eCommerce

BestPrice.gr: Τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στην Ελλάδα στη Black Friday

Η Black Friday είναι η αγαπημένη ημέρα των απανταχού καταναλωτών. Για 5η χρονιά, οι καταναλωτές στην Ελλάδα περίμεναν με αγωνία τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από 2.500+ ηλεκτρονικά καταστήματα, μας αποκαλύπτει τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στη χώρα μας και ποια η επίδραση του lockdown. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέφτηκαν για την έρευνα αγοράς τους περισσότεροι από 4,2 εκατομμύρια καταναλωτές τον Νοέμβριο.

Το lockdown στην χώρα φαίνεται ότι ήταν ένας παράγοντας που ενίσχυσε επιπλέον το ήδη αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις προσφορές της Black Friday.  Με τα ηλεκτρονικά καταστήματα της χώρας να δίνουν το σύνθημα της εκκίνησης των προσφορών μία εβδομάδα νωρίτερα, φέτος οι αναζητήσεις των καταναλωτών για την Black Friday διήρκησαν 10 ημέρες ξεκινώντας από την Παρασκευή 20/11.

Το αντίκτυπο των προσφορών της Black Friday

Την εκπτωτική περίοδο της Black Friday, δηλαδή από 20 έως 29 Νοεμβρίου, καταγράφηκαν 75% περισσότερες επισκέψεις στο BestPrice.gr σε σχέση με το προηγούμενο δεκαήμερο, ενώ αν συγκρίνουμε με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ακριβώς πριν το 2ο lockdown, η αύξηση αντιστοιχεί στο ιλιγγιώδες 128%.

Η αύξηση αυτή αποτυπώνεται και σε επίπεδο πωλήσεων, καθώς το δεκαήμερο της Black Friday ο τζίρος των καταστημάτων αυξήθηκε κατά 143% σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα. Μάλιστα, συγκριτικά με την περίοδο πριν το lockdown, το ποσοστό της αύξησης φτάνει το 292%. Παράλληλα αυξήθηκε και το μέσο καλάθι κατά 9%.

Black Friday 2020 VS Black Friday 2019

Η Black Friday είναι η ημέρα που παραδοσιακά κάθε χρόνο το BestPrice.gr καταρρίπτει το ρεκόρ επισκεψιμότητας της προηγούμενης χρονιάς. Το lockdown φάνηκε ότι επηρέασε θετικά τη διάθεση των καταναλωτών στην Ελλάδα για ηλεκτρονικές αγορές, με ακόμη μια χρονιά την επισκεψιμότητα να χτυπάει κόκκινο. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday σημειώθηκαν 69% περισσότερες επισκέψεις από πέρυσι, ενώ το δεκαήμερο της Black Friday η συνολική αύξηση έφτασε το 82%.

Cyber Monday

Η περίοδος των προσφορών δεν τελειώνει την Black Friday αλλά συνεχίζεται μέχρι τη Δευτέρα που ακολουθεί, γνωστή ως Cyber Monday. Αντίστοιχα και οι αναζητήσεις των καταναλωτών για προσφορές δεν σταμάτησαν την Black Friday, με τη Δευτέρα 30/11 να σημειώνει 66% και 63% αύξηση σε σχέση με μια τυπική Δευτέρα και την περυσινή Cyber Monday αντίστοιχα.

Η επίδραση του 2ου Lockdown

Την περίοδο του 2ου lockdown (7/11-29/11) η επισκεψιμότητα του BestPrice.gr έχει αυξηθεί κατά 76% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο, ενώ συγκριτικά με το 1ο lockdown (23/03-04/05) ο μέσος αριθμός επισκέψεων ανά ημέρα έχει αυξηθεί κατά 41%.

Στο 1ο lockdown, τη θέση της τοστιέρας πήρε ο αρτοπαρασκευής καθώς τα περισσότερα σπίτια απέκτησαν από έναν, ενώ παράλληλα ένα μικρό γυμναστήριο διαμορφώθηκε στα περισσότερα σαλόνια, δίπλα από το τραπεζάκι που φτιάχναμε παζλ και παίζαμε επιτραπέζια. Πώς διαμορφώθηκαν όμως οι αγοραστικές μας προτιμήσεις το 2ο lockdown; Ακολουθούν σχετικά στατιστικά σε επίπεδο κατηγορίας και προϊόντος.

