eCommerce

Σύνδεσμοι e-commerce: Η ΕΕ χρειάζεται νέους κανόνες ΦΠΑ

Ο Ecommerce Europe και ο EuroCommerce, οι μεγαλύτεροι σύνδεσμοι ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να ακολουθηθεί μοντέλο μίας εγγραφής στα μητρώα για τον ΦΠΑ. Οι εταιρείες που πραγματοποιούν διασυνοριακές πωλήσεις μπορούν να εγγραφούν σε μία χώρα της ΕΕ, ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για όσες αποθηκεύουν αγαθά σε πολλές χώρες, σημειώνουν οι σύνδεσμοι.

Οι δύο οργανισμοί του κλάδου, Ecommerce Europe και EuroCommerce εξέφρασαν τον περασμένο μήνα από κοινού τις ανησυχίες τους σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα. Μάλιστα, πρόσφατα λανσάρισαν και το web site simplify-vat.eu για να ενημερώσουν και να υποστηρίξουν τον παραπάνω σκοπό.

Από τον Ιούλιο, ισχύουν οι νέοι κανόνες ΦΠΑ στην ΕΕ και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορούν πιο εύκολα να εγγραφούν, να υποβάλουν αίτηση και να πληρώσουν ΦΠΑ για πολλές χώρες της ΕΕ μέσω ενός μόνο κράτους - μέλους. Αν και αυτό έχει απλοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τη φορολογική συμμόρφωση, όπως σημειώνουν οι δύο οργανισμοί, το λεγόμενο «ΦΠΑ One-Stop Shop» (OSS) προορίζεται μόνο για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών σε τελικούς καταναλωτές.

Αυτό σημαίνει ότι δεν περιλαμβάνονται εταιρείες που διατηρούν αποθέματα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Αυτοί θα πρέπει να εγγραφούν για ΦΠΑ και να υποβάλουν δηλώσεις σε κάθε χώρα λειτουργίας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο οργανισμών, αυτό κοστίζει στους εμπόρους 8.000 ευρώ ετησίως για κάθε χώρα όπου διατηρείται απόθεμα, κάτι που είναι δαπανηρό και χρονοβόρο, αφού χρειάζονται περίπου 100 ημέρες για την εγγραφή σε κάθε μητρώο και έως και 60 δηλώσεις ΦΠΑ ανά χώρα, ανά έτος.

Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της ΕΕ και των ενδιαφερομένων είναι ακόμη σε εξέλιξη και οι οργανώσεις του κλάδου σημειώνουν πως ελπίζουν ότι μια αναθεώρηση των κανόνων θα εφαρμοστεί πριν από το 2023.

Ο Ecommerce Europe αντιπροσωπεύει πάνω από 100.000 λιανοπωλητές, ενώ ο EuroCommerce αντιπροσωπεύει έξι εκατομμύρια εταιρείες καθώς και 31 εθνικές εμπορικές ομοσπονδίες.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Skroutz εγκαινιάζει τα Skroutz Points για παραλαβή προϊόντων

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, δίνει τη λύση ακόμα και στους πιο πολυάσχολους καταναλωτές, δημιουργώντας μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, με την επιλογή ‘Αγορά μέσω Skroutz’.

Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι ηλεκτρονικές αγορές μετατρέπονται σε μια εύκολη διαδικασία, με εκατομμύρια διαθέσιμα προϊόντα από χιλιάδες συνεργαζόμενα καταστήματα, ασφάλεια, άμεση εξυπηρέτηση και δωρεάν επιστροφές.

Η ‘Αγορά μέσω Skroutz’ αποτελεί μια καινοτόμα λύση για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει και να προσθέσει στο ίδιο καλάθι, μια τεράστια γκάμα διαφορετικών προϊόντων, σε μια virtual αγοραστική εμπειρία, χωρίς την αναμονή, την κίνηση και την πολυκοσμία των καταστημάτων.

