eCommerce

Convert Group: Tα ελληνικά online φαρμακεία στην 9η θέση στον κόσμο σε επισκέψεις

Tο πρώτο τρίμηνο του 2021, οι επισκέψεις στα online φαρμακεία παγκοσμίως άγγιξαν τις 2,7 δις σε ένα σύνολο 96 χωρών, με την παγκόσμια αύξηση να φτάνει το 43% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Μάλιστα στο διάστημα Απριλίου 2020 εως και Μαρτίου 2021 που μελετήθηκε, τα ελληνικά φαρμακεία κατατάχθηκαν ένατα σε επισκέψεις ανά χίλιους κατοίκους, στη λίστα με τις κορυφαίες 20 χώρες.

Η χώρα μας επίσης ξεχώρισε στο ότι είναι ανάμεσα στις 5 χώρες (Ελλάδα, Αλγερία, Κύπρος, Μαρόκο και Τουρκία) από τις 96 που μελετήθηκαν όπου οι κάτοικοι της δεν μπορούν να αγοράσουν ΜΗΣΥΦΑ online, γεγονός που δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία των Ελλήνων καταναλωτών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας μας. 

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα και η Κύπρος, μη επιτρέποντας την online αγορά ΜΗΣΥΦΑ, αποτελούν τις μόνες χώρες στην Ευρώπη που δεν έχουν ​εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ​ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014​, ενώ η χώρα μας δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για την πώληση ΜΗΣΥΦΑ από τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Την στιγμή που στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται η πώληση ΜΥΣΗΦΑ, 47 από τις 96 χώρες της έρευνας επιτρέπουν ήδη την αγορά συνταγογραφούμενων φαρμάκων (Rx) στο online περιβάλλον. Η διείσδυση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης μαζί με τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών παράδοσης στο “τελευταίο μίλι” (κούριερ) αποτελούν επιταχυντές στο διεθνές περιβάλλον για την ψηφιοποίηση της προμήθειας φαρμάκων από τους ασθενείς και τους καταναλωτές, εύκολα, γρήγορα και με την μέγιστη ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι πολλές χώρες που ήταν αρνητικές στη πώληση συνταγογραφούμενων φαρμάκων οnline, άλλαξαν στάση λόγω της πανδημίας. Ακόμα και στην Ρωσία, όπου το θέμα ήταν σε διαβούλευση για χρόνια, η Ρωσική Δούμα ψήφισε με διαδικασίες εξπρές ολίγων ημερών υπέρ της οnline πώλησης συνταγογραφούμενων φαρμάκων, τον Απρίλιο του 2020, εξαιρώντας τις ψυχοτρόπες ουσίες και τα νόμιμα ναρκωτικά.

Παρ’όλο που οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζονται σε online αγορές καλλυντικών, συμπληρωμάτων διατροφής, βρεφικών και προϊόντων υγιεινής από τα οnline φαρμακεία, η δημοφιλία του ηλεκτρονικού καναλιού είναι αξιοσημείωτη στη χώρα μας. Το 2020 πραγματοποιήθηκαν κατά μέσο όρο 8 οnline επισκέψεις ανά Έλληνα κάτοικο σε κάποιο οnline φαρμακείο. Πρωταθλήτρια χώρα στις online επισκέψεις είναι η Σουηδία με 18 επισκέψεις / κάτοικο ενώ η Αγγλία έχει 10, το Βέλγιο έχει 7 και οι ΗΠΑ έχουν 6 οnline επισκέψεις / κάτοικο για το 2020.



Αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα στοιχεία δημοσίευσε σε μεγάλη έρευνα της η Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία Ανάλυσης Δεδομένων στον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για Καταναλωτικά Αγαθά και Φάρμακα. Τα δεδομένα επισκεψιμότητας που χρησιμοποιήθηκαν αφορούν ένα πλήθος 3.478 φαρμακείων από 96 χώρες. Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο epharmacydata.com

Εικόνα: Vladislav Bychkov, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Plushost: Πόσο προετοιμασμένες είναι οι επιχειρήσεις για το m-commerce;

Η επόμενη μέρα είναι εδώ…και ήρθε για να μείνει. Ανακαλύψτε γιατί το m–commerce είναι η νέα ψηφιακή, φορητή «βιτρίνα» κάθε επιχείρησης.

