eCommerce

Αύξηση στις online πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας στην Ελλάδα λόγω τηλεργασίας

Αύξηση των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας (κυρίως laptops) που αγοράζονται ηλεκτρονικά, παρατηρείται στην ελληνική αγορά από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Η άνοδος των πωλήσεων συνδέεται με την ευρεία εφαρμογή της τηλεργασίας, καθώς οι εργαζόμενοι φαίνεται ότι προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες και εργάζονται από το σπίτι.

Τις αλλαγές, που έχει φέρει ο κορωνοϊός στις αγορές και κατ’ επέκταση στους Έλληνες καταναλωτές, καταγράφει έρευνα της Max Media Greece. Η έρευνα διενεργήθηκε την περίοδο 26 Φεβρουαρίου - οπότε καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη χώρα μας - έως και τις 18 Μαρτίου με πρόβλεψη έως τις 30 Απριλίου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η πανδημία έχει φέρει μια σειρά από αλλαγές στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μία από αυτές τις αλλαγές είναι η στροφή των καταναλωτών στο e-Commerce. Πλέον, το 21% των χρηστών στην Ελλάδα απαντά ότι σκοπεύει να αγοράσει στις επόμενες 15 ημέρες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ και φαρμακείο.

Από αυτούς που στρέφονται στις online αγορές το 29% δηλώνει ότι θέλει να γλιτώσει χρόνο, το 23% ότι θέλει να έχει περισσότερες επιλογές, το 22% για να μην έρθει σε επαφή με άλλους και το 20% για να μην βγει άσκοπα από το σπίτι.

Όσον αφορά στις δημοφιλείς πλατφόρμες, από τα ευρήματα προκύπτει ότι το e-food είναι πρώτο σε προτιμήσεις με 48%, ενώ ακολουθούν Skroutz 14% (αυξημένο κατά 40% από την προηγούμενη εβδομάδα), Box 5% και Deliveras 4%. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

GR.EC.A: Αποτελέσματα έρευνας για τις επιπτώσεις του COVID-19 στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Στις 18 Μαρτίου, Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, ξεκίνησε έρευνα για την αξιολόγηση των επιπτώσεων της επιδημίας του κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.



Στην έρευνα με διάρκεια 18/03 - 21/03 συμμετείχαν 307 επιχειρήσεις τόσο από τα Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα όσο και τα μέλη του συνδέσμου.



Η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των χωρών είναι ζωτικής σημασίας σε αυτούς τους καιρούς, καθώς οι περιορισμοί σε αρκετές χώρες μπορούν να έχουν ισχυρό αντίκτυπο στις διασυνοριακές πωλήσεις.



Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, πιστεύει ότι αυτές οι γνώσεις αποτελούν επίσης μια χρήσιμη πηγή πληροφοριών για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων της ΕΕ και των εθνικών αποφάσεων για την υιοθέτηση της καλύτερης δυνατής προσέγγισης, για έναν τομέα που μπορεί να διαδραματίσει καίριο ρόλο σε αυτήν την κρίση.



Το 92% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η τρέχουσες συνέπειες της πανδημίας τους έχει ήδη επηρεάσει τις επιχειρήσεις τους, ενώ οι κλάδοι που φαίνεται να πλήττονται περισσότερο είναι: Είδη μόδας, αθλητικά είδη, κοσμήματα, είδη σπιτιού, λευκές συσκευές.



Μάλιστα το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι λαμβάνουν σημαντικά λιγότερες παραγγελίες σε σχέση με πριν.

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πάνω από την πρόβλεψη των €280 δισ. ο τζίρος του e-commerce για το 2020

Θετικά επηρεάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορωνοϊού και η εντεινόμενη προσπάθεια των καταναλωτών να ελαχιστοποιήσουν την επαφή με άλλους ανθρώπους. Ασχέτως αν μια χώρα παίρνει αυστηρά ή λιγότερο αυστηρά μέτρα social distancing (κοινωνικής απόστασης), οι ίδιοι οι καταναλωτές αναζητούν πιο συστηματικά από ποτέ τις εναλλακτικές online προμήθειας των ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και των παραδοσιακών τους αγορών, για παράδειγμα σε ένδυση και υπόδηση.

