Το lockdown επιτάχυνε την είσοδο του Έλληνα αγοραστή στο διαδικτυακό κανάλι για αγορές ειδών παντοπωλείου. Η έρευνα της Nielsen, μεταξύ άλλων, καταγράφει ότι το 22% των Ελλήνων αγοραστών την περίοδο της καραντίνας ήταν νεοεισερχόμενοι στο online ecosystem, που σχετίζεται με αγορές των τεσσάρων βασικών κατηγοριών παντοπωλείου.
Βέβαια, η πρώτη αυτή εμπειρία με διαδικτυακό κατάστημα σουπερμάρκετ την περίοδο του lockdown, ήταν αρνητικά επιβαρυμένη, λόγω των μεγάλων διαστημάτων παραδόσεων. Ωστόσο, όπως διαπιστώνει η έρευνα, επιλέγοντας αρκετοί από τους νεοεισερχόμενους στο κανάλι να συνεχίσουν να αγοράζουν online, είχαν βελτιωμένη εμπειρία στην υπηρεσία παράδοσης, αναβαθμίζοντας σταδιακά και την συνολική αγοραστική εμπειρία.
Σήμερα, η αγοραστική εμπειρία από τα e-shops του οργανωμένου λιανεμπορίου έχει φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα και μάλιστα, αξιολογείται ελαφρώς υψηλότερα από αυτή στα φυσικά καταστήματα, με μέσο χρόνο παράδοσης τις δύο ημέρες.
Συνολικά, οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων, προϊόντων καθαρισμού και ειδών προσωπικής περιποίησης διατήρησαν τη δυναμική τους και μετά το lockdown. Κερδίζοντας έδαφος ως το πιο συχνό κανάλι αγοράς, αντιπροσωπεύουν πλέον ποσοστό 7%, του συνόλου, με τη διείσδυση να έχει αυξηθεί κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες.
Η εμφάνιση του κορωνοϊού έφερε αλλαγές και στον τρόπο ζωής. Για παράδειγμα, σημαντικό μέρος των αγοραστών, το 25%, ξεκίνησε το μαγείρεμα στο σπίτι. Παρά την τάση αυτή, το Delivery φαγητού παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, με το 44% να προβαίνει σε παραγγελίες έτοιμου φαγητού, πολύ υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (28%)
Η έρευνα της Nielsen διεξήχθη συνολικά σε 32 αγορές, εκ των οποίων 13 ευρωπαϊκές. Στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε την περίοδο 26 έως 31 Μαΐου, 20 μέρες μετά από τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων διαβίωσης.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
O COVID-19 έχει επιταχύνει σημαντικά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με έκθεση της Adobe. Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Μάιο έφτασαν τα 82,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 77% από έτος σε έτος.
"Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, θα χρειαζόταν διάστημα μεταξύ 4 και 6 ετών για να φτάσουμε στα επίπεδα που είδαμε τον Μάιο, εάν η ανάπτυξη συνεχιζόταν στα ίδια επίπεδα που ήταν τα τελευταία χρόνια. Συνήθως, δεν περιμένουμε να δούμε αύξηση σε αυτό το επίπεδο, εκτός της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων διακοπών. Στο πλαίσιο αυτό, η περσινή περίοδος διακοπών είχε τζίρο 142,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν μια αύξηση κατά 13% από έτος σε έτος", δήλωσε ο διευθυντής Digital Insights της Adobe, Vivek Pandya.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας:
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: αύξηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια
- Μερίδιο mobile e-commerce: αυξήθηκε από τον Ιανουάριο, αλλά μόλις 10%
- BOPIS: αγορά online / παραλαβή από το κατάστημα, αυξήθηκε κατά 195% τον Μάιο
- Ταξίδια: οι κρατήσεις πτήσεων τριπλασιάστηκαν από αρχές Απριλίου έως τέλη Μαΐου
Τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου και το μοντέλο "BOPIS", δηλαδή αγορά online και παραλαβή από το κατάστημα, μπορεί να είναι το "νέο παράδοξο", σύμφωνα με την Adobe.
