eCommerce

Βράβευση της Generation Y στα HR Awards

Το βραβείο Best Crisis Management Strategy στην επίκαιρη κατηγορία Covid-19 Response Actions των φετινών HR AWARDS απέσπασε η Generation Y – International eBusiness Hub, λαμβάνοντας αναγνώριση για την επιτυχία της όσον αφορά στον τρόπο διαχείρισης των εργαζομένων της, καθώς και στην ανταπόκριση στις έκτακτες συνθήκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Με μεθοδικότητα και ισχυρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό της, η Generation Y έθεσε ως αποκλειστικό της στόχο την εδραίωση του αισθήματος ασφαλείας και την τόνωση του ηθικού τους, κατορθώνοντας να παράσχει άμεση βοήθεια για οποιαδήποτε σωματική, ψυχική και πνευματική ανάγκη, διασφαλίζοντας παράλληλα μια επαγγελματική καθημερινότητα χωρίς αντιξοότητες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Generation Y  κατάφερε να μετατρέψει σε πλεονέκτημα τη μεγαλύτερη πρόκληση που προτάθηκε μπροστά της, καθώς οργανώνοντας συνεδρίες ψυχοθεραπείας, γιόγκας, διατροφής, προστάτευσε τους ανθρώπους της από τις συνέπειες της πανδημίας, έδωσε ώθηση στην παραγωγικότητά τους, αποτελώντας τον καταλύτη στη διατήρηση της ανθρώπινης επαφής σε κάθε έκφανση της συνεργασίας των ομάδων της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αλλαγές στο Διοικητικό Συμβούλιο του GRECA

Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A., ύστερα απο την αποχώρηση της κ. Σταυρούλας Κακκαβά ως Εκπροσώπου του you.gr και Γενικού Γραμματέα απο το Δ.Σ του Συνδέσμου,κατόπιν της συνεδρίασης που έλαβε χώρα την Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2021, στα γραφεία του συνδέσμου.
 
Έπειτα από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, η κ. Μαρίνα Βασιλαρά αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Γραμματέα στον Σύνδεσμο, ενώ καλωσορίζει τον Αλέξανδρο Ρούστα, Γενικό Διευθυντή της Quest On Line, ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.


 
Το Δ.Σ. ευχαριστεί την κα. Κακκαβά Σταυρούλα για την πολύτιμη προσφορά της και την εποικοδομητική συνεργασία και της εύχεται καλή συνέχεια στην επαγγελματική σταδιοδρομία της.

H Μαρίνα Βασιλαρά ανέλαβε επικεφαλής του τμήματος e-Business της APIVITA το 2011 και το 2018 διεύρυνε τα καθήκοντα της αναλαμβάνοντας τη θέση της Global Communication και e-business Director. Στη νέα της θέση είναι υπεύθυνη για όλα τα θέματα σε παγκόσμιο επίπεδο σε σχέση με το e-commerce, την ψηφιακή επικοινωνία, τα social media και το PR.


Είναι κάτοχος πτυχίου στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Πειραιά και MBA με εξειδίκευση στο Online Marketing από το Bentley University, Graduate School of Business. Τέλος, είναι εισηγητής στα σεμινάρια e-Business & digital επικοινωνίας και παρακολουθεί στενά το χώρο των ψηφιακών startups από τη θέση του επενδυτή

Ο Αλέξανδρος Ρούστας είναι Γενικός Διευθυντής της Quest On Line, στην οποία ανήκει το ηλεκτρονικό κατάστημα you.gr, ένα από τα μεγαλύτερα αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα με έμφαση στην τεχνολογία αλλά και σε προϊόντα καθημερινής χρήσης.

Κατέχει επίσης τη θέση του υπεύθυνου επενδυτικού σχέσεων της εισηγμένης μητρικής εταιρείας Quest Holdings (Quest:GA) και έχει δημιουργήσει το επενδυτικό fund IQbility του ομίλου Quest, το οποίο έχει έως σήμερα επενδύσει σε 15 startup εταιρείες στο χώρο της τεχνολογίας.

