκινήτου

76€

Χιονοαλυσίδες

46€

8. Είδη κήπου

Αλυσοπρίονα

100€

Δραπανοκατσάβιδα & Ηλεκτρικά Κατσαβίδια

72€

Παπούτσια Εργασίας

52€

9. Εποχιακά

Αποκριάτικες Στολές για Παιδιά

28€

Αποκριάτικες Στολές για Ενήλικες

24€

Funko

23€

10. Είδη Κουζίνας

Τεχνητά Λουλούδια & Φυτά

25€

Πίνακες & Κάδρα

43€

Κούπες

13€

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν από ανάλυση των επισκέψεων στο Skroutz Marketplace για την περίοδο 28 Δεκεμβρίου 2021 έως και 28 Μαρτίου 2022 και παρουσιάζει τη μέση τιμή που ξόδεψαν οι καταναλωτές ανά κατηγορία προϊόντος. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς μπορείς να έχεις 700 επιπλέον παραγγελίες σε μόλις 10 ήμερες στο e-shop σου;

Ένα μέσο e-shop σήμερα έχει περίπου 40.000 προϊόντα, 5.000 unique visitors την ημέρα και περίπου 100 παραγγελίες, με ένα καλάθι γύρω στα 70 ευρώ. Ο μέσος χρήστης δαπανά περίπου 1,8 λεπτά στο e-shop και κάνει αυτό το «ταξίδι» κατά 80% από το κινητό του.

Είναι λοιπόν πάρα πολύ δύσκολο σε 1,8 λεπτά ο πελάτης να ανακαλύψει το προϊόν που θέλει μέσα στο e-shop σου και αυτό είναι κάτι που έχουν ανακαλύψει ήδη χιλιάδες άλλες e-commerce εταιρείες στον κόσμο εδώ και πολύ καιρό.

Κολοσσοί όπως οι Amazon, Alibaba, Netflix, eBay και χιλιάδες άλλες πλατφόρμες με εκατομμύρια προϊόντα στο e-shop τους, δεν περιμένουν τον πελάτη να ψάξει να βρει προϊόντα μέσα στο e-shop αλλά χρησιμοποιούν Machine Learning και τα Δεδομένα Αγορών των πελατών τους για να μπορούν να προβλέψουν τι θέλει να αγοράσει ο κάθε πελάτης και του το προβάλλουν.

Οι προτάσεις αυτές παρουσιάζονται στην πρώτη σελίδα του e-shop, στο καλάθι και κάτω από τη σελίδα των προϊόντων και είναι διαφορετικές για κάθε πελάτη. Είναι βασισμένες στα clusters (ταξίδια αγορών των πελατών) που είναι αποτυπωμένα μέσα στα δεδομένα αγορών στο e-shop και στο ERP σου!

Χρησιμοποιώντας τη shopping personalization recommendation platform της mobiplus, ο πελάτης βλέπει προϊόντα, προσφορές και προτάσεις που αυτός θέλει να αγοράσει και που τον ενδιαφέρουν προσωπικά.

Ας δούμε το παρακάτω case study και πως τα κατάφερε η Lartigiano.

H Lartigiano θέλει να έχει ένα εξατομικευμένο e-shop για κάθε πελάτη. Nα προβλέπει και να συστήνει σε κάθε πελάτη ξεχωριστά τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει, σε πραγματικό χρόνο, αυτόματα και να τους προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες!

Η mobiplus shopping personalization recommendation platform, είναι μηχανή προτάσεων εξατομίκευσης, εξειδικευμένη για κάθε e-shop, με υψηλό βαθμό ακρίβειας, γιατί δημιουργείται από τα δεδομένα αγορών της επιχείρησής σου!