Στο λεγόμενο window shopping, έχει προστεθεί το «screen shopping και τώρα ήρθε η ώρα του "mobile screen shopping".

Με την άνοδο των m-commerce πωλήσεων, η οn-line επιχείρηση μπορεί να θεωρεί ότι κερδίζει τη μάχη των πωλήσεων στο πιο διεισδυτικό, εύκολο και γρήγορο shopping.

Οι επιχειρήσεις -παγκοσμίως- αντιλαμβάνονται πλέον την κερδοφορία πίσω από την καινοτομία του e-commerce. Tώρα, καλούνται να επενδύσουν σωστά στο mobile commerce, αφού αυτό αναπτύσσεται παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα, με τριπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το τυπικό e-commerce.

Το mobile commerce απαιτεί προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες και τάσεις. Η adaptive τεχνολογία σε συνδυασμό με μια αποτελεσματική στρατηγική mobile marketing είναι μονόδρομος στην κατεύθυνση μεγιστοποίησης των κερδών ενός e-shop. Συνδέεται, δε, άμεσα, με το πόσο user-friendly, ξεχωριστή και memorable είναι η εμπειρία της καινοτόμου τεχνικής για τον ίδιο το χρήστη. Το User Experience έχει, και εδώ, πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

 

Γιατί το m-commerce έχει τεράστια σημασία για μια online επιχείρηση;

Το 2018 καταγράφηκε μεγάλη αύξηση των on-line αγοραστών στο internet «εν κινήσει» που έφτασε στο 60%, από το 39% που ήταν το 2017. Το m-commerce αναμένεται να αποτελέσει major shopping channel αλλάζοντας ριζικά τις αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτή, σε λιγότερο από 5 χρόνια, περιορίζοντας δραστικά το μερίδιο όλων των άλλων συσκευών, φορητών ή μη.

 

Ανακοίνωση Tύπου, «Οι Προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα το 2019», Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Καθοριστική ήταν η συμβολή των δημοφιλών social media, που παρουσίασαν στο καταναλωτικό κοινό το κουμπί προτροπής αγοράς, το "buy button", διευκολύνοντας τους χρήστες να προβούν σε αγορές, χωρίς να πρέπει να εγκαταλείπουν το «ψηφιακό τόπο» στον οποίο βρίσκονταν.

 

Επιπλέον, οι τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης (biometric authentication), μέσω retina scans, face ID, ή fingerprints κ.λπ., ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρει m-commerce.

 

Το one–click checkout διευκολύνει το screen shopping «on the go» μιας και επιτρέπει την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας με ένα κλικ, κυριολεκτικά.

 

Εν ολίγοις...

 

Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει «αδιαπραγμάτευτα» το mcommerce μιας online επιχείρησης;

STRUCTURE

Είναι πολύ σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι ένα λειτουργικό και αποτελεσματικό structure μπορεί να λειτουργεί άψογα στο περιβάλλον των μεγάλων οθονών αλλά να είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά  αντιπαραγωγικό και ενοχλητικό στο mobile χρήστη, καταδικάζοντας την πώληση.

VOICE SEARCH/ASSISTANCE

Όλο και πιο πολλοί users ψάχνουν κάποιο προϊόν χρησιμοποιώντας της φωνητική αναζήτηση ενώ παράλληλα, οι επερχόμενες γενιές είναι πιο εξοικειωμένες με την αξιοποίηση αυτής της λειτουργίας.

PUSH NOTIFICATION IN REAL TIME

Τα push notification με διάφορες προσφορές λαμβάνονται σε real time.

MICRO–INTERACTIONS

Ύπαρξη χαρακτηριστικών και εφαρμογών (micro-interactions) που υπάρχουν μόνο στις mobile συσκευές, όπως λειτουργίες tap-to-call, tap-to-SMS.

LOCATION BASED SERVICES

Υπηρεσίες που σχετίζονται με τη γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη, προσφέρουν εξατομικευμένη εμπειρία σε πραγματικό χρόνο.

