Ταυτόχρονα ετοιμάζει προτάσεις προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα ώστε να βελτιώσουν τους χρόνους παράδοσης προς το αγοραστικό κοινό, οι οποίες θα δοθούν στην δημοσιότητα την επόμενη εβδομάδα.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η πανδημία του COVID-19 και τα μέτρα που επιβλήθηκαν παγκοσμίως για τον περιορισμό της διασποράς της, άλλαξε ριζικά πολλές καταναλωτικές συνήθειες. Κάποιες από αυτές θα επανα-τροποποιηθούν μετά από την υποχώρηση της υγειονομικής κρίσης, ωστόσο, κάποιες άλλες φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν.
Από τις αγοραστικές αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν, ίσως η πιο έντονη είναι αυτή της στροφής των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Ήδη, περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα πολίτες, παγκοσμίως, απαντούν ότι θα ψωνίζουν πιο συχνά online ακόμη και μετά την πανδημία, υπό την προϋπόθεση των αξιόπιστων και έγκαιρων παραδόσεων των προϊόντων. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο και φθάνει το 50% σε χώρες, που επλήγησαν ισχυρά από τον COVID-19, όπως η Κίνα.
Επίσης, σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα “για κάποιο χρονικό διάστημα” ή “για μεγάλο χρονικό διάστημα”. Για όσους σχεδιάζουν να αυξήσουν τις αγορές τους στο Διαδίκτυο, το θέμα της παράδοσης των προϊόντων είναι κάτι παραπάνω από κομβικό. Η δωρεάν παράδοση (51%) και η αξιόπιστη παράδοση (51%) είναι τα δύο πράγματα, που οι καταναλωτές πιστεύουν ότι έχουν γίνει πιο σημαντικά γι’ αυτούς κατά τις online αγορές.
Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της Capergami, από έρευνα της οποίας προέρχονται τα παραπάνω ευρήματα, οι τάσεις αυτές δεν αποτυπώνονται μόνο τις πρώτες εβδομάδες από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης του νέου κορωνοϊού, αλλά είναι ορατές και σήμερα, που τα lockdowns και τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας αίρονται σταδιακά ανά τον πλανήτη.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το ξέσπασμα του νέου κορωνοϊού είχε σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα της λιανικής τους τελευταίους μήνες και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αποδειχθεί καθοριστικό για τη συνέχιση των οικονομικών δραστηριοτήτων σε όλη την Ευρώπη. «Οι καταναλωτές έχουν στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα, ενώ οι χώρες έχουν εφαρμόσει αυστηρά μέτρα κλειδώματος. Η μεγαλύτερη ζήτηση έχει οδηγήσει σε πιέσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και στα κανάλια παράδοσης, αλλά έχει επίσης ανοίξει το δρόμο για νέες λύσεις που δεν επιτρέπονται πάντα σε κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης», δήλωσε η Marlene ten Ham, Γενική Γραμματέας του Ecommerce Europe.
Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, στο Ecommerce Europe πιστεύουν ότι είναι απολύτως ζωτικής σημασίας να υιοθετηθεί μια εναρμονισμένη προσέγγιση σε επίπεδο ΕΕ, για την εφαρμογή νέων λύσεων omnichannel που αναπτύχθηκαν από φυσικά καταστήματα όλων των μεγεθών για την αντιμετώπιση της επιδημίας COVID-19. Αυτοί οι επιχειρηματίες, για παράδειγμα, αναπτύσσουν γρήγορα μια διαδικτυακή παρουσία, μετατρέποντας τα καταστήματα σε κέντρα εκπλήρωσης παραγγελιών και προσφέρουν ασφαλείς πληρωμές και παραδόσεις προϊόντων χωρίς επαφή.
