eCommerce

Στην τελική ευθεία το eCommerce & Digital Marketing Conference North της Θεσσαλονίκης

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να έχει στραφεί στο eCommerce, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπόρων είναι πιο επιτακτικός από ποτέ! Με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, η επανεκκίνηση των ECDM events της Verticom ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη με το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2021.

Πρόκειται για το κορυφαίο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021, στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site της διοργάνωσης, ECDM Conference North 2021 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2021, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το κύριο συνέδριο της διοργάνωσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 10 Οκτωβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

 

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

 

Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021



Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης, είναι οι εξής:



1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
  • Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι υπόκεινται στο καθεστώς testing που ισχύει για τις τουριστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εστίασης. 
  • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
  • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου για όλους ανεξαιρέτως.

2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

* Τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορεί να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει 3 στους 4 Έλληνες το τελευταίο 6μηνο

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το Focus on Tech Life Tips που δημοσίευσε η Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021, το 74% των Ελλήνων έχουν κάνει οnline αγορές, ενώ το προηγούμενο εξάμηνο το συγκεκριμένο ποσοστό ήταν στο 68%.

Oι περισσότεροι e-shoppers, όπως αναμενόταν, βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στις ηλικίες 55-67, με ποσοστό 20%.

Τα στοιχεία της πανελλαδικής έρευνας δείχνουν ότι η συνολική διείσδυση του Ιnt​ernet στη χώρα μας έχει φτάσει στο 97%, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνεχής εξέλιξη της διείσδυσης του Μέσου στο ηλικιακό κοινό 55-64 ετών, όπου πλέον 9 στους 10 δηλώνουν χρήστες.

Επίσης, στο παιδικό κοινό η διείσδυση του Ιnternet καταγράφεται ανοδική, ενώ στο τελευταίο 3μηνο σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 ετών είναι online. Τα παιδιά, για τη σύνδεσή τους στο Ιnternet έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής το tablet, ενώ ακολουθούν το smartphone και το laptop.

Όσον αφορά στα Social Media, πάνω από 4 στους 5 Έλληνες (82%) τα χρησιμοποιούν, ενώ η διείσδυση στις νεαρές ηλικίες 16-24 αποτυπώνεται στο 97%. Συγκριτικά με το πρώτο κύμα έρευνας του ‘20, είναι εντυπωσιακή η αύξηση όσων έχουν προφίλ στο TikTok, η οποία προέρχεται κυρίως από το γυναικείο κοινό και τις ηλικίες 16-44.

Ως προς τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές, κατά μέσο όρο ξόδεψαν 805 ευρώ το τελευταίο εξάμηνο, όμως οι ηλεκτρονικές πληρωμές βρίσκονται πολύ πίσω, αφού το 64% των αγορών πληρώθηκαν με αντικαταβολή.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


thisis20: Η ATCOM γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας

Τα 20 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά γιορτάζει η ATCOM, λανσάροντας microsite που σχεδίασε και υλοποίησε στο πλαίσιο του εορτασμού των γενεθλίων της. Το thisis20.atcom.gr εγκαινιάζει την επετειακή καμπάνια της εταιρείας και είναι πλέον στον αέρα, προσκαλώντας το κοινό να συμμετέχει στους εορτασμούς της ATCOM.

Με σημείο αναφοράς το site, η εταιρεία γιορτάζει 20 χρόνια ηγετικής παρουσίας στον χώρο του Digital Business, αναδεικνύοντας το διαχρονικό της όραμα να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων προς το καλύτερο με όχημα την τεχνολογία, τη στρατηγική και την καινοτομία.

Με μοντέρνο σχεδιασμό που εκφράζει την επετειακή εταιρική ταυτότητα της ATCOM και περιεχόμενο που θα συνεχίζει να εμπλουτίζεται, το site επιδιώκει να παρουσιάσει την επιτυχημένη πορεία που χάραξε η ATCOM, μέσα από τον αντίκτυπο του έργου της στην ωρίμανση του ψηφιακού επιχειρείν την τελευταία εικοσαετία.