ADAPTIVE. NOT RESPONSIVE TECHNOLOGY

Η μόνη μέθοδος που επιτρέπει τεχνολογία αναγνώρισης του είδους και του μεγέθους της συσκευής είναι η Adaptive τεχνολογία.

Με απλά λόγια, είναι η τεχνολογία αυτή που δεν «αντιδρά» (responds) το online shop στη smartphone συσκευή, αλλά «προσαρμόζεται» (adapts) το online shop στην smartphone συσκευή.

Όλη η διεθνής βιβλιογραφία αναφέρεται σε τουλάχιστον διπλασιασμό των m-commerce πωλήσεων από την αλλαγή τής πλατφόρμας από responsive σε adaptive.

 

Η Adaptive τεχνολογία πρέπει να περιλαμβάνει τον σχεδιασμό «από το μηδέν» διαφορετικού λειτουργικού περιβάλλοντος για τις mobile συσκευές σε σχέση με την αντίστοιχη desktop έκδοση.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Κατά το σχεδιασμό, πρέπει να ληφθούν υπόψη όλων των ειδών οι συσκευές (π.χ. low–end) αλλά και η προσβασιμότητα για ειδικά κοινά (ΑΜΕΑ) προσφέροντας ίση πρόσβαση σε πληροφορία, περιήγηση και λειτουργικότητα σε όλους τους χρήστες.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να μας επιτρέπει την προσθήκη επιπλέον επιπέδων προσωρινής αποθήκευσης δεδομένων, εξασφαλίζοντας υψηλές ταχύτητες λειτουργίας του e-shop σε επίπεδα άνω του 90% σύμφωνα με τον μετρητή ταχύτητας της Google, για όλες τις σελίδες αλληλεπίδρασης με τον χρήστη, εφαρμόζοντας σύγχρονες caching τεχνικές. Είναι σύνηθες το φαινόμενο δημοφιλή e-shops να «μην περνούν τη βάση» της αξιολόγησης της Google, υπερ-επενδύoντας σε κονδύλια marketing και πληρώνοντας ακριβά και για πολύ χρόνο τη «οικονομία» που κάνουν μην αναβαθμίζοντας το e-shop τους για συσκευές mobile.

 

Σχεδιασμός βασικών σημείων πλοήγησης

Τα βασικά σημεία πλοήγησης (menu, αναζήτηση, αγαπημένα, καλάθι) πρέπει να τοποθετούνται έτσι ώστε να διευκολύνεται ο χρήστης ανάλογα με τον τρόπο που έχει συνηθίσει να χρησιμοποιεί το smartphone του.

Τα CTA buttons έχουν στόχο το πιο γρήγορο interaction, ανεξάρτητα από το εάν ο χρήστης χρησιμοποιεί το ένα ή και τα δύο του χέρια, ενώ οι Artificial Intelligence εφαρμογές, «εκπαιδεύονται» στις επιθυμίες και τις προτιμήσεις του, προσφέροντας personalized πλοήγηση.

Είσης, σημαντική είναι η ενσωμάτωση έξυπνων φίλτρων για στοχευμένη και ταχύτερη αναζήτηση, όως  και η Αναλυτική Παρουσίαση των προϊόντων μέσα από ανανεωμένες προϊοντικές σελίδες

Και η λίστα συνεχίζεται…

Ανακαλύψτε το πραγματικό mobile commerce, εδώ

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Άνοιξε η πλατφόρμα για τον Β' κύκλο επιδοτήσεων e-shop του e-λιανικό

Ξεκίνησαν οι ηλεκτρονικές υποβολές χρηματοδότησης για τον δεύτερο κύκλο της δράσης «e-λιανικό». Η δράση επιχορηγεί επιχειρήσεις του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη ή αναβάθμιση e-shop και η λήξη της προθεσμίας υποβολών αιτήσεων για επιδότηση είναι 29 Σεπτεμβρίου 2021.

Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020 η επιδότηση είναι 1.500 ευρώ

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 8 εκατ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας. Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Ωφελούμενοι της Δράσης είναι Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και διατηρούν φυσικό κατάστημα σε διακριτό της οικίας τους χώρο ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που λειτουργούν νομίμως στη χώρα και έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

- Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.

- Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 01/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Η Αίτηση Χρηματοδότησης υποβάλλεται ηλεκτρονικά μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και στοιχεία του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ V (Α. Δικαιολογητικά Συμμετοχής που επισυνάπτονται ηλεκτρονικά) στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων www.ependyseis.gr/mis


Για περισσότερες πληροφορίες:

- www.antagonistikotita.gr

- www.espa.gr

- www.efepae.gr

- Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο, με αστική χρέωση, από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Shopify υποστηρίζει περισσότερες πλατφόρμες πληρωμών

Η Shopify αποκάλυψε τη νέα πλατφόρμα πληρωμών της, μέσω της οποίας μπορούν να ενσωματωθούν πύλες συστημάτων πληρωμών τρίτων στο Shopify Checkout, ώστε οι έμποροι να μπορούν να προσθέσουν επιπλέον επιλογές πληρωμής.

Tα νέα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης Shopify Unite. Η νέα πλατφόρμα θα αντικαταστήσει τα παλιά integration points του Shopify και θα επιτρέψει σε τρίτους παρόχους πληρωμών να ενσωματώσουν τις υπηρεσίες τους ευκολότερα στη δημοφιλή e-commerce πλατφόρμα, δημιουργώντας apps.

Το Shopify έχει κάνει επίσης ταχύτερη τη διαδικασία του checkout, οπότε οποιοσδήποτε έμπορος έχει πλέον τη δυνατότητα να χειρίζεται δεκάδες χιλιάδες αγορές ανά λεπτό. Ακούγεται μεγάλος ο αριθμός, αλλά η εταιρεία λέει ότι στόχος της είναι να δώσει σε κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος τη δυνατότητα να διαχειρίζεται όγκο πωλήσεων όσος υπήρξε στο αποκορύφωμα της Black Friday και της Cyber ​​Monday πέρσι!

Επίσης, με την εισαγωγή του Checkout Extensions, οι προγραμματιστές μπορούν να ενσωματώσουν εφαρμογές στο Shopify Checkout. Το συνέδριο Shopify Unite είχε πολλά καλά νέα για τους developers, αφού από την εταρεία αποκάλυψαν ότι θα μηδενιστούν τα ποσοστά της προμήθειας από τους προγραμματιστές στο Shopify App Store και στο νέο Shopify Theme Store. Οι developers πλέον θα πληρώνουν 0% (αντί 20%) προμήθεια για το πρώτο εκατομμύριο δολάρια που κερδίζουν ετησίως στην πλατφόρμα.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=2vANhRa23ug"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ανακοίνωση των ΕΛΤΑ για τα νέα μέτρα ΦΠΑ στο e-commerce

Στις νέες οδηγίες της ΕΕ για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που εντάσσονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών το οποίο πέρασε από τη Βουλή, προβλέπεται ότι όλες οι εισαγωγές δεμάτων αξίας έως 22 ευρώ, που παραγγέλνονται ηλεκτρονικά και μέχρι σήμερα απαλλάσσονταν του ΦΠΑ, πλέον θα υπόκεινται στον φόρο αυτό. Οι καταναλωτές επιβαρύνονται με τον συντελεστή ΦΠΑ, που ισχύει στη χώρα μας (24% ή 13% ή 6%), αναλόγως του είδους του αγαθού.

Η επιβολή ΦΠΑ στα μικροδέματα σχετίζεται με τον χρόνο εισόδου τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι ανεξάρτητη από τον χρόνο της ηλεκτρονικής παραγγελίας ή την έναρξη αποστολής από τον πωλητή.

Τα ΕΛΤΑ με ανακοίνωσή τους ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι, λόγω της έναρξης ισχύος νέων μέτρων ΦΠΑ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce), από την 1η Ιουλίου, θα καλούνται να καταβάλουν ΦΠΑ ακόμα και για διαδικτυακές αγορές μικρότερες των 22€ που θα εισαχθούν στην Ελλάδα από τρίτες χώρες, από την ημερομηνία αυτή, ανεξαρτήτως της ημέρας αγοράς, οι οποίες μέχρι τώρα απαλλάσσονταν από σχετικές χρεώσεις.

