eCommerce

Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε e-shop από τη ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή

Πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή στο ηλεκτρονικό κατάστημα GF ELECTRONICS που φέρεται να εισέπραττε χρήματα από παραγγελίες πελατών, χωρίς ωστόσο να τους διαθέτει τα προϊόντα.

Υπεβλήθησαν πλήθος καταγγελιών από καταναλωτές οι οποίοι περίμεναν ακόμα και μήνες για να λάβουν το προϊόν που προπλήρωσαν, ενώ όπως προέκυψε από την έρευνα της ΓΓ, όταν οι καταναλωτές ακύρωναν την παραγγελία δεν επέστρεφε τα ποσά, ως όφειλε από το νόμο.

Μάλιστα, οι εκατοντάδες καταναλωτές που έπεσαν θύματα δεν είχαν κανένα τρόπο επικοινωνίας με το κατάστημα, καθώς έχουν διακοπεί εδώ και μήνες οι τρόποι επικοινωνίας.

Όπως μεταδίδει το protothema.gr, η "GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ" συστάθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 και σύμφωνα με τα οικονομικά της στοιχεία είναι ζημιογόνα και τα ίδια Κεφάλαιά της την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν αρνητικά κατά 397.980 ευρώ.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής κυρώσεων.

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]


Προετοιμαστείτε έγκαιρα για τη Black Friday του κορωνοϊού!

Η φετινή Black Friday, που εδώ και μερικά χρόνια "γιορτάζεται" δεόντως και στη χώρα μας, θα είναι κάπως διαφορετική, ελέω πανδημίας. Αν και η Cyber Monday είναι το εκπτωτικό event του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην Ελλάδα των παραμορφωτικών φακών, η Black Friday έχει αποκτήσει... omnichannel χαρακτήρα, όπως επίσης και... εβδομαδιαία, ή μεγαλύτερη διάρκεια, σε κάποιες περιπτώσεις.

Εν πάσει περιπτώσει, ειδικά εν μέσω της οικονομικής κρίσης που έχει χτυπήσει και το λιανεμπόριο εξαιτίας του νέου κορωνοϊού, το τετραήμερο που ξεκινά με τη Black Friday και ολοκληρώνεται με τη Cyber ​​Monday έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία φέτος για τις επιχειρήσεις, ενισχυόμενο και από το γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν στραφεί πιο έντονα στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Για μια επιτυχή και πιθανότατα ακόμα πιο απαιτητική εκπτωτική περίοδο, λοιπόν, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα. Με χρόνο λιγότερο από δύο μήνες να απομένει, οι προετοιμασίες θα πρέπει να ξεκινήσουν μεθοδικά από τώρα. Στο πλαίσιο αυτό, το Twitter εξέδωσε πέντε βασικές συμβουλές που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμες.

Ξεκινήστε να διαφημίζεστε νωρίς



Η κοινωνική αποστασιοποίηση και άλλοι περιορισμοί που έχει φέρει ο νέος κορωνοϊός έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες του αγοραστικού κοινού. Κάθε επιχείρηση και μάρκα θα προσπαθήσει να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών, οπότε θα πρέπει να ξεκινήσετε να προωθείτε τις προσφορές σας έγκαιρα, για να ξεχωρίσετε.

Διατηρήστε ενημερωμένο το ηλεκτρονικό σας απόθεμα



Μπορεί να μοιάζει με περιττή υπενθύμιση, αλλά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το e-shop σας είναι ενημερωμένο με όλα τα πρόσφατα προϊόντα και υπηρεσίες σας. Οι καταναλωτές θα αρχίσουν να ψάχνουν για προσφορές και προϊόντα πολύ πριν την εκπτωτική περίοδο, οπότε βεβαιωθείτε ότι προβάλλετε την καλύτερή σας εικόνα online!

Εκμεταλευτείτε στο έπακρο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης



Η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε την επαφή με το κοινό σας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι αγορές στο κατάστημα είναι σχετικά περιορισμένες. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, θα πρέπει να αρχίσετε να αυξάνετε τον αριθμό των ακολούθων σας και να προβάλλετε τις προσφορές σας στα social media.

