eCommerce

Οι Ελληνίδες ηγούνται της "κούρσας" των ηλεκτρονικών αγορών στη χώρα

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari, στα τέλη του 2020, η διείσδυση του online εμπορίου στην Ελλάδα ήταν 68%, με τα ποσοστά των online καταλανωτών να είναι 69% για τις γυναίκες και 67% για τους άνδρες.

 

Στην έρευνα αναφέρεται επίσης πως για το 2ο εξάμηνο του 2020, 4,6 εκατομμύρια άτομα στην Ελλάδα έκαναν online αγορές και από αυτούς περισσότερα από 2,3 εκατ. ήταν γυναίκες.

Όσον αφορά στο ποσό που υπολογίζεται πως ξοδεύτηκε από τις Ελληνίδες, σύμφωνα με τα στοιχεία, δαπάνησαν το τελευταίο 6μηνο κατά μέσο όρο 736,8 ευρώ σε online αγορές.

 

Το πιο δυναμικό αγοραστικό κοινό μεταξύ των γυναικών, που ψωνίζουν online, είναι στις ηλικίες 35 έως 44 ετών, όπου η διείσδυση των αγορών φτάνει το εντυπωσιακό 94%. Εξίσου, όμως, υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αφού το 65% των γυναικών ηλικίας 45-64 ετών αγοράζει online, ενώ ακόμη και στις ηλικίες 55 και άνω το ποσοστό φτάνει στο 53%.

 

Δημοφιλέστερες κατηγορίες για τις Ελληνίδες στις online αγορές τους είναι τα ρούχα, τα καλλυντικά και τα παπούτσια, με ποσοστά 42%, 36% και 34% αντίστοιχα, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι ηλεκτρονικές συσκευές με 24%.

 

Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, το 40% κάνει χρήση χρεωστικής κάρτας, το 39% δηλώνει ότι προτιμά την αντικαταβολή, το 23% τις ηλεκτρονικές πληρωμές με κύρια το paypal, ενώ πιστωτική κάρτα χρησιμοποιεί το 20%.

 

Εικόνα: Andrew Neel, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ηλεκτρονικό εμπόριο το 2021: Η πρόκληση της διατήρησης πελατών

Μέσα στη συνεχιζόμενη υγειονομική - και όχι μόνο - κρίση εξαιτίας της πανδημίας, αρκετοί έμποροι έχουν δει αύξηση των πελατών τους - εκτός από τις πωλήσεις τους. Σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, η πρόκληση για το 2021 είναι να διατηρήσετε αυτούς τους πελάτες πιστούς στην εταιρεία σας, αναπτύσσοντας κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ για τις πελατειακές σχέσεις. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζεται σε όλη την Ευρώπη με αύξηση κατά 30% των εξόδων που σχετίζονται με την οικοδόμηση του customer loyalty.

Συχνά λέγεται ότι η διατήρηση πελατών είναι 5 φορές φθηνότερη από την απόκτηση νέων και ότι το 80% των πωλήσεων βασίζεται στο 20% των υπαρχόντων πελατών. Ενώ αυτά τα στοιχεία μπορεί να χρειαστεί να προσαρμοστούν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μεγάλης αναταραχής που διανύουμε, το γεγονός παραμένει ότι η αφοσίωση των πελατών είναι πραγματικά μια στρατηγική πρόκληση. Τι σημαίνουν όμως "πίστη" και "διατήρηση";

Διατήρηση πελατών

Το ποσοστό διατήρησης πελατών (CRR) είναι ένας δείκτης της ικανότητας μιας εταιρείας να διατηρεί τους πελάτες της. Στην πράξη, αντικατοπτρίζει το ποσοστό των πελατών που παραμένουν πιστοί από μία περίοδο στην επόμενη, συνήθως από το ένα έτος στο άλλο, ή από το ένα οικονομικό έτος στο άλλο.

