eCommerce

Online Workshop του GR.EC.A για eCommerce Logistics

Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των καιρών και παρατηρώντας τις προκλήσεις που έχει προκαλέσει ο COVID 19 στις παραδόσεις προϊόντων που παραγγέλνουν online οι καταναλωτές, ο GR.EC.A διοργανώνει Online Workshop μεταξύ e-shops, couriers, last-mile delivery services, 3PLs & logistics συμβούλους με στόχο να βρεθούν πρακτικές λύσεις.

Το 2ωρο workshop θα γίνει τη Μ. Πέμπτη στις 4μμ - 6μμ μέσω web conference (zoom) και θα επιτραπούν έως 1.000 εγγραφές.

Έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους εταιρείες του κλάδου και απευθύνεται αυστηρά σε επαγγελματίες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Συντονιστής: Π. Γκεζερλής, Μέλος ΔΣ GR.EC.A, CEO Convert Group.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συνεργασία Shopify και ebay στη Γερμανία

Το eBay είναι το πρώτο online marketplace στη Γερμανία που συνεργάστηκε με την πλατφόρμα e-commerce Shopify. Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας, όσα ηλεκτρονικά καταστήματα χρησιμοποιούν Shopify μπορούν να ανεβάζουν τα προϊόντα τους στο eBay.de που έχει πάνω από 18 εκατομμύρια χρήστες, μόνο στη Γερμανία.

Επιπλέον οι online retailers μπορούν να συγχρονίζουν αυτόματα στο ebay κάθε ενημέρωση που κάνουν στα προϊόντα, όπως τις ονομασίες των προϊόντων και τις περιγραφές τους, τις τιμές, τις διαθεσιμότητες κ.λπ.

Μέσω ενός κεντρικού dashboard, οι πωλητές μπορούν επίσης να ελέγχουν όλα τα κανάλια επικοινωνίας, από του καταστήματός τους και τα social media, έως την επικοινωνία με τους πελάτες στο eBay.

Δεδομένης της κατάστασης με το νέο κορωνοϊό, όσοι retailers μπουν τώρα στην πλατφόρμα και συμμετέχουν στο πρόγραμμα επείγουσας βοήθειας του eBay, δε θα πληρώσουν συνδρομή για έξι μήνες και προμήθειες για τρεις μήνες.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέοι χρήστες, περισσότερες παραγγελίες και αυξημένος τζίρος για τα e-shop

Μια πιο "άσπρη" μέρα ξημερώνει για το e-commerce στην Ελλάδα μετά την κρίση της πανδημίας Covid-19 σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο "Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα" που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr με τη συμμετοχή 288 ηλεκτρονικών καταστημάτων. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε free webinar την Τετάρτη 15/4 (ώρα 4 μ.μ.). Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διενήργησε την περίοδο 1-7 Απριλίου η Plushost.gr, η οποία εξειδικεύεται εξ ολοκλήρου στο e-commerce 360°, η επισκεψιμότητα σε e shops, τόσο direct όσο και μέσω των social media, εκτοξεύεται κατά 45% ενώ οι παραγγελίες online βλέπουν τον όγκο τους να μεταβάλλεται κατά +52,3%. Οι αγορές μέσω μεγάλων οθονών κάνουν ηχηρό come back (+50%), οι τηλεφωνικές παραγγελίες από κινητό ανακτούν το χαμένο έδαφος (+53%), ενώ διαπιστώνεται πρόσθεση νέων χρηστών κατά 61%.

Στα θετικά, η επάρκεια των αγαθών, η εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων και η θετική μεταβολή του Μ.Ο. της παραγγελίας, του Conversion Rate Optimization (CRO) και του διαθέσιμου budget στα κανάλια προώθησης. Στα αρνητικά η αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού, η διόγκωση του ποσοστού επιστροφών και χρεώσεων (CPC) στα κανάλια προώθησης και οι δραματικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.

Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ νωρίς να εκτιμήσει κανείς το μέγεθος της μεγάλης αλλαγής που επέρχεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στελέχη της αγοράς σκιαγράφησαν με τις απαντήσεις τους μια πρώτη εικόνα, αποτυπώνοντας τη μεταστροφή των καταναλωτικών συνηθειών και τη δυναμική των ηλεκτρονικών αγοραστικών συμπεριφορών στο άμεσο μέλλον.

Οι κλάδοι που συμμετείχαν

Από το σύνολο των 288 καταστημάτων το 23,4% (68) αφορούν στην Τεχνολογία, το 14,7% (42) στη Μόδα, Ένδυση, Υπόδηση, Αξεσουάρ, το 12,5% (36) σε Αλλη κατηγορία, το 11,7% (34) στο Σπίτι - Κήπος, το 9,5% (28) στην κατηγορία Ομορφιά, Προσωπική Φροντίδα, Φαρμακείο, το 7,35% (21) στα Πολυκαταστήματα, το 5,1% (15) στον Αθλητισμό - Hobby, το 3,68% (11) στα Τρόφιμα - Ποτά - Σούπερ Μάρκετ, ισόποσο ποσοστό και ισάριθμα καταστήματα στα Κοσμήματα - Ρολόγια, 2,9% (8) στον Επαγγελματικό Εξοπλισμό, 1,47% (4) στην κατηγορία Auto - Moto - Σκάφη, 1,47% (4) στα Βιβλία - Χαρτικά, 1,47% (4) στα Παιδικά - Βρεφικά και 0,74% (2) στην Ψυχαγωγία.