Επισκέψεις σε e-shops ανά κλάδο

Με τα φυσικά καταστήματα κλειστά, οι καταναλωτές στράφηκαν αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αναζητήσουν, να συγκρίνουν και να επωφεληθούν τις προσφορές της Black Friday. Ποιοι κλάδοι όμως κέντρισαν περισσότερο την προσοχή των καταναλωτών την εκπτωτική αυτή περίοδο;

Μετρήσαμε τις “εισόδους” των χρηστών του BestPrice.gr στα συνεργαζόμενα καταστήματα αυτό το 10ημερο και σας παρουσιάσουμε το ποσοστό της αύξησης - ναι γιατί όλοι οι κλάδοι σημείωσαν άνοδο - σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ακριβώς πριν το lockdown:

  • Τεχνολογία +185%
  • Σπίτι & Κήπος +88%
  • Μόδα +90%
  • Υγεία & Ομορφιά +22%
  • Μηχανοκίνηση +13%
  • Παιδικά & Βρεφικά +179%
  • Ψυχαγωγία +167%
  • Σπορ & Χόμπυ +57%

Οι 20 top selling κατηγορίες της Black Friday

Όπως αναφέραμε παραπάνω, όλες οι κατηγορίες προϊόντων σημείωσαν άνοδο κατά το 10ημερο της Black Friday. Κάποιες όμως συγκεκριμένες υποκατηγορίες ξεχώρισαν, καταγράφοντας τις περισσότερες online πωλήσεις και είναι οι ακόλουθες:

  1. Κινητά Τηλέφωνα
  2. Τηλεοράσεις
  3. Χριστουγεννιάτικα
  4. Βιβλία
  5. Playmobil & Lego
  6. Αθλητικά Παπούτσια
  7. Sneakers (Γυναικεία & Ανδρικά)
  8. Αθλητικά Ρούχα (Γυναικεία & Ανδρικά )
  9. PS4 Games
  10. Μποτάκια (Γυναικεία και ανδρικά)
  11. Αθλητικά Όργανα Μετρήσεων
  12. Tablets
  13. Ποντίκια
  14. Headphones
  15. Πολυμηχανήματα
  16. Παιδικά Επιτραπέζια Παιχνίδια
  17. Gaming Headsets
  18. Μάσκες Προστασίας
  19. Κούκλες
  20. Πληκτρολόγια

 

BestPrice Trends: Οι τάσεις της αγοράς

Τα παραπάνω στατιστικά αποτελούν μόλις μια μικρή γεύση της νέας υπηρεσίας “BestPrice Trends” που θα είναι διαθέσιμη στο BestPrice.gr τον προσεχή Δεκέμβριο. Πρόκειται για μία δωρεάν υπηρεσία προς όλους, με χρήσιμες πληροφορίες για τις τάσεις της αγοράς όπως τα best selling προϊόντα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις online παραγγελίες από τα συνεργαζόμενα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία “BestPrice 360° Analytics”. 

Τα παραπάνω στοιχεία επισκεψιμότητας αφορούν το δικτυακό τόπο www.bestprice.gr. Τα στατιστικά πωλήσεων προέρχονται από ανώνυμα δεδομένα που συλλέγονται από ηλεκτρονικές παραγγελίες από τα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr μέσω της υπηρεσίας “BestPrice 360° Analytics”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δημιουργία ψηφιακού καταστήματος σε λίγες ημέρες με το GY FAST της Generation Y