Παράλληλα, ο λόγος δίνεται στους ίδιους τους ανθρώπους της ως πρωταγωνιστές, όχι μόνο στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας, αλλά και στη διαμόρφωση του ψηφιακού τοπίου στην Ελλάδα.

Το thisis20.atcom.gr σηματοδοτεί την έναρξη μίας πολυδιάστατης εορταστικής καμπάνιας η οποία, με κεντρικό μήνυμα “Change the Future”, προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει τους πιο σημαντικούς σταθμούς της ιστορίας της ATCOM, να ταξιδέψει στην ιστορία του ελληνικού διαδικτύου και να διαπιστώσει πώς η ATCOM αλλάζει το μέλλον – καθημερινά.

Μπορείτε να δείτε το επετειακό site εδώ: https://thisis20.atcom.gr/  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Sitecore: Mεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές τα Χριστούγεννα από τους Έλληνες

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, δημοσίευσε την έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 που διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές παγκοσμίως σκοπεύουν να ανακάμψουν, να προβληματιστούν και να περάσουν τις γιορτές φέτος.

Αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Η έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τις φετινές γιορτές και τις σκέψεις τους για τα δώρα, τις αγορές των γιορτών και τα έξοδα που σκοπεύουν να κάνουν. Τα δεδομένα που προκύπτουν προσφέρουν πολύτιμη πληροφόρηση για τους τομείς του λιανικού εμπορίου, των ταξιδιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλων, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν πιο ξεχωριστές εμπειρίες που θα ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Μεταξύ των κυριότερων ζητημάτων που ανέδειξε η έρευνα για την Ελλάδα είναι:

Αλλαγή προοπτικής

  • Το 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους
  • Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή
  • Το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας

 

Τα καταστήματα δεν στηρίζουν αρκετά τις μικρές επιχειρήσεις από μειονότητες

Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει

 

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους

  • Το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια
  • Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο
  • Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους

 

Η "αυτοφροντίδα" περιλαμβάνει πλέον τα δώρα στον εαυτό μας

  • Το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως "θεραπεία"
  • Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία
  • Το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος

 

Οι νέοι καταναλωτές επαναφέρουν τις δαπάνες τους

  • Το 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία
  • Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι
  • Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας "εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες"

 

Επιπρόσθετα από την παρουσίαση της έρευνας, η Sitecore ανακοίνωσε επίσης την επέκταση του διεθνούς δικτύου της στη Νότια Ευρώπη. Με την ενίσχυση της παρουσίας της και τη λειτουργία νέων γραφείων σε Παρίσι, Μιλάνο, Μαδρίτη και Αθήνα, η Sitecore μπορεί πλέον να βοηθήσει εταιρείες σε όλη τη Νότια Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο να προσφέρουν τις εμπειρίες που απαιτούν και αναμένουν οι πελάτες τους.

Η κίνηση αυτή, που έρχεται μετά την τέταρτη εξαγορά της Sitecore μέσα στο έτος, συμπεριλαμβάνοντας τη Reflektion αυτό τον μήνα και τη Moosend τον Μάιο, αποδεικνύει τη μεγαλύτερη δέσμευση της εταιρείας προς το χτίσιμο μιας ισχυρής σουίτας ψηφιακής εμπειρίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

H PayPal αυξάνει τα τέλη συναλλαγών μεταξύ Βρετανίας και Ευρώπης

H PayPal θα αυξήσει τις προμήθειες συναλλαγών μεταξύ των επιχειρήσεων της Βρετανίας και εκείνων στην Ευρώπη, εξαιτίας του Brexit. Με το Ηνωμένο Βασίλειο να μην είναι πλέον μέρος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, το κόστος της PayPal είναι υψηλότερο από ό,τι ήταν στο παρελθόν.

Ο Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος αποτελείται από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία.

Οι περισσότεροι entrepreneurs και επιχειρήσεις από αυτές τις χώρες πληρώνουν προμήθεια 0,5%. Από τον Νοέμβριο, το τέλος θα ανέβει στο 1,29%. Ωστόσο, αυτό το ποσοστό εξακολουθεί να είναι χαμηλότερο από το τυπικό 1,99% που χρεώνει η PayPal για τον υπόλοιπο κόσμο.



