eCommerce

Skroutz Plus: Συνδρομητική υπηρεσία με δωρεάν μεταφορικά

To συνδρομητικό μοντέλο ετοιμάζεται να δοκιμάσει η Skroutz καθώς η τάση αύξησης της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου παγιώνεται στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό και πλέον ο ανταγωνισμός, ειδικά στο στάδιο της έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων εντείνεται.

Η ελληνική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες την υπηρεσία "last mile”και τώρα ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια συνδρομητική υπηρεσία για δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες που γίνονται μέσα από το "καλάθι αγορών” της ιστοσελίδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του capital.gr η νέα υπηρεσία με τον τίτλο Skroutz Plus θα κοστίζει 17 ευρώ τον χρόνο και θα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα αν και με δύο περιορισμούς. Ο πρώτος περιορισμός έχει να κάνει με το ελάχιστο ποσό παραγγελίας και ο δεύτερος με το συνολικό βάρος της αποστολής.

Με βάση τις ίδιες πληροφορίες η υπηρεσία Skroutz Plus, βρίσκεται σε στάδιο BETΑ μεταξύ περιορισμένου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό μέσα στους επόμενους μήνες, το αργότερο μέσα στο Φθινόπωρο.

Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό τα δωρεάν μεταφορικά θα ισχύουν για κάθε παραγγελία συνολικής αξίας τουλάχιστον 20 ευρώ και βάρους έως 20 κιλά. Όμως δεδομένου ότι η υπηρεσία είναι ακόμη δοκιμαστικό στάδιο την υπηρεσία δεν αποκλείεται οι όροι χρήσης να επαναδιαμορφωθούν.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Μαζί με την άνοδο του e-commerce αυξήθηκαν θεαματικά και οι απάτες

Η διαρκής ανάπτυξη και ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου συνοδεύεται δυστυχώς και από την αντίστοιχη άνοδο των περιπτώσεων απάτης. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την Juniper Research με τίτλο "Online Payment Fraud: Emerging Threats, Segment Analysis & Market Forecasts 2021-2025", το ύψος των ζημιών που οφείλονται στις απάτες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αυξηθεί φέτος κατά 18%, σε πάνω από 20 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σχέση με τα 17,5 δισ. δολάρια που καταγράφηκαν το 2020.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι απατεώνες στόχευσαν περισσότερο τους καταναλωτές, καθώς αυξάνονταν η χρήση των καναλιών του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, εκθέτοντας τις αδυναμίες των συστημάτων προστασίας των προσωπικών δεδομένων που διαθέτουν αρκετές πλατφόρμες, αφήνοντας τους καταναλωτές εκτεθειμένους σε κάθε μορφής κίνδυνο.

Η Juniper Research διαπίστωσε επίσης ότι η Κίνα θα γίνει η μεγαλύτερη ενιαία αγορά όσον αφορά τις απάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, αφού εκτιμάται ότι μέχρι το 2025 θα αντιπροσωπεύει ποσοστό μεγαλύτερο του 40% των απωλειών που οφείλονται στις απάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, με απώλειες άνω των 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με τη Juniper Research, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές που δραστηριοποιούνται στην Κίνα θα πρέπει να επενδύσουν στην ανίχνευση και την πρόληψη της απάτης όσο το δυνατόν πιο γρήγορα με σκοπό να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσουν όλο και περισσότερο ζημιές στα ήδη οριακά λειτουργικά τους περιθώρια.

Ακόμη, σε όλες τις αγορές, η μελέτη συνιστά στους λιανοπωλητές να χρησιμοποιούν βιομετρικά στοιχεία που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να αυξήσουν την ασφάλεια σε όλα τα πιθανά κανάλια που είναι ευάλωτα σε περιπτώσεις απάτης.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com

Εικόνα: Anna Shvets, Pexels

 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ανασχεδιασμός υπηρεσιών ακτοπλοϊκών κρατήσεων στο Attica Group από τη Linakis.digital