Διαθέτει πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων από το ΕΜΠ.

Δείτε την πλήρη σύνθεση του ΔΣ του GR.EC.A. εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Γιατί η PayPal θέλει να εξαγοράσει το Pinterest;

Σύμφωνα με φήμες, ο γίγαντας των ψηφιακών πληρωμών, PayPal εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και αγορών Pinterest, δημιουργώντας, ενδεχομένως, έναν κολοσσό στο e-commerce. Μέχρι να έρθει η σχετική διάψευση, η ενδεχόμενη εξαγορά πυροδότησε επιπλέον σχόλια και εικασίες.



Οι πωλήσεις με ένα κλικ στο Pinterest θεωρείται ότι έχουν τεράστιο επιχειρηματικό νόημα και κερδοφορία. Ένας τέτοιος συνδυασμός θα έδινε επίσης στο PayPal πρόσβαση σε δεδομένα που θα επέτρεπαν πιο στοχευμένο marketing.


Όσον αφορά στην αρνητική πλευρά, η ανάπτυξη του PayPal και ιδίως η αυξανόμενη εμβέλεια των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών του, έχει προσελκύσει μεγάλη προσοχή από τις ρυθμιστικές αρχές, ενώ μια συμφωνία όπως αυτή, θα έφερνε την εταιρεία ακόμη περισσότερο στο στόχαστρο ελεγκτικών και ρυθμιστικών αρχών. Το ενδιαφέρον ήταν ότι η μετοχή του Pinterest αυξήθηκε με αφορμή τις σχετικές φήμες, αλλά αυτή τής PayPal κατέρρευσε.




Εάν αυτή η εξαγορά ολοκληρωνόταν, θα επισφράγιζε ένα έτος κατά το οποίο οι εταιρείες πληρωμών έχουν αυξήσει τις δαπάνες εξαγορών, λόγω των επιχειρηματικών κεφαλαίων που εισρέουν στον κλάδο. Με την ανάπτυξη των fintech, συμπεριλαμβανομένων των νεοφυών επιχειρήσεων πληρωμών που αυξάνονται στην αγορά των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, τόσο οι παλαιότεροι παίκτες όσο και οι νεοεισερχόμενοι, είναι πρόθυμοι να “εξαγοράσουν” ανάπτυξη και να προστατευτούν, συνδυάζοντας περισσότερες επιχειρήσεις.


Το Pinterest θα ήταν μακράν η μεγαλύτερη και πιο ακριβή εξαγορά της PayPal. Το Pinterest, όπως και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, πρόσφατα στράφηκε στο να ενσωματώσει και αγορές στην πλατφόρμα του, αναπτύσσοντας νέες πηγές εσόδων. Φέτος, επέκτεινε μια παγκόσμια συνεργασία με το Shopify, διευρύνοντας την πρόσβαση των λιανοπωλητών για απευθείας πωλήσεις.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η AliExpress αναβαθμίζει τα logistics της με κύριο στόχο την Ευρώπη

To δημοφιλές κινέζικο marketplace AliExpress ετοιμάζει μια νέα λύση logistics που θα προσφέρει στους καταναλωτές σύντομη, εγγυημένη παράδοση προϊόντων, επιταχύνοντας σημαντικά τους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών τους. Το νέο εξορθολογισμένο δίκτυο, αναμένεται να βελτιώσει τις διασυνοριακές πωλήσεις του AliExpress.

Η θυγατρική του Ομίλου Alibaba είναι μια πολύ δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών από την Κίνα, γνωστή για τις χαμηλές της τιμές, αλλά και τους μεγάλους χρόνους παράδοσης. Τώρα, η AliExpress συνεργάζεται με την Cainiao (τον βραχίονα logistics της Alibaba) δημιουργώντας μια νέα λύση εφοδιαστικής.

Οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες αποτελούνται από νέες αποθήκες στην Κίνα, αυτοματοποιημένα κέντρα διαλογής, αποθήκες στο εξωτερικό, αυξημένες εβδομαδιαίες ναυλωμένες πτήσεις, καθώς και ένα δίκτυο σημείων παραλαβής. Αυτές οι αναβαθμίσεις θα επιταχύνουν τους χρόνους παράδοσης που απαιτούνται για αποστολές από την Κίνα στο εξωτερικό, με έμφαση στην Ευρώπη και στη Λατινική Αμερική.

Το AliExpress αναπτύχθηκε σημαντικά το 2020 σε ευρωπαϊκές αγορές όπως η Ισπανία και η Γαλλία. Με τη νέα λύση εφοδιαστικής, η εταιρεία θέλει να επενδύσει περαιτέρω στην τεχνολογία, για να εδραιώσει τη θέση της σε αυτές τις αγορές και να επεκταθεί περαιτέρω.

Μέσω της συνεργασίας με την Cainiao, δημιουργήθηκαν στην Κίνα πέντε αποθήκες, προκειμένου οι έμποροι να αποθηκεύουν εκ των προτέρων τα προϊόντα τους, ώστε να μειωθούν οι χρόνοι παράδοσης. Μαζί με εννέα νέα αυτοματοποιημένα κέντρα διαλογής και 80 εβδομαδιαίες ναυλωμένες πτήσεις κατά μέσο όρο, η AliExpress μπορεί πλέον να προσφέρει παράδοση σε 10 εργάσιμες ημέρες για επιλεγμένες παραγγελίες που πραγματοποιούνται στην Ισπανία και στη Γαλλία, 12 εργάσιμες ημέρες για τη Βραζιλία και 5 εργάσιμες ημέρες για τη Νότια Κορέα.

Με τις αποθήκες που έχουν αναπτυχθεί σε ευρωπαϊκό έδαφος, η τοπική παράδοση στην Ισπανία και τη Γαλλία μπορεί να επιτευχθεί σε τρεις ημέρες, ενώ για την υπόλοιπη Ευρώπη σε επτά ημέρες.

Επιπλέον, έχει δρομολογηθεί ένα δίκτυο με περισσότερα από 20.000 αυτόματα σημεία παραλαβής προϊόντων στην Ισπανία, τη Γαλλία, την Πολωνία και τη Ρωσία. Σε αυτά περιλαμβάνονται σημεία AliExpress που θα τροφοδοτούνται από την Cainiao, αλλά και σημεία τοπικών συνεργατών.

Εκ μέρους της εταιρείας υπάρχουν σχέδια για επέκταση του δικτύου και των υπηρεσιών σε περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Στα τέλη Νοεμβρίου, η εταιρεία αναμένεται να έχει περισσότερες από 300 ναυλωμένες πτήσεις συνολικά, ώστε οι πελάτες να λαμβάνουν τα πακέτα τους στην ώρα τους.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σημαντικά στελέχη διεθνούς εμβέλειας μεταξύ των ομιλητών της ECDM Conference North 2021

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North 2021 (ECDM Conference North 2021) πλησιάζει και το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των συνέδρων κορυφώνεται!

Η συνεδριακή και εκθεσιακή εκδήλωση ECDM Conference North 2021 θα πραγματοποιηθεί στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη, στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα Project και όλες τις τάσεις, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

 

Οι ομιλητές που έχουν ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές είναι οι:

  • Nidhi Arya, Senior Product Manager, Zalando
  • Aleksandra Beyer Nunes, Global Programmatic Manager, The Economist Group
  • Dimitris Evagelou, Lead Designer & Art Director, DDB Athens
  • Thomas Katakis, Sales Director Greece & Cyprus, Retargeting Hellas
  • Konstantin Kostadinov, Senior Sales Director CEE and CIS, Rakuten Viber
  • Penny Kontogeorgou, Partner, Attorney-at-Law, Zoulovits – Kontogeorgou Law Firm            
  • Patrick De Pauw, CEO, Social Seeder
  • Aris Sfakianakis, Greek Regions Manager, DHL Express
  • Harry Spinthakis, Country Manager, GLAMI
  • Sotiris Syrmakezis, CEO & Co-Founder, Throo Payments Europe
  • Konstantinos Tsipras, Senior eCommerce & Digital Marketing Manager, Leroy Merlin
  • Natalia Zhukova, Head of Marketing, Market Research, SEMrush