Εκτός από την PayPal, η Visa και η Mastercard ανακοίνωσαν επίσης ότι θα πενταπλασιάσουν τα τέλη των πιστωτικών και χρεωστικών καρτών τους από τα μέσα Οκτωβρίου.

Όπως δήλωσαν από την PayPal στο BBC, "Σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, θα διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις στο να συγκρίνουν τις τιμές τής PayPal με αυτές των άλλων παρόχων και να εκτιμήσουν καλύτερα την αξία που παρέχουμε."

Η Ομοσπονδία Μικρών Επιχειρήσεων στη Βρετανία δήλωσε ότι οποιαδήποτε αύξηση των τελών πληρωμών είναι ανεπιθύμητη είδηση ​​για τις μικρές επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες. "Από την αρχή του έτους, περίπου ένας στους τέσσερις μικρούς εξαγωγείς σταμάτησε να εξάγει στην ΕΕ, επικαλούμενος μεταξύ άλλων το κόστος που συνεπάγεται η πώληση σε πελάτες με έδρα την ΕΕ." Και περισσότερο από το 40% των μικρών εξαγωγέων δήλωσαν ότι η αξία των εξαγωγών τους μειώθηκε τους τελευταίους τρεις μήνες.

Πηγή: ecommercenews

Εικόνα: Franz Wender, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Online αγορές την περίοδο των εορτών για την πλειοψηφία των Αμερικανών

Σύμφωνα με έρευνα της TreasureData στις ΗΠΑ, το 38,5% των καταναλωτών θα αγοράσουν αποκλειστικά online την εορταστική περίοδο που έρχεται (και ξεκινά από τον Νοέμβριο) ενώ ακόμη ένα 46,5% θα πραγματοποιήσει έναν συνδυασμό αγορών, στα φυσικά καταστήματα και στο διαδίκτυο. Όσοι δεν θα πραγματοποιήσουν καθόλου online αγορές, είναι μόλις το 15% του συνόλου.

Από την ίδια έρευνα, προκύπτει ότι δύο στους τρεις καταναλωτές (66%) πραγματοποιούν online αγορές πολύ συχνότερα σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία.

Συνολικά, η έρευνα αποκαλύπτει τάσεις που προέκυψαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής προσέγγισης στις αγορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα, η οποία εξακολουθεί να επικρατεί στους αγοραστές σήμερα.

Συνολικά, η έρευνα αποκαλύπτει τάσεις που προέκυψαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής προσέγγισης στις αγορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα, η οποία εξακολουθεί να επικρατεί στους αγοραστές σήμερα.

Συνολικά, η έρευνα αποτυπώνει τις τάσεις που προέκυψαν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης μιας μικτής προσέγγισης στις αγορές των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον αγοράζουν τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα καταστήματα.

Μερικά από τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι:

Αγορά τροφίμων online: Ενώ το 60% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράζουν τα είδη παντοπωλείου τους αυτοπροσώπως, το 58% εξακολουθεί να χρησιμοποιεί διαδικτυακές υπηρεσίες.

Email marketing. Οι πολυκαναλικές αλληλεπιδράσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους συνεχίζουν να με το email μάρκετινγ (73%) και τα SMS (45%) να είναι πιο διαδεδομένα, ακολουθούμενα από τα κοινωνικά δίκτυα (33%) και τα push notifications (24%). Αξιοσημείωτο είναι ότι οι περισσότεροι καταναλωτές (82%) χρησιμοποιούν το κύριο email τους όταν δημιουργούν λογαριασμούς στα e-shop.

-  Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (78%) βάζουν προτεραιότητα στην ιδιωτικότητά τους έναντι του προσωποποιημένου μάρκετινγκ (22%).