Αύξηση επισκεψιμότητας και online παραγγελιών

Ο περιορισμός της μετακίνησης των πολιτών επηρέασε αρχικά θετικά την επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στους περισσότερους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πιο συγκεκριμένα το 54,4% (157 καταστήματα) δηλώνουν ότι η επισκεψιμότητα αυξήθηκε, το 12,50% (36) ότι παρέμεινε σταθερή, το 28,6% (83) ότι μειώθηκε και το 4,4% απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν (13 καταστήματα).

Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπίστωσαν αύξηση της επισκεψιμότητάς τους μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων. Το 45,3% (122) δηλώνουν ότι αυξήθηκε, το 22,3% (60) ότι παρέμεινε σταθερή, το 26% (70) ότι μειώθηκε ενώ το 6,3% (17) δεν γνωρίζουν. Διαπιστώνεται μια γενική αύξηση των online παραγγελιών και αφορά στην πλειονότητα των κλάδων των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 52,2% (150) δηλώνουν ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν, το 8,09% (23) ότι παρέμειναν σταθερές, το 31,62% 91) ότι μειώθηκαν και το 8,09% (23) δεν γνωρίζουν ακόμη.

Ενθαρρυντικό είναι, το γεγονός ότι η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων πιστεύουν ότι η επόμενη μέρα μετά τον COVID-19 θα είναι θετική για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, το 57,3% (165) υιοθετούν το πιο αισιόδοξο σενάριο περί "θετικής επόμενης ημέρας για το e commerce", το 26,47% (76) το αρνητικό, το 10,29% (30) εκτιμούν ότι η κατάσταση θα διατηρηθεί ως έχει ενώ το 5,88% (17) κρίνει ότι είναι ακόμη νωρίς ως εκ τούτου απαντά ότι "δεν γνωρίζει".

Στενότερες σχέσεις με Social media και Google

Τα social media αποτελούν ένα από τα βασικά κανάλια που τροφοδοτούν με επισκεψιμότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα οι εκπρόσωποι των οποίων δηλώνουν στην έρευνα της Plushost ότι αυξήθηκαν σημαντικά οι επισκέπτες κυρίως μέσω του Facebook. To 43,70% (110) δηλώνουν ότι αυξήθηκε η επισκεψιμότητά τους, το 28,5% (72) ότι παρέμεινε σταθερή, το 19,3% (49) ότι μειώθηκε ενώ το 8,4% (21) δεν είναι σε θέση να δώσουν ακόμη κάποια απάντηση.

Το email marketing, παρόλο που αποτελεί το πιο άμεσo μέσο επικοινωνίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων με τους πελάτες, η επισκεψιμότητα που φέρνει αυτή την περίοδο παραμένει στην πλειονότητά τους σταθερή. Το 25,52% (61) δηλώνουν ότι αυξήθηκε, το 37% (90) ότι παρέμεινε σταθερή, το 20,92% (50) ότι μειώθηκε ενώ το 15,9% των συμμετασχόντων στην έρευνα (38) είτε δεν γνωρίζουν είτε δεν επιθυμούν να απαντήσουν.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων επενδύουν αυτή την περίοδο στις πληρωμένες διαφημίσεις της Google. Το 45,2% (113) απαντούν στη σχετική ερώτηση ότι η επένδυσή τους αυξήθηκε, το 21,18% (53) ότι παρέμεινε σταθερή, το 22,02% (55) ότι υπέστη μείωση και το 11,6% (29) δεν ξέρουν ή δεν επιθυμούν να ανταποκριθούν στην ερώτηση.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το Skroutz συνεισφέρει και αυτό στην αύξηση της επισκεψιμότητας των ηλεκτρονικών καταστημάτων: Πιο συγκεκριμένα, το 39,2% (98) δηλώνουν ότι η κίνηση μέσω τηε πλατφόρμας αυτής αυξήθηκε, το 20% (50) ότι η συνεισφορά της είναι σταθερή, το 16% (40) ότι μειώθηκε και το 24,8% (62) δεν γνωρίζουν.

Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν χρησιμοποιούν το Bestprice ως μέσο προώθησης, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας. Το 19,16% (41) αναφέρουν ότι αυξήθηκε η χρήση της πλατφόρμας, το 22,43% (48) ότι παρέμεινε σταθερή, το 18,22% (39) ότι μειώθηκε ενώ το 40,19% (86) δεν δίνει απάντηση.

Η Kelkoo δεν χρησιμοποιείται από τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων: Το 7,25% (14) δηλώνουν ότι αυξήθηκε, το 17,10% (33) ότι παρέμεινε σταθερή, το 9,33% (18) ότι μειώθηκε και το 66% (128) δεν γνωρίζουν.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν χρησιμοποιούν κάποιο άλλο κανάλι προώθησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους. Μόλις το 13,50% (22) απαντούν ότι αυξήθηκε η χρήση άλλων καναλιών προώθησης των καταστημάτων, το 14,72% (24) ότι παρέμεινε σταθερή, το 13,50% (22) ότι μειώθηκε και το 58,2% (95) δεν γνωρίζουν.

Η ολική (;) επαναφορά του desktop;

Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπίστωσαν αύξηση της επισκεψιμότητας από τη χρήση των μεγάλων οθονών. Για την πλειονότητα, δηλαδή για το 39,15% (101) αυξήθηκε, για το 29,84% (77) παρέμεινε σταθερή, για το 15,12% (39) μειώθηκε ενώ το 15,89% (41) δεν έχει απάντηση

Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώνεται μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων. Το 52,85% (139) έχουν στοιχεία ότι αυξήθηκε, το 16,73% (44) ότι παρέμεινε σταθερή, το 16,35% (43) ότι μειώθηκε και το 14,07% (37) δεν γνωρίζουν.