Η σχετική ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υπογραμμίζει την ανάγκη επιβολής των νέων κανόνων και υποχρεώσεων εξαιτίας της ραγδαίας ανάπτυξης του e-commerce, το οποίο επιτάχυνε η πανδημία, για αντικείμενα αξίας μέχρι 150€ (B2C), προκειμένου να εξασφαλιστούν ισότιμοι όροι ανταγωνισμού, να διασφαλιστεί η διαφάνεια για τους καταναλωτές και να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή και η φοροαποφυγή, η οποία επιφέρει σημαντικές απώλειες εσόδων ΦΠΑ για τα Κράτη Μέλη.

Στην χώρα μας, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) εξέδωσε λεπτομερείς οδηγίες σύμφωνα με τις οποίες η απόδοση του φόρου θα μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

1. Ειδικό καθεστώς εισαγωγής (import one stop shop-IOSS), όπου υπόχρεος στο φόρο είναι ο διαδικτυακός πωλητής και o φόρος αποδίδεται σε μία ηλεκτρονική πύλη «one-stop shop».

2. Ειδικές ρυθμίσεις για τη δήλωση και πληρωμή του ΦΠΑ (special arrangements), όπου υπόχρεος στο φόρο είναι ο παραλήπτης του δέματος και ο φόρος αποδίδεται, για λογαριασμό του, από τον ταχυδρομικό φορέα.

Η νέα αυτή διαδικασία, εφόσον τα αντικείμενα αξίας μέχρι 150€ έχουν αποσταλεί από τις χώρες, με ευθύνη του αποστολέα, με όλες τις προβλεπόμενες υποχρεωτικές πληροφορίες σε ηλεκτρονική μορφή ή μέσω του καθεστώτος IOSS, δεν θα επιφέρει κάποια επιβάρυνση από τα ΕΛΤΑ για τον εκτελωνισμό τους.

Ενδεχόμενες χρεώσεις για εργασίες εκτελωνισμού θα υπάρξουν μόνο για όσα αντικείμενα δεν συνοδεύονται από τις απαραίτητες ηλεκτρονικές πληροφορίες και στην περίπτωση δειγματοληπτικού ελέγχου, σύμφωνα με τις διαδικασίες που επιβάλει η ΑΑΔΕ.

Τονίζεται ότι η επιβολή ΦΠΑ εφαρμόζεται λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο εισόδου των εμπορευμάτων στην Ε.Ε. - και όχι το χρόνο παραγγελίας ή αποστολής των αγαθών - και αυτό θα έχει ως συνέπεια να υπάρξει επιβάρυνση ΦΠΑ για τους καταναλωτές που προχώρησαν σε αγορές πριν την 1η Ιουλίου.

Τα ΕΛΤΑ ζητούν την κατανόηση των πελατών τους για ενδεχόμενες καθυστερήσεις στις παραδόσεις αντικειμένων από χώρες εκτός Ε.Ε. που θα οφείλονται στην φορολογική διαχείριση αυτών στα τελωνεία της χώρας εξαιτίας της εφαρμογής της νέας ευρωπαϊκής οδηγίας.

Πηγή: euronews.com

Εικόνα: RoseBox, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα από τον GRECA για τις ανάγκες και τις προτεραιότητες της αγοράς

Μία νέα πρωτοβουλία ανέλαβε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, για την κατανόηση των νέων δεδομένων που διαμορφώνονται στο χώρο, μετά την έξαρξση που σημειώθηκε λόγω της πανδημίας.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πρωταρχικός στόχος του GR.EC.A είναι η δημιουργία μιας υγιούς αγοράς Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, η οποία μπορεί να οδηγήσει στη σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία όλων των μερών της αλυσίδας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shops, εταιρείες logistics, καταναλωτές), ο GR.EC.A λαμβάνει την πρωτοβουλία της διεξαγωγής πολυδιάστατης έρευνας (προς όλα τα μέρη της αλυσίδας) με στόχο την κατανόηση των νέων δεδομένων του e-shopping.

