eCommerce

Παρουσιάστηκαν επίσημα τα "Καταστήματα Facebook" από τον Mark Zuckerberg

Με διαδικτυακή ανάρτησή του ο Mark Zuckerberg παρουσίασε τα "Καταστήματα Facebook" (Facebook Shops), μια νέα υπηρεσία που στοχεύει να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να προβάλουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους online, στο Facebook και το Instagram.

Η υπηρεσία θα είναι δωρεάν και θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα για πρόσβαση των πελατών και στα δύο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα.

Στην ανακοίνωση του Zuckerberg αναφέρεται, μεταξύ άλλων:

Το Facebook δημιουργήθηκε για να σας συνδέσει με οτιδήποτε σας ενδιαφέρει. Αυτό σημαίνει, φίλους, οικογένεια, αλλά και προϊόντα και επιχειρήσεις. Εδώ και χρόνια, οι χρήστες χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας για να αγοράσουν και να πουλήσουν αντικείμενα -από τις πρώτες μέρες δημοσίευσης μιας φωτογραφίας ποδηλάτου με τη λεζάντα «προς πώληση» έως την πώληση του τραπεζιού σαλονιού σας στο Marketplace και τώρα τις τρέχουσες αγοραστικές τάσεις για προϊόντα μόδας  από τις αγαπημένες σας εταιρείες και τους influencers του Instagram. Ήταν τα άτομα που χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές μας και οραματίστηκαν το εμπόριο μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Τους βοηθάμε να κάνουν αυτό το όραμα πραγματικότητα.

Θέλουμε να παρέχουμε στους ανθρώπους ένα μέρος, όπου μπορούν να ζήσουν τη χαρά των αγορών έναντι της δουλειάς των αγορών. Και θέλουμε να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να διευκολύνουν τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να αγοράσουν πράγματα που αγαπούν.

Συνεργαζόμαστε επίσης πιο στενά με συνεργάτες όπως το Shopify, το BigCommerce, το WooCommerce, το Channel Advisor, το CedCommerce, το Cafe24, το Tienda Nube και το Feedonomics για να προσφέρουμε στις μικρές επιχειρήσεις την υποστήριξη που χρειάζονται. Ελπίζουμε ότι αυτά τα εργαλεία μπορούν να ανακουφίσουν από την πίεση που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις αυτή την περίοδο και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Με την κίνηση αυτή, το Facebook επεκτείνεται στην αγορά τού ηλεκτρονικού εμπορίου, με τη νέα του υπηρεσία να ανταγωνίζεται ευθέως το Amazon και το eBay.

Δείτε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία στις ελληνικές σελίδες βοήθειας του Facebook.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Βαριά πρόστιμα 880.000 ευρώ επιβλήθηκαν σε 4 ηλεκτρονικά καταστήματα

Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 880.000 ευρώ σε 4 ηλεκτρονικά καταστήματα για παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Τα πρόστιμα αφορούν στην παράβαση των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή στις συμβάσεις από απόσταση, καθώς και των διατάξεων για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Αναλυτικότερα, επιβλήθηκαν τα εξής πρόστιμα σε 4 εταιρείες:

1 . SHOP 44 ΜΟΝ.ΙΚΕ  – 300.000 ευρώ

2. F.S. ΝΤΙ ΚΛΙΚ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ – 300.000 ευρώ

3. KINITAKIAS MON.IKE – 200.000 ευρώ

4. F-PLAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ – 80.000 ευρώ

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων επισημαίνει ότι φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από τις επιχειρήσεις σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά.

Καλεί τους καταναλωτές, εφόσον εντοπίζουν παρόμοιες πρακτικές στις καθημερινές τους συναλλαγές, να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Πρόσφατα, είχαν επιβληθεί πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ σε άλλα 5 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εικόνα: athree23, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ecommerce Europe: Ανάκαμψη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Στα τέλη Μαρτίου, όταν το Ecommerce Europe δημοσίευσε την πρώτη του έκθεση για τις χώρες σχετικά με τον αντίκτυπο της επιδημίας του νέου κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι περισσότερες χώρες της ΕΕ αντιμετώπιζαν τα αυστηρότερα μέτρα κλειδώματος. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα του Ecommerce Europe που διατέθηκε και περιλαμβάνει στοιχεία και από την Ελλάδα, φαίνεται ότι οι ευρωπαϊκές οικονομίες προσπαθούν σιγά-σιγά να βγουν από την κρίση, με το 95% των ερωτηθέντων να απαντούν ότι οι χώρες τους έχουν ξεκινήσει μια στρατηγική εξόδου.