Διαπιστώνεται ότι η χρήση των ταμπλετών δεν επηρέασε γενικά τη μεταβολή της επισκεψιμότητας των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 28,4% (71) των ερωτηθέντων καταγράφουν ότι αυξήθηκε, το 31,60% (79) ότι παρέμεινε σταθερή, το 21,20% (53) ότι μειώθηκε και το 18,80% (47) δεν γνωρίζουν.

Νέοι πελάτες: Ήρθαν για να μείνουν;

Η γενικότερη αύξηση της επισκεψιμότητας παρατηρείται ότι ενισχύθηκε από νέους χρήστες. Το 61,03% (176) των εκπροσώπων των ηλεκτρονικών καταστημάτων απαντούν θετικά στην ερώτηση αν η κρίση της πανδημίας έφερε νέους πελάτες στα e shops ενώ το 28,68% (83) έχει αντίθετη άποψη. Ένα 10,29% (30) δεν γνωρίζουν ακόμη.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι αποτυπώνεται ίδιο ποσοστό μεταβολής τόσο σε αύξηση όσο και σε μείωση των τηλεφωνικών παραγγελιών (33,09% και 95 καταστήματα, αντίστοιχα τόσο για θετικές όσο και για αρνητικές απαντήσεις). Το 23,53% (68) δηλώνουν ότι παρέμειναν σταθερές και το 10,29% (30) δεν γνωρίζουν.

Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπίστωσαν αύξηση του τζίρου την περίοδο του COVID-19. Το 17,71% (51) απαντούν ότι ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε πάνω από 60%, το 35,42% (102) ότι διογκώθηκε έως και 60%, το 4,86% (14) ότι παρέμεινε σταθερός, το 25,35% (73) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 16,67% (48) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Αύξηση παρατηρείται και στο Μέσο Όρο της παραγγελίας για την πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετείχαν στην έρευνα. Το 13,54% (39) απαντά ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 28,47% (82) έως 60%, το 17,36% (50) ότι έμεινε σταθερός, το 19,7% (57) ότι μειώθηκε έως 60% ενώ το 20,83% (60) ότι έπεσε πάνω από 60%.

Αύξηση παρουσιάζεται στο Conversion Rate Optimization (CRO): Το 13,89% (40) των καταστημάτων αποτυπώνουν στα στοιχεία τους ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 39,24% (113) ότι αυξήθηκε έως 60%, το 19,1% (55) ότι έμεινε σταθερός, το 12,15% (35) ότι μειώθηκε έως 60% και το 15,63% (45) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

"Αγκάθι" το εγκαταλελειμμένο καλάθι

Προφανώς η εκτόξευση της επισκεψιμότητας που παρατηρήθηκε οδήγησε και στην αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού από τους επισκέπτες όπως διαπιστώνεται από τις απαντήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 10,07% (29) παρατηρούν ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 29,86% (86) ότι η αύξηση περιορίστηκε έως +60%, το 28,13% (81) ότι παρέμεινε σταθερή, το 17,36% (50) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 13,58% (42) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.

Η πληγή του delivery

Το σημαντικό ίσως πρόβλημα που προέκυψε αφορά στις παραδόσεις των παραγγελιών που γίνονται από την πλευρά των εταιρειών courier. Αυτό δηλώνει το 66,91% (193) των ερωτηθέντων ενώ την αντίθετη άποψη έχει το 22,79% (66). Ακόμη δεν γνωρίζει το 10,29% (30).

Παρόλο που σημειώνεται καθυστέρηση στις παραδόσεις των παραγγελιών, αυτό δεν οδήγησε σε σημαντική αύξηση του ποσοστού των επιστροφών με την πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων να δηλώνουν ότι έχει παραμείνει σταθερό. Ένα μικρότερο ποσοστό, το 20,69% (59 καταστήματα) παραδέχονται ότι οι επιστροφές αυξήθηκαν το επίμαχο διάστημα με τη συντριπτική πλειονότητα (48,53% ή 140 καταστήματα) να δηλώνουν ότι οι καταναλωτές που επιστρέφουν προϊόντα από e shops παρέμειναν σταθεροί. Μόλις 10,29% (30) δηλώνουν ότι οι επιστροφές μειώθηκαν και το 20,59% (59) απαντούν ότι δεν γνωρίζουν.

Σήμερα επάρκεια, αύριο…

Το θετικό είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ώρα διαθέτουν εμπορεύματα προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους πελάτες. Το 72,06% (208) δηλώνουν ότι έχουν επάρκεια, το 17,65% (51) καταγράφουν ανεπάρκεια ενώ το 10,29% (30) δεν ξέρουν/δεν απαντούν. Η πλειονότητα των εκπροσώπων των καταστημάτων εκτιμούν ότι "στο άμεσο διάστημα θα υπάρξει πρόβλημα σχετικά με την επάρκεια των αποθεμάτων που διαθέτουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και την ανατροφοδότησή τους". Μάλιστα το 41,18% (119) του συνόλου, πιστεύουν ότι "σύντομα θα αντιμετωπίσουν προβλήματα", το 36,03% (104) εκφράζουν την αντίθετη άποψη ενώ το 22,79% (66) δεν γνωρίζουν ή δεν απαντούν.

Η επένδυση στα κανάλια προώθησης

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα συνεχίζουν να επενδύουν στα κανάλια προώθησης που χρησιμοποιούν. Το 27,1% (78) το έχουν αυξήσει, το 42,6% (123) το διατήρησαν σταθερό και το 22,79% (66) το μείωσαν. Ένα ποσοστό της τάξεως του 7,3% δεν γνωρίζουν ή δεν θέλησαν να απαντήσουν.