Προς αυτή την κατεύθυνση, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, που έχει ως στόχο τη χαρτογράφηση των δεδομένων από την πλευρά των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Ο GR.EC.A καλεί τα μέλη του να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο, για να καταγραφεί η γνώμη τους σχετικά με τις εξελίξεις της αγοράς.

Δείτε περισσότερα στο greekecommerce.gr


Εικόνα: Scott Graham, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Singapore Airlines προσφέρει πρόσβαση σε υπηρεσίες e-commerce εν πτήσει

Τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές την ώρα της πτήσης τους έχουν από τις 28 Ιουνίου 2021 οι επιβάτες της Singapore Airlines. Πρόκειται για την πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που δίνει στους επιβάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου εν πτήσει.

Η υπηρεσία θα προσφέρεται μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου KrisShop και θα είναι διαθέσιμη μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήση KrisWorld.

Για να προσφέρει αυτήν την καινούργια εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών κατά την πτήση, η Singapore Airlines και το KrisShop συνεργάζονται με τις εταιρείες AirFree, Thales και Panasonic Avionics. Χρησιμοποιείται μια πρωτοποριακή τεχνολογία συνδεσιμότητας αέρος-εδάφους, η οποία συνδέει το KrisShop απευθείας με το σύστημα ψυχαγωγίας του αεροσκάφους και επιτρέπει ζωντανές ενημερώσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την εξουσιοδότηση πιστωτικών καρτών.

«Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον για τις αγορές και η ενσωμάτωση αυτής της δυνατότητας στο σύστημα ψυχαγωγίας της Singapore Airlines κατά την πτήση είναι μια πρωτοπορία για την αεροπορική βιομηχανία. Η υπηρεσία αποτελεί μέρος της ακλόνητης δέσμευσης της Singapore Airlines για καινοτομία και για εξασφάλιση μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους επιβάτες» είπε ο κ. Yeoh Phee Teik, Αντιπρόεδρος Ταξιδιωτικής Εμπειρίας της Singapore Airlines.

Η υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένα αεροσκάφη Airbus A350 και θα διατεθεί σταδιακά σε όλο το δίκτυο της SIA*.

Οι επιβάτες της Singapore Airlines θα μπορούν να πραγματοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές τους ενόσω απολαμβάνουν την πτήση τους. Η υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνει μια γκάμα 4.000 προϊόντων όπως είδη σπιτιού, προϊόντα για παιδιά, αρώματα, προϊόντα ομορφιάς, ηλεκτρονικά είδη, ποτά, καθώς και προϊόντα με το σήμα της Singapore Airlines. Εάν οι επιβάτες επιλέξουν να παραλάβουν την παραγγελία τους στην επόμενη πτήση τους με την Singapore Airlines, οι τιμές θα είναι αφορολόγητες. Επίσης, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το σπίτι τους ως τόπο παράδοσης της παραγγελίας.

 

* Τα αεροσκάφη Boeing 737-800 NG δε θα προσφέρουν την υπηρεσία online αγορών καθώς το αεροσκάφος δεν προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης στο internet.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι νέοι κανόνες ΦΠΑ στο e-commerce που ισχύουν από 1η Ιουλίου στην Ευρώπη

Οι νέοι κανόνες για τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας για τις διαδικτυακές αγορές θα αρχίσουν να ισχύουν από την 1η Ιουλίου, προκειμένου να εξασφαλιστούν ισότιμοι όροι ανταγωνισμού για τις επιχειρήσεις και μεγαλύτερη διαφάνεια για τους καταναλωτές στην ΕΕ, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η πανδημία του κορωνοϊού επιτάχυνε την αλματώδη αύξηση του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου και ενίσχυσε την ανάγκη μεταρρύθμισης των κανόνων, τονίζει η Επιτροπή. Οι νέοι κανόνες θα διασφαλίζουν ότι ο ΦΠΑ που οφείλεται για τις διαδικτυακές πωλήσεις καταβάλλεται στη χώρα του καταναλωτή. Επίσης, οι νέοι κανόνες θα επηρεάσουν τους διαδικτυακούς πωλητές και τις διαδικτυακές αγορές/πλατφόρμες, εντός και εκτός της ΕΕ, τους ταχυδρομικούς φορείς και τους ταχυμεταφορείς, τις τελωνειακές και φορολογικές διοικήσεις, καθώς και τους καταναλωτές.

