eCommerce

Η αλλαγή στον ΦΠΑ για online αγορές εκτός ΕΕ από την 1η Ιουλίου

Η ΑΑΔΕ διευκρινίζει πως ενόψει της έναρξης ισχύος του νέου πλαισίου της ΕΕ στον τομέα του ΦΠΑ, σε σχέση με τις online αγορές (e-commerce) και ειδικότερα τη φορολογική επιβάρυνση των μικροδεμάτων που εισάγονται από τρίτες χώρες, από 1η Ιουλίου 2021, επέρχονται οι ακόλουθες αλλαγές:



-  Όλες οι εισαγωγές δεμάτων αξίας έως 22 ευρώ, που παραγγέλνονται ηλεκτρονικά και σήμερα απαλλάσσονται του ΦΠΑ, πλέον υπόκεινται στον φόρο αυτό. Συνεπώς, οι καταναλωτές επιβαρύνονται με τον συντελεστή ΦΠΑ, που ισχύει στη χώρα μας (24% ή 13% ή 6%), αναλόγως του είδους του αγαθού.



-  Η επιβολή ΦΠΑ στα μικροδέματα σχετίζεται με το χρόνο εισόδου τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι ανεξάρτητη από τον χρόνο της ηλεκτρονικής παραγγελίας ή την έναρξη αποστολής από τον πωλητή. Συνεπώς, μεμονωμένοι εισαγωγείς ή ταχυδρομικές εταιρείες, που εισάγουν από 1.7.2021 μικροδέματα στη χώρα μας, ανεξαρτήτως ποσού, οφείλουν να τηρήσουν την προβλεπόμενη τελωνειακή διαδικασία και να καταβάλουν -κατά περίπτωση, ανάλογα με το είδος του αγαθού- τον ΦΠΑ, που ισχύει.

Εικόνα: RoseBox, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Skroutz Plus: Ανακοινώθηκε η νέα υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, ανακοίνωσε το Skroutz Plus, τη νέα υπηρεσία που διατίθεται στην ελληνική αγορά για να αλλάξει και να αναβαθμίσει σημαντικά την εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών. Είναι μία συνδρομητική υπηρεσία που φέρνει τα δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές μέσω του Skroutz.gr.

Η νέα υπηρεσία, η έλευση της οποίας είχε διαρρεύσει από τον προηγούμενο μήνα, δίνει λύση στο ζήτημα του κόστους των μεταφορικών στις online αγορές και κάνει την εμπειρία αγορών ακόμα πιο εύκολη για τους καταναλωτές.

Το Skroutz Plus, με ετήσια συνδρομή 17€, προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για αγορές μέσω του Skroutz, αξίας άνω των 20€ και βάρους έως και 14 κιλών.

Ταυτόχρονα, όπως αναφέρει η εταιρεία, οι συνδρομητές στο Skroutz Plus θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα και οφέλη που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz, όπως είναι η ασφάλεια αγορών Skroutz με αξιόπιστες συναλλαγές, οι δωρεάν επιστροφές, η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, η άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, αλλά και η απεριόριστη ποικιλία επιλογών από περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε 9.500 καταστήματα.

Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer (COO) του Skroutz, δήλωσε σχετικά: "Το Skroutz Plus είναι μία καινοτόμος υπηρεσία που μεταμορφώνει τον κλάδο και εξελίσσει το Skroutz σε μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα. Πλέον, ο καταναλωτής θα μπορεί να πραγματοποιεί απρόσκοπτα τις αγορές του, επιλέγοντας ανάμεσα σε εκατομμύρια προϊόντα από χιλιάδες συνεργαζόμενα καταστήματα και απολαμβάνοντας καλύτερη εξυπηρέτηση και τη νέα υπηρεσία Skroutz Plus και προπάντων χωρίς να ανησυχεί συνέχεια για το κόστος των μεταφορικών. Η σημαντική άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών απαιτεί από εμάς τις εταιρίες που δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο, νέες προτάσεις και λύσεις για τον καταναλωτή. Για αυτό και τα δωρεάν μεταφορικά είναι μόνο η αρχή".

Το συγκεκριμένο λανσάρισμα έρχεται να ενδυναμώσει τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας στο λεγόμενο "last mile", στο πλαίσιο της οποίας μερικούς μήνες νωρίτερα είχε προχωρήσει στην εξαγορά της εταιρείας ταχυμεταφορών SendX. Απώτερος στόχος είναι ο μετασχηματισμός του Skroutz σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα υπηρεσιών e-commerce.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Plushost: Μεταξύ των κορυφαίων της 10ετίας αλλά πρώτη στο "hardcore" e-commerce

Μεταξύ των κορυφαίων της 10ετιας κατατάχθηκε η Plushost καταλαμβάνοντας την 8η θέση με βάση τις βραβεύσεις στα e-volution awards και τον επετειακό θεσμό των “The 10 Best Agencies of the Decade”.

