Το BestPrice.gr, η δημοφιλής Πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, συνεχίζει να αναπτύσσεται και να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων, brands και καταναλωτών εν μέσω πανδημίας.
Λίγους μήνες πριν τη συμπλήρωση των 10 ετών λειτουργίας της Πλατφόρμας, χαρακτηριστικά είναι τα ανοδικά νούμερα που σημείωσε σε διαφορετικούς σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας.
Συγκεκριμένα, το BestPrice.gr ξεπέρασε τα 2.500 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων παικτών της αγοράς όπως Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανός, You, Intersport, BodyTalk, CosmosSport, Moystakas Toys, Attica. Παράλληλα, αξιοσημείωτη είναι η άνοδος της επισκεψιμότητας του BestPrice.gr καθώς οι τελικοί χρήστες (καταναλωτές) ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια κάθε μήνα.
Το BestPrice, που διακρίνεται για το τεχνολογικό του “DNA“, καινοτομεί διαρκώς με την ανάπτυξη νέων features και υπηρεσιών, ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Μάλιστα, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας αυξήθηκε κατά 30% από τον περασμένο Μάρτιο ενώ αναμένεται να πραγματοποιηθούν και νέες προσλήψεις το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Τα “έξυπνα” εργαλεία και τις value-added υπηρεσίες του BestPrice έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ηλεκτρονικά καταστήματα, brands και καταναλωτές και κατά την εκπτωτική περιόδο του Black Friday.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη ξεκινήσει στο BestPrice.gr www.bestprice.gr/black-friday
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο BestPrice.gr www.bestprice.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
To you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, ακολουθώντας τη στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει τα τελευταία χρόνια, εμπλουτίζει περαιτέρω την γκάμα των προϊόντων του με δημοφιλή προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, γυναικείες τσάντες και πορτοφόλια, λευκά είδη, αλλά και αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και εξοπλισμό αναβάτη.
Το www.you.gr, φιλοξενεί σήμερα στα ηλεκτρονικά του ράφια περισσότερα από 600 Brands, σε περισσότερες από 500 κατηγορίες, που περιλαμβάνουν είδη τεχνολογίας, καταναλωτικά ηλεκτρονικά, μικρές και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές για το σπίτι και είδη ψύξης θέρμανσης, μέχρι είδη καθημερινής φροντίδας και υγιεινής, μόδα, προϊόντα για τα hobby, τον αθλητισμό, το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα.
Η πλοήγηση και η ολοκλήρωση της αγοράς στο You.gr γίνεται με ιδιαίτερα εύκολο και γρήγορο τρόπο, από το κινητό ή τον υπολογιστή, ακόμα και με φωνητική αναζήτηση. Ο πελάτης έχει όλες τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής και πολλαπλές επιλογές παράδοσης - στον χώρο του, σε 500 Pick up points, ακόμα και αυθημερόν, ώστε να ολοκληρώνει την αγορά του όπως ακριβώς επιθυμεί. Για ό,τι χρειαστεί, είτε κατά τη διαδικασία, είτε μετά την αγορά, η αφοσιωμένη ομάδα εξυπηρέτησης του you.gr βρίσκεται στη διάθεση κάθε πελάτη για να εξυπηρετήσει και να βοηθήσει.
Με θεμέλια για την ανάπτυξή του τις υποδομές, την κουλτούρα εξυπηρέτησης και την εγγύηση ποιότητας της Info Quest Technologies και του Ομίλου Quest, το www.you.gr εξελίσσεται συνεχώς εμπλουτίζοντας τόσο τη γκάμα των προϊόντων του, όσο και τη λειτουργικότητά του, προσδοκώντας να δημιουργεί κάθε φορά μία εξαιρετική εμπειρία σε κάθε πελάτη του, που θέλει να βρίσκει αυτό που χρειάζεται και να κάνει γρήγορα, εύκολα, οικονομικά και ευχάριστα τις αγορές του.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Από την 1η Οκτωβρίου ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά το myDATA, η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, η οποία καταργεί τα χειρόγραφα βιβλία και τιμολόγια και φέρνει στο προσκήνιο την ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Από την 1η Ιανουαρίου 2021 το μέτρο θα εφαρμοστεί καθολικά και όλες οι επιχειρήσεις θα είναι υποχρεωμένες να καταχωρούν στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ όλα τα δεδομένα εσόδων και εξόδων τους.
