eCommerce

Παρά τις ανησυχίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύχθηκε το 2022

Παρά τις ανησυχίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύχθηκε το 2022

Παρά τις βάσιμες ανησυχίες εξαιτίας του πληθωρισμού και των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, το 2022 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ, με έσοδα που ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, για πρώτη φορά στην ιστορία.

Εξαιρουμένων των εξόδων για ταξίδια, οι λιανικές πωλήσεις έφτασαν τα 1,09 τρισ. δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση «State of Digital Commerce» της Comscore, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2021.

Για ολόκληρο το έτος, το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσώπευε το 14,6% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ.

Επιπλέον, το eMarketer αναφέρει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έφτασαν τα 5,7 τρισ. δολάρια πέρυσι, αποτελώντας το 19,7% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων και σημειώνοντας αύξηση 9,7% σε σχέση με το 2021.

Τα είδη παντοπωλείου, που δεν ήταν ποτέ κορυφαία κατηγορία για online αγορές μέχρι την πανδημία, αυξήθηκαν σημαντικά το 2022. Ακόμη και όταν οι αγορές στα καταστήματα επιτράπηκαν, οι online πωλήσεις ειδών παντοπωλείου παρέμειναν ισχυρές. Σε συνδυασμό με είδη για κατοικίδια και βρεφικά είδη, έγιναν η κατηγορία με τις μεγαλύτερες online πωλήσεις στις ΗΠΑ το 2022, με 219 δισ. δολάρια τζίρο. Ακολούθησαν τα είδη ένδυσης και αξεσουάρ με 175 δισ. δολάρια, υπολογιστές και περιφερειακά με 117 δισ. δολάρια και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης με 85 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Comscore.

Σύμφωνα με την Adobe, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν για online αγορές ένα ποσό - ρεκόρ της τάξης των 211,7 δισ. δολαρίων από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου. Μόνο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της Black Friday έως και τη Cyber ​​Monday, οι καταναλωτές ξόδεψαν 35,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι δαπάνες της εορταστικής περιόδου, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, έγιναν νωρίτερα το 2022 λόγω των μεγάλων προσφορών των εμπόρων τον Νοέμβριο, αλλά και του φόβου για ελλείψεις. Οι πωλήσεις του Νοεμβρίου ήταν το 44% του συνόλου του εορταστικού τζίρου (από 38% το 2021) ενώ οι δαπάνες τον Δεκέμβριο ήταν το 28% του συνόλου (από 34% το 2021) σύμφωνα με την Comscore. Πέραν των προσφορών, οι αναλυτές σημειώνουν και το φόβο των καταναλωτών για ελλείψεις προϊόντων, ως έναν ακόμα λόγο για τις "πρόωρες" αγορές τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search