H CRS LIKNOSS υλοποίησε ακόμη μια καινοτόμα λύση για λογαριασμό της Κοινοπραξίας Blue Star Ferries, την υπηρεσία WEB Check-in. Η υπηρεσία WEB Check-In, επιτρέπει στους επιβάτες των εταιριών Blue Star Ferries & Hellenic Seaways, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί προπληρωμένο εισιτήριο (PTA) από οποιοδήποτε σημείο του δικτύου πωλήσεων των εταιρειών (φυσικό πρακτορείο, on-line πρακτορείο, ιστοσελίδα εταιρείας), να παραλάβουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά μέσω e-mail ή sms.
Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς τον χρήστη καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησης του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε συσκευές smartphone ή tablet στις εφαρμογές Wallet και Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, καθώς επίσης δίνεται και η δυνατότητα εκτύπωσης σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται πλέον εύκολα με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Η CRS LIKNOSS με παρουσία άνω των 20 ετών στο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, συνεχίζει να παρέχει πρωτοποριακές λύσεις πληροφορικής και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Νέους δρόμους άνοιξε στα εγχώρια ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ η κρίση του κορωνοϊού εκτινάσσοντας αφενός τις πωλήσεις τους και αφετέρου εδραιώνοντας νέες καταναλωτικές συνήθειες. Σύμφωνα με έρευνα της Convert Group, ο κλάδος των online σούπερ μάρκετ αναπτύχθηκε κατά 150% στο πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα με τις πωλήσεις τους να αγγίζουν τα 56,3 εκατ. ευρώ και να ξεπερνούν κατά 21% τις πωλήσεις που κατέγραψαν πέρυσι καθ'όλη τη διάρκεια του 2019, οι οποίες ανήλθαν στα 46,6 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η εκρηκτική αύξηση του κύκλου εργασιών των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ συνεχίστηκε και την περίοδο μετά την καραντίνα. Ενδεικτικά, τον Ιούνιο αναπτύχθηκαν κατά 170% συγκριτικά με τον αντίθστοιχο περυσινό μήνα, ενώ ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης τους είναι εξαπλάσιος από αυτόν που καταγράφεται στις αρχές του έτους (29% τον Ιανουάριο του 2020).
Σε επίπεδο ηλεκτρονικού «καλαθιού» το πρώτο εξάμηνο του 2020, παρουσίασε αύξηση τόσο σε τεμάχια (+5 τεμάχια) όσο και σε αξία (+9 ευρώ). Ειδικότερα, τους μήνες της καραντίνας, Μάρτιο και Απρίλιο, από τα 51 συνολικά τεμάχια που περιείχε το μέσο καλάθι, τα 40 ήταν τρόφιμα, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση 10 τεμαχίων συγκριτικά με το μέσο καλάθι του 2019.
Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία τον πρώτο μήνα της καραντίνας, σε σχέση με το Μάρτιο του 2019, εμφάνισε, όπως αναμενόταν, η κατηγορία χαρτικά και είδη καθαρισμού με αύξηση 407%, ακολούθησαν τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης με 397%, τα κατεψυγμένα τρόφιμα με 372%, τα συσκευασμένα τρόφιμα με 348%, τα φρέσκα τρόφιμα με 340%, τα προϊόντα αρτοποιίας με 299%, τα ποτά και αναψυκτικά με άνοδο 159% και τα προϊόντα περιποίησης για παιδιά με 83%.
Δείτε περισσότερα στο skai.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τις περασμένες μέρες βγήκε στη δημοσιότητα μία είδηση σχετικά με την επίσημη ιστοσελίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας: ένα website που έμοιαζε πολύ με το επίσημο του Προέδρου ανακατεύθυνε τους χρήστες στην προσωπική ιστοσελίδα του τέως ΠτΔ.
Δεδομένου πως η εν λόγω ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένη στο Papaki, θα θέλαμε να μοιραστούμε ορισμένες συμβουλές οι οποίες θα βοηθήσουν τόσο επιχειρήσεις όσο και ιδιώτες να διαφυλάξουν την ψηφιακή τους παρουσία. Ένα πρώτο σημαντικό βήμα είναι η κατοχύρωση πολλαπλών domain names.