Συμπληρωματικά, όλες οι αγορές, πραγματοποιούνται σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων, ενώ αν ο καταναλωτής παραλάβει λάθος ή ελαττωματικό προϊόν ή αν απλά άλλαξε γνώμη, η διαδικασία επιστροφής είναι δωρεάν, με τη Skroutz να αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας. Τέλος, ο καταναλωτής μπορεί να λύσει κάθε στιγμή τυχόν απορίες ή δυσκολίες που αντιμετωπίζει με την παραγγελία του, μέσω του Help Center και της φόρμας επικοινωνίας.

Θέτοντας υψηλούς στόχους και βάζοντας πάντα σε προτεραιότητα τα πιο ποιοτικά επίπεδα εξυπηρέτησης, το Skroutz απαντάει στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, δημιουργώντας και αναπτύσσοντας νέες υπηρεσίες με αμέτρητα πλεονεκτήματα και οφέλη. Από τον Απρίλιο του 2021, η Skroutz Last Mile, ξεκίνησε τα ταξίδια της στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, γεμίζοντας τους δρόμους με μηχανές και βαν, προσθέτοντας πρόσφατα και ηλεκτρικά βαν με 0% εκπομπή ρύπων.

Με τον τρόπο αυτό προσφέρεται μια αναβαθμισμένη εμπειρία παράδοσης, δίνοντας τέλος στην αναμονή, καθώς ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται αναλυτικά για το διάστημα που θα παραδοθεί η παραγγελία του. Παράλληλα, το Skroutz στηρίζοντας τους ανθρώπους που εργάζονται για την εξυπηρέτηση και την παράδοση των πακέτων, δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή  να ανταμείψει τον διανομέα με tip, μέσω ενός link που λαμβάνει σε SMS με το πέρας της παράδοσης.  

Την ίδια στιγμή, το Skroutz πρωτοπορεί και παρουσιάζει στην Ελλάδα, τα ‘Skroutz Point’. Τα σημεία αυτόματης παραλαβής του Skroutz, έρχονται για να κατακλείσουν το αθηναϊκό τοπίο, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές, να παραλαμβάνουν τις αγορές τους, εντός 3 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής. Η διαδικασία είναι απλή, ο καταναλωτής βάζει τα προϊόντα της επιλογής του στο καλάθι, επιλέγει παράδοση σε ένα από τα 20 Skroutz Point, λαμβάνει ενημέρωση και τον προσωπικό κωδικό PIN μέσω SMS και παραλαμβάνει την παραγγελία του, εντός 3 ημερών.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συστάσεις της ΕΕΤΤ προς καταναλωτές, εταιρείες ταχυμεταφορών και e-shops

Η σημαντικά αυξημένη ζήτηση για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρήθηκε την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ως αποτέλεσμα και των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, οδήγησε σε μεγάλα προβλήματα ανταπόκρισης των ταχυδρομικών παρόχων, όπως προκύπτει και από το πλήθος των καταγγελιών που έλαβε η ΕΕΤΤ, αλλά και ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Για το λόγο αυτό, εν όψει της φετινής εορταστικής περιόδου και των επερχόμενων εκπτωτικών ημερών (Black Friday, Cyber Monday), η ΕΕΤΤ απευθύνει συστάσεις σε καταναλωτές, εταιρείες ταχυμεταφορών και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω της σχετικής ανακοίνωσής της.

(α) Συστάσεις προς καταναλωτές

Για τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών τους, οι καταναλωτές συνίσταται να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα ακόλουθα:

1. Χρόνος & σημείο παράδοσης/παραλαβής: Πριν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τη συνεργαζόμενη επιχείρηση ταχυμεταφορών, τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, τη δυνατότητα ειδοποίησής σας αναφορικά με την ακριβή μέρα που θα παραληφθεί, καθώς και τον αριθμό αποστολής της (tracking number).

Επιπλέον, αξιοποιείστε το χώρο «σχολίων» στη φόρμα παραγγελίας του προϊόντος, αναγράφοντας επιπρόσθετες πληροφορίες προς την εταιρία ταχυμεταφορών που θα διευκολύνουν τη διαχείριση της αποστολής σας, ιδιαίτερα αν υφίσταται πολύωρη απουσία από την οικία σας σε καθημερινή βάση.