Με συμμετοχή σε μόλις δύο διοργανώσεις (τις δύο τελευταίες) και έχοντας να ανταγωνιστεί εταιρίες με "βαριά" ονόματα στο πελατολόγιό τους -θεσμικούς διαφημιζόμενους, μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, σημαντικά πολυεθνικά brands με θηριώδεις επενδύσεις στο marketing και πολυπρόσωπα τμήματα και media budgets- η θέση που κατακτήθηκε αποτελεί μια ξεχωριστή επιβράβευση των υπηρεσιών της εταιρίας προς τις "hardcore" e-commerce επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.

Ο Θανάσης Καμέας, CEO της Plushost, δήλωσε "πολύ χαρούμενος που συνυπάρχουμε στη λίστα των κορυφαίων με εταιρίες που το expertise τους είναι οι μεγάλοι θεσμικοί  επιχειρηματικοί όμιλοι (τράπεζες, αεροπορικές, εισαγωγικές κλπ). Οι βραβεύσεις μας έρχονται να επιβεβαιώσουν πως υπηρετούμε με  αρτιότητα και σεβασμό τη ραχοκοκαλιά του Ελληνικού e-commerce industry που δεν έχει πρόσβαση σε αστείρευτους πόρους τους οποίους κατακτά με καθημερινό αγώνα".

Ενώ έκλεισε τη δήλωσή του, ευχαριστώντας τη διοικητική ομάδα και κάθε έναν από τους εργαζομένους της εταιρίας -πρώην και νυν- που συνέβαλαν με τον επαγγελματισμό και την ορμή τους στη διαμόρφωση και υλοποίηση όλων των cases που απέδωσαν και αποδίδουν καθημερινά στους πελάτες της εταιρίας state of the art υπηρεσίες.

 

Δείτε ακόμα: Θανάσης Καμέας: Στην Plushost είμαστε ερωτευμένοι με τη δουλειά μας και τέτοιους πελάτες αναζητούμε

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Ένας χρόνος λειτουργίας για το e-shop kafekopteialoumidi.gr

Το Μάρτιο του 2020 τα Καφεκοπτεία Λουμίδη προχώρησαν σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν του καφέ, λανσάροντας το δικό τους e-shop, με αξιόλογα αποτελέσματα. Με τη συμπλήρωση 1 χρόνου λειτουργίας του, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν τον ελληνικό καφέ να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των πελατών και να κρατά την ηγετική θέση του στην κατανάλωση καφέ στο σπίτι. Μέχρι σήμερα, έχουν καταγραφεί περισσότερες από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά.

Η πανδημία του COVID-19, έθεσε περιορισμούς στη φυσική παρουσία των πελατών στα καταστήματα του λιανεμπορίου. Η κατάσταση αυτή οδήγησε στην αναζήτηση εναλλακτικών καναλιών προς τους καταναλωτές, για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο γνώρισε έντονη αύξηση μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου, εξέλιξη που αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα έτη, χάρη στην αναβάθμιση των ψηφιακών μέσων.

Με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την άριστη ποιότητα και τη φρεσκάδα του προϊόντος που παραδίδεται στον καταναλωτή, τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, επιδιώκοντας μεγαλύτερη προσιτότητα προς τον πελάτη διεύρυναν το δίκτυο πωλήσεών τους. Σήμερα, καταναλωτές από όλη την Ελλάδα μπορούν να απολαμβάνουν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.

Η πολύ φιλική και λειτουργική πλοήγηση στο ηλεκτρονικό  κατάστημα, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες  να επιλέξουν προϊόντα εύκολα και απλά  μέσα από μια μεγάλη γκάμα. Επιπλέον, ο καφές αλέθεται και συσκευάζεται λίγο πριν την τελική αποστολή του στον πελάτη. Αυτό, σε συνδυασμό με τη γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας (αποστέλλεται την επόμενη κιόλας μέρα από τη λήψη της) οδηγεί στο να παραλαμβάνει ο πελάτης πάντα φρεσκοκομμένο καφέ, με υπέροχο άρωμα & πλούσια γεύση.

Μέσα στο ηλεκτρονικό  κατάστημα ο πελάτης θα βρει όλα τα είδη καφέ (ελληνικό, φίλτρου, espresso, στιγμιαίο και κάψουλες), παρασκευασμένο και συσκευασμένο από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Επίσης, μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη ποικιλία γλυκισμάτων και τροφίμων που ολοκληρώνουν την αυθεντική εμπειρία του καφέ.

Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η προϊοντική σειρά «Λέξεις και Γεύσεις Ελλάδας – Συνταγές Παράδοσης», η σειρά γλυκισμάτων ιδιωτικής ετικέτας των Καφεκοπτείων Λουμίδη, βασισμένη σε παραδοσιακές συνταγές, που σκοπό έχει να αναδείξει την εμπειρία του καφέ.

Στο e-shop  επίσης, πωλούνται και αξεσουάρ αποθήκευσης, παρασκευής και σερβιρίσματος του καφέ, συλλεκτικά προϊόντα, όπως και συνθέσεις δώρων.

Best Sellers

  • Eλληνικός χαρμάνι «Ξανθός»
  • Eλληνικός χαρμάνι «Άρωμα»
  • Eλληνικός χαρμάνι «Σκούρος»
  • Ελληνικός decaffeine
  • Eλληνικοί αρωματικοί καφέδες
  • Κάψουλες Espresso

 

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη βρίσκονται στο πλευρό του πελάτη, πραγματοποιώντας διάφορες προσφορές και προωθητικές ενέργειες στο e-shop. Η omnichannel στρατηγική που ακολουθούν, διασφαλίζει  στον καταναλωτή ένα μοναδικό customer experience και μια ομοιογενή αγοραστική εμπειρία υψηλής ποιότητας, είτε αγοράζει μέσω του ηλεκτρονικού, είτε μέσω ενός φυσικού καταστήματος.

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη αποτελούν μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση και δεν σχετίζονται με τον συσκευασμένο καφέ «ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ». Το συγκεκριμένο προϊόν ανήκει από το 1987 στην εταιρεία NESTLE.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Με νέο look και νέα πλατφόρμα ToFarmakeioMou.gr

Σε νέο re-design και re-platforming, προχώρησε ToFarmakeioMou.gr, το μεγαλύτερο online φαρμακείο της χώρας.

Το project του re-design ανέλαβε η Webjar, και δώθηκε ιδιαίτερο βάρος στην ευχρηστία, στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στις καθαρές γραμμές, ιδιαίτερα στη mobile version.

Από την πλευρά της, η Protean ανέλαβε το re-platforming, με το νέο e-shop να είναι 100% custom στις ανάγκες του TFM, 60% ταχύτερο από την προηγούμενη πλατφόρμα, και το νέο back-end να υποστηρίζει νέες  δυνατότητες marketing, merchandising, cross/upselling, κλ.π.

O Θοδωρής Σακόπουλος, CEO στο ToFarmakeioMou.gr, σχολίασε σχετικά: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το τελικό αποτέλεσμα. Θεωρούμε ότι μας δικαίωσε η επιλογή μας, κρίνοντας από αυτά που βλέπουμε, τόσο στα ποιοτικά όσο και στα ποσοτικά μας νούμερα (Orders, Conversion Rate, Bounce Rate, Avg. Time on site, κτλ.). Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας για τη σημαντική τους βοήθεια, στο όλο εγχείρημα. Είναι το πρώτο μεγάλο milestone, από αρκετές κινήσεις που έχουμε προγραμματίσει να κάνουμε».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ιστορική συμφωνία για ελάχιστο εταιρικό φόρο 15% στους τεχνολογικούς κολοσσούς

Έπειτα από χρόνια συζητήσεων, πιέσεων και προτάσεων σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, ΟΟΣΑ, αλλά και μεμονωμένων πρωτοβουλιών και πιέσεων, όπως της Γαλλίας, οι Υπουργοί Οικονομικών της G7, των επτά πιο αναπτυγμένων βιομηχανικά χωρών, συμφώνησαν να δεσμευτούν στην επιβολή ελάχιστου εταιρικού φόρου 15% ανά χώρα, στις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

Η συμφωνία αυτή θα δημιουργήσει "ίσους όρους ανταγωνισμού για τις εταιρείες ανά τον κόσμο", δήλωσε ο Βρετανός υπουργός Οικονομικών Ρίσι Σούνακ και πρόσθεσε ότι η αναγκαιότητα εθνικών φόρων ψηφιακών υπηρεσιών θα παραμεριστεί μόλις εφαρμοστεί η παγκόσμια αυτή λύση.

Το επόμενο βήμα, είναι να συζητηθεί αυτή η αρχική συμφωνία σε επίπεδο ΟΟΣΑ και G20, ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες και να υλοποιηθεί η πρόταση.