Προτείνετε ιδέες για δώρα

Οι αγορές δώρων δε σταματούν! Οι καταναλωτές εξακολουθούν να ψωνίζουν για φίλους, συνεργάτες και συγγενείς. Βοηθήστε τους προσφέροντας προτάσεις δώρων, διευκολύνοντάς τους να ψωνίσουν, δίνοντάς τους ιδέες. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε και έναν οδηγό αγορών και να τον διανείμετε στο κοινό σας λίγες εβδομάδες πριν από την περίοδο των προσφορών.

Ενημερώστε για τις πολιτικές COVID-19 που ακολουθείτε



Βεβαιωθείτε ότι κοινοποιείτε τυχόν αλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει λόγω του COVID-19. Εξακολουθείτε να δέχεστε επιστροφές και με ποιον τρόπο; Οι χρόνοι παράδοσης μήπως έχουν επιμηκυνθεί; Θα πρέπει να γνωστοποιήσετε τυχόν προκλήσεις που αντιμετωπίζει η επιχείρησή σας αυτήν τη στιγμή, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαφάνεια και ειλικρίνεια, ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν τι να περιμένουν. Η ειλικρίνεια με τους (υποψήφιους) πελάτες οδηγεί σε αυξημένη εμπιστοσύνη και πίστη. Μην το υποτιμάτε!

Εικόνα: Linus Schütz, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τζίρο €143 δισ. είχε το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2019

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη ανήλθε στα 143 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019 και το 59% αυτού τού τζίρου, δηλαδή τα 84 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθε από marketplaces, με το Amazon να αντιπροσωπεύει το 22% της αγοράς.

Είναι χαρακτηριστική η κυριαρχία της Amazon στην Ευρώπη, με το μερίδιο αγοράς της να αυξάνει 18,5% σε σύγκριση με το 2018, ενώ οι αμιγώς ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως οι Farfetch και Zalando αντιπροσωπεύουν το 11% του τζίρου, σημειώνοντας αύξηση 17%.

Το Cross-Border Commerce Europe που έκανε τη σχετική μελέτη κατέταξε τα marketplaces στην Ευρώπη με βάση τις διασυνοριακές διαδικτυακές πωλήσεις τους, τους δείκτες SEO για τη διασυνοριακή απόδοση, τον αριθμό κάλυψης χωρών και τον αριθμό και το ποσοστό των διασυνοριακών επισκέψεων.

Η πρόβλεψη του Cross-Border Commerce Europe είναι πως τα marketplaces θα αντιπροσωπεύουν το 65% των διασυνοριακών online πωλήσεων στην Ευρώπη έως το 2025.

marketplaces

Το TOP 10 των marketplaces με βάση τον τζίρο τους στην Ευρώπη.
Πηγή: Cross-Border Commerce Europe

 

Όσον αφορά στο είδος των marketplaces, 56 από τις 100 διαδικτυακές πλατφόρμες πωλούν σε καταναλωτές (B2C), ενώ σχεδόν οι μισοί από αυτούς έχουν το δικό τους απόθεμα προϊόντων. Δύο στις τρεις επιχειρήσεις είναι ένα "καθαρά" marketplaces που δεν πωλούν δικά τους προϊόντα, αλλά μόνο τρίτων, όπως τα Wish, Aliexpress, Farfetch και Bandcamp.

Τα consumer-to-consumer marketplaces (όπως τα Depop, Mobile.de, Rebelle, Delcampe, Vestiaire Collective και Marktplaats) αποτελούν το 36% του ΤΟΡ 100, ενώ το 10% επικεντρώνεται σε δημοπρασίες, όπως το The Salesroom. Τέλος, το 41% των marketplaces πωλούν μόνο ή και μεταχειρισμένα αγαθά, με το Vinted να είναι ο ηγέτης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Πρόταση για τον ψηφιακό φόρο στις αρχές του 2021 από την ΕΕ

Αποφασισμένη να προχωρήσει, έστω και αυτόνομα, στη θεσμοθέτηση ενός φόρου επί των ψηφιακών υπηρεσιών, εμφανίζεται η Ευρώπη. Αν και η Ένωση δεν έχει δείξει, μέχρι σήμερα, ιδιαίτερη αποφασιστικότητα - και σίγουρα καμία ομοψυχία - στο θέμα του λεγόμενου ψηφιακού φόρου, η επείγουσα ανάγκη χρηματοδότησης του σχεδίου ανάκαμψης, φαίνεται να λειτουργεί ως καταλύτης.

Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη συμφωνίας στο πλαίσιο του ΟΟΣΑ και της G20. Ωστόσο, ας γίνει σαφές: αν η εν λόγω συμφωνία δεν προβλέπει ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα, που θα παρέχει μακροπρόθεσμα βιώσιμα έσοδα, η Ευρώπη θα υποβάλει σχετική πρόταση στις αρχές του επόμενου έτους”. Αυτό τόνισε η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κατά την ομιλία της για την κατάσταση της Ένωσης στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η Ένωση είχε τοποθετήσει χρονικά την υποβολή πρότασης για επιβολή πανευρωπαϊκού φόρου γνωστού αρχικά και ως "GAFA" σε ορισμένες ψηφιακές υπηρεσίες, έως τα τέλη του 2020, ώστε το μέτρο να έχει εφαρμοσθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2023. Πλέον, ο χρονικός αυτός ορίζοντας μετατίθεται για τις αρχές του 2021, προφανώς για να δοθεί χρόνος στις διαπραγματεύσεις, που διενεργεί ο ΟΟΣΑ για την επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας επί του θέματος.

Η Ευρώπη έχει επαναφέρει επίσημα στην ατζέντα της τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών, αμέσως μετά από την ιστορική συμφωνία για το Ταμείο Ανάκαμψης (Next Generation EU) των €750 δισ. Στον ψηφιακό φόρο, η Ένωση αναζητά έναν από τους ίδιους πόρους, που θα χρηματοδοτήσουν τμήμα του φιλόδοξου “Σχεδίου Μάρσαλ”, το οποίο ενέκριναν σε μια ιστορική συμφωνία τα κράτη - μέλη της Ε.Ε.

Επρόκειτο για την πρώτη φορά, που το θέμα επανήλθε στην ατζέντα μετά την αποτυχία της Ε.Ε. να συγκεράσει τις αντίθετες φωνές στο εσωτερικό της για θεσμοθέτηση ενός ενιαίου πανευρωπαϊκού φορολογικού μέτρου για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στις 13 & 14 Μαρτίου 2021 η eCommerce & Digital Marketing Expo

Το Σαββατοκύριακο 13 & 14 Μαρτίου 2021, στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα, θα πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, η eCommerce & Digital Marketing Expo - ECDM Expo.

Η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε τη μετάθεση της ECDM Expo από τις αρχικές ημερομηνίες του Νοεμβρίου και την πραγματοποίησή της στις νέες ημερομηνίες, για δύο λόγους:

1) την εξέλιξη της πανδημίας του ιού Covid-19

2) στην εδώ και καιρό προτροπή από εκθέτες και επισκέπτες, για μετακίνηση της εκδήλωσης από τα τέλη Νοέμβρη σε μια περίοδο εκτός αυξημένου φόρτου εργασιών - που προέρχεται από την περίοδο της Black Friday και των Χριστουγέννων.

Όπως σε κάθε διοργάνωση, πέρα από τις καθιερωμένες και πολύ πετυχημένες παράλληλες εκδηλώσεις, όπως το Κύριο Διήμερο Συνέδριο, το Digital Agencies Roundtable και το Keynote Dinner, σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται νέα concept.

Οι νέες εκδηλώσεις της επόμενης ECDM Expo, είναι μέχρι στιγμής (αναμένεται να προστεθούν και άλλες):

  • Market Debates

Όπου εκπρόσωποι των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες στα ηλεκτρονικά καταστήματα θα βρεθούν σε απ’ ευθείας ζωντανό διάλογο με τους πελάτες τους, προσπαθώντας να βρουν λύσεις σε κοινά προβλήματα στην προσπάθειά τους για περεταίρω ανάπτυξη

  • Digital Agencies Awards

Όπου για πρώτη φορά η διοργάνωση θα απονείμει διακρίσεις σε πρωτοπόρες επιχειρήσεις και άτομα για το έργο τους στον κλάδο.

ecdm2020728

Ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, αλλά και του Digital Marketing, γνώρισε μεγάλη άνοδο μετά την εκδήλωση της πανδημίας και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, διεθνώς, αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αναπτυχθεί με ακόμη υψηλότερους ρυθμούς.

