eCommerce

BestPrice Customer Review Awards για 4η συνεχή χρονιά

Το BestPrice.gr απονέμει για 4η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards στα ηλεκτρονικά καταστήματα που ξεχώρισαν για την εξυπηρέτησή τους, με βάση την εμπειρία των χρηστών του.

Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους. Για την ανάδειξη των καλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίζεται ο μέσος όρος βαθμολογίας των αξιολογήσεων από τους χρήστες το προηγούμενο έτος, λαμβανοντας υπόψη τόσο τον συνολικό αριθμο αξιολογήσεων όσο και το πλήθος τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.

 

Φέτος, 121 ηλεκτρονικά καταστήματα διακρίθηκαν συγκεντρώνοντας μέσο όρο βαθμολογίας χρηστών πάνω από 4, με άριστα το 5. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέπτονται σε μηνιαία βάση περισσότεροι από 4 εκατομμύρια χρήστες, ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 2.600 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σε μια περίοδο, λοιπόν, που οι ηλεκτρονικές παραγγελίες καταλαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των συνολικών αγορών ενός νοικοκυριού, το BestPrice.gr σε βοηθάει να ανακαλύψεις ηλεκτρονικά καταστήματα που αξίζουν την εμπιστοσύνη σου.

Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο www.bestprice.gr/customer-review-awards

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Καθοριστικής σημασίας η εμπειρία παράδοσης προϊόντων για το 85% των Ελλήνων

Οι ραγδαίες αλλαγές που σε παγκόσμιο επίπεδο προκάλεσε η πανδημία της COVID-19, ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν και αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, τους υπαλλήλους και συνεργάτες τους, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιες λειτουργούν.

Η έρευνα "Me, My life, My Wallet" της KPMG σε περισσότερους από 18.000 καταναλωτές σε 16 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αναδεικνύει τις νέες τάσεις στις αγορές και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγιση τους, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.

Η αγοραστική εμπειρία ψηφιοποιείται, τα δεδομένα έρχονται στο προσκήνιο και η εξατομίκευση αποκτά κομβικό ρόλο. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μείζον κομμάτι της όλης διαδικασίας, ενώ οι οκτώ στους δέκα πολίτες θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με μια εταιρεία, καθώς αυτή η σχέση δεν γίνεται πλέον με φυσικό τρόπο.

Διεθνώς, το 36% των καταναλωτών επιθυμεί από τις εταιρείες να περιορίσουν και να επιλύσουν τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων, ενώ το 49% έχει περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες.

 

Στην Ελλάδα, σχεδόν το 85% των καταναλωτών θεωρεί ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία του. Επίσης, οι Έλληνες περιμένουν πλέον περισσότερα από τις επιχειρήσεις με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Εξατομικευμένες υπηρεσίες, απλότητα και αβίαστες εμπειρίες αγορών βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των προτιμήσεών τους, έναντι της αφοσίωσης σε μία μάρκα ή την τιμή των προϊόντων. ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας. ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.εεφε

 

Το 80% των καταναλωτών διεθνώς προτιμά να αγοράζει από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους και προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα. Ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι το 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να αγοράσει ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία.

 

"Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο", αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Senior Manager και Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα.

 

Δείτε περισσότερα και κατεβάστε την έρευνα από το home.kpmg/gr

Εικόνα: Pavel Danilyuk, Pexels
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
 
 


Συνεργασία GRECA και DHL για την υποστήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η DHL Express Ελλάδας υποστηρίζει έμπρακτα τον κλάδο του e-Commerce μέσω της συνεργασίας της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A, ανακοινώνοντας τη στρατηγική συνεργασία τους, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Ο ηγέτης των Ταχυμεταφορών παγκοσμίως έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 220 χώρες του κόσμου & κατέχοντας υψηλή τεχνογνωσία, γίνεται πλέον αρωγός στην προσπάθεια του GR.EC.A για την επίτευξη συνεργιών μεγάλης κλίμακας προκειμένου από κοινού να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις δράσεις που θα αναπτύξουν το επόμενο διάστημα.

 

Καθώς ο τομέας των Ταχυμεταφορών αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης, μιας και είναι το μοναδικό σημείο επαφής με τους πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, υπό την έννοια της φυσικής εγγύτητας.

Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις, όσο και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών μέσα από το πρόγραμμα GR.EC.A Friday’s Workshops.

Τα GR.EC.A Friday’s Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., η οποία ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια και η ως τώρα πορεία της έχει στεφθεί με μεγάλη επιτυχία. Βασικός στόχος τους είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου -αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού επιχειρείν- όπως το web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.α.