 

Γιατί να υπολογίσετε το ποσοστό διατήρησης των πελατών σας

Αυτό το ποσοστό αποτελεί πολύτιμο δείκτη για τον υπολογισμό της πραγματικής πίστης των πελατών σας. Σας επιτρέπει επίσης να μετρήσετε την κερδοφορία των σχετικών ενεργειών σας όσον αφορά στο customer loyalty, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Είναι το ίδιο σημαντικό, αν όχι περισσότερο, από το ποσοστό απόκτησης πελατών, όταν πρόκειται για την αξιολόγηση της ανάπτυξης της επιχείρησής σας, ειδικά εάν το επιχειρηματικό σας μοντέλο βασίζεται σε επαναλαμβανόμενες αγορές.

 

Πώς να υπολογίσετε το ποσοστό διατήρησης των πελατών σας

Καταρχάς, πρέπει να αποφασίσετε για μια περίοδο αναφοράς (οικονομικό έτος, ημερολογιακό έτος, σχολικό έτος κ.λπ.). Ο υπολογισμός συνίσταται στην αφαίρεση του αριθμού πελατών στο τέλος της περιόδου (CE) από τους νέους πελάτες (CN) και στη συνέχεια διαιρείτε με τον αριθμό πελατών που είχε η εταιρεία στην αρχή της περιόδου (CS).



Ο τύπος έχει ως εξής: CRR = [(CE - CN) / CS] x 100.
Δηλαδή, το CRR είναι [(Πελάτες στο Τέλος της Περιόδου - Νέοι Πελάτες) / Πελάτες στην Αρχή τής Περιόδου] x 100.

Για παράδειγμα, έστω ότι στην αρχή της περιόδου που υπολογίζετε είχατε 1.000 πελάτες, κατά τη διάρκειά της είχατε παραγγελίες από 500 νέους πελάτες και στο τέλος της ο αριθμός πελατών είναι 1.200.

Τότε, το CRR είναι [(1.200 - 500) / 1.000] x 100 = 70%

 

Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό διατήρησης πελατών;

Είναι δύσκολο να συγκρίνουμε τα ποσοστά διατήρησης μεταξύ διαφορετικών ειδών επιχειρήσεων. Θεωρητικά, όσο πιο κοντά στο 100%, τόσο το καλύτερο. Όμως, στην πραγματικότητα, όλα εξαρτώνται από το πόσο συχνά οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα προϊόντα σας. Ένα e-shop που πωλεί ηλεκτρικές συσκευές, λογικά θα έχει χαμηλότερη τιμή CRR από ένα online σούπερ μάρκετ, ή φαρμακείο, για παράδειγμα.

Η αύξηση του CRR είναι πάντα ένας καλός δείκτης. Εάν διαπιστώσετε ότι μειώνεται, σίγουρα θα πρέπει να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας, ειδικά όσον αφορά στο customer loyalty.

 

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε το ποσοστό διατήρησης πελατών;

Μέσα στο ταχύτατα μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, το οποίο απαιτεί συνεχή παρακολούθηση και εγρήγορση, η πρώτη προτεραιότητα είναι φυσικά ο πελάτης.

Αξιολογήστε την ικανοποίηση των πελατών σας με έρευνες και ερωτηματολόγια και παρακολουθήστε την ηλεκτρονική σας φήμη. Δώστε προσοχή σε ό,τι σκέφτονται και λένε οι πελάτες σας για τον e-shop σας. Εφαρμόστε γρήγορα διορθωτικές λύσεις και ενημερώστε τους πελάτες σας σωστά. Επίσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να ρωτήσετε τη γνώμη τους πριν αναπτύξετε μια νέα υπηρεσία, μια νέα σελίδα προϊόντος κ.λπ. Οι πελάτες σας θα αισθάνονται περισσότερο εμπλεκόμενοι.

 

Μια αποτελεσματική στρατηγική

Σύμφωνα με μια μελέτη της McKinsey, το 58% των πελατών, παραδόξως, δεν επωφελούνται από τα προγράμματα loyalty που έχουν εγγραφεί. Το πιο σημαντικό στοιχείο που μαθαίνουμε από αυτόν τον αριθμό, είναι ότι η αφοσίωση των πελατών είναι κάτι περισσότερο από τους... πόντους σε κάποιο πρόγραμμα ανταμοιβής. Πέρα από το αίσθημα της ανταμοιβής, χρειάζεται και αυτό της αναγνώρισης και της εκτίμησης.

