eCommerce

Σε redesign του e-Jumbo.gr προχώρησε η Lighthouse

Σε redesign του ηλεκτρονικού της καταστήματος προχώρησε το τελευταίο διάστημα η εταιρεία Jumbo, με βάση τα τελευταία trends σε επίπεδο σχεδιασμού, για e-commerce projects. Το έργο έφερε εις πέρας η Lighthouse, η οποία από το 2013 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του e-jumbo.gr, το οποίο έχει υλοποιηθεί στην πλατφόρμα του Vendallion e-Commerce.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει πλήρως Responsive Design, με ευελιξία στο περιεχόμενο της Κεντρικής Σελίδας, τη Λίστα Προϊόντων καθώς και τις επιμέρους λεπτομέρειες, ώστε να βελτιστοποιεί την εμπειρία του χρήστη, από διαφορετικές οθόνες και συσκευές. Επιπλέον, με ιδιαίτερη έμφαση στα Product Pages, οι εικόνες τον προϊόντων έγιναν μεγαλύτερες, όπως επιτάσσουν οι τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως.

Σημαντικό ρόλο στο redesign έπαιξε το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της επισκεψιμότητας συγκεντρώνεται από mobile συσκευές και έτσι το e-jumbo.gr, με τον mobile-first σχεδιασμό του καθιστά το UX πιο εύκολο, πρακτικό και ξεκάθαρο, cross-screen.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

ΠΟΕ: O εμπορικός πόλεμος πλήττει καίρια το e-commerce

Βαριά σκιά στην ψηφιακή οικονομία ρίχνει ο εν εξελίξει παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος και τα πλήγματα κατά του ελεύθερου εμπορίου με την επιβολή εμπορικών δασμών μεταξύ των διεθνών οικονομικών υπερδυνάμεων. Ο προστατευτισμός και ο επαπειλούμενος γενικευμένος εμπορικός πόλεμος πλήττει καίρια τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με σχετικό βαρόμετρο του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ), η αύξηση των εμπορικών δασμών συνέβαλε στη μείωση των διασυνοριακών πωλήσεων αγαθών και υπηρεσιών, οδηγώντας σε αποδυνάμωση την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη. Δεν είναι τυχαίο ότι ο ΠΟΕ, ήδη από τις αρχές του 2019, έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ευρύτερες μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται, ώστε να μην χάσει τη δυναμική του. Στόχος των διαπραγματεύσεων είναι να καταλήξουν σε μια συμφωνία για το ηλεκτρονικό εμπόριο εντός του 2020, η οποία θα ενισχύσει την ψηφιακή οικονομία.

Τις πρωτοβουλίες του ΠΟΕ και της παγκόσμιας κοινότητας υποστηρίζει ο WITSA (Παγκόσμιος Σύνδεσμος Πληροφορικής και Υπηρεσιών Τεχνολογίας), ο οποίος κατέθεσε μια σειρά συστάσεων, προκειμένου να συμπεριληφθούν στην προωθούμενη συμφωνία στο πλαίσιο του ΠΟΕ, ώστε να καλυφθεί εκτενώς ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μία από τις συστάσεις, που εισηγείται ο WITSA, έχει να κάνει με τη “μη διάκριση των προϊόντων”. Όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος, η απαγόρευση των διακρίσεων όσον αφορά την επεξεργασία ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών μεταξύ των κατεστημένων φορέων και των νεοεισερχομένων εταιρειών, πρέπει να συμπεριληφθεί σε οποιαδήποτε συμφωνία του ΠΟΕ.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: YkleduY ABH, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στις 2 Δεκεμβρίου φέτος η Cyber Monday - στις 29 Νοεμβρίου η Black Friday

Με επίσημη ανακοίνωσή του, ο GR.EC.A, o Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ενημερώνει πως η Cyber Monday, η ημέρα των προσφορών για αγορές που γίνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, "πέφτει" τη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2019.

Η Cyber Monday είναι η Δευτέρα μετά τη Black Friday, η οποία φέτος είναι στις 29 Νοεμβρίου, μία ημέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών που γιορτάζεται στις ΗΠΑ.