Οι περισσότερες χώρες χαλαρώνουν αργά τα μέτρα και επιτρέπουν περισσότερες «φυσικές» εμπορικές δραστηριότητες, με διαφορετικά είδη καταστημάτων να ανοίγουν. Τις επόμενες εβδομάδες, θα ανοίξουν εστιατόρια και μπαρ, τα επαγγέλματα «επαφής» θα επανεκκινήσουν τις δραστηριότητές τους, ενώ και τα σχολεία  καλωσορίζουν ξανά τα παιδιά.

«Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου υπήρξε αξιόπιστος παράγοντας σε όλη την κρίση των τελευταίων μηνών. Βοηθά τους ανθρώπους σε χώρες με ακόμη και τα πιο αυστηρά μέτρα κλειδώματος για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αγαθά. Κατά την προσεχή περίοδο, αναμένεται ότι οι καταναλωτές θα αρχίσουν να αγοράζουν περισσότερο από φυσικά καταστήματα, αυξάνοντας επίσης ορισμένες από τις πιέσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα στοιχεία δείχνουν ότι, ενώ τον Μάρτιο μόνο το 27% των περιπτώσεων επιτρεπόταν να ανοίξουν τα καταστήματα τους, το 67% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχουν ανοίξει ξανά τα φυσικά τους καταστήματα», δήλωσε η Marlene ten Ham, Γραμματέας Στρατηγός του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Παρά την έντονη ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο τους τελευταίους μήνες, η έρευνα δείχνει μια ποικιλία στην εικόνα του αντίκτυπου του COVID-19 στο χώρο. Ενώ πολλοί τομείς έχουν δει γενικά αυξημένες πωλήσεις, υπάρχει επίσης ένα σημαντικό τμήμα που ήδη αντιμετωπίζει ή και αναμένει μείωση των πωλήσεων, με ορισμένους τομείς να αντιμετωπίζουν ακόμη και την πλήρη έλλειψη πωλήσεων.

Για παράδειγμα, η βιομηχανία μόδας έχει σημειώσει σημαντική μείωση των πωλήσεων και η ζήτηση στον κλάδο των ταξιδιών και των εκδηλώσεων έχει μειωθεί σε χαμηλό όλων των εποχών. Επιπλέον, ακόμη και για τους τομείς που έχουν παρατηρήσει εξαιρετικό επίπεδο ζήτησης, οι αυξημένες πωλήσεις οδήγησαν επίσης σε υψηλότερο κόστος λόγω προβλημάτων στις προμήθειες, της ανάγκης για πρόσθετο προσωπικό και αυξημένων μέτρων ασφαλείας.

Σε σύγκριση με τον Μάρτιο, η νέα έρευνα δείχνει ότι ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε επίσης μια μικρή ανάκαμψη τους τελευταίους μήνες, καθώς λιγότεροι ερωτηθέντες αναμένουν επί του παρόντος μείωση των πωλήσεων (73% σε σχέση με 39%).

Συνέπεια της παγκόσμιας εξάπλωσης του κορωνοϊού, είναι ότι οι εταιρείες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην αλυσίδα εφοδιασμού τους. Τον Μάρτιο, το 60% των ερωτηθέντων αντιμετώπιζαν πρόβλημα στην αλυσίδα εφοδιασμού και οι περισσότεροι άλλοι περίμεναν να συμβεί σύντομα. Τα στοιχεία του Μαΐου δείχνουν ότι πράγματι περισσότερες χώρες αντιμετωπίζουν σήμερα προβλήματα αλυσίδας εφοδιασμού, σε ποσοτό 78%.