Πέραν της εκπαίδευσης, θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και η ανάδειξη καλών πρακτικών, όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

O Μιχάλης Παγωμένος, Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, DHL Express Ελλάδας δήλωσε:“Αφήνουμε πίσω μία ιδιαίτερη χρονιά, στην οποία το ηλεκτρονικό εμπόριο είχε αναμφίβολα πρωταγωνιστικό ρόλο. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ανά τον κόσμο βρέθηκαν στο προσκήνιο του λιανεμπορίου, οι καταναλωτές «εκπαιδεύτηκαν» ταχύτατα στο μοναδικό τρόπο εμπορικής αλληλεπίδρασης που διέθεταν, ενώ ο κλάδος μας, ο κλάδος των Ταχυμεταφορών, έπαιξε αναμφίβολα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ελληνικό αλλά και το διασυνοριακό εμπόριο. Τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα αναπτύχθηκαν μέσα από μία μοναδική ευκαιρία εξωστρέφειας στις αγορές του κόσμου και η DHL Express ήταν παρούσα προκειμένου να ανταποκριθεί με ταχύτητα και ευελιξία στις νέες απαιτήσεις των καιρών. Προτάσσοντας την υγεία των εργαζομένων μας και στη συνέχεια την άριστη και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση του πελάτη και με όπλα την εξειδίκευση και τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, τις προηγμένες διαδικασίες και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές μας, οι προηγούμενοι μήνες ήταν μόνο η αρχή μιας πορείας ανέλιξης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας, σε κάθε γωνιά του κόσμου. Είμαι υπερήφανος και ευτυχής που σε αυτή την πορεία θα έχουμε συνοδοιπόρο τον GR.EC.A, έναν Σύνδεσμο που έχει αποδείξει εμπράκτως τη στήριξή του στου εμπόρους του διαδικτύου αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του τελικού πελάτη-καταναλωτή.”



Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του GR.EC.A δήλωσε: “Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά ορόσημο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Οι ρυθμοί στους οποίους έπρεπε να κινηθεί όλη η αλυσίδα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ήταν ταχείς. Αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του κλάδου αποτελούν οι διαδικασίες μεταφοράς και logistics. Για τον GRECA είναι χαρά μας που συνάπτουμε συνεργασία με μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες του χώρου των μεταφορών, την DHL. Μαζί θα προσπαθήσουμε να εκπαιδεύσουμε την αγορά και να κινηθούμε στην επόμενη μέρα.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


eMarketer: Πρώτη στον κόσμο η Κίνα στο e-commerce

Ένα εντυπωσιακό ορόσημο θα επιτύχει το 2021 η Κίνα, καθώς θα γίνει η πρώτη χώρα παγκοσμίως, όπου η αξία των online πωλήσεων θα υπερβεί αυτή των αγορών στα φυσικά καταστήματα. Η Κίνα θα διατηρήσει - και φέτος - τον ρόλο της παγκόσμιας υπερδύναμης στο e-commerce, όσον αφορά την αξία των πωλήσεων.

Η εξαιρετικά ώριμη ψηφιακά αγορά της Κίνας θα γίνει η πρώτη στην παγκόσμια ιστορία, όπου το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων θα υπερκεράσει το φυσικό. Για την ακρίβεια, το 2021, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις λιανικής θα αντιπροσωπεύουν το 52,1% του συνόλου των πωλήσεων στη χώρα. Η επίδοση αυτή είναι βελτιωμένη κατά 7,3% έναντι της αντίστοιχης περσινής, όταν οι online πωλήσεις αντιστοιχούσαν ποσοστιαία στο 44,8%.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας eMarketer, η πορεία του e-commerce στην κινεζική αγορά προδιαγράφεται εξίσου εντυπωσιακή και σίγουρα εκτείνεται πέραν της τρέχουσας χρήσης. Συγκεκριμένα, για το 2022 η αξία των online πωλήσεων θα αυξηθεί εκ νέου, κατά 11% και θα φτάσει να αντιπροσωπεύει ποσοστό 55,6% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων στη χώρα, ανερχόμενες στο ιλιγγιώδες ποσό των 3 τρισ δολλαρίων.

 

Προφανώς και η πανδημική κρίση έχει παίξει κομβικό ρόλο στη διεύρυνση του ψηφιακού καναλιού πωλήσεων στη χώρα, το οποίο, ωστόσο και προ COVID-19, ήταν πανίσχυρο. Οι Κινέζοι πολίτες έχουν μακρά παράδοση στις online αγορές, με τάσεις, όπως για παράδειγμα το εμπόριο μέσα από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, να είναι εξαιρετικά διαδεδομένες.