Γιατί είναι τόσο σημαντικό κάποιος να αγοράσει τα σωστά domain names;
Αρχικά, πρέπει να μπούμε στο μυαλό του δυνητικού χρήστη που κάνει μία αναζήτηση για να βρει και να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας. Υπάρχουν διάφορες πιθανότητες. Αρχικά ίσως το όνομα του domain μας να είναι πρωτότυπο ή δύσκολο στην ορθογραφία. Επίσης μπορεί ο χρήστης να μην έχει μεγάλη εξοικείωση με την αγγλική γλώσσα. Έτσι είναι πιθανό να πληκτρολογήσει λάθος τη διεύθυνση και να επισκεφθεί μια διαφορετική -και πιθανότατα ανταγωνιστική- ιστοσελίδα. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει εκτός από το domain name να προσέξουμε και την επίσημη εμπορική ονομασία της επιχείρησης μας.
Ένας καλός τρόπος λοιπόν για να θωρακίσουμε το brand μας είναι να κατοχυρώσουμε όλα τα υπόλοιπα πιθανά domain names που θυμίζουν ή μπορεί να μπερδευτούν με την επίσημή μας ονομασία. Αυτά, μπορεί να είναι αναγραμματισμοί, διαφορετική ορθογραφία, παρόμοια γράμματα, διπλά γράμματα και ούτω καθεξής. Κατοχυρώνοντας αυτά τα domains προστατεύουμε την ιστοσελίδα μας και μπορούμε να ανακατευθύνουμε (redirect) στην επίσημη σελίδα μας τον εκάστοτε χρήστη που θα επισκεφτεί ένα από τα διαφορετικά domains.
Ένα παράδειγμα
Έστω ότι η επιχείρησή μας ονομάζεται "Καλλυντικά Μήτρου". Ένα domain όπως "kallyntikamitrou.gr" θα μπορούσε να μας καλύπτει. Ωστόσο, δεν είναι απίθανο ένας χρήστης να γράψει "kalintikamitrou.gr" ή "kallintikamitrou.gr". Αν θέλουμε να περιορίσουμε την πιθανότητα να χάσουμε αυτόν τον πελάτη/επισκέπτη στο site μας, καλό είναι να κατοχυρώσουμε και αυτές τις παραλλαγές. Στο Papaki.com, κατοχυρώνοντας ένα domain δίνεται η δυνατότητα κατοχύρωσης όλων των βασικών extensions με στόχο την οχύρωση της ψηφιακής παρουσίας και του brand.
Ο ρόλος των διαφορετικών καταλήξεων
Εξίσου σημαντικά είναι και τα extensions (.gr, .com, .site, κ.λπ.). Με την κατοχύρωση των βασικότερων καταλήξεων για το domain name της ιστοσελίδας μας, διασφαλίζουμε τη ψηφιακή μας παρουσία και εκμηδενίζουμε την πιθανότητα να έχει ανταγωνιστής παρόμοιο domain name με το δικό μας. Ορισμένα από τα βασικά extensions που είναι καλό να κατοχυρώνουμε με το όνομα χώρου της επιχείρησης μας είναι τα: .gr, .com, .com.gr, .eu, .net, .ελ. και αν πρόκειται για eShop τα .store, και .shop. Έχει σημασία επίσης να πραγματοποιούνται και κατοχυρώσεις σε extensions άλλων χωρών (π.χ. .com.cy για Κύπρο, .co.uk για Ηνωμένο Βασίλειο, κλπ) εφόσον η επιχείρηση δραστηριοποιείται σε αυτές.
Μερικοί λόγοι ακόμη
Ένα φαινόμενο που παρατηρείται επίσης είναι η «μαύρη αγορά» των domain names. Υπάρχει κόσμος που επενδύει στην αγορά ορισμένων domain names, που ίσως μελλοντικά γίνουν περιζήτητα και στη συνέχεια τα πουλάνε με στόχο το μεγάλο κέρδος. Σε περίπτωση που το brand σας αποκτήσει φήμη και δεν έχετε κατοχυρώσει τα πολλαπλά domains για την προστασία του, ενδέχεται κάποιος να το έχει κάνει πριν από εσάς και όταν θα το χρειαστείτε, να το αγοράσετε από εκείνον πολύ ακριβότερα.