 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορείτε να πραγματοποιήσετε εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για την παρακολούθηση του διήμερου συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει τη συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Όσοι κλείσουν το εισιτήριό τους για το συνέδριο έως τις 24 Οκτωβρίου, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ συν ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο συμπεριλαμβάνονται:

-  Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου

-  1 διάλειμμα για καφέ κάθε ημέρα

-  Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Στο συνέδριο θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.

Η είσοδος στην ECDM Conference North 2021 επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους και νοσήσαντες* και απαιτείται προεγγραφή πριν την προσέλευση.

Μεγάλοι Χορηγοί:

  • DHL
  • 3ds

Χορηγοί:

  • DigitalUP
  • ONIT!
  • Retargeting
  • cs.cart hellas

Υποστηρικτές:

  • IpHost
  • Business Cloud
  • reccodo
  • Think Open

 

H εκδήλωση τελεί υπό τις αιγίδες των:

  • Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
  • Δήμος Θεσσαλονίκης
  • Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
  • GR.EC.A  
  • iab Hellas
  • ΣΕΠΕ

 

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

 

* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021

Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης είναι οι εξής:

  1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
      • Η είσοδος των επισκεπτών επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). 
      • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
      • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου, για όλους ανεξαιρέτως.
  2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
      • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
      • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Black Friday και Cyber Monday έρχονται με προσδοκίες και ερωτηματικά

Για τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων υπάρχουν αρκετές ανησυχίες σε διεθνές επίπεδο, όσον αφορά στο εάν θα υπάρχει επάρκεια εμπορευμάτων στις αγορές, εξαιτίας των μεγάλων προβλημάτων που υπάρχουν στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.

Μάλιστα, αρκετά στελέχη εταιρειών και αναλυτές έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σχετικά με την επάρκεια των αγαθών και για τη Black Friday. Αυτό, διότι όπως όλοι γνωρίζουμε, η "Μαύρη Παρασκευή" έχει μετατραπεί από "ημέρα ξεστοκαρίσματος" φυσικών καταστημάτων, σε περίοδο (αμφιλεγόμενων) προσφορών για αγορές με κάθε τρόπο, είτε σε φυσικά καταστήματα, είτε online.

Νωρίτερα από τη Black Friday, ξεκινά τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου η περίοδος των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, οι οποίες θα διαρκέσουν 15 ημέρες.

Κατόπιν, έρχεται η Black Friday που φέτος είναι στις 26 Νοεμβρίου.

Τέλος, όπως είναι "θεσμοθετημένο", τρεις ημέρες μετά τη Black Friday, έρχεται η Cyber Monday, τη Δευτέρα 29 Nοεμβρίου, ημέρα κατά την οποία γίνονται προσφορές στους καταναλωτές αποκλειστικά για online αγορές.

Με τον εμπορικό κόσμο αρκετά ταλαιπωρημένο από την περίοδο της πανδημίας που προηγήθηκε, ο Νοέμβριος είναι μήνας που "υπόσχεται" να ανεβάσει τους τζίρους και να στηρίξει την αγορά, ενώ η εορταστική περίοδος που ακολουθεί, να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ανάσα στο λιανεμπόριο, σε κάθε μεγέθους επιχείρηση. Αρκεί να υπάρχει μία όσο το δυνατόν πιο ομαλή ροή προϊόντων στην αγορά, που θα εξυπηρετήσει τη ζήτηση.

Εικόνα: Markus Spiske, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι Κινέζοι έμποροι προσπαθούν να "απεμπλακούν" από την Amazon

Σύμφωνα με στοιχεία της Marketplace Pulse, οι Κινέζοι πωλητές αποτελούν πλέον το 38% των κορυφαίων εμπόρων που υπάρχουν στο marketplace της Amazon, από 40% που ήταν στην αρχή του έτους και από 42% το 2020. Το γεγονός αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους.