 

Ισχυρό, αλλά σε σαφώς μικρότερο βαθμό, είναι το online κανάλι πώλησης και στη Νότιο Κορέα, η οποία ωστόσο, ακολουθεί την Κίνα με μεγάλη διαφορά. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη χώρα θα αντιπροσωπεύουν φέτος λιγότερο από ένα τρίτο των πωλήσεων σε φυσικά καταστήματα και συγκεκριμένα το 28,3%.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: Anete Lusina, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Skroutz: Νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, προχωρά σε νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας στο πλαίσιο της συνεχούς εταιρικής εξέλιξης και με στρατηγικούς στόχους την ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας και την ανταπόκριση στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συγκεκριμένα, στη διοικητική ομάδα του Skroutz εντάσσονται ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος στη θέση του Chief Operations Officer (COO) και ο κ. Κώστας Κοντογιάννης ως Chief Financial Officer (CFO). Επιπλέον, ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος και ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης αναλαμβάνουν τις θέσεις του Chief Information Officer (CIO) και του Chief Technology Officer (CTO) αντίστοιχα μετά από εσωτερική αναβάθμιση.

Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος φέρνει διεθνή εμπειρία ως νέος COO του Skroutz, καθώς προέρχεται από το Deliveroo, ένα από τα μεγαλύτερα food delivery marketplaces παγκοσμίως με έδρα το Λονδίνο, όπου διετέλεσε χρέη Γενικού Διευθυντή του Deliveroo Editions (cloud kitchen project σε 8 χώρες) και Διευθυντής Στρατηγικής. Προηγουμένως, ήταν μέλος της ιδρυτικής ομάδας και Vice President of Operations & Finance στην Doppler Labs, εταιρία hardware στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, ενώ έχει επίσης εργαστεί στη συμβουλευτική Βain & Company στο Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ. Ο Γιάννης Αλιβιζάτος έχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Brown University και είναι κάτοχος MSc σε Management από το Stanford University στις ΗΠΑ.

Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, ο νέος CFO, πριν την ένταξή του στην ομάδα του Skroutz, είχε εργαστεί για συνολικά 6 έτη στην PwC Greece και στη Mazars Greece. Είναι μέλος της Ένωσης Ορκωτών Λογιστών (ACCA) και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ορκωτών Λογιστών (SOEL). Είναι κάτοχος MSc in Applied Accounting and Auditing από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος, νέος CIO, εντάχθηκε στο Skroutz το 2012. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μικρής αρχικά ομάδας του infrastructure στο σημερινό Platform Division που διαχειρίζεται τις λειτουργίες IT, τις περισσότερες υπηρεσίες production και την κυβερνοασφάλεια του Skroutz. Έχει εργαστεί στο Ελληνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (GRNET). Είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού από το ΕΜΠ.

Ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης, πλέον νέος CTO, ξεκίνησε να εργάζεται στο Skroutz το 2009 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα στελέχη της εταιρίας με αντικείμενο θέματα συστημάτων και αρχιτεκτονικής. Έχει σπουδάσει Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του Skroutz, επεσήμανε ότι «Το Skroutz μεγαλώνει και εξελίσσεται. Πλέον με περισσότερους από 450 εργαζομένους, επενδύουμε στην εταιρική μας εξέλιξη και επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προσελκύοντας καταξιωμένα στελέχη από την αγορά και αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων μας σε επιτελικές θέσεις. Καλωσορίζουμε τα νέα στελέχη στη διοικητική ομάδα και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ξεκινά το πρόγραμμα επιδότησης για νέα και υφιστάμενα e-shop

Ξεκινά στις 22 Φεβρουαρίου η υποβολή αιτήσεων για τη νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ "e-λιανικό", που έχει σκοπό την επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος.

Δικαιούχοι της δράσης, είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (κύριος ΚΑΔ ή ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα), διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα, από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Η νέα Δράση έχει προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ και επιδοτούνται δαπάνες μέχρι 5.000 ευρώ για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος των επιχειρήσεων λιανεμπορίου και αναμένεται να ωφεληθούν περισσότερες από 18.000 επιχειρήσεις του κλάδου. Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019 και νεοσύστατες εφόσον έχουν συσταθεί μετά την ημερομηνία αυτή.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιδοτήσεις που προβλέπονται είναι:

  • Έως 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.

 

 

Οι επιδοτούμενες δαπάνες είναι:

1. Εξοπλισμός Πληροφορικής (μόνο για νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και έως 30% του Προϋπολογισμού)

  • Εξυπηρετητές /διακομιστές (server) για  τη φιλοξενία εφαρμογών - λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία  του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS). Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Infrastructure as a Service (IAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop).
  • 'Aλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός Δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.). Δεν είναι επιλέξιμη η δαπάνη προμήθειας tablets , συσκευών κινητής τηλεφωνίας και τηλεοράσεων.