-  Πάνω από το 80% των καταναλωτών έχουν αγοράσει online και έχουν παραλάβει στα καταστήματα. Ενώ αυτή παραμένει η προτιμόμενη επιλογή αγορών για το 32% των καταναλωτών, το 68% εξακολουθεί να προτιμά την παράδοση κατ 'οίκον.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 1.000 καταναλωτές τον περασμένο Ιούλιο και μπορείτε να δείτε περισσότερα και να την κατεβάσετε από εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μεγάλη αύξηση καταγγελιών για e-shop και μεταφορικές στον ΣτΚ

Παραδόθηκε εχθές από τον Συνήγορο του Καταναλωτή, κ. Λευτέρη Ζαγορίτη, στον Πρόεδρο της Βουλής, κ. Κωνσταντίνο Τασούλα, η ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής “Συνήγορος του Καταναλωτή”.  
Στη συνάντηση που έγινε στο γραφείο του Προέδρου συμμετείχαν η Αναπληρώτρια Συνήγορος κ. Βασιλική Μπώλου και ο Βοηθός Συνήγορος κ. Ευθύμιος Τσίγκας.

"Σε μία περίοδο, όπου περιορίστηκαν σημαντικά οι φυσικές συναλλαγές και θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχη μείωση των αναφορών προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή, παρατηρήθηκε, αύξηση κατά 14,1% σε σχέση με το 2019, δεδομένου ότι ανέβηκαν κατακόρυφα οι υποθέσεις που αφορούσαν το ηλεκτρονικό εμπόριο," σημείωσε ο κ. Ζαγορίτης κατά τη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Βουλής και συνέχισε:

"Υπήρξαν επιτήδειοι που, εκμεταλλευόμενοι την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχείρησαν -και, σε ορισμένες περιπτώσεις, κατάφεραν- να εξαπατήσουν τους καταναλωτές, εισπράττοντας μεγάλα χρηματικά ποσά για προϊόντα που ποτέ δεν παρέδωσαν. Το φαινόμενο αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά με την ενημέρωση των καταναλωτών, την επιβολή των οικονομικών κυρώσεων στους παραβάτες και την παραπομπή τους στη Δικαιοσύνη.

Άλλοι κλάδοι, όπως οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες, εμφάνισαν ανεπάρκειες, εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης της ζήτησης. Οι καθυστερημένες επιδόσεις ταχυδρομικών αντικειμένων ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, προκαλώντας την εύλογη αγανάκτηση των καταναλωτών, ενώ οι απαιτήσεις της τηλε-εργασίας, της τηλε-εκπαίδευσης και των ηλεκτρονικών συναλλαγών υπονομεύτηκαν από τις χαμηλές ταχύτητες στο ίντερνετ αφού σε πάμπολες περιπτώσεις υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στις ονομαστικές (συμβατικά προβλεπόμενες) και στις πραγματικές ταχύτητες που μπόρεσαν να έχουν εν τέλει στη διάθεσή τους οι καταναλωτές αυτή την κρίσιμη περίοδο."

Νέες αναφορές ανά εμπορικό κλάδο στον Συνήγορο του Καταναλωτή το 2020.

Πηγή: Συνήγορος του Καταναλωτή

 

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και ταχυδρομικές υπηρεσίες, καταναλωτικά αγαθά, καθώς και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (πιστωτικά ιδρύματα και ασφαλιστικές εταιρείες) είναι, διαχρονικά, οι κλάδοι της αγοράς που συγκεντρώνουν τις περισσότερες αναφορές στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Σχετικά μεγάλος αριθμός αναφορών υποβάλλονται από καταναλωτές και για τον κλάδο των γενικών υπηρεσιών (υπηρεσίες υποστήριξης, προσωπικής μέριμνας, επισκευής μεταφορικών μέσων, καθαρισμού, κ.λπ.).
 