2. Παρακολούθηση αποστολής: Αναζητήστε την πορεία παράδοσης της παραγγελίας σας από το σύστημα εντοπισμού (tracking system) στην ιστοσελίδα της εταιρίας ταχυμεταφορών. Σημειώνεται ότι αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιριών να ενημερώνουν για την πορεία της αποστολής μέσω SMS, email, τηλεφωνικώς κ.λπ.

3. Επανάληψη της προσπάθειας επίδοσης: Οι εταιρείες ταχυμεταφορών υποχρεούνται σε δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου, σε περίπτωση απουσίας σας κατά την αρχική προσπάθεια, με σχετική έγγραφη/ηλεκτρονική ειδοποίησή σας.

4. Παραλαβή με επιφύλαξη: Έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε με επιφύλαξη ή να δηλώσετε επιφύλαξη εντός μίας ημέρας από την παραλαβή της αποστολής εάν το αντικείμενο που σας παραδίδεται έχει υποστεί φθορά ή είναι κατεστραμμένο.

5. Δυνατότητα μη υπογραφής: Με σκοπό την προληπτική προστασία της δημόσιας υγείας, επιτρέπεται, κατ’ εξαίρεση και μόνο προσωρινά, η επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών χωρίς υπογραφή του παραλήπτη και με την καταχώρηση από τον διανομέα, του μοναδικού προσωπικού κωδικού αναγνώρισης που θα σας έχει ήδη αποσταλεί.

6. Δικαίωμα αποζημίωσης: Έχετε δικαίωμα, υπό όρους, να αιτηθείτε αποζημίωση, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αποστολής, για την πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών (απώλεια/ καταστροφή/εκπρόθεσμη επίδοση). Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων καταβάλλονται στον αποστολέα ή, αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου.


(β) Συστάσεις προς εταιρίες ταχυμεταφορών

Με γνώμονα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και τη βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών, η ΕΕΤΤ συνιστά στις εταιρίες ταχυμεταφορών τα εξής:

1. Να προετοιμαστούν σε επιχειρησιακό επίπεδο για την προσεχή περίοδο έντονης ζήτησης, αξιοποιώντας την εμπειρία του τελευταίου 1,5 χρόνου, αποφεύγοντας πρακτικές που δύνανται να υποβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να προκαλέσουν ταλαιπωρία στους καταναλωτές.

2. Να επανεξετάσουν προσεκτικά τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης, να ενημερώσουν έγκαιρα τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις/e-shops και κατ’ επέκταση τους χρήστες για τις όποιες μεταβολές, και να προσφέρουν αξιόπιστη ενημέρωση για την πορεία της αποστολής, ιδιαίτερα κατά την παραλαβή της παραγγελίας από την επιχείρηση/e-shop και πριν την τελική παράδοσή της στον παραλήπτη. Αν ο μεγάλος όγκος αποστολών προκαλεί δυσκολία ανταπόκρισής τους, να μην αναλαμβάνουν επιπλέον αποστολές, εφόσον δεν μπορούν να εγγυηθούν την έγκαιρη επίδοσή τους.

3. Να μεριμνήσουν για την αύξηση των ενεργειών παράδοσης στους παραλήπτες, με εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης,  αξιοποιώντας π.χ. συνεργαζόμενες τοπικές εταιρείες ταχυμεταφορών/θυρίδες/σημεία εξυπηρέτησης διευρυμένου ωραρίου, έτσι ώστε να αποφεύγεται η μεγάλη αναμονή καταναλωτών έξω από τα καταστήματα των εταιριών ταχυμεταφορών για την παραλαβή δεμάτων.

4. Να αυξήσουν τον αριθμό του προσωπικού που απασχολείται με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των αιτημάτων των χρηστών, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων/παραπόνων και την πληροφόρηση των καταναλωτών.

5. Να εξαντλούν τη δυνατότητα επαναπροώθησης των αποστολών προς παραλήπτες που απουσίαζαν από το δηλωθέν σημείο παραλαβής. Επιπλέον συστήνεται η καθιέρωση πολιτικής για την παραμονή των ανεπίδοτων στο τοπικό υποκατάστημα για περισσότερες εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση των παραληπτών, όταν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος εντός του καταστήματος, καθώς και πρόσθετη ειδοποίηση πριν την επιστροφή στον αποστολέα.