2. Λογισμικό

  • Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop - θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες, καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα ενσωματώνει λειτουργίες παραγγελειοληψίας (καλάθι), αποθήκης (ποσότητα ειδών) και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών (redirect σε τραπεζικό περιβάλλον).
  • Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία του e-shop. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Software as a Service (SAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

 

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την 18η Μαρτίου 2020 και μετά.

Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 22/02/2021 και ώρα 13:00

Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 24/03/2021και ώρα 15:00.

 

Δείτε περισσότερα στο www.antagonistikotita.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ετήσια αύξηση 262% στα online supermarket στην Ελλάδα το 2020

Ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του Online Supermarket στη χώρα μας, καθώς το 2020 κατέγραψε αύξηση 262% και έφτασε τα €163εκ σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ. Τα νούμερα αυτά δημοσιεύτηκαν σήμερα στο ετήσιο report της Convert Group, της καινοτόμου Ελληνικής εταιρείας που καθοδηγεί παγκοσμίως τον κλάδο μετρήσεων για καταναλωτικά αγαθά και φάρμακα που πωλούνται οnline. Τα στελέχη της εταιρείας δηλώνουν εντυπωσιασμένα από τον ασυγκράτητο ρυθμό ανάπτυξης του καναλιού, καθότι τον Ιούλιο του 2020 είχαν κάνει πρόβλεψη για €100εκ. ετήσιο τζίρο στο κλάδο του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το eRetail Audit, η πλατφόρμα της Convert Group που χρησιμοποιείται παγκοσμίως από εκατοντάδες λιανεμπόρους και προμηθευτές καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, ο ασυγκράτητος ρυθμός ανάπτυξης των Online Supermarket στην Ελλάδα κορυφώθηκε το Δεκέμβριο όπου καταγράφηκε αύξηση 669% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Στα στοιχεία συμπεριελήφθησαν για πρώτη φορά και οι  πλατφόρμες delivery που ξεκίνησαν εντός του 2020 να υποδέχονται παραγγελίες super market, οι οποίες συνετέλεσαν εν μέρη και στην μεγάλη αύξηση που παρατηρήθηκε στο κλείσιμο της χρονιάς. Αυτές είναι το box.gr (συνεργάζεται με Κρητικό και Μασούτη), το delivery.gr (συνεργάζεται με ΑΒ Βασιλόπουλο) και το efood.gr (συνεργάζεται με τον Σκλαβενίτη) το οποίο μπήκε μάλιστα πρώτο στο κανάλι. Συνολικά στην καινοτόμο ανταλλαγή στοιχείων μέσω του eRetail Audit  συνεργάζονται όλοι οι παίκτες που δραστηριοποιούνται αυτή την στιγμή στο κανάλι του οnline supermarket, εκτός των e-fresh.gr και Market In. 

Το μερίδιο αγορών σε αξία που οι Έλληνες πραγματοποιούν στα online supermarket αντί των φυσικών καταστημάτων έφτασε το 2020 στο 1,8%, δηλαδή τετραπλασιάστηκε σε σχέση με το 0,4% του 2019. Τα στελέχη της Convert Group δήλωσαν ότι το ποσοστό αυτό είναι μεν μικρό, αλλά θα αναρριχηθεί πολύ γρήγορα τα επόμενα χρόνια στο 16% που κατέγραψε η Μεγάλη Βρετανία το 2020.

Μαζί με τη μεγάλη αλλαγή στην εικόνα του κλάδου λόγω του Κορονοϊού, παρατηρήθηκε και αλλαγή στο προφίλ του καταναλωτή. Οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν πλέον μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα online supermarket, προσθέτοντας στο καλάθι τους κατηγορίες πρώτης ανάγκης όπως φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα, που μέχρι και το 2019 δεν ήταν στις κύριες προτιμήσεις τους. Η αλλαγή αυτή φαίνεται πως είναι αμφίδρομη, από τη μία με τους καταναλωτές πιο εξοικειωμένους, από την άλλη με τα online supermarket πιο προετοιμασμένα μετά την πρώτη ειδικά καραντίνα, τόσο σε χρόνους παράδοσης όσο και σε υποδομές. Το αποτέλεσμα; Τα φρέσκα τρόφιμα σημείωσαν αύξηση 486% κατά τους μήνες της πρώτης καραντίνας (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος) και 658% κατά τους μήνες της δεύτερης καραντίνας (Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος), συγκριτικά με τα αντίστοιχα διαστήματα του 2019. Η υποκατηγορία μάλιστα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ήταν το τυρί με +565% στο δεύτερο τρίμηνο και +761% στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.