Η πλειονότητα των αναφορών σχετίζονται:
 
-  Κατά 36,6% με οικονομικής φύσης διαφορές (εσφαλμένοι λογαριασμοί, αδικαιολόγητες ή αδιαφανείς τιμολογήσεις, αθέμιτες διαδικασίες είσπραξης χρεών, μονομερείς αλλαγές στον συνήθη τρόπο χρέωσης).
-  Κατά 32% με την παράδοση/παροχή των αγαθών (αγαθά που δεν παραδίδονται καθόλου ή παραδίδονται στον καταναλωτή μερικώς ή και με μεγάλες καθυστερήσεις).
-  Κατά 16,6% με την ποιότητα των αγαθών (ελαττωματικά αγαθά, αγαθά με έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων ή που δεν ανταποκρίνονται στην παραγγελία του καταναλωτή).
-  Κατά 13,1% με θέματα κατάρτισης και εκτέλεσης συμβάσεων (πλημμελής ή ελλιπής προσυμβατική ενημέρωση, μη τήρηση του ορθού συμβατικού τύπου, μονομερής τροποποίηση συμβατικών όρων, προβλήματα στην άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ζητήματα διακοπής/καταγγελίας συμβάσεων).
-  Κατά 5,7% με αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (παραπλανητικές διαφημίσεις, επιθετική πώληση αγαθών, πρακτικές εξαπάτησης των καταναλωτών, ανεπιθύμητα αγαθά).
-  Κατά 4,5% με ζητήματα πλημμελούς τήρησης εγγυήσεων (εμπορικής/νόμιμης).

Μπορείτε να δείτε την πλήρη έκθεση του ΣτΚ εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το 94% των ευρωπαϊκών e-shop έχει σφάλματα στο checkout

Η συντριπτική πλειοψηφία, που φτάνει το 94%, των πιο δημοφιλών ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, έχουν πέντε ή περισσότερα σφάλματα στις σελίδες ολοκλήρωσης αγοράς.

Εν τω μεταξύ, το 21% των Ευρωπαίων καταναλωτών εγκαταλείπουν μια αγορά εάν το checkout διαρκεί περισσότερο από ένα λεπτό, ενώ το 15% εγκαταλείπουν το καλάθι τους όταν ο επιθυμητός τρόπος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμος.

Η εταιρεία συμβούλων Edgar, Dunn & Company ανέλυσε τα 800 μεγαλύτερα e-shop στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Ολλανδία, καθώς και τις σελίδες πληρωμής των 200 μεγαλύτερων συνδρομητικών υπηρεσιών, ενώ έκανε έρευνα σε 800 Ευρωπαίους καταναλωτές. Τα αποτελέσματα των παραπάνω ερευνών δημοσιεύονται στην έκθεση The State of European Checkouts 2021.

Το γεγονός ότι το 94% των πιο δημοφιλών ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ευρώπη έχουν πολλαπλά σφάλματα είναι αρκετά σοκαριστικό, ειδικά όταν συγκριθεί με την προηγούμενη χρονιά όπου το ποσοστό ήταν μόλις στο 58%.

Η μελέτη δείχνει ότι στα πιο κοινά προβλήματα περιλαμβάνονται κακή μορφοποίηση πληροφοριών κάρτας πληρωμής, κακός χειρισμός σφαλμάτων, μη προσφορά δημοφιλών μεθόδων πληρωμής, ενώ δεν δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες να αποθηκεύουν τον τρόπο πληρωμής τους για μελλοντική χρήση.

Όσον αφορά στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ένας στους πέντε (21%) δηλώνει ότι θα εγκαταλείψει μια αγορά, εάν χρειαστεί περισσότερο από ένα λεπτό για να κάνει check out, ενώ σε ποσοστό 17% δήλωσαν ότι μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία πληρωμής ήταν βασικός λόγος ακύρωσης μιας παραγγελίας.



Επιπλέον, η έρευνα του Ινστιτούτου Baymard δείχνει ότι, παγκοσμίως, το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καροτσιών βρίσκεται σήμερα στο 68,8%. Αυτό σημαίνει ότι η επίλυση βασικών σφαλμάτων στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς, καθώς και η άρση όλων των πιθανών εμποδίων, μπορεί να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα: Ο εμβολιασμός επηρεάζει και τις online καταναλωτικές συνήθειες

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε έρευνα καταναλωτών, με δείγμα 950 ατόμων το καλοκαίρι του 2021 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού COVID-19 στην Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα, τα οποία δημοσιοποίησε το ΙΕΛΚΑ, δείχνουν την επίδραση της πανδημίας στην καταναλωτική συμπεριφορά και τα στοιχεία που παρουσιάζονται παρακάτω εστιάζουν στην επίδραση που έχει ο εμβολιασμός στην καταναλωτική συμπεριφορά.

