eCommerce

myCretangoods: Η Κρήτη σε κάθε γωνιά του πλανήτη

Το myCretangoods.com κατάφερε μέσα σε μόλις λίγα χρόνια από την ίδρυσή του να έχει ευχαριστημένους κι επαναλαμβανόμενους πελάτες σε 50 χώρες ανά την υφήλιο, στέλνοντας εκλεκτά τρόφιμα, ποτά και άλλα προϊόντα που εκφράζουν την ζωή και την κουλτούρα της Κρήτης.

Από τους ελαιώνες και τους αμπελώνες, τη γη και τη θάλασσα της Κρήτης, από κάθε τόπο και χωριό και τους πιο υπεύθυνους παραγωγούς, επιλέγονται τα καλύτερα προϊόντα, προβάλλονται στο myCretangoods.com και αποστέλλονται με αξιοπιστία και ασφάλεια σε κάθε σπιτικό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Οι καταναλωτές χαίρονται που έχουν τη δυνατότητα να βρουν και να παραλάβουν στον τόπο τους τα εκλεκτά κρητικά προϊόντα. Σχολιάζουν ότι ξυπνούν οι αισθήσεις τους και όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες από κάποιο ταξίδι τους στην Κρήτη. 

Οι λάτρεις της κρητικής / μεσογειακής διατροφής επωφελούνται από τις ευεργετικές ιδιότητες πληθώρας αγνών Κρητικών προϊόντων. Πολλοί είναι αυτοί που παραγγέλνουν ελαιόλαδο, μέλι, σπιτικά ζυμαρικά, προϊόντα χαρουπιού κ.α. και τα εντάσσουν στην καθημερινή τους διατροφή. Άλλοι επιλέγουν αγνά φυσικά καλλυντικά φτιαγμένα με ελαιόλαδο, μελισσοκέρι και εκχυλίσματα κρητικών βοτάνων για να περιποιούνται την επιδερμίδα τους σε πρόσωπο και σώμα. 

Top 6 κρητικά προϊόντα 

1. Η τσικουδιά κλέβει την παράσταση μιας και όλοι οι πελάτες έχουν να θυμούνται την κρητική φιλοξενία, τα κεράσματα τσικουδιάς και τις όμορφες παρέες που απολάμβαναν σε κάθε τους ταξίδι.

2. Το μέλι και ειδικότερα το Κρητικό θυμαρίσιο μέλι που είναι πολύτιμος διατροφικός θησαυρός. 

3. Τα εκλεκτά κρητικά κρασιά που αναδύουν πλουσιοπάροχα τα αρώματα των κρητικών αμπελώνων και ντόπιων ποικιλιών.

4. Το χαρουπόμελο και άλλα προϊόντα χαρουπιού για την πλούσια περιεκτικότητα σε ασβέστιο και τη φυσική συμβολή τους στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης και άλλων παθήσεων έλλειψης ασβεστίου. 

5. Τα βότανα της Κρήτης που τα αρώματά τους και τη γεύση τους τα λατρεύουν Έλληνες και ξένοι.

6. Και φυσικά, το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο που δικαίως χαρακτηρίζεται το υγρό χρυσάφι της Κρήτης. 

 

Δώρα με Κρητικά προϊόντα

Πολλοί ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις επιλέγουν τα αγαπημένα τους κρητικά προϊόντα για να στείλουν δώρα σε φίλους ή συνεργάτες, τα Χριστούγεννα, ή άλλες περιόδους γιορτών. Τα κουτιά δώρων γεμάτα με καλούδια και premium κρητικά προϊόντα έχουν γίνει ανάρπαστα. Στην πορεία αυτών των χρόνων είμαστε περήφανοι που μας εμπιστεύτηκαν μεγάλες εταιρείες για τα εταιρικά/επιχειρηματικά τους δώρα. Πολυεθνικοί όμιλοι όπως η Samsung και η πετρελαϊκή Total, τουριστικοί οργανισμοί, ξενοδοχειακές μονάδες, γραφεία συνεδρίων, εταιρείες δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων, είναι μερικές κατηγορίες επιχειρήσεων που μας εμπιστεύτηκαν για τα δώρα τους.

Το myCretangoods.com είναι μία μικρή, αξιόπιστη τοπική οικογενειακή επιχείρηση με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, που λειτουργεί από το 2014 με μεράκι, μεγάλο όραμα, πίστη και επιμονή. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΙΕΛΚΑ: Ένας στους τέσσερις Έλληνες παραγγέλνει τρόφιμα online

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στο πλαίσιο κυλιόμενης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποιεί, με δείγμα 850 ατόμων (συλλογή τέλος 2020) με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα, κατέγραψε ενδιαφέρουσες απόψεις σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.