Παράλληλα, ο GR.EC.A ενημερώνει τα μέλη του πως την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν 15 ημέρες.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

9,3 δισ. δέματα διακινήθηκαν στην Ευρώπη το 2018

Ο αριθμός των διακινούμενων δεμάτων παγκοσμίως έφτασε τα 87 δισεκατομμύρια το 2018, με τα 9,3 δισ. από αυτά να αφορούν αποστολές που είχαν ευρωπαϊκές αφετηρίες. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία ήταν οι ευρωπαϊκές χώρες με τις περισσότερες αποστολές, οι οποίες για κάθε μία από τις δύο έφτασαν τα 3,5 δισεκατομμύρια, την προηγούμενη χρονιά.

Σε παγκόσμια κλίματα, τα 87 δισ. αποστολών συνιστούν αύξηση περίπου 17% σε σχέση με το 2017, ενώ η Pitney Bowes που συλλέγει και δημοσιεύει τα συγκεκριμένα στοιχεία σημειώνει πως τα επόμενα έξι χρόνια ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί, αναμένοντας το 2025 να έχουμε περίπου 200 δισεκατομμύρια αποστολές δεμάτων.

 

global parcel

Infographic: Pitney Bowes Parcel Shipping Index

 

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα 3,5 δισ. πακέτα που στάλθηκαν από τοπικές επιχειρήσεις το 2018 συνιστούν αύξηση 12,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όσον αφορά στις εταιρείες μεταφορών, περίπου το 75% της αγοράς είναι συγκεντρωμένο σε 5 εταιρείες: τις Royal Mail, Hermes, Amazon Logistics, DHL και UPS.

Ο έτερος πρωταθλητής τής Ευρώπης, που επίσης είχε 3,5 δισ. πακέτα αποστολές, η Γερμανία, έχει τη μεγαλύτερη B2B αγορά στην ήπειρο, που φτάνει περίπου το 65% του συνόλου. Εδώ, υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συγκέντρωση, αφού 6 μεταφορικές εταιρείες, οι DHL, Hermes, UPS, DPD, GLS και FedEx, έχουν το 98% της αγοράς!

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Έρχεται η Amazon στην Ελλάδα με διαμετακομιστικό κέντρο;

Σε επέκταση των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα στον τομέα των logistics φαίνεται να θέλει να προχωρήσει ο αμερικανικός κολοσσός τής Amazon, ο οποίος βρίσκεται σε αναζήτηση αποθηκών. Αυτό αναφέρουν στελέχη της εγχώριας αγοράς της εφοδιαστικής αλυσίδας, υποστηρίζοντας ότι συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες η λειτουργία εγκαταστάσεων της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα, όπως συμβαίνει σε γειτονικές χώρες.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του Naftemporiki.gr, αναλυτές του κλάδου σημειώνουν ότι η πιθανή παρουσία της Amazon στη χώρα μας θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ανοίγματος της εταιρείας σε νέες αγορές και την εκμετάλλευση των νέων εμπορικών δρόμων που ανοίγονται στην περιοχή, κάτω από την επιρροή της Κίνας και του «One Belt, One Road» σχεδίου.

Βέβαια αυτό έχει να κάνει με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των εξαγωγών της Ελλάδας, σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση του λιμανιού του Πειραιά, ο οποίος μπορεί να τροφοδοτήσει -μέσω θαλάσσιων διαδρόμων- την ευρύτερη περιοχή.

Πιο συγκεκριμένα η Amazon έχει προσεγγίσει ήδη την ελληνική κυβέρνηση για να αποκτήσει έκταση στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας, προκειμένου να οργανώσει κέντρο διαλογής και διανομής, το οποίο θα εξυπηρετεί τη νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Η συγκεκριμένη περιοχή επιλέχτηκε λόγω της εύκολης πρόσβασης στο λιμάνι και στους οδικούς άξονες, ενώ αναμένεται να υπάρξει στενή συνέργεια με το διαμετακομιστικό κέντρο που ετοιμάζεται να φτιάξει η Cosco στην ίδια περιοχή.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το ύψος της επένδυσης αλλά και ο χρονικός της ορίζοντας.