Οποιεσδήποτε λύσεις επιτρέπουν στους λιανοπωλητές να περιορίσουν τον αριθμό των πελατών στα καταστήματα, διευκολύνοντας την κοινωνική απόσταση, αλλά και περιορίζοντας τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ υπαλλήλων και πελατών, θα είναι καθοριστικής σημασίας κατά τη φάση εξόδου και μπορούν να ενσωματωθούν πλήρως στη "νέα κανονική εποχή".
Μια εναρμονισμένη προσέγγιση για όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ, που θα προωθηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα επέτρεπε στους εμπόρους να εκμεταλλεύονται αυτού του είδους τις υπηρεσίες omnichannel το συντομότερο δυνατόν. Σε αυτές τις εποχές βαθιάς αβεβαιότητας, είναι σημαντικό για τους λιανοπωλητές να έχουν σαφήνεια σχετικά με τη νομιμότητα των πρακτικών τους. Ωστόσο, λύσεις όπως το ανέπαφο "click-and-collect" και η παράδοση δεν επιτρέπονται σε όλες τις χώρες της ΕΕ, δημιουργώντας έτσι κατακερματισμό, αβεβαιότητα και θέτοντας σαφές μειονέκτημα στους εμπόρους λιανικής σε ορισμένες αγορές.
Εικόνα: PublicDomainPictures, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ira Media παρείχε στον GR.EC.A. ολοκληρωμένη στρατηγική Media Planning & Media Buying για την προβολή της καμπάνια «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».
Τη δημιουργία του τηλεοπτικού spot επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=LYcCyw-wO18"]
«Σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που διανύουμε είναι απαραίτητη η σύμπραξη όλων μας. Η δυνατότητα να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο τους πόρους μας ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα κι εμείς με τη σειρά μας το Ελληνικό e-commerce, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά. Αρχές τις εταιρείας μας όπως η καινοτομία, η ευελιξία, η συνεργασία, η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια, δεν σημαίνουν τίποτα από μόνες τους εάν σε αυτές δεν μπορούμε να προσθέσουμε και την έννοια της προσφοράς. Μένουμε σπίτι, κρατάμε αποστάσεις αλλά παραμένουμε κοντά ώστε να τα καταφέρουμε όλοι μαζί», δήλωσε ο κ. Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media.
Συγκεκριμένα, για τα μέλη του GR.EC.A, η Ira Media προχωράει σε ειδικές προσφορές για την τηλεοπτική προβολή τους, με σκοπό την περαιτέρω βοήθεια του κλάδου σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, καθώς και επιπλέον εκπτώσεις της τάξεως του 40% για την αξιοποίηση των Α.Ι. εργαλείων της Leadmark. Περισσότερες πληροφορίες μπορεί όποιος επιθυμεί να βρει εδώ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η eBay λανσάρει το πρόγραμμα «Always Open», σχεδιάζοντας να επενδύσει έως 1 εκατομμύριο ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις, δίνοντας τους παράλληλα την ευκαιρία να ανοίξουν δωρεάν το δικό τους διαδικτυακό κατάστημα μέσα στην πλατφόρμα, χωρίς να καταβάλλουν προμήθεια. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρία φιλοδοξεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που βιώνουν λόγω της κρίσης του κοροναϊού.
Παράλληλα, η εταιρία προσφέρει υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης, στα αγγλικά και στα ελληνικά, από κορυφαίους εκπροσώπους της. Έτσι, οι ιδιοκτήτες των εταιριών που ανοίγουν νέα καταστήματα στην eBay θα ωφεληθούν απολαμβάνοντας μοναδικά προνόμια.
Η συνέχιση της κρίσης και οι παγκόσμιες απαγορεύσεις, ως συνέπεια του κοροναϊού, έχουν επηρεάσει αρνητικά πολλές επιχειρήσεις – και ειδικότερα τις μικρές και τις μεσαίες. Στο πλαίσιο αυτό, η eBay κινητοποιείται με σκοπό να βοηθήσει τις Ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέροντας τους μοναδικά προνόμια και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης για τη δημιουργία νέων διαδικτυακών καταστημάτων, για όσες δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν τα φυσικά τους καταστήματα ανοιχτά, την περίοδο αυτή. Στόχος της eBay είναι να κάνει πιο γρήγορη αυτή τη διαδικασία, καθιστώντας τη όσο το δυνατόν πιο ομαλή.