Άλλωστε, οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, σύμφωνα με την Convert Group, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική αξία της online αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη αν λάβουμε υπόψη τα συνοικιακά καταστήματα κ.λπ.

Παράλληλα, η έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ότι το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σουπερμάρκετ online, έχει φτάσει πλέον στο 25%, έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019 (σχήμα 1). Επίσης, 4 στους 10 χρήστες διαδικτύου παραγγέλνουν online την κατηγορία food-delivery, η οποία έχει ξεπεράσει συνολικά ως αγορά τα 500 εκατ. ευρώ το 2020.

 

Όπως καταγράφεται και στο σχήμα 2, το βασικό πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από το ευρύ κοινό (ανεξάρτητα από το αν είναι αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ) είναι η ασφάλεια από τον κορωνοϊό, σε ποσοστό 40%. Ακολουθεί η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 38%, η ταχύτητα αγορών με 23% και η αναζήτηση προσφορών με 22%. Παράλληλα 1 στους 4 καταναλωτές, 25%, δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, κάτι που αποτελεί ένδειξη για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς.

Ακόμα πιο σημαντικά ευρήματα, όμως, παρέχει η περεταίρω ανάλυση, στο εστιασμένο δείγμα όσων αποτελούν αγοραστές προϊόντων από τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ. Σε αυτή την περίπτωση, όπως φαίνεται στο σχήμα 2, τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών παραμένουν στην ίδια σειρά, αλλά με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά. Το 71% θεωρεί ότι παρέχουν ασφάλεια από τον κορωνοϊό, το 63% την ευκολία των αγορών, το 41% ταχύτητα αγορών.

 

 

Τα στοιχεία αυτά, ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.

Όσον αφορά την επιλογή του σημείου ηλεκτρονικής πώλησης, είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία σε ποσοστό 52% προτιμά το ηλεκτρονικό κατάστημα της ίδια αλυσίδας σουπερμάρκετ, από την οποία αγοράζει και εκτός διαδικτύου, από τα φυσικά της καταστήματα. Αυτό δείχνει ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα σουπερμάρκετ στην Ελλάδα απολαμβάνουν υψηλή πιστότητα από τους αγοραστές, κάτι που αφήνει περιθώρια για ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Αθροιστικά, ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας με φυσικό δίκτυο θα επέλεγε, 2 στους 3 καταναλωτές, το 66% (52% της ίδιας αλυσίδας και 14% άλλης αλυσίδας), κάτι που δείχνει τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στην αξιοπιστία του φυσικού καταστήματος.

Μόλις 11% θα επέλεγε ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς φυσικό σημείο πώλησης. Πρόκειται για μια σημαντική ιδιαιτερότητα της αγοράς τροφίμων που δεν συναντάται εύκολα σε αγορές άλλων αγαθών. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι στη δεύτερη θέση επιλογής σημείου αγοράς βρίσκεται με ποσοστό 21% η χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας με πολλά καταστήματα τροφίμων, όπως είναι το e-food και το box. Το νέο αυτό μοντέλο αγορών που εμφανίστηκε μόλις την προηγούμενη Άνοιξη στην αγορά, έχει κερδίσει ήδη σημαντικό έδαφος.

Οι παράγοντες με τους οποίους επιλέγουν οι χρήστες να κάνουν τις αγορές τους είναι επίσης ενδιαφέροντες. Η δωρεάν αποστολή προϊόντων θεωρείται πρακτικά δεδομένη από την πλευρά των πελατών, με ποσοστό 73%. Η ποιότητα των φρέσκων προϊόντων και των προϊόντων ψυγείου με ποσοστό 71% είναι κάτι που φαίνεται να αποτελεί ουσιαστική απαίτηση του κοινού και βασικό παράγοντα διαφοροποίησης.

Σημαντικοί επίσης παράγοντες, είναι η ταχύτητα παράδοσης με 69% (ένας τομέας όπου οι αλυσίδες σουπερμάρκετ παρουσιάζουν ουσιαστική βελτίωση τους τελευταίους μήνες με αυθημερόν παράδοση), οι τιμές των προϊόντων επίσης με 69% (οι πιο πολλές εταιρείες έχουν κοινή τιμολογιακή πολιτική για ψηφιακό και φυσικό δίκτυο) και η ευκολία χρήσης του site ή της εφαρμογής του τηλεφώνου με 69%. Αντίθετα, υπηρεσίες όπως είναι η παραλαβή από το κατάστημα και η παρακολούθηση παραγγελίας, δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον και έχουν χαμηλά ποσοστά, 38% και 43% αντίστοιχα.

Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


SearchNode: Οι 30 τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2021

Κάθε χρόνο, ηγετικά στελέχη σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, διεθνώς, προχωρούν σε προβλέψεις και προσπαθούν να εκτιμήσουν ποιες εξελίξεις θα φέρει το νέο έτος. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου δεν αποτελεί εξαίρεση.