Οι συστάσεις παρουσιάζονται στην πρώτη σελίδα του e-shop, στο καλάθι και στη σελίδα κάθε προϊόντος. Ο μηχανισμός προτάσεων εξατομίκευσης έχει αναπτυχθεί ειδικά για την Lartigiano, με τη χρήση των Εταιρικών Δεδομένων Αγορών τους. Έχει επεξεργαστεί χιλιάδες δεδομένα αγοράς που διαθέτει η εταιρεία από τους πελάτες της και έχει δημιουργήσει ένα λογισμικό (μηχανή προτάσεων εξατομίκευσης) που αποφασίζει ποια προϊόντα θα πρέπει να εμφανίζονται σε κάθε πελάτη που βρίσκεται στο e-shop.

Η μηχανή προτάσεων συνεχίζει να μαθαίνει για πάντα τις προτιμήσεις των πελατών, καθώς συνδέεται σε πραγματικό χρόνο με το e-shop.

Όταν οι πελάτες βάζουν ένα προϊόν στο καλάθι, η μηχανή σύστασης προβλέπει αν θέλουν να αγοράσουν κάτι άλλο μαζί με το συγκεκριμένο προϊόν και το συνιστά. Έτσι αυξάνουν τα έσοδα στο καλάθι!

Σε 10 ημέρες είχαν 1.900 χρήστες που είδαν τις συστάσεις και έβαλαν 750 επιπλέον προϊόντα στο καλάθι.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε πως το κατόρθωσαν!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon μήνυσε εταιρείες που ποστάρουν ψεύτικα reviews

Η Amazon κατέθεσε πρόσφατα μήνυση εναντίον δύο μεγάλων εταιρειών που ειδικεύονται στη δημιουργία ψεύτικων κριτικών, της AppSally και της Rebatest.

Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η πρωτοβουλία συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προσπάθειά της και τις προληπτικές ενέργειες που πραγματοποιεί, ώστε να εξασφαλίσει μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία αγορών για τους πελάτες της.

Η Amazon, όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της, συνεχιζει να εφευρίσκει, να αναπτύσσει και να βελτιώνει την ικανότητά της στο να καταπολεμά τις ψεύτικες κριτικές εδώ αρκετά χρόνια. Βασιζόμενη σε έμπειρους ερευνητές, καθώς και στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μηχανικής εκμάθησης, η εταιρεία απέτρεψε περισσότερες από 200 εκατομμύρια ύποπτες κριτικές που φαίνονταν ψεύτικες, το 2020.

Διαστρεβλώνοντας reviews, τα οποία αποτελούν πολύτιμο δείκτη καθοδήγησης των καταναλωτών για τις αγορές τους, δημιουργείται ένα αθέμιτο ανταγωνιστικό περιβάλλον που βλάπτει τους επιχειρηματίες και εξαπατά τους καταναλωτές. Χάρη στις έρευνες που πραγματοποιεί, η Amazon σημειώνει πως μπόρεσε να αποκαλύψει τα σχέδια αυτών των εταιρειών/μεσιτών reviews.

Ανάλογες αγωγές έχουν ήδη αποδειχθεί επιτυχείς για την παύση παρόμοιων δραστηριοτήτων με fake reviews στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

H Amazon αναφέρει πως απασχολεί 10.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο για να αποτρέψει απάτες στo marketplace της. Επίσης, αναφέρει πως λαμβάνει περισσότερες από 30 εκατομμύρια κριτικές κάθε εβδομάδα και χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό τεχνολογίας μηχανικής εκμάθησης και ειδικευμένων ερευνητών για να αναλύσει κάθε κριτική πριν εμφανιστεί, ώστε να αποφευχθούν τα fake reviews.

 

Πηγή: ecommerce-europe

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Χτίζοντας πελατειακές σχέσεις στον κόσμο του e-commerce

Όλοι έχουμε δει πώς η πανδημία έχει μεταμορφώσει αφενός τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες ψωνίζουν, αφετέρου τα είδη που αγοράζουν. Σε απάντηση στη μαζική μετατόπιση των καταναλωτών από το φυσικό λιανικό εμπόριο στο ηλεκτρονικό, οι έμποροι λιανικής έχουν ενισχύσει τις ψηφιακές στρατηγικές τους, με τη σημαντικότερη, ίσως, να είναι η Direct to Customer (DTC) - "Απευθείας στον Καταναλωτή".

