eCommerce

Το 92% των μικρομεσαίων e-shop αύξησε τις πωλήσεις του το 2021

Το 92% των μικρομεσαίων e-shop αύξησε τις πωλήσεις του το 2021

Η μεγάλη πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δει τον αριθμό των πωλήσεών της να αυξάνεται το 2021. Το 21% των εταιρειών που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα δήλωσαν πως είχαν αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον 40%. Ωστόσο, όλοι δήλωσαν πως αντιμετώπισαν και αρκετές προκλήσεις.

Η εταιρεία email και SMS marketing Sendlane προχώρησε στη σχετική έρευνα σε 150 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για να αποτυπώσει την τρέχουσα εικόνα στην αγορά του e-commerce.

Σύμφωνα με τη έκθεση της Sendlane, η μεγάλη πλειοψηφία, σε ποσοστό 92% είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται. Πιο συγκεκριμένα, το 34% είδε αύξηση πωλήσεων 10-20%, για το 21% οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 40%, ενώ για το 33% που είχε αύξηση από 20 έως 40%.


Εκτός από την αύξηση των πωλήσεων, είναι ενδιαφέρον ότι αυξήθηκαν επίσης και τα περιθώρια κέρδους. Το 90% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν αύξηση τουλάχιστον 10% στο συνολικό τους κέρδος, ενώ οι περισσότερες εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν ότι αυτές οι τάσεις θα συνεχιστούν.



Λόγω της αυξημένης ζήτησης, τα e-shop επενδύουν περισσότερο στα τεχνολογικά τους εργαλεία. Έως και το 85% των εμπόρων ξόδεψε περισσότερα χρήματα σε τεχνολογικές υπηρεσίες το 2021 από ό,τι το 2020. Από αυτούς, το 46% ξόδεψε τουλάχιστον 40% περισσότερο από ό,τι το προηγούμενο έτος.




Βέβαια, οι περισσότερες εταιρείες αντιμετώπισαν και προκλήσεις το 2021. Έως και 35% είπε ότι η απάτη στον κυβερνοχώρο ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία τους, ακολουθούμενο από το ότι οι οικονομικές συνθήκες δυσκολεύουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν χρήματα (18%). Για τις καθυστερήσεις στις αποστολές (13%) και τη σταθερότητα του e-shop τους (8%) υπήρξαν επίσης ανησυχίες.



Όσον αφορά στο marketing, τουλάχιστον το 67% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι καταναλωτές έχουν κουραστεί με τα διαφημιστικά μηνύματα που λαμβάνουν - κυρίως μέσω e-mail. Το 21% σημείωσε ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες, ενώ το 23% ότι θα πρέπει να διαφοροποιήσουν τα κανάλια που χρησιμοποιούν. Ωστόσο, η μεγάλη πλειοψηφία, σε ποσοστό 89,3%, δήλωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει τα προωθητικά μηνύματα το 2022.

Πηγή: ecommercenews

Εικόνα: Samuel Regan-Asante, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search