Η Attica Group δημιουργεί νέα δεδομένα στην ταξιδιωτική αγορά μετά τον επανασχεδιασμό της ψηφιακής παρουσίας από τη Linakis.digital. Τα websites των Blue Star Ferries, και Hellenic Seaways ανανεώθηκαν και συνδέθηκαν με ενιαία πλατφόρμα κρατήσεων που παρέχει στο χρήστη καινοτόμες δυνατότητες.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό έργο στρατηγικής σημασίας που εξελίσσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group και τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό παρέχοντας:

  • Αύξηση των online πωλήσεων.
  • Ευκολότερη διαχείριση μέσω μιας κοινής διαδικασίας δημιουργίας online κρατήσεων που επικοινωνεί με δύο διακριτές μηχανές κρατήσεων.
  • Υψηλής αισθητικής ψηφιακή παρουσία της Attica Group που συνενώνει τα τρία διαφορετικά brands.
  • Αναβαθμισμένη phygital εμπειρία που προσελκύει τους ταξιδιώτες.

 

Η Linakis.digital επανασχέδιασε τη διαδικασία κρατήσεων μετά από εκτενή μελέτη των βέλτιστων πρακτικών στην αγορά αλλά και διεξοδική έρευνα της εμπειρίας του χρήστη. Η εξειδικευμένη UX Research ομάδα της Linakis.digital ανέλυσε το διανοητικό μοτίβο του χρήστη όταν αγοράζει εισιτήριο και σχεδίασε μια εύληπτη και γρήγορη διαδικασία που του παρέχει την πληροφορία που χρειάζεται σε κάθε βήμα. To νέο Booking Wizard πρωτοπορεί δίνοντας στο χρήστη τον απόλυτο έλεγχο των επιλογών του.

  • Παρουσιάζει συνοπτικά όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε κάθε στάδιο.
  • Ομαδοποιεί τις διαθέσιμες επιλογές και τα στοιχεία προς συμπλήρωση.
  • Περιλαμβάνει εικαστικά στοιχεία που παρουσιάζουν με σαφήνεια τις επιλογές.
  • Επιτρέπει στον χρήστη να ελέγχει τα στοιχεία και να επεξεργάζεται το προηγούμενο και επόμενο βήμα κατά την αγορά.

 

Η κοινή διαδικασία δημιουργίας online κρατήσεων σε συνδυασμό με το νέο booking wizard δημιουργεί μια ομοιογενή εμπειρία στο χρήστη και επιτρέπει στον όμιλο να διαχειρίζεται μεγάλο όγκο δεδομένων γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, η πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου Kentico Experience, επί της οποίας έχει αναπτυχθεί το έργο και η οποία είναι από τις πιο σύγχρονες και εξελιγμένες πλατφόρμες Context Marketing παγκοσμίως, παρέχει στην Attica Group τη δυνατότητα να προσφέρει προσωποποιημένη ψηφιακή εμπειρία στο χρήστη σύμφωνα με τη διάδραση του με την ιστοσελίδα.

Τα websites της Attica Group δίνουν απρόσκοπτα στον πελάτη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, και τον παρακινούν να ονειρευτεί και να οργανώσει το επόμενο ταξίδι του. Η μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική με μοναδικές φωτογραφίες προορισμών και στοχευμένα micro-interactions έχει σχεδιαστεί ώστε να ενθουσιάζει και να κινητοποιεί τους επισκέπτες.

Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital, μας είπε: «O όμιλος Attica Group προσφέρει πάντα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους ταξιδιώτες και είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς που μας επέλεξε ως συνεργάτες. Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια νέα cutting-edge ψηφιακή παρουσία που παρέχει μια phygital εμπειρία για τους ταξιδιώτες. Το σύστημα κρατήσεων και τα sites των Blue Star Ferries και Hellenic Seaways αναβαθμίζουν την ταξιδιωτική εμπειρία και φέρνουν τα πραγματικά ταξίδια πιο κοντά στον ψηφιακό επισκέπτη.»

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Συνεχίζεται η εκρηκτική ανάπτυξη των online Super Market στην Ελλάδα

Τον εκρηκτικό ρυθμό ανάπτυξης +282% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, αναδεικνύονται οι εξής: +402% σε ποτά και αναψυκτικά, +366% σε προϊόντα αρτοποιίας, +344% σε φρέσκα τρόφιμα, +313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +271% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +248% σε προϊόντα για κατοικίδια, +239% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +175% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +97% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα κατέγραψε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών και Φαρμάκων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, που δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές. Στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market.

