eCommerce

Στην ATCOM απονεμήθηκε το βραβείο "e-shop of the Year" για το everest.gr

Στην ATCOM απονεμήθηκε το βραβείο "e-shop of the Year" για το έργο everest.gr στα e-volution awards 2021, τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, επιπλέον 21 βραβείων για web, mobile και Omnichannel εφαρμογές πελατών της.

Συγκεκριμένα, η ATCOM έλαβε μία από τις ύψιστες διακρίσεις της διοργάνωσης, καθώς και 7 Gold, 10 Silver και 4 Bronze βραβεία, ερχόμενη πρώτη σε ποσοστό επιτυχίας συμμετοχών, το οποίο ξεπέρασε το 63%. Οι βραβεύσεις αφορούσαν έργα για τους everest, EUROBANK, notos, Let’s Ferry και IKEA, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία “Καινοτομία & Experience Design”, δίνοντας παράλληλα σημαντικό παρών σε όλες τις κατηγορίες του θεσμού.

Οι βραβεύσεις στο θεσμό των e-volution awards έχουν πάντα ιδιαίτερη αξία για εμάς. Την ανατρεπτική αυτή χρονιά, ακόμη περισσότερο. Είμαστε υπερήφανοι για τη στρατηγική συνεργασία μας με την everest, και το βραβείο E-shop of the Year έρχεται να επισφραγίσει τόσο την επιτυχημένη κοινή μας πορεία, όσο και την αφοσίωση με την οποία υπηρετούμε το Digital & Business Transformation. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς, να βλέπουμε τους συνεργάτες μας να εξελίσσουν διαρκώς την ψηφιακή τους στρατηγική, όπως συνέβη και με τη EUROBANK που τιμήθηκε με το κορυφαίο βραβείο E-Business of the Year. Θερμά συγχαρητήρια στους πελάτες μας, για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, και στην ομάδα της ATCOM , που δουλεύει αμείωτα για την υλοποίηση του οράματός μας, να μετασχηματίσουμε κάθε πτυχή του e-commerce, του customer experience και της e-business πραγματικότητας“, δήλωσε ο Chief Commercial Officer της ATCOM, Ιάσων Καταρόπουλος.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


“On-line” πρωτοποριακή συνεργασία Μασούτη και You.gr

Mε στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των e-καταναλωτών, η εταιρεία Μασούτης, με επιτυχημένη παρουσία στις online αγορές ειδών supermarket μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος eshop.masoutis.gr, και το you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, που συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα ελληνικά αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους στις on-line αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του eshop.masoutis.gr, θα έχουν πλέον πρόσβαση μέσα από το γνωστό και οικείο τους περιβάλλον ηλεκτρονικών αγορών στη μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει το you.gr, με χιλιάδες προϊόντα, σε 500 διαφορετικές κατηγορίες και μεταξύ αυτών εξοπλισμό πληροφορικής, smartphones και τηλεοράσεις, είδη για το σπίτι, είδη μόδας, είδη γυμναστικής, εργαλεία κ.λπ.

Έτσι, εύκολα και γρήγορα, μέσα από το αγαπημένο τους ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορούν να παραγγέλνουν και να γεμίζουν το καλάθι τους με όλα τα απαραίτητα, έχοντας ταυτόχρονα, όποτε χρειαστούν, άμεση υποστήριξη από δύο καταξιωμένους και έμπειρους οργανισμούς, που είναι προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών τους.

Σήμερα, που οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις ηλεκτρονικές αγορές για να καλύψουν τις ανάγκες  τους, συνεργασίες όπως αυτή μεταξύ της Μασούτης και του you.gr, είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς βελτιώνουν την on-line αγοραστική εμπειρία  και διευκολύνουν τους πελάτες στην καθημερινότητά τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Click Away για τα e-shop: Σε λειτουργία η πλατφόρμα e-katanalotis

Ο Ελληνικός Συνδέσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, ανακοίνωσε πως κατόπιν αιτήματός του, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έγινε εφικτή η επέκταση της λειτουργίας της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσα απο την ψηφιακή εφαρμογή e-καταναλωτής, προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (Click Away).



Παρατίθενται οι οδηγίες για τη χρήση της δυνατότητας καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων εκτός καταστήματος, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μην επιβαρύνονται με το κόστος του SMS.



1. Γίνεται εγγραφή του ηλεκτρονικού καταστήματος στην διεύθυνση ekatanalotis.gov.gr μέσω την λειτουργίας "Εγγραφή eShop"



2. Αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα με τις πληροφορίες διασύνδεσης (api_key, web_id).



3. Διασυνδέεται η πλατφόρμα με το αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα, με οδηγίες που θα βρείτε στο github.com/ekatanalotis/clickaway.