Η eBay προσφέρει δωρεάν τα παρακάτω προνόμια:
-
Εκπαίδευση και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης: ειδικοί εκπρόσωποι της εταιρίας μαθαίνουν στους πωλητές τον τρόπο, με τον οποίο θα μπορούν οι ίδιοι να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα στην eBay και να πουλάνε τα αγαθά τους διαδικτυακά.
-
Η eBay αναλαμβάνει τις προμήθειες: Οι πωλητές θα μπορούν να ανοίξουν το κατάστημα τους δωρεάν και χωρίς να καταβάλλουν προμήθειες, για ένα τρίμηνο.
Παράλληλα, υπάρχει ακόμα ένα κοινό όφελος για όλους τους νέους και τους ήδη υπάρχοντες πωλητές μέσα από την πλατφόρμα της eBay. Με τη συνδρομή στο eBay Store, μπορούν να δημιουργήσουν δωρεάν λίστα με 50.000 προϊόντα, έως και τις 31 Ιουλίου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενέργεια μπορείτε να βρείτε εδώ.
Επιπρόσθετα, η eBay έχει προχωρήσει στην επικαιροποίηση της πολιτικής πωλήσεών της και στην προστασία των πωλητών της, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τις επιχειρήσεις στη διάρκεια αυτής της κρίσης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά μπορείτε να βρείτε εδώ.
Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη νέα αυτή πρωτοβουλία και να λάβουν δωρεάν υποστήριξη, απολαμβάνοντας τα προνόμια, μπορούν να προχωρήσουν σε εγγραφή εδώ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στις προφανείς αλλά και βαθύτερες αιτίες για τις οποίες οι e-shoppers εγκαταλείπουν το καλάθι τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πλοηγήθηκαν, θα επιχειρήσει να ρίξει "φως" το νέο webinar που διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Μαΐου (ώρα 5 μ.μ.) η εταιρεία Plushost.gr με τίτλο: «Εγκατάλειψη καλαθιού: λύσεις και συμβουλές για άμεσα κέρδη».
Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν οι εξής: Θανάσης Καμέας, Founder/CEO - Plushost.gr, Φώτης Ρήγας, Commercial Director -Plushost.gr, Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, Co-Founder, COO -moosend.com και η Εύη Κουκορέμπα, Head of Business Development - socital.com ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ. Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το Direction Business Network, το e-businessworld, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), η Mossend, η Socital, το Kelkoogroup και η ContactPigeon.
Αξίζει να σημειωθεί ότι βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο "Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα" που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr σύμφωνα με την οποία η εκτόξευση της επισκεψιμότητας που παρατηρήθηκε την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου οδήγησε και στην αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού από τους επισκέπτες.
Πιο συγκεκριμένα, το 10,07% (29) παρατηρούν ότι αυξήθηκε πάνω από 60%, το 29,86% (86) ότι η αύξηση περιορίστηκε έως +60%, το 28,13% (81) ότι παρέμεινε σταθερή, το 17,36% (50) ότι μειώθηκε έως και 60% ενώ το 13,58% (42) ότι μειώθηκε πάνω από 60%.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τον ρυθμό ανάπτυξης, που αναμενόταν να επιτύχει την προσεχή πενταετία, κατάφερε να εμφανίσει το κανάλι του online σουπερμάρκετ τον Μάρτιο στην Ελλάδα. Οι ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ στη χώρα μας αυξήθηκαν τον περασμένο μήνα κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 307%.