Όπως καταγράφεται στο σχήμα 1, υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις αγοραστικές συνήθειες ανάμεσα στο κοινό που έχει εμβολιαστεί (ή σκοπεύει να εμβολιαστεί) το οποίο αντιπροσωπεύει το 68% του συνόλου και στο κοινό της έρευνας που δεν έχει εμβολιαστεί (και δεν σκοπεύει να εμβολιαστεί), το οποίο αντιπροσωπεύει το 32% του συνόλου του κοινού της έρευνας.


Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση ανάμεσα στις δύο ομάδες καταγράφεται στο αίσθημα ασφάλειας σε σχέση με την κυκλοφορία. Το 66% των μη εμβολιασμένων θεωρούν ότι είναι ασφαλές να κυκλοφορούν έξω όπως πριν, ενώ μόλις το 23% των εμβολιασμένων πιστεύει το ίδιο. Πρακτικά στο κοινό των εμβολιασμένων εξακολουθεί να κυριαρχεί η ανησυχία σε σχέση με την εξάπλωση του ιού σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Στο κοινό των μη εμβολιασμένων η πλειοψηφία φαίνεται να υιοθετεί συμπεριφορές κυκλοφορίας σαν να μην υπάρχει η πανδημία, αλλά μία σημαντική μειοψηφία (1 στους 3) ανησυχεί, κάτι που ενδεχομένως σημαίνει ότι έχουν μεγαλύτερες φοβίες για τον εμβολιασμό, παρά για την πανδημία.


Αντίστοιχη εικόνα καταγράφεται και σε σχέση με τα μέτρα προστασίας στα σουπερμάρκετ, με 1 στους 2 μη εμβολιασμένους να θεωρούν τα μέτρα υπερβολικά και μόλις 1 στους 8 μη εμβολιασμένους να έχει την ίδια άποψη. Σημειώνεται ότι εξακολουθεί να ισχύει ο περιορισμός πρόσβασης 1 ατόμου ανά 16 τ.μ. κάτι που εξακολουθεί να μειώνει τη μέγιστη δυνατότητα εξυπηρέτησης των καταστημάτων και να δημιουργεί ουρές τις ώρες αιχμής.

Η μεγαλύτερη ανησυχία του εμβολιασμένου κοινού αποτυπώνεται και στο ότι το 47% των εμβολιασμένων προσπαθεί να κάνει γρήγορα τις αγορές του στο σουπερμάρκετ, έναντι μόλις 19% του μη εμβολιασμένου. Το 33% του εμβολιασμένου κοινού επίσης δηλώνει ότι απολυμαίνει τα προϊόντα πριν τα βάλει στο σπίτι, έναντι 13% του μη εμβολιασμένου. Αντίστοιχα, το 32% του εμβολιασμένου κοινού δηλώνει ότι αποφεύγει τα χύμα προϊόντα έναντι 17% των μη εμβολιασμένων.

Σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές, καταγράφεται διπλάσιο ποσοστό στο κοινό των εμβολιασμένων το οποίο προτίθεται να αγοράσει εξ αποστάσεως τρόφιμα με 14% έναντι 6% των μη εμβολιασμένων.

Τέλος, σε σχέση με τις «εθνοκεντρικές τάσεις» για αγορές ελληνικών προϊόντων και στα δύο κοινά εξακολουθούν να καταγράφονται υψηλά, με εντονότερες στο μη εμβολιασμένο κοινό με 80% έναντι 70%.