 

(γ) Συστάσεις προς επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops), η ΕΕΤΤ συνιστά:

1. Να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τον αριθμό αποστολής και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης βάσει της σύμβασης ταχυμεταφοράς.

2. Να προχωρούν σε προσεκτική έρευνα της ταχυδρομικής αγοράς και να επιλέγουν εταιρία ταχυμεταφορών, βάσει συνδυασμού ποιοτικών κριτηρίων και κόστους.  Να μην διστάζουν να αλλάξουν συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή να συνεργαστούν με περισσότερες εταιρίες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν ταχύτερα τους πελάτες τους.

3. Να αξιοποιούν τη δυνατότητα εκχώρησης στους παραλήπτες των προϊόντων τους, του δικαιώματος αποζημίωσης από τις εταιρείες ταχυμεταφορών για πλημμελείς ταχυδρομικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα για προπληρωμένες/εξοφλημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, συνεχίζει εντατικά τον έλεγχο της ταχυδρομικής αγοράς και παρακολουθεί συστηματικά την τήρηση του κανονιστικού πλαισίου για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Εικόνα: RoseBox رز باکس, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι Best “Black Friday” προσφορές από τα Best καταστήματα μόνο στο BestPrice.gr

Το BestPrice.gr, η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, για ακόμη μία χρονιά ετοιμάζεται να υποδεχτεί την εκπτωτική περίοδο της Black Friday. Στόχος του να αναδείξει τις προσφορές των συνεργαζόμενων καταστημάτων, αλλά και να βοηθήσει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τις ευκαιρίες που τους ενδιαφέρουν, εύκολα και γρήγορα.

Δεν είναι τυχαίο ότι το BestPrice.gr είναι η 1η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών που εμπιστεύονται για την προβολή τους περισσότερα από 3.200 ηλεκτρονικά καταστήματα για περισσότερο από 20 χρόνια. Μάλιστα, είναι η μόνη πλατφόρμα που φιλοξενεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα των πιο μεγάλων και γνωστών αλυσίδων λιανικής πώλησης στην Ελλάδα.

Στην ειδική ενότητα “προσφορές”, οι χρήστες του BestPrice.gr έχουν τη δυνατότητα να βρουν όλα τα προϊόντα που σημειώνουν πτώση στην καλύτερη τιμή των τελευταίων μηνών, από το σύνολο των καταστημάτων που συμμετέχουν στην πλατφόρμα. Οι προσφορές ανανεώνονται αυτόματα, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να φιλτραριστούν ανά κατηγορία και ανά κατάστημα.

Επιπλέον, το BestPrice.gr προσφέρει στους χρήστες του προσωποποιημένες ειδοποιήσεις για προσφορές, με βάση τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ολοκληρώθηκε η 1η ECDM Conference North 2021 στη Θεσσαλονίκη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Conference North 2021, η σημαντικότερη εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή.

Η ECDM Conference North 2021 διοργανώθηκε το Σαββατοκύριακο, 6 και 7 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Ιωάννης Βελλίδης και παρά τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες, εξαιτίας της πανδημίας, το κοινό της Βόρειας Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρόν και τίμησε με την παρουσία του τη διοργάνωση.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, διεξήχθη διήμερο συνέδριο με την παρουσία κορυφαίων ομιλητών, από ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, όπως οι Rakuten Viber, semrush, Zalando, Retargeting και ebay, η οποία μάλιστα για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συμμετείχε και με εκθεσιακό περίπτερο, στο οποίο εκπρόσωποί της ενημέρωναν τους ενδιαφερόμενους εμπόρους για τις δυνατότητες που τους παρέχει για ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο και τα προγράμματα υποστήριξης που διαθέτει.

