eCommerce

PayPal: Το 71% των online αγορών γίνονται από mobile συσκευές

Στο ξεκίνημα του πυρετού των εορταστικών προετοιμασιών και αγορών, η PayPal μοιράζεται τις πλέον σημαντικές τάσεις με όσους εμπόρους επιδιώκουν όντως να αυξήσουν τα κέρδη τους πριν το τέλος της χρονιάς. 

Παγκοσμίως, το mobile shopping είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες – φέτος, ένα στα τρία δώρα θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό καλάθι του καταναλωτή μέσω smartphone ή tablet*.

1. Τα smartphones θα μας σώσουν από το άγχος των αγορών

 Τα χριστουγεννιάτικα ψώνια της τελευταίας στιγμής είναι, δίχως άλλο, ένας από τους λόγους που μας προκαλούν αχρείαστο άγχος πριν από τις γιορτές. Μια αρκετά μεγάλη μερίδα καταναλωτών έχει ήδη προτιμήσει το διαδίκτυο προκειμένου να αποφύγει τις ουρές στα φυσικά καταστήματα. Εντούτοις, το online shopping συνδέεται ακόμα με διάφορες έγνοιες και ανησυχίες. Σύμφωνα με έρευνα που ανατέθηκε στην IPSOS για λογαριασμό της PayPal, το 22% των διεθνών καταναλωτών δεν αισθάνεται ασφάλεια όταν αγοράζει σε κοινωνικές πλατφόρμες, ενώ το 51% διατηρεί ενδοιασμούς για θέματα ασφαλείας κάθε φορά που αποφασίζει να κάνει αγορές μέσω smartphones*.

"Έως και το 95% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιεί αγορές online, ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) κάνουν χρήση των κινητών συσκευών τους για τον ίδιο σκοπό. Την ίδια στιγμή όμως, μόλις το 60% των εμπορικών επιχειρήσεων έχει προβεί στις κατάλληλες προεργασίες – και αυτό και μόνο αποτελεί μια τεράστια πρόκληση. Το να απευθύνονται σε πελάτες που κάνουν αγορές μέσω κινητού ή tablet είναι μια πρακτική που δύναται να μειώσει τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων έως και 15%", σημειώνει ο Marcin Glogowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

2. Οι εορταστικές πληρωμές είναι κυριολεκτικά «στο χέρι μας»

Άπαξ και οι καταναλωτές επιλέξουν τις mobile πληρωμές, αυτό σημαίνει ότι αποζητούν κατά κύριο λόγο έναν άνετο και βολικό τρόπο αγορών. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές ανά τον κόσμο (44%) πιστεύουν ότι οι αγορές μέσω smartphone δεν επιφέρουν κανενός είδους προβλήματα, και το 43% θεωρεί ότι έτσι γλιτώνουν τελικά πολύτιμο χρόνο.

Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, σε διεθνές επίπεδο συνήθως αγοράζουμε από το σπίτι (65%), απολαμβάνοντας τον ελεύθερο χρόνο μας ή ακόμα και όταν είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας (34%). Η επανάσταση των κινητών ευθύνεται για τη διαμόρφωση όχι μόνο των συνηθειών των καταναλωτών στο διαδίκτυο, αλλά και για τη συμπεριφορά τους εν ώρα πληρωμής σε φυσικά σημεία – κατά το τελευταίο εξάμηνο, ένας στους δύο καταναλωτές παγκοσμίως έχει πραγματοποιήσει ανέπαφες συναλλαγές.

3. Τα social media ως εμπορικά κέντρα του μέλλοντος

Οι καταναλωτές σήμερα είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και δεν αργούν να υιοθετήσουν πρωτοπόρες τακτικές, όπως είναι άλλωστε οι συναλλαγές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τους τελευταίους 6 μήνες, το 30% των αγοραστών διεθνώς έχει κιόλας προβεί σε μία αντίστοιχη αγορά, υποδεικνύοντας μια σημαντικά ανερχόμενη τάση ειδικά για το νεανικό κοινό ηλικίας 18-34 ετών.