Όπως μαρτυρά και η ονομασία, στο μοντέλο DTC παρακάμπτονται οι ενδιάμεσοι και οι εταιρείες πωλούν απευθείας στους τελικούς καταναλωτές. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες μειώνουν τα κόστη τους, ενώ έχουν και άμεσο έλεγχο στις σχέσεις με τους πελάτες τους.

Δεδομένου του αυξανόμενου αριθμού των καταναλωτών που πραγματοποιούν αγορές online και της αφθονίας των επιλογών με τις οποίες βομβαρδίζονται συνεχώς, έχει γίνει πιο κρίσιμο από ποτέ για τα e-shop να διαφοροποιηθούν. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουν είναι να δημιουργήσουν καλές και διαρκείς σχέσεις με την πελατειακή τους βάση. Πώς μπορούν οι λιανοπωλητές να τις δημιουργήσουν; Θα εξακολουθεί μια διαδικτυακή κοινότητα να είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις σε έναν κόσμο μετά την πανδημία;

Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς "Unpacking E-Commerce Logistics", το Parcel Monitor συνάντησε τον Jay Myers, συνιδρυτή του Bold Commerce και τον Shane Forster, Country Manager DACH του Reviews.io για να δώσουν απαντήσες σε αυτές τις ερωτήσεις. Εδώ είναι μερικά από τα βασικά συμπεράσματα:

 

Η Σημασία της οικοδόμησης πελατειακών σχέσεων

Έχει μεγάλη σημασία η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα που συνεπάγονται. Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι αυξημένοι δυνητικοί πελάτες και τα υψηλότερα ποσοστά διατήρησης πελατών. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Jay ανέφερε ότι είναι πέντε έως επτά φορές πιο πιθανό να πουλήσει σε υπάρχοντες πελάτες παρά σε νέους. Αυτό σημαίνει ότι η υπάρχουσα πελατειακή βάση είναι ένα ζωτικής σημασίας κανάλι δυνητικών πελατών, που θα οδηγούσε σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής. Επομένως, η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες παρουσιάζει έναν πιο βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης μιας επιχείρησης με την πάροδο του χρόνου.

 

Πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να οικοδομήσει σχέσεις με τους πελάτες

Ο ανταγωνισμός στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πιο σκληρός από ποτέ, με κάθε επιχείρηση να προσπαθεί να αφήσει ένα σημάδι σε κάθε κανάλι. Σύμφωνα με τον Jay, το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στη διαδικασία πολλών βημάτων - "μετατρέποντας την προσοχή σε ενδιαφέρον και μετά το ενδιαφέρον σε πώληση και μετά την εμπιστοσύνη σε σχέση".

 

Χτίζοντας σχέσεις με την πάροδο του χρόνου

Καθώς τα brands εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, είναι ζωτικής σημασίας να "εκπαιδεύουν" συνεχώς τους πελάτες, ενημερώνοντάς τους για τις βασικές αξίες τους και το πώς οι υπηρεσίες τους ευθυγραμμίζονται με αυτές. Για να οικοδομήσουν μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ακούν τι θέλουν οι πελάτες και να προσθέτουν αξία με βάση αυτές τις απαιτήσεις.

Πώς χτίζει η επιχείρησή σας σχέσεις με τους πελάτες; Διαφέρουν οι στρατηγικές σας από αυτές που αναφέρθηκαν;

Δείτε εδώ τη συζήτηση του Parcel Monitor

 

Πηγή: Parcel Monitor

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέο όνομα και πολλές νέες υπηρεσίες για την EasyShipping

Δυναμικά συνεχίζει την παρουσία της στο χώρο του e-commerce η EasyShipping, η πρώτη εταιρεία που κατάφερε να υλοποιήσει ένα πλήρες σύστημα (SaaS) διαχείρισης και βελτιστοποίησης των αποστολών μέσω courier στην Ελλάδα. Έπειτα από 4 χρόνια επιτυχημένης πορείας προχωρά σε rebranding και μετονομάζεται σε AfterSalesPro.