 
Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2020, παρατηρούμε τις παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το 2019: +494% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +446% σε φρέσκα τρόφιμα, +420% σε προϊόντα αρτοποιίας, +397% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +363% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +337% σε ποτά και αναψυκτικά, +302% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +233% σε προϊόντα για κατοικίδια και +88% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά. 

Ανάμεσα στα ευρήματα του Report της Convert Group είναι και το γεγονός πως το μέσο ηλεκτρονικό "καλάθι του νοικοκυριού" μειώθηκε σε αξία από τα €100 στην αρχή του χρόνου στα €80 στο τέλος του χρόνου. Αυτό συνέβη επειδή οι καταναλωτές είχαν σκοπό περισσότερο την άμεση κατανάλωση και λιγότερο το στοκάρισμα προϊόντων σε προσφορά, οπότε και πραγματοποιούσαν πιο συχνά οnline παραγγελίες. Επίσης οφείλεται στο ότι οι online παραγγελίες από τις πλατφόρμες delivery έχουν αισθητά μικρότερη αξία. Τέλος αξιοσημείωτο είναι ότι την μάχη του ηλεκτρονικού ραφιού κερδίζουν συνεχώς τα επώνυμα προϊόντα έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καθότι το μερίδιό αξίας των τελευταίων στο ηλεκτρονικό καλάθι έχει μειωθεί από το 14,2% το 2017 στο 12,1% το 2020.
 
Η Convert Group δημοσίευσε τη δωρεάν εκδοχή του Ετήσιου Report της για τον κλάδο του Online Super Μarket στη διεύθυνση https://convertgroup.com/insights. Ολόκληρο το Report των 30 σελίδων διατίθεται προς πώληση για κάθε ενδιαφερόμενο στην τιμή των 945 Ευρώ.

Εικόνα: Mehrad Vosough, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Αν θέλετε πιστούς πελάτες χτίστε μακρόπνοες σχέσεις μαζί τους

Τα επιτυχημένα brands και γενικότερα οι επιτυχημένες εταιρείες δημιουργούν μακρόπνοες σχέσεις με τους πελάτες τους. Αυτή η στρατηγική είναι κρίσιμη στην ανάπτυξη μιας εταιρείας. Όμως, εκτός από ειδικές προσφορές και ειδική μεταχείριση, πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα. Απαιτείται σωστή υποστήριξη, διαφάνεια και επικοινωνία.

Η αξία του κύκλου ζωής ενός πελάτη (πιθανώς έχετε συναντήσει το όρο ως LTV ή CLV) είναι μια σημαντική μέτρηση για τις επιχειρήσεις και αντικατοπτρίζει το μέσο χρηματικό ποσό που ένας καταναλωτής ξοδεύει σε μια εταιρεία, για όσο αγοράζει από εκείνη.



Αυτό που συμβαίνει μετά την πρώτη του αγορά, η εμπειρία του, καθορίζει εάν ένας πελάτης θα γίνει αφοσιωμένος αγοραστής. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να "κερδίσετε" έναν πελάτη, ξεκινώντας από το πακέτο που θα παραλάβει το προϊόν που αγόρασε, αλλά κυρίως, κατά τη διάρκεια χρήσης του προϊόντος ή της υπηρεσίας.



Δείτε παρακάτω επτά τρόπους για την ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες. Μεταξύ αυτών, σίγουρα θα βρείτε κάποιους που ταιριάζουν με τη δική σας επιχείρηση.

Δημιουργήστε ροές περιεχομένου μέσω e-mail, βίντεο ή δημοσιεύσεων

Για παράδειγμα, εταιρείες στο χώρο των έξυπνων προϊόντων fitness όπως η Fitbit και η Withings έχουν πιστούς πελάτες, γιατί, μεταξύ άλλων, τους ενημερώνουν και τους ενθαρρύνουν διαρκώς. Είτε μέσω των app τους, όταν π.χ. επιτευχθεί ένας στόχος εκγύμνασης, είτε μέσω e-mail στατιστικών που στέλνουν σε εβδομαδιαία βάση.

Σημαντική είναι και η ενεργοποίηση της κοινότητας των χρηστών, κυρίως μέσω της προβολής του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας. Ενθαρρύντε τους, για παράδειγμα, να ανεβάσουν βίντεο με χρήση των προϊόντων που αγόρασαν.