"Οι υπουργοί Οικονομικών της G7 κατέληξαν σε μια ιστορική συμφωνία για τη μεταρρύθμιση του παγκόσμιου συστήματος φορολόγησης ώστε αυτό να ταιριάζει στην παγκόσμια ψηφιακή εποχή", είπε ο Βρετανός Υπουργός στους δημοσιογράφους.

"Το επόμενο βήμα θα είναι η συζήτηση της συμφωνίας αυτής με μια ευρύτερη ομάδα εταίρων στον Οργανισμό για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη και την ομάδα της G20", είπε ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών. Όλαφ Σολτς.

Η Google ανακοίνωσε ότι στηρίζει το έργο που γίνεται για την επικαιροποίηση των διεθνών φορολογικών κανόνων μετά τη συμφωνία, ενώ ο επικεφαλής του τμήματος διεθνών υποθέσεων της Facebook, Νικ Κλεγκ, ανέφερε πως η εταιρεία του χαιρετίζει την πρόοδο που επιτεύχθηκε στη Σύνοδο Κορυφής της G7 και αντιλαμβάνεται ότι αυτό πιθανόν να σημαίνει πως το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης θα πληρώνει περισσότερους φόρους και σε διαφορετικά μέρη.



Εικόνα: Dylan Carr, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Η Κομισιόν προωθεί την έκδοση ψηφιακής ταυτότητας - πορτοφολιού

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε ένα πλαίσιο για την ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους πολίτες, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις της ΕΕ. Οι πολίτες θα μπορούν να αποδείξουν την ταυτότητά τους και να κοινοποιήσουν ηλεκτρονικά έγγραφα από τα ευρωπαϊκά πορτοφόλια ψηφιακής ταυτότητάς τους με ένα απλό κλικ στο τηλέφωνό τους. Θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακές υπηρεσίες με την εθνική τους ψηφιακή ταυτοποίηση, η οποία θα αναγνωρίζεται σε όλη την Ευρώπη.

Οι πολύ μεγάλες πλατφόρμες θα υποχρεούνται να δέχονται τη χρήση των ευρωπαϊκών πορτοφολιών ψηφιακής ταυτότητας κατόπιν αιτήματος του χρήστη, για παράδειγμα για την απόδειξη της ηλικίας του. Η χρήση του ευρωπαϊκού πορτοφολιού ψηφιακής ταυτότητας θα γίνεται πάντα με επιλογή του χρήστη.

Η κ. Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ, εκτελεστική αντιπρόεδρος για μια Ευρώπη Έτοιμη για την Ψηφιακή Εποχή, δήλωσε τα εξής: «Η ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα θα μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε τις ίδιες ενέργειες σε οποιοδήποτε κράτος μέλος με αυτές που κάνουμε στη χώρα μας, χωρίς επιπλέον κόστος και με λιγότερα εμπόδια, είτε πρόκειται για την ενοικίαση διαμερίσματος είτε για το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού εκτός της χώρας μας. Και να το πράττουμε αυτό με ασφαλή και διαφανή τρόπο. Έτσι, θα αποφασίζουμε πόσες πληροφορίες που μας αφορούν επιθυμούμε να μοιραστούμε, με ποιον και για ποιο σκοπό. Πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία που θα επιτρέψει σε όλους μας να βιώσουμε ακόμα περισσότερο τι σημαίνει να ζούμε στην Ευρώπη και να είμαστε Ευρωπαίοι.»

Ο επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, κ. Τιερί Μπρετόν δήλωσε: «Οι πολίτες της ΕΕ, πέρα από το υψηλό επίπεδο ασφάλειας, αναμένουν επίσης και ευκολία, είτε κατά τις επαφές τους με τις εθνικές διοικήσεις, για παράδειγμα για να υποβάλουν τη φορολογική τους δήλωση, είτε όταν γράφονται σε ένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο όπου απαιτείται επίσημη ταυτοποίηση. Τα ευρωπαϊκά πορτοφόλια ψηφιακής ταυτότητας τούς προσφέρουν τη νέα δυνατότητα να αποθηκεύουν και να χρησιμοποιούν δεδομένα για κάθε είδους υπηρεσία, από τον έλεγχο εισιτηρίων στο αεροδρόμιο έως την ενοικίαση αυτοκινήτου. Σκοπός τους είναι να δώσουν μια επιλογή στους καταναλωτές, μια ευρωπαϊκή επιλογή. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες μας, μεγάλες και μικρές, θα επωφεληθούν κι αυτές από την ψηφιακή ταυτότητα. Θα μπορούν να προσφέρουν ευρύ φάσμα νέων υπηρεσιών, δεδομένου ότι η πρόταση δίνει τη λύση για ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες ταυτοποίησης.»