4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του ο καταναλωτής επιλέγει "Δημιουργία Ραντεβού" μέσα από την εφαρμογή ekatanalotis και εισάγει τον εξαψήφιο κωδικό σε αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα του checkout.



5. Το ραντεβού με το φυσικό σημείο παραλαβής του ηλεκτρονικού καταστήματος εμφανίζεται στην εφαρμογή ekatanalotis στην ενότητα "Τα Ραντεβού Μου" και είναι διαθέσιμο για την επίδειξη σε τυχόν έλεγχο.

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Focus Bari: eCommerce ή Click Away προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές;

Η τελευταία έρευνα της Focus Bari για το 2020 ολοκληρώθηκε στις 16-17 Δεκεμβρίου, σε δείγμα 1.483 ατόμων, αποκαλύπτοντας το πώς θα ψωνίσουν και πώς θα γιορτάσουν οι Έλληνες τα φετινά Χριστούγεννα της πανδημίας.

Τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε οnline σε Πανελλαδικό επίπεδο και συμμετείχαν άντρες και γυναίκες από 18 έως 74 χρόνων, είναι τα παρακάτω:

  • Οι 3 στους 4 Έλληνες δεν ολοκλήρωσαν ακόμα τα ψώνια τους για τις γιορτές, και μόνο ο ένας στους δέκα τα έχει κάνει όλα
  • Αντίθετα, σε αντίστοιχη έρευνα της YouGov στην Αγγλία, ο ένας στους δύο Βρετανούς έχουν ήδη κάνει όλα τα γιορτινά τους ψώνια
  • Το e-commerce φαίνεται ότι έχει καθιερωθεί πλέον ως ο κύριος τρόπος αγορών για τους Έλληνες, με το «clickaway» να αποτελεί μια ενδιάμεση λύση για τις επόμενες αγορές, ενώ οι αγορές μέσω μετάβασης στο φυσικό κατάστημα είναι επίσης μια επιθυμητή πηγή για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια

 

 

  • Η λύση «Click Away» θεωρείται ότι θα ωφελήσει κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου και τις μεταφορικές εταιρείες, αφήνοντας σε δύσκολη θέση τα μικρά, τοπικά καταστήματα
  • Οι δύο στους τρεις Έλληνες θα γιορτάσουν τα φετινά Χριστούγεννα με λιγότερους ανθρώπους απ’ ότι συνηθίζουν, ενώ ένα 17% θα τα περάσουν τελείως μόνοι
  • Αυτό που θα λείψει περισσότερο τα φετινά Χριστούγεννα, είναι τα γιορτινά τραπέζια με αγαπημένους ανθρώπους
  • Παρ’ όλα αυτά, οι τρεις στους πέντε Έλληνες δηλώνουν ότι αισθάνονται κάποια ανησυχία λόγω πανδημίας και περιμένουν τα Χριστούγεννα να περάσουν ήρεμα και ήσυχα

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Platinum διάκριση για το BestPrice.gr στα E-volution Awards 2021

Το BestPrice.gr, η δημοφιλής υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, τιμήθηκε στα E-volution Awards 2021 με την ύψιστη διάκριση Platinum στην ενότητα «Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες» για τις εξατομικευμένες υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες του.

Για ακόμη μια χρονιά, το BestPrice.gr κατάφερε να ξεχωρίσει για τις καινοτόμες υπηρεσίες, την τεχνολογική υπεροχή και την mobile έκδοση αποσπώντας συνολικά 3 βραβεία:

1. GOLD/PLATINUM Award στην κατηγορία eCommerce Personalization για την “έξυπνη λίστα” και την “ειδοποίηση για προσφορές”

2. GOLD Award στην κατηγορία Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών για τον “BestPrice Assistant

3. BRONZE Award στην κατηγορία Mobile Commerce για την mobile έκδοση του BestPrice.gr

 

Το BestPrice.gr, βασιζόμενο στο τεχνολογικό του DNA, συνεχίζει να αναπτύσσεται και να κερδίζει την εμπιστοσύνη καταναλωτών, εμπόρων και brands εν μέσω πανδημίας, καταφέρνοντας να ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως και τα 2.500 συνεργαζόμενα καταστήματα, ενώ παράλληλα αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό κατά 30%.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τριπλή διάκριση για την Generation Y στα Iab Mixx Awards 2020

Στην απονομή του δημοφιλούς διεθνούς θεσμού που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 14 Δεκεμβρίου 2020, η Generation Y έδωσε και πάλι βροντερό παρών, με 3 ψηφιακά έργα της να λαμβάνουν σημαντικές διακρίσεις.

