Η μεγάλη πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δει τον αριθμό των πωλήσεών της να αυξάνεται το 2021. Το 21% των εταιρειών που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα δήλωσαν πως είχαν αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον 40%. Ωστόσο, όλοι δήλωσαν πως αντιμετώπισαν και αρκετές προκλήσεις.
Η εταιρεία email και SMS marketing Sendlane προχώρησε στη σχετική έρευνα σε 150 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για να αποτυπώσει την τρέχουσα εικόνα στην αγορά του e-commerce.
Σύμφωνα με τη έκθεση της Sendlane, η μεγάλη πλειοψηφία, σε ποσοστό 92% είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται. Πιο συγκεκριμένα, το 34% είδε αύξηση πωλήσεων 10-20%, για το 21% οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 40%, ενώ για το 33% που είχε αύξηση από 20 έως 40%.
Εκτός από την αύξηση των πωλήσεων, είναι ενδιαφέρον ότι αυξήθηκαν επίσης και τα περιθώρια κέρδους. Το 90% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν αύξηση τουλάχιστον 10% στο συνολικό τους κέρδος, ενώ οι περισσότερες εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν ότι αυτές οι τάσεις θα συνεχιστούν.
Λόγω της αυξημένης ζήτησης, τα e-shop επενδύουν περισσότερο στα τεχνολογικά τους εργαλεία. Έως και το 85% των εμπόρων ξόδεψε περισσότερα χρήματα σε τεχνολογικές υπηρεσίες το 2021 από ό,τι το 2020. Από αυτούς, το 46% ξόδεψε τουλάχιστον 40% περισσότερο από ό,τι το προηγούμενο έτος.
Βέβαια, οι περισσότερες εταιρείες αντιμετώπισαν και προκλήσεις το 2021. Έως και 35% είπε ότι η απάτη στον κυβερνοχώρο ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία τους, ακολουθούμενο από το ότι οι οικονομικές συνθήκες δυσκολεύουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν χρήματα (18%). Για τις καθυστερήσεις στις αποστολές (13%) και τη σταθερότητα του e-shop τους (8%) υπήρξαν επίσης ανησυχίες.
Όσον αφορά στο marketing, τουλάχιστον το 67% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι καταναλωτές έχουν κουραστεί με τα διαφημιστικά μηνύματα που λαμβάνουν - κυρίως μέσω e-mail. Το 21% σημείωσε ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες, ενώ το 23% ότι θα πρέπει να διαφοροποιήσουν τα κανάλια που χρησιμοποιούν. Ωστόσο, η μεγάλη πλειοψηφία, σε ποσοστό 89,3%, δήλωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει τα προωθητικά μηνύματα το 2022.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: Samuel Regan-Asante, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]