Το #menoumespiti και τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών, λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, προσέδωσαν στο online κανάλι αγορών από τα σουπερμάρκετ μια μοναδική δυναμική. Ειδικά τη 12η εβδομάδα του 2020 (16-22 Μαρτίου), οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα το 2019. Την ίδια εβδομάδα το ποσοστό των online αγορών σε σχέση με τον συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%), γεγονός που σηματοδοτεί την ταχύτητα με την οποία οι Έλληνες υιοθετούν το ψηφιακό κανάλι για τις παραγγελίες τους.
Οι παραπάνω διαπιστώσεις περιέχονται στο τριμηνιαίο report της Convert Group για τα ελληνικά οnline σουπερμάρκετ, που περιλαμβάνει δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την πλατφόρμα eRetail Audit. Σύμφωνα με τo report, η επισκεψιμότητα στα sites των οκτώ μεγαλύτερων online σουπερμάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Σκλαβενίτης, e-fresh.gr, Κρητικός, Μασούτης, MyMarket, Θανόπουλος) ξεπέρασε τον Μάρτιο τα 4 εκατ. επισκέψεις.
Αν συνυπολογιστούν και οι προσβάσεις στις mobile εφαρμογές των παραπάνω, αλλά και το νέο κανάλι του Σκλαβενίτη μέσω e-food.gr, ο αριθμός των επισκέψεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο "online supermarket" στη μηχανή αναζήτησης Google 10πλασιάστηκαν μέσα στον Μάρτιο.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Πρόκληση παραμένει για τις ελληνικές επιχειρήσεις ο ψηφιακός μετασχηματισμός, καθώς ο βαθμός της ψηφιοποίησης τους παραμένει χαμηλός, με την πανδημία του COVID-19 να κάνει ακόμη πιο επιτακτική αυτήν την αλλαγή προσανατολισμού. Σήμερα, μόλις μία στις τέσσερις επιχειρήσεις στην Ελλάδα (25,1%) απαντά ότι έχει αναπτύξει συμμετοχή σε διαδικτυακή πλατφόρμα και μόλις το 20,5% των εταιρειών έχει ενσωματώσει συστήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Σύμφωνα με έρευνα του ΙΜΕ- ΓΣΕΒΕΕ (Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας), μόλις το 24,1% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα δηλώνει ότι έχει υιοθετήσει εφαρμογές επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων παραγωγικής/εμπορικής δραστηριότητας (big data και analytics). Ακόμη πιο μικρό και συγκεκριμένα 15%, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, είναι το ποσοστό των εταιρειών που κάνει χρήση εφαρμογών cloud, ενώ μόλις το 12,3% δηλώνει ότι υιοθετεί εφαρμογές αυτοματοποίησης στην παραγωγική διαδικασία.
Η έρευνα δείχνει ότι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις (σε επίπεδα κύκλου εργασιών και αριθμού εργαζομένων) καταγράφουν εμφανώς υψηλότερα ποσοστά ενσωμάτωσης των σχετικών συστημάτων.
Συνολικά, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν τον χαμηλό βαθμό υιοθέτησης των σύγχρονων ψηφιακών συστημάτων από τις ελληνικές επιχειρήσεις, τη σχετικά περιορισμένη ψηφιακή προσαρμογή ενός μεγάλου τμήματος των μικρών εταιρειών και την περιορισμένη επενδυτική τους δραστηριότητα σε επίπεδο τεχνολογικού/ ψηφιακού εξοπλισμού.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: 3D Animation Production Company, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Eurostat δημοσίευσε τα στοιχεία της έρευνας του 2019 σχετικά με τη χρήση ICT στα νοικοκυριά, η οποία περιλαμβάνει και στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα οποία δείχνουν ότι οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 27. Η Eurostat ανέφερε ότι "οι καταναλωτές εκτιμούν τη δυνατότητα να ψωνίζουν οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε, με πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και εύκολες συγκρίσεις τιμών".