Επομένως, πρέπει να σκεφτείτε έναν τρόπο να ανταμείψετε τους πελάτες σας χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που σας έχουν δώσει. Τα γενέθλιά τους, τα αγαπημένα τους αρώματα, τις αγαπημένες τους γεύσεις... Φανταστείτε μια ολόκληρη σειρά εξατομικευμένων ειδικών προσφορών: δωρεάν παράδοση με τη δέκατη παραγγελία τους, ή ειδική έκπτωση για τα γενέθλιά τους, έναν κωδικό προσφοράς μίας χρήσης με το όνομα του πελάτη σε αυτό. Είναι μερικά μόνο παραδείγματα κινήσεων που θα τους κρατήσουν ευχαριστημένους και θα διατηρήσουν την πίστη τους.

 

Το brand σας είναι βασικό πλεονέκτημα

Η επωνυμία σας, η ιστορία της εταιρείας σας, η ιστορία σας, οι υπάλληλοί σας, η τοποθεσία σας. Όλα αυτά είναι σημαντικά στοιχεία που μπορείτε να μοιραστείτε με τους πελάτες σας, οι οποίοι αναρωτιούνται όλο και πιο συχνά για την προέλευση τις αγορές τους. Αυτό που συνέβη στη Γαλλία, για παράδειγμα, κατά το πρώτο lockdown, η δημοτικότητα των γαλλικών προϊόντων που αυξήθηκε κατακόρυφα, καθώς και η υποστήριξη των τοπικών βιβλιοπωλείων, είναι απόδειξη αυτού. Οι πελάτες γνωρίζουν πώς να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν μια επιχείρηση.

Πηγή: Prestashop

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ένας ΑΦΜ για online πωλήσεις σε όλη την ΕΕ από την 1η Ιουλίου

Νέες αλλαγές που θα επιφέρουν απλούστευση στο διασυνοριακό e-commerce, μειώνοντας το διοικητικό του βάρος και συμβάλλοντας στην εμβάθυνση της ενιαίας αγοράς της ΕΕ υπόσχεται ο ενιαίος ΑΦΜ για την Ευρώπη.

Με το ισχύον καθεστώς, για τις εξ αποστάσεως ενδοκοινοτικές πωλήσεις αγαθών προς τελικούς καταναλωτές που βρίσκονται σε άλλα κράτη μέλη, οι επιχειρήσεις της ΕΕ οφείλουν να διαθέτουν αριθμό φορολογικού μητρώου και να αποδίδουν ΦΠΑ στο κράτος-μέλος του καταναλωτή, όταν οι πωλήσεις τους υπερβαίνουν το όριο της εξ αποστάσεως πώλησης, που ορίζεται σε 35.000 ευρώ ή 100.000 ευρώ, ανάλογα με το κατώτατο όριο που ισχύει σε κράτος μέλος της Ε.Ε.

Με το νέο πλαίσιο, το παραπάνω όριο καταργείται και οι επιχειρήσεις θα μπορούν, υπό προϋποθέσεις, να διαθέτουν αριθμό φορολογικού μητρώου ΦΠΑ σε ένα μόνο κράτος μέλος, να υποβάλλουν σε αυτό δηλώσεις ΦΠΑ, καθώς και να καταβάλλουν τον ΦΠΑ που οφείλεται σε όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε.

 

Προς διευκόλυνση των πολύ μικρών επιχειρήσεων, θα συνεχίσει να υφίσταται υπό προϋποθέσεις το κατώτατο ετήσιο όριο των 10.000 ευρώ, μέχρι το οποίο ο ΦΠΑ οφείλεται στο κράτος-μέλος στο οποίο είναι εγκατεστημένη η επιχείρηση.

 

Οι νέες τροποποιήσεις της Οδηγίας του ΦΠΑ αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου 2021, με σκοπό να διευκολύνουν τις διασυνοριακές δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ επιχείρησης και τελικού καταναλωτή – μη υποκείμενου στον φόρο (B2C).