Μαζί με το νέο όνομα έρχονται και πολλές νέες υπηρεσίες, οι οποίες θα αποτελέσουν μία πλήρη σουίτα εφαρμογών για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce, τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό

 

 

Αυτή τη στιγμή, η AfterSalesPro είναι σε θέση να διασυνδέσει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 16 εταιρειών courier σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης αποστολών μέσω courier, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών, για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου e-shop ή εταιρείας logistics.

 

Πιο αναλυτικά για τις υπηρεσίες

 

• Αυτόματη δημιουργία voucher

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του e-shop με τις εταιρείες Courier πραγματοποιείται αυτόματα και η δημιουργία και εκτύπωση των Voucher των αποστολών μπορεί να γίνει εύκολα και μαζικά με ένα απλό κλικ.

• Υπολογισμός κόστους αποστολής

Κατά τη δημιουργία του voucher, η εφαρμογή προσφέρει έναν έξυπνο υπολογιστή κόστους, ο οποίος επιτρέπει στον χρήστη να συγκρίνει και να επιλέξει το courier με το οποίο επιθυμεί να αποστείλει το δέμα. 

• Branded tracking page

Ο παραλήπτης του δέματος ενημερώνεται άμεσα μέσω SMS λαμβάνοντας το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής της παραγγελίας του ανά πάσα στιγμή. Η σελίδα παρακολούθησης είναι προσωποποιημένη για κάθε κατάστημα, φιλική για το χρήστη και συμβατή με όλες κινητές συσκευές (mobile friendly).

• Αίτηση για αξιολόγηση του e-shop

Με την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας, ο αγοραστής λαμβάνει αυτόματα (μέσω SMS ή email) ένα αίτημα για να αξιολογήσει την εμπειρία του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την αξιολόγησή του στο Google, το Facebook, το Skroutz και το Bestprice.

• Διαχείριση τηλεφωνικών παραγγελιών

Ο χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα να υποβάλει την παραγγελία του τηλεφωνικά, απευθείας από την σελίδα του προϊόντος με τη λογική του call back. Μέσα από ένα έξυπνο panel, ο merchant μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα call requests και να βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές πωλήσεις.

 

Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων της εφαρμογής, η οποία έχει εμπλουτιστεί με πολλές χρήσιμες λειτουργίες για να καλύψει κάθε ανάγκη ενός e-shop.

Η AfterSalesPro σκοπεύει να γίνει το one-stop solution για τα after sales operations στην ραγδαία εξελισσόμενη αγορά του e-commerce, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Meet Magento Greece 2022 έρχεται στην ECDM Expo SE Europe

Το συνέδριο Meet Magento, το γεγονός τής χρονιάς για το οικοσύστημα της δημοφιλέστερης πλατφόρμας Ηλεκτρονικού Εμπορίου στον κόσμο, έρχεται στη χώρα μας τον Μάιο, στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022.

Οι διοργανωτές τής ECDM Expo SE Europe 2022 ανακοίνωσαν ότι το Meet MagentoGreece 2022 το κορυφαίο συνέδριο για την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento θα φιλοξενηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης, κατόπιν επίσημης συμφωνίας με τη διεθνή ένωση, Magento Association.

Το Magento Association, αναγνωρίζοντας την τεχνογνωσία των διοργανωτών και την ιδιαίτερη βαρύτητα της ECDM Expo SE Europe, εμπιστεύτηκε τη διοργάνωση του κορυφαίου συνεδρίου για Magento e-commerce platform στη Verticom.
 
Στο πλαίσιο του συνεδρίου MM22GR θα παραβρεθούν εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες εταιρείες του χώρου, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, για να παρουσιάσουν όλες τις εξελίξεις σχετικά με τη δημοφιλή πλατφόρμα Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

 

powered by

 

Το MΜ22GR απευθύνεται σε προγραμματιστές και στελέχη Digital Agencies, καθώς και σε εμπόρους, ώστε να γνωρίσουν καλύτερα την πλατφόρμα και να εμβαθύνουν στα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της. 

