Πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή στο ηλεκτρονικό κατάστημα GF ELECTRONICS που φέρεται να εισέπραττε χρήματα από παραγγελίες πελατών, χωρίς ωστόσο να τους διαθέτει τα προϊόντα.
Υπεβλήθησαν πλήθος καταγγελιών από καταναλωτές οι οποίοι περίμεναν ακόμα και μήνες για να λάβουν το προϊόν που προπλήρωσαν, ενώ όπως προέκυψε από την έρευνα της ΓΓ, όταν οι καταναλωτές ακύρωναν την παραγγελία δεν επέστρεφε τα ποσά, ως όφειλε από το νόμο.
Μάλιστα, οι εκατοντάδες καταναλωτές που έπεσαν θύματα δεν είχαν κανένα τρόπο επικοινωνίας με το κατάστημα, καθώς έχουν διακοπεί εδώ και μήνες οι τρόποι επικοινωνίας.
Όπως μεταδίδει το protothema.gr, η "GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ" συστάθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 και σύμφωνα με τα οικονομικά της στοιχεία είναι ζημιογόνα και τα ίδια Κεφάλαιά της την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν αρνητικά κατά 397.980 ευρώ.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς την Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής κυρώσεων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]