Ενημερώστε για λύσεις σε κοινά προβλήματα

Μην περιμένετε τους πελάτες να ζητήσουν υποστήριξη! Ενημερώστε τους και δώστε τους λύσεις εκ των προτέρων, σε κοινά παράπονα ή προβλήματα ενός προϊόντος, ή μιας υπηρεσίας. Ένα ενημερωτικό e-mail με μια σύντομη επισκόπηση και μια παραπομπή σε άρθρα με περισσότερες πληροφορίες και λύσεις, δημιουργεί εμπιστοσύνη, ενώ βοηθά και στη μείωση δημόσιων αρνητικών σχολίων, σε μέσα κοινωνικά δικτύωσης κ.λπ.

Αναφέρετε χαρακτηριστικά προϊόντων που έχουν καταργηθεί

Η "διαφήμιση" προϊόντων με αναφορές σε αρνητικά χαρακτηριστικά ακούγεται περίεργα, αλλά μερικές φορές βοηθά στην πώληση και τη διατήρηση πελατών, κερδίζοντας εμπιστοσύνη. Πριν από χρόνια, όλοι οι εκτυπωτές είχαν στη συσκευασία τους ένα καλώδιο USB για τη σύνδεσή τους στους υπολογιστές. Κάποια στιγμή οι κατασκευαστές σταμάτησαν να το συμπεριλαμβάνουν, απογοητεύοντας και εκνευρίζοντας όσους δεν το γνώριζαν και δεν το έβρισκαν στη συσκευασία. Οι έμποροι που διευκρίνιζαν αυτή την (αρνητική) αλλαγή, μείωσε τον αριθμό των αγοραστών που είχαν εκτυπωτή αλλά δεν μπορούσαν να τον χρησιμοποιήσουν. Και βέβαια, κέρδισαν πελάτες.

Βάλτε προσωπικά σημειώματα στα πακέτα

Με την πάροδο του χρόνου, τα προσωπικά μηνύματα συμβάλλουν σημαντικά στη δημιουργία πιστότητας, μπορούν όμως να κερδίσουν έναν πελάτη ακόμα και από την πρώτη του αγορά. Ένα απλό σημείωμα "Ευχαριστούμε για την αγορά σας" ή σε πιστούς πελάτες, "Ευχαριστούμε για τα χρόνια υποστήριξής σας!" - μπορεί να δημιουργήσει μια πολύ θετική εικόνα και να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Επιπλέον, στο σημείωμα μπορείτε να συμπεριλάβετε και κάποιον κωδικό έκπτωσης για επόμενη παραγγελία.

Προσεγγίστε τα προβλήματα με κατανόηση

Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, αξιολογείστε και περιστάσεις που είναι εκτός ελέγχου της εταιρείας σας. Ακόμα κι αν δεν φταίτε εσείς, δείξτε κατανόηση στις ανάγκες και τα παράπονα του πελάτη. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των δεμάτων εν μέσω πανδημίας, δε θα μπορούσε να υπάρξει!

Πολλές φορές, οι πελάτες θέλουν απλώς να ακουστούν, ή και να τους ζητήσουν συγνώμη όταν έχουν συμβεί λάθη. Βέβαια, να είστε προετοιμασμένοι για να διαχειριστείτε και αγενείς συμπεριφορές...

Δημιουργήστε ένα "πακέτο συγγνώμης"

Λάθη συμβαίνουν! Αλλά η επιστροφή χρημάτων ή η έκπτωση, δεν είναι πάντα η πιο εύστοχη αντιμετώπιση. Για ζητήματα όπου το "Συγγνώμη" δε φτάνει, στείλτε στον πελάτη κάτι ξεχωριστό. Δημιουργήστε ένα "πακέτο συγγνώμης", που θα περιέχει μια σειρά από καλούδια, όπως γλυκίσματα. Δε χρειάζεται να περιλαμβάνει αντικείμενα που πουλάτε εσείς. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με κάποιον άλλο λιανοπωλητή, για να στείλετε κάτι μοναδικό.

Παρακολουθείστε την επίλυση ζητημάτων

Μην είστε σίγουροι ότι όταν επιλύονται ζητήματα από την πλευρά σας, πως έχετε ικανοποιήσει και τους πελάτες σας! Χρειάζεται παρακολούθηση και ενέργειες και σε δεύτερο χρόνο. Ένα e-mail σας μπορεί να τους προσκαλέσει να επιβεβαιώσουν ότι έχει ολοκληρωθεί το θέμα που προέκυψε, ή να σας ενημερώσουν εάν υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες ή παράπονα. Αποφύγετε εκφράσεις όπως, "Θεωρούμε ότι αυτό το ζήτημα έχει επιλυθεί", ή "Πείτε μας πόσο καλά τα καταφέραμε." Αφήστε τον πελάτη να εκφραστεί και να περιγράψει την εμπειρία του.