Δείτε περισσότερα στο Naftemporiki.gr.

Εικονα: Jens P. Raak, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συμμετοχή τού GRECA σε ημερίδα για το Brexit και τις επιχειρήσεις

Ο GR.EC.A συμμετείχε στην Ημερίδα με θέμα: “Ημερίδα No Deal Brexit, Προετοιμασία της Δημόσιας Διοίκησης και Επιχειρήσεων για την περίπτωση αποχώρησης του Η.Β. από την Ε.Ε. χωρίς συμφωνία” που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019, από το Υπουργείο Εξωτερικών.

Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Εξαγωγέων (ΠΣΕ) και το Ελληνοβρετανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.

Την εκδήλωση προλόγισαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, καθώς και ο Υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Φραγκογιάννης. Χαιρετισμούς στην έναρξη της ημερίδας απηύθυναν ο κ. Χάρης Λαμπρόπουλος, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΑ, η Πρόεδρος του ΠΣΕ κα Χριστίνα Σακελλαρίδη και η Πρόεδρος του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κα Άννα Καλλιάνη και ο Διευθυντής Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και Ρυθμιστικών Πολιτικών του ΣΕΒ κ. Μιχαήλ Μητσόπουλος.

Στην ημερίδα, παρενέβησαν, επίσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης και ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κ. Κωνσταντίνος Μπαγινέτας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων του Υπουργείου Εξωτερικών για τη διάχυση της πληροφόρησης, για τα μέτρα που έχει λάβει η ελληνική Δημόσια Διοίκηση σχετικά με την αντιμετώπιση ενός ενδεχόμενου άτακτου Brexit, καθώς και για την ευαισθητοποίηση των επιχειρηματικών, οικονομικών και επαγγελματικών φορέων που δραστηριοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να προετοιμαστούν και από πλευράς τους, εγκαίρως και επαρκώς, για την πιθανότητα αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ένωση χωρίς συμφωνία.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και εκπρόσωποι της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) οι οποίοι παρουσίασαν θέματα που αφορούν τις τελωνειακές διαδικασίες εισαγωγής-εξαγωγής, τις εμπορευματικές μεταφορές και διαμετακόμιση, τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης και ΦΠΑ επί των συναλλαγών με το Ηνωμένο Βασίλειο καθώς και την εφαρμογή δασμολογίων, απαλλαγών, ειδικών καθεστώτων και προτιμησιακών συμφωνιών σε περίπτωση αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την ένωση χωρίς συμφωνία.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαδικασίες που αφορούν τις επιχειρήσεις καθώς και το κατάλογο Ελέγχου Ετοιμότητας των Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ε.Ε πατήστε εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από ανακοίνωση του GR.EC.A

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Κινητικότητα για τη φορολόγηση των διαδικτυακών και εμπορικών πολυεθνικών

Διεθνής κινητικότητα αναπτύσσεται το τελευταίο διάστημα, όσον αφορά το ακανθώδες θέμα της φορολόγησης των τεχνολογικών εταιρειών. Το ζήτημα έχει διχάσει την Ευρώπη, που δεν κατάφερε να βρει κοινό τόπο για τον λεγόμενο “ψηφιακό φόρο”, παραπέμποντας το θέμα στη διεθνή πρωτοβουλία που συντονίζει ο ΟΟΣΑ, με τη Γαλλία να αποφασίζει ωστόσο - αυτόνομα - την επιβολή του φόρου "GAFA" (από τα αρχικά το Google, Apple, Facebook, Amazon).

Και ενώ η ορισθείσα Αντιπρόεδρος για μια “Ευρώπη έτοιμη για την Ψηφιακή Εποχή, M. Vestager, προειδοποιούσε την περασμένη εβδομάδα από το βήμα του Ευρωκοινοβουλίου, ότι η Ε.Ε. θα λύσει μόνη της το θέμα του ψηφιακού φόρου, εάν δεν βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση έως τα τέλη του 2020, ο ΟΟΣΑ ανακοίνωσε ότι ξεκινά εκ νέου διαπραγματεύσεις για την αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των πολυεθνικών, ώστε να συμπεριλάβει ειδικές ρυθμίσεις για τους τεχνολογικούς κολοσσούς.

Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), ο οποίος επίσης έχει αποτύχει μέχρι σήμερα να εξασφαλίσει μια ευρεία συμφωνία για τη φορολόγηση των κολοσσών του Διαδικτύου, παρουσιάζει εκ νέου μια “ενιαία προσέγγιση”, επιδιώκοντας την επίτευξη “πολιτικής συμφωνίας” με τα κράτη έως τον επόμενο Ιούνιο. “Πλησιάζουμε στον απώτερο στόχο μας: όλες οι πολυεθνικές εταιρίες να πληρώσουν αυτό που τους αναλογεί”, σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του ΟΟΣΑ, Angel Gurría, σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού.

Η “ενιαία προσέγγιση” που κομίζει ο ΟΟΣΑ, θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης κατά την προσεχή Σύνοδο των Υπουργών Οικονομικών της Ομάδας των 20 (G20) στην Ουάσιγκτον στις 17 και 18 Οκτωβρίου. “Θέλουμε να εξασφαλιστεί ότι μεγάλες και εξαιρετικά κερδοφόρες πολυεθνικές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών εταιρειών, πληρώνουν φόρους οπουδήποτε έχουν σημαντικές δραστηριότητες και αποκομίζουν κέρδη”, αναφέρει ο Οργανισμός σε σχετική ανακοίνωσή του.

Η αναμόρφωση των φορολογικών κανόνων που εισηγείται ο ΟΟΣΑ, αφορά μεγάλες πολυεθνικές με διασυνοριακές δραστηριότητες, που έχουν έσοδα άνω των €750 εκατ και όχι μόνο πολυεθνικές του Διαδικτύου, αλλά και μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών ειδών που πωλούν προϊόντα λιανικής σε μια αγορά μέσω ενός δικτύου διανομής, το οποίο είτε μπορεί να τους ανήκει, είτε όχι.

Δείτε αναλυτικότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Dimitris Vetsikas, Pixabay

Δείτε ακόμα:
Η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επανεξετάσει τον ψηφιακό φόρο
Ασυμφωνία στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τον ψηφιακό φόρο "GAFA"

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις για τουρισμό και digital marketing στην ECDM Expo 2019

Δύο νέες παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις ανακοινώθηκε πως θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo, στο Ζάππειο Μέγαρο στις 23 & 24 Νοεμβρίου 2019.

Πρόκειται για παράλληλα συνέδρια που αφορούν στον τουρισμό και το celebrities marketing, τα οποία απευθύνονται σε εξειδικευμένα κοινά και λειτουργούν επιπρόσθετα στην προσέλκυση ποιοτικού κοινού, από κλάδους που ενδιαφέρουν τους εκθέτες-χορηγούς της διοργάνωσης.

tourism small

Το Tourism.Next, είναι ένα συνέδριο για τον τουρισμό και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Νοεμβρίου, με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις, για να οδηγήσουν το κοινό απευθείας στις ιστοσελίδες όπου πωλούν τις υπηρεσίες τους, καθώς και η αποτελεσματική παρουσία τους σε πλατφόρμες αναζήτησης.

Καλεσμένοι, θα είναι κορυφαία στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι οποίοι θα μοιραστούν με τους παραβρισκόμενους τους πιο αποδοτικούς τρόπους για να αποκτήσει κάθε επιχείρηση πιστό κοινό και θετική φήμη, να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό και να αναπτυχθεί.

celebrity logos small

Το δεύτερο παράλληλο συνέδριο, Celebrities in eCommerce, θα διοργανωθεί επίσης την Κυριακή 24 Νοεμβρίου και εστιάζει στις πρακτικές που ακολουθούν αναγνωρίσιμα πρόσωπα από διάφορους κλάδους του καλλιτεχνικού και άλλων χώρων, στην προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων και στη συμβολή που έχουν οι συνεργάτες τους στα success stories.