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από Super Market, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Η εμφάνιση των πλατφορμών delivery μέσα στο 2020, με το ελάχιστο όριο παραγγελιών να φτάνει ακόμη και στα €5, αλλά και οι πιο συχνές online παραγγελίες από τα νοικοκυριά, μείωσαν κατά €20 τη μέση  αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στα €78,70 με το ΦΠΑ, από €100 με το ΦΠΑ στο πρώτο τρίμηνο του 2020.

Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως η τάση του καταναλωτή να εμπιστεύεται το online κανάλι για την ποιότητα της επιλογής των φρέσκων τροφίμων και την ταχύτητα της παράδοσής τους, ήρθε για να μείνει στην ελληνική καθημερινότητα. 

 

Οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συναντήσουν ένα ακόμα δείκτη που αποτυπώνει την αύξηση της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό κανάλι: ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020. 

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τεράστια αύξηση επιβεβαιώνει την σταθερή πλέον σχέση εμπιστοσύνης των καταναλωτών με τους λιανεμπόρους της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο (Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο) στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%)  και μια σημαντική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%)

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, είναι αδιαμφισβήτητο πως το work from home έχει ενισχύσει desktop & laptops, από τα οποία προέρχονται το 71% των παραγγελιών. Η πιο δημοφιλής μέρα και ώρα μάλιστα αναδεικνύεται η Δευτέρα στις 11:00-12:00 εντείνοντας την άποψη ότι ο Έλληνας καταναλωτής πραγματοποιεί τις παραγγελίες του νοικοκυριού εν ώρα εργασίας και πιθανόν από το σπίτι.

Η δωρεάν εκδοχή του τριμηνιαίου Report της Convert Group για τον κλάδο του Online Super Μarket δημοσιεύτηκε στη διεύθυνση https://convertgroup.com/insights.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΣΕΒ: Η ποιοτική ψηφιακή εμπειρία των πελατών είναι κλειδί για την επιτυχία

Οι ομιλητές στο εργαστήριο με θέμα «Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη» που διοργάνωσε στις 19/4 ο ΣΕΒ, αλλά και τα ευρήματα της νέας μελέτης του Παρατηρητηρίου Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ επιβεβαιώνουν ότι μαζί με τις ψηφιακές τεχνολογίες, αλλάζει και η καταναλωτική συμπεριφορά.

Η συζήτηση στο εργαστήριο ανέδειξε το νέο τύπο του πληροφορημένου, απαιτητικού και τεχνολογικά ενήμερου καταναλωτή που χαρακτηρίζεται από διαρκή αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την έντονη διακύμανση της ζήτησης, με απαιτήσεις για εξατομικευμένη, άμεση και συνεχή εξυπηρέτηση, με ευκολία εύρεσης και σύγκρισης ανταγωνιστικών προϊόντων, αλλά και με δυσκολία επιβράβευσης των «πιστών πελατών».

Η επιβίωση των εμπορικών επιχειρήσεων ανέκαθεν εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα να διατηρούν ικανοποιημένους πελάτες. Όμως το νέο αγοραστικό πρότυπο ανατρέπει το παραδοσιακό μοντέλο εξυπηρέτησης, όπου η επαφή της επιχείρησης και των πελατών περιοριζόταν σχεδόν αποκλειστικά στην αγορά σε φυσικό χώρο. Επίσης, η τακτική της μαζικής προώθησης / προβολής, βάσει της οποίας οι εταιρείες δημιουργούσαν στους καταναλωτές την παρόρμηση απόκτησης προϊόντων μέσω των καναλιών λιανικής, δεν έχει πλέον τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σήμερα, ο πελάτης είναι αυτός που καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό πώς και πότε θα έρθει σε επαφή με μια εταιρεία και ένα προϊόν, αναζητώντας μια εμπειρία υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του. Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας καθιστούν την εμπειρία πελάτη σε βασικό κριτήριο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, άρα και σε ένα από τους πυλώνες πάνω στους οποίους δομείται μια αποτελεσματική ψηφιακή μετάβαση των πωλήσεων.

