eCommerce

Deloitte: Οι πρώτοι σε online πωλήσεις σε μόδα και παπούτσια στην Eλλάδα

Όσον αφορά στην εγχώρια online αγορά ένδυσης και υπόδησης, η Deloitte εκτιμά ότι θα αναπτυχθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια, ωστόσο σημειώνει πως αυτή τη στιγμή πρόκειται για μια κατακερματισμένη αγορά. 

Σύμφωνα με τα μερίδια αγοράς που δημοσίευσε το capital.gr πρώτο σε πωλήσεις e-shop στην Ελλάδα είναι το epapoutsia, πολωνικών συμφερόντων, με μερίδιο 6,7%. Ακολουθεί στη δεύτερη θέση η ZARA με μερίδιο 6,3%. Στην τρίτη θέση με 3,1% βρίσκεται η Shein και ακολουθούν με 2,8% η Celestine και με αντίστοιχο μερίδιο η Nike και η Bershka, ενώ ο Σουηδικός όμιλος H&M έχει μερίδιο 2,7%. 

Σε επίπεδο ομίλων, εάν στο ποσοστό της ZARA προστεθεί και αυτό της ομόσταβλης Bershka, τότε ο Ισπανικός όμιλος Inditex καταλαβάνει την πρώτη θέση με ποσοστό 9,1% - με τον τζίρο να μην προσμετράται στις επιδόσεις των εν Ελλάδι θυγατρικών του Ισπανικού ομίλου, αλλά στα κεντρικά.

Σε αυτή την κατακερματισμένη αγορά εισήλθε προ ολίγων εβδομάδων η Γερμανικών συμφερόντων About You που ιδρύθηκε στα μέσα της περασμένης δεκαετίας και στην οποία ποσοστό κοντά στο 30% ελέγχει η εταιρεία ενδυμάτων Bestseller. Η About You εστιάζει κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 20 και 30 ετών. 

Την έλευσή του στην Ελλάδα προετοιμάζει και ο Ισραηλινός όμιλος Fox (γνωστός από τη συμφωνία που έχει κάνει με τον όμιλο Jumbo για την κάθοδο της ελληνικής αλυσίδας στο Ισραήλ) με το ηλεκτρονικό του κατάστημα ένδυσης και υπόδησης Terminal X.

Εικόνα: Karolina Grabowska, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon κατηγορείται για πώληση επικίνδυνων προϊόντων

H Amazon κατηγορείται από την Consumer Product Safety Commission (CPSC) των ΗΠΑ η οποία επιδιώκει να αναγκάσει την εταιρεία να ανακαλέσει χιλιάδες προϊόντα αυξημένου κινδύνου που μπορεί να αποβούν μοιραία και να προκαλέσουν μέχρι και θάνατο. Η CPSC υπέβαλε διοικητική καταγγελία εναντίον της Amazon προσπαθώντας να το αναγκάσει να αποδεχτεί τις ευθύνες του και να σταματήσει την πώληση επικίνδυνων προϊόντων από τρίτους πωλητές.   

Ανάμεσα στα συγκεκριμένα ακατάλληλα προϊόντα, τα οποία ανήκουν σε πολλές και διαφορετικές κατηγορίες συμπεριλήφθηκαν: 400.000 συσκευές θερμότητας για μαλλιά που πωλήθηκαν χωρίς προστασία σε περίπτωση ηλεκτροπληξίας, 24.000 ελαττωματικούς ανιχνευτές μονοξειδίου του άνθρακα χωρίς συναγερμό και πολλά παιδικά ενδύματα, τα οποία έχουν δημιουργηθεί παραβιάζοντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις σχετικά με την ασφάλεια των εύφλεκτων υφασμάτων.

Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί είναι τεράστιο βήμα για όλες αυτές τις τεράστιες πλατφόρμες λιανικής τρίτων πωλητών να ενεργούν με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Μέσω αυτού προστατεύονται οι καταναλωτές, από τυχόν μελλοντικά ατυχήματα ιδιαιτέρως επικίνδυνα. Από την άλλη, η Amazon υποστηρίζει ότι έχει αφαιρέσει από την πλατφόρμα συντριπτική πλειονότητα των συγκεκριμένων προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιεί επιστροφές των χρημάτων στους αγοραστές.

Μέχρι αυτή τη στιγμή απέφυγε κάθε είδους νομική ευθύνη για την πώληση των επικίνδυνων αντικειμένων με τη δικαιολογία ότι ενεργεί απλώς σαν «πάροχος υπηρεσιών». Ωστόσο, μετά από τον αυξανόμενο αριθμό νομικών συγκρούσεων, η εταιρεία αναγκάστηκε να αναλάβει μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για τα αγαθά που πωλούνται στην πλατφόρμα της.