Το ευρωπαϊκό πλαίσιο για την ψηφιακή ταυτότητα

Στο πλαίσιο του νέου κανονισμού, τα κράτη μέλη θα προσφέρουν στους πολίτες και στις επιχειρήσεις ψηφιακά πορτοφόλια στα οποία θα μπορούν να συνδέουν την εθνική τους ψηφιακή ταυτότητα με αποδεικτικά έγγραφα άλλων προσωπικών τους ιδιοχαρακτηριστικών (π.χ. άδεια οδήγησης, πτυχία, τραπεζικό λογαριασμό). Τα πορτοφόλια αυτά μπορούν να παρέχονται από δημόσιες αρχές ή από ιδιωτικούς φορείς, υπό την προϋπόθεση ότι αναγνωρίζονται από κράτος μέλος.

Τα νέα ευρωπαϊκά πορτοφόλια ψηφιακής ταυτότητας θα δώσουν τη δυνατότητα σε όλους τους Ευρωπαίους να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες διαδικτυακά χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν ιδιωτικές μεθόδους ταυτοποίησης ή να κοινοποιούν προσωπικά δεδομένα χωρίς λόγο. Με τη λύση αυτή θα έχουν πλήρη έλεγχο των δεδομένων που μοιράζονται.

Η ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα θα είναι:

  • Διαθέσιμη σε όποιον επιθυμεί να την χρησιμοποιήσει: Κάθε πολίτης της ΕΕ, κάτοικος και επιχείρηση στην Ένωση που επιθυμεί να κάνει χρήση της ευρωπαϊκής ψηφιακής ταυτότητας θα μπορεί να το πράξει.
  • Ευρέως χρησιμοποιήσιμη: Τα ευρωπαϊκά πορτοφόλια ψηφιακής ταυτότητας θα μπορούν να χρησιμοποιούνται ευρέως είτε ως τρόπος ταυτοποίησης των χρηστών είτε για την απόδειξη ορισμένων προσωπικών χαρακτηριστικών, με σκοπό την πρόσβαση σε δημόσιες και ιδιωτικές ψηφιακές υπηρεσίες σε ολόκληρη την Ένωση.
  • Οι χρήστες θα έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους: Τα ευρωπαϊκά πορτοφόλια ψηφιακής ταυτότητας θα επιτρέπουν στους πολίτες να επιλέγουν ποιες πτυχές της ταυτότητας, των δεδομένων και των πιστοποιητικών τους κοινοποιούν σε τρίτα μέρη, καθώς και να παρακολουθούν τέτοιες κοινοποιήσεις. Ο έλεγχος από τους χρήστες διασφαλίζει ότι θα κοινοποιούνται μόνο πληροφορίες που χρειάζεται να κοινοποιηθούν.

 

Για να γίνει πραγματικότητα το συντομότερο δυνατόν, η πρόταση συνοδεύεται από σύσταση. Η Επιτροπή καλεί τα κράτη μέλη να καθορίσουν κοινή εργαλειοθήκη έως τον Σεπτέμβριο του 2022 και να αρχίσουν αμέσως τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες. Η εν λόγω εργαλειοθήκη θα πρέπει να περιλαμβάνει την τεχνική αρχιτεκτονική, πρότυπα και κατευθυντήριες γραμμές για τις βέλτιστες πρακτικές.

Δείτε περισσότερα στο https://ec.europa.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Linakis.digital ανάμεσα στους κορυφαίους της δεκαετίας

Στις 27 Μαΐου 2021 η Linakis.digital βραβεύτηκε από το Marketing Week και τα E-volution Awards ως ένα από τα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας στην Ελλάδα. Μέσα σε αυτά τα χρόνια η Linakis.digital έχει κερδίσει 10 e-volution awards, ενώ τα βραβεία που έχει λάβει σε διεθνείς και εθνικούς θεσμούς για έργα πελατών μεγάλου βεληνεκούς ξεπερνούν τα 80. Οι βραβεύσεις επικυρώνουν την αφοσίωση της εταιρείας στην καινοτομία και την επίτευξη ενός άρτιου αποτελέσματος σε κάθε έργο που αναλαμβάνει.

Η Linakis.digital συνεισφέρει δυναμικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών οργανισμών και επιχειρήσεων δίχως να επαναπαύεται. Η σταθερά υψηλή ποιότητα όλων των έργων αποδεικνύει στην πράξη τη διαρκή επιθυμία για εξέλιξη και παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Έχοντας πάντα το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, προσφέρει προηγμένες λύσεις κάνοντας χρήση των πιο καινοτόμων CMS συστημάτων σε συνδυασμό με υψηλού επιπέδου κατάρτιση σε UX έρευνα, Interactive Design και Customer Analytics.