Στο συνέδριο συμμετείχαν πάνω από 180 σύνεδροι, με την αίθουσα να είναι ασφυκτικά γεμάτη, σε όλη σχεδόν τη διάρκεια του διημέρου! Μάλιστα, στο Βελλίδειο βρέθηκαν σύνεδροι, όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από γειτονικές χώρες, κυρίως τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

Κατά την έναρξη της ECDM Conference North 2021 τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό, ο κ. Άγγελος Χαριστέας, Aντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ο κ. Μιχάλης Κούπκας, Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Τις εργασίες του κεντρικού διήμερου συνεδρίου, άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, κ. Κατερίνα Φραϊδάκη.

Η eCommerce & Digital Marketing Conference North 2021 διοργανώθηκε με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: DHL, 3ds, Lighthouse, ClickMyWay

Χορηγοί: ebay, DigitalUp, Retargeting, ONIT!, WayMore, cs.cart hellas

Υποστηρικτές: reccodo, Business Cloud, IpHost, Think Open

Και υπό τις αιγίδες των:

- Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
- Δήμος Θεσσαλονίκης
- Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
- GR.EC.A 
- iab Hellas
- Σ.Ε.Π.Ε

ECDM Conference North 2021: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πάνω από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές θα κάνουν αγορές στη φετινή Black Friday

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, στο πλαίσιο της έρευνας Holiday Shopping Trends 2021, ανέδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές την περίοδο της Black Friday.

Πιο συγκεκριμένα, η πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εκμεταλλευτεί την Black Friday για να πραγματοποιήσει τις Χριστουγεννιάτικες αγορές.

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στο Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο. 

Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.

Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).

Εκτός από τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με την Black Friday, η έρευνα της Sitecore εστιάζει και στο πως σκοπεύουν να περάσουν οι καταναλωτές τις φετινές γιορτές. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (52%) σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τους εορτασμούς νωρίτερα από άλλες χρονιές και να γιορτάσουν περισσότερο με επισκέψεις σε σπίτια αγαπημένων προσώπων (23%) και ημερήσιες εκδρομές (20%), ενώ η γενιά Ζ, σε ποσοστό 31%, δίνει προτεραιότητα στα πάρτι με φίλους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κατά 27% αυξήθηκαν οι αγορές στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το τρίτο τρίμηνο του 2021

Τον ρυθμό ανάπτυξης +27% στην αξία (€) των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Φαρμακείου στην Ελλάδα, το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).



Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσιεύτηκε από την Convert Group και προκύπτουν από την καινοτόμο πλατφόρμα της εταιρείας, eRetail Audit. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει σε προμηθευτές και εμπόρους Καταναλωτικών και Consumer Healthcare αγαθών, να έχουν καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό καλάθι, στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα €43,1 με το ΦΠΑ από €42,4 που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.

Ακόμη, ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, τον οποίο θα συναντήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο report της εταιρείας, αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.

Η ξεκάθαρη προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile & tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop & laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών. Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποιήση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).

Η δωρεάν εκδοχή του τριμηνιαίου Report της Convert Group για τον κλάδο του online φαρμακείου δημοσιεύτηκε στη διεύθυνση https://convertgroup.com/insights. Η Convert Group δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας λαμβάνοντας και τον τίτλο για ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ευρώπης για το 2021 και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, και analysts.

 

Μοιρστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Daimler Mobility και η Visa φέρνουν το e-commerce στο αυτοκίνητο

Ως αποτέλεσμα της νέας παγκόσμιας τεχνολογικής συνεργασίας μεταξύ της Daimler Mobility και της Visa, η Daimler θα προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμών μέσω του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι η ανάγκη εισαγωγής κωδικών ή χρήσης κινητών συσκευών για την ταυτοποίηση της πληρωμής σύντομα θα ανήκει στο παρελθόν, καθώς το ίδιο το όχημα μετατρέπεται σε συσκευή πληρωμών που ενεργοποιείται βιομετρικά χάρη στην τεχνολογία Delegated Authentication της Visa.
 
Από την άνοιξη του 2022 και μετά, οι πελάτες της Mercedes-Benz στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία θα μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος στο αυτοκίνητο, ενώ θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης. Οι αγορές μπορούν να γίνουν απευθείας μέσω της κεντρικής μονάδας του αυτοκινήτου ή του MBUX. Η δυνατότητα αυτή, αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε άλλες χώρες παγκοσμίως σε μεταγενέστερο στάδιο.