Οι αγορές των καταναλωτών επίσης αλλάζουν, ίσως επιστρέφοντας σε πιο φυσιολογικά πρότυπα κατανάλωσης. Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και ενδυμάτων αυξήθηκαν 11% και 12%, αντίστοιχα: εργαζόμαστε στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε αγοράσει νέα ρούχα εδώ και καιρό.
Ο ψηφιακός δείκτης οικονομίας της Adobe αναλύει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU προϊόντων.
Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Ipsos για λογαριασμό της PayPal, δείχνει ότι έχουμε πλέον την τάση να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας ολοένα και περισσότερο. Κατά την πανδημία, το 74% των πληρωμών για κοινωφελείς σκοπούς πραγματοποιήθηκε online. Η ίδια έκθεση της Ipsos, καταγράφει επίσης την αυξανόμενη δημοτικότητα των ανέπαφων τρόπων πληρωμής.
Ενώ οι Έλληνες παρέμειναν πιστοί στις επώνυμες μάρκες κατά τη διάρκεια του lockdown, κυρίως χάρη στην μεγάλη ποικιλία των προσφερόμενων ειδών, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που κέντρισαν το ενδιαφέρον και κέρδισαν, τόσο την εμπιστοσύνη, όσο και την αναγνώριση από την πλευρά μας, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που δίνουμε στην ενίσχυση της τοπικής κοινότητας και οικονομίας.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (62%) έκαναν τις αγορές τους από μικρά τοπικά καταστήματα εν μέσω καραντίνας και το 32% ψώνισε διαδικτυακά από μικρομεσαίες μάρκες. Σχεδόν οι μισοί εκ των ερωτηθέντων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε μια μικρομεσαία επιχείρηση ή σε ένα κατάστημα της γειτονιάς προκειμένου να στηρίξουν τόσο την τοπική όσο και την εθνική οικονομία.
Η τάση αυτή φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, καθώς το 58% των Ελλήνων δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράζει ακόμα περισσότερα τοπικά προϊόντα.
Τα δύο τρίτα του γενικού πληθυσμού (66%) αισθάνονται την υποχρέωση να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις της περιοχής τους. Αυτό μοιάζει ιδιαίτερα σημαντικό για τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, αφού το 87% άνω των 65 ετών θεωρεί ότι η στήριξη της τοπικής οικονομίας είναι απαραίτητη για να ξεπεράσουμε την κρίση της πανδημίας.
Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, ενώ ακόμα και προ κρίσης τα μετρητά έχαναν σταδιακά τη δημοτικότητά τους σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Η πανδημία επιτάχυνε κυριολεκτικά τη διαδικασία αυτή, καθώς 6 στους 10 ερωτηθέντες στην Ελλάδα σκέφτονται να δοκιμάσουν πλέον νέες ανέπαφες λύσεις πληρωμών στα καταστήματα. Οι μισοί Millennials προτιμούν τη χρήση ανέπαφων συναλλαγών προκειμένου να αποφύγουν τη χρήση ΡΙΝ, ενώ το 43% των ατόμων άνω των 65 ετών θα εγκατέλειπε τελείως τη χρήση μετρητών από τώρα και στο εξής
Ενώ βρέθηκαν στη θέση να ανακαλύψουν μια ευρεία γκάμα online υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, 9 στους 10 Έλληνες (89%) επεσήμαναν τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών εν μέσω του lockdown, όπως η μη αναμονή σε ουρές ταμείων (61%), η δυνατότητα παράδοσης κατ’οίκον (46%) και οι ανταγωνιστικές τιμές ή και προσφορές-εκπτώσεις (44%).
Ένα εξίσου σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι η κρίση αφύπνισε το αίσθημα του αλτρουισμού στους Έλληνες, καθώς και την αμοιβαία επιθυμία αλληλοβοήθειας. Στην εποχή του κορωνοϊού, ένας στους δέκα ερωτηθέντες στη χώρα μας ξεκίνησε να παρέχει εθελοντική εργασία ή να κάνει δωρεές, με το 74% εξ αυτών να προτιμά πλέον τις online δωρεές. Γενικά, ο ελληνικός πληθυσμός έχει την τάση να επιλέγει για δωρεές ένα συγκεκριμένο φιλανθρωπικό ίδρυμα και στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται εν τέλει για την ενίσχυση ενός μικρού τοπικού κοινωφελούς σκοπού και όχι απαραίτητα μιας ευρέως γνωστής διεθνούς οργάνωσης.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η θητεία του προηγούμενου 9μελούς Διοικητικού Συμβουλίου του GR.EC.A, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της προέδρου του, Δρ. Κατερίνας Φραϊδάκη έληξε πρόσφατα.