Συνδυάζοντας την UX έρευνα με την καινοτόμο τεχνολογία, η Linakis.digital στηρίζει τις εταιρείες και τους οργανισμούς στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και ενισχύει τη θέση τους στο χάρτη της ψηφιακής επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.  

H Μαίρη Μανωλέλλη, Business Development Director στη Linakis.digital μας είπε: «Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς να βραβευόμαστε ως ένα από τα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας. Η διάκριση πιστεύουμε ότι οφείλεται στο πάθος μας για την τέχνη μας, το οποίο αποτυπώνεται στα έργα και τις συνεργασίες μας. Μας απασχολεί συνεχώς ο προσωποποιημένος σχεδιασμός της εμπειρίας χρήσης, ο συνδυασμός πρωτοπόρων τεχνολογιών και η σύνθεση λύσεων που ξεπερνούν κάθε προηγούμενο όριο, αλλά και η ποιότητα των παραδοτέων μας από άκρη σε άκρη: λειτουργικότητα, αισθητική, ασφάλεια, ταχύτητα έως και ο τρόπος οργάνωσης και διαχείρισης των έργων.
Με την ένταξη των advanced analytics στον ψηφιακό κόσμο, κατεύθυνση στην οποία εργαζόμαστε εντατικά τα τελευταία δύο χρόνια, παρέχοντας υπηρεσίες Business Analytics και σχεδιάζοντας νέες, συντελούμε στη δημιουργία ενός νέου πλαισίου για την παροχή πλήρως persοnalized λύσεων στην ελληνική αγορά.
»

Η Linakis.digital πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακών έργων με ένα πελατολόγιο που διαρκώς διευρύνεται, περιλαμβάνοντας μεγάλες ελληνικές και διεθνείς εταιρείες που εξελίσσονται δυναμικά στο ψηφιακό περιβάλλον.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στροφή στις online αγορές, αλλά και σοβαρές επιφυλάξεις από τους Έλληνες καταναλωτές

Εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με τις αλλαγές στη συμπεριφορά, τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία του COVID-19, περιλαμβάνει η έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2021, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος.

Η έρευνα διεξήχθη με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 9 και 15 Απριλίου 2021. Η εγχώρια καταναλωτική έρευνα, αποτελεί μέρος της ευρύτερης παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου μετά την πανδημία, και βρίσκεται ήδη στον 6ο κύκλο της.

Οι Έλληνες αναδεικνύονται αισθητά πιο απαισιόδοξοι από τους καταναλωτές άλλων χωρών, ως προς τις εκτιμήσεις τους για το πότε θα σταματήσει ο φόβος της πανδημίας να επηρεάζει τον τρόπο ζωής τους.

Οι Έλληνες καταναλωτές βιάζονται να επανέλθουν σε μια μορφή κανονικότητας και δηλώνουν πιο έτοιμοι από τους καταναλωτές άλλων χωρών, να επαναλάβουν μια σειρά από δραστηριότητες που είχαν ανασταλεί, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, εξαιτίας της πανδημίας. Ωστόσο, το 59% των Ελλήνων εκτιμούν πως ο φόβος της πανδημίας θα συνεχίσει να είναι μαζί μας για πάνω από ένα χρόνο ακόμη – μια πιο απαισιόδοξη εκτίμηση σε σχέση με άλλες περιοχές ή χώρες που καλύπτει η παγκόσμια έρευνα της EY.

Πέντε τυπολογίες του Έλληνα καταναλωτή του Αύριο

Με βάση τις προτεραιότητες που οι ίδιοι θέτουν, οι Έλληνες καταναλωτές κατατάσσονται σε πέντε βασικές τυπολογίες (segments), που αναμένεται να κυριαρχήσουν στη μετά-COVID εποχή, με την κάθε μια από αυτές να περιλαμβάνει ανθρώπους με διαφορετική στάση και τρόπο ζωής. Οι τυπολογίες αυτές ευθυγραμμίζονται, σε μεγάλο βαθμό, με το παγκόσμιο και ευρωπαϊκό δείγμα.