Τέλος, μία ακόμη περίπτωση όπου είναι σημαντική η αγορά, αλλά και η διατήρηση πολλαπλών domains, είναι στη περίπτωση της μετονομασίας ή του rebranding μιας επιχείρησης. Αν οι πελάτες γνωρίζουν την παλιά επωνυμία, τότε είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γίνει διατήρηση του προηγούμενου domain name και ανακατεύθυνση στη νέα ιστοσελίδα μέσω αυτού. Έτσι, εξασφαλίζεται η ροή κυρίως των παλιών χρηστών που δεν έχουν αντιληφθεί την αλλαγή, ή η δύναμη της συνήθειας τους ωθεί να συνεχίζουν να πληκτρολογούν το παλιό domain.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ιδρύθηκε για να επιτρέψει, μεταξύ άλλων, την ελεύθερη κυκλοφορία αγαθών, υπηρεσιών, κεφαλαίων και εργασίας μεταξύ των κρατών μελών. Η Ψηφιακή Ενιαία Αγορά εισήχθη με το ίδιο όραμα, για τη μετάβαση από 28 εθνικές αγορές σε μία. Όμως, πάνω από τις μισές διαδικτυακές επιχειρήσεις στην Ευρώπη πιστεύουν ότι η διασυνοριακή επέκταση εντός της ΕΕ γίνεται όλο και πιο δύσκολη.
Μια μελέτη από την εταιρεία Stripe, μεταξύ των κορυφαίων 500 διαδικτυακών ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, δείχνει ότι μόνο μια μειοψηφία κατανοεί όλους τους κανονισμούς που ισχύουν, ενώ το 33% λένε ότι είναι απόλυτα σίγουροι ότι συμμορφώνονται με τα κανονιστικά πρότυπα.
"Τα ευρήματα ήταν εντυπωσιακά και ξεκάθαρα: η ποικιλία των κανονισμών σε ολόκληρη την ΕΕ είναι μια σημαντική, δαπανηρή και ολοένα και πιο σημαντική πρόκληση για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις", αναφέρεται στην έκθεση. Για πάνω από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων, η ρύθμιση και η συμμόρφωση είναι μία από τις τρεις κορυφαίες προκλήσεις τους. Επίσης, το 23% είπε ότι η αβεβαιότητα σχετικά με την αλλαγή κανόνων είναι μια κορυφαία επιχειρηματική πρόκληση.
Στα ευρήματα, το 51% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η πώληση σε άλλες αγορές της ΕΕ είναι μια πρόκληση, ενώ αυτό που θέλουν οι εταρείες, είναι κανονιστική και φορολογική εναρμόνιση. Σχεδόν δύο στις τρεις επιχειρήσεις δηλώνουν ότι θα δραστηριοποιηθούν σε τουλάχιστον 10 χώρες εάν εναρμονισθούν είτε κανονισμοί είτε φορολογικά καθεστώτα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Περίπου τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι η συμμόρφωση αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξή τους, και το 30% το χαρακτηρίζουν ακόμη και ως "μεγάλη πρόκληση". Τέλος, οι περισσότερες εταιρείες πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 30% εάν δεν χρειάζονταν να ασχοληθούν με τους κανονισμούς και τη συμμόρφωση.
Μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ψηφιακή απάντηση έδωσαν, στην κρίση του πανδημίας, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, με την τεχνολογία να λειτουργεί ως σανίδα σωτηρίας, ώστε να διατηρηθεί όσο ήταν δυνατόν το business as usual. Σε 49 χώρες του κόσμου, το ένα τρίτο των μικρομεσαίων εταιρειών “είδε” ένα ποσοστό 25% του τζίρου να προέρχεται από το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων στη διάρκεια του lockdown, που επιβλήθηκε ανά τον πλανήτη για τον περιορισμό της μετάδοσης του νέου κορωνοϊού.
Μάλιστα, σε 15 χώρες του κόσμου περισσότερες από τις μισές μικρομεσαίες εταιρείες έκαναν τουλάχιστον το 25% των πωλήσεων τους μέσω Διαδικτύου κατά τον μήνα Απρίλιο, οπότε εφαρμόστηκαν μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων στις περισσότερες χώρες του κόσμου.