Το συνέδριο MM22GR θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 15 Μαΐου 2022, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2022.

Οι εγγραφές για το MM22GR έχουν ξεκινήσει.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 70 ευρώ πλέον ΦΠΑ, ενώ για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 3 Απριλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 50 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Για τα μέλη του GR.EC.A και του Skroutz, διατίθεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 50 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο ΜΜ22GR συμπεριλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή στο συνέδριο
  • 1 διάλειμμα για καφέ
  • Υπηρεσία παράλληλης μετάφρασης.

 

Meet Magento™ Greece 2022 

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 15 Μαΐου 2022.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έξυπνη πλατφόρμα e-shop είναι αυτή που αναγνωρίζει & καλύπτει κάθε ανάγκη της επιχείρησής σου

Του Θανάση Καμέα, CEO Plushost.gr

 

Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή του λίθου στο ηλεκτρονικό εμπόριο κατά την οποία θεωρούσαμε ότι μόνο η τιμή του προϊόντος κάνει τη διαφορά και οδηγεί τον καταναλωτή στο καλάθι και από το καλάθι στο ταμείο.

Ο καταναλωτής ωρίμασε, είναι πιο κατασταλαγμένος και σίγουρα πιο υποψιασμένος. Σε αυτό, έβαλαν το χέρι τους και οι outsiders της αγοράς. Ο καταναλωτής θέλει αξιόπιστο, γρήγορο, οργανωμένο e-shop με δυνατότητα συγκλονιστικής και καινοτόμας εμπειρίας χρήστη.

Αυτό αποδεικνύεται και από την πρόσφατη έρευνα που σχεδιάσαμε στην Plushost και υλοποιήσαμε σε συνεργασία με τη FocusBari. Τα δύο σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ενός e-shop είναι φυσικά η τιμή του προϊόντος και όσα σχετίζονται με την πλατφόρμα: ασφάλεια, προηγούμενη θετική εμπειρία, ευκολία στη χρήση, ταχύτητα site.

Είναι λοιπόν σημαντικό να κατανοηθεί ο βαθμός της σημαντικότητας της πλατφόρμας, όχι από την πλευρά του e-επιχειρηματία, αλλά από αυτήν του καταναλωτή.

 

Τιμή + Ποιότητα+ Eξυπηρέτηση= ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

 

 

Ένας από τους βασικότερους παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να μεταβαίνετε πάντα από το «θέλω» (επιθυμία) στο «μπορώ» (δυνατότητα) είναι η επιλογή της σωστής πλατφόρμας για το e-shop σας.

Μια πρωτοποριακή e-commerce platform, πρέπει να υποστηρίζει την πιο «έξυπνη» τεχνολογία.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

