Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του TOP 500 Cross-Border Retail Europe, το 26,8% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είναι διασυνοριακό. Με ένα μηνιαίο κοινό 1,4 δισεκατομμυρίων που είναι πρόθυμο να ψωνίσει στο εξωτερικό για να επωφεληθεί από μια καλύτερη τιμή, ή να έχει πρόσβαση σε ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα του, η αναζήτηση σε αγορές του εξωτερικού δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά μάλλον μια ανάγκη. Και ίσως ο καλύτερος τρόπος για να επωφεληθείτε από αυτή την τάση, είναι να εγγραφείτε σε ένα διεθνές marketplace.
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα για την επιλογή ενός marketplace, είναι ότι μπορεί να παρέχει στους εμπόρους πολλά χρήσιμα εργαλεία για την υποστήριξη της ανάπτυξής τους διεθνώς. Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση του Joom Marketplace, το οποίο στοχεύει να κάνει την καθημερινή επιχειρηματική εμπειρία ενός εμπόρου πιο απλή.
Πρώτα απ’ όλα, η πλατφόρμα προσφέρει λύσεις σε τρεις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε έμπορος που δραστηριοποιείται σε διεθνή marketplaces.
1. Το Joom παρέχει πρόσβαση σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές μέσω ενός interface. Με ένα μόνο κατάστημα, ένας έμπορος μπορεί να πουλήσει οπουδήποτε: όσες περισσότερες χώρες ενεργοποιείτε - τόσες περισσότερες παραγγελίες λαμβάνετε.
2. Το marketplace λειτουργεί σε 21 γλώσσες και προσαρμόζει τοπικά όλο το περιεχόμενό σας, δωρεάν. Αυτό σημαίνει ότι θα μεταφράσει όλες τις περιγραφές προϊόντων και θα μετατρέψει τα νομίσματα σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, από οποιαδήποτε χώρα όπου είναι διαθέσιμο το Joom.
3. Η ομάδα υποστήριξης πελατών του Joom φροντίζει για όλη την επικοινωνία με τους καταναλωτές για τους εμπόρους, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα και τις πωλήσεις τους.
Το 2021, με στόχο να ενθαρρύνει περαιτέρω τους πιο ενεργούς εμπόρους, το Joom παρουσίασε τα "Top Stores" - μία premium κατηγορία καταστημάτων στην πλατφόρμα, βασισμένη σε μετρήσεις υψηλών επιδόσεων, η οποία αποτελεί εγγύηση του αυξανόμενου ποσοστού αγορών και της αφοσίωσης των πελατών.
Η κατηγορία των Top Stores βοηθά τους εμπόρους, για παράδειγμα, να αποκτούν επιπλέον επισκεψιμότητα και επιπλέον προώθηση και προβολή για τα προϊόντα τους, αυξάνει την αφοσίωση των πελατών και τους επιτρέπει να αναβαθμίζουν το περιεχόμενο των προϊόντων με επιπλέον λειτουργίες, όπως το βίντεο αντί για εικόνες.
Επιπλέον, τα Top Stores έχουν πρόσβαση σε μία από τις πιο συναρπαστικές λειτουργίες του marketplace, το Joom Influencer Program. Είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα όπου ένας έμπορος μπορεί να ορίσει ένα προϊόν για προώθησηι και να επιλέξει έναν influencer για να το κάνει, με βάση την περιοχή, το στυλ και τα ενδιαφέροντά του.
Για να βοηθήσει τους εμπόρους να περιηγηθούν στις πολυάριθμες ευκαιρίες που προσφέρει η πλατφόρμα, το Joom διοργανώνει ένα ετήσιο διαδικτυακό συνέδριο όπου μοιράζεται όλες τις σημαντικές πληροφορίες με τους συνεργάτες του. Φέτος, για πρώτη φορά το Joom προσκάλεσε τους κορυφαίους εμπόρους του να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από τη χρήση της πλατφόρμας.
Μπορείτε να μάθετε για την εμπειρία της Pertemba, ενός εμπόρου από το Ηνωμένο Βασίλειο που δραστηριοποιείται στην τρέχουσα μορφή του από το 2012, αλλά ιδρύθηκε το 1986.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=1B9FC1MkFTY"]
Ως έμπειρος πωλητής σε marketplaces, η Pertemba βοηθά τα brands να ξεκινούν τη δραστηριότητά τους στα marketplaces. Ο στόχος της Pertemba ήταν να εντάσσει όσο το δυνατόν περισσότερα brands σε marketplaces, για να συνεχίσει να αναπτύσσει τις συνεργασίες της, ώστε να προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα που θα μπορούσε να προσφέρει online. Και το Joom με την τεράστια διεθνή δραστηριότητά του ήταν η ιδανική λύση.
Για να μάθετε περισσότερα για το Joom marketplace και για να εγγραφείτε στην πλατφόρμα, ακολουθήστε τον σύνδεσμο merchant.joom.com.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]