Η Generation Y – International eBusiness Hub, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία που διαθέτει και την 20ετή εμπειρία της στον ψηφιακό μετασχηματισμό, δείχνει απόλυτη ενσυναίσθηση στην κοινωνία και στις ριζοσπαστικές αλλαγές που προέκυψαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε επιχειρήσεις που χρειάζονται άμεσα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και προσπαθεί με αυτή την κίνηση να καλύψει τις οικονομικοεμπορικές ανάγκες που έχουν προκύψει.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργήθηκε από την Generation Y, η GY FAST, πρόκειται στην ουσία για ένα έτοιμο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο έχει εφαρμογή σε κάθε κλάδο, ανεξαρτήτως επιτυδεύματος ή πληθώρας προϊόντων. Με αυτό τον τρόπο, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν απρόσκοπτα την λειτουργία των καταστημάτων τους και να δημιουργήσουν μια νέα πηγή εισοδήματος που έρχεται για να μείνει, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και άμεσα διαθέσιμο για πωλήσεις.

Στο πλαίσιο του project GY FAST, η Generation Y δημιούργησε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Maria Glenster, εταιρία μόδας με 30 χρόνια εμπειρίας στο εμπόριο γυναικείων ενδυμάτων, και του καταστήματος ROBAX, το οποίο διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων διακόσμησης, lifestyle, είδη δώρων, όλα με ξεχωριστό design, τα οποία είναι πλέον online!

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το GY FAST εδώ: www.generation-y.gr/project/gy-fast-generic

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


GRECA: Άνοδος 154,9% στην αξία των online αγορών την εβδομάδα της Black Friday

Ιστορικό υψηλό για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων από Έλληνες καταναλωτές σημειώθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε με αποκορύφωση την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ή αλλιώς Black Friday, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του GR.EC.A.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), κατέγραψε την εντυπωσιακή άνοδο 154,9% στην αξία των online αγορών για την εβδομάδα Σάββατο 21 έως Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

Μάλιστα, υπήρξε έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών, η οποία οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στην φετινή Black Friday σε σχέση με την περσινή και 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα με το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά τον Νοέμβριο λόγω του lockdown.

Ταυτόχρονα, φέτος καταγράφηκε και ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες άγγιξαν το 79% σε κατηγορίες τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας & αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών & βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης & μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 6.603 e-shop με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.529 e-shop με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Μαΐου της διοίκησης του GR.EC.A., οι οποίες περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του eCommerce Europe, το 2020 η αξία των online αγορών προϊόντων και υπηρεσιών από Έλληνες καταναλωτές σε ελληνικά και διεθνή e-shop, θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 42,7% και θα προσεγγίσει σε συνολική αξία τα €10,7δισ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις online αγορές καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα

Με τους Έλληνες καταναλωτές φέτος πιο εξοικειωμένους από ποτέ στις ηλεκτρονικές αγορές, η Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά. Το αποτέλεσμα; Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online Φαρμακεία και την 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline Super Markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν την έναρξη του 2ου lockdown.



Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα Super Markets και με +103% από τα Φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου έδειξε μάλιστα επιπλέον άνοδο με +26% στα online Super Markets και +104% στα online Φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Τα στοιχεία αυτά καταγράφηκαν σε πραγματικό χρόνο στη καινοτομική πλατφόρμα eRetail Audit της Convert Group που επιτρέπει σε Προμηθευτές και Εμπόρους Καταναλωτικών Αγαθών να έχουν πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα για την στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

 

Σε ποιες όμως κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών κατευθύνθηκε η αγοραστική μανία των Ελλήνων στην Black Friday; Οι 5 κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online Super Markets ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%). Αντίστοιχα στα online Φαρμακεία είδαμε μία σαφή προτίμηση στα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης με ανάπτυξη τζίρου στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), στις μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), στα προϊόντα makeup ματιών (+261%), στα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), στα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και στις κρέμες αντιγήρανσης (+195%). 

 

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online Super Markets και τα οnline Φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα €300εκ. (συμπ. ΦΠΑ) ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.α.

Η Convert Group είναι η Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, consultants και analysts.