  • Ότι σας παρέχει ένα εύχρηστο διαχειριστικό περιβάλλον προσαρμοσμένο στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Έτσι, εξασφαλίζετε πως έχετε τον πλήρη έλεγχο, χωρίς να εξαρτάστε από τρίτους παρόχους.
  • Ότι σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύσσετε συνεχώς το e-shop, εμπλουτίζοντάς το με νέες εφαρμογές που σας καλύπτουν στο 100% - εν αντιθέσει με τα έτοιμα add-on που εξυπηρετούν οριακά ένα 60-70% της ανάγκης – χωρίς επιπλέον κόστος. Η εξέλιξη είναι μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης. Έτσι, μία έξυπνη πλατφόρμα δεν θα πρέπει ποτέ να σας βάλει σε δίλημμα μεταξύ του «εξελίσσομαι» & του «εξοικονομώ».
  • Ότι προσαρμόζεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του User Experience, επιτρέποντας εύκολες και γρήγορες παραμετροποιήσεις στο design.
  • Ότι ενσωματώνει εφαρμογές Αrtificial Intelligence& Machine Learning, ώστε να μπορείτε εύκολα να αξιοποιείτε τα δεδομένα πλοήγησης. Έτσι, διευκολύνονται οι εμπορικές και οι επενδυτικές αποφάσεις που αφορούν στο marketing & την εμπορική διαχείριση του project. 
  • Ότι επιτρέπει επιτυχημένες, αμφίδρομες διασυνδέσεις με όλες τις εφαρμογές τρίτων παρόχων με τους οποίους συνεργάζεστε. Η λέξη-κλειδί εδώ είναι: customization. Hπλατφόρμα σας δεν πρέπει να προσφέρει «έτοιμα» εργαλεία καθώς αυτά περιορίζουν τις δυνατότητες διασύνδεσης.
  • Ότι προσφέρει υψηλές ταχύτητες σε όλες τις συσκευές με απόλυτη συνέπεια. Οι αποδόσεις πρέπει να ελέγχονται διαρκώς και οι καθυστερήσεις να διορθώνονται τόσο άμεσα ώστε να μην προλαβαίνουν να επηρεάσουν την εμπειρία των χρηστών.

 

Με λίγα λόγια, αν θέλουμε να μιλάμε για έξυπνη πλατφόρμα, ή καλύτερα για έξυπνη επιλογή πλατφόρμας, δεν θα πρέπει να συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από εκείνο που μας παρέχει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης σε μία βάση. Ένας συγκεντρωτικός πίνακας ελέγχου, στον οποίο ο επιχειρηματίας ανατρέχει για να τον συμβουλευτεί για κάθε σημαντική απόφαση που αφορά το business του και ο διαχειριστής μπορεί να εκτελεί καθημερινά όλες τις διαδικασίες εύκολα, γρήγορα & αποτελεσματικά.

Οι συμβιβασμοί δεν θα έπρεπε να είναι σύνηθες φαινόμενο στην επιχειρηματική ζωή. Εμείς, στην Plushost, θέλουμε να αφαιρέσουμε από τη λίστα των δικών σας συμβιβασμών οτιδήποτε θα αφορά στην τεχνολογική αρτιότητα της πλατφόρμας της e-επιχείρησής σας. Αυτή η στοχοπροσήλωσή μας στη δική σας κορυφαία εμπειρία πελάτη από τα services της ομάδας μας είναι που έφερε το απόλυτο στην κατηγορία e-commerce platform στα e-volution Awards 2022, με τρία στα τρία βραβεία (Gold, Silver, Bronze) για τους πελάτες μας.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στις 4 Απριλίου ξεκινά η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2022

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι η μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνικού eCommerce και αποτελεί μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και ως σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς του κλάδου.
 
Στόχος της Εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντας τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωσή τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν.


 
Από τη Δευτέρα 4 Απριλίου έως & την Κυριακή 10 Απριλίου, Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, με θέμα "Υπάρχουν πολλοί λόγοι να ψωνίζεις online!".

Κατά το διάστημα αυτό, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που θα συμμετάσχουν στην ενέργεια, θα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς τους καταναλωτές, σε συνδυασμό με πληροφορίες και υποστηρικτικά μηνύματα για τα πλεονεκτήματα της on line αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από υλικό που θα δημιουργηθεί με ευθύνη του GR.EC.A.
 
Για την διαφημιστική προβολή της ενέργειας έχει σχεδιαστεί πλάνο που περιλαμβάνει: δημιουργία micro site, προβολή στο διαδίκτυο, στα social media, σε σταθμούς μετρό, σε αρθρογραφία έγκριτων ειδησεογραφικών σελίδων καθώς και σε ενημερωτικές τηλεοπτικές εκπομπές.
 
Για δηλώσεις συμμετοχής στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://www.ecommerce-week.gr/symmetoxi
 
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την Δευτέρα 4 Απριλίου να επισκέπτονται το ακόλουθο link και να ενημερώνονται για την εν λόγω ενέργεια: https://ecommerce-week.gr/
 
Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο GreekEcommerce.gr
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι 5 επιπτώσεις του πολέμου της Ουκρανίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και σχεδόν σίγουρα θα επηρεάσει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.