Η SearchNode ξεκίνησε το 2019 μια παγκόσμια πρωτοβουλία, με σκοπό να βοηθήσει όσους δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής να προετοιμάσουν τις επιχειρήσεις τους για το μέλλον, πραγματοποιώντας μία έρευνα για τις τάσεις στον κλάδο.

Τον Οκτώβριο του 2020, η SearchNode διεξήγαγε μια διαδικτυακή έρευνα, στην οποία συμμετείχαν ανώνυμα σχεδόν 100 υψηλόβαθμα στελέχη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Η έρευνα αποσκοπούσε στην καταγραφή και αξιολόγηση πληροφοριών σχετικά με τις τρέχουσες και τις μελλοντικές τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία της COVID-19 το επηρέασε.

Όπως αναφέρει η SearchNode, ο στόχος της έκθεσης που δημοσίευσε μετά την επεξεργασία των απαντήσεων της έρευνας, είναι να δείξει πιθανές κατευθύνσεις της αγοράς, να εξηγήσει τις διαφορετικές περιπτώσεις και σενάρια που προκύπτουν και να την εμπλουτίσει με απόψεις από άλλες πηγές.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι 30 κυρίαρχες τάσεις που καταγράφηκαν και σχολιάστηκαν είναι:

 

  •     Οι επιπτώσεις της πανδημίας
  •     Τα οικονομικά trends
  •     O ανταγωνισμός
  •     Δωρεάν επιστροφές
  •     Χρηματοδότηση πελατών
  •     Απευθείας πωλήσεις στα Social Media
  •     Δυναμική τιμολόγηση
  •     Υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων
  •     Ψηφιακά πορτοφόλια
  •     Voice Commerce
  •     Progressive Web Apps
  •     Πληρωμές με κρυπτονομίσματα
  •     Επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα
  •     Omnichannel
  •     Ανάπτυξη τεχνολογιών In-House
  •     Τεχνητή νοημοσύνη
  •     Analytics & Data Insights
  •     Marketing Automation
  •     Παρουσίαση προϊόντων
  •     Πρόληψη απάτης
  •     Πληρωμές και Checkout
  •     Διαχείριση παραγγελιών
  •     Product Feeds
  •     Product Information Management
  •     Πλατφόρμες e-commerce
  •     Αναζητήσεις 
  •     Εξατομίκευση 
  •     Marketplaces
  •     Βιωσιμότητα 
  •     Marketing
     

 

Δείτε περισσότερα και κατεβάστε την έρευνα από εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Για τον Μάρτιο του 2022 μεταφέρεται η eCommerce & Digital Marketing Expo

Η οργανωτική επιτροπή τής ECDM Expo αποφάσισε τη μετάθεση της έκθεσης για το 2022, παρακολουθώντας τις εξελίξεις της πανδημίας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και αξιολογώντας τον τρόπο που διαχειρίζεται ο κλάδος τις εμπορικές εκθέσεις διεθνώς, σε σχέση και με την αντιμετώπισή τους από τις κατά τόπους αρχές.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece and Southeastern Europe, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προγραμματίστηκε εκ νέου για τις 19 και 20 Μαρτίου 2022.

Πριν από την ECDM Expo, χρονικά, έχει προγραμματιστεί η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North στη Θεσσαλονίκη, που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Οκτώβριο, αποτελώντας το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.

Οι διοργανωτές προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς τις προετοιμασίες για το μεγάλο event της συμπρωτεύουσας, σε όλα τα επίπεδα, σύμφωνα με τις παραμέτρους που διαμορφώνουν τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις σε επίπεδο αγοράς και διοργάνωσης, έτσι ώστε eCommerce & Digital Marketing Conference North να έχει τη μέγιστη επιτυχία για τους συμμετέχοντες.

Μείνετε συντονισμένοι στο www.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom, www.verticom.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


GLAMI: Το 1 δισ. ευρώ άγγιξε ο τζίρος της online μόδας στην Ελλάδα το 2020

Την ανασκόπηση της περσινής χρονιάς στο χώρο της μόδας αλλά και τις τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στην μετά κορωνοϊού εποχή παρουσίασε το GLAMI.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε ανάχωμα στο κλείσιμο των καταστημάτων λόγω της πανδημίας. Ήδη, σήμερα, σχεδόν το 24,5% του κύκλου εργασιών της συνολικής αγοράς μόδας στην Ελλάδα πραγματοποιείται online.

Μάλιστα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 27% των συνολικών πωλήσεων ειδών μόδας στην Ελλάδα θα προέρχεται από online πωλήσεις το 2023.

Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση του GLAMI, το 2020 ο κύκλος εργασιών της online αγοράς μόδας στη χώρα μας κινήθηκε ελαφρά κάτω από το €1 δισ, στα 952 εκατομμύρια ευρώ. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας αυξήθηκε με αλματώδη ρυθμό το 2020 (+54,96%) σε σύγκριση με το 2019, όταν το αναμενόμενο ποσοστό αύξησης ήταν 5%.

 

Η προσδοκώμενη αύξηση του online εμπορίου μόδας για το 2021 είναι 15%, με κύκλο εργασιών που θα ξεπεράσει το €1 δισ. και θα κυμανθεί στα επίπεδα του €1,094 δισ. Το νούμερο αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε €1,34 δισ. το 2023.

 

Η πανδημία, όπως ήταν αναμενόμενο, επηρέασε δυσμενώς τη συνολική αγορά ειδών μόδας (online και φυσικά καταστήματα), η οποία είδε μείωση της τάξης του 20%.

 

Εικόνα: Ksenia Chernaya, Pexels
 
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι 11 προτεραιότητες για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη

O Ecommerce Europe παρουσίασε το έγγραφο προτεραιοτήτων για το 2021, που στοχεύει στη φιλοδοξία του να εξελίξει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη και να το ανεβάσει στο επόμενο επίπεδο, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Από το ξέσπασμα της COVID-19, το 2020 ήταν ένα γεμάτο έτος, το οποίο υπογράμμισε τη σημασία της ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς τής οικονομίας και της κοινωνίας. Σε αυτούς τους δύσκολους τελευταίους μήνες, το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν καθοριστικής σημασίας για τη συνέχιση των οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων στην Ευρώπη.

Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποδειχθεί ανθεκτικός και πολλές επιχειρήσεις έχουν περάσει από έναν επιταχυνόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό, οδηγώντας σε αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην ανάπτυξη νέων λύσεων απρόσκοπτου εμπορίου, όπως ψηφιακές πληρωμές και omnichannel logistics λύσεις, όπως οι ανέπαφες παραδόσεις.

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενίσχυσε τις φιλοδοξίες της για μια πιο ψηφιακή και πιο πράσινη Ευρώπη μέσω των προτεινόμενων διπλών μεταβάσεων στο σχέδιο ανάκαμψης, δηλώνοντας ότι απαιτείται επένδυση σε ψηφιακές και βιώσιμες υποδομές για την ανοικοδόμηση μιας ισχυρής ευρωπαϊκής οικονομίας.

Μακροπρόθεσμα, η πανδημία αναμένεται να έχει προκαλέσει μόνιμες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές. Ωστόσο, ενώ η κρίση COVID-19 αποκάλυψε τα πλεονεκτήματα της ενιαίας αγοράς, έχει επίσης επισημάνει τις αδυναμίες της. Δεδομένου του αυξανόμενου διασυνοριακού χαρακτήρα του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις αντιμετώπισαν εμπόδια για την εφαρμογή νέων λύσεων σε ολόκληρη την Ένωση, λόγω του κατακερματισμού των κανονιστικών ρυθμίσεων και των διαφορετικών προσεγγίσεων για την κρίση.

Με σκοπό να υποστηρίξει τη δημιουργία ενός πλαισίου για την άνθηση των ευρωπαϊκών εταιρειών, ο Ecommerce Europe έχει "μεταφράσει" την πολιτική του για το προσεχές έτος στις ακόλουθες 11 κύριες προτεραιότητες για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη:



1.   Απρόσκοπτες αγορές: Υιοθετήστε μια ουδέτερη προσέγγιση καναλιού
2.   Ο ρόλος των πλατφορμών: Διασφάλιση του δυναμικού καινοτομίας τους, ενώ παράλληλα υποστηρίζει εταιρείες της ΕΕ
3.   Παγκοσμιοποίηση: Επαναφορά των ίσων όρων ανταγωνισμού μεταξύ "παικτών" με έδρα την ΕΕ και εκτός ΕΕ
4.   Αγκαλιάστε τις ευκαιρίες που προσφέρει το ψηφιακό εμπόριο για μια πιο βιώσιμη οικονομία
5.   Εξασφαλίστε ευθυγράμμιση μεταξύ των κανονισμών ePrivacy και προστασίας δεδομένων
6.   Ενίσχυση των προσπαθειών για μια παγκόσμια λύση για τη φορολογία της οικονομίας ταχείας ψηφιοποίησης
7.   Διευκόλυνση ενός πιο εναρμονισμένου κανονιστικού πλαισίου παράδοσης δεμάτων
8.   Δημιουργήστε ένα καινοτόμο και ανταγωνιστικό τοπίο διασυνοριακών πληρωμών
9.   Αξιοποιήστε τις ευκαιρίες που προσφέρονται από μεγάλα δεδομένα (big data) και νέες τεχνολογίες
10. Παροχή οικονομικής στήριξης στις ΜΜΕ και μείωση του διοικητικού φόρτου
11. Υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των εταιρειών με περισσότερες επενδύσεις σε ηλεκτρονικές δεξιότητες και υποδομές.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προτεραιότητες του Ecommerce Europe, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό έγγραφο από εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
Prestashop: Δέκα χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη διαχείριση του e-shop σας