Από την έρευνα αποτυπώνεται αύξηση του CPC: Το 36,76% (106 καταστήματα) δηλώνουν αύξηση χρεώσεων στα κανάλια προώθησης, το 29,41% (85) διατήρησή τους σε σταθερά επίπεδα, το 13,97% (40) μείωση και το 19,85% (57) δεν γνωρίζουν/δεν απαντούν.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

GR.EC.A: Έως και 134% αυξάνεται εβδομαδιαία η δαπάνη σε ηλεκτρονικά καταστήματα

Αύξηση έως και 134% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρείται στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες καταναλωτές, ενώ τον Μάρτιο εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές, όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772% σε σχέση με το Φεβρουάριο φέτος.

Ταυτόχρονα, η online επισκεψιμότητα σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες ηλ. εμπορίου αυξάνεται κάθε εβδομάδα εδώ και 4 εβδομάδες, με πρωταγωνιστές τα Προϊόντα Ψυχαγωγίας με +433%, τον Αθλητισμό & Hobby με +129% και τα Παιδικά – Βρεφικά Είδη με +118% για την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020 σε σχέση με την εβδομάδα 2 Μαρτίου – 8 Μαρτίου 2020 που ήταν η τελευταία εβδομάδα προ καραντίνας.

Επίσης, στο ίδιο διάστημα που εκτοξεύεται η online επισκεψιμότητα σε κατηγορίες ηλ. εμπορίου, μειώνεται δραματικά η επισκεψιμότητα στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων, εμπορικών κέντρων και χώρων ψυχαγωγίας σε ποσοστό που φτάνει το -85% μέσα στην εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020 σε σχέση με την βάση των 5 εβδομάδων 3 Ιανουαρίου – 6 Φεβρουαρίου 2020.

Greek eCommerce 14wks Q1.20 Revenues and Visits

Στον αντίποδα βρίσκονται κατηγορίες ηλ. εμπορίου με προϊόντα αυτοκίνησης και μοτοκίνησης, μόδας και ειδών ταξιδιού και μεταφοράς που εμφανίζουν πτώση στην οnline δαπάνη, όπως, ενδεικτικά, αμορτισέρ αυτοκινήτου με -99%, βαλίτσες ταξιδιού με -63% και γόβες με -51%. Ωστόσο ακόμα και η κατηγορία της μόδας έδειξε τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης με αύξηση 4% σε online επισκεψιμότητα την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου 2020, λόγω και των online αγορών για την Πασχαλινή περίοδο.

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε για το διάστημα 30 Δεκεμβρίου 2019 έως 5 Απριλίου 2020 από τον GRECA, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλ. Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, τη Google και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz, από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice και από εκατομμύρια δεδομένα τοποθεσίας των Google Maps, χωρίς να επεξεργαστεί κανένα προσωπικό δεδομένο χρηστών.

Greek eCommerce March 2020 Visits Online Offline

Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που ολοκληρώνεται έρευνα με τόσο διευρυμένο δείγμα ηλεκτρονικών καταστημάτων όπως επίσης και η πρώτη φορά που υπολογίζεται η ποσοστιαία μεταβολή της δαπάνης σε Ευρώ για την online κατανάλωση των Ελλήνων. Μάλιστα ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλ. Εμπορίου προηγήθηκε από αντίστοιχους φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο διενεργώντας τη συγκεκριμένη έρευνα, εφαρμόζοντας μάλιστα μεθοδολογία που θεωρείται πιο ακριβής από τα πάνελ καταναλωτών ή τα scanned data περιορισμένου δείγματος ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Στη σελίδα greekecommerce.gr/covid-19 δημοσιεύονται όλες οι πρωτοβουλίες που λαμβάνει ο GRECA, ενώ ο Σύνδεσμος θα δημοσιεύσει ανανεωμένη μελέτη με πρόσθετα στοιχεία των 5 εβδομάδων του Απριλίου 2020 στις 11 Μαΐου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Καμπάνια για τους ανθρώπους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τον GR.EC.A

Μία σημαντική δράση για τη στήριξη του κλάδου ανακοινώθηκε σήμερα από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Ο GR.EC.A ανέλαβε την πρωτοβουλία και συντόνισε τις ενέργειες για την ενημέρωση των καταναλωτών, σχετικά με προσπάθειες που καταβάλουν οι εταιρείες του χώρου εν μέσω της πρωτόγνωρης κατάστασης που δημιουργήθηκε με την έλευση του νέου κορωνοϊού. Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συνδέσμου.

Σε δύσκολους καιρούς, όπως η περίοδος της πρωτόγνωρης κρίσης που διανύουμε σήμερα, απαιτεί τη σύμπραξη όλων μας.

Αυτός είναι ο βασικός λόγος που αποφασίσαμε να στηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε έμπρακτα το Ελληνικό e-commerce, να επικοινωνήσουμε με την κοινωνία και να συμβάλλουμε στη βελτίωση και την κατανόηση των συνθηκών που όλοι βιώνουμε.

Στο πλαίσιο αυτό, ο GR.EC.A σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Acrossmedia241, δημιούργησαν την καμπάνια "Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!"

Η καμπάνια θα απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου. Έχει στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης COVID - 19. 

H on-line προώθηση θα υλοποιηθεί από την Acrossmedia241 στις πλατφόρμες της Verizon Mediaμε συνολικό κόστος 60.000 ευρώ

Η καμπάνια θα έχει διάρκεια δύο μηνών και θα προβάλλεται στο Yahoo.gr και σε όλα σχεδόν τα Ελληνικά sites και εφαρμογές.