Πέρα από την τιμή και το εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θεωρούν πλέον την εμπειρία που τους προσφέρει μια επιχείρηση εξίσου σημαντικό παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Η τάση αυτή εντείνεται συνεχώς όσο αυξάνεται η αγοραστική δύναμη των νεαρότερων ηλικιών (πχ millennials). Ήδη, το 76% των πελατών που αποκομίζουν καλές εντυπώσεις από την διάδραση με την επιχείρηση συνεχίζουν τις αγορές τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ το 63% των πελατών που βαθμολογούν θετικά μια εμπειρία εξυπηρέτησης, συχνά παραβλέπουν τις μικρές αστοχίες ποιότητας στα προϊόντα.

Όπως σημείωσαν οι ομιλητές στο εργαστήριο, οι επιχειρήσεις καλούνται να εμβαθύνουν σε τρόπους διεπαφής με τους καταναλωτές πολύ πέρα από το δίπολο «τιμή-ποιότητα». Ουσιαστικά, καλούνται να διαμορφώσουν μια πελατοκεντρική, πολύ-καναλική προσέγγιση που καλύπτει όλα τα «στάδια διεπαφής» του πελάτη, δηλαδή την έρευνα αγοράς, την επιλογή ή δοκιμή προϊόντων, την πληρωμή, την παραλαβή, την υποστήριξη μετά την πώληση, τυχόν επιδιορθώσεις, κτλ.

Το 86% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει τιμή έως και 25% παραπάνω αν η συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης είναι εξατομικευμένη και θετική. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την διείσδυση και διατήρηση των πελατών αναβαθμίζοντας τα χαρακτηριστικά εξυπηρέτησης που δεν αφορούν στο ίδιο το προϊόν.

 

Οι νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη

Σήμερα, εργαλεία από ένα ευρύ τεχνολογικό φάσμα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διαμορφώσουν μια συνεπή επαφή με την πελατειακή τους βάση. Πρωτίστως, η ψηφιοποίηση της εμπειρίας πελάτη βασίζεται στα δεδομένα και την αξιοποίηση αυτών με εργαλεία ανάλυσης.

Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στα e-shops αλλά και σε εφαρμογές κινητών συσκευών, συγκεντρώνουν δεδομένα από αναζητήσεις προϊόντων που αξιοποιούνται για τον εντοπισμό καταναλωτικών συνηθειών, την κατηγοριοποίηση δυνητικών πελατών και την παροχή προσωποποιημένων προτάσεων. Τεχνολογίες επαυξημένης ή εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται για την «απεικόνιση» και προσαρμογή των προϊόντων στις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών. Εφαρμογές RFID και GPS ενημερώνουν τους πελάτες για την πορεία της παραγγελίας τους, συντομεύοντας τους χρόνους παράδοσης. Ψηφιακές λύσεις αυτο-εξυπηρέτησης μετά την πώληση δίνουν στους πελάτες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται μόνοι τους αιτήματα εγγύησης, αλλά και προγραμματισμένες συντηρήσεις.

Εκτιμάται ότι τα προσεχή χρόνια ο όγκος των δεδομένων θα αυξάνεται κατά 40% ετησίως. Όμως, η χρήση των πληροφοριών αυτών δεν είναι ακόμα διαδεδομένη, καθώς μόνο το 10% των αποφάσεων marketing βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων στην ΕΕ. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μικρότερο.