Εάν το μάρκετινγκ είναι το μυαλό του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τα logistics είναι η καρδιά του! Βέβαια, όπως συμβαίνει και στο μάρκετινγκ, οι απαιτήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλάζουν συχνά, όπως διαπιστώσαμε και με το ακραίο "παράδειγμα" της πανδημίας.

Παρακάτω, θα δείτε 10 χρήσιμες συμβουλές από την Prestashop, για να διατηρήσετε την εφοδιαστική καρδιά του ηλεκτρονικού καταστήματός σας σε άριστη κατάσταση.

1. Γνωρίστε καλύτερα τους πελάτες σας



Μια κίνηση που έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε πτυχή της δραστηριότητας του e-shop σας, είναι φροντίζετε για την εμπειρία αγορών των πελατών σας. Δημιουργήστε ένα κάλεσμα προς τους χρήστες σας για να γίνουν πιστοί πελάτες - φτιάξτε ένα loyalty club. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας μπορούν να απολαύσουν μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και εσείς θα βασιστείτε στις αγοραστικές συνήθειές τους, για να τους εξυπηρετείτε καλύτερα.

2. Γνωρίστε τα προϊόντα σας



Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά γνωρίζοντας το μέγεθος των συσκευασιών προϊόντων, το βάρος τους και τις συνθήκες αποθήκευσής τους, θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια καλά οργανωμένη και αποτελεσματική αποθήκη. Επιπλέον, μπορείτε να ταξινομήσετε τα προϊόντα σας σύμφωνα με τα πιο εμπορικά, έτσι ώστε να έχετε γρήγορη πρόσβαση σε αυτά και να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες σας από άποψη χρόνου και χώρου.


3. Γνωρίστε τους συνεργάτες σας



Ο ανθρώπινος παράγοντας στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι ζωτικής σημασίας. Η χρήση επαγγελματικού λογισμικού για τη διαχείριση της αποθήκης βοηθά πολύ, αλλά θα ήταν άχρηστο εάν δεν υπήρχε το κατάλληλο προσωπικό για τη λειτουργία της. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας ή (εάν βασίζεστε σε αποθήκες τρίτων) οι συνεργάτες σας είναι επαγγελματίες. Κατά τη διάρκεια των πολύ φορτωμένων" περιόδων (εκπτώσεις, Black Friday κ.λπ.) μη φοβάστε να προσλάβετε περισσότερο προσωπικό και να διανείμετε τις εργασίες με συγκεκριμένο στόχο σε κάθε εργαζόμενο, ανάλογα με τις δεξιότητές τους.

4. Αξιολογείστε τη δυναμική σας



Ακόμα κι αν έχετε 100% πίστη στις δυνατότητες του project σας, μια εκρηκτική εκκίνηση δεν είναι πάντα η καλύτερη στρατηγική. Μια υπερβολική ποσότητα παραγγελιών μπορεί να είναι τόσο ευλογία όσο και κατάρα! Πρέπει να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να διαχειριστείτε το φόρτο και να διασφαλίσετε ότι η ανάπτυξη της επιχείρησής σας δεν είναι πολύ αργή αλλά ούτε και αλματώδης και ότι είστε έτοιμοι για κάθε βήμα ανάπτυξης.

5. Αναπτύξτε τα κανάλια πωλήσεών σας



Όταν αισθάνεστε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή, μπορείτε να επεκτείνετε τα κανάλια πωλήσεων των προϊόντων σας, βασιζόμενοι σε εξωτερικές αγορές ή συνεργασίες με άλλα διαδικτυακά καταστήματα. Πριν εφαρμόσετε μια τέτοια στρατηγική, θα πρέπει να προετοιμάσετε κατάλληλα για τη διαχείριση των παραγγελιών.

6. Διαφημίστε για τις ανάγκες των logistic σας



Δεν είναι πάντα τα logistics που πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες μάρκετινγκ! Μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγικές μάρκετινγκ και καμπάνιες που στοχεύουν σε συγκεκριμένα προϊόντα που θέλετε να "ξε-στοκάρετε" από την αποθήκη σας.