4. Δώρα της τελευταίας στιγμής; Ελέγξτε τις online εναλλακτικές επιλογές

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, μαζί με την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών που παρέχουν online πρόσβαση σε ταινίες ή μουσική, σημαίνουν ότι οι καταναλωτές δεν έχουν πλέον διάθεση να περιμένουν αρκετές εργάσιμες ημέρες για την παράδοση των DVD ή CD της προτίμησής τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, το 23% των αγοραστών προμηθεύεται μέσω κινητής συσκευής ψηφιακά αγαθά (π.χ. για τις υπηρεσίες VoD και τις συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix), e-books ή computer games, τα οποία και αποτελούν ιδανικά δώρα για τις γιορτές.

5. Οι οικολογικές τάσεις εισέρχονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Με αργά αλλά σταθερά και σίγουρα βήματα, οδηγούμαστε στον κόσμο του ethical shopping: πέρυσι, ένας στους δέκα πελάτες στον κόσμο αγόρασε ήδη ένα προϊόν μόνο και μόνο επειδή παράχθηκε με βάση τους κανόνες δεοντολογίας της βιώσιμης ανάπτυξης. Πρόκειται για έναν παράγοντα κρίσιμης σημασίας τόσο για τις γυναίκες όσο και για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών – το 14% της Generation Z (18-24 ετών) και το 11% της Generation Υ (19-39 ετών) δηλώνουν ότι έχουν εγκαταλείψει μια συγκεκριμένη αγορά, μόνο και μόνο για λόγους ηθικής.

6. Στο εξωτερικό είναι πιο φθηνά, στην Ελλάδα είναι πιο πρωτότυπα

Σχεδόν το 55% των διεθνών e-shoppers ψωνίζει σε ξένα καταστήματα – εκεί κυνηγά καλύτερες τιμές (53%) και είδη που είναι μη διαθέσιμα ή δυσεύρετα στη χώρα του (33%). Από την άλλη, το 66% των online αγοραστών δηλώνει ότι προτιμά να στηρίζει τις εγχώριες επιχειρήσεις και, μάλιστα, κυρίως κατά την περίοδο των γιορτών. Κατά την προ-εορταστική περίοδο, αυξάνονται σε αριθμό οι καταναλωτές που αναζητούν πρωτότυπα, χειροποίητα δώρα, γεγονός που συνδράμει στην μεγαλύτερη δημοτικότητα των αγορών από ντόπιους προμηθευτές.

7. Στις γιορτές έρχεται και η ώρα να προσφέρουμε – και όχι αποκλειστικά και μόνο στα αγαπημένα μας πρόσωπα

 Οι δωρεές αποτελούν έναν θαυμάσιο τρόπο να αντικαταστήσουμε τα παραδοσιακά ψώνια με μία «χείρα βοηθείας» προς όσους συνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη. "Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη συνειδητοποιούν ότι η εορταστική σεζόν δεν αποτελεί απλώς μια αφορμή για αγορές, αλλά επίσης μια έξοχη ευκαιρία για να συνεισφέρουν όσο μπορούν για την ενίσχυση του έργου μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης. Για τον λόγο αυτόν, ως PayPal, στηρίζουμε την πρωτοβουλία ‘Giving Tuesday’ εδώ και οκτώ χρόνια. Πρόκειται για μια ξεχωριστή ευκαιρία τις ημέρες αυτές για εκείνους που επιθυμούν να προσφέρουν με αγάπη και γενναιοδωρία", αναφέρει ο Marcin Glogowski, προτρέποντάς μας σε μικρές καλές πράξεις για να μοιράσουμε χαρά στους γύρω μας.