 

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις

Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη απολαμβάνουν σημαντικά οφέλη. Ενδεικτικά:

  • Αύξηση εσόδων 6,5 φορές υψηλότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς οι πελάτες που έχουν μια θετική εμπειρία ξοδεύουν 140% παραπάνω σε σχέση με όσους έχουν αρνητική εμπειρία, ενώ το 86% των ικανοποιημένων πελατών σχεδιάζουν επιπλέον αγορές από την επιχείρηση.
  • Μεγαλύτερη προβολή, αφού 9 στους 10 πελάτες που έμειναν ευχαριστημένοι κάνουν θετικά σχόλια για την εταιρεία. Μεγαλύτερη θετική διείσδυση (reach) καθώς οι πελάτες που αποκόμισαν θετική εμπειρία την αναφέρουν αμέσως σε 10 γνωστούς τους, σε αντίθεση με το μήνυμα μιας αρνητικής εμπειρίας που θα φτάσει σε 16 γνωστούς τους.
  • Μεγαλύτερη διατήρηση πελατολογίου, καθώς οι ευχαριστημένοι πελάτες προτιμούν το εμπορικό σήμα της εταιρείας 5 χρόνια παραπάνω σε σχέση με αυτούς που έχουν αρνητικές εμπειρίες, ενώ είναι 2,7 φορές πιθανότερο να συνεχίσουν ως πελάτες σε σχέση με αυτούς που έχουν εμπειρία χαμηλής ποιότητας,
  • Μείωση έως και 33% του κόστους εξυπηρέτησης λόγω του χαμηλότερου όγκου παραπόνων.
  • Μείωση των χρόνων παράδοσης προϊόντων, γεγονός που συνεισφέρει στη βελτίωση της αποδοτικότητας και την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.

 

Μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε την έκθεση της έρευνας σε αρχείο pdf από εδώ: www.sev.org.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Aυτοματοποιημένες διαφημιστικές εκστρατείες ανακοίνωσε το eBay

Από το eBay, ανακοίνωσαν μία νέα υπηρεσία διαφημίσεων για τους πωλητές, στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για επενδύσεις στα εργαλεία και τις τεχνολογίες που έχουν ζητηθεί.

Οι "Προωθούμενες Καταχωρίσεις" (Promoted Listings) επιτρέπουν στους πωλητές να βοηθούν τα προϊόντα τους να ξεχωρίζουν μεταξύ των "δισεκατομμυρίων καταχωρίσεων στο marketplace", όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, επιτρέποντάς τους να πληρώνουν μόνο όταν ένα αντικείμενο πωλείται.

Τώρα, με τη νέα λειτουργία αυτόματων διαφημίσεων που προστέθηκε στο εργαλείο των προωθούμενων καταχωρίσεων, διευκολύνονται οι πωλητές στο να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε αγοραστές, αυξάνοντας την προβολή τους και βοηθώντας τις πωλήσεις τους.

"Με βάση τα σχόλια των πωλητών, συνεχώς καινοτομούμε για να βρούμε ακόμη περισσότερους τρόπους για να μειώσουμε τον χρόνο και τη δυσκολία στην εμπειρία των διαφημίσεων, καθώς και για να βοηθήσουμε τους πωλητές να διασφαλίσουν τη συνεχή επιτυχία με τα ποσοστά διαφημίσεών τους στη δυναμική αγορά του eBay", σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.



Η έναρξη διαθεσιμότητας των αυτόματων διαφημιστικών εκστρατειών δίνει τη δυνατότητα στους πωλητές με επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τις Προωθούμενες Καταχωρίσεις τους. Είτε πρόκειται για ένα, είτε για χιλιάδες αντικείμενα, αυτή η νέα λειτουργία προσφέρει στους πωλητές αυτοματοποιημένες εργασίες και παράλληλα μεγαλύτερο έλεγχο στις τιμές των διαφημίσεών τους.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: https://pages.ebay.com

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου

Παρά τη διψήφια ανάπτυξή του τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τομέα λιανικής και να αναδιαμορφώνει την ευρωπαϊκή οικονομία. Η κρίση της COVID-19 επιτάχυνε μερικές από αυτές τις αλλαγές, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο επέτρεψε τη συνέχιση των οικονομικών δραστηριοτήτων στην Ευρώπη.

Ο επιταχυνόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός οδήγησε σε αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην ανάπτυξη ή την επέκταση λύσεων για την απρόσκοπτη συνέχιση της εμπορικής δραστηριότητας: από τις πληρωμές και τις ominchannel λύσεις logistics, έως τις ανέπαφες αγορές.