Η διοργάνωση προχωρά με εντατικούς ρυθμούς τις προετοιμασίες για το μεγάλο event, σε όλα τα επίπεδα, εκθετών, επισκεπτών και ομιλητών, καθώς και των παράλληλων εκδηλώσεων, οι οποίες θα ενδυναμωθούν ακόμα περισσότερο, προς όφελος των εκθετών και των επισκεπτών τής ECDM Expo.

H ECDM Expo θα διοργανωθεί, φυσικά, με ιδιαίτερη μέριμνα για την ασφάλεια επισκεπτών, εκθετών και όλων των συνεργατών, τηρώντας απολύτως όλες τις οδηγίες και τα πρωτόκολλα λειτουργίας των εκδηλώσεων που θα οριστούν από τους αρμόδιους φορείς.

Δείτε περισσότερα στο www.ecdmexpo.com

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 13 και 14 Μαρτίου 2021.

Διοργάνωση: Verticom, www.verticom.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Alibaba και Amazon εκτόξευσαν τους τζίρους τους εξαιτίας της πανδημίας

Ενώ πολλές κινεζικές εταιρείες αντιμετώπισαν σοβαρές προκλήσεις και απώλειες που προκλήθηκαν από το ξέσπασμα του κορονωϊού, ο όμιλος Alibaba αναδύεται ως ένας από τους μεγαλύτερους εταιρικούς νικητές της χώρας στην κρίση του COVID-19.

Ο πολυεθνικός τεχνολογικός γίγαντας κέρδισε την ευκαιρία να επεκτείνει τις δραστηριότητές του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, καθώς η ζήτηση για τις υπηρεσίες του και οι αγορές μέσω του marketplace του αυξήθηκαν κατακόρυφα εν μέσω των lock down ανά τον κόσμο.

Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το StockApps.com, τα έσοδα του Ομίλου Alibaba αυξήθηκαν στα 22,7 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2020, βρισκόμενα, βέβαια, τέσσερις φορές χαμηλότερα από τον κορυφαίο ανταγωνιστή του, την Amazon.

Ο Όμιλος Alibaba αναδείχθηκε ως η κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας μετά το ξέσπασμα του SARS το 2003. Έκτοτε, έχει γίνει σημαντικός εργοδότης και δανειστής, παρέχοντας περισσότερες από 100.000 θέσεις εργασίας, ενώ προσφέρει δισεκατομμύρια δολάρια σε δάνεια προς τις ΜΜΕ.

Σε αντίθεση με την Amazon, η Alibaba δεν ασχολείται με τις άμεσες πωλήσεις και δε διαθέτει αποθήκες, μόνο ηλεκτρονικά marketplaces, για κατασκευαστές και εμπόρους. Παρόλο που και οι δύο τεχνολογικοί γίγαντες έχουν αποκτήσει ισχυρή παρουσία στις εγχώριες αγορές τους, υπάρχει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ τους για επέκταση σε νέες αγορές.

Μετά από μια ισχυρή απόδοση το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2019, τα έσοδα και των δύο εταιρειών μειώθηκαν ελαφρά το πρώτο τρίμηνο του 2020. Ωστόσο, λόγω της πανδημίας, το δεύτερο τρίμηνο του έτους απέδωσε τα υψηλότερα αποτελέσματα, μέχρι στιγμής. Tα έσοδα της Alibaba έφτασαν σχεδόν τα 17 δισ. δολάρια, ενώ της Amazon στα $63,4 δισ.

Τον Αύγουστο, η Amazon ανακοίνωσε τα εξαιρετικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της. Τα έσοδα του αμερικανικού τεχνολογικού γίγαντα αυξήθηκαν κατά 40% από έτος σε έτος, στα $88,9 δισ. με τις πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική να φτάνουν στα 55,4 δισεκατομμύρια δολάρια και τις διεθνείς στα $22,7 δισ.

Εκτός από τα έσοδα και τα κέρδη τους, που σημείωσαν αύξηση εν μέσω της επιδημίας του νέου κορωνοϊού, Alibaba και Amazon σημείωσαν σημαντική αύξηση στην κεφαλαιοποίησή τους. Από τα 570,9 δισ. δολάρια του Δεκεμβρίου του 2019, ο κινέζικος γίγαντας έφτασε στα $581,2 δισ. τον Ιούνιο.