Πηγή: www.practicalecommerce.com

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

myCretangoods: Η Κρήτη σε κάθε γωνιά του πλανήτη

Το myCretangoods.com κατάφερε μέσα σε μόλις λίγα χρόνια από την ίδρυσή του να έχει ευχαριστημένους κι επαναλαμβανόμενους πελάτες σε 50 χώρες ανά την υφήλιο, στέλνοντας εκλεκτά τρόφιμα, ποτά και άλλα προϊόντα που εκφράζουν την ζωή και την κουλτούρα της Κρήτης.

Από τους ελαιώνες και τους αμπελώνες, τη γη και τη θάλασσα της Κρήτης, από κάθε τόπο και χωριό και τους πιο υπεύθυνους παραγωγούς, επιλέγονται τα καλύτερα προϊόντα, προβάλλονται στο myCretangoods.com και αποστέλλονται με αξιοπιστία και ασφάλεια σε κάθε σπιτικό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Οι καταναλωτές χαίρονται που έχουν τη δυνατότητα να βρουν και να παραλάβουν στον τόπο τους τα εκλεκτά κρητικά προϊόντα. Σχολιάζουν ότι ξυπνούν οι αισθήσεις τους και όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες από κάποιο ταξίδι τους στην Κρήτη. 

Οι λάτρεις της κρητικής / μεσογειακής διατροφής επωφελούνται από τις ευεργετικές ιδιότητες πληθώρας αγνών Κρητικών προϊόντων. Πολλοί είναι αυτοί που παραγγέλνουν ελαιόλαδο, μέλι, σπιτικά ζυμαρικά, προϊόντα χαρουπιού κ.α. και τα εντάσσουν στην καθημερινή τους διατροφή. Άλλοι επιλέγουν αγνά φυσικά καλλυντικά φτιαγμένα με ελαιόλαδο, μελισσοκέρι και εκχυλίσματα κρητικών βοτάνων για να περιποιούνται την επιδερμίδα τους σε πρόσωπο και σώμα. 

Top 6 κρητικά προϊόντα 

1. Η τσικουδιά κλέβει την παράσταση μιας και όλοι οι πελάτες έχουν να θυμούνται την κρητική φιλοξενία, τα κεράσματα τσικουδιάς και τις όμορφες παρέες που απολάμβαναν σε κάθε τους ταξίδι.

2. Το μέλι και ειδικότερα το Κρητικό θυμαρίσιο μέλι που είναι πολύτιμος διατροφικός θησαυρός. 

3. Τα εκλεκτά κρητικά κρασιά που αναδύουν πλουσιοπάροχα τα αρώματα των κρητικών αμπελώνων και ντόπιων ποικιλιών.

4. Το χαρουπόμελο και άλλα προϊόντα χαρουπιού για την πλούσια περιεκτικότητα σε ασβέστιο και τη φυσική συμβολή τους στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης και άλλων παθήσεων έλλειψης ασβεστίου. 

5. Τα βότανα της Κρήτης που τα αρώματά τους και τη γεύση τους τα λατρεύουν Έλληνες και ξένοι.

6. Και φυσικά, το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο που δικαίως χαρακτηρίζεται το υγρό χρυσάφι της Κρήτης. 

 

Δώρα με Κρητικά προϊόντα

Πολλοί ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις επιλέγουν τα αγαπημένα τους κρητικά προϊόντα για να στείλουν δώρα σε φίλους ή συνεργάτες, τα Χριστούγεννα, ή άλλες περιόδους γιορτών. Τα κουτιά δώρων γεμάτα με καλούδια και premium κρητικά προϊόντα έχουν γίνει ανάρπαστα. Στην πορεία αυτών των χρόνων είμαστε περήφανοι που μας εμπιστεύτηκαν μεγάλες εταιρείες για τα εταιρικά/επιχειρηματικά τους δώρα. Πολυεθνικοί όμιλοι όπως η Samsung και η πετρελαϊκή Total, τουριστικοί οργανισμοί, ξενοδοχειακές μονάδες, γραφεία συνεδρίων, εταιρείες δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων, είναι μερικές κατηγορίες επιχειρήσεων που μας εμπιστεύτηκαν για τα δώρα τους.

Το myCretangoods.com είναι μία μικρή, αξιόπιστη τοπική οικογενειακή επιχείρηση με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, που λειτουργεί από το 2014 με μεράκι, μεγάλο όραμα, πίστη και επιμονή. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΙΕΛΚΑ: Ένας στους τέσσερις Έλληνες παραγγέλνει τρόφιμα online

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στο πλαίσιο κυλιόμενης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποιεί, με δείγμα 850 ατόμων (συλλογή τέλος 2020) με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα, κατέγραψε ενδιαφέρουσες απόψεις σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.