Ειδικότερα, από την 1η Ιουλίου 2021 θα εισαχθούν ορισμένες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο χρεώνεται ο ΦΠΑ στις διαδικτυακές πωλήσεις, είτε οι καταναλωτές αγοράζουν από εμπόρους εντός είτε εκτός της ΕΕ.

Σύμφωνα με το τρέχον σύστημα, τα εμπορεύματα, που εισάγονται στην ΕΕ και αποτιμώνται σε λιγότερο από 22 ευρώ από εταιρείες εκτός ΕΕ, απαλλάσσονται από τον ΦΠΑ. Από την 1η Ιουλίου, η απαλλαγή αυτή αίρεται, έτσι ώστε να χρεώνεται ΦΠΑ σε όλα τα εμπορεύματα που εισέρχονται στην ΕΕ — ακριβώς όπως και για τα εμπορεύματα που πωλούνται από επιχειρήσεις της ΕΕ.

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι γίνεται κατάχρηση της απαλλαγής ΦΠΑ, επισημαίνει η Επιτροπή, καθώς αδίστακτοι πωλητές από χώρες εκτός ΕΕ προβαίνουν σε παραπλανητική επισήμανση αποστολών εμπορευμάτων, π.χ. έξυπνων τηλεφώνων, προκειμένου να επωφεληθούν από την απαλλαγή. Το κενό αυτό επιτρέπει στις εν λόγω εταιρείες να υποσκελίσουν τους ανταγωνιστές τους στην ΕΕ και κοστίζουν στα δημόσια ταμεία της ΕΕ περίπου 7 δισ. ευρώ ετησίως σε απάτες, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερη φορολογική επιβάρυνση για τους άλλους φορολογούμενους.

Επί του παρόντος, οι πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να διαθέτουν αριθμό φορολογικού μητρώου ΦΠΑ σε κάθε κράτος μέλος στο οποίο ο κύκλος εργασιών τους υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο συνολικό κατώτατο όριο, το οποίο διαφέρει από χώρα σε χώρα. Από την 1η Ιουλίου, τα εν λόγω διαφορετικά κατώτατα όρια θα αντικατασταθούν από ένα κοινό ενωσιακό όριο ύψους 10.000 ευρώ, πάνω από το οποίο ο ΦΠΑ πρέπει να καταβάλλεται στο κράτος μέλος στο οποίο παραδίδονται τα εμπορεύματα.

Απλούστερες διαδικασίες

Για να απλουστευθεί η ζωή των εν λόγω εταιρειών και να διευκολυνθούν οι πωλήσεις τους σε άλλα κράτη μέλη, οι διαδικτυακοί πωλητές μπορούν πλέον να εγγραφούν σε μια ηλεκτρονική πύλη, την «One Stop Shop», όπου μπορούν να εκπληρώσουν όλες τις υποχρεώσεις τους όσον αφορά τον ΦΠΑ για τις πωλήσεις τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Αυτό το όριο των 10.000 ευρώ εφαρμόζεται ήδη για ηλεκτρονικές υπηρεσίες που πωλούνται διαδικτυακά από το 2019.

Αντί να αγωνίζονται να συμμορφωθούν με περίπλοκες διαδικασίες σε άλλες χώρες, μπορούν να εγγραφούν στο δικό τους κράτος μέλος και στη δική του γλώσσα. Μόλις εγγραφεί, ο διαδικτυακός λιανοπωλητής μπορεί να κοινοποιήσει και να καταβάλει ΦΠΑ στην ηλεκτρονική πύλη «One Stop Shop» για όλες τις πωλήσεις του στην ΕΕ μέσω τριμηνιαίας δήλωσης. Η πύλη αυτή θα φροντίζει για τη διαβίβαση του ΦΠΑ στο αντίστοιχο κράτος μέλος.