Αρχικά, ο γίγαντας του e-commerce αφαίρεσε ένα μεγάλο μέρος κορυφαίων πωλητών, συμπεριλαμβανομένων πολλών από την Κίνα, εξαιτίας των φερόμενων παραβάσεων των πολιτικών του σχετικά με το ζήτημα των reviews. Εν τω μεταξύ, διάφοροι πωλητές που δραστηριοποιούνται στο marketplace υποστηρίζουν ότι η επιρροή των κινέζων εμπόρων είχε ήδη κορυφωθεί. Συνοψίζοντας, η αμοιβαία επωφελής σχέση μεταξύ Amazon και εμπόρων από την Κίνα, η οποία έχει αποδειχθεί καθοριστική για την ανάπτυξη της third-party αγοράς, φαίνεται να βρίσκεται σε αναθεώρηση.

Πιο συγκεκριμένα, ένας εμπορικός όμιλος στη Shenzhen ενθάρρυνε τους Κινέζους εμπόρους να εξαρτώνται λιγότερο από τo marketplace της Amazon και τους προσέφερε 309.000 δολάρια για να δημιουργήσουν τα δικά τους καταστήματα στο Shopify. Αυτή η κίνηση πραγματοποιήθηκε αρκετούς μήνες αφότου το Amazon άρχισε να καταπολεμά το φαινόμενο των fake reviews τον Μάιο, καθώς διέρρευσαν δεδομένα, τα οποία αποδείκνυαν ότι ένας αριθμός Κινέζων πωλητών προσέφεραν τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και εκπτώσεων, με αντάλλαγμα θετικές κριτικές.

Λίγο αργότερα, το Amazon αφαίρεσε από την πλατφόρμα του πολλούς κινέζους εμπόρους, κατηγορώντας τους για παραβίαση των πολιτικών της εταιρείας σχετικά με τα reviews. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον τελευταίο μήνα διέκοψε 3.000 λογαριασμούς, αν και αρκετοί υπολογίζουν ότι ο αριθμός κυμαίνεται κοντά στις 50.000!

Δεν είναι σαφής ο αριθμός των μεταπωλητών που τελικά ενδέχεται να χάσουν τους λογαριασμούς τους εξαιτίας των κυρώσεων που επιβλήθηκαν. Αυτό που είναι σίγουρο όμως, είναι ότι εκτός από τα προβλήματα με την αλυσίδα εφοδιασμού που έχουν καταστήσει δαπανηρή την αποστολή από την Κίνα, σε γενικότερο πλαίσιο οι Κινέζοι έμποροι έχουν χάσει μέρος της επιρροής τους στο Amazon και μάλλον θα συνεχίσουν να χάνουν επιπλέον.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness

Εικόνα: Amazon

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δημιουργία e-shop μέσα από την εφαρμογή Prosvasis GO

Η Prosvasis, μέλος του Ομίλου εταιρειών SOFTONE, προχώρησε στον εμπλουτισμό της εφαρμογής Prosvasis GO, με την προσθήκη μίας νέας λειτουργίας δημιουργίας e-shop, προσφέροντας έτσι ακόμη περισσότερες δυνατότητες στους πελάτες της.

Σε συνεργασία με την εταιρεία Yorenda, κατασκευαστές ολοκληρωμένων SaaS και e-commerce πλατφορμών, η Prosvasis παρέχει στους χρήστες του Prosvasis GO τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εύκολα και γρήγορα το ηλεκτρονικό κατάστημα της δικής τους επιχείρησης, μέσα από το περιβάλλον της εφαρμογής. 

