eCommerce

Το ταξίδι της Lululemon στο ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω πανδημίας

Το ταξίδι της Lululemon στο ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω πανδημίας

Η πανδημία έφερε πολύ σημαντικές αλλαγές στο εμπόριο και επιτάχυνε σημαντικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Οι έμποροι που βασίζονταν σε φυσικά καταστήματα αναγκάστηκαν να ενισχύσουν τις στρατηγικές τους για το ηλεκτρονικό εμπόριο, για να καλύψουν την τεράστια ζήτηση των καταναλωτών που προέκυψε.

Μία από τις εταιρείες που υπερέβη τους ανταγωνιστές της το 2020 ήταν η Lululemon. Παρά τις προκλήσεις από την πανδημία, η εταιρεία, που εμπορεύεται αθλητικά είδη ένδυσης, πέτυχε πολλά ορόσημα καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους. Δείτε το ταξίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου της μάρκας, όπως το κατέγραψε το parcelmonitor.com

Τον Μάρτιο του 2020, η Lululemon ανακοίνωσε την επιτάχυνση των προσπαθειών που κατέβαλε όσον αφορά στις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο (που είχαν ξεκινήσει 3 χρονια νωρίτερα) καθώς τα φυσικά καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. H Lululemon έκανε καλή χρήση των φυσικών καταστημάτων της, για να εκπληρώσει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες της, μετατοπίζοντας την εστίασή τους στην εξυπηρέτηση των αναγκών του e-commerce, έτσι ώστε να μετριάσει τον αντίκτυπο των απωλειών από τις λιανικές πωλήσεις. Το συγκεκριμένο τρίμηνο, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 41% στις online πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας έσοδα 464 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τον Μάιο του 2020, η Lululemon ανακοίνωσε το σχέδιό της να ανοίξει εκ νέου φυσικά της καταστήματα μετά την άρση των απαγορεύσεων. Στα τέλη Μαΐου, περισσότερα από 150 καταστήματα είχαν ανοίξει ξανά στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία, τη Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία.

Προκειμένου να τηρηθούν οι κοινωνικές αποστάσεις και να υπάρχουν ασφαλείς συνθήκες, η εταιρεία σταμάτησε τη λειτουργία των δοκιμαστηρίων, υιοθέτησε μεθόδους πληρωμής χωρίς μετρητά και προσέφερε υπηρεσίες online αγοράς και παραλαβής στο κατάστημα.

Παρά το γεγονός ότι η Lululemon ανέφερε πτώση στις πωλήσεις της κατά 17% τον Ιούνιο του 2020, οι αναλυτές ήταν αισιόδοξοι ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μετά το lockdown. Σύμφωνα με τον αναλυτή του Jefferies Financial Group, Randal Konik, η άνοδος στη βιομηχανία του fitness κατά τη διάρκεια του lockdown είχε φέρει τη Lululemon σε πλεονεκτική θέση, αφού οι καταναλωτές αγόρασαν άνετα και ανθεκτικά αθλητικά ρούχα και αξεσουάρ, γεγονός που σήμαινε τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Η Lululemon, τον Ιούλιο ανακοίνωσε την εξαγορά μιας start-up για γυμναστική στο σπίτι, της Mirror, έναντι 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Η κίνηση αυτή εξυπηρέτησε την πρόθεση της εταιρείας να αυξήσει την παρουσία της στην αγορά της γυμναστικής στο σπίτι.

Οι online πωλήσεις της Lululemon στο 2ο τρίμηνο του οικονομικού έτους σημείωσαν άνοδο 150%. Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι τα καθαρά έσοδα από τις απευθείας πωλήσεις προς καταναλωτές συνέβαλαν στο 61,4% των συνολικών καθαρών εσόδων σε σύγκριση με τα έσοδα του 2019. Στο 3ο τρίμηνο αύξησε κατά 22% τα έσοδά της σε σύγκριση με το 2019. Οι πωλήσεις της από το online κανάλι είχαν αύξηση 93% από έτος σε έτος και μέχρι το τρίτο τρίμηνο είχαν συνεισφέρει το 43% των συνολικών εσόδων της.

Φέτος τον Ιανουάριο, η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις απευθείας προς καταναλωτές (DTC) αντιπροσώπευσαν το 51,8% των συνολικών πωλήσεών της τους πρώτους εννέα μήνες του 2020. Με τα έσοδα της Lululemon China να διπλασιάζονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει την παρουσία της στην κινεζική αγορά, αφού τόσο το ίδιο το brand όσο και η βιομηχανία του fitness στην Κίνα έχει ραγδαία ανάπτυξη.

Το 2020 ήταν πράγματι μια γόνιμη χρονιά για τη Lululemon. Ωστόσο, με τις τρέχουσες αβεβαιότητες σχετικά με την πανδημία, αν και υπάρχει αισιοδοξία, είναι δύσκολο να προβλεφθεί πώς θα εξελιχθεί η φετινή χρονιά για τους retailers και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search