Εικόνα: Oleg Magni, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΣΔΟΕ: Απάτη τύπου carousel από e-shop με ζημιά άνω των €15 εκατομμυρίων

Οι ελεγκτές της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής έχουν εντείνει τους ελέγχους κατά τη δύσκολη περίοδο του lockdown που διανύουμε, σε ηλεκτρονικά καταστήματα, εστιάζοντας – εκτός της καταπολέμησης της απάτης και της προστασίας των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου και της Ε.Ε. – και στην προστασία του καταναλωτικού κοινού από πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού, τόσο σε προληπτικό επίπεδο όσο και μετά από καταγγελίες καταναλωτών.



Αξιοποιώντας σχετικές πληροφορίες, η Επιχειρησιακή Διεύθυνση Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής διενήργησε ελέγχους σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αγοροπωλησίες κινητών τηλεφώνων, κονσολών παιχνιδιών, ταμπλετών Η/Υ και φορητών Η/Υ και ιδιαίτερα στο εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών που πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά μέσα.




Στις περιπτώσεις αυτές, διαπιστώθηκε νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, με χρήση εικονικών τιμολογίων, εξετάστηκε δε η νομιμότητα εφαρμογής του άρθρου 67 του Ν.4484/2017, όπως προστέθηκε στο άρθρο 39 Α του Ν.2859/2000 (Κώδικας Φ.Π.Α.), και κατ’ επέκταση η υποτιμολόγηση στις πωλήσεις.



Διενεργήθηκε έλεγχος σε 3 νομικά πρόσωπα τα οποία πωλούσαν εμπορεύματα μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και στις επιχειρήσεις που προμήθευαν τα ανωτέρω καταστήματα.


Από την έρευνα της Υπηρεσίας προκύπτει το συμπέρασμα ότι το παραπάνω κύκλωμα των επιχειρήσεων (carousel) λειτουργούσε μεθοδευμένα και διαχρονικά, με την ίδρυση νομικών προσώπων με διαχειριστές ή νομίμους εκπροσώπους φυσικά πρόσωπα ημεδαπής ή αλλοδαπής που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εντοπιστούν και φέρουν τα χαρακτηριστικά του «εξαφανισμένου εμπόρου».


Σκοπός του ανωτέρω κυκλώματος ήταν να πραγματοποιεί πωλήσεις μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι δε φόροι που οφείλονταν να συμψηφίζονται, και, στην ουσία, να μην αποδίδονται, με το τέχνασμα λήψης εικονικών τιμολογίων εξόδων ανύπαρκτων προμηθευτών.




Επιπλέον, με τη δράση τους οι ελεγχόμενες επιχειρήσεις επέφεραν στρέβλωση και συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού έναντι λοιπών νόμιμων επιχειρήσεων του κλάδου εμπορίας και διάθεσης κινητών τηλεφώνων και λοιπών ηλεκτρονικών συσκευών, καθώς παρατηρήθηκε ότι οι ελεγχόμενες επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα πώλησης των εμπορευμάτων σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή, κάτω του κόστους.




Από τη δράση των ανωτέρω επιχειρήσεων προέκυψε ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο ποσού άνω των 8.500.000 ευρώ μόνο από μη απόδοση Φ.Π.Α. για τα έτη 2018 και 2019, ενώ εκτιμάται ότι η συνολική ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται σε ποσό άνω των 15.000.000 ευρώ.


Η έρευνα συνεχίζεται, σχετικά με τη συμμετοχή και λοιπών επιχειρήσεων που έλαβαν τιμολόγια από τις ανύπαρκτες επιχειρήσεις οι οποίες εξέδιδαν εικονικά τιμολόγια.


Η Επιχειρησιακή Διεύθυνση Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής θα ενημερώσει τις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. για τον καταλογισμό των φόρων που διέφυγαν της καταβολής.


 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η χρήση της πλατφόρμας Shopify στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο

Το Shopify είναι μόλις 14 ετών, αλλά είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλές. Η καναδική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ιδρύθηκε το 2006, όταν τρεις επιχειρηματίες ήθελαν να ανοίξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για εξοπλισμό σνόουμπορντ, αλλά δεν ήταν ευχαριστημένοι με το υπάρχον λογισμικό στην αγορά, οπότε αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία νέα πλατφόρμα.