Όπως είναι αναμενόμενο, η μεγαλύτερη τυπολογία (Affordability First - 32%) περιλαμβάνει καταναλωτές που προσπαθούν να τα «βγάλουν πέρα», κάνοντας συνετή οικονομική διαχείριση. Ωστόσο, δύο τυπολογίες μικρότερης απήχησης αντιπροσωπεύουν, συνδυαστικά, ένα αντίστοιχο ποσοστό: εκείνοι που είναι ευαισθητοποιημένοι προς έναν υπέρτατο σκοπό, και, συγκεκριμένα, τον πλανήτη και το περιβάλλον (Planet First - 18%), και το κοινωνικό σύνολο (Society First - 14%). Η εικόνα συμπληρώνεται με τους καταναλωτές που θέτουν ως κυρίαρχο στόχο τη διασφάλιση της υγείας των ιδίων και των οικογενειών τους (Safety First - 21%) και αυτούς που αναζητούν εμπειρίες για να ζουν τη ζωή στο έπακρο, να υιοθετούν το καινούριο και να πειραματίζονται (Experience First - 16%).  

Έμφαση στις προσωπικές εμπειρίες και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες

Προσδιορίζοντας τη στάση και τις απόψεις τους για τη ζωή μακροπρόθεσμα, οι Έλληνες προτάσσουν την επαναξιολόγηση του χρόνου που αφιερώνουν σε ό,τι έχει αξία για τους ίδιους, και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από τους καταναλωτές άλλων χωρών. Η τυπολογία των καταναλωτών που προτάσσει την εμπειρία (Experience First) βρίσκεται στην τέταρτη θέση στην Ελλάδα, έναντι της πέμπτης παγκοσμίως.

Την ίδια ώρα, πάνω από τους μισούς καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα (53%) αποδίδουν μεγαλύτερη σημασία στην εξατομίκευση των προϊόντων και υπηρεσιών, στις δικές τους ανάγκες και προτιμήσεις. Είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις μετά την πανδημία, θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερο βάρος σε αυτή την αναδυόμενη στάση ζωής, που αφορά κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, τις νεότερες γενιές. 

Στροφή στις online αγορές, αλλά και σοβαρές επιφυλάξεις

Το σύνολο των καταναλωτών στην Ελλάδα, όπως και στο εξωτερικό, βίωσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας δραστικές αλλαγές στον τρόπο που πραγματοποιούν τις αγορές τους, με σημαντική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένας στους δυο καταναλωτές (50%) έχουν την πρόθεση να αυξήσουν τις online αγορές ορισμένων, τουλάχιστον, ειδών μακροπρόθεσμα.

 

Ωστόσο, η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, βρήκε πολλούς καταναλωτές, αλλά και το λιανεμπόριο και τα κανάλια διανομής, απροετοίμαστους, δημιουργώντας προβληματισμό, κυρίως ως προς τις καθυστερήσεις (49%) και το υψηλό κόστος (47%) παράδοσης. Παράλληλα, αρκετοί καταναλωτές, εξακολουθούν να βρίσκουν συγκριτικά πλεονεκτήματα στα φυσικά καταστήματα.

Οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όπως και η ευρύτερη εξάρτηση από διαδικτυακές υπηρεσίες, δημιουργώντας και έναν τεράστιο πλούτο πολύτιμων νέων δεδομένων καταναλωτών.

Για να μην αναστραφεί μακροπρόθεσμα η τάση αυτή, πρέπει να αντιμετωπιστούν οι επιφυλάξεις και οι προβληματισμοί των καταναλωτών και να αντιμετωπιστούν οι δυσλειτουργίες του online καναλιού, για να μπορούν οι καταναλωτές να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της απρόσκοπτης και γρήγορης παράδοσης στο σπίτι. 

 

Μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε την πλήρη έκθεση της έρευνας σε αρχείο pdf, στο https://assets.ey.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τη "Φορολογία των επιχειρήσεων για τον 21ο αιώνα"

Στις 18 Μαΐου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τη "Φορολογία των επιχειρήσεων για τον 21ο αιώνα", μια μελέτη που έχει στόχο την προώθηση ενός ισχυρού, αποτελεσματικού και δίκαιου φορολογικού συστήματος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε αυτή περιγράφονται 3 πρωτοβουλίες με στόχο τη δημιουργία ενός δίκαιου και σταθερού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το οποίο μπορεί να ενισχύσει τη βιώσιμη ανάπτυξη στην ΕΕ και να αυξήσει την ανοιχτή στρατηγική αυτονομία.

Πρώτον, η Επιτροπή θα δημοσιεύσει το 2023 ένα νέο πλαίσιο για τη φορολογία των επιχειρήσεων στην ΕΕ, με σκοπό τη μείωση των διοικητικών επιβαρύνσεων, την άρση των φορολογικών εμποδίων και τη δημιουργία ενός πιο φιλικού προς τις επιχειρήσεις περιβάλλοντος στην ενιαία αγορά. Το «Επιχειρήσεις στην Ευρώπη: Πλαίσιο για τη φορολογία εισοδήματος» (BEFIT) θα παρέχει ένα ενιαίο εγχειρίδιο φορολογίας εταιρειών για την ΕΕ, το οποίο θα προβλέπει δικαιότερη κατανομή των φορολογικών δικαιωμάτων μεταξύ των κρατών μελών.