Πηγή: thetotalbusiness.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


DAD Greece: Ο κατάλογος των ελληνικών Digital Agencies είναι γεγονός

Η Verticom, η διοργανώτρια εταιρεία της μοναδικής Έκθεσης και Συνεδρίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, της eCommerce & Digital Marketing Expo – ECDM Expo, ανακοινώνει τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού οδηγού ανεύρεσης συνεργάτη για επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να έχουν επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο. Πρόκειται για το νέο Digital Agencies Directory, ή αλλιώς D.A.D.

Υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων που έθεσε η πανδημία της COVID-19, ο Ψηφιακός Κατάλογος με όλα τα ελληνικά Digital Agencies ήρθε για να διευκολύνει τις εγχώριες επιχειρήσεις σε μια ομαλή και αποδοτική μετάβαση προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους!

Στο Digital Agencies Directory κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αναζητήσει και να βρει εταιρείες που παρέχουν, μεταξύ άλλων, υπηρεσίες eCommerce, Digital Marketing και Web Development.

Χάρη στον εύχρηστο σχεδιασμό τής πλατφόρμας, ο ενδιαφερόμενος χρήστης μπορεί να βρει τον κατάλληλο συνεργάτη, εύκολα και γρήγορα, χρησιμοποιώντας πολλαπλά κριτήρια, όπως η γεωγραφική περιοχή, οι κριτικές των πελατών, οι πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το εκάστοτε Digital Agency και πολλά ακόμη.

Το Digital Agencies Directory είναι ο μοναδικός επαγγελματικός κατάλογος στην Ελλάδα που περιλαμβάνει τις επιχειρήσεις που σχετίζονται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, από την κατασκευή ενός e-shop, μέχρι την υποστήριξη και τη διαφήμισή του. Επίσης, περιλαμβάνει υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών, ταχυμεταφορών κ.λπ.

Σχεδόν 1.000 εταιρείες του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν έχουν ήδη συγκεντρωθεί στο νέο κατάλογο των ελληνικών Digital Agencies, για όσους θέλουν να βρουν τον κατάλληλο συνεργάτη για να δημιουργήσουν ή και να εξελίξουν την ψηφιακή ταυτότητα της επιχείρησής τους, να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, να βρουν συνεργάτες για την εύρυθμη λειτουργία του και να διαφημιστούν στο Internet.

Παράλληλα, η ομάδα της Verticom επικοινωνεί και ανανεώνει διαρκώς τα στοιχεία των ελληνικών Digital Agencies που περιλαμβάνονται στο Digital Agencies Directory.

Με ένα κλικ στο directory.daagreece.com κάθε ενδιαφερόμενος χρήστης μπορεί να βρει τον ιδανικό συνεργάτη, για να καλύψει όλες τις ψηφιακές ανάγκες της επιχείρησής του!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Δύο στους τρεις αγόρασαν σε e-supermarket την περίοδο του lockdown

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και η εταιρεία Convert Group (που εξειδικεύεται σε Data analytics και Market Intelligence στην αγορά e-commerce FMCG) στο πλαίσιο κοινής έρευνας καταναλωτών που πραγματοποίησαν, με δείγμα 850 ατόμων (συλλογή: Μάιος 2021) κατέγραψαν ενδιαφέρουσες απόψεις των καταναλωτών σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.

Άλλωστε, οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, σύμφωνα με την Convert Group, τα 163 εκατ. ευρώ, με αύξηση 262% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η συνολική αξία της online αγοράς είναι ακόμα μεγαλύτερη αν λάβουμε υπόψη τα συνοικιακά καταστήματα κλπ. Παράλληλα, ή έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ότι το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σουπερμάρκετ συστηματικά online, έχει φτάσει πλέον στο 12% το 2021 έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019.

Όπως καταγράφεται στο σχήμα 1, η πλειοψηφία των αγοραστών από ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ πραγματοποίησε την πρώτη του αγορά την περίοδο της πανδημίας. Συγκεκριμένα το 45% το 2020 και το 21% το 2021. Μόνο 1 στους 3 αγοραστές, 33%, είχε αγοράσει νωρίτερα προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω διαδικτύου.

 

 

Σχήμα 1. Χρόνος υιοθέτησης ηλεκτρονικών αγορών e-supermarket

 

Η σύνδεση μεγάλης πλειοψηφίας των νέων αγοραστών με τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας αποτυπώνεται και στο σχήμα 2. Το 41% των online αγοραστών απαντούν ότι αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω διαδικτύου λόγω των μέτρων περιορισμού κυκλοφορίας και το 28% λόγω φόβου επίσκεψης σε φυσικό κατάστημα.

 

 

Σχήμα 2: Αιτίες υιοθέτησης ηλεκτρονικών αγορών από e-supermarket

 

Επίσης, ένα ποσοστό 10% αποδίδει την έναρξη ηλεκτρονικών αγορών στην μακρόχρονη παραμονή στο σπίτι. Τα ποσοστά αυτά είναι ακόμα υψηλότερα στο κοινό που ξεκίνησε τις αγορές του το 2021. Οι κατεξοχήν λόγοι επιλογής ηλεκτρονικών αγορών βρίσκονται σε χαμηλότερες θέσεις επιλογής από το κοινό και κυρίως αφορούν παλαιότερους αγοραστές του 2019, συγκεκριμένα καταγράφονται η δυσκολία μεταφοράς με 21% και η έλλειψη χρόνου με 18%. 13% επέλεξε τις ηλεκτρονικές αγορές λόγω χαμηλότερων τιμών.