Ο Σύνδεσμος είχε προκυρήξει εκλογές για την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις οποίες μάλιστα καινοτόμησε, διεξάγωντάς τις με ηλεκτρονική διαδικασία μέσω των συστημάτων Zoom & Zeus.
Μετά από τη σχετική ψηφοφορία, το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 25ης Ιουνίου 2020 είναι:
Ονοματεπώνυμο | Μέλος | Αριθμός Ψήφων |
Φραϊδάκη Κατερίνα | eltrun.gr | 39 |
Βαρβαδούκας Νίκος | cosmossport.gr | 33 |
Βασιλαρά Μαρίνα | apivita.com | 28 |
Αυγουστίδης Γιώργος | skroutz.gr | 26 |
Μπεζιούλας Μάριος | spitishop.gr | 23 |
Σαββίδης Μάκης | oroloi.gr | 22 |
Κακκάβα Σταυρούλα | you.gr | 17 |
Κοτσώνης Ευάγγελος | e-satisfaction.com | 15 |
Λεούσης Αλέξανδρος | gamingbrotherhood.eu | 15 |
Μάρα Κυμπιζή | gregorys.gr | 13 |
Κωστόπουλος Βασίλης | zakcret.gr | 11 |
Σκαπινάκη Φωτεινή | logika.gr | 11 |
Η Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:
Ονοματεπώνυμο | Μέλος | Αριθμός Ψήφων |
Ζούλοβιτς Μίνα | ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 49 |
Δρίτσα Αναστασία | ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 35 |
Ποτούρογλου Θεόδωρος | iqos.gr | 35 |
Καραλής Ιωάννης | netsteps.gr | 33 |
Παγωμένος Μιχάλης | dhlexpress.gr | 32 |
Η Ελεγκτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:
Ονοματεπώνυμο | Μέλος | Αριθμός Ψήφων |
Γκεζερλής Παναγιώτης | Convert Group | 53 |
Αρουκάτος Πέτρος | digitalup.gr | 37 |
Φακίρης Διονύσης | e-shop.gr | 34 |
Όπως ανακοινώηθηκε, μέσα στις επόμενες ημέρες, το Διοικητικό Συμβούλιο θα συγκροτηθεί σε Σώμα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα Social Media
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Verticom, διοργανώτρια της μεγαλύτερης εκδήλωσης στην νοτιοανατολική Ευρώπη για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Marketing, της eCommerce & Digital Marketing Expo που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Ζάππειο Μέγαρο, διεξάγει έρευνα για τις εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα.
Σκοπός τής έρευνας, είναι να αναδειχθούν οι τάσεις, τα προβλήματα και η δυναμική των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς και οι προβληματισμοί των συμμετεχουσών επιχειρήσεων θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo 2020 που θα πραγματοποιηθεί στις 21 & 22 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Στο πλαίσιο της σχετικής εκδήλωσης, θα συμμετέχουν με τη μορφή "Debate" εκπρόσωποι των επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου και εκπρόσωποι των παρόχων υπηρεσιών όπως εταιρείες Courier, Digital Agencies, εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών κ.α.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα θα εξασφαλίσουν προνομιακή τιμή με έκπτωση 50% στη συμμετοχή τους στη σχετική εκδήλωση. Επίσης, εφόσον το επιθυμούν, βάζουν υποψηφιότητα για συμμετοχή στα panel συζήτησης, θέτοντας ερωτήσεις στους παρόχους.