 
Το εμπόριο εντός αυτοκινήτου, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πολυτελούς εμπειρίας των πελατών.  Για παράδειγμα η πλατφόρμα διεθνών πληρωμών της Daimler Mobility που ονομάζεται Mercedes pay,  δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες απευθείας από το αυτοκίνητό τους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Mercedes me, καθώς και άλλες υπηρεσίες όπως η προμήθεια καυσίμων και η στάθμευση.

Το Mercedes pay αποτελεί μέρος της στρατηγικής κινητικότητας και ψηφιοποίησης της Daimler και εταιρικό τμήμα της Daimler Mobility. Η Daimler θα είναι η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο που θα ενσωματώσει το Visa Cloud Token Framework στα οχήματά της. Το Cloud Token Framework της Visa, είναι μια τεχνολογία ασφαλείας στο cloud που επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία σε πολλαπλές συσκευές, καθώς τα Visa Cloud Tokens προστατεύουν και αφαιρούν ευαίσθητες πληροφορίες κατά την πληρωμή, μετατρέποντας τα δεδομένα και αποθηκεύοντάς τα με ασφάλεια.

Επιτρέπουν επίσης τη σύζευξη πολλαπλών συσκευών εντός και εκτός του αυτοκινήτου, οι οποίες στη συνέχεια ενσωματώνονται απευθείας με τα τραπεζικά διαπιστευτήρια του καταναλωτή. Αυτό βελτιώνει σημαντικά τη συνολική εμπειρία πληρωμών, καθώς οι καταναλωτές δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν τον αριθμό της κάρτας τους για να ολοκληρώσουν μια αγορά ή να εναλλάσσουν μεταξύ συσκευών για την ταυτοποίηση των πληρωμών. Η λύση θα χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (1).
 
Πολλά υποσχόμενο μέλλον για το ψηφιακό εμπόριο εντός αυτοκινήτου
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ο αριθμός των συνδεδεμένων αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε πάνω από 352 εκατομμύρια παγκοσμίως (2) και ο συνολικός όγκος πληρωμών εντός αυτοκινήτου αναμένεται να φτάσει περίπου τα 86 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 (3).


Οι παγκόσμιες τάσεις κινητικότητας όπως τα ηλεκτρικά οχήματα, η συλλογική χρήση αυτοκινήτου, η αυτόνομη οδήγηση και τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, αυξάνουν τη ζήτηση για καινοτόμους τρόπους πληρωμών για αγαθά και υπηρεσίες, μέσα στο ίδιο το όχημα. Σήμερα, όταν ο οδηγός αγοράζει υπηρεσίες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, πολλές φορές απαιτείται να χρησιμοποιήσει μία ξεχωριστή συσκευή για να συνδεθεί σε μία εφαρμογή ή σε έναν ιστότοπο. Η φιλοδοξία της Daimler και της Visa είναι να προσφέρουν στους χρήστες μία απλοποιημένη εμπειρία αγορών μέσω του αυτοκινήτου, παρέχοντάς τους παράλληλα περισσότερες δυνατότητες επιλογής και υψηλότερη ποιότητα εμπειριών.
 

1. Η συμμόρφωση με την οδηγία Strong Customer Authentication (SCA- ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη) απαιτεί έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων που αποτελείται από τα ακόλουθα: κάτι που γνωρίζει ο καταναλωτής (π.χ. κωδικός πρόσβασης), που κατέχει (π.χ. μια συνδεδεμένη συσκευή) ή είναι (π.χ. βιομετρικά στοιχεία). Η Daimler Mobility χρησιμοποιεί τη Visa’s Delegated Authentication Service (Υπηρεσίας Εξουσιοδότησης Επαλήθευσης της Visa), καθιστώντας δυνατή την εφαρμογή της SCA για λογαριασμό του εκδότη

2. Capgemini Invent: Connected Vehicle Trend Radar 2, 2020.

3. Juniper Research: The Race for In-Vehicle Payments, 2020.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Generation Y φέρνει στην Ελλάδα την πιο cutting-edge AI μηχανή αναζήτησης

Η Generation Y – International eBusiness Hub ανέλαβε την αποκλειστική αντιπροσωπεία του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την πιο cutting-edge μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite.