Η εικόνα είναι πιο σύνθετη όσον αφορά τους λόγους διατήρησης των ηλεκτρονικών αγορών όπως προκύπτει από την αναγνώριση των πλεονεκτημάτων των ηλεκτρονικών αγορών. Tα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από τους αγοραστές ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ είναι:

1. Η ευκολία μεταφοράς με 59%

2. Η ασφάλεια από τον κορωνοϊό με 51%

Ακολουθεί η αποφυγή του κόστους μεταφορών με 30%, η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 28%, η ταχύτητα αγορών με 28% και η αναζήτηση προσφορών με 25%. Μόλις ένα ποσοστό 11%, δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, κάτι που αποτελεί ένδειξη για την θετική αξιολόγηση του καναλιού αυτού αγορών. Τα στοιχεία αυτά ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.


Η συχνότητα ηλεκτρονικών αγορών παραμένει μεν χαμηλότερη, αλλά με σημαντικά υψηλή δαπάνη ανά αγορά. Ο μέσος αγοραστής e-supermarket πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 16 αγορές τον χρόνο. Όπως φαίνεται και στο σχήμα 3, 1 στους 2 αγοραστές ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, το 46% αγοράζει τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. Βέβαια το 37% αγοράζει λίγες φορές μέσα στον χρόνο και αποτελούν ένα κοινό το οποίο καλούνται οι επιχειρήσεις του κλάδου να προσεγγίσουν, ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερη συχνότητα.

 

Σχήμα 3: Συχνότητα ηλεκτρονικών αγορών e-supermarket

 

Παρά αυτή την σχετικά χαμηλή συχνότητα αγορών (16 αγορές ανά έτος), η μέση μηνιαία δαπάνη μέσω διαδικτύου είναι αρκετά υψηλή. Συγκεκριμένα, για τους αγοραστές e-supermarket η αγορές μέσω διαδικτύου αντιστοιχούν κατά μέσο όρο στο 35% των συνολικών αγορών τους για προϊόντα παντοπωλείου και αντιστοιχούν σε ποσό μηνιαίας δαπάνης 146 ευρώ ανά μήνα. Αξίζει όμως να σημειωθεί, ότι ακόμα και σήμερα οι ηλεκτρονικές αγορές για είδη παντοπωλείου, επιλέγονται από νοικοκυριά με μεγαλύτερη μηνιαία δαπάνη από τον εθνικό μέσο όρο.

Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν την αλματώδη ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών στον κλάδο των τροφίμων και στοιχειοθετούν την διατήρηση της δυναμικής και το επόμενο διάστημα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


GO Skroutz: Εύκολη διασύνδεση στο marketplace της Skroutz για επαγγελματίες

Η Prosvasis, μέλος του Ομίλου εταιρειών SOFTONE, σε συνεργασία με την Skroutz, απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας με τη δημιουργία της νέας ενότητας διασύνδεσης «GO Skroutz».

Μέσα από μία μόνο εφαρμογή που παρέχει πολλαπλές δυνατότητες, ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν πλέον να εκτελούν εντελώς αυτοματοποιημένα τις καθημερινές τους εργασίες και συναλλαγές με το marketplace της Skroutz.

Τα τελευταία χρόνια, οι απαιτήσεις των e-shop έχουν αυξηθεί σημαντικά, με τις επιχειρήσεις που υιοθετούν σύγχρονες λύσεις να αυξάνουν κατά μεγάλο ποσοστό την αποτελεσματικότητά τους. Η πρωτοποριακή ενότητα διασύνδεσης «GO Skroutz» παρέχει τη δυνατότητα χρήσης εξατομικευμένων λειτουργιών για τα προϊόντα, την ενημέρωση, την παρακολούθηση και τη διαχείριση των παραγγελιών, καθώς και για τα στοιχεία πελατών, αυτοματοποιώντας μεγάλο εύρος της λειτουργίας της εταιρείας, μέσα από μία μόνο εφαρμογή.