* Η μεγαλύτερη έρευνα βάσει αριθμού συμμετεχόντων. Το παρόν email έχει αποσταλεί σε 5.500 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, που είναι καταχωρημένες στις βάσεις δεδομένων της Verticom.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η πανδημία του νέου κορωνοϊού που έχει ήδη κλυδωνίσει μεγάλο μέρος της παγκόσμιας οικονομίας, μπορεί να επηρεάσει ακόμη και την περιοδο των εορταστικών αγορών, η οποία για πολλές επιχειρήσεις αντιπροσωπεύει τα μισά ή και περισσότερα από τα ετήσια έσοδά τους. Για όλους τους επιχειρηματίες, είναι σημαντικό να ξεκινήσουν να προγραμματίζουν από τώρα, αν δεν το έχουν κάνει ήδη, ακόμη και όταν ορισμένοι βρίσκονται στη διαδικασία εκ νέου ανοίγματος, μετά το lockdown.
Ας δούμε τα πιθανά σενάρια που σχετίζονται με τις επιπτώσεις της πανδημίας και τον αντίκτυπό της στις πωλήσεις των Χριστουγέννων.
Σενάριο 1: Γρήγορη ανάκαμψη
Τα στοιχεία των ανέργων από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, σε Ευρώπη και ΗΠΑ, δείχνουν πως οι θέσεις εργασίας ανακάμπτουν, ενώ στη χώρα μας η ανεργία δείχνει να συγκρατείται. Εάν δεν υπάρξει κάποια σημαντική αρνητική εξέλιξη όσον αφορά στην πανδημία και οι αγορές και οι θέσεις εργασίας συνεχίσουν να ανακάμπτουν, υπάρχουν πολλές πιθανότητες την περίοδο των Χριστουγέννων να υπάρξει μια σταθεροποίηση των πωλήσεων στα πλαίσια προηγούμενων ετών.
Αλλά ακόμη και αν ο όγκος των λιανικών πωλήσεων είναι λίγο - πολύ ο ίδιος με τα προηγούμενα χρόνια, θα αλλάξει η συμπεριφορά των αγοραστών; Σε τί βαθμό οι καταναλωτές θα εξακολουθούν να προτιμούν τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα; Θα μπορούν οι προμηθευτές και οι μεταφορικές εταιρείες να ανταποκριθούν στη ζήτηση; Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να εξετάσουν οι επιχειρηματίες και να προσπαθήσουν να προετοιμαστούν κατάλληλα.
Σενάριο 2: Αργή ανάκαμψη
Παρά την αλματώδη αύξηση που υπήρξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο σύνολό του το retail δέχθηκε σημαντικές πιέσεις. Επιπλέον, σε εργαζόμενους που βρέθηκαν σε αναστολή εργασίας λήγει αυτό το μήνα το έκτακτο κρατικό βοήθημα και για αρκετούς η επόμενη ημέρα μοιάζει αβέβαιη. Εάν μια σημαντική μερίδα εργαζομένων χάσει το εισόδημά της ή αυτό μειωθεί σημαντικά, είναι λογικό πως θα μειώσει σημαντικά και τις δαπάνες της.
Τί μπορούν να κάνουν οι λιανοπωλητές για να διατηρήσουν τους αγοραστές σε περίπτωση αργής και παρατεταμένης ανάκαμψης; Πρέπει, πιθανώς να αναζητήσουν τρόπους έμμεσης χρηματοδότησης για τους πελάτες τους, όπως άτοκες δόσεις; Να διαμορφώσουν και να προσφέρουν ένα πιο οικονομικό προϊόντικό μίγμα από το e-shop τους; Πώς θα προετοιμαστούν όσο γίνεται καλύτερα και θα εξασφαλίσουν ευελιξία;
Σενάριο 3: Ύφεση
Τί θα συμβεί εάν υπάρξουν σημαντικές αναζωπυρώσεις του ιού κατά τη διάρκεια των εορτών; Αρκετοί λοιμωξιολόγοι, στη χώρα μας και διεθνώς, έχουν προειδοποιήσει πως εάν δεν υπάρξει προσοχή κατά τη χαλάρωση των μέτρων, εύκολα θα δούμε σημαντική αύξηση των κρουσμάτων. Μάλιστα, ήδη υπάρχουν ανάλογα παραδείγματα στη Γερμανία και αλλού.