Βέβαια, η επιστροφή στην κανονικότητα σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες, είναι δεδομένο ότι θα διαρκέσει αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Όπως καταγράφεται στο σχήμα 2, μία σειρά συνηθειών που υιοθετήθηκαν λόγω της εμφάνισης της κρίσης του COVID-19 αναμένεται να διατηρηθούν από μεγάλες ομάδες των καταναλωτών (το 2022 ή και να μην σταματήσουν ποτέ).

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας:


-  Δύο στους 3 εμβολιασμένους (ποσοστό 67%) θα συνεχίσουν να προσπαθούν να επισκεφθούν το κατάστημα ημέρες και ώρες χωρίς κίνηση, έναντι του 38% των μη εμβολιασμένων.
-  Το 55% των εμβολιασμένων θα συνεχίσει να αποφεύγει ουρές και άλλα σημεία συνωστισμού μέσα στο κατάστημα. Μόλις το 28% από τους μη εμβολιασμένους δηλώνει το ίδιο.
-  Ένας στους 5 εμβολιασμένους δηλώνει ότι θα συνεχίσει να φοράει μάσκα στα καταστήματα τροφίμων ακόμα και την επιστροφή στην κανονικότητα. 8% των μη εμβολιασμένων δηλώνει το ίδιο.

Στο σχήμα 3, καταγράφεται η επίδραση που έχει η επιδημιολογική εικόνα των καταστημάτων στην απόφαση των καταναλωτών να αγοράσουν από αυτά.

Φαίνεται ότι είναι σημαντικά εντονότερη η επιθυμία του εμβολιασμένου κοινού (το οποίο σημειώνεται και πάλι ότι αποτελεί το 68% του συνόλου) να είναι εμβολιασμένο το προσωπικό του καταστήματος, με το 71% να δηλώνει ότι είναι αρκετά ή πολύ σημαντικός παράγοντας για να επισκεφθούν ένα κατάστημα τροφίμων.

Ίδιο ποσοστό, 71% δηλώνει ότι επιθυμεί το προσωπικό των καταστημάτων τροφίμων να υποβάλλεται σε σελφ-τεστ. Τα αντίστοιχα ποσοστά στο κοινό των μη εμβολιασμένων είναι μόλις 14% για τον εμβολιασμό του προσωπικού και 44% για την υποβολή σε σελφ-τεστ.


Τα αποτελέσματα αυτά παρουσιάζουν μία αρκετά απαιτητική εικόνα σε σχέση με τις επιθυμίες διαφορετικών ομάδων κοινού, τις οποίες θα κληθούν τους επόμενους μήνες να διαχειριστούν όλοι οι παράγοντες της αγοράς και ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις του κλάδου.

Γραφήματα: ΙΕΛΚΑ

Εικόνα: Maria Lin Kim, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


EE: Πρόστιμο 746 εκ. ευρώ στην Amazon για επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Πρόστιμο 746 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε στην Amazon από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που παραβιάζουν τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, GDPR.

Η Amazon αποκάλυψε το γεγονός σε ρυθμιστική κατάθεση που κλήθηκε να πραγματοποιήσει. Στο σχετικό έγγραφο η Εθνική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων του Λουξεμβούργου ισχυρίζεται ότι η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από την Amazon δεν συμμορφώνεται με τον γενικό κανονισμό της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων.

"Πιστεύουμε ότι η απόφαση είναι χωρίς αξία και σκοπεύουμε να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας σθεναρά σε αυτό το θέμα", αναφέρει η Amazon στην έγγραφη κατάθεσή της, σχεδιάζοντας να προχωρήσει σε έφεση.

Το Politico επικαλείται εκπρόσωπο της Amazon, o οποίος δήλωσε την έντονη διαφωνία της εταιρείας με αυτή την απόφαση: "Η απόφαση σχετικά με το πώς προβάλουμε στους πελάτες σχετικές διαφημίσεις βασίζεται σε υποκειμενικές και μη δοκιμασμένες ερμηνείες του ευρωπαϊκού δικαίου περί απορρήτου και το προτεινόμενο πρόστιμο είναι εντελώς δυσανάλογο ακόμη και με αυτήν την ερμηνεία", σημείωσε.

Εικόνα: Nico Baum, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search