Συγκεκριμένα, η νέα λειτουργία επιτρέπει την επιλογή των προϊόντων που θα εμφανίζονται στο Skroutz, απευθείας μέσα από το Prosvasis GO, ανεξάρτητα με το αν υφίσταται ή όχι e-shop. Επιπλέον, με το GO Skroutz, η εφαρμογή Prosvasis GO ενημερώνεται για κάθε παραγγελία που καταχωρείται στο Skroutz, μαζί με τα αντίστοιχα στοιχεία πελάτων. Χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις και ενδεχόμενα σφάλματα, δημιουργούνται αυτόματα όλες οι σχετικές εγγραφές βάσει των στοιχείων που προέρχονται από την πλατφόρμα του Skroutz. Παράλληλα, με την αξιοποίηση της εφαρμογής, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται τις παραγγελίες που λαμβάνει από το Skroutz, μεμονωμένα ή συνολικά, μέσα από το Prosvasis GO. Εύκολα και γρήγορα, μπορεί να αποδέχεται ή να απορρίπτει παραγγελίες με ένα μόνο click.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η εφαρμογή Prosvasis GO, σε σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμά της, έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη ελεύθερων επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων. Οι προηγμένες δυνατότητες που παρέχει, όπως η έκδοση και διαβίβαση ηλεκτρονικών τιμολογίων στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, καθώς και η διασύνδεση με τον λογιστή (της επιχείρησης), αυτοματοποιούν μεγάλο μέρος της λειτουργίας των συγκεκριμένων επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερο εποικοδομητικό χρόνο, επικεντρωμένο στη λειτουργία της επιχείρησης. Με εύχρηστο και λειτουργικό μενού, και δυνατότητα χρήσης από οπουδήποτε και μέσω οποιασδήποτε συσκευής, το Prosvasis GO υποστηρίζει ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις, ώστε να οργανώσουν και να διαχειριστούν πλήρως το σύνολο των εργασιών τους, βελτιστοποιώντας την ποιότητα και την απόδοση της καθημερινής τους δραστηριότητας.

Με οδηγό την καινοτομία, η Prosvasis εξελίσσεται συνεχώς, επιδιώκοντας την ανάπτυξη υπηρεσιών που διευκολύνουν τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και απαντούν αποτελεσματικά και με σύγχρονους τρόπους στις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας. Στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει ένα μεγάλο εύρος αυτοματοποιημένων υπηρεσιών προς τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, επιτρέποντάς τους να αφοσιωθούν στο καθημερινό παραγωγικό τους έργο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


PayPal: Οι παγκόσμιες τάσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η έκθεση της PayPal, με τον τίτλο The Great Pivot in Global E-commerce, κατέγραψε και παρουσιάζει τις παγκόσμιες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και διάφορες σημαντικές εξελίξεις και αλλαγές, οι οποίες φαίνεται να διαμορφώνουν το μέλλον του διεθνούς εμπορίου. Περιέχει λεπτομερή ανάλυση των καταναλωτικών συνηθειών σε 13 επιλεγμένες αγορές στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού, Λατινικής Αμερικής και Ευρώπης, και πιο συγκεκριμένα στις ακόλουθες χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία, Ινδία, Κίνα, Μεξικό, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

Με τη συνδρομή των στοιχείων αυτών, οι επιχειρήσεις δύνανται να σχεδιάσουν καλύτερα το πως θα εισέλθουν σε ξένες αγορές, έχοντας γνώση των τοπικών ιδιαιτεροτήτων, αναγκών και προδιαγραφών, και ως εκ τούτου να είναι σε θέση να εντοπίσουν τους πιθανούς τομείς ανάπτυξης και να προετοιμαστούν πιο αποτελεσματικά για την εν λόγω επέκταση.

Οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το παγκόσμιο εμπόριο

Το 2020, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις ανήλθαν σε 4,28 τρισεκατομμύρια δολάρια (3,35 τρισ. δολάρια το 2019) [1]. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 2021 η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου θα αυξηθεί κατά 14,3%, χάρη επίσης των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συνηθειών και της τεχνολογικής ανάπτυξης, και ιδιαίτερα της αυξανόμενης δημοτικότητας των φορητών λύσεων/κινητών συσκευών. Εκτιμάται, μάλιστα, ότι το 2021 περίπου το 67% των online αγορών θα πραγματοποιείται μέσω smartphone.

 

1. Καταναλωτικές συνήθειες

Στις 13 αγορές όπου εστίασε η ανάλυση της PayPal, το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πλέον αγοράζει περισσότερο στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Με τη σειρά του, το 22% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι εξαιτίας της τρέχουσας κατάστασης, κάνει αγορές από το εξωτερικό πιο ελεύθερα, με γνώμονα κυρίως τις καλύτερες προσφορές (48%) και την πρόσβαση σε προϊόντα μη διαθέσιμα στην πατρίδα του (39%). Σε επτά από τις εν λόγω δεκατρείς αγορές, η PayPal αποτελεί τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής για διασυνοριακές αγορές.