Την επιμέλεια της καμπάνιας ανέλαβαν με ευγενική χορηγία η Reprise για social media, copyright, η Netsteps για το key visual και τα native articles.

Η Ειρήνη Σαχά, Founder της Acrossmedia241 δήλωσε: "Είμαστε έτοιμοι να στηρίξουμε ουσιαστικά κάθε καμπάνια και παραμένουμε δίπλα στο Ελληνικό εμπόριο για οτιδήποτε χρειαστεί. H Acrossmedia241 θα παρέχει ειδικές εκπτώσεις και αποκλειστικές διευκολύνσεις σε όλα τα Μέλη του GR.EC.A, για την υλοποίηση των καμπανιών τους στη δύσκολη αυτή περίοδο. Eπιπλέον 100% δωρεάν inventory, θα παρέχεται σε κάθε καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αφορά σε ενέργειες στήριξης και ενημέρωσης σχετικά με τον COVID-19, προκειμένου για την σημαντική ενίσχυση της κοινωνικής διάχυσης".

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Έρευνα των ELTRUN/ΙΕΛΚΑ για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη χώρα μας

Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Ερευνών Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστήμιο Αθηνών, καταγράφουν μια σημαντική αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτών λόγω Κορωναιού. Τα αποτελέσματα βασίζονται σε μια κυλιόμενη εβδομαδιαία (25-27 Μαρτίου και 1-3 Απριλίου) online έρευνα που συμμετέχουν 1.000 καταναλωτές πανελλαδικά.

Συγκριμένα, σε σχέση με πέρυσι έχει διπλασιαστεί η τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% του πληθυσμού που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019) σε 44% την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2020 και στην ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού (από 13% στο 25%). Το παραπάνω επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη ανακοίνωση του Skroutz, που με 4.400 ηλεκτρονικά καταστήματα που φιλοξενεί και τα 10 εκ. προϊόντα τους, κατέγραψε αύξηση των online αγορών κατά 41%.

chart1

Ειδικά στις παραγγελίες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ, η αύξηση των καταναλωτών είναι οκταπλάσια, αφού 8% του πληθυσμού έχει παραγγείλει online τις τελευταίες δέκα ημέρες σε σχέση με κάτω του 1% που ήταν το 2019. Επίσης καταγράφεται μια βαθμιαία αύξηση τις τελευταίες εβδομάδες, λόγω της εξοικείωσης των καταναλωτών με την χρήση online υπηρεσιών και στην σταδιακή εμπιστοσύνη των Ελλήνων για αγορές από απόσταση.

Η έκτακτη κατάσταση εγκλεισμού των πολιτών στο σπίτι αναμένεται να παγιώσει κάποιες συμπεριφορές, αφού το 50% των καταναλωτών αναφέρει ότι θα συνεχίσει τις νέες συνήθειες του και όταν ξεπεραστεί η κρίση. Πέρα από την νέες ψηφιακές συμπεριφορές έχουν αυξηθεί επίσης κατακόρυφα και οι αγορές τροφίμων από απόσταση, αφού το 10% των πολιτών έχει παραγγείλει τηλεφωνικά από συνοικιακό κρεοπωλείο/οπωροπωλείο και το 5% αντίστοιχα από κοντινό/συνοικιακό κατάστημα σούπερ-μάρκετ.

Παρά τις σημαντικές αυξητικές τάσεις των online αγορών, η πλειοψηφία των καταναλωτών που έχουν αξιοποιήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο τις τελευταίες δέκα ημέρες φαίνεται να είναι γενικά ικανοποιημένοι από τα ηλεκτρονικά καταστήματα (66%) και το online fast food delivery (65%), μία από τις κορυφαίες προϊοντικές κατηγορίες που αγοράζουν ψηφιακά οι Έλληνες.

Τα υψηλά αυτά ποσοστά σχετίζονται με την πολυετή εμπειρία που έχουν οι πάνω από 8.000 Ελληνικές εταιρίες που αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια πώλησης, η υψηλή αξιοπιστία τους σε μία χώρα με χαμηλές υποδομές και δύσκολη γεωγραφία για την παράδοση προϊόντων και οι γενικά υψηλές απαιτήσεις των Ελλήνων on-line καταναλωτών. Παρά το ότι μόνο 35% των online καταναλωτών απαντά ότι είναι ικανοποιημένοι από την συνολική υπηρεσία των online σούπερ-μάρκετ, το ποσοστό θεωρείται ικανοποιητικό λόγω της πρόσφατης εμπειρίας του online αυτού κλάδου και της πολύ υψηλής ζήτησης.

Όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα ο χαμηλός βαθμός ικανοποίησης απορρέει κυρίως από τους χρόνους παράδοσης. Μόλις 1 στους 5 online καταναλωτές αξιολογούν θετικά τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων και 1 στους 3 την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί κάτω από τις παρούσες συνθήκες δεκαπλασιασμού των online παραγγελιών το τελευταίο διάστημα.

chart2

Βέβαια, αρκετά θετικά αξιολογούνται άλλοι σημαντικοί παράγοντες όπως οι τρόποι πληρωμής (68%), το προσεγμένο προσωπικό παράδοσης (49%), το σωστό πακετάρισμα των προϊόντων (47%), η ποικιλία προϊόντων (45%), η καθαριότητα και σωστή φύλαξη των φρέσκων προϊόντων (44%). Με βάση την πρόσφατη συσσωρευμένη τεχνογνωσία και τις έξυπνες επενδύσεις των ηλεκτρονικών σούπερ-μάρκετ για αύξηση της παραγωγικότητας αναμένεται μελλοντικά η καλυτέρευση αυτών των ποσοστών.