* Όλα τα δεδομένα προέρχονται από το PayPal mCommerce Index Trends Report της IPSOS 2019, εκτός διαφορετικής αναφοράς.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στην Ευρώπη οι πιο ώριμες χώρες στον πλανήτη για το online εμπόριο

Πρωταθλήτρια κόσμου, όσον αφορά την ετοιμότητα και την ωριμότητά της σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύεται για το 2019 η Ευρώπη. Σύμφωνα με τον δείκτη “Business-to-Consumer (B2C) e-commerce 2018”, που συνέταξε η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD), οκτώ στις δέκα κορυφαίες χώρες, παγκοσμίως, για το ηλεκτρονικό εμπόριο, από τις 152 που εξετάζονται συνολικά για το 2019, βρίσκονται στην Ευρώπη.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Ολλανδία τερματίζει πρώτη στον συγκεκριμένο δείκτη και αναδεικνύεται ως η πιο δυναμική και καλά προετοιμασμένη χώρα στον κόσμο για το ηλεκτρονικό εμπόριο για το 2019, ενώ κατείχε την τέταρτη θέση στην ίδια αξιολόγηση το 2017.

Τη δεύτερη θέση μετά την Ολλανδία καταλαμβάνει στον ίδιο δείκτη για το 2019 η Ελβετία, ενώ ακολουθεί στην τρίτη θέση η Σιγκαπούρη και έπονται η Φινλανδία στην τέταρτη και η Μεγάλη Βρετανία στην πέμπτη.

Την πρώτη δεκάδα των πιο δυναμικών χωρών για το online shopping, συμπληρώνουν η Δανία, η Νορβηγία, η Ιρλανδία, η Γερμανία και η Αυστραλία, ενώ, όπως προκύπτει, οι μόνες μη ευρωπαϊκές χώρες στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης είναι η Σιγκαπούρη και η Αυστραλία.  

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

ΕΕ: Το 60% των Ευρωπαίων έκανε online αγορές το 2018

Αυξανόμενο είναι το ποσοστό των Ευρωπαίων καταναλωτών, που επιλέγουν το ψηφιακό κανάλι για τις αγορές τους. Το ποσοστό των πολιτών στην Ευρώπη, που πραγματοποιεί διαδικτυακές αγορές, έφτασε περίπου το 60% το 2018 και εξακολουθεί να αυξάνεται.

Αν και τα ποσοστά των online αγοραστών βαίνουν αυξανόμενα, έντονες είναι οι διαφορές που σημειώνονται μεταξύ των διαφόρων κρατών-μελών. Έτσι, ενώ στη Δανία το 84% των καταναλωτών κάνει online αγορές, το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 20% στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην πραγματοποίηση διασυνοριακών αγορών από άλλες χώρες της Ε.Ε. (48%) είναι σημαντικά χαμηλότερη απ’ ό,τι για τις διαδικτυακές αγορές εντός της χώρας τους (72 %).

Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον Πίνακα Αποτελεσμάτων για τις καταναλωτικές συνθήκες του 2019. Εν μέσω της αυξανόμενης ευαισθητοποίησης σχετικά με την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη και την παγκόσμια ρύπανση από πλαστικά, η έρευνα διαπιστώνει ότι ένα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών στην Ε.Ε. λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του Πίνακα Αποτελεσμάτων, σήμερα, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όταν πραγματοποιούν αγορές. Οι πλέον συνειδητοποιημένοι καταναλωτές στην Ε.Ε. είναι εκείνοι που βρίσκονται στις νότιες χώρες (59 %) και στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης (57 %). Από την πλευρά τους, οι έμποροι λιανικής, στην πλειονότητά τους (71%) πιστεύουν ότι οι περιβαλλοντικοί ισχυρισμοί, που διατυπώνονται για προϊόντα ή υπηρεσίες στον τομέα τους, είναι αξιόπιστοι. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Hannes Edinger, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Εξαιρετικά επιτυχημένη η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo 2019 η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η ECDM Expo 2019 διοργανώθηκε το Σαββατοκύριακο, 23 και 24 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, με τη συμμετοχή και την υποστήριξη 100+ εκθετών και χορηγών και την επισκέφτηκαν πάνω από 3.500 επαγγελματίες.

Δείγμα του μεγάλου ενδιαφέροντος για την ECDM Expo ήταν το γεγονός ότι ο εκθεσιακός χώρος κάλυψε πλήρως το Ζάππειο Μέγαρο, ενώ διοργανώθηκαν παράλληλα, συνολικά έξι συνεδριακές εκδηλώσεις, σε δύο αίθουσες, κατά τις δύο ημέρες της έκθεσης.

