Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα "Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη", τη Δευτέρα, 19 Απριλίου 2021, και ώρα 16.30.
Στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, αναδύεται ένας νέος τύπος τεχνολογικά ενήμερου, πληροφορημένου και απαιτητικού καταναλωτή. Η ικανοποίηση των αναγκών του προϋποθέτει από τις επιχειρήσεις την υιοθέτηση πελατοκεντρικής θεώρησης μέσω της ψηφιοποίησης της εμπειρίας πελάτη.
Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ψηφιακές πλατφόρμες εμπειρίας πελάτη εμφανίζουν αύξηση εσόδων 6,5 φορές υψηλότερη σε σχέση με όσες καθυστερούν, ενώ οι πελάτες που έχουν εξαιρετική εμπειρία, ξοδεύουν 140% παραπάνω σε σχέση με όσους έχουν αρνητική εμπειρία.
Ο κ. Adrian Nash, Head of Customer Experience Strategy, SAP, θα παρουσιάσει τις τάσεις της εμπειρίας πελάτη στην ψηφιακή εποχή, ενώ ο κ. Andrea Laurenza, Technology Leader, Head of Deloitte Digital North & South Europe, θα αναφερθεί στον ρόλο και την αξία των δεδομένων.
Δείτε περισσότερα στο exposgreece.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]