  • Γαλλία: Τα δύο τρίτα των online shoppers κάνουν τις αγορές τους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η καλή αναλογία τιμής-ποιότητας είναι το πιο σημαντικό κίνητρο για τους Γάλλους προκειμένου να αγοράσουν διαδικτυακά από το εξωτερικό. Ο κλάδος των αγορών μέσω διαδικτύου αναπτύσσεται με ρυθμό 10,4%, και στην περίπτωση του m-commerce, η ανάπτυξη είναι ακόμη ταχύτερη - ανέρχεται σε 16,8%. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών (70%) επιλέγει τους ιστότοπους εταιρειών που λειτουργούν σύμφωνα με τις ιδέες και αξίες της αειφορίας.
  • Γερμανία: Οι ανησυχίες για τη διαδικτυακή ασφάλεια είναι ο κύριος λόγος που εμποδίζει τους Γερμανούς να ψωνίζουν από το εξωτερικό. Το 62% των ερωτηθέντων που προβαίνουν σε online αγορές, προτιμά να πληρώνει με PayPal για αγορές εκτός συνόρων. Το 93% των Γερμανών υποστηρίζει ήδη επιχειρήσεις του λιανεμπορίου που προσφέρουν βιώσιμα ή φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα ή αγοράζει περισσότερο από αυτές.
  • ΗΠΑ: Από το 2019, η δημοτικότητα των αγορών εκτός χώρας έχει αυξηθεί κατά 42%. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 61% των Αμερικανών e-καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές μέσω smartphone και σχεδόν το ένα τέταρτο ανακαλύπτει ξένα e-shops μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, π.χ. Facebook (65%), Instagram (41%) και YouTube (24%).

 

2. Οι πλέον σημαντικές γιορτές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού των πωλήσεων στο εξωτερικό, αξίζει να έχουμε κατά νου τη διαφοροποίηση των αγορών της έκθεσης σε σχέση με τη σημασία των μεμονωμένων εμπορικών γεγονότων και των τοπικών καταναλωτικών παραδόσεων.

Στην Κίνα, ο ψηφιακός εορτασμός της Singles’ Day το 2020 διήρκεσε 11 ημέρες και είχε ως αποτέλεσμα πωλήσεις της τάξης των 115 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Στη Ρωσία, το 20% των καταναλωτών αγόρασε έστω ένα δώρο με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας.

Το ετήσιο shopping event El Buen Fin («Το Καλό Σαββατοκύριακο»), το μεξικάνικο ισοδύναμο της «Μαύρης Παρασκευής», έτρεξε πέρυσι για 12 ημέρες αντί των συνηθισμένων 4 ημερών ενός long weekend διακοπών και οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα αποτελέσματα του 2019 κατά 230%.

Στις ΗΠΑ, η βασική αγοραστική εποχή συμπίπτει με την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και ως έναρξη δύναται να θεωρηθεί η Black Friday.

 

[1] Όλα τα δεδομένα είναι από την έκθεση The Great Pivot in Global E-commerce και είναι διαθέσιμα στο www.paypal.com.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το livestream shopping θα αλλάξει ριζικά το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 1979 ο Βρετανός επιχειρηματίας Michael Aldrich εφηύρε τις τηλεαγορές. Η ιδέα ήταν απλή, οι καταναλωτές θα κάθονταν στους καναπέδες τους και θα παρακολουθούσαν επιδείξεις μιας ολόκληρης σειράς προϊόντων από είδη κήπου, σκεύη κουζίνας και τάπερ πριν τα αγοράσουν. Ενώ ήταν πολύ δημοφιλείς μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '00, η ​​άνοδος του διαδικτύου έκανε τις τηλεαγορές να ξεχαστούν.

Ωστόσο, η τηλεαγορά επιστρέφει με διαφορετικό όνομα. Το livestream shopping είναι η επόμενη μεγάλη τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και κάτι το οποίο οι λιανοπωλητές δεν πρέπει να αγνοήσουν.

Οι αγορές ζωντανής ροής έχουν κερδίσει μεγάλη απήχηση στην Ασία και γρήγορα, με μεγαθήρια ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Alibaba και η JD.com, να συγκεντρώνουν εκατομμύρια θεατές κάθε μήνα. Η βιομηχανία στην Κίνα ανερχόταν σε 66 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, με εκτιμήσεις που υποδηλώνουν ότι θα μπορούσε να ανέβει σε σχεδόν 170 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.

Είτε πρόκειται για αγορές ζωντανής ροής είτε για το πανταχού παρών WeChat, όπου οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν άμεσα τρόφιμα και ρούχα, η Κίνα είχε πάντα μια πολύ βαθιά, πρωτοποριακή προσέγγιση για τη συγχώνευση του ψηφιακού με το λιανικό εμπόριο. Σύμφωνα με το eMarketer, η αύξηση των λιανικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ήταν πάνω από 26% το 2020. Οι live αγορές είναι ένα από τα πρωταρχικά παραδείγματα όπου οι influencers, οι μάρκες και το κοινό αλληλεπιδρούν.

Ενώ η ιδέα είναι προς το παρόν πολύ πιο δημοφιλής στην Ανατολή από ότι στη Δύση, υπάρχουν μέχρι στιγμής μερικοί κορυφαίοι παίκτες στη δυτική αγορά, συμπεριλαμβανομένου του Popshow Live, μιας πλατφόρμας iOS που επιτρέπει στους πωλητές να κάνουν livestream από τις κινητές συσκευές τους, να ανεβάζουν link αγοράς και έχει ενσωματωμένο λογισμικό διαχείρισης αποθέματος.