Από την άλλη, το 2020, η Amazon έγινε επίσημα η τέταρτη εταιρεία τεχνολογίας που εντάχθηκε στο "κλαμπ" του $1 τρισεκατομμυρίου, μαζί με την Apple, τη Microsoft και την Alphabet, μητρική τής Google.

Εικόνα: Norma Mortenson, Pexels

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Εκστρατεία για τη βιωσιμότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη

Ο Ecommerce Europe είναι περήφανος που ξεκίνησε την εκστρατεία του με τη δημοσίευση της πρώτης έκδοσης της Συνεργατικής Έκθεσης για τη βιωσιμότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη.

Η Έκθεση, η οποία συντάχθηκε σε συνεργασία με τα μέλη του Ecommerce Europe, συγκεντρώνει μια ποικιλία πληροφοριών, μελετών και βέλτιστων πρακτικών, που προορίζονται να χρησιμεύσουν ως πηγή πληροφοριών για επιχειρήσεις και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σε ολόκληρη την ΕΕ και πέραν αυτής.

Καθώς η βιομηχανία αναπτύσσει συνεχώς νέες έρευνες και λύσεις, η έκθεση θα ενημερωθεί αναλόγως. Η φιλοδοξία του Ecommerce Europe είναι να παράσχει έρευνα και συγκεκριμένα παραδείγματα που μπορούν να ενημερώσουν τις μελλοντικές συζητήσεις σχετικά με αυτό το ζήτημα.

"Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια γέφυρα μεταξύ της ψηφιοποίησης της κοινωνίας μας και της μετάβασης σε μια πιο βιώσιμη οικονομία", δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Luca Cassetti, Γενικός Γραμματέας του Ecommerce Europe.

Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει πολλά να φέρει στο τραπέζι όταν συζητάμε πώς μπορεί να συμβάλει η χάραξη πολιτικής σε αυτήν τη μετάβαση. Η αειφορία και η ψηφιοποίηση έχουν τεθεί στο επίκεντρο της ατζέντας της ευρωπαϊκής πολιτικής, με μια ανανεωμένη, ολιστική προσέγγιση μέσω της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.

Οι ευρωπαίοι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής έχουν μια μοναδική ευκαιρία να βάλουν την ήπειρο στην πρώτη γραμμή της μετάβασης σε μια βιώσιμη οικονομία και μια ψηφιακή και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνία, καθώς αυτές οι εξελίξεις δεν μπορούν και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ξεχωριστές προκλήσεις.

Μπορείτε να βρείτε την έκθεση εδώ.

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Webinar για τις αλλαγές στο διεθνές εμπόριο και τα logistics με την υποστήριξη του GRECA

Με την Υποστήριξη του GR.EC.A θα διεξαχθεί από το Supply Chain Institute με την επιστημονική υποστήριξη της Planning, ένα μοναδικό exclusive webinar για executives με θέμα «Οι αλλαγές στο διεθνές εμπόριο και πώς επηρεάζονται οι εφοδιαστικές αλυσίδες και τα logistics».

Keynote Speaker θα είναι o διεθνούς φήμης, Gerry Mattios, Supply Chain & Trade Practice Leader, στην Bain & Company, με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Επίσης, κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς θα συμμετέχουν σε ζωντανή συζήτηση. Το exclusive webinar θα διεξαχθεί on-line την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου, 14:00 – 15:30 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας zoom.



Μέσα από το Discussion Panel, το Live Q&A και τα global company case studies θα μπορούν οι συμμετέχοντες να διαμορφώσουν άποψη για την παγκόσμια πραγματικότητα στις Εφοδιαστικές Αλυσίδες και το διεθνές εμπόριο, απαραίτητες γνώσεις για τα μελλοντικά πλάνα στα Logistics.

Το webinar διεξάγεται στα ελληνικά και το κόστος συμμετοχής είναι 50€ + ΦΠΑ. Ειδικά για τα μέλη GR.EC.A παρέχεται ειδική έκπτωση 20%.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα: Αlexander Isreb , Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η eBay επεκτείνει το πρόγραμμα "διαχειριζόμενων πληρωμών" στην Ευρώπη

Η eBay θα επεκτείνει την υπηρεσία managed payments σε πωλητές σε τρεις νέες αγορές στην Ευρώπη το επόμενο έτος. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, η υπηρεσία επεκτείνεται στις αγορές τής Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας.