Η δράση στοχεύει να «διασφαλίσει μια δίκαιη κατανομή των φορολογητέων εσόδων μεταξύ διαφορετικών δικαιοδοσιών, με γνώμονα την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα και όχι από επιθετικές στρατηγικές φορολογικού σχεδιασμού και υπερβολικό φορολογικό ανταγωνισμό», όπως αναφέρεται. Αυτή η πρόταση θα αναθεωρήσει την υπάρχουσα δομή φόρου εταιρειών της ΕΕ, αλλά δε θα θεσπίσει έναν κοινό συντελεστή φόρου εταιρειών, καθώς τα κατανεμημένα κέρδη θα φορολογούνται με εθνικούς συντελεστές. Ωστόσο, η πρόταση θα ορίσει ότι τα συνολικά κέρδη θα κατανέμονται μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ βάσει ενός τύπου που θα λαμβάνει υπόψη τον τόπο όπου οι εταιρείες πωλούν τα αγαθά ή τις υπηρεσίες τους, διατηρούν τα περιουσιακά τους στοιχεία και διατηρούν το εργατικό δυναμικό τους.

Δεύτερον, η ανακοίνωση για τη φορολογία των επιχειρήσεων καθορίζει μια φορολογική ατζέντα για τα επόμενα 2 χρόνια, με μέτρα που προωθούν παραγωγικές επενδύσεις και επιχειρηματικότητα, διασφαλίζουν καλύτερα τα εθνικά έσοδα και υποστηρίζουν τις πράσινες και ψηφιακές μεταβάσεις. Αυτό βασίζεται στον φιλόδοξο χάρτη πορείας που ορίζεται στο σχέδιο δράσης για τη δίκαιη και απλή φορολογία, που παρουσίασε η Επιτροπή το περασμένο καλοκαίρι.

Τρίτον, παράλληλα με την ανακοίνωση για τη φορολογία των επιχειρήσεων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε επίσης μια σύσταση για την εγχώρια αντιμετώπιση των ζημιών, η οποία ωθεί τα κράτη μέλη να επιτρέψουν τη μεταφορά ζημιών για τις επιχειρήσεις τουλάχιστον στο προηγούμενο οικονομικό έτος. Αυτό θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις, και ιδίως τις ΜμΕ, που ήταν κερδοφόρες τα χρόνια πριν από την πανδημία, επιτρέποντάς τους να αντισταθμίσουν τις απώλειές τους για το 2020 και 2021 έναντι των φόρων που πλήρωσαν πριν από το 2020.

Η ανακοίνωση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ατζέντας φορολογικής μεταρρύθμισης της ΕΕ για τα επόμενα χρόνια. Λαμβάνει επίσης υπόψη την πρόοδο που σημειώθηκε στις συζητήσεις με τον ΟΟΣΑ σχετικά με την παγκόσμια φορολογική μεταρρύθμιση. Ο Ecommerce Europe, όπως σημειώνει, παρακολουθεί προσεκτικά την αλληλεπίδραση μεταξύ του έργου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του έργου εντός του ΟΟΣΑ, που στοχεύει στην επίτευξη μιας παγκόσμιας συμφωνίας φέτος το καλοκαίρι για την ψηφιακή φορολογία, αν και, τουλάχιστον σύμφωνα με την Επιτροπή, η ΕΕ μπορεί και πρέπει να προχωρήσει περισσότερο από όμτι η προσπάθεια του ΟΟΣΑ.

Σε αυτήν την προοπτική, ο Ecommerce Europe ανησυχεί ότι το έργο που επιτελείται σε επίπεδο ΕΕ για την ψηφιακή φορολογία, ενδέχεται να θέσει σε κίνδυνο τις σημαντικές προσπάθειες και τα βήματα προόδου που έχουν γίνει σε επίπεδο ΟΟΣΑ, τις παγκόσμιες προσπάθειες του οποίου υποστηρίζει. Ο Ecommerce Europe πιστεύει ακράδαντα ότι η ΕΕ θα πρέπει να εξετάσει μια ψηφιακή εισφορά μόνο εάν διακοπεί η διαδικασία του ΟΟΣΑ. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θέση του Ecommerce Europe σχετικά με την ψηφιακή εισφορά, μπορείτε να βρείτε στο έγγραφο που διατίθεται εδώ.

Εικόνα: Tabrez Syed, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search