Αυτή την εβδομάδα, το YouTube ανακοίνωσε ακόμα μία πειραματική λειτουργία στην πλατφόρμα του. Δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που εντοπίζει αυτόματα προϊόντα που υπάρχουν εντός των βίντεο και τα εμφανίζει σε μια λίστα με σχετικά προϊόντα. Η δοκιμή είναι ορατή αρχικά στους χρήστες των ΗΠΑ που παρακολουθούν βίντεο στο YouTube.
Αυτή η λίστα θα αυτοματοποιηθεί, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για την ανίχνευσή τους και θα εμφανίζεται μεταξύ των προτεινόμενων βίντεο, καθώς οι θεατές μεταβαίνουν στο ίδιο το πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο.
Η ανακοίνωση του YouTube αναφέρει ότι «ο στόχος είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να εξερευνήσουν περισσότερα βίντεο και πληροφορίες σχετικά με αυτά τα προϊόντα» στην πλατφόρμα, αλλά είναι επίσης ενδιαφέρον για πολλούς άλλους λόγους.
Με τη λειτουργία αυτή ξεκινά σίγουρα μια νέα εποχή για την τοποθέτηση προϊόντων. Για παράδειγμα, παρέχει στο YouTube τη δυνατότητα να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων που αναφέρονται στα βίντεο, κάτι που είναι ιδανικό για δημιουργούς των βίντεο και τις εταιρείες-χορηγούς με τις οποίες συνεργάζονται.
Στο μέλλον, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για άλλες λειτουργίες που θα ενδυναμώσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο εντός της πλατφόρμας, ενώ "δείχνει" το δρόμο και για ευρύτερη χρήση της τεχνολογίας και την εφαρμογή της και εκτός της πλατφόρμας του YouTube, δίνοντας ώθηση στο video e-commerce.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]