 

Οι ρυθμίσεις αυτές εκτιμάται ότι θα απλουστεύσουν τις υποχρεώσεις ΦΠΑ των επιχειρήσεων που ασκούν διασυνοριακές δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, θα μειώσουν το διοικητικό τους βάρος και θα συμβάλουν στην εμβάθυνση της ενιαίας αγοράς της Ε.Ε.

 
Εικόνα: Mikhail Nilov, Pexels
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έρευνα Eurostat: Το παρόν και το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη

Οι τελευταίοι 12 μήνες χαρακτηρίστηκαν από την πανδημία της COVID-19 και τα μέτρα περιορισμών σε ολόκληρη την ΕΕ, με αποτέλεσμα την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Επιπλέον, ορισμένες αλλαγές στις συνήθειες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών υποδηλώνουν ότι η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.

Αυτή η τάση επιβεβαιώνεται από την έρευνα της Eurostat για το 2020 σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στα νοικοκυριά και από μεμονωμένους πολίτες, η οποία περιλαμβάνει μια ειδική ενότητα για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Κατά τους τελευταίους 12 μήνες πριν από την έρευνα του 2020, το 89% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχαν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, το 72% των οποίων είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση.

Συνολικά, οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες στον πληθυσμό με πρόσβαση στο Internet σε σύγκριση με το 2019 (ήταν 68% των χρηστών του Διαδικτύου) και κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2015 (ήταν 62%).

 

Πού χρησιμοποιείται το ηλεκτρονικό εμπόριο;



Όσον αφορά στα ποσοστά ανά κράτος μέλος της ΕΕ, περισσότεροι από 8 στους 10 χρήστες διαδικτύου στις Κάτω Χώρες (91%), τη Δανία (90%), τη Γερμανία (87%), τη Σουηδία (86%) και την Ιρλανδία (81%) είχαν αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου τους 12 μήνες πριν από την έρευνα.

Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές στο Διαδίκτυο στη Βουλγαρία (42%), στη Ρουμανία (45%) και στην Ιταλία (49%, στοιχεία 2019). Κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις αγορές μέσω Διαδικτύου μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου σημειώθηκαν στη Ρουμανία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), στην Τσεχία και την Κροατία (και οι δύο +25 ποσοστιαίες μονάδες) καθώς και στην Ουγγαρία (+23 ποσοστιαίες μονάδες).

Όσον αφορά στην Ελλάδα, πρόσβαση στο Internet έχει το 79% του πληθυσμού της ηλικιακής ομάδας 16-74 και αγορές έκανε το 46%.

 

Τι είδους προϊόντα αγοράζουν οι καταναλωτές;



Τους 3 μήνες πριν από την έρευνα, οι πιο συνηθισμένες διαδικτυακές αγορές ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (με παραγγελία από το 64% όσων αγοράζουν online). Aκολουθούν οι ταινίες ή σειρές ως υπηρεσία ροής ή λήψεις (streaming και downloads, 32%), οι παραγγελίες έτοιμου φαγητού (29%), έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού και προϊόντα κηπουρικής (28%), καλλυντικά και προϊόντα ευεξίας (27%), έντυπα βιβλία, περιοδικά και εφημερίδες (27%), υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ (26%) και μουσική, ως υπηρεσία ροής ή λήψεις (26%).

 

Στην 22η θέση η Ελλάδα στο σύνολο των 27 της ΕΕ, όσον αφορά στο ποσοστό ιδιωτών που έκαναν online αγορές το 2020.
Πηγή: eurostat

 

Τα προβλήματα των καταναλωτών 



Κοιτάζοντας τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι καταναλωτές κατά τις αγορές τους, καταρχήν, το 71% των χρηστών δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Τα προβλήματα που συναντώνται συχνότερα από τους διαδικτυακούς αγοραστές της ΕΕ σχετίζονται με πιο αργές παραδόσεις από ό, τι είχε αναφερθεί κατά την πραγματοποίηση της αγοράς (17%). Περίπου το 8% είχε προβλήματα με τη μορφή τεχνικής αστοχίας ενός e-shop κατά την παραγγελία ή την πληρωμή, ενώ το 8% παρέλαβε λάθος ή κατεστραμμένα αγαθά ή υπηρεσίες.