Ένας άλλος δημοφιλής ιστότοπος είναι το Bambuser, το οποίο ήταν αρχικά μια πλατφόρμα ζωντανής ροής για δημοσιογράφους, αλλά άλλαξε την κατεύθυνση της και τώρα υπάρχει κυρίως ως πλατφόρμα αγορών ζωντανής ροής και έχει χρησιμοποιηθεί από την H&M στο παρελθόν.

Η πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης TikTok, η οποία έχει δει μια τεράστια αύξηση των χρηστών τους τελευταίους 24 μήνες, ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στο χώρο με μια λειτουργία αγορών ζωντανής ροής αργότερα αυτό το έτος.Το Instagram έχει, επίσης, δείξει ότι ενδιαφέρεται για την αγορά με τη λειτουργία InstagramTV που επιτρέπει στους δημιουργούς να μεταδίδουν βίντεο μεγαλύτερης μορφής στις σελίδες τους.

Ακόμη και το Amazon ξεκίνησε τη δική του υπηρεσία, με την επωνυμία «Amazon Live», όπου μια σειρά από επιδείξεις για προϊόντα, που περιλαμβάνουν οικιακές συσκευές και εργαλεία κουζίνας, μπορούν να παρακολουθούνται για όλο το εικοσιτετράωρο. Επί του παρόντος, οι δυτικές μάρκες παρακολουθούν, μαθαίνουν και αρχίζουν να προσαρμόζουν αυτό το εξαιρετικά διαδραστικό κανάλι, με τους λιανοπωλητές στην Ασία να έχουν ήδη κυριαρχήσει στο εμπόριο ζωντανής ροής.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com

Εικόνα: Libby Penner, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Convert Group: Tα ελληνικά online φαρμακεία στην 9η θέση στον κόσμο σε επισκέψεις

Tο πρώτο τρίμηνο του 2021, οι επισκέψεις στα online φαρμακεία παγκοσμίως άγγιξαν τις 2,7 δις σε ένα σύνολο 96 χωρών, με την παγκόσμια αύξηση να φτάνει το 43% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Μάλιστα στο διάστημα Απριλίου 2020 εως και Μαρτίου 2021 που μελετήθηκε, τα ελληνικά φαρμακεία κατατάχθηκαν ένατα σε επισκέψεις ανά χίλιους κατοίκους, στη λίστα με τις κορυφαίες 20 χώρες.

Η χώρα μας επίσης ξεχώρισε στο ότι είναι ανάμεσα στις 5 χώρες (Ελλάδα, Αλγερία, Κύπρος, Μαρόκο και Τουρκία) από τις 96 που μελετήθηκαν όπου οι κάτοικοι της δεν μπορούν να αγοράσουν ΜΗΣΥΦΑ online, γεγονός που δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία των Ελλήνων καταναλωτών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας μας. 

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα και η Κύπρος, μη επιτρέποντας την online αγορά ΜΗΣΥΦΑ, αποτελούν τις μόνες χώρες στην Ευρώπη που δεν έχουν ​εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ​ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014​, ενώ η χώρα μας δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για την πώληση ΜΗΣΥΦΑ από τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Την στιγμή που στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται η πώληση ΜΥΣΗΦΑ, 47 από τις 96 χώρες της έρευνας επιτρέπουν ήδη την αγορά συνταγογραφούμενων φαρμάκων (Rx) στο online περιβάλλον. Η διείσδυση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης μαζί με τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών παράδοσης στο “τελευταίο μίλι” (κούριερ) αποτελούν επιταχυντές στο διεθνές περιβάλλον για την ψηφιοποίηση της προμήθειας φαρμάκων από τους ασθενείς και τους καταναλωτές, εύκολα, γρήγορα και με την μέγιστη ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι πολλές χώρες που ήταν αρνητικές στη πώληση συνταγογραφούμενων φαρμάκων οnline, άλλαξαν στάση λόγω της πανδημίας. Ακόμα και στην Ρωσία, όπου το θέμα ήταν σε διαβούλευση για χρόνια, η Ρωσική Δούμα ψήφισε με διαδικασίες εξπρές ολίγων ημερών υπέρ της οnline πώλησης συνταγογραφούμενων φαρμάκων, τον Απρίλιο του 2020, εξαιρώντας τις ψυχοτρόπες ουσίες και τα νόμιμα ναρκωτικά.

