eCommerce

Ψηφιακό εργαστήριο για την "Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη" από τον ΣΕΒ

Ψηφιακό εργαστήριο για την "Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη" από τον ΣΕΒ

Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα "Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη", τη Δευτέρα, 19 Απριλίου 2021, και ώρα 16.30.



Στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, αναδύεται ένας νέος τύπος τεχνολογικά ενήμερου, πληροφορημένου και απαιτητικού καταναλωτή. Η ικανοποίηση των αναγκών του προϋποθέτει από τις επιχειρήσεις την υιοθέτηση πελατοκεντρικής θεώρησης μέσω της ψηφιοποίησης της εμπειρίας πελάτη.



Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ψηφιακές πλατφόρμες εμπειρίας πελάτη εμφανίζουν αύξηση εσόδων 6,5 φορές υψηλότερη σε σχέση με όσες καθυστερούν, ενώ οι πελάτες που έχουν εξαιρετική εμπειρία, ξοδεύουν 140% παραπάνω σε σχέση με όσους έχουν αρνητική εμπειρία.



Ο κ. Adrian Nash, Head of Customer Experience Strategy, SAP, θα παρουσιάσει τις τάσεις της εμπειρίας πελάτη στην ψηφιακή εποχή, ενώ ο κ. Andrea Laurenza, Technology Leader, Head of Deloitte Digital North & South Europe, θα αναφερθεί στον ρόλο και την αξία των δεδομένων.



 
Δείτε περισσότερα στο exposgreece.gr

 



 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search