Άλλωστε, οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, σύμφωνα με την Convert Group, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική αξία της online αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη αν λάβουμε υπόψη τα συνοικιακά καταστήματα κ.λπ.

Παράλληλα, η έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ότι το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σουπερμάρκετ online, έχει φτάσει πλέον στο 25%, έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019 (σχήμα 1). Επίσης, 4 στους 10 χρήστες διαδικτύου παραγγέλνουν online την κατηγορία food-delivery, η οποία έχει ξεπεράσει συνολικά ως αγορά τα 500 εκατ. ευρώ το 2020.

 

Όπως καταγράφεται και στο σχήμα 2, το βασικό πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από το ευρύ κοινό (ανεξάρτητα από το αν είναι αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ) είναι η ασφάλεια από τον κορωνοϊό, σε ποσοστό 40%. Ακολουθεί η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 38%, η ταχύτητα αγορών με 23% και η αναζήτηση προσφορών με 22%. Παράλληλα 1 στους 4 καταναλωτές, 25%, δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, κάτι που αποτελεί ένδειξη για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς.

Ακόμα πιο σημαντικά ευρήματα, όμως, παρέχει η περεταίρω ανάλυση, στο εστιασμένο δείγμα όσων αποτελούν αγοραστές προϊόντων από τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ. Σε αυτή την περίπτωση, όπως φαίνεται στο σχήμα 2, τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών παραμένουν στην ίδια σειρά, αλλά με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά. Το 71% θεωρεί ότι παρέχουν ασφάλεια από τον κορωνοϊό, το 63% την ευκολία των αγορών, το 41% ταχύτητα αγορών.

 

 

Τα στοιχεία αυτά, ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.

Όσον αφορά την επιλογή του σημείου ηλεκτρονικής πώλησης, είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία σε ποσοστό 52% προτιμά το ηλεκτρονικό κατάστημα της ίδια αλυσίδας σουπερμάρκετ, από την οποία αγοράζει και εκτός διαδικτύου, από τα φυσικά της καταστήματα. Αυτό δείχνει ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα σουπερμάρκετ στην Ελλάδα απολαμβάνουν υψηλή πιστότητα από τους αγοραστές, κάτι που αφήνει περιθώρια για ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Αθροιστικά, ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας με φυσικό δίκτυο θα επέλεγε, 2 στους 3 καταναλωτές, το 66% (52% της ίδιας αλυσίδας και 14% άλλης αλυσίδας), κάτι που δείχνει τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στην αξιοπιστία του φυσικού καταστήματος.

Μόλις 11% θα επέλεγε ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς φυσικό σημείο πώλησης. Πρόκειται για μια σημαντική ιδιαιτερότητα της αγοράς τροφίμων που δεν συναντάται εύκολα σε αγορές άλλων αγαθών. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι στη δεύτερη θέση επιλογής σημείου αγοράς βρίσκεται με ποσοστό 21% η χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας με πολλά καταστήματα τροφίμων, όπως είναι το e-food και το box. Το νέο αυτό μοντέλο αγορών που εμφανίστηκε μόλις την προηγούμενη Άνοιξη στην αγορά, έχει κερδίσει ήδη σημαντικό έδαφος.

Οι παράγοντες με τους οποίους επιλέγουν οι χρήστες να κάνουν τις αγορές τους είναι επίσης ενδιαφέροντες. Η δωρεάν αποστολή προϊόντων θεωρείται πρακτικά δεδομένη από την πλευρά των πελατών, με ποσοστό 73%. Η ποιότητα των φρέσκων προϊόντων και των προϊόντων ψυγείου με ποσοστό 71% είναι κάτι που φαίνεται να αποτελεί ουσιαστική απαίτηση του κοινού και βασικό παράγοντα διαφοροποίησης.

Σημαντικοί επίσης παράγοντες, είναι η ταχύτητα παράδοσης με 69% (ένας τομέας όπου οι αλυσίδες σουπερμάρκετ παρουσιάζουν ουσιαστική βελτίωση τους τελευταίους μήνες με αυθημερόν παράδοση), οι τιμές των προϊόντων επίσης με 69% (οι πιο πολλές εταιρείες έχουν κοινή τιμολογιακή πολιτική για ψηφιακό και φυσικό δίκτυο) και η ευκολία χρήσης του site ή της εφαρμογής του τηλεφώνου με 69%. Αντίθετα, υπηρεσίες όπως είναι η παραλαβή από το κατάστημα και η παρακολούθηση παραγγελίας, δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον και έχουν χαμηλά ποσοστά, 38% και 43% αντίστοιχα.

Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search