Πιο συγκεκριμένα, τα βραβεία που έλαβε στη φετινή διοργάνωση ήταν τα εξής:

  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Search” με την Box Pharmacy (με την οποία πέρυσι είχε λάβει το ασημένιο βραβείο στην ίδια κατηγορία). Με αυτό το βραβείο η Box Pharmacy θα συμμετέχει και στα Europe Mixx Awards της επόμενης χρονιάς.
  • Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία “ Cross-Media Integration” με την Toi &  Moi.
  • Βραβείο Μελών στην κατηγορία “Effective Use of Data” με την Access Fashion, με την οποία την προηγούμενη χρονιά είχε κερδίσει το χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Search”.

 

Τα Iab Mixx Awards, τα μόνα βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή, έχουν σκοπό να αναδείξουν τα καλύτερα ψηφιακά έργα της χρονιάς στην Ελλάδα και να δώσουν στην υπόλοιπη αγορά μέσω της προβολής των νικητήριων υποψηφιοτήτων πληροφορίες και έμπνευση σχετικά με το ποιες πρακτικές αποδίδουν καλύτερα.

Για ακόμα μία χρονιά, η ελληνική πολυεθνική, με 20ετή εμπειρία στο e-business και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, βλέπει την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών και των ολοκληρωμένων ψηφιακών καμπανιών που προτείνει στους συνεργάτες της να αποδίδουν καρπούς, ανοίγοντας περαιτέρω το δρόμο για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες, που προκύπτουν πάντοτε μέσα από τα αποτελέσματα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο όμιλος TDG στηρίζει τον GR.EC.A και τις πρωτοβουλίες του για το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διανύει ο κλάδος, ο όμιλος TDG στηρίζει ενεργά τις πρωτοβουλίες του “Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου” (GR.EC.A) και συμβάλλει στην ενίσχυση του ελληνικού eCommerce.

Συγκεκριμένα, οι εταιρείες του ομίλου TDG συνδράμουν στην προβολή της εκστρατείας του GRECA «Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο». Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση του αγοραστικού κοινού σχετικά με την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλει το προσωπικό των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που εργάζεται αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξυπηρετώντας καθημερινά.

Ο όμιλος TDG προσφέρει αφιλοκερδώς τόσο την τεχνολογία του, όσο και ώρες ανθρώπινου δυναμικού, προκειμένου το κοινό να ενημερωθεί μέσω του δικτύου εκδοτών που συνεργάζεται για το έργο των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η TDG συμμετέχει, επίσης, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GRECA, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την παρουσία του Project Agora, εταιρία του ομίλου TDG, στο webinar του GRECA «Black Friday εν μέσω COVID». Εκεί ο Νίκος Κομνηνός, Εμπορικός Διευθυντής του Project Agora για την Ευρώπη, μοιράστηκε πρακτικές συμβουλές για τις καμπάνιες του Black Friday βασισμένες σε φετινά data και προσαρμοσμένες στην τωρινή, ιδιαίτερη πραγματικότητα.

Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει ραγδαία άνθηση, ο όμιλος TDG αγκαλιάζει τις πρωτοβουλίες του GR.EC.A υποστηρίζοντας το όραμά του να εκπαιδεύσει και να ενισχύσει τους τοπικούς παίκτες, στηρίζοντας έτσι την ελληνική οικονομία και συμβάλλοντας στον ψηφιακό της μετασχηματισμό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δείτε τα δικαιώματα των καταναλωτών για την περίπτωση του Click Away

O GR.EC.A με ανακοίνωσή του ενημέρωσε τα μέλη του για τις διευκρινίσεις που έδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σχετικά με τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος "Click Away", δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει.



Συγκεκριμένα, η απάντηση που δόθηκε από το Υπουργείο προς τους καταναλωτές είναι η εξής: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση, με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος, ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

 


Black Friday by Skroutz: Tο 87,9% των προϊόντων αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή

Το Skroutz παρουσιάζει το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday, στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και με ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή και τον συνεργαζόμενο επιχειρηματία.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

 

  • Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
  • Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
  • Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
  • Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.
  • Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

 


Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:


-  Θήκες κινητών τηλεφώνων
-  Κινητά τηλέφωνα
-  Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
-  Sneakers
-  Βιβλία
-  Κρέμες προσώπου
-  Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
-  Αθλητικά παπούτσια
-  Βιταμίνες

 

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

  • Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
  • Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
  • Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια / λαμπάκια / διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
  • Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

 

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

 

Αναλυτικά, τα στοιχεία της Black Friday μπορείτε να τα βρείτε στο www.skroutz.gr/black-friday

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 [load_module id="236" module_name="WWN_after_articles"]


Papaki: Χωρίς προβλήματα και με αυξημένο τζίρο η φετινή Black Friday

Φέτος, στο πλαίσιο της πανδημίας και με καθεστώς lockdown σε ολόκληρη τη χώρα, η Black Friday ήταν διαφορετική από τις υπόλοιπες χρονιές. Με τα φυσικά καταστήματα κλειστά, όπως ήταν αναμενόμενο, ολόκληρη η καταναλωτική κίνηση διοχετεύθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα πραγματικό τεστ για τις υποδομές των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου αλλά και ως επέκταση, των ταχυμεταφορών.