Υπήρξαν και χώρες, στις οποίες οι μικρομεσαίες εταιρείες έκαναν ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου τους, μέσω του online καναλιού. Συγκεκριμένα, ποσοστό άνω του 60% των μικρομεσαίων εταιρειών σε Σιγκαπούρη (62%), Καναδά (64%), Ιρλανδία (65%) και Ρωσία (65%) πέτυχε πωλήσεις, οι οποίες κατά το ένα τέταρτο προέρχονταν από το Διαδίκτυο.
Τη συνδρομή του ψηφιακού καναλιού στην επιβίωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά την έξαρση της κρίσης του νέου κορωνοϊού, επιβεβαιώνει η μελέτη “Global State of Small Business”, την οποία επεξεργάστηκαν το Facebook, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) και η Παγκόσμια Τράπεζα. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 30.000 μικρομεσαίων εταιρειών σε 54 χώρες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στη διάρκεια του Μαΐου 2020.
Στην Ελλάδα, λιγότερο από μία στις δέκα μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναφέρει ότι δεν αντιμετωπίζει προκλήσεις αυτήν την περίοδο (8%). Το αντίστοιχο ποσοστό στο συνολικό δείγμα είναι 13%, ενώ στην Ευρώπη φθάνει στο 16%.
Η μελέτη δείχνει συνολικά εκτεταμένες επιπτώσεις της πανδημίας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ιδίως, μεταξύ των τομέων που εστιάζονται στους καταναλωτές.
Μπορείτε να βρείτε την έρευνα σε αρχείο pdf εδώ.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σημαντική αύξηση αναμένεται να εμφανίσουν οι πωλήσεις του e-commerce στην Ελλάδα το 2020, φθάνοντας συνολικά τα 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ, από τα €7,5 περίπου δισ. που ξοδεύτηκαν πέρσι σε online αγορές, σημειώνοντας πολύ σημαντική άνοδο.
Συνολικά, στην Ευρώπη, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 717 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη της RetailX, που παρουσιάστηκε από τους οργανισμούς Ecommerce Europe και EuroCommerce. Αυτό σημαίνει ότι θα σημειωθεί αύξηση της τάξης του 12,7% σε σύγκριση με το 2019. Η συγκεκριμένη αύξηση είναι χαμηλότερη από το 14,2% που σημείωσε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2019, σε σχέση με το 2018.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, το 87% των Ευρωπαίων έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο και κατά μέσο όρο, το 68% έχει ήδη αγοράσει διαδικτυακά.
H Δυτική Ευρώπη εξακολουθεί να είναι η πιο ανεπτυγμένη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 70% της συνολικής αξίας του e-commerce, ενώ η υψηλότερη ανάπτυξη σημειώνεται στο ανατολικό τμήμα της Ευρώπης, στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία όπου το e-commerce αυξήθηκε κατά 30%.
Δείτε περισσότερα για την έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη στο σχετικό άρθρο.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek Ecommerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοινώνει ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που διεξάχθηκαν για πρώτη φορά αποκλειστικά με ηλεκτρονική διαδικασία στις 25/06/2018 και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τρίτη 30 Ιουνίου 2020, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε Πρόεδρός του.
Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.
Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE). Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και των χρηστών social media, καθώς και για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλετρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια. Το 2011 και το 2013 έλαβε το Best paper award, για την μελέτη της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το e-health αντίστοιχα.
Οι ρόλοι όλων των μελών του ΔΣ του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:
Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου. Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.