Στα παράλληλα συνέδρια και εκδηλώσεις, συμμετείχαν πάνω από 400 σύνεδροι και περισσότεροι από 50 ομιλητές, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με τις αίθουσες να είναι ασφυκτικά γεμάτες, στη μεγαλύτερη διάρκεια και των δύο ημερών.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Στο Keynote dinner, τη δεξίωση για τα υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, απηύθυνε χαιρετισμό, εκ μέρους του Πρωθυπουργού, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Γεώργιος Γεωργαντάς.

ECDMExpo Georgios Georgantas min

O Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Γεώργιος Γεωργαντάς, στο βήμα της ECDM Expo 2019.

 

Τις εργασίες του κεντρικού διήμερου συνεδρίου, άνοιξε η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, κ. Κατερίνα Φραϊδάκη.

Στο Tourism.Next το συνέδριο για τον τουρισμό, χαιρετισμό απηύθυνε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, κ. Θεόδωρος Κουτσογιαννόπουλος.

Στο Digital Agencies Roundtable, στην εκδήλωση για τα κορυφαία στελέχη των εταιρειών του χώρου, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της 1ης έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τον κλάδο, με στόχο την «χαρτογράφησή του».

Τέλος, για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ECDM Expo πραγματοποιήθηκε το Meet Magento Greece, το ετήσιο συνέδριο για την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 διοργανώθηκε με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, DHL, Lighthouse, bmind, Netsteps, Vendalion

Χορηγοί: Retargeting, G.A.P. Vassilopoulos Group, Routee, EDPS, Generation Y, Channel Advisor, ApcoPay, MainSys, Steficon, Trebbble, Infocall, e-volution Awards 2020

Υποστηρικτές: ONIT!, refluence, Business Cloud, cs.cart hellas, cloudOn, IpHost, DigitalUp, Hubspot

 

Στην κεντρική εικόνα, η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, κ. Κατερίνα Φραϊδάκη.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα marketplaces της Amazon έχουν πάνω από 1,1 εκ. ενεργούς πωλητές στην Ευρώπη

Πάνω από 1,1 εκατομμύριο ενεργούς πωλητές έχει η Amazon στα marketplaces που διατηρεί στην Ευρώπη. Ο αριθμός αυτός συνιστά αύξηση κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να έχουν πραγματοποιηθεί στο Amazon Turkey και το Amazon Italy. Συνολικά, υπάρχουν 1,16 εκατομμύρια πωλητές στα 6 ευρωπαϊκά marketplaces της Amazon: στου Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Τουρκίας.

Οι περισσότεροι ενεργοί πωλητές βρίσκονται στο βρετανικό Amazon UK, όπου είχαν καταγραφεί 281.257 όταν η εταιρεία Marketplace Pulse πραγματοποίησε τη συγκεκριμένη έρευνα. Σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ο αριθμός τους είναι αυξημένος κατά 18,4%.

Λίγο χαμηλότερη ανάπτυξη διαπιστώθηκε στο γερμανικό marketplace, όπου καταγράφηκαν 244.425 έμποροι, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 17,5% σε σχέση με το 2018. Στην τρίτη θέση ακολουθεί το ιταλικό marketplace, στο οποίο βρίσκεται κοντά το γαλλικό, που υπολείπεται "μόλις" 5.000 πωλητές.

Η σημαντική αύξηση που καταγράφουν οι ευρωπαϊκές online αγορές τής Amazon, είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών που κατέβαλε η ίδια η εταιρεία, στο να προσελκύσει εμπόρους στα 5 marketplaces που βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μετά από αυτή την αύξηση, τα marketplaces της Ευρώπης συνολικά, ξέπερασαν σε πωλητές το Amazon US, το οποίο έχει 1,11 εκατομμύριο ενεργούς εμπόρους. Το αμερικάνικο marketplace είναι μεταξύ αυτών που αναπτύσσονται με πιο αργούς ρυθμούς. Τον τελευταίο χρόνο η ανάπτυξή του ήταν της τάξης του 5,1%.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα $19 τρισ. θα φτάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως το 2024

Εκρηκτική συνεχίζει να είναι η άνοδος του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την ακρίβεια, οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο αναμένεται να φθάσουν τα $18,7 τρις. μέχρι το 2024, από $11,2 τρισ. το 2019, που συνιστά αύξηση κατά 66% σε ορίζοντα πενταετίας.