Την επιστημονική επιμέλεια της έρευνας είχε ο Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης (Διευθυντής του Εργαστηρίου ELTRUN) και ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές (Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ).

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Skroutz: Οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Όπως ανακοίνωσε το Skroutz, την περίοδο από την έναρξη της κρίσης και της κοινωνικής αποστασιοποίησης λόγω του νέου κορωνοϊού, οι καταναλωτές στρέφονται σε αγορές που σχετίζονται με την υγεία, την εργασία αλλά και με τη γυμναστική στο σπίτι, ενώ παρατηρείται σημαντική διαφοροποίηση στις κατηγορίες ένδυσης και υπόδησης.

Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από τη δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από τη σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο, με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο του 2020.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%. 

Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:

- “Hobby - Αθλητισμός” +70,40%,

- “Υγεία - Ομορφιά” +54,30%,

- “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,

- “Σπίτι - Κήπος” αύξηση +35,60%. 

 

Ισχυρότερη “πίεση”, της τάξεως του -35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία AutoMoto σημείωσε μείωση 8,6%.

Παρακάτω στους πίνακες θα μπορέσετε να δείτε τις 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις, τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις και τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις.

Το Skroutz, ανταποκρινόμενο στο ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για την όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένη διαδικασία αγορών, διεύρυνε την λειτουργία του Skroutz Marketplace σε κατηγορίες υψηλού ενδιαφέροντος σημειώνοντας σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Μελετώντας εκτενέστερα τα δεδομένα και προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.

Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

- Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),

- Τη γυμναστική από το σπίτι,

- Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).

Υπενθυμίζουμε πως στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα, ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10εκ. προϊόντα.

Οι τάσεις αυτές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν μέσα στο πέρασμα των ημερών και τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται όσο περνάει ο καιρός.

Η ομάδα του Skroutz παρακολουθεί σε συνεχή βάση τις τροποποιήσεις που υπάρχουν και στο τέλος αυτής της περιόδου θα μπορέσει να παρέχει μία ολοκληρωμένη εικόνα του πως κινήθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις

Συμπληρώματα Διατροφής

54,30%

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές

90,70%

Φαρμακευτικά

86,40%

Περιποίηση Προσώπου

41,50%

Εργαλεία

120,50%

Παιδικά & Βρεφικά Παιχνίδια

224,00%

Περιφερειακά

175,80%

Παιδικά Παιχνίδια

242,10%

Φροντίδα Μαλλιών

84,20%

Προσωπική Υγιεινή

38,50%

Περιποίηση Σώματος

86,10%

Οικιακές Συσκευές

52,20%

Όργανα Γυμναστικής

625,60%

Ρούχα Εργασίας

231,50%

Μακιγιάζ

34,80%

Μικρές Οικιακές Συσκευές

75,20%

Κρέμες Προσώπου

28,30%

Αναλώσιμα Εκτυπωτών

143,30%

Μάσκες Εργασίας

327,30%

Ιατρικά Αναλώσιμα

304,70%

Οι 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων

Puzzles

2.675,50%

Πασχαλινά

2.329,20%

Web Cameras

1.859,40%

Όργανα Γυμναστικής

625,60%

Multimedia

563,00%

Διάδρομοι Γυμναστικής

492,70%

Επιτραπέζια Παιχνίδια

448,10%

Καθαριστικά Σπιτιού

387,70%

Κονσόλες

358,60%

Μάσκες Εργασίας

327,30%

PC Games

325,20%

Ιατρικά Αναλώσιμα

304,70%

Εκτυπωτές

301,80%

Φτιάξτο Μόνος Σου (DIY)

290,20%

Gaming Headsets

287,10%

Χρώματα & Υλικά Βαφής

268,90%

Gamepads

248,10%

Παιχνίδια Lego

246,30%

Παιδικά Παιχνίδια

242,10%

Βάψιμο Μαλλιών

241,40%

Οι 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη μείωση

Γυναικεία Μποτάκια

-75,90%

Ανδρικά Μποτάκια

-71,60%

Ποδοσφαιρικά Παπούτσια

-68,60%

Γόβες

-61,70%

Σακίδια Πλάτης

-60,70%

Γυναικεία Μπουφάν

-58,40%

Αθλητικές Τσάντες

-56,40%

Ανδρικά Μπουφάν

-55,70%

Ανατομικά Παπούτσια

-52,70%

Ανδρικά Παντελόνια

-52,20%

Γυναικείες Μπλούζες

-52,20%

Γυναικεία Παντελόνια

-51,80%

Ανδρικές Μπλούζες

-50,90%

Γυναικείες Τσάντες

-50,60%

Γυναικεία Φορέματα

-49,50%

Αθλητικές Εμφανίσεις

-49,40%

Ανδρικά Φούτερ

-48,00%

Ανδρικά Πουκάμισα

-47,60%

Ρολόγια

-45,50%

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αυξάνονται οι καταγγελίες για προβλήματα στις online αγορές

Αύξηση των καταγγελιών για προβλήματα κατά την υλοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, διαπιστώνεται το τελευταίο διάστημα. Τα μέτρα “κοινωνικής απόστασης” για τον έλεγχο της διασποράς του κορωνοϊού αυξάνουν μεν τις αγορές μέσω του ψηφιακού καναλιού, ταυτόχρονα, ωστόσο, αυξάνονται και τα κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών. Η ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έγινε το τελευταίο διάστημα αποδέκτης πολύ μεγάλου αριθμού έγγραφων αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων - καταγγελιών σχετικά με προβλήματα, που συναντούν οι καταναλωτές με τις διαδικτυακές αγορές τους, ιδίως προϊόντων τεχνολογίας.