Είναι επομένως πιο σημαντικό από ποτέ, να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τον αντίκτυπο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην οικονομία, ιδιαίτερα δε στο περιβάλλον και να οργανώσουμε τη μετάβασή μας σε πιο βιώσιμα μοντέλα. Σε μια ανεξάρτητη μελέτη που πραγματοποίησε η Oliver Wyman και το Πανεπιστήμιο St Gallen, η οποία ανατέθηκε από την Amazon, οι οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου αναλύονται διεξοδικά, προτείνοντας νέες γραμμές προσέγγισης.

Η μελέτη συλλέγει και συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό δημόσιων δεδομένων και γεφυρώνει ένα μέρος του χάσματος γνώσης μέσω αρκετών νέων ερευνών που πραγματοποιήθηκαν. Επίσης, εισαγάγει και νέα μοντέλα υπολογισμού ισοδύναμου του CO2 (CO2e), φέρνοντας ένα νέο φως σε θέματα για τα οποία μέχρι τώρα δεν υπήρχαν συγκεκριμένα στοιχεία.

Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια γέφυρα μεταξύ της ψηφιοποίησης της κοινωνίας μας και της μετάβασης σε μια πιο βιώσιμη οικονομία. Προκειμένου να γίνουν οι σωστές επιλογές και να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες που προσφέρει ο τομέας, αυτά πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψη.

Ο Ecommerce Europe πιστεύει ότι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί η εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών είναι να κοιτάξουμε το λιανικό εμπόριο στο σύνολό του, όπου το διαδικτυακό και το offline εμπόριο αλληλοσυμπληρώνονται. Η διάκριση έχει εξασθενίσει στην πράξη, με το "απρόσκοπτο εμπόριο" να γίνεται ο κανόνας σε όλο τον κόσμο.

 

Μπορείτε να κατεβάσετε την έκθεση δωρεάν από εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 
Το 80% των εμπορικών εταιρειών στην Ελλάδα δεν δέχεται online παραγγελίες

Σε πραγματικό αγώνα δρόμου, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι - ελέω πανδημίας - έχουν στραφεί στις online αγορές, κάνουν οι εμπορικές επιχειρήσεις της χώρας. Η πανδημία της COVID-19 βρήκε πρακτικά τον εγχώριο εμπορικό κόσμο απροετοίμαστο για τη ραγδαία ψηφιοποίηση της αγοραστικής διαδικασίας.

Για την ακρίβεια, τουλάχιστον μέχρι το πρώτο κύμα της πανδημίας, τον Μάρτιο του 2020, το 80% των επιχειρήσεων του κλάδου δεν είχε δυνατότητα υποδοχής ηλεκτρονικών παραγγελιών. Η πανδημία, κατά το πρώτο κύμα, την Άνοιξη του 2020, βρήκε λιγότερες από 1 στις 5 εμπορικές επιχειρήσεις έτοιμες να εξυπηρετήσουν ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ), το 18% των επιχειρήσεων διέθετε τη δυνατότητα αυτή, πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης. Στο μεταξύ, μόλις το 2% ξεκίνησε να παρέχει τη σχετική δυνατότητα μετά από το ξέσπασμα της πανδημίας, “με αφορμή τις στρεβλώσεις που δημιουργήθηκαν λόγω των περιοριστικών μέτρων στην κυκλοφορία των πολιτών και στη λειτουργία των επιχειρήσεων”.

 

“Οι λίγοι έμποροι, που είχαν προλάβει να συνδυάσουν το φυσικό κατάστημα με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, άντεξαν και αντέχουν περισσότερο στα πλήγματα, που δημιουργούν τα συνεχόμενα lockdowns. Το αποτέλεσμα είναι πως σήμερα χιλιάδες πολύ μικρές, ατομικές και οικογενειακές εμπορικές επιχειρήσεις προσπαθούν να γίνουν ψηφιακά ανταγωνιστικές, χωρίς όμως να διαθέτουν επαρκή εργαλεία και τεχνογνωσία”, αναφέρει χαρακτηριστικά η έκθεση.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι - όπως επιβεβαιώνεται και από τα ευρήματα της έκθεσης - οι κλάδοι του λιανεμπορίου, που διαθέτουν εντονότερο ψηφιακό αποτύπωμα (π.χ. “πωλήσεις εκτός καταστημάτων”) παρουσίασαν σημαντική βελτίωση της εικόνας των πωλήσεων τους ακόμη και εν μέσω πανδημίας.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο κλάδος του φαρμάκου. Τα φαρμακευτικά - καλλυντικά, ενώ γνώρισαν σημαντική πίεση το 2019, η εικόνα αυτή αντιστράφηκε κατά το 2020. Η κατηγορία διευρύνθηκε κατά 18,6% την περίοδο της πανδημικής κρίσης, όντας η πρωταθλήτρια (μαζί με τις πωλήσεις εκτός καταστημάτων) κατηγορία του λιανικού εμπορίου.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: Karolina Grabowska, Pexels
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ψηφιακό εργαστήριο για την "Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη" από τον ΣΕΒ

Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα "Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη", τη Δευτέρα, 19 Απριλίου 2021, και ώρα 16.30.



Στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, αναδύεται ένας νέος τύπος τεχνολογικά ενήμερου, πληροφορημένου και απαιτητικού καταναλωτή. Η ικανοποίηση των αναγκών του προϋποθέτει από τις επιχειρήσεις την υιοθέτηση πελατοκεντρικής θεώρησης μέσω της ψηφιοποίησης της εμπειρίας πελάτη.



Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ψηφιακές πλατφόρμες εμπειρίας πελάτη εμφανίζουν αύξηση εσόδων 6,5 φορές υψηλότερη σε σχέση με όσες καθυστερούν, ενώ οι πελάτες που έχουν εξαιρετική εμπειρία, ξοδεύουν 140% παραπάνω σε σχέση με όσους έχουν αρνητική εμπειρία.



Ο κ. Adrian Nash, Head of Customer Experience Strategy, SAP, θα παρουσιάσει τις τάσεις της εμπειρίας πελάτη στην ψηφιακή εποχή, ενώ ο κ. Andrea Laurenza, Technology Leader, Head of Deloitte Digital North & South Europe, θα αναφερθεί στον ρόλο και την αξία των δεδομένων.



 
Δείτε περισσότερα στο exposgreece.gr

 



 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Υποβλήθηκαν 11.503 αιτήσεις στη Δράση "e –λιανικό" – Έρχεται Β’ κύκλος επιδοτήσεων

Όπως ανακοίνωσε το ΥΠΑΝ, ολοκληρώθηκε χθες, Τρίτη 6 Απριλίου, η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στη δράση του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων "e-λιανικό – Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος".

Η δράση αφορούσε την ανάπτυξη ή αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για  μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, με επιχορήγηση έως 5.000 ευρώ.

Συνολικά, υποβλήθηκαν 11.503 αιτήσεις από επιχειρήσεις, συνολικού προϋπολογισμού 53,6 εκ. ευρώ. Οι 11.200 αιτήσεις αφορούν στην ανάπτυξη e-shop από πολύ μικρές επιχειρήσεις με φυσικό κατάστημα ενώ οι δραστηριότητες του λιανικού εμπορίου που συγκέντρωσαν την μεγαλύτερη ζήτηση είναι από τους τομείς των ειδών ιματισμού, υποδημάτων, γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων, κοσμημάτων κ.α.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων, μετά την επιτυχή εξέλιξη του α’ κύκλου, προγραμματίζει την προκήρυξη β’ κύκλου της σχετικής δράσης εντός του Απριλίου, με τον υπόλοιπο προϋπολογισμό.

Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Γιάννης Τσακίρης, δήλωσε σχετικά: "Στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, βοηθάμε το λιανεμπόριο να αποκτήσει πρόσβαση και στο κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων, με μια απλουστευμένη δράση του ΕΣΠΑ. Είναι δεδομένο πως, στο άμεσο μέλλον, η αυξητική τάση των ηλεκτρονικών αγορών θα συνεχιστεί και επιβάλλεται να επιταχύνουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών μας, ώστε να βελτιώσουμε την ανθεκτικότητά τους στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Συνεχίζουμε την προσπάθεια ενίσχυσης της αγοράς, των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, αξιοποιώντας πλήρως τους ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους".

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search