Επίσης, η Eurostat σημειώνει ότι κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας του νέου κορωνοϊού, με τα περισσότερα καταστήματα κλειστά και τους καταναλωτές υπό περιορισμούς μετακίνησης, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω. Ωστόσο, όπως σημειώνεται από το Ecommerce Europe, μετά τα πρώτα στοιχεία που έχει λάβει, σημειώνει πως το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γερμανία έχει σημαντική πτώση. Η πρόσφατη αναφορά από τη γερμανική αγορά, δείχνει ότι το Μάρτιο του 2020 ο κύκλος εργασιών τού ηλεκτρονικού εμπορίου μειώθηκε κατά σχεδόν 20% σε σύγκριση με τον Μάρτη του 2019.
Τα ευρήματα της Eurostat δείχνουν ότι το 60% των ατόμων στην ΕΕ ηλικίας 16 έως 74 ετών, πραγματοποίησαν αγορές στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του έτους πριν από την έρευνα του 2019, σε σύγκριση με το 56% στην έρευνα του 2018. Επίσης, οι άνδρες τείνουν να ψωνίζουν στο διαδίκτυο λίγο περισσότερο από τις γυναίκες, με ποσοστό 61% έναντι 59%. Ωστόσο, το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών αυξήθηκε περισσότερο στις γυναίκες τα τελευταία 10 χρόνια από ό, τι στους άνδρες.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, δείχνουν επίσης, ότι το μερίδιο των αγοραστών στο διαδίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων τα τελευταία 10 χρόνια, ιδίως στις ηλικίες μεταξύ 16 και 54 ετών. Κοιτάζοντας τα στοιχεία του 2019 για τα κράτη μέλη της ΕΕ, η Eurostat αναφέρει ότι τα υψηλότερα ποσοστά κατά το προηγούμενο έτος καταγράφηκαν ιδίως στις σκανδιναβικές χώρες: τα υψηλότερα μερίδια είναι στη Δανία (84%) και στη Σουηδία (82%), ακολουθούν οι Κάτω Χώρες (81%), η Γερμανία (79%) και η Φινλανδία (73%). Ωστόσο, η υψηλότερη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια ήταν στην Εσθονία, με το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών να αυξάνεται κατά 51 ποσοστιαίες μονάδες από 17% το 2009 σε 68% το 2019.
Εικόνα: Dimitris Vetsikas, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Skroutz Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα ότι προχώρησε σε συμφωνία με την CVC Capital Partners, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων παγκοσμίως, για την απόκτηση από την τελευταία μειοψηφικής συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας.
Η νέα αυτή συνεργασία με την CVC Capital Partners – αποτέλεσμα συζητήσεων που ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 2019 - διευρύνει τις δυνατότητες της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει τη δυναμική της ομάδας της Skroutz για ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Skroutz αναφερόμενος στη συμφωνία, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που κλείνοντας τα 15 χρόνια από τη δημιουργία του Skroutz, κάνουμε ένα νέο βήμα στην ιστορία της εταιρείας. Η συμφωνία μας με την CVC Capital Partners είναι αποτέλεσμα μιας δυναμικής πορείας ετών και συνεχούς προσπάθειας για εξέλιξη. Έρχεται δε σε μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία, προκειμένου να εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο, βελτιστοποιώντας την αγοραστική εμπειρία των χρηστών, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τα συνεργαζόμενα καταστήματα».
Η συναλλαγή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων μηνών.
Η Skroutz Α.Ε., η οποία απασχολεί 300 εργαζόμενους, ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατομμύρια προϊόντα σε πάνω από 4.500 ηλεκτρονικά καταστήματα. Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως η κορυφαία ιστοσελίδα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις.
Η CVC Capital Partners είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων (private equity) στον κόσμο. Από την ίδρυση της το 1981 έως και σήμερα έχει επενδύσει κεφάλαια άνω των 134 δισ. δολαρίων παγκοσμίως υλοποιώντας περισσότερες από 300 επενδύσεις, ενώ σήμερα διαχειρίζεται assets αξίας άνω των 82 δισ. δολαρίων. Διατηρεί γραφεία σε 23 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77