Μια νέα μελέτη από την Juniper Research (Digital Commerce: Key Trends, Sectors & Forecasts 2019-2024) διαπιστώνει ότι ο μεγαλύτερος τομέας του ψηφιακού εμπορίου θα είναι η online αγορά φυσικών αγαθών, η οποία θα ευθύνεται για το 27% του συνόλου των δαπανών ψηφιακού εμπορίου μέχρι τα τέλη του 2019. Σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας, την παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ωθούν σε ανάπτυξη οι online έμποροι που δραστηριοποιούνται στις τοπικές αγορές, αλλά και η στροφή των παραδοσιακών εκπροσώπων του λιανεμπορίου προς το ψηφιακό κανάλι.

Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία των χρηστών μέσω των ψηφιακών καναλιών είναι το επόμενο κρίσιμο στοίχημα για τους λιανοπωλητές. Η μείωση των υφιστάμενων προβλημάτων κατά τη διαδικασία πληρωμών, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις ασφαλείας, αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη μελλοντική επιτυχία του ψηφιακού εμπορίου, σύμφωνα με τους αναλυτές. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Οι αγοραστές και οι απατεώνες λατρεύουν  την Black Friday και τη Cyber Monday

Η δημοτικότητα των ημερών προσφορών της Black Friday και της Cyber Monday μεγαλώνει με σταθερούς ρυθμούς – το 95% μάλιστα των Ελλήνων που συμμετείχαν σε σχετική έρευνα γνωρίζει την ύπαρξή τους, σύμφωνα με την PayPal. Για το ένα τρίτο των καταναλωτών της Generation Z (ηλικίας 18-24 ετών) και της γενιάς των millennials (25-40 ετών), οι αγορές εν μέσω περιόδου εκπτώσεων αποτελούν ήδη μια αγαπημένη συνήθεια.

Η τάση αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο στη μέση αξία του καλαθιού – τις ξεχωριστές αυτές ημέρες αγορών, οι καταναλωτές ενδέχεται να ξοδέψουν σε e-shops έως και 360% παραπάνω σε σχέση με μία οποιαδήποτε άλλη ημέρα του χρόνου [1].

Φέτος η Black Friday «πέφτει» στις 29 Νοεμβρίου και η Cyber Monday στις 2 Δεκεμβρίου. Η καταναλωτική φρενίτιδα διαρκεί, ωστόσο, περισσότερο από ένα εικοσιτετράωρο, όπως καταδεικνύει το παράδειγμα της «Μαύρης Παρασκευής» - το αυξανόμενο αγοραστικό ενδιαφέρον για τις προσφορές ξεκινά την Τετάρτη, κορυφώνεται την Παρασκευή και από το Σάββατο επιστρέφει στα επίπεδα της Τρίτης [2].

Ο κλάδος του εμπορίου αξιοποιεί τις προσφορές

Τη φετινή σεζόν και οι Έλληνες καταναλωτές μοιάζουν να αναμένουν με ενθουσιασμό τις επικείμενες προσφορές και να οργανώνονται κατάλληλα για την κούρσα εντατικών αγορών - κατά μέσο όρο θα αγοραστούν 3 έως 3,4 είδη ανά άτομο με εκτιμώμενη συνολική αξία 180 ευρώ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι άνδρες είναι εκείνοι που σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα (κατά μέσο όρο 202 ευρώ) σε σύγκριση με τις γυναίκες (157 ευρώ)[3].

Σχεδόν ένας στους πέντε Έλληνες shoppers κυνηγά τις ευκαιρίες μόνο στο διαδίκτυο και τουλάχιστον οι μισοί σκοπεύουν να κάνουν διαδικτυακή έρευνα και να επισκεφθούν τόσο ηλεκτρονικά όσο και φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους. Ως αποτέλεσμα, τα παγκόσμια στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται δίχως άλλο για μια ιδιαίτερα σημαντική περίοδο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι πωλήσεις σχεδόν δεκαπλασιάζονται [4].