“H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα €280 δισ. για το 2020, σύμφωνα με την Nielsen. Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του COVID-19, καθώς σε διάφορες χώρες παρατηρούμε εντυπωσιακή άνοδο στις online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19, όπως συγκεκριμένοι κωδικοί σε αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες”, αναφέρει η εταιρεία Convert Group, που δραστηριοποιείται στο Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19 έχουν κυριολεκτικά εκτοξευθεί με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 2.000% σε κωδικούς όπως αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες, ενώ σε κωδικούς όπως ζυμαρικά, ρύζι, βασικά τρόφιμα ντουλαπιού και καθαριστικά σπιτιού η αύξηση των online πωλήσεων είναι πάνω από 100%, ενώ σε κωδικούς, όπως συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, η εβδομαδιαία αύξηση είναι άνω του 50%. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Προς αξιολόγηση το roadmap για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες στην Ευρώπη

Στις 2 Μαρτίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα roadmap αξιολόγησης της Οδηγίας Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. Η Επιτροπή χρησιμοποιεί roadmap για να καθορίσει το πεδίο εφαρμογής αξιολόγησης των υφιστάμενων ή των νέων πολιτικών, να περιγράψει το πρόβλημα και να εξηγήσει γιατί απαιτείται δράση της ΕΕ.

Η Οδηγία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών (Postal Services Directive, PSD) θέσπισε κανονιστικό πλαίσιο για τις Ευρωπαϊκές Ταχυδρομικές Υπηρεσίες. Στον πυρήνα της βρίσκεται η Universal Service Obligation (USO), η οποία εξασφαλίζει ότι οι επιστολές και τα δέματα παραδίδονται κατ’ οίκον ή στους επαγγελματικούς χώρους, πέντε ημέρες της εβδομάδας σε κάθε χώρα της ΕΕ.

Η Οδηγία αποσκοπούσε στη δημιουργία μιας εσωτερικής αγοράς για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες μέσω σταδιακής απελευθέρωσής της, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι όλοι στην ΕΕ είχαν πρόσβαση σε ένα ελάχιστο σύνολο υπηρεσιών (παράδοση επιστολών και δεμάτων έως 20 κιλά) σε μια λογική τιμή. Συγκεκριμένα, η Οδηγία για τις Ταχυδρομικές Υπηρεσίες προσδιορίζει τις ελάχιστες απαιτήσεις της universal service, που πρέπει να εξασφαλίζει κάθε κράτος μέλος της ΕΕ, και τις ισχύουσες αρχές τιμολόγησης, καθώς επίσης ενθαρρύνει την τεχνική εναρμόνιση στον τομέα της ταχυδρόμησης.

Από την τελευταία αναθεώρηση του 2008, ο τομέας των ταχυδρομείων έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές λόγω της ψηφιοποίησης και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό οδήγησε σε σταθερή μείωση του επιστολικού ταχυδρομείου, η οποία δεν αντισταθμίζεται εξ ολοκλήρου από την ανάπτυξη της αγοράς των δεμάτων. To εν λόγω roadmap θα αξιολογήσει κατά πόσο η Οδηγία είναι ακόμη κατάλληλη για το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε και κατά πόσο επιτυγχάνει τους αρχικούς της στόχους.

Η περίοδος υποβολής προτάσεων για την αξιολόγηση της ντιρεκτίβας λήγει στις 30 Μαρτίου. Το Ecommerce Europe θα αξιολογήσει το roadmap και θα συντάξει την αναφορά του. Επιπλέον, το Ecommerce Europe εξακολουθεί να συμμετέχει σε διάφορες ομάδες εργασίας και workshop της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που εστιάζουν σε αυτό το θέμα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σε επίπεδα Black Friday οι online παραγγελίες σε προϊόντα τεχνολογίας

Οι περιορισμοί του κορονοϊού και η καραντίνα στην οποία μπαίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, όπως αναμενόταν, εκτόξευσαν τα δεδομένα για τις online παραγγελίες και στη χώρα μας.