H νέα ενσωματωμένη λειτουργία «EshopCloud» υποστηρίζει πλήρως και χωρίς πολυπλοκότητα τις απαιτήσεις διαχείρισης ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου e-shop. Με ισχυρές δυνατότητες και σύγχρονο UI, αυτοματοποιεί κάθε λειτουργία με σκοπό την άμεση και εύκολη δημιουργία ενός e-shop με μερικά μόνο κλικ, απευθείας μέσα από το Prosvasis GΟ. Η ενότητα «EshopCloud», μπορεί να ενσωματωθεί στο Prosvasis GO, έναντι μίας εξαιρετικά χαμηλής ετήσιας συνδρομής.

Η εφαρμογή Prosvasis GO, σε σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμά της, έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη ελεύθερων επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων. Οι προηγμένες δυνατότητες που παρέχει, όπως η έκδοση και διαβίβαση ηλεκτρονικών τιμολογίων στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, καθώς και η διασύνδεση με τον λογιστή (της επιχείρησης), αυτοματοποιούν μεγάλο μέρος της λειτουργίας των συγκεκριμένων επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερο εποικοδομητικό χρόνο, επικεντρωμένο στη λειτουργία της επιχείρησης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η MediaMarkt ετοιμάζεται να λανσάρει πανευρωπαϊκό marketplace

Η MediaMarkt πρόκειται να λανσάρει ένα ευρωπαϊκό marketplace, ξεκινώντας από τη Benelux (Βέλγιο, Ολλανδία. Λουξεμβούργο), ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ισπανία.

Η γερμανική εταιρεία τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και περισσότερο ένας omnichannel λιανοπωλητής, δημιουργώντας πλέον και το δικό της marketplace.

Σύμφωνα με τον Shariar Khalili, διευθυντή της MediaMarkt Benelux για τα ψηφιακά κανάλια, η Ολλανδία είναι η επόμενη χώρα όπου θα ενεργοποιηθεί το marketplace της εταιρείας.

Η δημιουργία του marketplace είναι ένας τρόπος για τη Mediamarkt να διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων της (και να έχει έσοδα από ακόμη ένα κανάλι), δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στους συνεργαζόμενους εμπόρους να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό. Στη γερμανική ιστοσελίδα, οι ενδιαφερόμενοι έμποροι μπορούν ήδη να εγγραφούν στο "MediaMarkt Marketplatz", το οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε στάδιο beta (κεντρική εικόνα).

Οι ενδιαφερόμενοι συνεργάτες θα πρέπει να έχουν εμπορική και φορολογική έδρα στην ΕΕ, να έχουν το δικό τους δίκτυο logistics ή να χρησιμοποιούν αυτό κάποιου συνεργάτη και οι αποστολές και οι επιστροφές να γίνονται σε αποθήκη εντός της ΕΕ. Σε αντίθεση με την Amazon, η MediaMarkt δεν προσφέρει υπηρεσίες αποστολής εμπορευμάτων.

Για να πουλήσουν μέσω της πλατφόρμας της MediaMarkt, οι συνεργάτες χρεώνονται με μηνιαίο τέλος 39 ευρώ. Επίσης, υπάρχει και προμήθεια για κάθε πώληση, η οποία εξαρτάται από την κατηγορία του προϊόντος που πωλείται.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ποιες ελληνικές επιχειρήσεις επηρεάζονται από τις αλλαγές του ΦΠΑ στο e-commerce

Από 1ης Ιουλίου 2021, τέθηκε σε ισχύ μια σειρά νέων κανόνων ΦΠΑ για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι νέοι αυτοί κανόνες εισάγουν πρόσθετες υποχρεώσεις για επιχειρήσεις με εξωστρεφή δραστηριότητα στο χώρο του e-commerce που συναλλάσσονται με τελικούς καταναλωτές (“B2C” συναλλαγές), αλλά και για ηλεκτρονικές διεπαφές (πλατφόρμες), οι οποίες μεσολαβούν σε τέτοιου είδους συναλλαγές.



Το παρόν άρθρο εστιάζει στις περιπτώσεις ηλεκτρονικών πωλήσεων Ελληνικών επιχειρήσεων που εμπίπτουν στους ανωτέρω κανόνες, καθώς και στις διαθέσιμες επιλογές για την διευκόλυνση της συμμόρφωσης με τις σχετικές υποχρεώσεις.