Για να γίνει όμως η διασύνδεση με το myDATA, θα πρέπει η επιχείρηση να διαθέτει ειδικό λογισμικό, συμβατό με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ. Το Papaki ως συνοδοιπόρος των ελληνικών επιχειρήσεων στο ταξίδι τους προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, παρουσιάζει την υπηρεσία Oxygen Pelatologio.
Το Oxygen Pelatologio ξεχωρίζει για την ευκολία στη χρήση και την αξιοπιστία του. Το κύριο πλεονέκτημά της πλατφόρμας είναι ότι ένας επιχειρηματίας μπορεί μόνο με το ΑΦΜ και το όνομά του να ξεκινήσει να εκδίδει ηλεκτρονικά τιμολόγια εντελώς δωρεάν μέσα σε μόλις 2’. Επίσης, δεν χρειάζεται εγκατάσταση μιας και είναι εξ’ ολοκλήρου στο cloud, και αυτό το καθιστά διαθέσιμο σε οποιαδήποτε συσκευή. Ταυτόχρονα, διαθέτει ένα πλήρες και εύχρηστο ελληνικό μενού, ενώ είναι πιστοποιημένο με ISO 27001:2013 για τη διαβίβαση δεδομένων στην ΑΑΔΕ.
Το Oxygen Pelatologio δεν αποτελεί μια απλή εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς έχει τη δυνατότητα να προσφέρει πολλές περισσότερες υπηρεσίες.
Ανακάλυψε περισσότερα για την ηλεκτρονική τιμολόγηση στην ιστοσελίδα www.papaki.com/el/oxygen
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι έμποροι λιανικής που έχουν δει τα διαδικτυακά τους έσοδα να ανεβαίνουν στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, θα μπορούσαν να δουν τα ενοίκια τους να αυξάνονται με ένα νέο εξελιγμένο μοντέλο μισθώσεων.
Σύμφωνα με το πρόσφατα προτεινόμενο μοντέλο που ξεκινάει στην Αγγλία και στην Αμερική, τα ενοίκια των retailers θα βασίζονται για πρώτη φορά στις πωλήσεις των καταστήματων αλλά και στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Στο νέο μοντέλο, τα ενοίκια θα λαμβάνουν υπόψη το "footfall", την αύξηση των πωλήσεων στο Διαδίκτυο μετά το άνοιγμα ενός καταστήματος, την αξία των προιόντων που αγοράστηκαν στο διαδίκτυο και συλλέχθηκαν στο κατάστημα και τις φυσικές πωλήσεις. Θα καλύπτει επίσης το "online halo effect", συνυπολογίζοντας τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω τρίτων ταχυμεταφορών.
Η εταιρεία θα πληρώνει ένα βασικό ενοίκιο και, στη συνέχεια, θα πληρώνει ένα "top up" με βάση την αύξηση των πωλήσεων, τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο.
Τα βασικά ενοίκια θα μειωθούν κατά τουλάχιστον 30%, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι μισθωτές δεν θα πρέπει να πληρώνουν περισσότερα, ενώ οι τιμές θα μπορούσαν επίσης να μειωθούν ακόμη περισσότερο, με βάση τις χαμηλές πωλήσεις στο διαδίκτυο.
Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά τα μοναδικά προνόμια του BOX, μαζί με τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης και τις προσφορές των αλυσίδων «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ».
Μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα σούπερ μάρκετ που επιθυμούν, ανάμεσα σε όλους τους διαθέσιμους κωδικούς, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ». Επίσης, αποκομίζοντας διπλό όφελος από τις παραγγελίες τους, μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο τις κάρτες πιστότητας των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ, όσο και τα προνόμια που προσφέρει το ΒΟΧ με κάθε παραγγελία ή και χρήση του app, όπως πόντοι για εκπτώσεις σε επόμενη παραγγελία, πακέτα data (GB) από την COSMOTE ή δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τάχθηκε την Τρίτη το βράδυ υπέρ μιας αυστηρής ρύθμισης για τους γίγαντες της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως η Google και το Facebook, παροτρύνοντας την εκτελεστική εξουσία της ΕΕ να επιδείξει αυστηρότητα στην κατάρτιση νέας νομοθεσίας, η οποία προβλέπεται για τον Δεκέμβριο.
Τρία κείμενα για την καλύτερη επιτήρηση των μεγάλων πλατφορμών συγκέντρωσαν την πλειοψηφία των Ευρωβουλευτών. Η συζήτηση στο Ευρωκοινοβούλιο έγινε την ώρα που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη διάδοση μηνυμάτων μίσους, κατηγορούνται στη Γαλλία για τον ρόλο που διαδραμάτισαν στην δολοφονία του καθηγητή Ιστορίας Σαμιέλ Πατί.
Οι αρχές των ΗΠΑ προσέφυγαν κατά της Google, κατηγορώντας την για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, σε μια κίνηση που δείχνει αυξανόμενη δυσπιστία απέναντι στους γίγαντες της ψηφιακής τεχνολογίας. «Η Ευρώπη έχει κάνει περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη ήπειρο για τη ρύθμιση του ψηφιακού κόσμου. Ωστόσο κι εδώ βρισκόμαστε ακόμη στην άγρια Δύση. Δεν πολεμάμε τις παράνομες δραστηριότητες στο διαδίκτυο με την ίδια αυστηρότητα που το κάνουμε στον πραγματικό κόσμο», δήλωσε ο Ευρωβουλευτής Κρις Πέτερς, (χριστιανοδημοκράτης, ΕΛΚ)
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται νέα νομοθεσία («Πράξη Ψηφιακών Υπηρεσιών» και «Πράξη Ψηφιακής Αγοράς»), που αποσκοπεί στην ταυτόχρονη απάλειψη των εκφράσεων μίσους και της παραπληροφόρησης στο ίντερνετ, στην επιβολή κανόνων διαφάνειας και υπευθυνότητας στις μεγάλες διαρθρωτικές πλατφόρμες και στην υιοθέτηση στην Ευρώπη νέων εργαλείων ανταγωνισμού για να αποφευχθεί η κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην ψηφιακή οικονομία.
Σύμφωνα με κείμενα που έχουν διαρρεύσει τις τελευταίες εβδομάδες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιδιώκει κυρίως να περιορίσει την ισχύ των εταιρειών που είναι γνωστές με το ακρώνυμο GAFA (από τα αρχικά των ονομασιών των εταιρειών Google, Amazon, Facebook και Apple) και μερικών άλλων μεγάλων ομίλων κυρίως αμερικανικών. Οι Βρυξέλλες έχουν καταρτίσει μια «μαύρη λίστα» επιβλαβών πολιτικών, που θα μπορούσαν να περιοριστούν αυστηρά, ακόμη και να απαγορευτούν.
Η Κομισιόν θα εξετάσει κυρίως το ενδεχόμενο να απαγορεύσει την υποχρεωτική προεγκατάσταση εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα και τους υπολογιστές, την προώθηση από τις εταιρείες προϊόντων του δικού τους ομίλου στα αποτελέσματα της αναζήτησης στο ίντερνετ ή ακόμη τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επιβάλλονται αυτομάτως, όπως είναι το Apple Store ή το Google Play.
Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές στην Ελλάδα θα σταματούσε να προτιμά μια εταιρεία μετά από μόλις μια κακή καταναλωτική εμπειρία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα από τη SAS, τον ηγέτη στον κλάδο των analytics. Ταυτόχρονα, 6 στους 10 καταναλωτές επιτρέπουν σε μία εταιρεία να τους προσφέρουν από 2 έως 5 κακές καταναλωτικές εμπειρίες, πριν αποφασίσουν να στραφούν σε άλλα ανταγωνιστικά brands.
Η έρευνα δείχνει ότι, παρά τις δυσκολίες που έφερε ο Covid-19, η υπομονή των πελατών απέναντι σε εταιρείες που τους προσφέρουν κακή καταναλωτική εμπειρία εξαντλείται.
Οι επιχειρήσεις που θέλουν να αποφύγουν αυτό το σενάριο δεν μπορούν πλέον να βασίζονται μόνο στις ανταγωνιστικές τιμές, σημειώνουν οι ερωτηθέντες. Επιπλέον, η έρευνα τονίζει ότι όταν οι καταναλωτές διαλέγουν που θα διαθέσουν τα χρήματα τους, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει η καταναλωτική εμπειρία και η εξυπηρέτηση που προσφέρει συνολικά το εκάστοτε brand, με το 64,1% των συμμετεχόντων να αναφέρει ότι προτίθεται να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις που του προσέφεραν μία καλή εμπειρία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η παραπάνω απάντηση έρχεται μαζί με την πτώση που παρατηρείται στην σημαντικότητα του παράγοντα της τιμής. Πριν την πανδημία το 60,4% των καταναλωτών τοποθετούσε την τιμή στους 3 πιο σημαντικούς παράγοντες της καλής καταναλωτικής εμπειρίας, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό δεν ξεπερνά το 59% - μια μικρή μεν μείωση, η οποία όμως συνέβη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Η πρόκληση για τις επιχειρήσεις μεγαλώνει όσο η έρευνα εμβαθύνει στο τι θεωρεί ο καταναλωτής καλή καταναλωτική εμπειρία, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από την τιμή μέχρι τις διάφορες διευκολύνσεις.
Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να κατατάξουν τις 3 πιο σημαντικές ανησυχίες τους γύρω από την καταναλωτική εμπειρία, οι απαντήσεις τους ήταν αρκετά διευρυμένες και οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:
- Το 26,4% θεωρεί σημαντικές τις ευέλικτες επιστροφές προϊόντων ή τις αποζημιώσεις
- Το 25% τονίζει πως είναι αναγκαία η γρήγορη εξυπηρέτηση
- Το 40% ανέδειξε ως πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις μειωμένες τιμές και τις προσφορές
- 1 στους 3 (33,2%) θεωρεί σημαντικό μία εταιρεία να συμπεριφέρεται υπεύθυνα
- Τέλος, το 36,4% πιστεύει ότι οι διάφορες διευκολύνσεις είναι πολύ σημαντικές
Τα ευρήματα που προέκυψαν από την περσινή έρευνα σχετικά με την καταναλωτική εμπειρία του 2030 έδειξαν ότι οι εταιρείες δεν είναι συγχρονισμένες με τις ανάγκες των καταναλωτών. Για παράδειγμα, περισσότερες από τις μισές εταιρείες θεώρησαν πως το πιο σημαντικό είναι η υψηλή ποιότητα (58%), πεποίθηση που μοιράζεται μόνο το 35% των καταναλωτών.