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση του Ecommerce Europe εδώ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

GLAMI: Θετικός ο αντίκτυπος της online αγοράς μόδας στην Ελλάδα

Θετικό αντίκτυπο είχε η πανδημία του νέου κορωνοϊού στην online αγορά μόδας στην Ελλάδα. Εξαιτίας της πανδημίας, ένας στους δύο Έλληνες (50%) ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και μάλιστα δηλώνει ότι σκοπεύει να αυξήσει την online δαπάνη του, ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Όπως προκύπτει από στοιχεία που δημοσιοποίησε το GLAMI - η μηχανή αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα - το 66% των Ελλήνων έκανε αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι η κρίση του COVID-19 ανέδειξε ένα νέο αγοραστικό κοινό: 9% είναι το ποσοστό όσων αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα μόδας online κατά την περίοδο της καραντίνας.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (59%) ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία. Παρά τη μείωση των πωλήσεων, που παρατηρήθηκε στις αρχές του Μαρτίου 2020 και έφτασε το -35%, από το Πάσχα και μετά καταγράφεται ταχεία ανάκαμψη με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν εντυπωσιακή αύξηση και να κινούνται στο +113% σε σύγκριση με την εβδομάδα 09-15.03.

Ο Απρίλιος ξεκίνησε με αυξητικές τάσεις σε τζίρο, αριθμό παραγγελιών και αναζητήσεις χρηστών. Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας καθώς και το επόμενο διάστημα η αύξηση ήταν ακόμη μεγαλύτερη συμπεριλαμβανομένων και κατηγοριών, όπως τα φορέματα, τα γυαλιά ηλίου, οι βερμούδες κ.α. 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: nappy, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

FocusBari: 37% περισσότερες αγορές online για τους Έλληνες

Το νέο συλλογικό - εθνικό αίσθημα υπερηφάνειας που "συνέλαβε" η κρίση της πανδημίας αλλά και τις καινούργιες συνήθειες και καταναλωτικές συμπεριφορές που προκάλεσε η καραντίνα και παγιώνει η "νέα κανονικότητα" βάζει στο μικροσκόπιο νέα έρευνα της FocusBari με τίτλο "Greece Covid-19: The 'Next Day' 4 the 'Next We'" τα αποτελέσματα της οποίας σχολίασαν οι συμμετέχοντες στο panel του πρώτου webinar που πραγματοποίησε το Clickevents.gr, η ψηφιακή εκδοχή των συνεδρίων της Smartpress.

Συγκεκριμένα, η Ξένια Κούρογλου, founder της FocusBari, ο Κωνταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, GM Ελλάδας και Κύπρου της Lenovo και η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος, σχολίασαν τα ευρήματα της έρευνας με συντονιστή το δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά για να συμφωνήσουν πόσο εντυπωσιακό είναι το ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα που δηλώνουν μεγάλη περηφάνια για τον τρόπο που η κυβέρνηση (71%) αλλά και ο ελληνικός λαός (78%), με υψηλό αίσθημα, συλλογικής και ατομικής αντίστοιχα, ευθύνης, διαχειρίστηκαν όλοι μαζί αυτή την υγειονομική και οικονομική κρίση.

Ακόμα, στα συμπεράσματα της συζήτησης αναδείχθηκαν οι νέες τάσεις που δείχνουν να εγκαθίστανται στον τρόπο ζωής μας: online αγορές (59%), ταινίες και σειρές (56%), χρόνος με την οικογένεια (51%), δουλειές σπιτιού (50%), social & apps (48%), προσοχή στα έξοδα του σπιτιού (45%), πρακτικές αυτοβελτίωσης (36%), μαγειρική (35%), εργασία remote (35%), βιβλία (32%), ποιοτική TV/internet (27%) και αθλητική δραστηριότητα (21%).

Σχεδόν 1 στους 2 εργαζόμενους (46%) ήδη εργάζεται από το σπίτι. Μετά το lockdown οι συνήθειες που κερδίζουν και θα παραμείνουν, είναι: 31% περισσότερος χρόνο με την οικογένεια, 37% περισσότερες αγορές online και 37% περισσότερη προσοχή στα έξοδα. Συνολικά, τα digital ΜΜΕ ξεπερνούν τα παραδοσιακά ως πηγή ενημέρωσης (τα ενημερωτικά sites 68%, τα κοινωνικά δίκτυα 47% και τα επίσημα κυβερνητικά sites 30% αθροιζόμενα ξεπερνούν το 70% της τηλεόρασης). Το 91% ανησυχούν για τις επιπτώσεις της κρίσης της πανδημίας στην ελληνική οικονομία και το 78% στα οικονομικά του νοικοκυριού τους. 