Οι πιο τραγικές συνέπειες του πολέμου είναι η απώλεια ζωών και η δραματική αύξηση του ανθρώπινου πόνου. Συγκριτικά, οι οικονομικές εκτιμήσεις είναι δευτερεύουσες. Ωστόσο, οι ηγέτες των επιχειρήσεων θα πρέπει να σκεφτούν πώς η εμπόλεμη σύγκρουση θα μπορούσε να επηρεάσει τις εταιρείες τους και τι μπορούν να κάνουν για να ελαχιστοποιήσουν τις αρνητικές επιπτώσεις.


Προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας

Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας και οι πολυάριθμες οικονομικές κυρώσεις θα μπορούσαν να προσθέσουν πίεση στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, η οποία δεν έχει ανακάμψει πλήρως από τον Covid-19.



Για παράδειγμα, μια εταιρεία στις ΗΠΑ που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή, μπορεί να χρησιμοποιεί έναν εγχώριο κατασκευαστή και να αισθάνεται ασφαλής από τα προβλήματα που υπάρχουν στην κεντρική Ευρώπη. Τι γίνεται όμως εάν αυτός ο αμερικανός κατασκευαστής αγοράσει εξαρτήματα ή υλικά από την Ευρώπη;

Η Ρωσία είναι σημαντικός εξαγωγέας καυσίμων, λαδιού, σιταριού, δημητριακών, πολύτιμων λίθων, μαργαριταριών, πολύτιμων μετάλλων, χαλκού, σιδήρου και ξύλου. Με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί και αναλόγως με τις κυρώσεις , οι προμήθειες των πρώτων υλών αναμένεται - στην καλύτερη περίπτωση - να καθυστερήσουν πολύ. Χρειάζεται αξιολόγηση του κινδύνου της αλυσίδας εφοδιασμού και να ληφθούν ανάλογες αποφάσεις.

Ακριβότερες αποστολές

Οι ίδιες δυνάμεις που πιέζουν την αλυσίδα εφοδιασμού, ανεβάζουν επίσης τις τιμές των καυσίμων παγκοσμίως. Καθώς οι τιμές των καυσίμων αυξάνονται, το κόστος μεταφοράς μικρών δεμάτων θα αυξηθεί επίσης και θα πρέπει να αναμένετε τις σχετικές αυξήσεις από τις εταιρείες. Για παράδειγμα, η FexEx στις ΗΠΑ αύξησε ήδη τα κοστολόγιά της κατά 14,5% για καύσιμα στις υπηρεσίες Express.



Οι προσαυξήσεις δεν περιορίζονται στους μεταφορείς δεμάτων, αφού μεγάλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως η Maersk, προειδοποιούν ήδη τις επιχειρήσεις για διαφαινόμενες αυξήσεις, αφενός εξαιτίας των τιμών των καυσίμων και αφετέρου λόγω «κινδύνων πολέμου».

Καταναλωτική ζήτηση

Οι καταναλωτές πλέον πληρώνουν πολύ ακριβότερα για καύσιμα και ηλεκτρισμό, οι τιμές των τροφίμων αυξάνονται και η κατάσταση στην Ουκρανία είναι ανησυχητική. Πόσες "αυθόρμητες" αγορές είναι πιθανό να κάνουν οι καταναλωτές; Μάλλον όχι πολλές.

Αν και αυτή η πρόβλεψη μπορεί να μην επιβεβαιωθεί (και αυτό εύχεται το σύνολο της αγοράς...) οι επικεφαλής των εταιρειών θα πρέπει να εξετάσουν πώς θα τα πήγαιναν τα προϊόντα τους εάν οι καταναλωτές εξοικονομούσαν περισσότερα χρήματα και απέφευγαν να αγοράζουν μη βασικά είδη.