Ως προς τις υποδομές φαίνεται ότι τα πράγματα πήγαν αρκετά καλά. Το Papaki, ο μεγαλύτερος καταχωρητής και digital enabler στην Ελλάδα, διαπίστωσε από την κίνηση στις υποδομές του ότι δεν υπήρξε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αυτή την περίοδο. Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις ότι οι μέρες θα ήταν δύσκολες λόγω μεγάλου όγκου επισκεπτών, παρουσιάστηκαν ελάχιστα θέματα και δεν σημειώθηκε υπερφόρτωση την ημέρα εκείνη.

Αυτό είναι πραγματικά αξιοσημείωτο, με δεδομένο ότι σύμφωνα με την έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), η φετινή Black Friday κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 43,6% απ’ την αντίστοιχη περυσινή. Στο σύνολο της εβδομάδας που προηγήθηκε, καταγράφηκε αύξηση του τζίρου στις online πωλήσεις κατά 73,5% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα πέρυσι. 

 

Η εξήγηση

Τα παραπάνω στοιχεία, αν και αρχικά φαίνονται αντιφατικά, εν τέλη μπορούν να εξηγηθούν κοιτώντας σε βάθος τα διαθέσιμα δεδομένα.

Σύμφωνα με το Papaki παρατηρήθηκε υψηλότερη κινητικότητα τις ημέρες Δευτέρα 23 και Τρίτη 24 Νοεμβρίου σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες των προηγούμενων εβδομάδων, ενώ η Black Friday κινήθηκε σε φυσιολογικά επίπεδα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο peak. Αυτό που συμπεραίνεται λοιπόν, είναι ότι οι καταναλωτές πραγματοποίησαν αγορές καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, κι όχι μόνο την συγκεκριμένη ημέρα. Επίσης, πιθανότατα, έκαναν αγορές με μεγάλη αξία που ίσως να πραγματοποιούσαν σε φυσικά καταστήματα, υπό άλλες συνθήκες.

Παράλληλα βέβαια, δε μπορεί να βγει από το κάδρο το γεγονός ότι, σταδιακά, πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα ωριμάζουν και διορθώνουν τις υποδομές τους ώστε να ανταποκρίνονται στον αριθμό των επισκεπτών. Είναι σημαντικό για ένα eShop να διαθέτει πακέτο φιλοξενίας (web hosting) προσαρμοσμένο στις ανάγκες του αλλά και να επιλέγει έναν αξιόπιστο πάροχο.

Στο Papaki υπάρχει μια ευρεία γκάμα λύσεων φιλοξενίας. Μάλιστα, για τα eShops που δημιουργούνται μέσω Managed Wordpress προβλέπεται η επιλογή αύξησης πόρων ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε περιόδους υψηλής ζήτησης. Πιο συγκεκριμένα, ένα eShop έχει τη δυνατότητα να διπλασιάσει τα resources του δωρεάν για 48 ώρες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και χρήσιμο καθώς λύνει τα χέρια του επιχειρηματία και δεν του προσθέτει επιπλέον άγχος.

 

Η επόμενη πρόκληση

Χωρίς καμία αμφιβολία, η επόμενη περίοδος που θα δοκιμαστούν οι αντοχές υποδομών φιλοξενίας των online καταστημάτων είναι τα Χριστούγεννα.

Είναι λοιπόν μία πολύ καλή ευκαιρία για όσους διαθέτουν ένα eShop να διερευνήσουν τα πακέτα φιλοξενίας τους ώστε να ανταπεξέλθουν σε ενδεχόμενη υψηλή κινητικότητα. Είναι επίσης μία καλή ευκαιρία για όσους δεν διαθέτουν online κατάστημα να επωφεληθούν αυτής της αυξημένης κίνησης αποκτώντας παράλληλα ένα νέο κανάλι διανομής.     

Άλλωστε, η έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) για τη Black Friday, εντόπισε ότι σχεδόν 6 στις 10 (59%) επιχειρήσεις που έχουν τη δυνατότητα πώλησης εκτός φυσικού καταστήματος κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεών τους σε σχέση με πέρυσι.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search