eCommerce

Το 87% των καταναλωτών θα ξεκινήσει τις εορταστικές αγορές του πριν τον Δεκέμβριο

Το 87% των καταναλωτών θα ξεκινήσει τις εορταστικές αγορές του πριν τον Δεκέμβριο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, μόλις το 28% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι θα κάνουν την πλειονότητα των αγορών τους μέσω Διαδικτύου. Το 60% θα είναι υβριδικοί αγοραστές, σε online και φυσικά καταστήματα, υποδεικνύοντας την ανάγκη οι έμποροι να γεφυρώσουν το ψηφιακό και το φυσικό κανάλι πώλησης, για να υποστηρίξουν το 85% των πελατών που αναμένουν συνέπεια σε κάθε αλληλεπίδραση, ανεξάρτητα από το που αγοράζουν.

Τα παραπάνω ευρήματα προκύπτουν από έρευνα της Loqate, από την οποία προκύπτει επίσης, ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και τα χαμηλά αποθέματα που έχουν προκύψει εξαιτίας αυτών, παρακινούν τους καταναλωτές να ξεκινήσουν τις αγορές τους από νωρίς. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 87% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξεκινήσει τις εορταστικές αγορές του πριν από τον Δεκέμβριο - ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 22% των καταναλωτών ξεκίνησαν τις αγορές πριν από τον Σεπτέμβριο!

Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ανησυχούν για τις παραδόσεις, με το εντυπωσιακό 84% να ανησυχεί για το εάν θα παραδοθούν τα πακέτα στην ώρα τους. Οι καθυστερημένες παραδόσεις εξακολουθούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αφοσίωση των πελατών, με τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο να λένε ότι «δεν είναι πιθανό» να κάνουν ξανά αγορές από έναν έμπορο, εάν η πρώτη παραγγελία δεν έφτανε εγκαίρως για τις γιορτές. Στις ΗΠΑ, μόνο το ένα τρίτο (34%) των ερωτηθέντων είχε την ίδια ανησυχία.

Οι έμποροι μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτά τα θέματα, με εργαλεία και στρατηγικές, όπως η διερεύνηση των εναλλακτικών επιλογών παράδοσης, για την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων του τελευταίου μιλίου και την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Παγκοσμίως, το 18% των καταναλωτών θεωρεί τη δωρεάν αποστολή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα για την πραγματοποίηση αγοράς, ενώ οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι πρώτη προτεραιότητα για το 17% των αγοραστών.

Επίσης, από την έρευνα, προκύπτει ότι το check-out μπορεί να χαλάσει την εμπειρία αγοράς. Οι καταναλωτές περιμένουν μια εύκολη εμπειρία κατά την ολοκλήρωση της αγοράς τους, με το 24% να λέει ότι θα εγκαταλείψει το καλάθι αγορών του, εάν η ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής είναι πολύπλοκη.

Όσον αφορά στα κονδύλια που θα ξοδέψουν, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές που έχουν ζήσει προηγούμενες οικονομικές κρίσεις είναι πιο φειδωλοί ως προς τις δαπάνες τους από τις νεότερες γενιές. Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο το 16% των baby boomers θα ξοδέψουν περισσότερα φέτος, σε σύγκριση με το 21% της Gen X, το 31% των Millennials και το 38% της Gen Z, η οποία και θα ξοδέψει τα περισσότερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search