Κόστος δανεισμού

Ο πόλεμος στην Ουκρανία θα μπορούσε να ενισχύσει επιπλέον τον πληθωρισμό παγκοσμίως. Η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ έχει ήδη αυξήσει τα επιτόκια, αλλά η αύξηση των τιμών εξαιτίας του πολέμου πιθανότατα θα τα αυξήσει περαιτέρω. Αυτό, με τη σειρά του, θα αυξήσει το κόστος δανεισμού για τις εταιρείες και τους καταναλωτές.

Επομένως, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να αναθεωρήσουν τα πιστωτικά τους όρια για να ανταπεξέλθουν στον αντίκτυπο των αυξήσεων των επιτοκίων.

Αποθήκευση προϊόντων

Οι ελλείψεις αγαθών που προκλήθηκαν από την πανδημία είναι μια οδυνηρή ανάμνηση για πολλούς. Ο πόλεμος στην Ουκρανία μπορεί να επαναλάβει την "εν πανικό" αγορά αγαθών από τους καταναλωτές.



Οι e-tailers θα μπορούσαν να εξετάσουν εάν τα προϊόντα τους εμπίπτουν στις κατηγορίες που οι καταναλωτές "αποθησαυρίζουν", όπως χαρτικά, τρόφιμα μακράς διάρκειας κ.λπ. Εάν ναι, πώς θα επηρεάσει η αύξηση των αποθεμάτων την εταιρεία τους;

 

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: Scott Graham, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Συνεργασία του BestPrice.gr με την ΕΛΤΑ Courier

Το BestPrice.gr - η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στο ελληνικό διαδίκτυο - και η ΕΛΤΑ Courier, η εταιρία ταχυμεταφορών του Ομίλου ΕΛΤΑ που παρέχει υπηρεσίες στον Έλληνα πολίτη εδώ και 194 χρόνια, ανακοινώνουν τη μεταξύ τους συνεργασία.

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η ενίσχυση των μικρότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων ώστε να έχουν πρόσβαση σε ανταγωνιστικές χρεώσεις, για παραδόσεις παραγγελιών ακόμη και στον πιο απομακρυσμένο προορισμό της Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα, τα συνεργαζόμενα με το BestPrice.gr καταστήματα, θα απολαμβάνουν εκπτώσεις και ειδικές τιμές σε όλες τις υπηρεσίες της ΕΛΤΑ Courier, ανεξαρτήτως όγκου παραγγελιών. Μεταξύ των προνομίων αυτών είναι και η παράδοση σε δυσπρόσιτους χερσαίους και νησιωτικούς προορισμούς χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΛΤΑ Courier διαθέτει την πρώτη εγκατάσταση στην Ευρώπη ρομποτικού συστήματος διαλογής που έχει τη δυνατότητα να επεξεργάζεται 168.000 δέματα ημερησίως και εξασφαλίζει παράδοση την επόμενη μέρα. Μάλιστα, το 94% των δεμάτων παραδίδεται την επόμενη ημέρα, με εξαίρεση τις απομακρυσμένες περιοχές και νησιά. Επιπλέον, τα σημεία εξυπηρέτησης της ΕΛΤΑ Courier αγγίζουν τα 1.200 στην Ελλάδα και περίπου 500.000 παγκοσμίως.

Από την άλλη πλευρά, το BestPrice.gr είναι η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, με 4 εκατ. χρήστες το μήνα. Την πλατφόρμα εμπιστεύονται 3.400 ηλεκτρονικά καταστήματα για την προβολής τους, αριθμός ο οποίος διαρκώς αυξάνεται.

Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστημάτων αυτών αποτελείται από μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, η δυνατότητα αξιοποίησης των υπηρεσιών της ΕΛΤΑ Courier με προνομιακούς όρους, συμβάλλει σημαντικά στο να είναι πιο ανταγωνιστικές στην αγορά.

Η συνεργασία των δυο εταιριών, συνεπώς, παρέχει ουσιαστικά κίνητρα σε μικρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα να αναπτυχθούν, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη του e-commerce στην Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search