Καλεσμένοι, θα είναι celebrities από επιχειρηματικούς και καλλιτεχνικούς χώρους και συνεργάτες τους, επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, οι οποίοι θα μοιραστούν με τους παραβρισκόμενους τις εμπειρίες τους από τα project στα οποία έχουν συμμετάσχει.

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.


Περισσότερες πληροφορίες:


www.ecdmexpo.com

Tourism.Next

Celebrities in eCommerce

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επανεξετάσει τον ψηφιακό φόρο

Το θέμα της επιβολής ενός ενιαίου φόρου επί των κερδών, που παράγει η ψηφιακή οικονομία, θέτει εκ νέου στην ατζέντα της η Ευρωπαϊκή Ένωση. Μετά από την ατελέσφορη προσπάθεια των κρατών-μελών να καταλήξουν σε συμφωνία για την επιβολή ενός ενιαίου πανευρωπαϊκού ψηφιακού φόρου, το θέμα είχε παραπεμφθεί στη διεθνή κοινότητα και στις ενέργειες για λήψη μιας κοινής απόφασης όλων των χωρών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τις γραπτές απαντήσεις των ορισθέντων νέων Επιτρόπων, κατά την ακρόασή τους πριν από την επίσημη ανάθεση των νέων χαρτοφυλακίων, η Ε.Ε. εξετάζει το ενδεχόμενο να ανοίξει εκ νέου το θέμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αν δεν ευδοκιμήσει η προσπάθεια για διεθνή λύση.

“Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για την επίτευξη προόδου. Εάν δεν μπορέσει να επιτευχθεί συμφωνία έως τα τέλη του 2020, η Ε.Ε. θα πρέπει να είναι διατεθειμένη να ενεργήσει μόνη της. Θα χρειαστούμε μια λύση σε επίπεδο Ε.Ε., η οποία θα ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της ψηφιακής οικονομίας, θα αποφέρει οφέλη για την Ε.Ε. και θα μας επιτρέψει να καταλήξουμε σε συμφωνία μεταξύ των κρατών μελών”, τόνισε κυρία Margrethe Vestager κατά τη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

“Πρέπει να διαμορφώσουμε την ψηφιοποίηση, με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ευρωπαϊκής οικονομίας και της κοινωνίας. Ένα σημαντικό στοιχείο, εν προκειμένω, είναι ότι όλες οι εταιρείες, μεγάλες ή μικρές, παραδοσιακές ή ψηφιακές, οφείλουν να καταβάλλουν τον φόρο που τους αναλογεί. Για το σκοπό αυτό, χρειαζόμαστε ένα δίκαιο διεθνές φορολογικό δίκαιο”, τόνισε η κυρία Vestager, σημειώνοντας ότι το υφιστάμενο πλαίσιο για την εταιρική φορολόγηση είναι υπερβολικά περίπλοκο και δεν διασφαλίζει την φορολόγηση των κερδών εκεί όπου παράγονται. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Με την αιγίδα του GR.EC.A η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019

Η έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo και ο GR.EC.A, συνεργάζονται για να παρουσιάσουν στο σύνολο του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου όλες τις εξελίξεις που θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξή του.

Η ECDM Expo είναι η μόνη διοργάνωση στην Ελλάδα που απευθύνεται στους επιχειρηματίες από όλη τη χώρα αλλά και την ευρύτερη περιοχή, που δραστηριοποιούνται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τους παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες που αφορούν στις δραστηριότητές τους.

Είναι μια εμπορική έκθεση με παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις, που σαν σκοπό έχουν να φέρουν σε επαφή τις εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Ίντερνετ, με τους επιχειρηματίες και τα στελέχη των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Η στενή συνεργασία της έκθεσης με τον GR.EC.A, τον επίσημο φορέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, ο οποίος εκπροσωπεί πάνω από 400 μέλη, έχει σαν στόχο να προσφερθούν στις εταιρείες-μέλη του συνδέσμου προνομιακές τιμές για τη συμμετοχή τους σαν εκθέτες/χορηγοί, αλλά και μειωμένες τιμές στα εισιτήρια για την παρακολούθηση των παράλληλων συνεδριακών εκδηλώσεων.

ECDM Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.

Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

 

 

 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search