Το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 25ης Ιουνίου 2020 είναι:
1. Δρ.Φραϊδάκη Κατερίνα - Πρόεδρος Δ.Σ - Eltrun.gr
2. Σαββίδης Μάκης - Αντιπρόεδρος Δ.Σ - Oroloi.gr
3. Κακκάβα Σταυρούλα - Γενικός Γραμματέας - You.gr
4. Αυγουστίδης Γεώργιος - Tαμίας - Skroutz.gr
5. Βασιλαρά Μαρίνα - Μέλος Δ.Σ - Apivita.com
6. Βαρβαδούκας Νίκος - Μέλος Δ.Σ - Cosmossport.gr
7. Μπεζιούλας Μαρίος - Μέλος Δ.Σ - Spitishop.gr
8. Κοτσώνης Ευάγγελος - Μέλος Δ.Σ - e-satisfaction.com
9. Λεούσης Αλέξανδρος - Μέλος Δ.Σ - gamingbrotherhood.eu
Και Αναπληρωματικά μέλη Δ.Σ (2 τακτικά και 1 μη τακτικό) οι :
1. Κυμπιζή Μάρα - Gregorys.gr
2. Κωστόπουλος Βασίλης - Zakcret.gr
3. Σκαπινάκη Φωτεινή - Logika.gr
Όλα μέλη του ΔΣ , συμμετέχουν σε συγκεκριμένες Ομάδες Εργασίας έχοντας ως βασικό στόχο την διαμόρφωση Εθνικών στρατηγικών προτεραιοτήτων και την ενίσχυση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε σχετικά με την εκλογή της ως πρόεδρος του GR.EC.A.: "Είναι μεγάλη τιμή -και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη- η συνέχιση των καθηκόντων μου, στη θέση του Προέδρου του GR.EC.A. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου. Το νέο Διοικητικό Σχήμα, έχει ως βασικό στόχο να συνεχίσει τις δράσεις που είχαν ξεκινήσει την προηγούμενα χρόνια καθώς και να τις εμπλουτίσει με δράσεις οι οποίες θα προέλθουν από τις ανάγκες που θα μας υποδείξουν τα μέλη μας. Βρισκόμαστε σε μια εποχή που το Ηλεκτρονικό Εμπόριο χρειάζεται στη στήριξη όλων μας για να μπορέσει να συνεχίσει την ανοδική του πορεία σε ένα υγιές περιβάλλον. Το νέο ΔΣ αναλαμβάνει να συνεχίσει με την ίδια διάθεση και αποφασιστικότητα προκειμένου να οδηγήσει τόσο τον Σύνδεσμο όσο και τον κλάδο του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη".
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 717 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη της RetailX. Αυτό σημαίνει ότι θα σημειωθεί αύξηση της τάξης του 12,7% σε σύγκριση με το 2019. Η συγκεκριμένη αύξηση είναι χαμηλότερη από το 14,2% που σημείωσε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2019, σε σχέση με το 2018. Παρά το γεγονός ότι οι τζίροι αυξάνονται σημαντικά κάθε χρόνο, όσον αφορά στην ανάπτυξη, υπάρχει ποσοστιαία μείωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Εξαιτίας της πανδημίας και των lock-down, θα υπέθετε κάποιος ότι η αύξηση θα ήταν υψηλότερη και τουλάχιστον όχι πιο μικρή σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά! Ωστόσο, σύμφωνα με το Ecommerce Europe, ο πλήρης αντίκτυπος του νέου κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι πιο ορατός το επόμενο έτος.
Σύμφωνα με την έκθεση της RetailX, "Europe 2020: Ecommerce Region Report" (η οποία είναι διαθέσιμη για κάθε ενδιαφερόμενο προς 999 ευρώ) η Δυτική Ευρώπη εξακολουθεί να είναι η πιο ανεπτυγμένη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 70% της συνολικής αξίας του e-commerce στη Γηραιά Ήπειρο. Η Δυτική Ευρώπη έχει επίσης το υψηλότερο μερίδιο αγοραστών στο διαδίκτυο που φτάνει το 83%.
Ωστόσο, η υψηλότερη ανάπτυξη σημειώνεται στο ανατολικό τμήμα της Ευρώπης. Στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία το e-commerce αυξήθηκε κατά 30%, ρυθμός ανάπτυξης που είναι ο υψηλότερος σε όλη την Ευρώπη. Στον αντίποδα, αυτές είναι και οι δύο χώρες με το χαμηλότερο μερίδιο αγοραστών στο διαδίκτυο, με ποσοστά 31% και 29% αντίστοιχα. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει το υψηλότερο μερίδιο αγοραστών που φτάνει το 94% και ακολουθούν η Δανία με 86% και οι Γερμανία, Κάτω Χώρες, Σουηδία με 84%.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το lockdown επιτάχυνε την είσοδο του Έλληνα αγοραστή στο διαδικτυακό κανάλι για αγορές ειδών παντοπωλείου. Η έρευνα της Nielsen, μεταξύ άλλων, καταγράφει ότι το 22% των Ελλήνων αγοραστών την περίοδο της καραντίνας ήταν νεοεισερχόμενοι στο online ecosystem, που σχετίζεται με αγορές των τεσσάρων βασικών κατηγοριών παντοπωλείου.