 



Περιπτώσεις ηλεκτρονικών πωλήσεων από Ελληνικές επιχειρήσεις που εμπίπτουν στους νέους κανόνες



-  Εξ αποστάσεως πωλήσεις σε καταναλωτές άλλων κρατών μελών της ΕΕ μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης ή μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας



Οι επιχειρήσεις που πραγματοποιούν τέτοιες συναλλαγές με τελικούς καταναλωτές, έχουν την υποχρέωση χρέωσης και απόδοσης ΦΠΑ στην χώρα εγκατάστασης του πελάτη – καταναλωτή, όταν το συνολικό ύψος των συναλλαγών τους προς καταναλωτές άλλων κρατών μελών της ΕΕ σε ετήσια βάση υπερβαίνει τις 10.000 ευρώ. Σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες που έχουν εκδοθεί, το όριο αυτό ξεκινάει να υπολογίζεται για συναλλαγές που διενεργούνται από 1.7.2021.



-  Εξ αποστάσεως πωλήσεις εισαγόμενων αγαθών χαμηλής αξίας, απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης



Η περίπτωση αυτή καταλαμβάνει εξ αποστάσεως πωλήσεις προϊόντων αξίας που δεν υπερβαίνει τα 150 ευρώ ανά αποστολή, τα οποία η πωλήτρια επιχείρηση παραγγέλνει και φέρνει από μια τρίτη χώρα (εκτός Ε.Ε.), όπως η Κίνα ή η Αγγλία και τα αποστέλλει σε πελάτη – καταναλωτή που βρίσκεται σε άλλο κράτος – μέλος της Ε.Ε. (π.χ. Κύπρος). Στην περίπτωση αυτή, η Ελληνική επιχείρηση που διενεργεί την πώληση έχει υποχρέωση χρέωσης και απόδοσης ΦΠΑ στην χώρα εγκατάστασης του πελάτη – καταναλωτή.



-  Εξ αποστάσεως Πωλήσεις εισαγόμενων αγαθών χαμηλής αξίας μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας



Η περίπτωση αυτή είναι παρόμοια με την προηγούμενη, με τη διαφορά ότι: (i) η σχετική πώληση γίνεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και (ii) ο πελάτης – καταναλωτής μπορεί να βρίσκεται και στην Ελλάδα (όχι απαραίτητα σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε.). Στην περίπτωση αυτή (υπό προϋποθέσεις), η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτουργεί ως «θεωρούμενος προμηθευτής» και καθίσταται υπόχρεη για την απόδοση του ΦΠΑ στην χώρα του πελάτη – καταναλωτή, αντί για την πωλήτρια επιχείρηση.



Σημειώνεται ότι, για να καταστεί μια πλατφόρμα ως «θεωρούμενος προμηθευτής» θα πρέπει να συμμετέχει, άμεσα ή έμμεσα, στην θέση των όρων και των προϋποθέσεων της συναλλαγής, στην έγκριση της χρέωσης του πελάτη ή στην παραγγελία ή την παράδοση των προϊόντων.



Οι διαθέσιμες επιλογές



Όπως αναφέρθηκε και εισαγωγικά, οι νέοι κανόνες πέραν των υποχρεώσεων που επιβάλλουν, εισάγουν και κάποιες νέες επιλογές και ειδικές ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων. Ειδικότερα:



-  One Stop Shop (“OSS”)



Πρόκειται για μια απλουστευμένη διαδικασία που υποστηρίζεται από ειδική πλατφόρμα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων («ΑΑΔΕ»). Ειδικότερα, το OSS επιτρέπει στις Ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες πραγματοποιούν πωλήσεις εξ αποστάσεως σε καταναλωτές άλλων κρατών μελών της Ε.Ε. και έχουν υποχρέωση χρέωσης και απόδοσης ΦΠΑ στη χώρα του καταναλωτή (βλ. περίπτωση ΙΙ.i. παραπάνω), να δηλώνουν και να αποδίδουν ΦΠΑ για όλες τις εν λόγω συναλλαγές μέσω της Ελλάδας, σε τριμηνιαία βάση.