Το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί. Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite.

Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate), κατά 30%!

 

Ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη μεγάλη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν το engagement και loyalty των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.

 

Η Solène Le Saout, Manager Partnerships EMEA της Algolia δήλωσε για τη συνεργασία: «Η Algolia είναι υπερήφανη που συνεργάζεται με τη Generation Y, προκειμένου να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες των εταιρειών στη δημιουργία καλύτερων ψηφιακών εμπειριών. Η αποστολή μας είναι να διευρύνουμε περαιτέρω τα έσοδα των επιχειρήσεων και η τεχνογνωσία της Generation Y σε συνδυασμό με τη δική μας λύση, η οποία είναι η καλύτερη για αναζήτηση και ανακάλυψη, θα ωθήσουν τους πελάτες μας στο επόμενο επίπεδο ανάπτυξής τους».

 

O κ. Αναστάσιος Σπανίδης, CEO & co-Founder της Generation Y, δήλωσε για αυτήν την αποκλειστικότητα: «Στη διαρκή προσπάθειά μας να προσφέρουμε τις κορυφαίες και πιο εξελιγμένες τεχνολογικά λύσεις στο χώρο του e-business, προχωρήσαμε σε αποκλειστική συνεργασία με την πανίσχυρη διεθνή πλατφόρμα της Algolia. Με τη δοκιμασμένη και καινοτόμα δυναμική της πλατφόρμας αλλά και τη συνεχιζόμενη πελατοκεντρική φιλοσοφία μας, συνεχίζουμε και ενισχύουμε τη φαρέτρα μας με τα πλέον σύγχρονα και αποδοτικά εργαλεία για κάθε επιχείρηση που επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της». 

Δείτε περισσότερα εδώ: www.generation-y.gr/partnership/algolia/

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Salesforce: Eπιβραδύνεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως

Οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11% το τρίτο τρίμηνο του 2021. Πρόκειται για υψηλότερη αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2%. Ωστόσο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, είναι ορατό ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο επιβραδύνεται. Ο ευρωπαϊκός όγκος πωλήσεων φαίνεται να επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, φαίνεται ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν σημειώσει αύξηση πωλήσεων στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Η ετήσια ανάπτυξη έφτασε το 11% το τρίτο τρίμηνο, ενώ πέρυσι η ανάπτυξη ήταν 63% την ίδια περίοδο. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται στο νέο δείκτη αγορών του τρίτου τριμήνου της χρονιάς από την Salesforce.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ανατολική Ευρώπη αναπτύσσεται ταχύτερα από τον παγκόσμιο μέσο όρο, αυτό το τρίμηνο πέτυχε αύξηση 40% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε ανάπτυξη 20%, η Ολλανδία έφτασε το 18% και η Ιταλία 15%.

Στα στοιχεία της έκθεσης αναφέρονται επίσης και τα ποσοστά μετατροπών, τα οποία αντικατοπτρίζουν το ποσοστό των επισκεπτών ενός e-shop που υποβάλουν τελικά μια παραγγελία. Το παγκόσμιο ποσοστό μετατροπών το τρίτο τρίμηνο ήταν 2,4%. Οι διαδικτυακοί πωλητές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία μπόρεσαν να επιτύχουν ποσοστά μετατροπής πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Στην Ολλανδία, το ποσοστό μετατροπών ήταν 3,2% και στο Ηνωμένο Βασίλειο 2,8%. Η Γερμανία και το Βέλγιο κυμάνθηκαν στον παγκόσμιο μέσο όρο, ενώ η Ανατολική Ευρώπη σημείωσε ελάχιστα χαμηλότερη βαθμολογία με 2,2%. Η Γαλλία έφτασε το 1,4%, ενώ η Ισπανία και η Ιταλία έφτασαν και οι δύο στο 1,2%, πολύ πιο πίσω από τον μέσο όρο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search