7. Αξιοποιήστε στο έπακρο την τεχνολογία



Χρόνο με το χρόνο, η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο φιλική προς τον χρήστη με τρόπους που είναι απίστευτα αποτελεσματικοί. Επιλέξτε το κατάλληλο επαγγελματικό λογισμικό για να οργανώσετε απρόσκοπτες ροές εργασίας, που θα σας επιτρέψουν να διαχειριστείτε γρήγορα και αποτελεσματικά εργασίες όπως, παραγγελίες, επιστροφές, αποθέματα και πολλά άλλα.

8. Αυτοματοποιήστε σε κάθε ευκαιρία



Ορισμένες ροές εργασίας μπορούν να αυτοματοποιηθούν για διάφορους λόγους με πολλαπλά ωφέλη. Όποτε είναι δυνατόν, και έχοντας τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας υπό έλεγχο μέσω λογισμικού, αυτοματοποιήστε εργασίες προκειμένου να ελευθερώσετε χρόνο για άλλες.

9. Ακρίβεια και δημιουργική σκέψη



Η ακρίβεια και η τάξη είναι από τους ασφαλέστερους δρόμους για βέλτιστη εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά δεν είναι αρκετά. Προβλήματα θα προκύψουν και στην ακρίβεια και στην τάξη και όταν συμβεί αυτό, μια δημιουργική προσέγγιση στην επίλυσή τους μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά. Λάβετε υπόψη αυτούς τους δύο παράγοντες όταν επιλέγετε ποιον θα εμπιστευτείτε για τη διαχείριση των logistics του e-shop σας.

10. Ενημερώστε τον πελάτη για την παραγγελία του



Μία από τις πρακτικές που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες σας, είναι να τους ενημερώνετε σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας τους - και είναι μία πρακτική που μπορεί να τους ενθαρρύνει να παραγγείλουν ξανά από εσάς. Μάλιστα, είναι μία από αυτές τις διαδικασίες τις οποίες ανεφέραμε στην παράγραφο 8 ότι μπορεί να αυτοματοποιηθεί χάρη σε ένα ειδικό λογισμικό διαχείρισης και να μην επιβαρύνει τη ροή εργασιών της επιχείρησής σας.


 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
eMarketer: Τα $5 τρισ. θα προσεγγίσει το 2021 το ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως

Μπορεί το παγκόσμιο λιανεμπόριο - ηλεκτρονικό και φυσικό - να βρέθηκε το 2020 στη στενωπό της πανδημίας του COVID-19, ωστόσο, το πρόσημο για τις online πωλήσεις ήταν θετικό και η τάση αυτή θα συνεχιστεί και το 2021.

Για το τρέχον έτος υπολογίζεται ότι η παγκόσμια αγορά e-commerce θα αναπτυχθεί με ρυθμό 14,3% και θα προσεγγίσει σε απόλυτους αριθμούς τα $5 τρισ. Ο συγκεκριμένος ρυθμός ανάπτυξης είναι χαμηλότερος σε σύγκριση με το 20,2% του 2019 και με το 27,6%, που επιτεύχθηκε το 2020. Ωστόσο, μεταφράζεται σε αύξηση των online λιανικών πωλήσεων κατά $611 δισ. το 2021, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό.

Το 2020 εκτιμάται ότι η αξία των λιανικών ηλεκτρονικών πωλήσεων διευρύνθηκε κατά 27,6% και υπερέβη τα $ 4,28 τρισ. Η επίδοση αυτή διέψευσε τις αρχικές εκτιμήσεις των αναλυτών, που ήθελαν τον ρυθμό ανάπτυξης του παγκόσμιου e-commerce να επιβραδύνεται και να κινείται στα επίπεδα του 16,5% ελέω πανδημίας.

 

Η σημαντική αύξηση των online λιανικών πωλήσεων επιτεύχθηκε σε μια χρονική συγκυρία όπου το συνολικό λιανεμπόριο υπέστη, παγκοσμίως, μείωση κατά 3% το 2020 έναντι του περασμένου έτους, για να βρεθεί στα επίπεδα των $23,8 τρισ. Σύμφωνα με το eMarketer, απ’ όπου προέρχονται τα παραπάνω στοιχεία, η καλύτερη της αναμενόμενης επίδοση του e-commerce αποδεικνύει στην πράξη το πόσο εύκολα οι καταναλωτές μετέβησαν από τις αγορές στα φυσικά καταστήματα στο ψηφιακό κανάλι αγορών.

 

Η Κίνα - σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών - θα συνεχίσει να ηγείται του κόσμου σε ψηφιακούς αγοραστές το 2021 με 792,5 εκατομμύρια (33,3% του παγκόσμιου συνόλου). Το e-commerce στην Κίνα θα φτάσει σε αξία τα $2,8 τρισ. το τρέχον έτος (το 56,8% του συνόλου παγκοσμίως).