Η επιστροφή λοιπόν στην κανονικότητα είναι ένας μονόδρομος, συχνά δύσκολος και ανηφορικός, όπως επεσήμαναν και οι καλεσμένοι του πάνελ, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ και Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος και Κύπρου της Lenovo συμφωνώντας ωστόσο ότι αυτό το momentum είναι εξαιρετικά κρίσιμο για νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στις οποίες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Ενδεικτικό είναι ότι ο κ. Κ. Μαχαίρας επεσήμανε ότι «οι εταιρείες πλέον δεν είναι υποχρεωμένες μόνο σε ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά σε λειτουργικό μετασχηματισμό».

Επιπλέον, σύμφωνα με τον κ. Π. Μακρυνιώτη "Οι οργανισμοί θα χρειαστεί να υιοθετήσουν την omnichannel οπτική, καθώς και την κατεύθυνση εξυπηρέτησης των «5 γενιών» των πελατών τους, καθώς σήμερα συνυπάρχουν αυτές οι γενιές στην κοινωνία, γενιές που διαφοροποιούνται σημαντικά σε νοοτροπία, αξιακά συστήματα, τρόπους επικοινωνίας και τρόπους διάδρασης με τους οργανισμούς. Τέλος, η τηλεργασία είναι πλέον ένα γεγονός, καθώς συνειδητοποιούν και εργαζόμενοι και εργοδότες ότι κάποιες θέσεις μπορούν να συνεχίσουν να καλύπτονται από απόσταση, αλλάζοντας έτσι τόσο τον τρόπο ζωής, όσο και το μοντέλο λειτουργίας των οργανισμών".

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels
 
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 

 

GR.EC.A: Εξαπλάσιος τζίρος στα e-shop τον Μάρτιο και τον Απρίλιο

Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας. 
 
Αξιολογώντας την μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18. Αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η αξιολόγηση του Μαΐου όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό. 
 

grecaresearch

 
Η έρευνα αυτή διενεργείται μηνιαίως από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας. 

 
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών καθόλο το διάστημα της πανδημίας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στη σελίδα greekecommerce.gr/covid-19

Ταυτόχρονα ετοιμάζει προτάσεις προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα ώστε να βελτιώσουν τους χρόνους παράδοσης προς το αγοραστικό κοινό, οι οποίες θα δοθούν στην δημοσιότητα την επόμενη εβδομάδα.
 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Έως και 50% των καταναλωτών θα αγοράζουν συχνότερα online

Η πανδημία του COVID-19 και τα μέτρα που επιβλήθηκαν παγκοσμίως για τον περιορισμό της διασποράς της, άλλαξε ριζικά πολλές καταναλωτικές συνήθειες. Κάποιες από αυτές θα επανα-τροποποιηθούν μετά από την υποχώρηση της υγειονομικής κρίσης, ωστόσο, κάποιες άλλες φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν.

Από τις αγοραστικές αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν, ίσως η πιο έντονη είναι αυτή της στροφής των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Ήδη, περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα πολίτες, παγκοσμίως, απαντούν ότι θα ψωνίζουν πιο συχνά online ακόμη και μετά την πανδημία, υπό την προϋπόθεση των αξιόπιστων και έγκαιρων παραδόσεων των προϊόντων. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο και φθάνει το 50% σε χώρες, που επλήγησαν ισχυρά από τον COVID-19, όπως η Κίνα.

Επίσης, σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα “για κάποιο χρονικό διάστημα” ή “για μεγάλο χρονικό διάστημα”. Για όσους σχεδιάζουν να αυξήσουν τις αγορές τους στο Διαδίκτυο, το θέμα της παράδοσης των προϊόντων είναι κάτι παραπάνω από κομβικό. Η δωρεάν παράδοση (51%) και η αξιόπιστη παράδοση (51%) είναι τα δύο πράγματα, που οι καταναλωτές πιστεύουν ότι έχουν γίνει πιο σημαντικά γι’ αυτούς κατά τις online αγορές.

Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της Capergami, από έρευνα της οποίας προέρχονται τα παραπάνω ευρήματα, οι τάσεις αυτές δεν αποτυπώνονται μόνο τις πρώτες εβδομάδες από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης του νέου κορωνοϊού, αλλά είναι ορατές και σήμερα, που τα lockdowns και τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας αίρονται σταδιακά ανά τον πλανήτη. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Ecommerce Europe: Ανάγκη εναρμόνισης omnichannel εμπορικών λύσεων στην ΕΕ

Το ξέσπασμα του νέου κορωνοϊού είχε σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα της λιανικής τους τελευταίους μήνες και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αποδειχθεί καθοριστικό για τη συνέχιση των οικονομικών δραστηριοτήτων σε όλη την Ευρώπη. «Οι καταναλωτές έχουν στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα, ενώ οι χώρες έχουν εφαρμόσει αυστηρά μέτρα κλειδώματος. Η μεγαλύτερη ζήτηση έχει οδηγήσει σε πιέσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και στα κανάλια παράδοσης, αλλά έχει επίσης ανοίξει το δρόμο για νέες λύσεις που δεν επιτρέπονται πάντα σε κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης», δήλωσε η Marlene ten Ham, Γενική Γραμματέας του Ecommerce Europe.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, στο Ecommerce Europe πιστεύουν ότι είναι απολύτως ζωτικής σημασίας να υιοθετηθεί μια εναρμονισμένη προσέγγιση σε επίπεδο ΕΕ, για την εφαρμογή νέων λύσεων omnichannel που αναπτύχθηκαν από φυσικά καταστήματα όλων των μεγεθών για την αντιμετώπιση της επιδημίας COVID-19. Αυτοί οι επιχειρηματίες, για παράδειγμα, αναπτύσσουν γρήγορα μια διαδικτυακή παρουσία, μετατρέποντας τα καταστήματα σε κέντρα εκπλήρωσης παραγγελιών και προσφέρουν ασφαλείς πληρωμές και παραδόσεις προϊόντων χωρίς επαφή.

Οποιεσδήποτε λύσεις επιτρέπουν στους λιανοπωλητές να περιορίσουν τον αριθμό των πελατών στα καταστήματα, διευκολύνοντας την κοινωνική απόσταση, αλλά και περιορίζοντας τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ υπαλλήλων και πελατών, θα είναι καθοριστικής σημασίας κατά τη φάση εξόδου και μπορούν να ενσωματωθούν πλήρως στη "νέα κανονική εποχή".

Μια εναρμονισμένη προσέγγιση για όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ, που θα προωθηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα επέτρεπε στους εμπόρους να εκμεταλλεύονται αυτού του είδους τις υπηρεσίες omnichannel το συντομότερο δυνατόν. Σε αυτές τις εποχές βαθιάς αβεβαιότητας, είναι σημαντικό για τους λιανοπωλητές να έχουν σαφήνεια σχετικά με τη νομιμότητα των πρακτικών τους. Ωστόσο, λύσεις όπως το ανέπαφο "click-and-collect" και η παράδοση δεν επιτρέπονται σε όλες τις χώρες της ΕΕ, δημιουργώντας έτσι κατακερματισμό, αβεβαιότητα και θέτοντας σαφές μειονέκτημα στους εμπόρους λιανικής σε ορισμένες αγορές.

Εικόνα: PublicDomainPictures, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τηλεοπτική καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού από τον GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, έχοντας ως στόχο την υποστήριξη του Ελληνικού e-commerce, σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Ira Media προχώρησαν σε δημιουργία τηλεοπτικής καμπάνιας που απευθύνεται σε όλο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό, καθώς έχει στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το Ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης COVID-19. 
 
Οι άνθρωποι πίσω από τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εκεί, σε καθημερινή βάση, για να στηρίξουν την οικονομία και όλους όσους τους έχουν ανάγκη.

Η Ira Media παρείχε στον GR.EC.A. ολοκληρωμένη στρατηγική Media Planning & Media Buying για την προβολή της καμπάνια «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».