Ο Andreas Heiz, EMEA Director του Customer Intelligence της SAS, δήλωσε: "Οι επιχειρήσεις μπορεί να πιστεύουν πως τα χειρότερα έχουν περάσει και ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας έχουν αρχίσει να εξομαλύνονται. Ωστόσο, μετά από αυτήν την κρίση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο πρόβλημα: τις αυξημένες ανάγκες και τις απρόβλεπτες απαιτήσεις γύρω από την καταναλωτική εμπειρία. Αν οι εταιρείες δεν υιοθετήσουν άμεσα τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και analytics, ώστε να προσφέρουν πιο εξατομικευμένη και real-time καταναλωτική εμπειρία, οι πελάτες ενδέχεται να εγκαταλείψουν τις εταιρείες μαζικά, και σε περίοδο ύφεσης, κάτι τέτοιο δεν αποτελεί επιλογή."
Η έρευνα έδειξε και κάποια θετικά σημάδια τους τελευταίους μήνες, παρά τις επιπτώσεις του COVID-19, με περίπου 3 στους 10 καταναλωτές να παρατηρούν βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας κατά τη διάρκεια του lockdown. Επιπλέον, τα καλά νέα για τις επιχειρήσεις είναι ότι ένα 11,4% των καταναλωτών άρχισε να χρησιμοποιεί digital υπηρεσίες ή εφαρμογές για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του lockdown, με το 75% αυτών να δηλώνει ότι θα συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί και μετά. Σίγουρα πρόκειται για μια σημαντική νέα πηγή digital καταναλωτών για τις επιχειρήσεις, είναι ωστόσο κρίσιμο για αυτές να μπορούν να αναλύσουν τα νέα online δεδομένα για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά marketing analytics και να βελτιώσουν την καταναλωτική εμπειρία.
Παρά αυτές τις βελτιώσεις και νέες ευκαιρίες, οι καταναλωτές πιστεύουν πως τα περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης είναι ακόμη μεγάλα. Περίπου το 13% των καταναλωτών συνεχίζει να αισθάνεται πως η καταναλωτική εμπειρία περιορίστηκε στη διάρκεια του lockdown, με συνέπεια η πλειοψηφία των καταναλωτών να παραμένει αναποφάσιστη απέναντι στην καταναλωτική εμπειρία. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια άριστη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν βαθύτερα τις συμπεριφορές και προτιμήσεις των καταναλωτών αξιοποιώντας τα analytics και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αυτά προσφέρουν.
Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο διευθύνων σύμβουλος της IKEA είπε ότι «online μας έσωσε» φέτος κατά τη διάρκεια του lockdown εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, καθώς τα τρία τέταρτα των καταστημάτων έκλεισαν για πάνω από έξι μήνες.
Ο Jesper Brodin, επικεφαλής του Ingka Group, μητρικής εταιρείας της ΙΚΕΑ, δήλωσε ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου προστάτευσαν την εταιρεία από το να έχει ρεκόρ ζημιών φέτος.
Είπε ότι η ζήτηση για τα χαμηλότερα εύρη τιμών του ΙΚΕΑ είχε αυξηθεί κατά τη διάρκεια της κρίσης αυξήθηκε κατά 60% την περίοδο από τον Μάιο έως τον Αύγουστο, έναντι 45% που αυξανόταν συνήθως.
Επίσης, εξήγησε ότι ενώ η ΙΚΕΑ προχώρησε με σημαντικά σχέδια επέκτασης καταστημάτων, έχει επιβεβαιώσει και σχέδια για «μετασχηματισμό της λιανικής» που περιλαμβάνουν σημαντικές ψηφιακές επενδύσεις και την ανάπτυξη μικρότερων αστικών καταστημάτων.
Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα δε δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, ειδικά στην εποχή του κορωνοϊού - το αντίθετο μάλιστα. Μετά από περισσότερο από μισό χρόνο που περιοριζόμαστε ως προς τις κοινωνικές μας εκδηλώσεις λόγω της πανδημίας, η συνήθεια των αγορών στο διαδίκτυο έχει γίνει ο κανόνας, ακόμη και για τους καταναλωτές που οι "διαδικτυακές αγορές" δεν ήταν στο λεξιλόγιό τους στις αρχές του έτους.