Παρ’όλο που οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζονται σε online αγορές καλλυντικών, συμπληρωμάτων διατροφής, βρεφικών και προϊόντων υγιεινής από τα οnline φαρμακεία, η δημοφιλία του ηλεκτρονικού καναλιού είναι αξιοσημείωτη στη χώρα μας. Το 2020 πραγματοποιήθηκαν κατά μέσο όρο 8 οnline επισκέψεις ανά Έλληνα κάτοικο σε κάποιο οnline φαρμακείο. Πρωταθλήτρια χώρα στις online επισκέψεις είναι η Σουηδία με 18 επισκέψεις / κάτοικο ενώ η Αγγλία έχει 10, το Βέλγιο έχει 7 και οι ΗΠΑ έχουν 6 οnline επισκέψεις / κάτοικο για το 2020.



Αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα στοιχεία δημοσίευσε σε μεγάλη έρευνα της η Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία Ανάλυσης Δεδομένων στον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για Καταναλωτικά Αγαθά και Φάρμακα. Τα δεδομένα επισκεψιμότητας που χρησιμοποιήθηκαν αφορούν ένα πλήθος 3.478 φαρμακείων από 96 χώρες. Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο epharmacydata.com

Εικόνα: Vladislav Bychkov, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Plushost: Πόσο προετοιμασμένες είναι οι επιχειρήσεις για το m-commerce;

Η επόμενη μέρα είναι εδώ…και ήρθε για να μείνει. Ανακαλύψτε γιατί το m–commerce είναι η νέα ψηφιακή, φορητή «βιτρίνα» κάθε επιχείρησης.

Στο λεγόμενο window shopping, έχει προστεθεί το «screen shopping και τώρα ήρθε η ώρα του "mobile screen shopping".

Με την άνοδο των m-commerce πωλήσεων, η οn-line επιχείρηση μπορεί να θεωρεί ότι κερδίζει τη μάχη των πωλήσεων στο πιο διεισδυτικό, εύκολο και γρήγορο shopping.

Οι επιχειρήσεις -παγκοσμίως- αντιλαμβάνονται πλέον την κερδοφορία πίσω από την καινοτομία του e-commerce. Tώρα, καλούνται να επενδύσουν σωστά στο mobile commerce, αφού αυτό αναπτύσσεται παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα, με τριπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το τυπικό e-commerce.

Το mobile commerce απαιτεί προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες και τάσεις. Η adaptive τεχνολογία σε συνδυασμό με μια αποτελεσματική στρατηγική mobile marketing είναι μονόδρομος στην κατεύθυνση μεγιστοποίησης των κερδών ενός e-shop. Συνδέεται, δε, άμεσα, με το πόσο user-friendly, ξεχωριστή και memorable είναι η εμπειρία της καινοτόμου τεχνικής για τον ίδιο το χρήστη. Το User Experience έχει, και εδώ, πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

 

Γιατί το m-commerce έχει τεράστια σημασία για μια online επιχείρηση;

Το 2018 καταγράφηκε μεγάλη αύξηση των on-line αγοραστών στο internet «εν κινήσει» που έφτασε στο 60%, από το 39% που ήταν το 2017. Το m-commerce αναμένεται να αποτελέσει major shopping channel αλλάζοντας ριζικά τις αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτή, σε λιγότερο από 5 χρόνια, περιορίζοντας δραστικά το μερίδιο όλων των άλλων συσκευών, φορητών ή μη.

 

Ανακοίνωση Tύπου, «Οι Προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα το 2019», Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Καθοριστική ήταν η συμβολή των δημοφιλών social media, που παρουσίασαν στο καταναλωτικό κοινό το κουμπί προτροπής αγοράς, το "buy button", διευκολύνοντας τους χρήστες να προβούν σε αγορές, χωρίς να πρέπει να εγκαταλείπουν το «ψηφιακό τόπο» στον οποίο βρίσκονταν.

 

Επιπλέον, οι τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης (biometric authentication), μέσω retina scans, face ID, ή fingerprints κ.λπ., ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρει m-commerce.

 

Το one–click checkout διευκολύνει το screen shopping «on the go» μιας και επιτρέπει την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας με ένα κλικ, κυριολεκτικά.

 

Εν ολίγοις...

 

Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει «αδιαπραγμάτευτα» το mcommerce μιας online επιχείρησης;

STRUCTURE

Είναι πολύ σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι ένα λειτουργικό και αποτελεσματικό structure μπορεί να λειτουργεί άψογα στο περιβάλλον των μεγάλων οθονών αλλά να είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά  αντιπαραγωγικό και ενοχλητικό στο mobile χρήστη, καταδικάζοντας την πώληση.

VOICE SEARCH/ASSISTANCE

Όλο και πιο πολλοί users ψάχνουν κάποιο προϊόν χρησιμοποιώντας της φωνητική αναζήτηση ενώ παράλληλα, οι επερχόμενες γενιές είναι πιο εξοικειωμένες με την αξιοποίηση αυτής της λειτουργίας.

PUSH NOTIFICATION IN REAL TIME

Τα push notification με διάφορες προσφορές λαμβάνονται σε real time.

MICRO–INTERACTIONS

Ύπαρξη χαρακτηριστικών και εφαρμογών (micro-interactions) που υπάρχουν μόνο στις mobile συσκευές, όπως λειτουργίες tap-to-call, tap-to-SMS.