 

Φέτος, μάλιστα, η Κίνα αναμένεται να γίνει η πρώτη χώρα στην ιστορία, που πραγματοποιεί περισσότερες πωλήσεις μέσα από τα ψηφιακά κανάλια παρά από τα φυσικά καταστήματα, αφού το 52,1% της αξίας των λιανικών πωλήσεων θα προέλθει από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Αύξηση - ρεκόρ 171% των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2020

Τη θέση της ότι η μετάβαση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν χρειάζεται να γίνει δομημένα και με σοβαρό προγραμματισμό, διατύπωσε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, καλώντας τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να σηκώσουν το γάντι της πρόκλησης. Η τοποθέτησή της έγινε στο πλαίσιο του webinar «Ηλεκτρονικά καταστήματα: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις», που διοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ).

Η κα Φραϊδάκη σημείωσε επίσης ότι σήμερα στη χώρα μας λειτουργούν περί τα 10.000 ηλεκτρονικά καταστήματα κι επισήμανε ότι το 2020 η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη διαμορφώθηκε σε 717 δισ. ευρώ. Η κ. Φραϊδάκη παρουσίασε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2020 οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα έτρεξαν με θετικό ρυθμό 171% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς, περισσότερες κατά 3,2 δισ. ευρώ. Το αντίστοιχο ποσοστό το καλοκαίρι κυμάνθηκε θετικά από 40% έως και 70% και την εβδομάδα προσφορών της black friday έγιναν περισσότερες ψηφιακές αγορές σε σχέση με το 2019 κατά 70%.

Διαπιστώνοντας ότι στη διάρκεια του πρώτου lockdown στην Ελλάδα οι ηλεκτρονικές αγορές ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, η ίδια αναγνώρισε τα προβλήματα που υπήρξαν με τις παραδόσεις και σημείωσε «όμως, ακολούθησαν σοβαρές επενδύσεις, ενισχύθηκαν οι συνεργασίες και έτσι στο δεύτερο Lockdown που διανύουμε οι ηλεκτρονικοί καταστηματάρχες ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη επιτυχία στους καταναλωτές τους».

Να πάρουν μια βαθιά ανάσα και να… βουτήξουν με αποφασιστικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κάλεσε επίσης τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, λέγοντας χαρακτηριστικά, «δεν είναι κάτι δαπανηρό, ούτε απρόσιτο και δυσλειτουργικό, ενώ εξασφαλίζει βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα, με τα οφέλη του να καταγράφονται πολλαπλά και σαφή».
Ο κ. Σταμπουλίδης σημείωσε επίσης ότι ναι μεν το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζει μεγάλη άνθιση στην περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού λόγω των κλειστών καταστημάτων, αλλά είναι μια στροφή των καταναλωτών που ήρθε για να μείνει και στα επόμενα χρόνια.



Γνωστοποιώντας ότι ήδη το ψηφιακό παραεμπόριο έχει αρχίσει να παίρνει «σάρκα και οστά», ο κ. Σταμπουλίδης σημείωσε ότι ήδη προετοιμάζεται ο κώδικας διαφάνειας, με την ισχύ του οποίου «θα αποταχθούν όσοι δεν συμπεριφέρονται με ορθές ενέργειες». Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε ότι μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης θα δημιουργηθεί δράση με την οποία θα ελέγχεται η διακίνηση αγαθών.

Απευθυνόμενος στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, επισήμανε ότι τις αμέσως επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί το πρόγραμμα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών για την επιδότηση e-shop που θα παρέχει μέχρι και 5.000 ευρώ στον ενδιαφερόμενο να στήσει τη δική του ηλεκτρονική επιχείρηση και σημείωσε ότι θα είναι εύκολη η συμμετοχή, αφού δεν θα απαιτείται «πακτωλός» εγγράφων.

Τη διαπίστωση ότι η πανδημία του κορονοϊού επιτάχυνε τη μετάβαση στις ψηφιακές αγορές, έκανε από την πλευρά του ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης, ενώ ο A' Aντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, Μανώλης Βλαχογιάννης, τόνισε πως«υπάρχουν χρόνια που δεν συμβαίνει τίποτα και εβδομάδες που συμβαίνουν όσα σε πολλά χρόνια. Αυτό έγινε με την πανδημία του κορονοϊού και τον ψηφιακό μετασχηματισμό».



Στα πολλαπλά οφέλη λειτουργίας του ψηφιακού καταστήματος αναφέρθηκαν άνθρωποι της αγοράς, μιλώντας για περιορισμό των λειτουργικών και διαχειριστικών εξόδων, κατάργηση των γεωγραφικών ορίων, διεύρυνση της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων κι ότι «δεν κλείνουν τις Κυριακές, στις αργίες και στα Lockdown».