Βέβαια, η πρώτη αυτή εμπειρία με διαδικτυακό κατάστημα σουπερμάρκετ την περίοδο του lockdown, ήταν αρνητικά επιβαρυμένη, λόγω των μεγάλων διαστημάτων παραδόσεων. Ωστόσο, όπως διαπιστώνει η έρευνα, επιλέγοντας αρκετοί από τους νεοεισερχόμενους στο κανάλι να συνεχίσουν να αγοράζουν online, είχαν βελτιωμένη εμπειρία στην υπηρεσία παράδοσης, αναβαθμίζοντας σταδιακά και την συνολική αγοραστική εμπειρία.
Σήμερα, η αγοραστική εμπειρία από τα e-shops του οργανωμένου λιανεμπορίου έχει φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα και μάλιστα, αξιολογείται ελαφρώς υψηλότερα από αυτή στα φυσικά καταστήματα, με μέσο χρόνο παράδοσης τις δύο ημέρες.
Συνολικά, οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων, προϊόντων καθαρισμού και ειδών προσωπικής περιποίησης διατήρησαν τη δυναμική τους και μετά το lockdown. Κερδίζοντας έδαφος ως το πιο συχνό κανάλι αγοράς, αντιπροσωπεύουν πλέον ποσοστό 7%, του συνόλου, με τη διείσδυση να έχει αυξηθεί κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες.
Η εμφάνιση του κορωνοϊού έφερε αλλαγές και στον τρόπο ζωής. Για παράδειγμα, σημαντικό μέρος των αγοραστών, το 25%, ξεκίνησε το μαγείρεμα στο σπίτι. Παρά την τάση αυτή, το Delivery φαγητού παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, με το 44% να προβαίνει σε παραγγελίες έτοιμου φαγητού, πολύ υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (28%)

Η έρευνα της Nielsen διεξήχθη συνολικά σε 32 αγορές, εκ των οποίων 13 ευρωπαϊκές. Στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε την περίοδο 26 έως 31 Μαΐου, 20 μέρες μετά από τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων διαβίωσης.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
O COVID-19 έχει επιταχύνει σημαντικά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με έκθεση της Adobe. Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Μάιο έφτασαν τα 82,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 77% από έτος σε έτος.
"Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, θα χρειαζόταν διάστημα μεταξύ 4 και 6 ετών για να φτάσουμε στα επίπεδα που είδαμε τον Μάιο, εάν η ανάπτυξη συνεχιζόταν στα ίδια επίπεδα που ήταν τα τελευταία χρόνια. Συνήθως, δεν περιμένουμε να δούμε αύξηση σε αυτό το επίπεδο, εκτός της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων διακοπών. Στο πλαίσιο αυτό, η περσινή περίοδος διακοπών είχε τζίρο 142,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν μια αύξηση κατά 13% από έτος σε έτος", δήλωσε ο διευθυντής Digital Insights της Adobe, Vivek Pandya.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας:
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: αύξηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια
- Μερίδιο mobile e-commerce: αυξήθηκε από τον Ιανουάριο, αλλά μόλις 10%
- BOPIS: αγορά online / παραλαβή από το κατάστημα, αυξήθηκε κατά 195% τον Μάιο
- Ταξίδια: οι κρατήσεις πτήσεων τριπλασιάστηκαν από αρχές Απριλίου έως τέλη Μαΐου
Τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου και το μοντέλο "BOPIS", δηλαδή αγορά online και παραλαβή από το κατάστημα, μπορεί να είναι το "νέο παράδοξο", σύμφωνα με την Adobe.
Οι αγορές των καταναλωτών επίσης αλλάζουν, ίσως επιστρέφοντας σε πιο φυσιολογικά πρότυπα κατανάλωσης. Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και ενδυμάτων αυξήθηκαν 11% και 12%, αντίστοιχα: εργαζόμαστε στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε αγοράσει νέα ρούχα εδώ και καιρό.
Ο ψηφιακός δείκτης οικονομίας της Adobe αναλύει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU προϊόντων.
Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