Ωστόσο, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι μόνο το 20% των Ελλήνων λιανοπωλητών δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και πάνω από τους μισούς έχουν ακυρώσει τις προγραμματισμένες επενδύσεις. Για να επιβιώσουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιδράσουν σε αυτές τις αλλαγές συμπεριφοράς των κατανωλωτών τόσο γρήγορα όσο οι πελάτες τους και να εξετάσουν νέα κανάλια πωλήσεων, χωρίς επιπλέον κόστος.
Γεννήθηκε από την αναγκαιότητα
Το 2007, η Walmart, ένας από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές στον κόσμο, ώθησε την VTEX να αναπτύξει την πλατφόρμα της σε αυτήν που είναι σήμερα - αν και είχε ιδρυθεί "μόλις" 7 χρόνια νωρίτερα, το 2000. Ως αποτέλεσμα, η VTEX έγινε η πρώτη και μοναδική ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου, marketplace και OMS (Operations Management Suite).
Η VTEX δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών λιανικής πώλησης, όπως η Walmart, η οποία είχε πάνω από 500 καταστήματα και βρισκόταν στη διαδικασία ενός τεράστιου ψηφιακού μετασχηματισμoύ. Έπρεπε να έχουν μια πραγματικά ολοκληρωμένη πλατφόρμα onichannel, για να διαχειριστούν τις απαιτήσεις τους σε όλα τα κανάλια πώλησης και να τους δώσουν τη δυνατότητα να ξεκινήσουν νέες επιχειρηματικές γραμμές σε χρόνο ρεκόρ, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν σε νέα τεχνολογία
Το 2011, η VTEX αναδιάρθρωσε την πλατφόρμα της σε αρχιτεκτονική multi-tenant SaaS που βασίζεται σε μικρο-υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα εξελίσσεται συνεχώς για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών, ανεξάρτητα από το αν είναι μεγάλες επιχειρήσεις ή μικρές εταιρείες. Όλοι είναι στην ίδια έκδοση του προϊόντος, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν για ακριβές ενημερώσεις λογισμικού. Το 2019, περισσότερες από 20.000 ενημερώσεις προωθήθηκαν σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε 42 χώρες.
Σήμερα, η υποδομή MACH-L της VTEX (Microservices, API-first, Cloud-native, Headless, Low-code) επιτρέπει στους πελάτες της να είναι ευέλικτοι και καινοτόμοι, για να ανταποκριθούν σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο. Η πλατφόρμα είναι αυτόματης κλιμάκωσης, προσφέροντας επιπλέον ευελιξία κατά τις περιόδους αιχμής, όπως η Black Friday.
Συνεργατικό εμπόριο
Η VTEX πιστεύει ότι το μέλλον του εμπορίου είναι συνεργατικό. Οι σημερινοί καταναλωτές ανακαλύπτουν και αλληλεπιδρούν, ενώ τα καταστήματα αναζητούν τη βέλτιτη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών και τύπων πώλησης: online, offline, marketplaces, κοινωνικές αγορές, B2B και B2C. Επομένως, είναι σημαντικό οι δυνατότητες διαχείρισης παραγγελιών να ενσωματωθούν σε μία λύση ηλεκτρονικού εμπορίου και να υπάρχει αρμονική συνεργασία όλων των καναλιών.
Η άνοδος των marketplaces όπως το Amazon και το eBay έχουν κάνει τις online πωλήσεις πολύ ευκολότερες για εταιρείες που επενδύουν μόνο στις δικές τους στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων. Εκτός από την ενσωμάτωση αυτών των εξωτερικών καναλιών που προσφέρει, η VTEX διαθέτει και δική της πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν το δικό τους marketplace, όπου μπορούν να εισαγάγουν νέες σειρές προϊόντων και να αυξήσουν την ποικιλία που προσφέρουν, χωρίς να διατηρούν αποθέματα.