Τη δημιουργία του τηλεοπτικού spot επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=LYcCyw-wO18"]

«Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που διανύουμε είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων μας. Η δυνατότητα να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο τους πόρους μας ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα κι εμείς με τη σειρά μας το Ελληνικό e-commerce, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Αρχές τις εταιρείας μας όπως η καινοτομία, η ευελιξία, η συνεργασία, η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια, δεν σημαίνουν τίποτα από μόνες τους εάν σε αυτές δεν μπορούμε να προσθέσουμε και την έννοια της προσφοράς. Μένουμε σπίτι, κρατάμε αποστάσεις αλλά παραμένουμε κοντά ώστε να τα καταφέρουμε όλοι μαζί», δήλωσε ο κ. Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media.

Συγκεκριμένα, για τα μέλη του GR.EC.A, η Ira Media προχωράει σε ειδικές προσφορές για την τηλεοπτική προβολή τους, με σκοπό την περαιτέρω βοήθεια του κλάδου σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, καθώς και επιπλέον εκπτώσεις της τάξεως του 40% για την αξιοποίηση των Α.Ι. εργαλείων της Leadmark. Περισσότερες πληροφορίες μπορεί όποιος επιθυμεί να βρει εδώ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

eBay: Σχέδιο επένδυσης έως 1 εκ. ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις

Η eBay λανσάρει το πρόγραμμα «Always Open», σχεδιάζοντας να επενδύσει έως 1 εκατομμύριο ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις, δίνοντας τους παράλληλα την ευκαιρία να ανοίξουν δωρεάν το δικό τους διαδικτυακό κατάστημα μέσα στην πλατφόρμα, χωρίς να καταβάλλουν προμήθεια. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρία φιλοδοξεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που βιώνουν λόγω της κρίσης του κοροναϊού.

Παράλληλα, η εταιρία προσφέρει υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης, στα αγγλικά και στα ελληνικά, από κορυφαίους εκπροσώπους της. Έτσι, οι ιδιοκτήτες των εταιριών που ανοίγουν νέα καταστήματα στην eBay θα ωφεληθούν απολαμβάνοντας μοναδικά προνόμια.

Η συνέχιση της κρίσης και οι παγκόσμιες απαγορεύσεις, ως συνέπεια του κοροναϊού, έχουν επηρεάσει αρνητικά πολλές επιχειρήσεις – και ειδικότερα τις μικρές και τις μεσαίες. Στο πλαίσιο αυτό, η eBay κινητοποιείται με σκοπό να βοηθήσει τις Ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέροντας τους μοναδικά προνόμια και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης για τη δημιουργία νέων διαδικτυακών καταστημάτων, για όσες δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν τα φυσικά τους καταστήματα ανοιχτά, την περίοδο αυτή. Στόχος της eBay είναι να κάνει πιο γρήγορη αυτή τη διαδικασία, καθιστώντας τη όσο το δυνατόν πιο ομαλή.

Η eBay προσφέρει δωρεάν τα παρακάτω προνόμια:

  • Εκπαίδευση και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης: ειδικοί εκπρόσωποι της εταιρίας μαθαίνουν στους πωλητές τον τρόπο, με τον οποίο θα μπορούν οι ίδιοι να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα στην eBay και να πουλάνε τα αγαθά τους διαδικτυακά.

  • Η eBay αναλαμβάνει τις προμήθειες: Οι πωλητές θα μπορούν να ανοίξουν το κατάστημα τους δωρεάν και χωρίς να καταβάλλουν προμήθειες, για ένα τρίμηνο.

Παράλληλα, υπάρχει ακόμα ένα κοινό όφελος για όλους τους νέους και τους ήδη υπάρχοντες πωλητές μέσα από την πλατφόρμα της eBay. Με τη συνδρομή στο eBay Store, μπορούν να δημιουργήσουν δωρεάν λίστα με 50.000 προϊόντα, έως και τις 31 Ιουλίου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενέργεια μπορείτε να βρείτε εδώ.

Επιπρόσθετα, η eBay έχει προχωρήσει στην επικαιροποίηση της πολιτικής πωλήσεών της και στην προστασία των πωλητών της, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τις επιχειρήσεις στη διάρκεια αυτής της κρίσης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη νέα αυτή πρωτοβουλία και να λάβουν δωρεάν υποστήριξη, απολαμβάνοντας τα προνόμια, μπορούν να προχωρήσουν σε εγγραφή εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search