Οι απατεώνες λατρεύουν εξίσου τις προωθητικές ενέργειες του Νοεμβρίου

Καθώς μεγαλώνει η δημοτικότητα των Black Friday και Cyber Monday, αντίστοιχη ανοδική τάση σημειώνουν οι απειλές από τους κυβερνο-εγκληματίες. Με την έλευση των μηνών Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου, ο αριθμός απόπειρας απάτης αυξάνεται κατά 18% σε σύγκριση με άλλες περιόδους του έτους [5].

Σύμφωνα με αναλύσεις, το 1,36% όλων των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στη Black Friday και το 1% των συναλλαγών στη Cyber Monday ενδέχεται να αποτελεί απόπειρα δόλιας ενέργειας. Εάν υποθέσουμε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο η μέση αξία μιας διεκπεραιωμένης πληρωμής κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής είναι 243 δολάρια (περίπου 220 ευρώ)[6], οι απώλειες από την πλευρά των αγοραστών δύνανται να φτάσουν αρκετές χιλιάδες δολάρια.

 

[1] Clearhouse

[2] Black Friday Global

[3] Picodi Black Friday Report

[4] Black Friday Global

[5] Help Net Security, Online shopping fraud to surge during Black Friday and Cyber Monday

[6]ACI Worldwide

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Tρεις στους πέντε Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο

Διαρκώς πιο έντονο γίνεται σταδιακά το ψηφιακό προφίλ του Έλληνα, που αποδεικνύεται από τους πιο ένθερμους Ευρωπαίους στη χρήση των smartphones, την ίδια στιγμή που στρέφεται όλο και πιο συστηματικά στις ηλεκτρονικές αγορές. Η Ελλάδα είναι η πιο αναπτυγμένη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης στη χρήση των “έξυπνων” κινητών, αφού το σχετικό ποσοστό φθάνει στη χώρα μας στο 84,3% (1ο εξάμηνο 2019), όταν ο μέσος όρος στην Κεντρική Ευρώπη είναι 68,6%. Μάλιστα, το ποσοστό των Ελλήνων που κάνουν χρήση smartphone, βαίνει σταθερά αυξανόμενο, αφού το 2018 βρισκόταν στο 82,9% (62,4% στην Κεντρική Ευρώπη), το 2017 ήταν στο 74,5% (58,2% στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης) και το 2016 στο 69,5% (51,7% στην Κεντρική Ευρώπη) .

Την ίδια στιγμή, πληθαίνει το κοινό των ψηφιακών αγορών, καθώς τρεις στους πέντε Έλληνες χρήστες (60%) έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Πιο θερμοί fun του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι νέοι ηλικίας 25-34 ετών, με το ποσοστό αυτών που έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες να ανέρχεται σε 75%. Αντίθετα, στις ηλικίες άνω των 65 ετών το ποσοστό αυτό φθίνει και κινείται στο 33%.

Συνολικά, η ενασχόληση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο ποσοστιαία βρίσκεται στο 89% (ανεξαρτήτως συχνότητας), ενώ το 83% συνδέεται στο Διαδίκτυο σε καθημερινή βάση. Ο Έλληνας αφιερώνει 213 λεπτά την ημέρα στο σερφάρισμα, ενώ στις ηλικίες 18-24 ετών ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στο Ίντερνετ είναι 291 λεπτά.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

SAS: Το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας θα το διαχειρίζονται "έξυπνες" μηχανές το 2030

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς.

Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών του μέλλοντος; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν στην έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, τον ηγέτη στο χώρο των analytics.   

Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους.  

Η ευελιξία και ο πλήρης αυτοματισμός θα ηγούνται της εμπειρίας εξυπηρέτησης

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το μάρκετινγκ και τις προωθητικές ενέργειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’ ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές. 

Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030 καθώς:

  • Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κάτ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος.
  • Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots.
  • Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι.
  • Το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025.
  • 8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους.
  • Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables.

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης. Αλλά, για να βρουν κοινό σημείο οι υψηλές προσδοκίες και των δύο πλευρών, οι εταιρείες χρειάζονται νέες δυνατότητες που θα κλείσουν το χάσμα μεταξύ τεχνολογίας και μάρκετινγκ.

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα καθορίσουν την εταιρική επιτυχία μέσα στην επόμενη δεκαετία

Το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Η έρευνα ρώτησε επίσης τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν σήμερα για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030.

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των εταιρειών επενδύουν σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες τους. Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. 

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύουν σε αυτές για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζουν εργαλεία AR/VR για να βελτιώσουν τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να επενδύσουν σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

BestPrice.gr: Οι πραγματικές προσφορές του Black Friday στα μέτρα σου

Με στόχο την ανάδειξη των πραγματικών προσφορών από 2.100 ηλεκτρονικά καταστήματα, το BestPrice.gr δηλώνει πανέτοιμο, για ακόμη μια χρονιά, να βοηθήσει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τις προσφορές που τους ενδιαφέρουν μέσα στον καταιγισμό της Black Friday.

Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού, αλλά και της εμπιστοσύνης προς το BestPrice.gr για τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων, είναι το ρεκόρ επισκεψιμότητας που καταγράψαμε πέρυσι την περίοδο της Black Friday.

Σε αυτό το πλαίσιο, φέτος, μια νέα καινοτόμος δυνατότητα θα προστεθεί στις εξατομικευμένες ειδοποιήσεις για προσφορές που λαμβάνουν οι χρήστες του BestPrice.gr. Εκτός από προϊόντα και κατηγορίες, οι χρήστες πλέον θα μπορούν να δηλώνουν και συγκεκριμένες αναζητήσεις που τους ενδιαφέρουν - όπως προσφορές για αθλητικά παπούτσια nike νούμερο 42 - καθώς θα πλοηγούνται στο BestPrice.gr. Με τον τρόπο αυτό, θα εξοικονομούν χρόνο και χρήμα καθώς θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις μόνο για πραγματικές προσφορές, βάσει των προτιμήσεών τους.

Παράλληλα, οι πραγματικές προσφορές από 2.100 ηλεκτρονικά καταστήματα θα προβάλλονται σε “πραγματικό χρόνο” στην ενότητα Προσφορές του BestPrice.gr. Αξίζει να σημειωθεί ότι για να εμφανιστεί μια προσφορά στη συγκεκριμένη ενότητα λαμβάνεται υπόψη το ιστορικό τιμής ενώ το αναγραφόμενο ποσοστό έκπτωσης υπολογίζεται με βάση την καλύτερη τιμή από το σύνολο των καταστημάτων. Συνεπώς, τα προϊόντα που προβάλλονται σε αυτή την ενότητα αποτελούν πραγματικές προσφορές.

Τα πολύτιμα εργαλεία που προσφέρει το BestPrice.gr για έξυπνες αγορές δεν περιορίζονται μόνο στο ίδιο το “site”. Με την προσθήκη του “BestPrice Assistant” , οι χρήστες έχουν άμεση πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες (όπως τρέχουσα καλύτερη τιμή προϊόντος, σχετικές πραγματικές προσφορές), σε όποια σελίδα και εάν πλοηγούνται στο διαδίκτυο.

Παράλληλα, τα καταστήματα μπορούν να ενεργοποιήσουν το BestPrice Product Badge στο e-shop τους. Το BestPrice Product Badge λειτουργεί ως “σφραγίδα καλύτερης τιμής” και εμφανίζεται δυναμικά στην εκάστοτε σελίδα προϊόντος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η τιμή του προϊόντος είναι η χαμηλότερη από το σύνολο των καταστημάτων.

Στο BestPrice.gr μετράμε ήδη αντίστροφα για την Black Friday και ανυπομονούμε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να βρουν πραγματικές προσφορές από 2.100+ ηλεκτρονικά καταστήματα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του BestPrice.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search