Στο ίδιο πνεύμα, η καθιέρωση της πύλης «One Stop Shop» για πωλητές εκτός ΕΕ θα τους επιτρέπει να εγγραφούν εύκολα στα μητρώα ΦΠΑ στην ΕΕ και θα διασφαλίζει ότι το ορθό ποσό του ΦΠΑ διοχετεύεται στο κράτος μέλος στο οποίο οφείλεται τελικά. Για τους καταναλωτές, αυτό σημαίνει πολύ μεγαλύτερη διαφάνεια: ο ΦΠΑ θα πρέπει να αποτελεί μέρος της τιμής που καταβάλλουν στον πωλητή. Επίσης, δεν θα υπάρχουν πλέον προσκλήσεις από τις τελωνειακές υπηρεσίες ή τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών που ζητούν πρόσθετη πληρωμή όταν τα εμπορεύματα φθάνουν στη χώρα του καταναλωτή, διότι ο ΦΠΑ θα έχει ήδη καταβληθεί.

Η Επιτροπή τονίζει ότι ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων εκτός της ΕΕ, έχουν ήδη εγγραφεί στην πύλη «One Stop Shop», συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων παγκόσμιων διαδικτυακών αγορών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια πύλη «One Stop Shop» για τον ΦΠΑ λειτουργεί ήδη με επιτυχία από το 2015 για τις διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Wix εξαγόρασε την dropshipping πλατφόρμα Modalyst

Η Wix απέκτησε την πλατφόρμα dropshipping Modalyst, θέλοντας να προσφέρει τη δική της λύση marketplace και μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα dropshipping, με στόχο να εμπλουτίσει και να επεκτείνει την e-commerce πλατφόρμα που διαθέτει.

Όσοι έμποροι χρησιμοποιούν τη λύση της Wix θα συνδέονται σε μια τεράστια αγορά προμηθευτών, από όπου θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε εκατομμύρια προϊόντα που συγχρονίζονται απευθείας στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Από τη Wix ανακοίνωσαν ότι η εξαγορά θα τους βοηθήσει να επεκτείνουν την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτουν, ενώ στο δελτίο Τύπου αναφέρεται επίσης πως η άνοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνει πόσο σημαντικό είναι για όσους έχουν e-shop να επεκτείνουν την προϊοντική τους γκάμα και το απόθεμά τους και να ικανοποιούν αποτελεσματικά τις παραγγελίες τους.

Επίσης, σημείωσαν πως το dropshipping marketplace ήταν αποφασιστικής σημασίας, τόσο για τους προμηθευτές όσο και για τους λιανοπωλητές και είναι εμφανές στην επιτυχία της υπάρχουσας συνεργασίας μεταξύ Wix και Modalyst μέσω του Wix App Market.



Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι έμποροι της Wix που προσθέτουν dropshipping προϊόντα, βλέπουν τη μέση αξία των παραγγελιών τους να αυξάνεται κατά 40% και τα έσοδα από τις πωλήσεις κατά 79% τους πρώτους τέσσερις μήνες!

Οι πελάτες της Wix μπορούν να συνδέσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα με το marketplace της Modalyst, που διαθέτει χιλιάδες προμηθευτές, κατασκευαστές και χονδρεμπόρους, έχοντας πρόσβαση σε προϊόντα που καλύπτουν επώνυμες φίρμες, δημοφιλή είδη και ανεξάρτητες ετικέτες. Επίσης, έχουν τη δυνατότητα επιλογής και προϊόντων λευκής ετικέτας, χρησιμοποιώντας τη δική τους επωνυμία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δεύτερος κύκλος επιδότησης έως 5.000 ευρώ για κατασκευή e-shop

Ξεκινάει στις 9 Ιουλίου ο Β' κύκλος της δράσης: «E-λιανικό». Η νέα δράση «E-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος» στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020 η επιδότηση είναι 1.500 ευρώ.

Δικαιούχοι είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Θα πρέπει οι υφιστάμενες επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20% στον κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του έτους 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.

Ο προϋπολογισμός της δράσης είναι 8 εκ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας. Η δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

 

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

- Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.

- Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 01/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 9 Ιουλίου 2021 και ώρα 13:00

Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 29 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 15:00

 

Δείτε περισσότερα στο www.antagonistikotita.gr

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search