Στις ΗΠΑ υπάρχουν με μεγάλη διαφορά οι περισσότερες εγκαταστάσεις, αφού αντιπροσωπεύουν το 73,24% όλων των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου που τρέχουν σε Shopify παγκοσμίως. Όμως τί γίνεται με τη χρήση της e-commerce πλατφόρμας της στην Ευρώπη;

Σύμφωνα με τα στοιχεία του builtwith.com, όπως τα παρουσιάζει το ecommercenews.eu στην Ευρώπη το Shopify κερδίζει έδαφος γρήγορα.

Αυτόν το μήνα, υπήρχαν 1,49 εκατομμύρια e-commerce sites με Shopify παγκοσμίως. Μετά τις ΗΠΑ που κατέχουν τη μερίδα του λέοντος με 73,24% δεύτερο είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με σχεδόν 59.000 ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, που αντιπροσωπεύουν το 3,9%.

Μετά την Αυστραλία και τον Καναδά που βρίσκονται στην 3η και 4η θέση, η επόμενη ευρωπαϊκή χώρα είναι η Γερμανία (23.100 e-shop) που κλείνει την πεντάδα, ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες με σημαντικό αριθμό ιστότοπων Shopify είναι η Γαλλία (σχεδόν 19.000 e-shop) και η Ολλανδία (πάνω από 12.000 e-shop).

Όσον αφορά στην Ελλάδα, σύμφωνα με το builtwith.com υπάρχουν περίπου 540 ηλεκτρονικά καταστήματα που τρέχουν σε Shopify.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΙΕΛΚΑ: Πάνω από 2 εκατ. Έλληνες σχεδιάζουν να ψωνίσουν στη φετινή Black Friday

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, ο τζίρος των καταστημάτων από τη φετινή Black Friday στην Ελλάδα, εκτιμάται στα επίπεδα των 280-300 εκατ. Οι αγορές αυτές, λόγω του lockdown, θα γίνει φέτος ψηφιακά.

Πάντως, τα δύο τρίτα (73%) των Ελλήνων καταναλωτών απαντούν ότι δεν σχεδιάζουν να κάνουν αγορές τη φετινή Black Friday. Από το υπόλοιπο 27%, το 18% (περίπου τα 2/3) σκόπευαν να κάνουν τις αγορές τους ούτως ή άλλως από ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω Διαδικτύου. Επίσης, ένα ποσοστό 8% σκόπευε να κάνει τις αγορές του μέσω φυσικών καταστημάτων, η πλειοψηφία των οποίων είναι πλέον κλειστά.

Αυτή η μέτρηση αντιστοιχεί σε περίπου 2,3 εκατ. καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι θα πραγματοποιήσουν αγορές τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο (η οποία τα τελευταία χρόνια είθισται να διαρκεί αρκετές ημέρες). Όσον αφορά τη μέση δαπάνη, εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο αυτά τα 2,3 εκατ. καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν αγορές αξίας περίπου 140 ευρώ κατά μέσο όρο.

Από τους Έλληνες που δηλώνουν ότι θα ψωνίσουν κατά τη φετινή Black Friday ένα ποσοστό 32% εκτιμά ότι θα κάνει μικρές αγορές, μέχρι €50. Στο μεταξύ, το 27% απαντά ότι θα προχωρήσει σε αγορές από €51 έως €100.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 9% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα κάνει μεγάλες αγορές άνω των €500. Αυτό σημαίνει ότι ένα ποσοστό του καταναλωτικού κοινού έχει αναβάλει σημαντικές οικιακές ανάγκες μέχρι να επιτύχει καλύτερες προσφορές. Με αυτά τα δεδομένα ο εκτιμώμενος τζίρος-πωλήσεις για τις επιχειρήσεις, με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία, ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ.

H μέτρηση στην κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 850 ατόμων την περίοδο 2 έως 3 Νοεμβρίου 2020, πριν δηλαδή από την απαγόρευση λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων του λιανεμπορίου. Αντικείμενο της έρευνας ήταν οι καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα, με έμφαση στην αγορά της Black Friday.