Συνολικά, ο κύριος λόγος για τη μη αγορά στο διαδίκτυο, είναι η προτίμηση των πελατών να ψωνίζουν αυτοπροσώπως για να δουν τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν, λόγω της πίστης στο κατάστημα, ή απλώς από συνήθεια (73%). Όσον αφορά στις διασυνοριακές αγορές, παραμένουν υψηλότερες μεταξύ των χρηστών ηλικίας μεταξύ 16 και 24 ετών, με το 34% να έχει αγοράσει ένα προϊόν από ένα κατάστημα της ΕΕ και το 24% - από ένα κατάστημα εκτός ΕΕ. Ωστόσο, η συντριπτική πλειονότητα των πελατών είχε επιλέξει να αγοράσει διαδικτυακά από εθνικούς πωλητές, συνολικά το 90% από όλες τις ηλικιακές ομάδες.

 

Μελλοντικές προβλέψεις



Τα στοιχεία που παρουσίασε η Eurostat κατέδειξαν μια σημαντική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου την προηγούμενη χρονιά, η οποία οφείλεται τόσο στους περιορισμούς της COVID-19, αλλά και στις αλλαγές στις προτιμήσεις των χρηστών, όπως και στην αυξημένη ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων. Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και σε αυτό συμφωνεί και η πλειονότητα των 19 εθνικών ενώσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες τον Ιανουάριο συμμετείχαν σε μία έρευνα του Ecommerce Europe για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη, σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας.

Σύμφωνα με τα μέλη του Ecommerce Europe, η ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων στην Ευρώπη θα οδηγήσει σε συνεχή ανάπτυξη το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο γίνεται ολοένα και πιο ισχυρό. Σύμφωνα με την έρευνα, ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένει επιπλέον αύξηση των πωλήσεων προϊόντων το 2021 και μία πιθανή αύξηση στις πωλήσεις υπηρεσιών, ανάλογα με την αυστηρότητα των μέτρων της COVID-19.

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels


 

Μοιραστείτε το άρθρο.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έναρξη στην Ευρώπη για τα Facebook Shops - το Ηνωμένο Βασίλειο η πρώτη χώρα

Τα Facebook Shops, ή τα Καταστήματα Facebook επί το ελληνικότερο, είναι ένα μέρος στην εφαρμογή τού Facebook, για την εύρεση επιχειρήσεων και την αναζήτηση προϊόντων. Η νέα αυτή υπηρεσία του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου είναι πλέον διαθέσιμη στους χρήστες του Ηνωμένου Βασιλείου, καθιστώντας το την πρώτη ευρωπαϊκή αγορά όπου ξεκινά αυτή η λειτουργία.

Ο ίδιος ο Zuckerberg είχε ανακοινώσει την υπηρεσία τον περασμένο Μάιο, ενώ λίγους μήνες αργότερα, τον Αύγουστο, παρουσιάστηκε επίσημα η υπηρεσία, που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να πουλάνε απευθείας μέσα από την πλατφόρμα του Facebook. Τότε, ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία στις ΗΠΑ και λανσάρισε έναν συμπληρωματικό προορισμό αγορών στο Instagram, το Instagram Shop.

Πλέον, μετά τις ΗΠΑ τα Facebook Shops είναι επίσης διαθέσιμα σε χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως επίσης και τον Καναδά. Μέσα στην υπηρεσία, τόσο οι μεγάλες εταιρείες, όσο και οι μικρές επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, μπορούν να απευθυνθούν σε νέους πελάτες, αφού πρακτικά, οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να ανοίξει μια εικονική βιτρίνα, ένα κατάστημα στην πλατφόρμα.

Δείτε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία στις ελληνικές σελίδες βοήθειας του Facebook.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


BestPrice Customer Review Awards για 4η συνεχή χρονιά

Το BestPrice.gr απονέμει για 4η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards στα ηλεκτρονικά καταστήματα που ξεχώρισαν για την εξυπηρέτησή τους, με βάση την εμπειρία των χρηστών του.

Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους. Για την ανάδειξη των καλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίζεται ο μέσος όρος βαθμολογίας των αξιολογήσεων από τους χρήστες το προηγούμενο έτος, λαμβανοντας υπόψη τόσο τον συνολικό αριθμο αξιολογήσεων όσο και το πλήθος τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.

 

Φέτος, 121 ηλεκτρονικά καταστήματα διακρίθηκαν συγκεντρώνοντας μέσο όρο βαθμολογίας χρηστών πάνω από 4, με άριστα το 5. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέπτονται σε μηνιαία βάση περισσότεροι από 4 εκατομμύρια χρήστες, ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 2.600 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σε μια περίοδο, λοιπόν, που οι ηλεκτρονικές παραγγελίες καταλαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των συνολικών αγορών ενός νοικοκυριού, το BestPrice.gr σε βοηθάει να ανακαλύψεις ηλεκτρονικά καταστήματα που αξίζουν την εμπιστοσύνη σου.

Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο www.bestprice.gr/customer-review-awards

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Καθοριστικής σημασίας η εμπειρία παράδοσης προϊόντων για το 85% των Ελλήνων

Οι ραγδαίες αλλαγές που σε παγκόσμιο επίπεδο προκάλεσε η πανδημία της COVID-19, ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν και αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, τους υπαλλήλους και συνεργάτες τους, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιες λειτουργούν.

Η έρευνα "Me, My life, My Wallet" της KPMG σε περισσότερους από 18.000 καταναλωτές σε 16 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αναδεικνύει τις νέες τάσεις στις αγορές και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγιση τους, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.

Η αγοραστική εμπειρία ψηφιοποιείται, τα δεδομένα έρχονται στο προσκήνιο και η εξατομίκευση αποκτά κομβικό ρόλο. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μείζον κομμάτι της όλης διαδικασίας, ενώ οι οκτώ στους δέκα πολίτες θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με μια εταιρεία, καθώς αυτή η σχέση δεν γίνεται πλέον με φυσικό τρόπο.

Διεθνώς, το 36% των καταναλωτών επιθυμεί από τις εταιρείες να περιορίσουν και να επιλύσουν τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων, ενώ το 49% έχει περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες.

 

Στην Ελλάδα, σχεδόν το 85% των καταναλωτών θεωρεί ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία του. Επίσης, οι Έλληνες περιμένουν πλέον περισσότερα από τις επιχειρήσεις με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Εξατομικευμένες υπηρεσίες, απλότητα και αβίαστες εμπειρίες αγορών βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των προτιμήσεών τους, έναντι της αφοσίωσης σε μία μάρκα ή την τιμή των προϊόντων. ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας. ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.εεφε

 

Το 80% των καταναλωτών διεθνώς προτιμά να αγοράζει από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους και προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα. Ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι το 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να αγοράσει ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία.

 

"Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο", αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Senior Manager και Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα.

 

Δείτε περισσότερα και κατεβάστε την έρευνα από το home.kpmg/gr

Εικόνα: Pavel Danilyuk, Pexels
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
 
 


Συνεργασία GRECA και DHL για την υποστήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η DHL Express Ελλάδας υποστηρίζει έμπρακτα τον κλάδο του e-Commerce μέσω της συνεργασίας της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A, ανακοινώνοντας τη στρατηγική συνεργασία τους, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Ο ηγέτης των Ταχυμεταφορών παγκοσμίως έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 220 χώρες του κόσμου & κατέχοντας υψηλή τεχνογνωσία, γίνεται πλέον αρωγός στην προσπάθεια του GR.EC.A για την επίτευξη συνεργιών μεγάλης κλίμακας προκειμένου από κοινού να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις δράσεις που θα αναπτύξουν το επόμενο διάστημα.

 

Καθώς ο τομέας των Ταχυμεταφορών αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης, μιας και είναι το μοναδικό σημείο επαφής με τους πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, υπό την έννοια της φυσικής εγγύτητας.

Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις, όσο και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών μέσα από το πρόγραμμα GR.EC.A Friday’s Workshops.

Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια και η ως τώρα πορεία της έχει στεφθεί με μεγάλη επιτυχία. Βασικός στόχος τους είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου -αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού επιχειρείν- όπως το web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.α.

Πέραν της εκπαίδευσης, θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και η ανάδειξη καλών πρακτικών, όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

O Μιχάλης Παγωμένος, Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, DHL Express Ελλάδας δήλωσε:“Αφήνουμε πίσω μία ιδιαίτερη χρονιά, στην οποία το ηλεκτρονικό εμπόριο είχε αναμφίβολα πρωταγωνιστικό ρόλο. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ανά τον κόσμο βρέθηκαν στο προσκήνιο του λιανεμπορίου, οι καταναλωτές «εκπαιδεύτηκαν» ταχύτατα στο μοναδικό τρόπο εμπορικής αλληλεπίδρασης που διέθεταν, ενώ ο κλάδος μας, ο κλάδος των Ταχυμεταφορών, έπαιξε αναμφίβολα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ελληνικό αλλά και το διασυνοριακό εμπόριο. Τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα αναπτύχθηκαν μέσα από μία μοναδική ευκαιρία εξωστρέφειας στις αγορές του κόσμου και η DHL Express ήταν παρούσα προκειμένου να ανταποκριθεί με ταχύτητα και ευελιξία στις νέες απαιτήσεις των καιρών. Προτάσσοντας την υγεία των εργαζομένων μας και στη συνέχεια την άριστη και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση του πελάτη και με όπλα την εξειδίκευση και τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, τις προηγμένες διαδικασίες και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές μας, οι προηγούμενοι μήνες ήταν μόνο η αρχή μιας πορείας ανέλιξης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας, σε κάθε γωνιά του κόσμου. Είμαι υπερήφανος και ευτυχής που σε αυτή την πορεία θα έχουμε συνοδοιπόρο τον GR.EC.A, έναν Σύνδεσμο που έχει αποδείξει εμπράκτως τη στήριξή του στου εμπόρους του διαδικτύου αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του τελικού πελάτη-καταναλωτή.”



Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του GR.EC.A δήλωσε: “Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά ορόσημο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Οι ρυθμοί στους οποίους έπρεπε να κινηθεί όλη η αλυσίδα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ήταν ταχείς. Αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του κλάδου αποτελούν οι διαδικασίες μεταφοράς και logistics. Για τον GRECA είναι χαρά μας που συνάπτουμε συνεργασία με μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες του χώρου των μεταφορών, την DHL. Μαζί θα προσπαθήσουμε να εκπαιδεύσουμε την αγορά και να κινηθούμε στην επόμενη μέρα.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


eMarketer: Πρώτη στον κόσμο η Κίνα στο e-commerce

Ένα εντυπωσιακό ορόσημο θα επιτύχει το 2021 η Κίνα, καθώς θα γίνει η πρώτη χώρα παγκοσμίως, όπου η αξία των online πωλήσεων θα υπερβεί αυτή των αγορών στα φυσικά καταστήματα. Η Κίνα θα διατηρήσει - και φέτος - τον ρόλο της παγκόσμιας υπερδύναμης στο e-commerce, όσον αφορά την αξία των πωλήσεων.

Η εξαιρετικά ώριμη ψηφιακά αγορά της Κίνας θα γίνει η πρώτη στην παγκόσμια ιστορία, όπου το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων θα υπερκεράσει το φυσικό. Για την ακρίβεια, το 2021, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις λιανικής θα αντιπροσωπεύουν το 52,1% του συνόλου των πωλήσεων στη χώρα. Η επίδοση αυτή είναι βελτιωμένη κατά 7,3% έναντι της αντίστοιχης περσινής, όταν οι online πωλήσεις αντιστοιχούσαν ποσοστιαία στο 44,8%.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας eMarketer, η πορεία του e-commerce στην κινεζική αγορά προδιαγράφεται εξίσου εντυπωσιακή και σίγουρα εκτείνεται πέραν της τρέχουσας χρήσης. Συγκεκριμένα, για το 2022 η αξία των online πωλήσεων θα αυξηθεί εκ νέου, κατά 11% και θα φτάσει να αντιπροσωπεύει ποσοστό 55,6% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων στη χώρα, ανερχόμενες στο ιλιγγιώδες ποσό των 3 τρισ δολλαρίων.