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές καταγγέλλουν τη μη προσήκουσα εκτέλεση των παραγγελιών τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία διαθέτουν προς πώληση τα προϊόντα τους σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων πελατών, όπως συμβαίνει με τα αποκαλούμενα “προϊόντα-κράχτες”.

Όπως διαπιστώθηκε από την Αρχή, ορισμένα από τα καταστήματα αυτά δεν παραδίδουν τα προϊόντα εντός του συμφωνημένου κατά περίπτωση χρόνου. Επίσης, μεταθέτουν διαρκώς τον χρόνο παράδοσης σε μελλοντικές ημερομηνίες, χωρίς, όμως, εν τέλει να τηρούν τις δεσμεύσεις τους απέναντι στους καταναλωτές. Επίσης, δεν προβαίνουν σε επιστροφή των χρηματικών ποσών, που έχουν προεισπράξει προς ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος των αγαθών, κατά πάγια πολιτική τους.

Στις περισσότερες, δε, περιπτώσεις, οι εν λόγω επιχειρήσεις διακόπτουν μετά τη συναλλαγή και κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λάβουν καμία πληροφόρηση σε σχέση με την πορεία των αγορών τους ή την επιστροφή των χρημάτων τους. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Retargeting: Επιτακτική ανάγκη η επένδυση στο e-commerce

Η πανδημία που βιώνουμε έχει καταφέρει σε ελάχιστο χρόνο να κλονίσει σημαντικά, μεταξύ άλλων, το εμπορικό και γενικότερα επιχειρηματικό "γίγνεσθαι" στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. Μιλώντας για εμπόριο, από τους λιγότερο χαμένους, όσοι επιχειρηματίες δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, μέσω των e-shop τους, αναλόγως, βέβαια, και με τα προϊόντα που εμπορεύονται.

Πώς όμως πρέπει να συμπεριφερθεί μια επιχείρηση αυτή την περίοδο; Πώς πρέπει να προετοιμαστεί, σε τί να επιμείνει και τί να προσέξει, ώστε να διατηρηθεί ενεργή στη συνείδηση των καταναλωτών, με στόχο την επόμενη ημέρα;

Ας δούμε με ψύχραιμη ματιά τι έχουμε, τι περιμένουμε και πως να ετοιμαστούμε για το μέλλον, αξιοποιώντας και τα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί μέσα από την εμπειρία της Retargeting.biz στις αγορές που δραστηριοποιείται, συμπεριλαμβανομένης της Έλλάδας.

Αβεβαιότητα στην εποχή του κορωνοϊού

Η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια είναι εχθροί της κατανάλωσης. Είναι απόλυτα λογικό οι καταναλωτές να έχουν σταματήσει τις αγορές πέρα από τα απολύτως απαραίτητα, όταν δεν μπορούν να δουν που ακριβώς καταλήγει όλο αυτό που ζούμε. Με άλλα λόγια, υπάρχει ανασφάλεια, τόσο οικονομική όσο και "υγειονομική", για το πότε θα επανέλθουμε στην πρότερη κανονικότητά μας και το εάν και ποιες επιπτώσεις θα έχει στις ζωές μας, στην εργασία μας, στο μισθό μας κ.λπ.  

Πρωτόγνωρη η κατάσταση για την αγορά;

Για να μπορέσουμε να κάνουμε εκτιμήσεις, έχουμε παρόμοια παραδείγματα του παρελθόντος, όπως ο κορωνοϊός SARS που έπληξε αρκετές χώρες πριν από μερικά χρόνια.  Όπως σε όλες τις κρίσεις, η κατανάλωση πλήττεται περισσότερο σε μη βασικές ανάγκες, όπως για παράδειγμα ο τουριστικός κλάδος, οι μεταφορές και η φιλοξενία.

Άλλοι κλάδοι που πιστεύεται ότι θα βιώσουν ένα απότομο "φρένο", είναι τα λεγόμενα διαρκή καταναλωτικά αγαθά όπως τα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη. Ακόμη και σε αυτές τις κατηγορίες, όμως, υπάρχουν προϊόντα όπως οι υπολογιστές και οι τηλεοράσεις που αναμένουν αύξηση λόγω των νέων συνθηκών. Φυσικά, υπάρχουν και κατηγορίες όπως τα τρόφιμα, τα φαρμακευτικά σκευάσματα, τα είδη γυμναστικής, τα παιδικά είδη και τα παιχνίδια που είτε δεν πλήτονται ιδιαίτερα, είτε σημειώνουν και αύξηση πωλήσεων.

Ποιο θα είναι το νέο σημείο ισορροπίας;

Οι καταναλωτικές συνήθειες θα ανατραπούν δημιουργώντας μία νέα κανονικότητα. Αυτή τη στιγμή, η όποια κατανάλωση γίνεται κυρίως ηλεκτρονικά και υπάρχουν μεγάλες πληθυσμιακές ομάδες που αγόραζαν μόνο από φυσικά καταστήματα και αρχίζουν να συνηθίζουν μια νέα πραγματικότητα. Όταν αυτή η μπόρα περάσει, το κοινό θα κρατήσει τις συνήθειές του, κάτι που σημαίνει ότι θα έχουμε μία ακόμα μεγαλύτερη ηλεκτρονική αγορά. Για αυτό και είναι επιτακτική ανάγκη οι λιανέμποροι να επενδύσουν στο e-commerce, προκειμένου να είναι στους ωφελούμενους στη μετά-κορωνοϊού αγορά. 