 

Δείτε το webinar στο βίντεο που ακολουθεί

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=7osLtffxcIw"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έρευνα: Η επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για πολλούς. Ταυτόχρονα, το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε όπως ποτέ άλλοτε. Τί μπορούμε να περιμένουμε από το 2021; Η SearchNode δημοσίευσε μια νέα έκθεση σχετικά με τις τελευταίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και τον αντίκτυπο της πανδημίας του Covid-19, μετά τη σχετική έρευνα.

Τί άλλαξε τους προηγούμενους δώδεκα μήνες; Τον Οκτώβριο του 2020, η εταιρεία ρώτησε περίπου 100 υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο

Φαίνεται ότι οι περισσότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου είδαν την αύξηση των εσόδων τους από πωλήσεις στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου lockdown την άνοιξη του 2020. Σύμφωνα με την έρευνα, το 90% των εταιρειών είδαν τις πωλήσεις τους στο διαδίκτυο να αυξάνονται (έστω και λίγο), με το 50% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι αυξήθηκε κατά πάνω από 100%. Ωστόσο, το 6% δηλώνει ότι τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο μειώθηκαν.



Μετά το lockdown της Άνοιξης του 2020, πολλοί καταναλωτές άρχισαν να ψωνίζουν και πάλι σε φυσικά καταστήματα. Ωστόσο, το 86%  των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι τα έσοδά τους στο διαδίκτυο αυξήθηκαν και μόνο το 4% δήλωσαν ότι μειώθηκε, όπως μπορείτε να δείτε και στο γράφημα που ακολουθεί.

Τα έσοδα από online πωλήσεις πριν και μετά το lockdown της Άνοιξης του 2020

 

Αύξηση στο περιθώριο κέρδους



Η δημιουργία online πωλήσεων είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Από την άλλη, η όλη κατάσταση της Covid-19 έχει οδηγήσει σε διαταραγμένες αλυσίδες εφοδιασμού, κακή εξυπηρέτηση πελατών και πολλά άλλα, που επηρεάζουν άμεσα το περιθώριο κέρδους στις online πωλήσεις. Όμως, για το 38% των υπευθύνων που απάντησαν στην έρευνα, το περιθώριο κέρδους τους στο διαδίκτυο αυξήθηκε κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου lockdown, για ένα παρόμοιο ποσοστό (40%) παρέμεινε το ίδιο, ενώ το 15% ισχυρίστηκε ότι μειώθηκε.

Ο αντίκτυπος της Covid-19 στο εργατικό δυναμικό



Φυσικά, η πανδημία οδήγησε επίσης σε ορισμένες αλλαγές στο εργατικό δυναμικό των εταιρειών. Περίπου το 44% είπε ότι έπρεπε να μετεγκαταστήσουν προσωπικό, ενώ τρεις στους δέκα προσέλαβαν περισσότερους υπαλλήλους. Η άλλη πλευρά του νομίσματος είναι ότι το 26% έπρεπε να απολύσει μερικούς εργαζομένους και το 15% είπε ότι έπρεπε να μειώσουν τους μισθούς των υπαλλήλων τους. Όσον αφορά στις θετικές εξελίξεις, το 5% κατάφερε να αυξήσει τους μισθούς των εργαζομένων, ενώ το 21% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα, δεν "πείραξαν" καθόλου το εργατικό δυναμικό τους.

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας, είναι ότι για τους online λιανοπωλητές που διαθέτουν και φυσικά καταστήματα, το 23% δηλώνει ότι οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν και το 16% κατάφερε να τις διατηρήσει σταθερές. Δυστυχώς, για το 43% οι πωλήσεις τους εκτός σύνδεσης σημείωσαν πτώση.

Συνολικά, η πανδημία του νέου κορωνοϊού έχει επηρεάσει σημαντικά τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής με διάφορους τρόπους. Μεταξύ των βασικών προκλήσεων για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αναφέρθηκαν στην έρευνα, είναι οι αλυσίδες εφοδιασμού και η ικανοποίηση της ζήτησης για προϊόντα. Ωστόσο, η περιορισμένη δραστηριότητα λόγω του lockdown, η διαχείριση αποθεμάτων και η έλλειψης υπαλλήλων ήταν επίσης βασικές προκλήσεις για τους online εμπόρους λιανικής. Η χειρότερη εξέλιξη ήταν ότι σε ποσοστό 17% αναγκάστηκαν να κλείσουν τα φυσικά καταστήματά τους.

Τέλος, το 45% των ερωτηθέντων θα έχουν πλέον μεγαλύτερη εστίαση στο ψηφιακό μέρος της επιχείρησής τους, προσαρμόζοντας την ποικιλία, επενδύοντας σε νέο λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου ή εστιάζοντας περισσότερο σε διαδικτυακά κανάλια μάρκετινγκ.

Περισσότερα στο ecommercenews.eu

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search