Δείτε περισσότερα στο Moved.gr

Εικόνα: ElisaRiva , Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στον αέρα το eMarket της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στο sklavenitis.gr από την ATCOM

Μετά από πολλά χρόνια που η εταιρική σελίδα της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ήταν υπό κατασκευή, ενεργοποιήθηκε, βγάζοντας στον αέρα το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Το sklavenitis.gr φιλοξενεί το eMarket της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη από το caremarket.gr το οποίο είχε εξαγοράσει τον περασμένο Ιανουάριο από την εταιρεία YODA Α.Ε. με στόχο τη σταδιακή μετάβασή της σε μία νέα ψηφιακή εποχή, όπως είχε ανακοινώσει τότε η εταιρεία.

Το νέο sklavenitis.gr έχει κύριο στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για ηλεκτρονικές αγορές. Συστήνεται στους καταναλωτές δοκιμαστικά, ενώ η δομή και η λειτουργία του θα ολοκληρωθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Στη δοκιμαστική αυτή περίοδο, θα καλύπτει αρχικά το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής. Το eMarket διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα. Δεν διαθέτει είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.). Σύντομα και τα είδη bazaar θα ενταχθούν στις συλλογές του eMarket.

Tη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ανέλαβε η ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Καμπάνια αναδείξης του προσωπικού των ελληνικών e-shop από τον GRECA

Ο GR.EC.A με στόχο να αναδείξει το προσωπικό των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων που εργάζεται αδιάλειπτα στην περίοδο της κρίσης COVID-19, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας κοινωνικής ευθύνης που απευθύνεται στο αγοραστικό κοινό.

Μέσα από ενδεικτικούς κλάδους αναδεικνύει την προσπάθεια που κάνει κάθε ελληνική εταιρεία Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.

Η καμπάνια "Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο", θα έχει διάρκεια ενός μήνα και θα προβληθεί σε τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής κάλυψης και σε όλα σχεδόν τα ελληνικά sites και apps.

Τη δημιουργία της καμπάνιας επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.

Δείτε τα 3 σποτ της καμπάνιας:

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=W_pSIgT6zbs"]

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=g1kDlr5GzEI&"]

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=JNUJeMoq0l0&"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Amazon άνοιξε το πρώτο ευρωπαϊκό κέντρο εμπορευματικών μεταφορών

Η νέα ευρωπαϊκή εγκατάσταση της Amazon έχει έκταση 20.000 τετραγωνικών μέτρων και βρίσκεται στο αεροδρόμιο Leipzig-Halle στη Λειψία της Γερμανίας. Θα χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση δεμάτων και για τη φόρτωση και εκφόρτωση φορτηγών και αεροσκαφών.

Το κέντρο εμπορευματικών μεταφορών της εταιρείας δημιουργεί έναν νέο κόμβο στο ευρωπαϊκό δίκτυο logistics της. Η Amazon έχει επίσης μισθώσει δύο αεροσκάφη Boeing 737-800, τα οποία έχουν τον τυπικό σχεδιασμό και το λογότυπο της Amazon Air. Τα δύο αεροπλάνα θα συμπληρώσουν τον υπάρχοντα στόλο άνω των 70 αεροσκαφών που η Amazon Air λειτουργεί παγκοσμίως.

"Οι εταιρείες και οι καταναλωτές επωφελούνται από ισχυρές, αξιόπιστες αλυσίδες εφοδιασμού. Και το πόσο σημαντικές είναι αυτές, έχει γίνει ιδιαίτερα σαφές κατά τη διάρκεια της πανδημίας του νέου κορωνοϊού", σημείωσε ο Michael Kretschmer, Υπουργός - Πρόεδρος της Σαξονίας.

Η Amazon Air θα πραγματοποιεί δύο πτήσεις την ημέρα από τη νέα εγκατάσταση της Λειψίας. Το νέο κέντρο εμπορευματικών μεταφορών δημιουργεί πάνω από 200 θέσεις εργασίας στην περιοχή, εκτός από τις 1.500 υπάρχουσες θέσεις εργασίας της Amazon στη Λειψία.

Εικόνα: Chad Slattery, aboutamazon.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search