Πρακτικές των e-shop για το σήμερα

Οι επιχειρηματίες πρέπει να υιοθετήσουν μία γλώσσα που θα είναι καθησυχαστική αναφορικά με την πανδημία. Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να αισθανθούν ασφαλείς κι αυτό πρέπει να είναι ορατό στο landing page του κάθε λιανέμπορου. Για παράδειγμα, μπορούν να υπάρχουν αναφορές για τα προληπτικά μέτρα υγιεινής που λαμβάνει η επιχείρηση. Επίσης, για τις δυνατότητες δωρεάν αποστολής, την επέκταση του διαστήματος επιστροφής προϊόντων ή ακόμη και τον ακριβή χρόνο παράδοσης, σε μία περίοδο που όλοι περιμένουν καθυστερήσεις.

Περιορισμός των αντικαταβολών

Επειδή πλέον είναι επιτακτική ανάγκη η ανέπαφη συναλλαγή λόγω του κινδύνου διάδοσης του κορωνοϊού, είναι μια χρυσή ευκαιρία να επικοινωνηθούν έντονα οι ανέπαφες συναλλαγές "μαζεύοντας" τις ανεξέλεγκτες αντικαταβολές που έχουν ζημιώσει τόσο πολύ τους ιδιοκτήτες e-shop. Πραγματικά, αν αυτή η άναρχη κατάσταση δε συμμαζευτεί όσο περισσότερο γίνεται σε αυτή την περίοδο που διανύουμε, δεν θα γίνει ποτέ. 

Ήδη οι αντικαταβολές έχουν περιοριστεί στο food delivery, καθώς οι καταναλωτές φοβούνται την εγχρήματη συναλλαγή και έτσι ακόμα και τα φιλοδωρήματα δίνονται πλέον ηλεκτρονικά.  

Το κοινωνικό πρόσωπο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι δραστηριοποιούμενοι επιχειρηματίες μπορούν να δείξουν ότι βοηθούν έμπρακτα την κοινωνία συνολικά, χωρίς να θέλουν απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις ως αντάλλαγμα. Για παράδειγμα, η παροχή ιατροφαρμακευτικού υλικού σε νοσοκομεία από ηλεκτρονικά φαρμακεία, η προσφορά έτοιμου φαγητού από deliveries σε ευπαθείς ομάδες, όπως αστέγους κ.λπ.

Η συνεισφορά τής Retargeting.biz

Η Retargeting δραστηριοποιείται έντονα για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες που μέχρι πρότινος δεν είχαν ενεργοποιηθεί ηλεκτρονικά, είτε από έλλειψη γνώσεων, είτε από το γεγονός ότι είχαν ένα φυσικό κατάστημα που πήγαινε καλά. Σε αυτήν την προσπάθεια μιας επείγουσας μετάβασης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Retargeting είναι αρωγός, δίνοντας δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για ενεργοποίηση στο e-commerce. Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που είχαν e-shop, αλλά ουδέποτε τα είχαν ενεργοποιήσει κι άλλοι που αναπτύσσουν τώρα το ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Σε όλους αυτούς, η Retargeting στέκεται δίπλα και τους παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για το πώς πρέπει να κινηθούν.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη λανσάρουν το πρώτο τους e-shop

Στηρίζοντας το #menoumespiti και δίνοντας έμφαση στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών τους, τα Καφεκοπτεία Λουμίδη προχώρησαν στη δημιουργία μιας ολοκαίνουριας πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών. Ενώ εμείς μένουμε σπίτι, τα Καφεκοπτεία Λουμίδη έρχονται σε εμάς με σκοπό να μας προσφέρουν γλυκές και απολαυστικές στιγμές τις δύσκολες αυτές μέρες.

Μέσω της νέας υπηρεσίας των Καφεκοπτείων Λουμίδη, που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.kl.gr, οι καταναλωτές έχουν πλέον ηλεκτρονική πρόσβαση στην ευρεία γκάμα των προϊόντων που προσφέρουν. Ακολουθώντας λίγα μόλις βήματα, μπορούν να αποκτήσουν φρεσκοκομμένο καφέ όλων των ειδών, ροφήματα, μία ποικιλία παραδοσιακών γλυκισμάτων, καθώς και αξεσουάρ καφέ και τσαγιού, εύκολα και γρήγορα με αποστολή στο χώρο τους.

Ήταν το 1920 όταν η 1η γενιά της Οικογένειας Λουμίδη ξεκίνησε το 1ο δίκτυο κατ’ οίκων διανομών φρεσκοκομμένου καφέ με κάρα στις γειτονιές του Πειραιά. Σήμερα, η τρίτη γενιά της οικογένειας εξελίσσει την παράδοση και φέρνει τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της στην πόρτα του πελάτη. Μεταφέρει έτσι τη μοναδική εμπειρία του αυθεντικού καφέ στο χώρο (σπίτι ή εργασία), μια εμπειρία που συνθέτουν η αγάπη για τη γεύση της παράδοσης και η απόλυτη καφεγνωσία που μετουσιώνεται σε ένα χαμόγελο πάνω από ένα φλιτζάνι, σε μια αγκαλιά αρωμάτων που αφυπνίζουν τις αισθήσεις, σε ένα καλωσόρισμα συνοδευτικών παραδοσιακών εδεσμάτων.


Σημειώνεται πως τα «Καφεκοπτεία Λουμίδη» δεν σχετίζονται με τον συσκευασμένο καφέ «Λουμίδης Παπαγάλος».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search