Εάν η οικονομία αντιμετωπίζει προβλήματα την περίοδο των εορτών πώς θα καταφέρουν οι επιχειρηματίες να μειώσουν τα κόστη τους για να αποφύγουν τις απώλειες; Πώς θα σχεδιάσουν τις αγορές τους; Εάν οι πωλήσεις των e-shop εκτοξευθούν, όπως την περίοδο του Πάσχα, καθώς οι αγοραστές θα αποφεύγουν τα φυσικά καταστήματα, θα υπάρχουν αποθέματα σε προϊόντα για να αξιοποιηθεί η αυξημένη ζήτηση; Πώς θα εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, εάν οι μεταφορικές εταιρείες "πνιγούν" και πάλι από τον τεράστιο όγκο προϊόντων προς παράδοση.
Σχέδιο δράσης
Ξεκινήστε να δίνετε απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις από τώρα! Επικοινωνήστε με τους προμηθευτές σας για να διασφαλίσετε ότι το απόθεμα θα είναι διαθέσιμο, ή να εξετάσετε εναλλακτικά πιο οικονομικά προϊόντα. Πραγματοποιήστε αγορές νωρίτερα, εάν μπορείτε και κρίνετε ότι χρειάζεται. Επανεξετάστε τις επιλογές των ταχυμεταφορών. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας. Ετοιμάστε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τα σχέδια για τις αγορές τους και με το πόσο ευχαριστημένοι είναι, τί θα ήθελαν να δουν και τι περιμένουν από το e-shop σας.
Εικόνα: Joshua Woroniecki, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάθε άλλο παρά επιστροφή στους “φυσιολογικούς” ρυθμούς ανάπτυξης του 25% ετησίως σημειώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων στη χώρα μας, καθότι στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22) ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετραπλάσιος από την αρχή του 2020.
Εντύπωση προκαλεί ότι με τη λήξη της καραντίνας οι καταναλωτές δεν επέστρεψαν αυτόματα στο φυσικό δίκτυο των καταστημάτων, αλλά συνέχισαν να αγοράζουν online, δείχνοντας αυξημένη εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό κανάλι.
Ωστόσο το διάστημα 18 έως 31 Μαΐου παρατηρείται μία επιβράδυνση του αναπτυξιακού ρυθμού, που λογικά αποδίδεται στη λειτουργία και των εμπορικών κέντρων, αλλά και στον σχετικά καλό καιρό που επικράτησε στη χώρα μας.
Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε μηνιαίως στην περίοδο της πανδημίας από τον GR.EC.A τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.
Με την 3η φάση αυτής της έρευνας ολοκληρώνονται και οι πρωτοβουλίες του GR.EC.A για την πανδημία, όπως αυτές δημοσιεύτηκαν στο greekecommerce.gr/covid-19 αλλά σηματοδοτείται ταυτόχρονα και η λήξη της θητείας του 9μελούς ΔΣ του GR.EC.A και της προέδρου του, Δρ. Κατερίνας Φραϊδάκη.
Ο Σύνδεσμος έχει προκυρήξει εκλογές την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις οποίες μάλιστα θα καινοτομήσει, διεξάγωντάς τις αποκλειστικά με ηλεκτρονική διαδικασία μέσω των συστημάτων Zoom & Zeus.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο χάσμα που χωρίζει τα δύο Φύλα, τους Άνδρες και τις Γυναίκες, στο πεδίο των αγοραστικών προθέσεων και καταναλωτικών συμπεριφορών, θα επικεντρωθεί το επόμενο webinar της Plushost με τίτλο "Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν… ("Men buy, Women shop")" το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 16 Ιουνίου, ώρα 5 μ.μ.
Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν ο Θανάσης Καμέας, Founder/CEO - Plushost.gr, η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια FOCUS BARI, E-Satisfaction, coach & mentor και συγγραφέας και ο Φώτης Ρήγας, Commercial Director -Plushost.gr. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.