Όπως σημειώνει σε ρεπορτάζ του το enternity.gr, εκπρόσωποι του εγχώριου λιανεμπορίου ανέφεραν πως οι Έλληνες στράφηκαν ιδιαίτερα στο κομμάτι των ηλεκτρονικών καταστημάτων, κάνοντας τις παραγγελίες τους μέσω διαδικτύου και δημιουργώντας μια κατάσταση που θύμισε Black Friday 2019 σε επίπεδο όγκου και τζίρου.

Φαίνεται πως η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για αρκετό ακόμη διάστημα, αφού τα καταστήματα λιανικής θα δέχονται στο εξής παραγγελίες μόνο online, άγνωστο για πόσο, εφόσον θα είναι κλειστά από σήμερα, Τετάρτη, 18 Μαρτίου, κατόπιν της σχετικής απόφασης της ελληνικής κυβέρνησης.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αναβάλλεται η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου εξαιτίας του κορωνοϊού

Από τον GR.EC.A ανακοινώθηκε πως η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αναβάλλεται και η νέα ημερομηνία διεξαγωγής της θα ανακοινωθεί όταν η τρέχουσα κατάσταση ομαλοποιηθεί. Ακολουθεί το κείμενο της ανακοίνωσης.

"Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες ημέρες λόγω του COVID-19, έχει δημιουργήσει για όλους μας νέα δεδομένα, εξαιτίας των μέτρων που έχει χρειαστεί να ληφθούν – και όσων ενδέχεται να επακολουθήσουν με βάση τις εξελίξεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε να αναβάλλουμε τη δράση της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου που είχε προγραμματιστεί για την περίοδο 30 Μαρτίου έως 05 Απριλίου 2020.

Η νέα ημερομηνία της διεξαγωγής θα ανακοινωθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο του GR.EC.A μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

Παράλληλα, ο GR.EC.A βρίσκεται σε επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα των εξελίξεων για την ενημέρωση των μελών του."

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Skroutz: Εκτός πλατφόρμας όσοι αισχροκερδούν με αφορμή τον κορωνοϊό

Στη διακοπή τής συνεργασίας του προχωρά το Skroutz.gr με όσα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αυξήσει υπερβολικά τις τιμές τους σε προϊόντα, με αφορμή την εξάπλωση του κορονοϊού, σύμφωνα με δημοσίευμα του News247

Σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της Skroutz στο News24/7, η κίνηση αφορά αρκετά προϊόντα όπως ιατρικές μάσκες και απολυμαντικά. Από δική μας έρευνα, είναι χαρακτηριστικό πως μάσκα μίας χρήσης, από 2,99 ευρώ που ήταν η "κανονική" της τιμή, έφτασε να πωλείται 17 ευρώ, σε ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Η εταιρεία ειδοποίησε τους συνεργάτες της για την πρόθεσή της και σε όσους δεν συμμορφώθηκαν προχώρησε σε αναστολή της συνεργασίας. Η Skroutz δεν έχει αποφασίσει τι στάση θα ακολουθήσει στο μέλλον με τις συγκεκριμένες εταιρείες και αν θα τις εντάξει ξανά στην πλατφόρμα.

Πριν από μερικές ημέρες, η Amazon με ανακοίνωσή της είχε προχωρήσει σε αντίστοιχη κίνηση, αφαιρώντας από την πλατφόρμα της 530.000 προϊόντα, των οποίων οι τιμές είχαν αυξηθεί αδικαιολόγητα, ενώ είχε αναστείλει και την λειτουργία σε περισσότερους από 2.500 λογαριασμούς προμηθευτών.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στις 26 Μαΐου το eCommerce & Digital Marketing Conference North 2020 στη Θεσσαλονίκη

Νέα ημερομηνία διεξαγωγής ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές για το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2020.

Η συνεδριακή εκδήλωση, η οποία θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών, μετατέθηκε από τις 8 Απρίλιου, για την 26η Μαΐου εξαιτίας των ειδικών συνθηκών που διαμορφώθηκαν με την έλευση του κορωνοϊού.