Η Γερμανία είναι από τον Απρίλιο του 2019 η πρώτη ευρωπαϊκή αγορά όπου η eBay άρχισε να προσφέρει αυτήν την υπηρεσία, ενώ τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, επέκτεινε την υπηρεσία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Από την εταιρεία δήλωσαν ότι εργάζονται για την κλιμάκωση της υπηρεσίας σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται το δημοφιλές marketplace.

Η υπηρεσία, που ξεκίνησε στις ΗΠΑ το 2018, παρέχει στους καταναλωτές προστασία και περισσότερη ευελιξία και επιλογές στις μεθόδους πληρωμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται πιστωτικές κάρτες, PayPal, Apple Pay και Google Pay.

Οι πωλητές έχουν σημαντικά οφέλη, όπως την απλοποιημένη προστασία πωλητή, πληρωμές απευθείας στον τραπεζικό τους λογαριασμό και ευελιξία στις διασυνοριακές συναλλαγές, εξαλείφοντας τα τέλη επεξεργασίας πληρωμών τρίτων εταιρειών.

Μέχρι τα μέσα της φετινής χρονιάς ήταν εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία πάνω από 255.000 πωλητές παγκοσμίως. Η eBay θέλει να μεταφέρει την πλειονότητα των πωλητών στις διαχειριζόμενες πληρωμές το επόμενο έτος και το 2022 να είναι όλοι εγγεγραμμένοι.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=1xC8x1bgFjg&feature=emb_logo"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έρευνα ELTRUN-ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο Έλληνες κάνει online αγορές

Σταθεροποίηση σημειώνεται στην πελατειακή βάση των διαδικτυακών αγοραστών στο 50% των χρηστών διαδικτύου στη χώρα μας (σε σχέση με 20% το 2019) αλλά και ενίσχυση της χρήσης πλατφορμών πολλαπλών καταστημάτων, ενώ το 83% των καταναλωτών πλέον προτιμά την παράδοση κατ’ οίκον για τα προϊόντα που αγοράζει διαδικτυακά.

Ειδικότερα, σε σχέση με πέρυσι έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% των χρηστών διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019) σε 50% τον Αύγουστο 2020, με το ποσοστό να είναι σταθερό σε σχέση και με τις δύο μετρήσεις του Μαΐου.

Η καταγραφή αυτή δείχνει ότι οι αρχικές προβλέψεις ότι ένα μεγάλο μέρος της αύξησης των αγορών μέσω διαδικτύου λόγω του lockdown θα επανέλθει στην πρότερη κατάσταση, δεν επαληθεύονται. Αντίθετα καταγράφεται μία σταθεροποίηση της πελατειακής βάσης των αγορών μέσω διαδικτύου περίπου στο μέγεθος του 50% του πληθυσμού.

Την παραπάνω εικόνα περιγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και του ELTRUN (Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών). Η κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 750 ατόμων στα τέλη Αυγούστου και είχε ως αντικείμενο τις online αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων μετά από την εμφάνιση του CODID-19 στην Ελλάδα.

Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας, είναι ότι η επιλογή των καταναλωτών για αγορές μέσω Διαδικτύου, δεν έχει τόσο πολύ να κάνει πλέον με την αποφυγή της επίσκεψης στο κατάστημα, αλλά με την άνεση και την ευκολία, που παρέχει το online κανάλι.

Όσον αφορά στα είδη πρώτης ανάγκης, το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμάει να αγοράσει εξ αποστάσεως προϊόντα σουπερμάρκετ, έχει μειωθεί από 14% τον Απρίλιο, σε 7% τον Αύγουστο, ενώ το ποσοστό που φοβάται να επισκεφθεί το κατάστημα έχει μειωθεί από 22% σε 7%. Συγκεκριμένα για την αγορά τροφίμων, η ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού παρουσιάζει νέα άνοδο, φτάνοντας στο 38%, με σημαντική αύξηση να καταγράφεται την περίοδο μετά από την παύση του lockdown και τη χαλάρωση των μέτρων.

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search