Το συνεργατικό εμπόριο εκτείνεται πέρα από την τεχνολογία. Η VTEX διαθέτει ένα αναπτυσσόμενο παγκόσμιο δίκτυο υπαλλήλων, πελατών και συνεργατών, που εργάζονται διαρκώς για να δώσουν νέα ώθηση στο εμπόριο.
Ηγέτης στο όραμα του εμπορίου
Το τρίπτυχο του εμπορίου - OMS - marketplace, έχει τοποθετήσει τη VTEX ως "Ηγέτη" στην τελευταία έκθεση IDC Marketscape και ως "Οραματιστή" στο Magic Quadrant for Digital Commerce της Gartner. Η VTEX είναι επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα εμπορίου παγκοσμίως, σύμφωνα με τα στοιχεία μεριδίου αγοράς της IDC.
Τον Σεπτέμβριο του 2020, η VTEX έλαβε τον πιο πρόσφατο γύρο χρηματοδότησής της, κερδίζοντας συνολικά 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση και τοποθετώντας την εταιρεία στον χώρο των "tech unicorn". "Αυτή η εισφορά χρηματοδότησης αναμφίβολα θα μας υποστηρίξει στην επίτευξη της αποστολής μας για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού του ψηφιακού εμπορίου σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Mariano Gomide de Faria, Co-CEO της εταιρείας.
Η VTEX είναι πλέον έτοιμη να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα να επιταχύνουν τον εμπορικό τους μετασχηματισμό.
Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.vtex.com.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Kατά την περίοδο του lockdown της άνοιξης, σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce σημείωσαν αύξηση τζίρου με μεγάλο όγκο παραγγελιών, που όμως συνοδεύτηκε από σειρά μεγάλων δυσκολιών στη διεκπεραίωσή τους.
Τελικά τι μάθαμε από όλη αυτή τη δοκιμασία και πόσο έτοιμοι είμαστε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση "Black Friday 2020" που πλησιάζει και μάλιστα εν μέσω covid19 περιορισμών;
Τι λένε οι μέχρι σήμερα έρευνες για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών το τελευταίο 7μηνο;
Πως θα μπορέσουν οι επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση που φέτος αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή;
Με προτάσεις και πρακτικές για όλα τα ανωτέρω ζητήματα, ο GR.EC.A σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο 2ήμερο Webinar με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid".
Στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι Google, Facebook, i-Prospect, Best Price, Skroutz, The Jones, Ira Media, Verizon Media, Reprise, Project Agora, Logika, Socital, θα μοιραστούν μαζί μας την πολύτιμη γνώση και εμπειρία τους σε θέματα όπως:
- Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19
- Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν
- Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants
- Χρήσιμα insights & metrics μέσα απο διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας
- Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο
Το webinar θα ολοκληρωθεί με την φιλοξενία ενός round table που αφορά τα Operations και θα περιλαμβάνει εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών, με στόχο να ενημερωθούμε γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και να αναδειχθούν πρακτικές & λύσεις στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.
Το Webinar θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23/10/2020 στις 14:00μ.μ.-18:00 μ.μ. & την Παρασκευή 06/11/2020 στις 14:00μ.μ.-18:00 μ.μ.
Συμμετοχές
Τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων και τα ταμειακά ενήμερα μέλη του GR.EC.A έχουν δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής (έως 3 ανά εταιρεία).
Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A. είναι 99 ευρώ και για τις 2 ημέρες.
Μπορείτε να γίνετε μέλη και να έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε Δωρεάν το Webinar αλλά και να επωφεληθείτε από όλα τα μελλοντικά σεμινάρια, συνέδρια αλλά και παροχές του Συνδέσμου ακολουθώντας αυτό το σύνδεσμο.
Εγγραφείτε για να παρακολουθήσετε το webinar ακολουθώντας αυτό το σύνδεσμο.
Εικόνα febrian eka saputra, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77