Το επίσημο Web site του ECDM Conference North 2020 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2020, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το συνέδριο χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 24 Απριλίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή, 1 διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Expo Conference North 2020 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που υπάρχει στο ecdmexpo.com.

Χώρος διεξαγωγής: THE MET HOTEL, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 26 Μαΐου 2020.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το 26% των Ελλήνων έκανε τουλάχιστον μία online αγορά εντός ΕΕ το 2019

Οπαδοί των ψηφιακών αγορών γίνονται όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές. Τους τελευταίους 12 μήνες, το 26% των Ελλήνων πολιτών έκανε τουλάχιστον μία online αγορά από χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (οι αγορές δεν αφορούν ψηφιακό περιεχόμενο, όπως μουσική, βίντεο, ηλεκτρονικά βιβλία, εφαρμογές ή παιχνίδια).

Πάντως, ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών στην Ελλάδα και συγκεκριμένα το 74% απαντά ότι δεν έχει κάνει κάποια ηλεκτρονική αγορά (εκτός από ψηφιακό περιεχόμενο) από κράτος-μέλος της Ε.Ε. τους τελευταίους 12 μήνες. Σε επίπεδο Ε.Ε., το 36% των Ευρωπαίων πολιτών δηλώνει ότι έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά από κράτος της Ε.Ε. τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ το 63% απαντά αρνητικά στην παραπάνω ερώτηση.

Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται σε ειδική έρευνα του Ευρωβαρομέτρου, η οποία διερευνά τη στάση των Ευρωπαίων καταναλωτών, σε σχέση με την ψηφιοποίηση της καθημερινής τους ζωής. Για παράδειγμα, η μελέτη δείχνει ότι οι Ευρωπαίοι θέλουν οι ψηφιακές συσκευές τους να είναι ευκολότερες στην επισκευή ή την ανακύκλωση.

Ειδικότερα, σχεδόν 8 στους 10 ερωτηθέντες πιστεύουν ότι θα πρέπει να απαιτείται από τους κατασκευαστές να διευκολύνουν την επισκευή των ψηφιακών τους συσκευών. Σε ερώτηση της έρευνας “Πρέπει να είναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστές να διευκολύνουν την επισκευή ψηφιακών συσκευών ή να αντικαθιστούν μεμονωμένα εξαρτήματά τους”, το 54% των Ευρωπαίων απαντά “ναι, δεδομένου ότι οι συσκευές δεν κοστίζουν περισσότερο”. Μάλιστα, ένα ποσοστό 24% απαντά “ναι, ακόμη και εάν οι συσκευές κοστίζουν περισσότερο”. 

Η έρευνα ανατέθηκε από τη Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα Δίκτυα, το Περιεχόμενο και την Τεχνολογία. Διεξήχθη από το δίκτυο Kantar σε 27.498 ερωτηθέντες από διαφορετικές κοινωνικές και δημογραφικές ομάδες σε προσωπικές συνεντεύξεις στη μητρική τους γλώσσα τον Δεκέμβριο του 2019.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για συμμετοχή στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνικού eCommerce, και διοργανώνεται για έβδομη χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Hλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Φέτος, η περίοδος εορτασμού είναι από τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020 έως την Κυριακή 5 Απριλίου 2020.

Η συμμετοχή στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι ανοικτή και δωρεάν για όλα τα Ελληνικά Ηλεκτρονικά Καταστήματα και παρόχους υπηρεσιών που θέλουν να συμμετέχουν στις δράσεις του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ) και να γιορτάσουν με τους πελάτες τους, αναδεικνύοντας το θεσμό. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι πάροχοι υπηρεσιών οι οποίοι δεν είναι μέλη του Συνδέσμου.

Στόχος της Εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντάς τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωσή τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν.

Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να “βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, διοργανώνονται δράσεις που απευθύνονται στα e-shops, με βασικό στόχο την εκπαίδευση και ενημέρωσή τους για τις νέες τάσεις που επικρατούν στον κλάδο.

Τα ενδιαφερόμενα καταστήματα, μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search