Αποφεύγοντας στερεότυπα και προσεγγίζοντας επιστημονικά ερευνητικά δεδομένα, ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας θα μοιραστεί την εμπειρία του για το χρόνο παραμονής Ανδρών και Γυναικών στα e-shops, τις διαδρομές και την πλοήγησή τους, τα προϊόντα που αναζητούν και τους τρόπους πληρωμής. Η Ξένια Κούρτογλου, founder της Focus Bari, θα αναλύσει τα συμπεράσματα έρευνας για τις καταναλωτικές συνήθειες μετά την πανδημία κάνοντας focus σε νέα ερευνητικά δεδομένα: Οι άνδρες αγοράζουν πιο στοχοπροσηλωμένα με σαφή προτίμηση στις κινητές συσκευές σε αντίθεση με τις Γυναίκες που κυκλοφορούν περισσότερο χρόνο στα e shops συγκρίνοντας με μεγαλύτερη επιμονή τις τιμές και λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη γνώμη του κοινού και των influencers από τα Social Media, έχοντας ως ισχυρό κίνητρο αγοράς την έκπτωση και τις Προσφορές. Τέλος, ο Φώτης Ρήγας, θα πλαισιώσει τους πανελίστες υπό την οπτική γωνία του εμπορικού διευθυντή της Plushost.gr.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μετά από τις ιδιαίτερα επιτυχημένες διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας των τελευταίων ετών, ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές η eCommerce & Digital Marketing Expo 2020 που θα πραγματοποιηθεί στις 21 και 22 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.
H φετινή ECDM Expo θα διοργανωθεί, φυσικά, με ιδιαίτερη μέριμνα για την ασφάλεια επισκεπτών, εκθετών και όλων των συνεργατών, τηρώντας απολύτως όλες τις οδηγίες και τα πρωτόκολλα λειτουργίας των εκδηλώσεων που θα οριστούν από τους αρμόδιους φορείς.
Ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, αλλά και του Digital Marketing γνώρισε μεγάλη άνοδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ιδιαίτερα δε και μετά από αυτή, αφού παρουσιάζεται μεγάλη κινητικότητα στους δύο αυτούς κλάδους του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, διεθνώς.
Η ECDM Expo 2020 θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων διοργανώσεων διεθνούς εμβέλειας και θα επεκτείνει τη θεματολογία των παράλληλων διοργανώσεων με νέες πρωτοβουλίες που θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες, εκτός των συνεδρίων και workshop.
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 21 και 22 Νοεμβρίου 2020.
Διοργάνωση: Verticom, www.verticom.gr
Πληροφορίες για την προηγούμενη διοργάνωση μπορείτε να βρείτε εδώ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η συνολική διαδικτυακή διασυνοριακή αγορά στην Ευρώπη (εξαιρουμένων των ταξιδιωτικών προϊόντων) αντιπροσώπευε κύκλο εργασιών 108,75 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2019, σημειώνοντας αύξηση 14,4% σε σύγκριση με την κατάσταση προ ενός χρόνου. Το σχετικό μερίδιο αγοράς αντιπροσωπεύει το 23,55% των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεων στην Ευρώπη.
Το μερίδιο αυξήθηκε ελαφρώς σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και διαμορφώθηκε από 22,8%, σε 23,55%, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του διασυνοριακού εμπορίου στην Ευρώπη (55%) προέρχεται από "παίκτες" από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα στοιχεία προέρχονται από το Cross-Border Commerce Europe, το οποίο έχει καταγράψει τις ισχυρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης, με έμφαση στη διασυνοριακή απόδοση.
Φέτος, ο Όμιλος Ikea κατέχει την ηγετική θέση στο TOP 500 Cross-Border Retail Europe. Ο σουηδός γίγαντας δημιούργησε διασυνοριακάέσοδα 4,6 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2019. Στη δεύτερη και τρίτη θέση ακολουθούν δύο φίρμες ένδυσης, οι H&M και Zara, αντίστοιχα.
Πηγή: ecommerce news
Σε σύγκριση με τo TOP 10 του περασμένου έτους, υπάρχουν μερικές σημαντικές αλλαγές. Οι Lego, C&A, Smyths Toys και TomTom μπήκαν στη λίστα, ενώ οι Pandora, Thomann, Jack & Jones και Swarovski έπεσαν στην κατάταξη και βγήκαν από αυτή.
Εικόνα: 3D Animation Production Company, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77