 

Προφανώς και η πανδημική κρίση έχει παίξει κομβικό ρόλο στη διεύρυνση του ψηφιακού καναλιού πωλήσεων στη χώρα, το οποίο, ωστόσο και προ COVID-19, ήταν πανίσχυρο. Οι Κινέζοι πολίτες έχουν μακρά παράδοση στις online αγορές, με τάσεις, όπως για παράδειγμα το εμπόριο μέσα από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, να είναι εξαιρετικά διαδεδομένες.

 

Ισχυρό, αλλά σε σαφώς μικρότερο βαθμό, είναι το online κανάλι πώλησης και στη Νότιο Κορέα, η οποία ωστόσο, ακολουθεί την Κίνα με μεγάλη διαφορά. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη χώρα θα αντιπροσωπεύουν φέτος λιγότερο από ένα τρίτο των πωλήσεων σε φυσικά καταστήματα και συγκεκριμένα το 28,3%.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: Anete Lusina, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Skroutz: Νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, προχωρά σε νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας στο πλαίσιο της συνεχούς εταιρικής εξέλιξης και με στρατηγικούς στόχους την ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας και την ανταπόκριση στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συγκεκριμένα, στη διοικητική ομάδα του Skroutz εντάσσονται ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος στη θέση του Chief Operations Officer (COO) και ο κ. Κώστας Κοντογιάννης ως Chief Financial Officer (CFO). Επιπλέον, ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος και ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης αναλαμβάνουν τις θέσεις του Chief Information Officer (CIO) και του Chief Technology Officer (CTO) αντίστοιχα μετά από εσωτερική αναβάθμιση.

Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος φέρνει διεθνή εμπειρία ως νέος COO του Skroutz, καθώς προέρχεται από το Deliveroo, ένα από τα μεγαλύτερα food delivery marketplaces παγκοσμίως με έδρα το Λονδίνο, όπου διετέλεσε χρέη Γενικού Διευθυντή του Deliveroo Editions (cloud kitchen project σε 8 χώρες) και Διευθυντής Στρατηγικής. Προηγουμένως, ήταν μέλος της ιδρυτικής ομάδας και Vice President of Operations & Finance στην Doppler Labs, εταιρία hardware στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, ενώ έχει επίσης εργαστεί στη συμβουλευτική Βain & Company στο Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ. Ο Γιάννης Αλιβιζάτος έχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Brown University και είναι κάτοχος MSc σε Management από το Stanford University στις ΗΠΑ.

Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, ο νέος CFO, πριν την ένταξή του στην ομάδα του Skroutz, είχε εργαστεί για συνολικά 6 έτη στην PwC Greece και στη Mazars Greece. Είναι μέλος της Ένωσης Ορκωτών Λογιστών (ACCA) και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ορκωτών Λογιστών (SOEL). Είναι κάτοχος MSc in Applied Accounting and Auditing από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος, νέος CIO, εντάχθηκε στο Skroutz το 2012. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μικρής αρχικά ομάδας του infrastructure στο σημερινό Platform Division που διαχειρίζεται τις λειτουργίες IT, τις περισσότερες υπηρεσίες production και την κυβερνοασφάλεια του Skroutz. Έχει εργαστεί στο Ελληνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (GRNET). Είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού από το ΕΜΠ.

Ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης, πλέον νέος CTO, ξεκίνησε να εργάζεται στο Skroutz το 2009 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα στελέχη της εταιρίας με αντικείμενο θέματα συστημάτων και αρχιτεκτονικής. Έχει σπουδάσει Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του Skroutz, επεσήμανε ότι «Το Skroutz μεγαλώνει και εξελίσσεται. Πλέον με περισσότερους από 450 εργαζομένους, επενδύουμε στην εταιρική μας εξέλιξη και επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προσελκύοντας καταξιωμένα στελέχη από την αγορά και αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων μας σε επιτελικές θέσεις. Καλωσορίζουμε τα νέα στελέχη στη διοικητική ομάδα και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search