LOCATION BASED SERVICES

Υπηρεσίες που σχετίζονται με τη γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη, προσφέρουν εξατομικευμένη εμπειρία σε πραγματικό χρόνο.

ADAPTIVE. NOT RESPONSIVE TECHNOLOGY

Η μόνη μέθοδος που επιτρέπει τεχνολογία αναγνώρισης του είδους και του μεγέθους της συσκευής είναι η Adaptive τεχνολογία.

Με απλά λόγια, είναι η τεχνολογία αυτή που δεν «αντιδρά» (responds) το online shop στη smartphone συσκευή, αλλά «προσαρμόζεται» (adapts) το online shop στην smartphone συσκευή.

Όλη η διεθνής βιβλιογραφία αναφέρεται σε τουλάχιστον διπλασιασμό των m-commerce πωλήσεων από την αλλαγή τής πλατφόρμας από responsive σε adaptive.

 

Η Adaptive τεχνολογία πρέπει να περιλαμβάνει τον σχεδιασμό «από το μηδέν» διαφορετικού λειτουργικού περιβάλλοντος για τις mobile συσκευές σε σχέση με την αντίστοιχη desktop έκδοση.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Κατά το σχεδιασμό, πρέπει να ληφθούν υπόψη όλων των ειδών οι συσκευές (π.χ. low–end) αλλά και η προσβασιμότητα για ειδικά κοινά (ΑΜΕΑ) προσφέροντας ίση πρόσβαση σε πληροφορία, περιήγηση και λειτουργικότητα σε όλους τους χρήστες.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να μας επιτρέπει την προσθήκη επιπλέον επιπέδων προσωρινής αποθήκευσης δεδομένων, εξασφαλίζοντας υψηλές ταχύτητες λειτουργίας του e-shop σε επίπεδα άνω του 90% σύμφωνα με τον μετρητή ταχύτητας της Google, για όλες τις σελίδες αλληλεπίδρασης με τον χρήστη, εφαρμόζοντας σύγχρονες caching τεχνικές. Είναι σύνηθες το φαινόμενο δημοφιλή e-shops να «μην περνούν τη βάση» της αξιολόγησης της Google, υπερ-επενδύoντας σε κονδύλια marketing και πληρώνοντας ακριβά και για πολύ χρόνο τη «οικονομία» που κάνουν μην αναβαθμίζοντας το e-shop τους για συσκευές mobile.

 

Σχεδιασμός βασικών σημείων πλοήγησης

Τα βασικά σημεία πλοήγησης (menu, αναζήτηση, αγαπημένα, καλάθι) πρέπει να τοποθετούνται έτσι ώστε να διευκολύνεται ο χρήστης ανάλογα με τον τρόπο που έχει συνηθίσει να χρησιμοποιεί το smartphone του.

Τα CTA buttons έχουν στόχο το πιο γρήγορο interaction, ανεξάρτητα από το εάν ο χρήστης χρησιμοποιεί το ένα ή και τα δύο του χέρια, ενώ οι Artificial Intelligence εφαρμογές, «εκπαιδεύονται» στις επιθυμίες και τις προτιμήσεις του, προσφέροντας personalized πλοήγηση.

Είσης, σημαντική είναι η ενσωμάτωση έξυπνων φίλτρων για στοχευμένη και ταχύτερη αναζήτηση, όως  και η Αναλυτική Παρουσίαση των προϊόντων μέσα από ανανεωμένες προϊοντικές σελίδες

Και η λίστα συνεχίζεται…

Ανακαλύψτε το πραγματικό mobile commerce, εδώ

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Άνοιξε η πλατφόρμα για τον Β' κύκλο επιδοτήσεων e-shop του e-λιανικό

Ξεκίνησαν οι ηλεκτρονικές υποβολές χρηματοδότησης για τον δεύτερο κύκλο της δράσης «e-λιανικό». Η δράση επιχορηγεί επιχειρήσεις του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη ή αναβάθμιση e-shop και η λήξη της προθεσμίας υποβολών αιτήσεων για επιδότηση είναι 29 Σεπτεμβρίου 2021.

Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020 η επιδότηση είναι 1.500 ευρώ

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 8 εκατ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας. Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Ωφελούμενοι της Δράσης είναι Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και διατηρούν φυσικό κατάστημα σε διακριτό της οικίας τους χώρο ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που λειτουργούν νομίμως στη χώρα και έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

- Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.

- Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 01/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Η Αίτηση Χρηματοδότησης υποβάλλεται ηλεκτρονικά μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και στοιχεία του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ V (Α. Δικαιολογητικά Συμμετοχής που επισυνάπτονται ηλεκτρονικά) στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων www.ependyseis.gr/mis


Για περισσότερες πληροφορίες:

- www.antagonistikotita.gr

- www.espa.gr

- www.efepae.gr

- Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο, με αστική χρέωση, από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search