Μέσω του OSS, οι Ελληνικές επιχειρήσεις δεν απαιτείται πλέον να λαμβάνουν αριθμό φορολογικού μητρώο ΦΠΑ σε κάθε κράτος-μέλος όπου διενεργούν τις πωλήσεις τους για την απόδοση του αναλογούντος ΦΠΑ, αλλά μπορούν να δηλώνουν και να αποδίδουν μέσω της Ελλάδας τον ΦΠΑ που οφείλεται στα λοιπά κράτη μέλη.



-  Import One Stop Shop (“IOSS”)



Πρόκειται για μια ακόμη απλουστευμένη διαδικασία που υποστηρίζεται από ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Ειδικότερα, το IOSS επιτρέπει στις επιχειρήσεις αλλά και στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που καθίστανται υπόχρεες για την χρέωση και απόδοση ΦΠΑ στην χώρα του καταναλωτή για εξ αποστάσεως πωλήσεις εισαγόμενων αγαθών χαμηλής αξίας (βλ. ενότητες ΙΙ.ii. και ΙΙ.iii.  παραπάνω), να δηλώνουν και να αποδίδουν ΦΠΑ για όλες τις εν λόγω συναλλαγές μέσω της Ελλάδας. Για τον σκοπό αυτό υποβάλλεται ειδική δήλωση μέσω της πλατφόρμας IOSS σε μηνιαία βάση.



Στις περιπτώσεις όπου γίνεται χρήση του IOSS, οι δικαιούχες επιχειρήσεις/πλατφόρμες εισπράττουν τον ΦΠΑ από τον πελάτη – καταναλωτή απευθείας την στιγμή της πληρωμής για τα προϊόντα και στη συνέχεια: (i) μπορούν να πραγματοποιήσουν τον εκτελωνισμό των προϊόντων στην Ελλάδα (αντί της χώρας του καταναλωτή) και (ii) απολαμβάνουν απαλλαγής από τον ΦΠΑ κατά το χρόνο της εισαγωγής.



-  Ειδικές ρυθμίσεις



Πρόκειται για μια ακόμα απλούστευση που εισάγεται με το νέο νομοθετικό πλαίσιο, με σκοπό να απαλλάξει τις επιχειρήσεις και ηλεκτρονικές πλατφόρμες που διενεργούν εξ αποστάσεως πωλήσεις εισαγόμενων αγαθών χαμηλής αξίας (βλ. ενότητες ΙΙ.ii. και ΙΙ.iii.  παραπάνω) από την υποχρέωση δήλωσης και απόδοσης ΦΠΑ στην χώρα του καταναλωτή.



Ειδικότερα, με βάση τις εν λόγω ειδικές ρυθμίσεις, ο ΦΠΑ καταβάλλεται από τον πελάτη-καταναλωτή απευθείας στο πρόσωπο που προσκομίζει τα αγαθά στο τελωνείο (όπως π.χ. η εταιρεία ταχυμεταφοράς), ο οποίος καθίσταται υπόχρεος για την δήλωση και απόδοση του ΦΠΑ στο κράτος-μέλος του τελικού καταναλωτή, αντί για την πωλήτρια επιχείρηση.



Ενόψει του ότι οι ανωτέρω αλλαγές της νομοθεσίας του ΦΠΑ εισάγουν πρόσθετες υποχρεώσεις για πλήθος επιχειρήσεων, είναι σκόπιμη η έγκαιρη ενημέρωση για το κατά πόσο πληρούνται οι προϋποθέσεις εφαρμογής τους, με βάση το είδος των διενεργούμενων συναλλαγών, αλλά και για τις διαθέσιμες επιλογές και απλουστεύσεις για τον περιορισμό του κόστους συμμόρφωσης.

Πηγή: GR.EC.A

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search